Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16001) rob210 válasza tresh (#15998) üzenetére


rob210
Topikgazda

ezeket a lagunákat én is néztem.:)
A vicc csak az, hogy ebbe a kaszniba beletették az 1.6 os motort is:)
Na az mit kajolhat:D

Renault power

(#16002) ESP válasza tresh (#16000) üzenetére


ESP
senior tag

Az a baj, hogy azok nagyrésze megjárta a Föld-Nap távolságot már :O

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#16003) rob210 válasza FerNandor (#15994) üzenetére


rob210
Topikgazda

Éljen a környezetkímélő diesel üzemanyag.
:W

Renault power

(#16004) _NCT válasza tresh (#16000) üzenetére


_NCT
őstag

Benzinesben is lehet költeni bőven, hibaforrás mindig akad....

(#16005) tresh válasza ESP (#16002) üzenetére


tresh
addikt

Az lehet de ezek a motorok már nem egyszer bizonyítottak és rendbe rakni se olyan nagy költség mint az újabb dieseleknél :)

(#16006) ESP válasza tresh (#16005) üzenetére


ESP
senior tag

Akkor inkább nem írom le mennyibe kerül egy 2.5 V6-ra egy fejújított adagoló... :D

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#16007) tresh válasza _NCT (#16004) üzenetére


tresh
addikt

dci be add össze a porlasztócsúcsok árát (4db) és az lefedi azt hogy kopra felújítok egy benyás motort :)

(#16006) ESP : jó igen ...de az más kategória én a gyengébb 1.9-esekre gondoltam ;]

[ Szerkesztve ]

(#16008) ESP válasza tresh (#16007) üzenetére


ESP
senior tag

Jah azokban csak a kettőstömegű szokott kifingani 400.000km felé meg a soklengőkaros futómű a gyenge pont.

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#16009) tresh válasza ESP (#16008) üzenetére


tresh
addikt

gondolom Dci-re írtad a kettőstömegűt mert a tdinél a régieknél nincs :)

[ Szerkesztve ]

(#16010) _NCT válasza tresh (#16007) üzenetére


_NCT
őstag

300 körül kezdődik a móka nem? :D

(#16011) ESP válasza tresh (#16009) üzenetére


ESP
senior tag

Dehogy nincs. Még a néhány 90lovasban is van. Motorkód függő.

Nézz csak jobban utána, ismerős 97" 110lovas passatjaban most cseréltünk nemrég 457k-nél.

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#16012) tresh válasza ESP (#16011) üzenetére


tresh
addikt

Úgy emlékszek hogy az AFN -esnél nincs, de lehet hogy keverem..mennyi volt az anyag ár amúgy a passatba ? mondjuk azért 457K nál csere ha veszek 300k-t futottat akkor az a 150k nem két nap alatt fog bele menni :D

(#16013) ESP válasza tresh (#16012) üzenetére


ESP
senior tag

Dede, AFN-be már van. Ha jól emlékszem 140k volt a lendkerék maga. Mondjuk 5éve meg lett csipszelve+nagy turbó+porlasztócsúcsok szóval szerintem bírta még volna tovább is. (3. ban még fütyül a gumi... :D)

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#16014) tresh válasza ESP (#16013) üzenetére


tresh
addikt

Az olcsó volt annyiért elfér ;]

(#16015) just válasza _NCT (#15953) üzenetére


just
aktív tag

Hátsó ablaktörlőd ment?

Two things what i hate. People that can't count...

(#16016) _NCT válasza just (#16015) üzenetére


_NCT
őstag

Elvileg nem. Vagy arra gondolsz, h a hátsó ablaktörlő be van ragadva és az kapcsolgatott volna?

(#16017) giigz válasza tresh (#15998) üzenetére


giigz
veterán

Na ebbe nagyon szívesen beülnék. :K 10/10-es autó :K

(#16018) tresh válasza giigz (#16017) üzenetére


tresh
addikt

így - így :R

(#16019) keroatis


keroatis
tag

1.5dci -nél a csúcsok felújitása nekem első alkalommal tank átmosással központi magasnyomású elosztó vagy mi a neve + magasnyomású csövek ultrahangos tisztitása, elvitték háztól a kocsit, haza is hozták került számlával fél év garival 265k. :))

Második alkalomal pestre küldtem felújittatni 35k. újitották darabját a csúcsoknak, benne volt az ultrahangos tisztitás is, mert postáztam is a magsanyomású cuccokat a porlasztokkal együtt, levettem a tankot kimostam .
Kapott új szűröt + gázolaj csöveket.
Ez a mutatvány 180k. -ba fájt 2 hét után meg is adták magukat a porlasztok.

Harmadik alkalomal nem újittatam fel vettem a használtauto.hu -ról 4db bontot gyári porlasztót 67 lovas táliáét "nekem 82 lovas megane berline 2 van" régieket kikukáztam bontot gyárit bele és azóta jó ez 46k.-ba fájt utábvétel, se tank nem lett kimosva se szűrő semmi nem lett cserélve, csak kicserélve a 4db csúcs, a rönyonál felprogramozták a kocsit a porlasztókhoz + 8k.

Ha kiszámolom hogy 6.7L eszik a kocsi 100km -en, inkább deficites a diesel röno mint a benzines, inkább egyen 10liter benyát mint ocska porlasztókat keljen horrorisztikus áron cserélni.....

[ Szerkesztve ]

(#16020) ESP válasza keroatis (#16019) üzenetére


ESP
senior tag

86lovasba 67lovas csúcsokat tettél?

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#16021) keroatis válasza ESP (#16020) üzenetére


keroatis
tag

82 lovasba 67 lovast, de vásárlás elött megkérdeztem a rönoszervizben jóe hozzá, ott mondták hogy jó nyugodtan vegyem meg, csak nekik hozzá kell majd a kocsit programozni,és jó is lett! :)

[ Szerkesztve ]

(#16022) FerNandor válasza keroatis (#16019) üzenetére


FerNandor
őstag

hát itt szerintem azért elég nagy gebasz van az autóval.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#16023) biker


biker
nagyúr

digitklíma: ma reggel venti megáll :( mehet ki a műszerfal hétvégén/hétfőn, f@ck

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#16024) keroatis válasza FerNandor (#16022) üzenetére


keroatis
tag

Hát az, első szériás gyári selejt!

(#16025) FerNandor válasza biker (#16023) üzenetére


FerNandor
őstag

itt írta Mycso az elözö oldalon, hogy nem kell szétszedni a müszerfalat a ventihez, a pedálok felöl ki lehet szedni.

Ventit akarod kiszedni, nem?

------
(#16024) keroatis
Hát az, első szériás gyári selejt!

hát az elég fura. ilyen nem hiszem, hogy van..

[ Szerkesztve ]

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#16026) keroatis válasza FerNandor (#16025) üzenetére


keroatis
tag

Ne haragudj de ha egy kocsival ennyi gond van az biztos nem véletlen mert a kötelező szervizeket meg adom neki, a motorja jó de az üzemanyag ellátó rendszer egy kicsit megelőzte a gázolaj minőséget.
Most itt én leÍrtam a nyügjeimet vele de forumok foglalkoznak ezekkel a problémákkal, de aki most vett dci rönot majd megtudja, és majd irogathat ide, azt majd jön valaki aki lehet nem is ért hozzá, csak odair hogy nem biztos hogy a kocsival van gond 9 éve vagyok renault tulaj van tapasztalatom velük.
Csak annyi hogy egy 5 M. kocsit hogy a pic....-ba tudtak ilyen hulladék módon összerakni. :(((

Elötte egy benyás 1.6 rönyom volt soha nem volt gondom vele.

Aki segitett az utastéri fütőventilátorom javitásának segitségében, annak köszönöm. :R

További jó forumozást. mindekinek.

[ Szerkesztve ]

(#16027) keroatis válasza FerNandor (#16025) üzenetére


keroatis
tag

Szerinted akkor mi?

(#16028) FerNandor válasza keroatis (#16027) üzenetére


FerNandor
őstag

hát én nem tudom, de ha írtad, hogy kompletten ki lett cserélve meg felújítva, megtisztítva az egész rendszer, akkor nem hiszem, hogy gyári selejt másodszorra is, meg utána megint.
nem értek hozzá, de olyan, mintha nem lett volna kiküszöbölve az eredeti probléma, ami az elsö meghibásodáshoz vezetett, így a többi utána következö új dolgok, felújítás, tisztítás, szinte fölösleges volt.
lehet, hogy pl a magasnyomású a szar, és küldi a fémreszeléket, az meg elöbb-utóbb meghozza a bajt. szerelöm mesélt ilyet, hogy megcsinálták valakinek a rendszert valahol, kicserélték csak a porlasztókat. utána ment az autópályán ausztria felé, es jött a fémreszelék, valami történt és szépen az ezervalahányszáz Bar lyukat ütött a motorban.. vagy valami ilyesmi, nem értek hozzá, azért nem is tudom normálisan elmondani.

mindenesetre ez nem normális/selejt dolog szerintem, hogy ennyiszer tönkremegy a rendszer, még akkor sem, ha "kényes" a Delphi rendszer..

nem lehet, hogy céges autó volt?
Biker szívott sokat a Scenicjével, de az meg úgy emlékszem taxinak volt használva elötte..

