Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#851) Brogyi válasza kcsa (#849) üzenetére


Brogyi
senior tag

Hát ez az. Az autókhoz 5-10 000Ft már kapsz. Piaggio-hoz nincs csak horror áron.
Longwild
Azért az 50-ért csak is kizárólag a saját ECU-dat tudod olvasni. Ha rosszul azonosítottad akkor így jártál.

"Egyebkent tavaly meg gyari diagot is talaltam ebayen..."

Hát ez előtt még 100 dodoért is volt. Írtam neki, küldje, erre levette. Az pedig jó lett volna. :W

(#852) Brogyi válasza csongi (#846) üzenetére


Brogyi
senior tag

Össze kellene jönni, és egy pihenő keretén belül az infrás hőmérővel bele kell lőni a hűtővízes tarályba.
Ha a víz hőfoka +-2°C akkor vagy megszokod mit mutat a tied vagy amit javasoltam, hogy a kijelző műszer nem jó. Csak az zavar, hogy a ventilátorod jó helyen kapcsol (3/4 résznél).
Azt hiszem a mi háromszögünk jó kis túra. Csak valami sima út legyen. :D
Erről jut eszembe te valmilyen telo felújjításról beszéltél. Mennyi volt hol volt?
Gyanús nekem a sajátom. Valami kemény olajat raktak bele.

(#853) csongi válasza Brogyi (#852) üzenetére


csongi
Topikgazda

Jaja!
ezért nem foglalkozom vele :)
Szerintem a hőfok jeladóm nem jó jelet ad ki ezen a 80 fok környékén. Nem néztem meg műszerrel sosem. :D
Manuális ellenőrzés volt. Genyó meleg vizet engedi át a termosztát. A mutató negyed tartományába az előre menő cső picit meleg ez még a langyos kategóriát sem éri el. ( Az én temosztátom dupla szelepes 30ezres találmány). Mikor nyit a termosztát akkor a cső genyó meleg lesz, fogdosni nem kell sokat, és az állványon át is alól is meleg minden. 3/4 venit bekapcs.
Szerintem is a jeladó szarozik, főleg tegnap, hogy felszalad a mutató éppen piros előtt állt meg és gyorsan vissza :D
elektronikus zavar volt a kis fejecskéjében :D Majd mikor teljesen benyekken kihajítom. Vagy szíj cserénél ellenőrzöm és cserélem.Most nincs kedvem szét szedni, motorozni van kedvem nem szerelni :).
Teló felújítás.
Nekem a hátsó gyárilag zárt, de javítható némely példánya. ez 42000Ft volt posta költséggel együtt.
Telószárat cserélt amin a szelep vagy micsoda van :) Nem faggatam. Azt kértem legyen jó!!
Jó lett. Valóban teljesen más a vas. :D
Az első telóba meg én cseréltem olajat háát nekem a 10W vékony volt, 15W tettem bele.
Az eleje lágyabb most mint hátul, de a nagy rohadék repedéseknél jól jön :D persze ott is bakkecske még, ez nem túra futómű.
A hátsó gátló nehezék volt, kézzel lenyomtam koppra, most az első 1-2cm nyomódik össze mikor leveszem középről és dolgozik a teló, úgy hogy legfeszesebbre van állítva, de nekem így is jó. Legközelebb középálláson is kipróbálom, vajon mekkora változást okozhat.
Kárászyék csinálták meg.

(#854) balazs1011 válasza csongi (#840) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Termosztát ügyben akkor a téma lezárva.
Köszönöm a segítségrt. :R

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#855) longwild válasza Brogyi (#851) üzenetére


longwild
aktív tag

Nem tudod, hogy ki volt az? Lehet, hogy kene zaklatni, hatha tud szerezni. Ahogy elnezem majd mindegyikunknek van vmi gyik a geppel, ami zavaro, de gyari kozeli szerviztechnika es normalis szerviz kene. Ilyen kombo meg itthon nincs...

En meg olyanban is benne lennek, hogy tobben rendeljunk egy keszuleket, ha csak egyet talalnank vagy nagyon draga lenne...

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#856) kcsa válasza longwild (#855) üzenetére


kcsa
veterán

"csak egyet talalnank vagy nagyon draga lenne..."

