Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] [czundermák:] Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Morales72
csendes tag
Én nagyon szertettem, amit a GT Vectrám előadott a 2.0 literes motorral, és velem együtt vigyorgott minden műértő utas is az autóban, az biztos.
Csak hol fog ilyen Scenic példányt találni?
Amúgy a Megane 3 Grandtour is létezik 2.0 literes motorral?
"I'm too old for this sh.t..."
rob210
Topikgazda
Meg 2.0t vel is.
Meg 2t gt220 ban is.
Renault power
szebe
őstag
AMD Power
titán
137e km?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Technical
újonc
#93154 hsz.-re szerettem volna reflektálni, bocsi.
A JSZP mennyit mutat? Mikor került Magyarországra?
Megnéztétek? Nekem nem működik.
[ Szerkesztve ]
szebe
őstag
2007-ben mo-n forgalombahelyezett autó
Rögzítés dátuma - Óraállás
2013.06.20. - 58 864
2015.06.25. - 77 119
2017.06.22. - 96 498
2019.06.28. - 111 151
2021.09.14. - 123 171
2023.09.19. - 133 896
Nálam ez a hihető kategória, de persze lehet hogy mindig műszaki előtt tekerték vissza
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Technical
újonc
Köszi! Úgy tűnik megint hibásan címeztem a választ, nem Te vagy az érdeklődő, elnézést.
Ha lehet, nézd meg annak a házát, akitől vennéd, milyen a másik autó ( vagy autók), kérdezz rá szakértelmet
igénylő műszaki részletekre. Általában átjön az ügyeskedő nepperszag, ha van. A beltér is sokat elárul.
Sok szerencsét!
[ Szerkesztve ]
szebe
őstag
Nem én akarom venni, csak megnéztem neked
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Morales72
csendes tag
Na, akkor az 1.6-ot elengedem.
Ez kell nekem.
"I'm too old for this sh.t..."
Morales72
csendes tag
140 és 179 LE?
Ez már igen.
"I'm too old for this sh.t..."
szebe
őstag
Azért a 140 lovastól se várj csodát a CVT-vel.
Az 1.6-ossal sincs gond, hétköznapi közlekedésre tökéletesen alkalmas. Aki meg többet akar, annak ott a 2.0 tce.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
norbert1998
veterán
És abból is van 204, 209 meg akár 275 lovas is pénztárca függő. De a 180 lovasból nem nagy cucc 250-.et csinálni. Kb 60-100 pénz, meg egy erős napnyi szerelés, plusz a chip ára.
molnarpeter
nagyúr
CVT váltót én nem vennék a nevemre. Viszont egy részecskeszűrő nélküli dízelnek nem sok baja tud lenni szvsz 17 km-től (1.9 dci), mi Bp-n is sokat használtuk, egy nyekkenése nem volt ehhez köthetően.
szebe
őstag
Azzal is úgy vagyok, hogy hétköznapi közlekedésben nem nagyon zavarna, élményautózni úgyse azzal kell menni.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Morales72
csendes tag
Szomorú dolgokat írtok.
"I'm too old for this sh.t..."
molnarpeter
nagyúr
Úgy mondom, hogy megbízható CVT ritka , de javítsatok ki. Ha automata, akkor 2.0 dci és hagyományos automata lenne a választásom.
[ Szerkesztve ]
szebe
őstag
Van fent egy 265 lovas RS, de itt azért merülnek fel kérdések [link]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
norbert1998
veterán
Bal hátsó kerék bugos.
És amúgy olcsónak találom. Utolsó FL RS 5 felett szokott menni, főleg ennyi km-rel.
Vagy bolond vagyok, nem tudom.
norbert1998
veterán
Megrendeltem elöljáróban a gyári méretben a Yellowstuff betéteket. Amíg azok elkopnak, marad a gyári méretű tárcsa, aztán megy fel a 320-as nyereg-tárcsa-betét kombó, szerintem kb 2 év múlva.
t.imi
addikt
Nekem a videóban szereplő vas van - hirtelen ezt találtam - csak más színben [link] . Delphi, Conti, Siemens/VDO cerka sem tudja befecskendező. Megnéztem forgalmiban, 2013! a gyártási év, K9K836 motorkód.
Ok, hivatal tud csodákat művelni.
domper2015
senior tag
Az enyém 2016-os 1.5dCi 110 LE K9KG656, Continental. Sajnos biztosan tudom, mert elhasalt a piezo benne.
t.imi
addikt
Részvétem!
16-ban még Contival nyomták? Nem követem nyomon, de így az évjárat sem ad 100% biztonságot, hogy ne xarba nyúljon az ember.
forceberg
veterán
Széthajtott xart bármiből lehet venni, nem a pumpa/injektor tehet róla, ha a júzer minden gyorsításkor max nyomásra kihajtva használta.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
domper2015
senior tag
Flottás verda volt. Nem tagadom, dzoktam neki nyomni rendesen. De ez 30 E km alatt letérdelt, csúcs csere óta 90 E km-t tettem bele, azóta az EGR se szórakozik.
t.imi
addikt
Nálam 220e alatt feküdt ki, 140-el vettem. Rég kinőttem az on/off gázpedál használatot + 90% pálya használat. Előélet passz.
Azért ami xar, az xar. Ez nem a Renault hibája.
domper2015 #93174
Nálunk céges dieselek vannak 1x éve, kb 5-6 évenként cserélik, régieket dolgozók megvehetik. Ha közel vagy a tűzhöz. Sok panaszt nem hallottam eddig.
Karbantartást végző cége is válogatja, mit is kapsz kézhez.
Robi anno berakta a képeket, ha jól emlékszem vezérlés cserémről. Elsőt "márkaszerviz" végezte. Pajszerrel...
B csapatunk céges autója is jár szervizbe.
Olajcsere szűrő csere nélkül, komplett fék csere tárcsa csere nélkül, mindez számlázva. Városba jó úgy is.
Aztán, ha idő van, megy a piacra. Számla van, mögöttes teljesítés nincs.
Te örülsz, hogy vettél olcsóbb céges autót, és kaptad az összes szerviz számlát.
molnarpeter
nagyúr
Piezo porlasztókat én nem szeretem, függetlenül attól, hogy honnan jön
domper2015
senior tag
Igen, az enyémen is 2 komplett első fék szett volt, tárcsa és betét. Amikor megvettem kigyúrt vállai voltak, papíron jól mutatott a csere. Ez 120 E km alatt. A nálam cserélt féktárcsaban 125 E km is van még lehetőség
t.imi
addikt
Kb egyiket megoldást sem ismerem, kifizetni nem esett jól arra emlékszem
#93177domper2015 dettó. Nekem csak vezérlés, komplett fék, kettőstömegű és tárcsa + szerkezet volt kinyomócsapággyal.
zeon.hu
nagyúr
Akksi sarun fehér porréteg alakult ki és már másodjára.
De annyi, hogy nem indult az autó.
Tisztítás után minden ok.
Lehet ez ellen tenni valamit?
(Az akksi kb fél éves)
#?*@&!
troll81
addikt
[link] letakaritod és ezzel lekezeled.
Nekem működik
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku