Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51001) rob210 válasza mckay (#50998) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem lehet, hogy a nyomáskapcsolóval lesz gond?
Szerintem azt kéne kicserélni.
Élek a gyanúval, hogy túlnyomás keletkezik, a rendszerben és lekapcsol.
Mondjuk lehet ez valamilyen dugulás is, de akkor nem fújna hideget 2500 alatt.

Ha kell most már tudok jó klímást ajánlani.

Renault power

(#51002) Amarth válasza rob210 (#51000) üzenetére


Amarth
aktív tag

Ngk.

Porfestés Szegeden, rövid határidővel!

(#51003) rob210 válasza Amarth (#51002) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hm....

Densoval én még nem jártam így, én nem használok NGK-t, pedig azt mondják, az is nagyon jó márka.
Sőt én is ezt mondom, de nagyon sok helyen hamisítják, ettől persze ez még lehetett sima anyag elfáradás.

Bízzunk benne, hogy kitart a menet "felújítód".

Közben megtaláltam amit már tegnap is kerestem neked.
Ezért kell levenni a hengerfejet egy ilyen mutatványhoz.
[link]

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#51004) Amarth válasza rob210 (#51003) üzenetére


Amarth
aktív tag

Kovácséktól vettem annak idején.
Köszi a vidit.
Azt a kis letört darabot ki lehetett szedni mágneses kiszedővel,az nem maradt benne a hengernél.
Keresek akkor Denso gyertyát,most kétpólusú Ngk van benne.

[ Szerkesztve ]

Porfestés Szegeden, rövid határidővel!

(#51005) orosziem81 válasza mckay (#50998) üzenetére


orosziem81
tag

Szia,

A kereskedőnél jó esetben megvan az előző tulaj elérhetősége.
Én amikor kereskedőnél jártam és kiszemeltem egy példányt minden esetben kértem az előző tulaj számát és még a helyszínen tárcsáztam is.

Ezt utólag is el tudod kéni.

[ Szerkesztve ]

(#51006) rob210 válasza Amarth (#51004) üzenetére


rob210
Topikgazda

Azt igen, de a menetfúrás törmelékét, nem és ez a baj.
Ezt ugye előfúrással kell behelyezni.
Ami azt jelenti, feltágítod a menetet és belerakod ezt a "perselyt".
A hengerfej meg alamínium :) azt nem fogja a mágnes. :(

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#51007) Amarth válasza rob210 (#51006) üzenetére


Amarth
aktív tag

Így igaz.
Egyenlőre nem tapasztaltam rossz irányú változást.
Aztán a későbbiekben fene tudja mi lesz.

Porfestés Szegeden, rövid határidővel!

(#51008) Beca1990 válasza Beca1990 (#50997) üzenetére


Beca1990
senior tag

besz*rás hogy senkinek sincs :D

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#51009) mycso válasza Beca1990 (#51008) üzenetére


mycso
Topikgazda

Nekem annyi tapasztalatom van vele (ha ezt lehet annak nevezni), hogy tavaly amikor autót vettem a clio is felmerült (új).

Elmentem a renaultba meglesni, kívülről szép, belenézve a bele is rendben van (valami magas felszereltségű grandtour volt).
Aztán beleülve olyan gagyi érzésem volt, kb. 10 másodperc ismerkedés után ott is hagytam.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#51010) golyós


golyós
őstag

Üdv!

Ma jöttem melóba, sztrádán kigyuladt a Stop és az akkumulátor lámpa.
Beértem, rámértem , 10V-ot tölt járó motornál a generátor.Hurrá.
Hívtam a szerelőm, hogy átviszem valahogy a kocsit nézzen már rá.
Útközben a szetelőtől 2 kilóméterre, indexelés után elkezdett villogni a visszajelző lámpasor az órák között majd elaludt és eltünt a hiba.
Odaértem, parkolás közben kigyuladt az ABS és a szervo lámpa.
Leállítottam, vártam két percet, bezártam - vissza, beindít és semmi, minden hiba eltünt.
Ezt csinálhatja a generátor ahogy haldoklik vagy kontakt hiba lesz?
Elsőre nem találtam esetleges nyomokat, hogy megrágta volna valami a kábeleket, de ez persze semmit nem jelent.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#51011) rob210 válasza golyós (#51010) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen ez generátor hiba.