Mindkettő esélyes. Akinek van, nem nagyon adja el, ha igen, akkor is drágán :)

(#857) Brogyi válasza longwild (#855) üzenetére


Brogyi
senior tag

Itt a totyikban indul egy műhely. Vele kellene megegyezni (huszi.gyb). Most indulásnál sok minden másra is kell a léé. Ha nem is értenek hozzá akkor is fix bevétel. Egy kód kiolvasás 3 rugó.
Esetleg gyári kék gameboy-t tud szerezni. :D
Abban bízhatsz, hogy én se minden nap dugnám rá. Lehet nálam is TPS reset kellene, esetleg IDL setting.
Ugye az injektorosnál nem a bowdent feszegetjük az alapjárat állításánál. :DD

[ Szerkesztve ]

(#858) csongi


csongi
Topikgazda

Hoppsz, nem ide :)

[ Szerkesztve ]

(#859) longwild válasza Brogyi (#857) üzenetére


longwild
aktív tag

Akkor induljon mar az a muhely es legyen gameboy is. Vagy axxon vagy texa. Vagy xbox, nekem mindegy 😉

TPS reset a gyari konyv szerint csak vadi uj MIU telepitesekor alkalmazhato, soha tobbet. IDL setting az mi? Idle setting?

Injektorosnal alapjarat allitasra elvileg nincs lehetoseg. A mindenfele szenzor alapjan szabalyozza a fordulatot 1500+-50-re. Ha ettol nagyon elter, akkor bibi van. Falslevego, szenzorbaj, injektorbaj, feszultseg problemak vagy csak azecu doglodik hardveresen.

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#860) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

Tehát rápróbálok még egyszer, hátha... :)

Szóval az idő függvényében van e kedve valakinek megnézni a Citadellán a motoros talit délután?

(#861) kcsa válasza AndrewTdi (#860) üzenetére


kcsa
veterán

legalább egy választ kapj már: sajna nem jó - sem az idő, sem az időjárás :)

(#862) longwild válasza AndrewTdi (#860) üzenetére


longwild
aktív tag

Igazabol mi ertelme ilyen nagy letszamu vadidegen emberrel talalkozni? Mit csinalsz ott?

Aztan van nem kis ellenszenvem is az ilyen nagy motoros talikkal szenben. Mindig van, aki ovodaskent produkalja magat es tiltasig porgeti, gumit fustol, elso vagy hatso kereken kozlekedik...

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#863) csongi válasza AndrewTdi (#860) üzenetére


csongi
Topikgazda

En sem terveztem most felmenni, dolgozom es volt egy minimalis takaritas a vason :)

Jut eszembe mikor lesz a kecskemeti robogos talakozo? Valaki mar linkelte valamelyik forumon.

[ Szerkesztve ]

(#864) SzlobiG


SzlobiG
félisten

Mennyi motoros elázik ma jó pár csapattal találkoztam. :(

(#865) csongi válasza SzlobiG (#864) üzenetére


csongi
Topikgazda

jaja. De en nem :) csak takaritas volt meg egy kis toltes ellenorzes :D

[ Szerkesztve ]

(#866) Brogyi válasza longwild (#859) üzenetére


Brogyi
senior tag

[Ezen] a helyen jól látszik, hogy igen lehet állítani. :)
Az más kérdés, hogy a tulajt nézik hülyének, vagy a szaki az.
Ez ugyan a benya, de mi kell a motornak?

[ Szerkesztve ]

(#867) Brogyi válasza balazs1011 (#834) üzenetére


Brogyi
senior tag

Most látom. Miért cseréltél injektort? Érzel-e különbséget, javulást? Mit csinált csere elött?

(#868) kcsa válasza Brogyi (#867) üzenetére


kcsa
veterán

Párszor mondtam neki hogy biztos nem injektor hiba, de nem hitte el :P

(#869) SzlobiG válasza csongi (#865) üzenetére


SzlobiG
félisten

Agyaltam ma hogy meloba leoval jöjjek, de jól tettem hogy autó lett belőle. :)

(#870) üszök válasza Brogyi (#866) üzenetére


üszök
őstag

Homályosítsatok már fel légyszi mi a neve ezeknek a diag cuccoknak?
Piaggio blokkos Malagutihoz jó e vajon?(Ami még most is pihen az NKH miatt) :W

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#871) kcsa válasza üszök (#870) üzenetére


kcsa
veterán

jellemzően "diagnostic" :DDD

Hogy Malagutihoz jó-e, az egy igen jó kérdés. Nekem ugye volt Peugeot, ami szintén Piaggio blokk, de csak Peugeot diagnosztikával beszélgetett, ami egy (inkább száz) fokkal, még a Piaggio diagnosztikánál is ritkább.

