Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
mycso
Topikgazda
Lakásban a hideg fények engem is zavarnak, nem is használok már ilyet, mert rosszul vagyok tőle.
Autóban viszont a hidegebb fényt preferálom. Lehetséges, hogy sötétben vizes burkolaton valamivel rosszabbak, de én elvagyok velük és összességében jobbnak érzem.
A gyári xenon után (ami nemtom milyen volt) bepattintottam ezt: [link] , ezzel nagyságrendekkel jobban láttam (nyilván a gyári már X éves izzó volt.).
Most a lámpafelújítás után rászántam magam az osram-ra [link] , hát nem mondanám, hogy megérte az árát...sőt inkább csalódottnak érzem magam. (főleg az árához mérten)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
MC Pite
veterán
A 'régebbi' D1/D2/D3(S vagy R) xenonok gyárilag 4300-4500 aso soktak lenni, az újabb D5S az inkább 4300-(de inkább 4800)5500K szokott lenni gyárilag.
Gyengébb az Osram, vagy csak a NW színe miatt?
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
mycso
Topikgazda
A színe miatt nem bejövős, illetve a "gagyi" izzó konkrétan ötöde áron volt beszerezhető.
Na, az osram esetében ezt az ötszörös árkülönbséget nem látom...
Fényerőben, érzésre hasonlóak lehetnek.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Benir8
senior tag
hz0917
tag
Ha jól sejtem a kattogást csak a csere szünteti meg.
prandris
tag
Találkozott már esetleg valaki olyannal, hogy a vvt szolenoid csatlakozójában olaj van? Mintha a két tüske tövéből jönne, legalábbis szerintem csak onnan szivároghat fel valahogy. A motor teljesen tiszta, a csatlakozó körül is. Legelőször nagyon sok olaj volt benne, kitakarítottam rá pár napra ismét volt benne egy kevés. Lehetséges ez?
rob210
Topikgazda
Csere. vagy van aki már megmókolta.
De ahhoz szét kell vágni a "konzervdobozt" és lehegeszteni a rugóacélt, mert eltört és azért kattog. A durva az, hogy bontott nem nagyon van és lutri is.
Az új utángyártott pedig 18.600.-
A renaulttos árat, meg ki se írom, mert arra szokta mindenki azt mondani, hogy akkor így kattogva megy majd a bontóba.
[ Szerkesztve ]
Renault power
rob210
Topikgazda
Át tud szakadni a szolenoid, de én még csak hallottam ilyen esetről, és nem renault volt.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Benir8
senior tag
Hát ez rossz hír. 1-es Megane-be olcsón megúszható.
23 ezer ftér van Profi 4 Bt.-be, csak nincs készleten. Ez lenne a gyári?
prandris
tag
Javasolt a csere jól
gondolom? (M2 2004 1.6)
[ Szerkesztve ]
kisbago
aktív tag
Sziasztok valaki járt már úgy hogy inditás után azt írta ki a kocsi 'befecskendezést ellenőrizni' utána rangatott a kocsi erő nem volt benne. Leállítottam utána indítás után vissza jött az erő és rángatni se rángatott. Egy éves Renault Megane 1.3 tce 13000km.
molnarpeter
nagyúr
Tükörlapot ki kéne pattintani szerintem, és akkor látszanának a dolgok
kisbago: ha már volt hibajelzés, akkor érdemes diagra rakni a vasat
[ Szerkesztve ]
Jimmy8
senior tag
Én is arra gondoltam, csak érdekelne a technikája, hogy a tükörlap egyben maradjon
molnarpeter
nagyúr
Szerintem amikor épp működik az állítás, ki kell fordítani oldalra teljesen, és úgy benyúlni a tükörlap mögé. Előtte meg lehet melegíteni hajszárítóval, hogy könnyebben menjen.
hz0917
tag
Sziasztok.
Robi írtam "privát" , ha időd lesz megnéznéd?
kisbago
aktív tag
Az lesz
(#78018) Kronos3000 válasza DonThomasino (#78017) üzenetére
Kronos3000
senior tag
Csepel plazanal lerobbantam, vagy riaszto vagy az imo egyik kulcsal sem megy önindito teker gyujtas nincs help.Thalia 1.4 16v (2003)
[ Szerkesztve ]
Wasabi...
KTU
addikt
Kulcsot megcsináltattad már azóta.
Szerintem DonThomasino Kecskemétről nem hiszem hogy elindul.
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
Kronos3000
senior tag
Nem a kulcs a hiba.Kihívtam jobb híján az autó klubot,mert egyik non-stop elektromos és riasztós sem ért rá.Kimérte hogy a riasztó dobozában van a hiba,aztán ő valamit összezárt így el lehetett indítani,és haza tudtam jönni.A riasztóban van auto immo funkció is gondolom ez a része a hibás,mert minden más riasztás működik.A riasztó beszerelés számlája használatija is megvan,de a bekötést sehol sem találom,pedig az kellene hogy kikössem a rendszerből.A típus : Ceasar 215usak fekete vezeték megy bele, nem egyszerű.
Wasabi...
KTU
addikt
CAESAR CT-215UR autóriasztó + rablásgátló. Beszerelési útmutató.
Azok direkt feketék.
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
Kronos3000
senior tag
Köszi, itt mit kössek le hogy kiiktatódjon a rendszerből? Meg ugye az is gáz hogy ami benne van nem is így néz ki, az oldalán meg ct-2150 felirat van na erről tényleg nincs sehol semmi,végül is az immo védelmet kellene kikötni mert a többi rendben működik.
[ Szerkesztve ]
Wasabi...