Amikor nem kapnak a beépített motyók megfelelő töltést áramot feszültséget ki hogy szereti.
A motor vezérlő elkezd egy öndiagnosztikát futtatni.
Ekkor jönnek a hibák sorba mind.
Ha kicseréled a generátort akkor megszűnik minden hiba.
Bár egy ilyen után érdemes clipre tenni maradt-e tárolt hiba.
:R

20e a bontott 35e a felújított.

Renault power

(#51012) Cane


Cane
őstag

Helló ismét!

Tudnátok abban segíteni, hogy a számmal jelölt dolgok nevük szerint milyen tartályok, ill. a tartályokba milyen folyadék kell (pl. DOT4, stb.) Nem akarok szétkontárkodni semmit sem, csak érdekelne mi-micsoda. A 4. számúról tippem sincs, többiről a rajta lévő piktogram vagy felirat alapján van némi tippem de a tuti jobb lenne. :)
Előre is köszi! :R

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#51013) konyi79 válasza Beca1990 (#51008) üzenetére


konyi79
addikt

Van clio4-em, de nagyon relatív megéri-e az árát egy autónál
Betegsége a stabilrúd szilent nyikorgás, az első kis háromszög ablak első szériánál szélzajos tud lenni, talán azt később javították, de ezeket gariztatni lehet.
Az autó kategóriájához képest nagy, vezetőnek tágas, bal oldalt nem szeretem az ülés túl magas nekem, nem állítható. Műszerfal jó anyagú, de sok helyen van kopogósabb. ebben a kategóriában elnézhető szerintem. Viszont tartós belül. Nekem most van a kis dci-ben 170k, de belül szinte semmi nem lászik. Nepperek álma lenne 70k-ra visszatekerni.
Városban simán jó, országúton vállalható, pályán érződik a zajon nem egy lagúna, bár az 5. buzi hosszú, szóval motorhang nincs nagy. Hosszú útra is simán bevállalható, de nem egy laguna. Futóműve játékos, jól el lehet vele lenni, kb 160-ig elég jól fut pályán is. Szeret kanyarogni. Elég már rá a 15-ös kerék is, 16-nál nagyobbat nem szabad rakni rá.
Ami a legnagyobb baja, nem rendelhető az 1,6-os szívóval, csak 0,9tce meg 1,,2tce van benne. A 0,9 felejtős, nem túl erős, az 1,2 meg nagyobb betegágy lesz a Renaultnak, mint az első generációs 1,5dci volt. Messzire el kell kerülni. Majdhogy úgy van, az 1,5dci a legmegbízhatóbb választás, a gyengébbek Bosch befecskendezősek, azok a legstabilabbak.

Még valamit?

(#51014) salieri.


salieri.
őstag

Sziasztok!
A Delphi okoskerék ,amit vásároltam gyári hibás engedi az olejat :( Hihetetlen.. Nem kellett volna kicserélnem..Plusz a vezéműszíj is kapott egy kis olajat.

[ Szerkesztve ]

(#51015) diablo1984 válasza Cane (#51012) üzenetére


diablo1984
veterán

2-es szervóolaj tartály
3 fékolaj tartály
1-4-es az nem tartály az biztos, bár így a képeken nem látszik, hogy mi hová megy, de a 4-es valami szivattyú vagy vákumos rész lehet.....

(#51014) salieri.: akitől vetted, az mit mond? Remélem cseréli! Egy vezérműszíj nem annyira drága asszem kb 5ezerből kijön, cseréld ki, nehogy az olaj meggyengítse a szíjat és azért később elszakadjon!

[ Szerkesztve ]

(#51016) gabx76 válasza salieri. (#51014) üzenetére


gabx76
senior tag

Ez az, amit jófogáson vettél?