(#872) balazs1011 válasza Brogyi (#867) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Mikor először tapasztaltam az olaj benzinesedését,jobban
elkezdtem utána érdeklődni a dolognak.
Jöttek is a válaszok.
Injektor hiba,termosztát,fesszabályzó.
Ezért cseréltem mindent,fesszab.kivételével.
Különösebb változás nincs .
Most is csak második indítózásra indul,a viz még mindig hamar visszahül.
Felkészült és tapasztalt szerelő hiányában úgy érzem én mindent megtettem.
Lehet hogy most mikor már minden drága alkatrész ki van cserélve csak az kellene,hogy eladjam.
Nem ilyen motorokhoz vagyok szokva futóművileg.
Szerintem menet közben tekeredik a váz is ,megfelelő merevítés hiányában.
Külsőre nagyon tetszett a motor,de nem gondoltam volna hogy "szívás" lesz.
Lehet hogy csak én reagálom túl a dolgot.

[ Szerkesztve ]

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#873) balazs1011


balazs1011
aktív tag

Szívem szerint Kawasaki VN 800-at vettem volna.
Aztán előbb vagy utóbb bobber lett volna belőle
http://databikes.com/imgs/a/b/n/e/j/kawasaki__vn800_2004_2_lgw.jpg

http://i60.servimg.com/u/f60/12/60/82/29/slika011.jpg

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT1tfw22lr29U7CbOvSjOWjxF_1bj86WbqEVhrpON7wGn0zX8UK

tetszik a stílus és a motor is.
Csak kevés volt a zsé.Bár mostanra már meg tudtam volna venni.

[ Szerkesztve ]

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#874) DigitXT válasza balazs1011 (#873) üzenetére


DigitXT
félisten

Hátőőő... Ez picit messze van a robogótól, szvsz.:D Másra "való", na.:R

(#875) üszök válasza kcsa (#871) üzenetére


üszök
őstag

Rá jöttem,hogy kurv@ drágán adják őket. :C
A Gugli meg mutatta.
meg arra is,hogy a bódéban álló motorom karbulátoros(ahogy a szomszédom mondja) ahhoz meg nem igen kell.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#876) DigitXT válasza üszök (#875) üzenetére


DigitXT
félisten

Na igen, nekem is karbis: nem tudom, mivel tudna beszélgetni a diagnosztika...
Max. a fedkomppal, hogy mennyi a futásteljesítmény, meg milyen adatokat mér
pillanatnyilag. De a motorvezérléshez ezeknek az ég világon semmi köze nincs.
Külső hőmérséklet*, akkufesz... Még a fordulatszám lenne érdekes, de azt meg
baromi lassan követi le, kiátlagolja az előzőleg mért értékekből... Sebesség? Az
pontos, de azt is kiírja az LCD, és álló helyzetben nem különösebben releváns...

*: ez még segíthetne a hideg motorhoz belőni a szívatót, de az is manuális.:C

(#877) balazs1011 válasza DigitXT (#874) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Így kezdődött
Felültem egy Simsonra,
Majd:ETZ 150
ETZ 251
Yamaha FZ 400
Yamaha FZR 500
Suzuki Bandit 400
Suzuki Desperado 400
Yamaha Fazer 400
Suzuki SV 650 S
VTR 1000 SP1
Piaggio Beverly 500
Barcson ahol ezelőtt laktam ,a szomszédom Japánból hozta be a motorokat.
Oda jártam át szerelgetni neki,ezért nem áll tőlem a szerelés.
Mindegyik motoromat szerettem,de egyi sem volt ilyen fos mint a robogó.
Vagy csak nekem furcsa.A piaggiot azért vettem ,hogy autó helyett ezzel járjak
néha dolgozni.15km oda 15km vissza+néha egy kis motorozás.
Nem hiányzik már a száguldozás!!!
Inkább az a 100-12-as tempó de az kényelmesen.
A robogóm bőven tudja a tempót,csak nem kényelmes.
Eladni meg most már nem érdemes mert úgysem adnak érte annyit amennyit az ember kérne érte.
Többek közt még azért esett a választás erre a motorra ,alapúl véve a kis távolságot,
mert "nem" kell tetőtől talpig beöltözni,motoros társak hiánya miatt egyedül is motorozható.
Viszonylag könnyen motorozható,viszonylag kevés helyet foglal.
Bár bobber stílusú motorom még nem volt ,de szívesen kipróbálnám.A VN800 nagyon tetszik.
Ha gondolod keress rá a gugliban.