[ Szerkesztve ]

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#16029) keroatis válasza FerNandor (#16028) üzenetére


keroatis
tag

Előzményben csak annyit tudok hogy egy időssebb foszeré volt kecskeméten és ő cserélte be egy új mondeoba, hogy most céges volt vagy nem azt nem tudom.
Magasnyomású szivattyút is az első alkalommal bevizsgálták és minden oké volt vele, az első csucs hiba 102e. km -nél volt a második,153e. km-nél a harmadik pedig 154e. km-nél, most hibátlan és 172e. km van benne, jelenleg várom a jó időt hogy az utastéri fütő ventit szétt tudjam burittani mert áll mint az iszap.

A kártya is vacakol mert kicseréltem az elemet benne, de kocsi szerin akkor is le van merülve, tettem bele másikat azzal is ez a gond.

(#16030) HeavyToys


HeavyToys
senior tag

Üdvözletem mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni az alábbi kérdésekben:

(B)1. kérdésem: (/B)

Megane II 1.5 Dci (2007-es, 106 lovas K9K732-es motorkód), mostanában azt játssza, hogy nem akar bemelegedni rendesen. Ugye középen lenne ideális esetben a hőmérséklet jelző, de most az alatta lévő csík és a középső állás között ingadozik, inkább az előbbi felé. Ha nagyon meghajtom (padlós gyorsítások 3-4 sebességfokozaton keresztül 4 ezerig) felmegy középállásba de mikor visszaveszem a tempót, akkor egyből visszaesik az előbb említett helyzetre.

Fűtés van, szóval nem csont hideg a víz, de úgy emlékszem tavaly télen is jobban bemelegedett. Gondolom a termosztáttal lehetnek gondok, hogy nem zár le rendesen. Esetleg valami vélemény róla? Szerelőmnek bemondtam a tüneteket, ő is erre gyanakszik, de mivel messzebb lakik, ezért kérném ki a ti véleményeteket is.

Ha általatok vélten is termosztát cserés lesz, akkor abban mi lenne a bevált márka? Mert ahonnan én szerzem az alkatrészeket, a Vernet termosztátok nagyon jó árban vannak. Vagy érdemes ebből Valeo-t vagy Gates-t venni? A nyitási hőmérséklet alapján is van árkülönbözet. Ebből melyik lenne a jobb ami 83-4 fokon nyit, vagy ami 89 fokon?

2. kérdésem:

Illetve a klímámmal lenne probléma, vagyis a levegő keringtetéssel. Szintén ezen esetén a ventilátor légszállítása már nem hozza az új korában tapasztalt értékeket. Jön a levegő, de nem úgy mint kéne. A ventilátor tökéletesen működik, reagál a fordulat szám állításra, szóval itt nem lehet gond véleményem szerint. Továbbá a befúlyás helyének változtatásával (automata klíma), hallom és érezhetően is állítja a lamellákat, szóval én úgy gondolnám itt sem lehet akkora probléma (bár csak találgatok). Korábban volt olyan, hogy a ventilátor felől picit ciripelő hangot véltem felfedezni, olyat mint amikor egy falevél éppen hozzáér.

Kérdezném tőletek, hogy lehetséges, hogy el van tömődve a levegő járat? Most cseréltem pollenszűrőt és a szerelőm is mondta, hogy érezhető "feszülés" vagy a pollenszűrőnél, amikor félig kiveszi, onnan is jön a levegő. Ő azt mondta , hogy le kell bontania a műszerfalat, hogy kitisztítsa az egészet. Megbízok benne, rendes srác, de az általa mondott 25 ezres díjat (természetesen, ha nem kell semmit sem cserélni), kicsit sokallom. Bár azt is tudom hogy egy egész napos munka.

A szűrők egy esettől eltekintve tökéletesen lettek cserélve, akkor a szűrő kicsúszott a helyéről, valami anyaghibás lehetett, mert eltört a széle és csak később vettem észre, volt felette 1-2 cm-es szabad hely. Aztán egyből cseréltem (egyébként Mann Filter volt, szóval nem értem... :( )

A kérdésem az lenne, hogy van rá öltetetek, hogy hogyan lehetne megoldani ezt esetleg házilag? Mit érdemes megnézni? Az általa mondott ár reális egy ilyen esetben?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Üdv! :)

[ Szerkesztve ]

(#16031) ESP válasza HeavyToys (#16030) üzenetére


ESP
senior tag

1, Termosztát és valeo-t tennék bele.
2, Szerintem pollenszűrő van eltömődve=csere.

Hopp mégsem. Akkor nincs ötletem.

[ Szerkesztve ]

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#16032) mycso válasza HeavyToys (#16030) üzenetére


mycso
Topikgazda

Olyan, mintha a saját irományomat olvasnám.

1, tuti, hogy termosztát, vagy egy hónapja volt pontosan ugyan ez a problémám, ugyanezekkel a tünetekkel.

Azt meg nem mondom, hogy milyet vettem bele, ami volt éppen a fridcar-ban, azóta tökéletes, szépen beáll középre a mutató.

2, ilyenem is volt, illetve pont tegnap írtam róla az egyik kollégának.

A tünet nálam is ilyen volt --> cicergő hang, illetve nálam néha egyáltlán nem jött levegő, majd meg is állt a ventilátor

Nálam egy szigetelés darab szabadult el valahonnan, és beleállt a ventilátorba.
NE VIDD SZERELŐHÖZ!!! mert lehúznak.
Nem kell a műszerfalat kibontani. [link], pár KÉP

(#16023) biker: szerintem Scenic2-nél sem kell a műszerfalat kiszedni, gyanítom ugyan ez a módszer, mint nálam. (scenic1-nél mondjuk pont az anyósülés felől kell kibontani, de ott sem kell a műszerfalat kiszedni)

Egyébként érdekes, hogy annó énis megkérdeztem először pár szerelőt, és mindenki a műszerfalat akarta kiszedni. :F

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#16033) Ghandi


Ghandi
aktív tag

Úgy látom hogy a fűtés jellegzetes hiba a meganoknál.Én is ezzel szenvedek egy M2 1.4 benzinessel.Nehezen melegszik,sokára jön a fűtés és mintha nem lenne elég az ablakra nyomott levegő mennyisége.Állandóan párás marad a szélvédő,persze azért lehet látni,de ha a szembejövő autó lámpájánál látni a párát rendesen.
Az is igaz hogy az M2-nél elég érdekes az ablakra irányuló légjáratok.Középen egy közepes,a szélein pedig csak két kicsi nyíláson jön a levegő és azok is elég közel vannak a középső légjárathoz,nekem ezek nagyon kevésnek tünnek,megszoktam hogy egy hosszú nyilás van az egész műszerfal tetején.
Olvasgattam neten Renault fűtés problémákról és főleg Megannál elég sok ilyet találtam.Nagon soknál a fűtő radiátor miatt van az egész ami állitólag a kis vízjáratai miatt hamar elöregszik, csak a csere segítet nekik amik igen drága és hosszadalmas meló.Műszerfalat ki kell szedni hozzá és maga a radiátor sem 1-2 ezer forint,mert ugye ilyen esetben ki tenne bele bontottat?
Azt hiszem első körben nekem is termosztátot kellene cserélnem,az nem lehet olyan nagy meló és pénzben sem olyan sok.Persze előtte jól átjáratnám hűtő tisztító adalékkal,aztán termosztát csere,majd uj hűtőfolyadékot a motornak.
Valaki cserélt már termosztátot M2 1.4 16szelepes motornál? Valami érdekesség,furcsaság,vagy simán megy az egész?