(#51017) salieri. válasza gabx76 (#51016) üzenetére


salieri.
őstag

Igen az!

Diablo: Igen mindenképpen ki kell cserélni a szíjat...

Másik kérdés szívótoroknál olajpára volt ,cseréltettem a tömítést is ( szerelő szerint ez normális ,hogy olaj jelenik ott meg )

(#51018) Cane válasza diablo1984 (#51015) üzenetére


Cane
őstag

Köszönöm!
Bocsánat a hülye kérdésért: 2-esnél a tartályban váltó (NFJ vagy NFP) vagy "szervo" olaj van? Esetleg a kormányszervo + váltó hidraulika egy körön lehet?

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#51019) diablo1984 válasza salieri. (#51017) üzenetére


diablo1984
veterán

Szívótoroknál kívül, vagy a szívótorokban?

Cane: a szervóban szervóolaj van, a váltóban meg váltóolaj, sőt a fèkben meg fèkolaj! Egyik sem azonos. A váltóban az olajszintet nem látod, a váltó oldalán van egy műanyag kicsavarható dugó, addig kell a szintet tölteni, az jelzi!

[ Szerkesztve ]

(#51020) salieri. válasza diablo1984 (#51019) üzenetére


salieri.
őstag

Torokban..

(#51021) diablo1984 válasza salieri. (#51020) üzenetére


diablo1984
veterán

Kartergáz visszavezetés miatt a kartergáz tud olajgőzt, olajpárát vinni így meg tud jelenni a torokban az olaj, illetve a szelep ha nem zár tökéletesen(szelepszár szimmering), akkor onnan is vissza tud taknyolni! Máshonnan nem tud olajon lenni, a tömítést ha kicseréled, akkor ott max nem fog fals-ot szívni, de az nem az olajtól választja el....

(#51022) mycso válasza Cane (#51012) üzenetére


mycso
Topikgazda

Az 1-es a váltó (vagy kuplung) légző vezetéke.
Általában a fékolaj látja el a kuplung hidraulika folyadék szerepét is. A váltóolaj az megint külön téma.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#51023) salieri. válasza diablo1984 (#51021) üzenetére


salieri.
őstag

Igen pont ezt mondta. Kb 1dl volt benne. tömítést a külső olajpára miatt cserélte..

[ Szerkesztve ]

(#51025) rob210 válasza salieri. (#51023) üzenetére


rob210
Topikgazda

Érdekelne mi lesz az okoskerékkel.
Mert egy másik srác most akar venni tőle.
Félretetette magának, de ha svindler a srác akkor szólok neki, hogy ne hozza el.
Bocs, hogy "kihasznállak" , de segítsük nehogy ő is így járjon.
:R

Renault power

(#51026) Cane


Cane
őstag

Köszi a válaszokat! ;)

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#51027) csiga8


csiga8
senior tag

Sziasztok!

Tisztelettel érdeklődnék, hogy a dci motorok magasnyomású üza rendszeréhez használtok-e 2T olajat, aki igen, mi a tapasztalata?

Érdekel pro-kontra vélemény, tapasztalat.

Előre is köszönöm.

(#51028) diablo1984 válasza salieri. (#51023) üzenetére


diablo1984
veterán

1dl? az honnan?mert üzem közben a szívótorokban lévő olajat a motor beszívja a levegővel így az lényegében csak taknyolni tud, de nem áll meg ott, koksszal csúnya lerakódást tud csinálni, de üzemszerűen állni ott nem tudna.... Lehet a szelepszár-szimmeringed átereszt? Néztétel, hogy konkrétan köthető-e hengerhez az olaj? Mert ahol a szimmering átereszt, az egyértelműen látszik, nálam is a dízelnél már le volt szűkülve a légtér az olajos megkötött koromtól.....

(#51027) csiga8: van aki ad hozzá, hogy a nagynyomású szivattyút kenje, részecskeszűrősökhöz tiltott, mert hamar kinyírhatja a dpf-et! ott csak tisztán dízel és annyi, nuku adalék, vagy olaj....

