Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
dj79
senior tag
Köszi a válaszokat
Akkor egy üzemanyagszűrőcserét is beiktatok, hátha az is segít valamit .
Tehát ha jól értem van kettő fent, illetve egy billenésgátló lent.
Szerelőre esetleg valaki?
polonic
félisten
Üzemanyagszűrőnél is purflux, igaz?
Az 1,6 dci-hez milyen kell? Vízérzékelős? És hol található egy 13-as grand scenicben?
[ Szerkesztve ]
_NCT
őstag
Köszönöm
rob210
Topikgazda
Jobb első kerékjárati ívben.
Purflux bosch mehet bele.
Üzemanyagcső gyorscsatikkal vigyázni!
Sokan eltörik.
[ Szerkesztve ]
Renault power
polonic
félisten
Úgy látom a purflux oldalán, ez lesz az enyém.
Gondolom akkor emelés, kerék le, dobbetét le és utána lehe hozzáférni.
Ha igen, akkor lehet ezzel is megkereslek.
Mondjuk még van 10 ezer km-em addig.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Ihen ez kell és igen le kell szedni mindent.
Renault power
zsizsef
senior tag
Ez a fordulatszámos jelenség nekem is előjön időnként, de csak indításkor. Gázpedál lenyomásával beáll a fordulat és tartja is, ahogy kell 750 körül.
GrooveHero
addikt
Üdv. Csak egy gyors kérdés még mindig Laguna 3-hoz. Mekkora legyen a nyomás a gumikban? Máshol neten 35 PSI-t írnak, ez olyan 2.4bar. Ha fújom az összeset 2.5-re (225/45 R18) akkor gondolom nagy baj nem lehet, ugye?
Köszi előre is a választ.
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
polonic
félisten
Az autón a tanksapkán vagy első ajtónál benne vannak a noymásértékek. Vagy még a kézikönyvben is.
A szerint kell beállítani.
rob210
Topikgazda
A gyári felnit
Renault power
polonic
félisten
Ja oké. Nem figyeltem, hogy ez már nem gyári méret.
GrooveHero
addikt
Köszi a választ. Hja igen, a 225 már nagyon nem az
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
forceberg
veterán
De az...
Motortól és váltótól is függ, mi az előírás.
M9Ra és M9Rb esetén:
225/45 R 18 95 W
Elől: 2.3/2.5
hátul: 2.0/2.1
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
mdav88
senior tag
Köszi az eddigi segítséget.
Más: rendeltem egy féltengelyt a kormányrázásom elmulasztása érdekében, egész pontosan ezt.
Viszont a képen szereplő helyett más típusút küldtek, ami úgy tűnik egyéként kompatibilis, és az skf is ilyet csinál vkjc 1220 néven:
A gyári az ebay hirdetés képén szereplőre hasonlít leginkább... rekamáljak, vagy simán csak építsem be?
Tomi0703
őstag
Nálam is jelen van ez a kopogás dolog. Hídszilentek cserélve gyárira, lengéscsillapító is (trw), de a hang ugyanúgy megvan. Alulról megnézve a tank tartója el van rohadva, én még arra tudok gondolni. Már egy ideje vadászok rozsdamenteset, de nem nagyon találok.
mdav88
senior tag
Nekem nincs elrohadva... még
mycso
Topikgazda
rob210
Topikgazda
Mint látod, már írták, hogy de az gyári, csak sokan nem azon gurulnak, meg ahogy mycso is írja, szerintem sem életszerű a gyári érték.
Nekem pl. 2.2 elől 2.0 hátul lenne, de én elől hátul 2.3 ra nyomom.
Renault power
forceberg
veterán
Valahogy a Rönók első kereke kilapultnak látszik a gyári értékeken. 1-2 tized plusz elfér.
Meg aztán ezek az ócska mérők, mind mást mutatnak...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
diablo1984
veterán
nem csak azok, bármi. én elől hátul 2,5 bárra toltam a nyárit, mert nekem is 2,3-2,2báron laposnak tűnt....
roli1979
csendes tag
Szerintem inkább a gumitól függ, h mennyire kell nyomni... az a táblácska a gyárilag szerelt gumiabroncsra vonatkozik.. némelyik gumin rajt van az érték, h meddig kell pumpálni. 3-4 tized eltérés már sok, és sokkal jobban kopik a gumi
LamerGyuri
senior tag
Ez a guminyomás para minden tavasszal előjön?
Tökmindegy, milyennek "látszik". Ha a váltóméret és a súlyindex be van tartva a gumiabroncsnál, akkor a gyári érték a mérvadó. -0,0/+0,1.
Pont.
Szerintem
Egyébként meg tőlem mindenki annyit fúj bele, amennyit akar
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
rob210
Topikgazda
Nekem bentvan a "gépműhely" a kocsiba ezért van annyin amennyin meg elől hátul ugyan azon az értéken.
Igaz nem is pattog el a kanyarokban
Az a majd 200 kiló szerszám sokat dob a stabilitáson és csak 0.4 et a figyasztáson.
Renault power
z00li
senior tag
Megint jócskán megkésve válaszolok. Le se merem írni mennyit fizettem. 150k volt anyaggal, munkadíjjal. A fékhez textar lett minden, a lengéscsillapítót meg se kérdeztem.
Gabady
aktív tag
Jobb oldali tükröd működik ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
Johni5
őstag
Sziasztok!
Espace III 2.0 16V benzin Kulcsot elfordítom,semmi nem történik.Piros jelzőlámpa folyamatosan világít.