(#78023) Kronos3000 válasza Kronos3000 (#78022) üzenetére
Kronos3000
senior tag
rob210
Topikgazda
igen
Renault power
rob210
Topikgazda
ha ott szivárog biztosan akkor igen.
Renault power
(#78026) Kronos3000 válasza Kronos3000 (#78023) üzenetére
Kronos3000
senior tag
Végül sikerült kikötni az egészet, volt fixen beleforrasztva 6 vezeték, méregettem gyújtáson és nélküle, meg a nyáklapon a bekötések alapján 3 kapcsoló reléhez tartoztak. Így meg lett a hiba forrás is az egyik relé nagyon melegedett, sütés közeli állapotban volt azonnal ahogy áram alá került. 1-2 összekötve lett gyújtás,3-6-ra lett önindító,a 4-5 még nem tudom mi,egyenlőre bent hagytam minden működik így is, gyújtás nélkül nincs bennük szufla, gyújtással mindkettő 12v-os, hétvégén az egészet szét kell bontanom úgy is mert eszméletlen mennyiségű össze-vissza szigetelő szalagozott vezetékkel volt az egész megoldva, az egészet rendbe kell raknom. Ilyent sem csináltam még elsőre kissé pánikba estem, amikor a parkolóba nem indult ismét, (eszembe jutott hogy szarfrancia,amihez semmi köze csak egy hibás relé,17-évesen) aztán itthon hideg fejjel könnyebben ment már, meg persze szerszám, műszer egyebek is itt vannak.
[ Szerkesztve ]
Wasabi...
zeon.hu
nagyúr
Ablakra légterelőt honnan érdemes venni/rendelni?
Grand Scenic, első ablakokra kellene.
#?*@&!
zibo73
aktív tag
Szia!
Én innen vettem.
zeon.hu
nagyúr
Thx, megnézem!
#?*@&!
forceberg
veterán
Pontosan mikori gyártású a cucc? Tizeniksz éve dolgoztam ott, lehet én keltettem először életre.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
prandris
tag
Igen, biztosan ott szivárog. Délután pont néztem mi újság vele, már áll a csatlakozó alján az olaj, sajnos nem jutott eszembe fotózni.
Mivel szerves része a motornak érdemes gyári alkatrészt venni, vagy mehet bele az olcsóbb után gyártott (Maxgear, esen skv és társai)?
Kronos3000
senior tag
Szombaton végleg kiszedem,akkor megnézem ha rajta van valahol.
Wasabi...
rob210
Topikgazda
Én BGA-t is tettem már be nem volt vele gond.
Azért a gyárit szoktam preferálni.
Ha olcsót akarsz kérdezd meg őket.
[ Szerkesztve ]
Renault power
LamerGyuri
senior tag
Én meg [innen] , mert nem tetszett, hogy a Szatuna kiáll az ajtó síkjából; de ez ugye, ízlés kérdése.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
rob210
Topikgazda
Pont ezért van nekem is heko, mert ormótlannak ítéltem a szatunát.
Renault power
longwild
aktív tag
Sziasztok!
1.5dci, 106LE, 80e km
Auto elejet a gyari lámpatestek felujitasa miatt lebontottam. A felujitasrol majd referalok.
Egy lendulettel cserelem az uzemanyag szurot is, mert itt jol hozzaferheto + a szokasos eves levego, pollen, olajszuro es olaj stb...
Kérdések:
- mennyire erdemes EGR-t piszkalni, tisztitani?
- mennyire erdemes az EGR elotti fem csovet is takaritani?
- az auto elejet szetrobbantva mit erdemes meg atnezni, kicserelni?
Koszonom!
szoftver szakmabeli && Beverly250
atosan
addikt
FRENK1988
veterán
Szaisztok
Scenic I-hez milyen kerekcsavar kell? Úgy gondolom lecserélem a kerékőrt míg nem járom meg
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Jaded
senior tag
Inkább mákja volt, hogy volt annyi lélekjelenléte, hogy inkább a futót kapja telibe
Renault Megane IV Limited
pixta78
senior tag
Smith Ügynök
tag
Igen, egyébként gratula a sofőrnek, volt elég lélekjelenléte!
De ha megnézed milyen rövid úton állt meg, voltak azért ott erőhatások rendesen...
Szerintem a kocsi is jól vizsgázott!
Jaded
senior tag
Persze, az autó is jól vizsgázott. Azért a négy gyerek nem tudom mit élhetett át
Renault Megane IV Limited
nünüke1975
aktív tag
Sziasztok
Megane 3 2010. Milyen kormánygömbfejet ajánlotok?
Kos 7
tag
Sziasztok!
Most lesz aktualis az evi szervizem, eddig nem futtattam meg itt a kerdest, de kivancsi vagyok hogy nektek mik a bevalt markak?
Levego, olaj, pollenszurok?
Vezerles szettbol van ajanlott?
polonic
félisten
Szűrőkből a gyári. Mondjuk a pollennél a mann freciousplust használom jelenleg.
MC Pite
veterán
Hasonló szűrőknél azt a panaszt olvastam több helyen, hogy sokkal kevesebb levegő jut be az utastérbe (azonos ventifordulatnál) - ez ennél is fennáll?
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
polonic
félisten
Ez jó kérdés. Nem emlékszem már, milyen volt a gyári pollenszűrő. Ez a harmadik Mann, amit használok. A bűzt nagyon jól megfogja. Persze nem tökéletes, de nagyon jól szűr.
Igazából a klíma automata üzemmódban megy szinte mindig. Nem keveslem a befújt levegőmennyiségét így. Néha szoktam a ventilátor fordulatot magasabbra tenni.