[ Szerkesztve ]

(#51029) csiga8 válasza diablo1984 (#51028) üzenetére


csiga8
senior tag

Tehát a DPF (lehet) csak az akadály, a 2T olaj akkor ezek szerint ken, egyéb kárt nem csinál.

(#51030) golyós válasza rob210 (#51011) üzenetére


golyós
őstag

Köszi!
Budai oldalon tud esetleg valaki hibakódot olvasni-törölni?
Amúgy is kéne mert van még valami baja.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#51031) diablo1984 válasza csiga8 (#51029) üzenetére


diablo1984
veterán

más hibát nem csinál, de a dpf-et telehamuzza így hamarabb kinyekken! De amúgy jótékony a száraz gázolaj ellen, tovább bírják a nagynyomású alkatrészek az igényes dci-kben!

(#51032) salieri. válasza diablo1984 (#51028) üzenetére


salieri.
őstag

Csak levette a szívósort a tömítés miatt és jött kicsi belőle ,nem mérhető mennyiség ,csak írtam,hogy kb 1 dl..

(#51033) rob210 válasza salieri. (#51032) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha olaj párás a szívótorok az nem gáz, de az 1 DL re én is felkaptam a fejem annyi nem lehet benne.

Renault power

(#51034) csiga8 válasza diablo1984 (#51031) üzenetére


csiga8
senior tag

Köszönöm, ez lett volna a lényeg. Az üza rendszer drága, a DPF megoldható....

[ Szerkesztve ]

(#51035) feco6512 válasza csiga8 (#51027) üzenetére


feco6512
tag

Szia azért ezt olvasd el:http://spuri-adalek.hu/content/view/216/1/ ezzel nem azt akarom neked mondani hogy a spuri jó csak érdemes ezt a cikket elolvasni és ha esetleg láttál kétütemü motor vagy autó karbiját akkor tényleg elgondolkodtató hogy mi marad a rendszerbe !20 éve buszozom a régi idökben elég sok mindent kipróbáltunk nem lehet a mai modern motorokat egy lapra venni a régi adagolos motorokkal nekem ez a véleményem!

(#51036) csiga8 válasza feco6512 (#51035) üzenetére


csiga8
senior tag

Szia!

Köszönöm a figyelmeztetést. Farkas Kálmán úr nem egy hülyeséget ír azon az egy oldalon. Nem vitatkozom, de tényleg.

27 éve vezetek úrvezetőként benzines-dízel autót, 2T-4T motorkerékpárt. Pár dolgot már én is kipróbáltam.

Egyenlőre a magasnyomású dízelekkel nincs sok tapasztalatom, de az alapelvekkel azért tisztában vagyok.

Igazából a gyakorlat érdekelt volna. Pár fórumot bejártam és olvastam, gondoltam itt is rákérdezek, milyen pro és kontra tapasztalatok vannak.

A spurit (is) kipróbáltam, nagyon jól takarít, sok dzsuvát felold, ( egy tank üza után eltömődött a szűrőm az 1.6 TD Golfon) de már más fórumokon a biztonsági adatlapjáról visszakövetkeztetve ( vegyészek) negyedáron maguknak készítik.

A következő adalék ( majd) ez lesz, amit kipróbálok: [VIF]

Cseh teszt győztese. Szlovákok, Csehek, Lengyelek nagyon dícsérik, nálunk - még- nem annyira ismert.

[ Szerkesztve ]

(#51037) zsizsef válasza salieri. (#51014) üzenetére


zsizsef
senior tag

Annó én is vettem/vetettem a "mesterünkkel" gyári okoskereket. Az meg valami olajálló gumiszerű anyaggal volt kitöltve. Nehogy beszerelés után kerregni kezdjen. Még jó, hogy az elektronika jelzett, hogy valami nem kóser.

(#51038) salieri. válasza zsizsef (#51037) üzenetére


salieri.
őstag

Akkor neked is hibás volt ?