[ Szerkesztve ]

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#878) DigitXT válasza balazs1011 (#877) üzenetére


DigitXT
félisten

Hát, belenyúltál a "tutiba", ráadásul ha nem kényelmes, az pl. akkor sem
változna, ha műszakilag hibátlan lenne. Mert olyan a kialakítása, amilyen.
Most mondanám, hogy vegyél Madisont, mert az kényelmes, ÉS 100-120
tempóhoz bőven jó (talán nem is megy rosszabbul, mint a Beverly), de az
meg "kajás", szóval nem épp az a munkába begurulunk "occón" típus, na.

Amúgy én nem rendelkezem ilyen illusztris tapasztalatokkal: VTR 1000:Y
DT50/Honda 125/sok "kihagyás" - SYM VS 150/Majesty 180/Madison 400

Szeretem a robogókat, mert kényelmesek: nagy motorra lusta vagyok már
felszállni is, LOL. Alapvetően munkábajárós gépeket hajtok 5 éve, ezalól a
Madison egy picit kivétel, mert ezzel már el szoktam menni délutánonként
tekeregni egyet. Semmi száguldozás (100-120 még nem számít annak), s
nagyon élvezem, egyelőre. Idővel nyilván rá fogok unni, lehet "feljebb" lépni.

Aztán a fene tudja. Mindennek megvan a maga helye. Más felhasználásra
erőltetni valamit, amit nem oda találtak ki, nem biztos hogy a legjobb ötlet.
(Elvittem a Maját is túrázni egyszer: nem volt rossz, de a Madison jobb.:D
Mondjuk a szerpentines kanyarokban erős hátrány a kombinált hátsó fék.)

(#879) longwild válasza Brogyi (#866) üzenetére


longwild
aktív tag

Marmint a tps reset vagy az idle speed Control ami nezendo?

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#880) longwild válasza kcsa (#868) üzenetére


longwild
aktív tag

Hanem akkor mi lehet? A tünet, ha jol tudom a benzinesedo olaj.

esetleg gyűrűk?

[ Szerkesztve ]

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#881) kcsa válasza longwild (#880) üzenetére


kcsa
veterán

Azért mondtam, hogy nem injektor mert:
- nem fulladt
- fogyasztása vállalható
- nincs hibakód

Viszont a jeladója alacsony hőmérsékletet jelzett.

Termosztát cseréje többeknek megoldás volt, logikusnak tűnik ott keresgélni, de a jelek alapján ez nem volt jó itt.

Persze rommá kopott motor tünete is lehet ez.

(#882) longwild válasza kcsa (#881) üzenetére


longwild
aktív tag

Azert a romma kopott motor alatt gyuruproblemat kell erteni vagy hengerbajokat? Javitasuk arrban, idoben nem egyforma...

Mas: E85 miért kerülendő?

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#883) kcsa válasza longwild (#882) üzenetére


kcsa
veterán

Ilyen mélységben már nem mozgok magabiztosan :) ami infót idáigmagamba szívtam:: Maga a "gyűrűzés" szinte soha nem megoldás, kivéve persze törött gyűrűk esetén. Ha a gyűrű kopott akkor már a hangerfal is az, robogó esetén a fekvő henger miatt pedig 99% hogy nem kerekre :) ott már juthat le olajba benzin, de itt is inkább talán csökkenne az olajszint, nem emelkedne. De ez már rohadtul sok nekem és csak tippelgetek :D

E85 a magas alkoholtartalom miatt alacsony kenőképességű, oldja is azokat, gumi alkatrészeket, tömítéseket tönkreteheti

[ Szerkesztve ]

(#884) balazs1011 válasza longwild (#880) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Egyenlőre nem szeretném szétszedni,az esetleges gyűrűprobléma miatt.

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#885) balazs1011 válasza kcsa (#881) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Esetleg egy kompressziómérés segítene első körben??,
Beverlyn hol van a diag.csatija??
Ebből kifolyólag nem tudom hogy van-e hibakód.

[ Szerkesztve ]

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#886) kcsa válasza balazs1011 (#885) üzenetére


kcsa
veterán

Ha hibakód van, az a műszerfalon is látszik - felvillan a check engine. Kompressziómérés egyszerű és olcsó, egy próbát megérhet.