Akku nem lehet,mert vadi új.Tudom,diagra kéne tenni,de szerelő az sehol..Lassan költöznöm kéne,de mindenki Május eleje..Kéne egy drága szerelő,már az is jó nekem.
[ Szerkesztve ]
Igen, az a fura, hogy látszólag minden működik, nincs hibajelzés.
Majd ma megpróbálom megnézni, hogy a kesztyűtartó környékén nem hiányzik-e valahonnan...
Esetleg van valahol kapcsolási rajz, ahol a kábelek színezését is meg lehet nézni?
Путин, иди нахуй!
ThodEE
őstag
Mind a két kulccsal?
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
rob210
Topikgazda
Annyi az első hátsó kompletten nálam fékfolyadék cserével.
Azt a de rohadt olcsó vagyok
Renault power
rob210
Topikgazda
Nem kell drága szerelő.
Meghalt az immo.
Első körben próbáld ki a másik kulccsal, vagy cserélj ebben elemet, ha csak egy kulcs van.
Ha ez nem oldja meg akkor az immot ki kell írni a fedcompból, van rá kontaktom.
Privátban keress meg, de elsőre a kulcs legyen kizárva
Renault power
mdav88
senior tag
rob210
Topikgazda
Ezek így néznek ki.
Szerinted rendben van?
Ki és mivel cserélte azokat a szilenteket?
[ Szerkesztve ]
Renault power
mdav88
senior tag
Latom, hogy nincs rendben, ezt speciel nem en csinaltam, celszerszam hijan, hanem a helyi ismeros szerelo. A modjat ne kerdezd.
Amig nem emeltem meg nyilvan nem latszott....
Elkepzelheto, hogy ezzel felkeresnelek. Mennyire horror a munkadij? mit szabad a helyere venni?(bardi kinalatbol) mivel garanciaban fogjak cserelni valoszinuleg, igy ez lenne a kezenfekvo.
rob210
Topikgazda
Ezt nem fogják kicserélni neked, mert ez a préseléskor sérült meg. Egyébként nincs is a helyén azért kopog.
A spidan teljesen jó, csak préselni kell, vagy behúzóval rakni a helyére.
Ehhez eleve van egy speciális szerszám is.
Renault power
mdav88
senior tag
Én nem vagyok szerelő, de nem látok a permen sérülést, csak a gumit látom elválva a fém faltól.
Ismerem magát a szerszámot, de hogy azzal húzta-e be, vagy sem, passz.
Visszatérve a kérdésre, mit szabadna venni, mert mindenki a gyárira esküszik, a többivel nincs túl sok jó tapasztalat. Milyen összeg a cseréje?
Tomi0703
őstag
25k-ért vettem a gyárit Songotól. Díját nem tudom, mert ismerős szerelő rakta be.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Az a felhajlás nem a szilent fém pereme csak a vulkanizált gumi?
Mert akkor valóban szétszakadt és az anyaghiba.
Én eddig hutchinsont és spidant szereltem, nem volt velük gond.
Egyszer futottam rá nagy cumira orosziem laguna 2 esével, de ott a híddal volt a baj mint kiderült 2 szilent is járt a hídban.
27-35e között van a szerelése.
Renault power
mdav88
senior tag
Igen, az csak gumi. Sajna a kép nem biztos hogy visszaadja,
Hutchinson a gyári, ezt kb 20k-ért lehet a Zsu-tól venni, vagy ebayről kb ennyiért van gyári is szállítással....
Csakhát egy valag lóvét kifizettem ennek a cseréjére, nyilván nem esik jól újra, és senki meg nem térití.... Lehet rendelek egy szerszámot kb 15 forint, és megcsinálom magam.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
15 ért hol kapsz szilent ki be helyezőt azonnal kérem a linket
Nekem van, de ez használódik mindig kell pótooni.
35e ért tudom tehát tényleg érdekel.
Renault power
mdav88
senior tag
Ebayen rákeresve, nyilván minőségről nem tudok nyilatkozni.
rob210
Topikgazda
Ehh igen én ebayről sose vásároltam még.
Ha veszel csak ezt a fajtát szabad megvenni!
Amiben ez a 3 db profilos nyomóhüvely van!
[link]
Szerelés előtt szólj leírom részletesen mire figyelj!
[ Szerkesztve ]
Renault power
mdav88
senior tag
Igen, én is erre gondoltam, nem a leggagyibbra.
Köszönöm, egyelőre még energiát gyűjtök.
Legyen meg az eleje, kap új csillapítást, meg féltengelyt, ha az megvan utána egy másik lélegzetvétellel a hátulja következik.
Talán ez a legolcsóbb:
[link]
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Vedd meg ennyiért ajándék.
Én nem merek e-bayről rendelni.
Pedig sokan azt mondják, hogy megbízható.
Renault power
Johni5
őstag
Imo megoldva.Meghalt az indító moci.Jel kimegy,de nem csinál semmit.Megy trélerre,ehhez a mocihoz nem férek hozzá.
rob210
Topikgazda
De akkor miért világít az immo?
Hm...
Minden esetre az egy gyorsabban orvosolható probléma.
Renault power
mdav88
senior tag
Megbízható eladótól vásárolva simán.
Paypallal meg biztosítva vagy.
rob210
Topikgazda
Na azom meg egyálltalán nincs.
Renault power
#89309696
törölt tag
Clio2 ph2-nek vannak gyerekbetegségei vagy ugyanaz, mint a Megane1 ph2-nek is van?