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#16034) mycso válasza Ghandi (#16033) üzenetére


mycso
Topikgazda

Nekem elég szépen/gyorsan leszedi a párát, viszont ahogy írod először az ablak közepéről, a széléről picit később. (klímát kapcsolva, meg pár másodperc alatt)

Mondjuk a fűtőradiátornak nem sok köze van a páramentesítéshez, meg a levegőmennyiséghez. :F
Egyébként ha a vízhőfokod neked sem áll be középre és nehezen melegszik, akkor termosztát, nem radiátor.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#16035) _NCT


_NCT
őstag

No, este asszonyoztam, hamár Bálint nap van :DDD Városban is rohangáltam, egyszerűen nem sikerült a kattogó hangot előidézni...Pedig hallottam, 1000%, ennyire nem vagyok hülye. Igaz este már azt álmodtam, h a váltóm beszart és cserélni kellett...Lehet túl sokat aggódok az autómon :U

giigz: szeressé!!!! Ma ünnep van ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

(#16036) giigz válasza _NCT (#16035) üzenetére


giigz
veterán

"ennyire nem vagyok hülye"

;]

"Lehet túl sokat aggódok az autómon"

Lehet. ;]

(#16037) biker válasza mycso (#16032) üzenetére


biker
nagyúr

a haynes könyv és a gyári szerviz segédlet is ezt írja, a gyári még a kormányt és légzsákot is leveteti, a hayns nem

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#16038) just válasza _NCT (#16016) üzenetére


just
aktív tag

Arra gondoltam, mert az szokott "kattogó" hangot hallatni a kormány mögül amikor be van kapcsolva és elkezd törölni hátul. Először fura volt, legalább 10 percig leskelődtem hogy mi kattog, kapcsolgattam mindent..

Two things what i hate. People that can't count...

(#16039) _NCT válasza just (#16038) üzenetére


_NCT
őstag

Nem tudom mi volt,de ma lett tele a f@szom a punci jellel...Minden napra jut valami....Ma a csomitartot nem tudom nyitni,a motor zug es kattan,de nem nyilik. :@ Mindig akkor mikor szükség lenne rá.... :W

(#16040) rob210 válasza _NCT (#16039) üzenetére


rob210
Topikgazda

ez viszont típus hiba, ez le is van írva mindenhol.
Elolvastad a vételi tanácsadót?

Egyébként meg minden autóval van gond kisebb nagyobb.
Azt hiszem te belenyúltál egy tuti darabba:(

Renault power

(#16041) _NCT válasza rob210 (#16040) üzenetére


_NCT
őstag

Elolvastam, voltam is állapotfelmérésen, körbejártam mindent. Kaptam itt az ívet rendesen anno, nem km-t hanem állapotot veszünk. Márkaszervizes autó, 2008-tól vezetett szervizkönyv és számlák, márkaszervizes csaj autója volt. Most erre mit mondjak? Ezt vihettem volna az atya úristenhez is, az se mondta volna meg, hogy minden hétre fog jutni valami hiba....

Belenyúltam...De ahogy Megane klub-on is látom, nem csak én. Koan pl már sztem az autó vételárát ráköltötte, neki is volt már minden szar a kocsijával.... Meg jó pár ember onnan...Mind1 majd ma megyek autószerelőhöz és megmondja mi a baja....Lehet h csak beragadt, bár már erősen kezdem elveszíteni a franciák iránt a bizalmam.... Tényleg 2 hónap alatt többet volt szervizben mint nálam...Fél évet mentem egy olyan autó után, aminek leinformálható az előélete, viszonylag jó állapotban volt, nem volt körbetörve....Aztán tessék, ittvan.... Mert ha csak a kinyomó és a vezérlés lett volna, meg sem szólalnék...Na mind1... Majd megcsináltatom és meglátjuk, mi jön még....

Vésznyitó van valahol azon a szaron?

[ Szerkesztve ]

(#16042) Ghandi válasza mycso (#16034) üzenetére


Ghandi
aktív tag

Tavaly nyáron nézettem meg a klimát mert nem működött,akkor csak tölteni kelett gázt bele meg kitisztították a rendszert.Ahogy bejött az első hidegebb idő akkor probáltam is légkondival lenyomatni a párát,de nem indult be,mármint nem hűti le a levegőt.Nagyokosok mondták hogy van olyan autó ami minuszokban nem inditja be a klimát,nem tudom igaz e vagy már megint elment a gáz belőle?

Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben

(#16043) tresh válasza _NCT (#16041) üzenetére


tresh
addikt

már már erősen kezdem elveszíteni a franciák iránt a bizalmam.... Tényleg 2 hónap alatt többet volt szervizben mint nálam

Nézőpont kérdése ez a történet..ugyanis használt autóval mindig lesznek előjövő gondok viszont a mértéke nem mind1..illetve tökéletes autót úgy se fogsz belőle csinálni mert egy olyan nem létezik már akkor sem mikor kigurult a gyárból és kettő nincs is értelme.. most az hogy a kötelező szerviz dolgok után egy két kapcsoló megadja magát beragad a zár stb az nudli...ha a motorikus/mechanikus része rendbe a kocsinak már pedig nálad ha jól tudom ott nincs baj a többi kis apró sz@rság még ha bosszantó néha szép lassan ráérősen ki lehet javítani...és az összegek se eget verőek..a megbízhatósága úgy se 2 hónap alatt fog kiderülni hanem mondjuk ha már egy éve nálad van karban tartod megadod neki azt az olajat amit kér,szűrőt stb hidd el nem fog az útszélén hagyni szervizfelirattal a műszerfalon...nálunk egy kombi m2 1.6 16v -van mint írtam 250k km-rel annál is vannak kisebb hibák de elhanyagolható az viszont nem hogy magyar utakat rója lassan 8éve és még 1szer se állt meg senki alatt pedig nem egy láb tapossa...ráadásul nem egyszer vitt ki majd hozott vissza németbe kb 2000-3000km-et ment ilyenkor csak inni kért és ment nem is rosszul :)) Szerintem jó kocsiba ülsz és megfogja hálálni azt hogy törődsz vele karban tartod de ahogy írták nem kell keresni a hibákat mert akkor sose lesz vége a körnek...használni kell és élvezni ha valami olyan hibája lesz az autónak azt vagy jelezni fogja vagy te fogod hallani

(#16042) Ghandi: automata klíma nem kapcsol mínuszokba :)

[ Szerkesztve ]

(#16044) _NCT válasza tresh (#16043) üzenetére


_NCT
őstag

Igazad van, csak az nem mind1, hogy milyen sűrűn. NEm midn1, hogy félévente 1-2 kapcsoló + apróság, vagy minden héten folyamatosan... Ezért írtam azt, amit idéztél és ezért érzem ezt....

Amúgy hangja alapján szerelők is azt mondták, h szépen ketyeg, attól nem is félek. Csak tényleg rohadtul bosszantó, h 2 hónap alatt mindig volt valami. Nem tudom ez a zár kérdés mennyibe fog fájni, de azt hiszem bontóból fogom megoldani a dolgokat. Vagy nem tudom, hogy megéri-e újat venni.

Vésznyitót nem tudjátok hol van??

[ Szerkesztve ]

(#16045) rob210 válasza Ghandi (#16042) üzenetére


rob210
Topikgazda

A klíma kevés autóban megy mínuszokban.
A céges kocsik közül pl. egyik sem kapcsolja be.
Egyébként beállsz egy fűtött garázsba mondjuk Pláza és vásárolgatsz mozizol.
Mire kijössz be kell kapcsoljon, ha működik.
:R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#16046) tresh válasza _NCT (#16044) üzenetére


tresh
addikt

Figyelj ha előtte a másik tulajt ezek a dolgok nem érdekelték csak használta akkor igen elő fog jönni sok kis apróság én azt mondom ezen ne aggódj szép lassan rendbe teszed fontossági sorrendbe és örömed lesz benne :)

Záras dolog lehet egy kis wd-40 megoldja a gondot ha már kivan nyitva :)

Belül van vésznyitó a csomagtartó záron... <<ezt írják :))

(#16047) AMD Power


AMD Power
titán

Olcsó és formás limuzin kellene? Itt az új arcú Renault Fluence

Ez számomra a tökéletes álom autó. Ezzel a belsővel és a elnyűhetetlen egyszerű 1.6 16v mocival. És ez a belső...... :K

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#16048) rob210 válasza _NCT (#16044) üzenetére


rob210
Topikgazda

Azt hiszem az M2-höz már van javított hátsó zár.
Azt érdemesebb megvenni mint egy bontottat, de ez csak az én véleményem.

Egyébként meg örülj neki, hogy előjönnek ezek az idegesítő de nem a működést befolyásoló hibák.
Túl leszel rajtuk és utána évekig örülni fogsz a kényelmes francia tütünek:)
:R

Ezt tudom javasolni

Renault power

(#16049) rob210


rob210
Topikgazda

Most linkelték a VW topikban.
Már megint egy okos Totalcar cikk:(

Ilyen nincs.
Kézifék sebességváltó gyújtás levesz, etc.etc.
A szörnyű csak az, hogy egy ilyen kacsát képesek megjelentetni.
:W

Renault power

(#16050) _NCT válasza rob210 (#16048) üzenetére


_NCT
őstag

Jaja, ezt már olvastam reggel. Torx kulcskészletet is venni kéne :S

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.