(#887) balazs1011


balazs1011
aktív tag

Érdekes.
Képes motor hirdetés

évjárat: 2003. 12. hó
okmányok: érvényes magyar okmányokkal
műszaki: 2015. 02. hó
futott: 1111111 km
lökettérfogat: 500 cc
teljesítmény: 50 LE
szín: mindegy
feladva: tegnap 19:33
hird. azonosító: #1369070
megjegyzem magamnak
megosztás
küldés ismerősnek
nyomtatás
hirdetés jelentése
Leírás: Piaggio beverly 500 vennék lehetőleg minnél olcsobban szeretném .kintí papìrososért max270000 ft adok !!!magyar papírosért 330000 ft kézpénzt !!! Tőbbet nem szánok rá.motorja szerkezetileg jó legyen festés nem számít.
Feladó adatai
név: István
megye/város: Kecskemét Nagykörős
mobil: 06-70-297-4814

[ Szerkesztve ]

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#888) balazs1011 válasza kcsa (#886) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Gondolom csak egy mérőóra kell hozzá ,a másik végére pedig egy megfelelő csati a hengerhez.
Vagy esetleg hol lehet olcsón venni?

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#889) kcsa válasza balazs1011 (#887) üzenetére


kcsa
veterán

330-ért motorikusan jót, magyar papírokkal? Jó vicc :D

Amúgy igen, mérőóra azt jónapot, kézzel tudod hajtani a variátor felől.

(#890) csongi


csongi
Topikgazda

A piagio blokknal ha befolyika beny az olajba akkor injektor fej. Mas lehetoseg nincs.
Ha kopott a gyuru es henger akkor a karter gaz is megno, es koszol mindent, legszuro es a kipufogo is rendesen fekete lesz.
Merni kell egy kompressziot. Ha olajat csipeget, lehet egy felragad kokszos gyuru is az oka. Melleg olajos atmosas, es olaj csere. Nekem a burginal megoldotta, e azota olajcseretol olajcserig egy olajjal elmegy.
Olajat eszik, akkor az szemmel lathato, melegre jaratod, es huzol neki egy koveret. Vagy teszel egy rongyot a kipufogo vegehez, vagy valaki megtaftja. Ha fekete akkor, gaz.

Vaz: Ennek a beverlynek neem ismerem a vazat, de elegge karcsu, persze ettol lehet jo.
A spidermaxnak van bajmok vaza. Csavarodasi erzes. Ez lehet gumi es teleszkophibabol adodoan is. A burgonya kozponti teleszkopos, es ott ereztem ilyen csvararodas fele valamit. De ez a fefuggesztes jellegebol adodo, es meg kell szokni. Ezeknel pedig hatul ket rugos tag van, nem jellemzo az ilyen. En sem ereztem stabilnak, de vegigmentem a procedufran, es teljes valtozas. Gumik telwszkop olaj csere, hatso felujitas.

Balazs: Konkreten mi a baj meg a motorral? Az injektor, megkapja a minimum 12-12,5 voltot? Alapjaraton is? En ugy ellenoriztem, hogy kivettem a fejet ea rahuztam egy zacskot, es minden nap tobbszor gyyujtast adtam ra, ha lesz benzin a zacskoba akkor hibas a fej.

Hirdeteshez: 50 Le nekem is jo lenne, ilyeb piagio blokk is van? :)

Mennyi a toltesed pontosan?

Nekemis volt egy gyenge pillanata a fejnek, egyszer atengedett, en attoltam rajta egy xado adalek kurat es most minden ok, allandoan ellenorzom. Me egyszer megcsinalom, 2000 ft.

[ Szerkesztve ]

(#891) longwild válasza kcsa (#889) üzenetére


longwild
aktív tag

Nem tudom, hogy itt mi mas, de autoknal inditoznak gyergya nelkul es ugy merik a kompressziot.
Ketfele modon lehet vagy inkabb negyfele modon.
1. Hideg motornal Orat beteker, bedug gyertya helyere es inditozol
2. Ugyanez, csak elotte kicsi olajat nyomj be a henger fölé
3. ugyanezeket meleg motornal

Ha az olaj nelkuli es olajos verzio kozott nagy kulonbseg van, akkor gyuru, henger baj lesz. Azt hiszem. De ha valako jobban tudja, javitson ki.

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#892) kcsa válasza csongi (#890) üzenetére


kcsa
veterán

Ennél van professzionálisabb módszer, pár helyen vállalnak injektor diagnosztikát. De kolléga már cserélt injektort, kevéssé hiszem hogy az új is bepisil.