[ Szerkesztve ]

(#51039) zsizsef válasza salieri. (#51038) üzenetére


zsizsef
senior tag

Én inkább úgy fogalmazok, hogy javított.

(#51040) rob210


rob210
Topikgazda

[kép]

Jelentem megjött a kis "drága" :D
Nagyon szuper masszív cucc, megkockáztatom jobb mint a gyári.

Renault power

(#51041) LamerGyuri válasza rob210 (#51040) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

:Y :Y :Y
:C :C :C
Ez egy kincs!
Feliratkozhatom kb. augusztusra a vezérléscserére várakozók névsorába? :K

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#51042) eTrade válasza rob210 (#51040) üzenetére


eTrade
tag

Gratulálok! :)
Drukkolok, hogy hamar megtérüljön az ára.

(#51043) baluka6 válasza rob210 (#51040) üzenetére


baluka6
aktív tag

Na csak elkészült? Gratula hozzá, nagyon profinak néz ki!

(#51044) rob210 válasza baluka6 (#51043) üzenetére


rob210
Topikgazda

Még koffert is kaptam hozzá meg is lepődtem :)
:R

Köszi fiúk.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#51045) dussy válasza rob210 (#51044) üzenetére


dussy
őstag

Megkérdezhetem, hogy merre tevékenykedsz?
Mi mindent szoktál vállalni?

https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html

(#51046) rob210 válasza dussy (#51045) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mikor merre hívnak ;)
Mi a gond?

Renault power

(#51047) Tosee


Tosee
őstag

Üdv!

Hogyan tudom megállapítani egy külső tükörről, hogy fűthető-e? Bontottat vennék 2es Meganra! Ha elektromos akkor egyben fűthető is? Vagy attól hogy elektromos még nem biztos, hogy fűthető?
Sajnos az előző tulaj cserélte a balos tükröt, és valami utángyártottat rakott rá, aminek a külső fekete burkolata ami az ajtóra illeszkedne nem fekszik fel rendesen.

A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!

(#51048) rob210 válasza Tosee (#51047) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem értelek.
Ha van tükröd miért cseréled le?
Nem lehet csak állítani kellene rajta?

Minden esetre a tükörlapot ki kell pattintani csak így lehet megtudni.
Vagy ha raksz rá tápot és melegszik akkor egyértelmű.
Más módszer nincs.

De bontott révén én megtáplálnám, mert lehet rossz a fűtőszál hiába van rajta a tükörlapon. :R

Renault power

(#51049) Tosee válasza rob210 (#51048) üzenetére


Tosee
őstag

Kompletten cserélném, mert nem jól illeszkedik a bekarikázott résznél (remélem kivehető a képen)!
Nem tudom, hogy lehet-e ezen még állítani. Behajtani nem is nagyon tudom, mert félek elpattanna a fekete műanyag... jön az is kifele ha hajtanám be a tükröt, mintha megfeszülne! Esetleg azt e fekete műanyagot amin van a tükör azt lehet cserélni vagy csak kompletten tükörrel együtt? Amúgy a tükörlap hátulján lennének a fűtőszálak? (közben rákerestem és látom, hogy kábelek csatlakoznak a tükörlapra, ami a fűtőszálakat táplálja) :R

Az a baj, hogy elég messze lakik tőlem az illető aki árulja, és postával vettem volna! Ő szabadulni akar tőle mert már nincs meg a kocsija, ráadásul ő is kéz alól vette de már nem került beépítésre! Szóval lutri... Akkor várok még, hátha találok közelebbit!

[ Szerkesztve ]

A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!

(#51050) rob210 válasza Tosee (#51049) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én ezt simán megbarkácsolnám ;)
Nincs ott komoly baj, max valami sorja vagy pici pontatlanság.
Lehet csak kicsit csiszolni kéne rajta .
De ha behajtáskor feszül az is lehet csak nincs a helyén az egyik fül.

[ Szerkesztve ]

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.