A kopottság nekem sem az első tippem, de már ki tudja :)

A problémája az olaj benzinesedése. Ez persze még mindig lehet hogy a rövid távok miatt van, ez is javaslatom volt hogy menjen egy hosszú kört olajcsere előtt/után, hogy akkor mi történik.

(#893) csongi válasza longwild (#891) üzenetére


csongi
Topikgazda

Igy is lehet, de a srvce konyben leirjak, mennyinek kell lenni es hideg vagy meleg erteken.
Lehet merni kompressziot, de ettol meg olajat csipegethet. Az olaj lehuzasert az olajlehuzo gyuru a felelos, de lehet kovetkeztetni a gyuruk allapotara illetve a henger gyuru viszonyara. Ha a mert ertekek jok akkor lehuzo gyuru ami kopott vagy kokszos, attol fugg milyen minosegben volt olaj cserelve.

Kcsa: Nekem itt nem volt, ezert kellett megoldast talanom :) a kenyszer nagyur.
Amugy lehet z uj termek is hibas. En el mennek megmeretnem, es ha szar akkor a meresi koltseget bele alkudnam az injektor araba :) belefer az a 2500 Ft

Mas: ha felteazitek ide paripak fotojat betetetem az elso hsz-be, es ha kell azt modositjuk kiegeszitjuk ezzel azzal.

Zsolt: Sajnalom, hogy csalodtal a robogoban, sajnos belenyultal. De mindegy milyen gyartmany ha fos akkor fos es kolteni kell ra:(
Ha szerelohoz kellene vinnem a motorom, akkor mar eladtam volna, mert a szerelo koltsege draga, nem sjnalom penzt tulok, de nagyon keves a korrekt szereleo. Pl: Fekbetet cserenel nem szolna hoby log az uszo csap csereljeuk most olcsobb, mintha legkozelebb amiatt szedem szet,vagy esztergeltetunk egy uj csapot. Kussolnak aztan kesobb meg amiatt huz le penzzel. Pedig mar akkor latta hogy fos vagy keves van neki hatra.
Csak arra az egy alkatreszra koncentralnak. Es sorolhatnam napestig. Senki nem keri meg oket, hogy mindent megcsinaljon, de szoljanak mar mia helyzet. Ez egy szij cserenel is igaz. Szij le fel es kesz. Egy mozdulat ellenorizni a gorgot es tipusonkent a csap keneset mar fajna es leszakdna a keze, tartson fel oraval tovabb, ugy is egyesz orat szamol el.
Ilyenekre gondolok.

[ Szerkesztve ]

(#894) longwild válasza csongi (#890) üzenetére


longwild
aktív tag

Na a kopottsag azt hiszem nalam fog jatszani... vagy mi ez a felragadt gyuru meg olajban atmosas?

A kartergaz van rendesen, nem tapasztaltam ki, hogy mikor, de a legszuro aljan van kicsi atlatszo gumi tartaly es annak aljan van 2-3mm olajszeru trutyi...

A rongyos tesztnel hideg, meleg motor, fullgaz vagy hogy kell?

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#895) csongi válasza longwild (#894) üzenetére


csongi
Topikgazda

Alapszabaly hideg motort ne nyelezzunk le :)
Csak melegnel csinald.
Ha trutyi van akkor lehet felesleges az mar eros kopasra utal, de merd meg a kompressziot.
Mosas. Vannak motor moso olajok, markankent eltero hasznalattal. A lenyeg meleg allapotba alapjaraton jaratva a motort x percig, es ha makod van a lerakodott kokszot kiszedi, akar az olaj lehuzotol is.
En kulon olajat hasznaltam, meleg olaj le, moso olaj fel. Jaratas, olaj le, es ujra megiameteltem, mert 4literem volt. Mind ket alkalommal, szep kis darabok jottek ki.
Ja az olajszurot is levettem es kiontottem, de a regivel mosattam at.
Mondtak olyat is hogy azert nem jo mert a jotekonyan lerakodott koksz miatt csopoghet az olaj valahol, de en ebbe nem hiszek, baromsag, jotekony koksz nem igazan van. Ha csopog ki kell cserelni a tomitest vag a szimeringet. Olcsobb mint egy gyuruzes es szereles.
De a meres megmutatja erdemes megcsinalni vag nem.

(#896) kcsa válasza csongi (#895) üzenetére


kcsa
veterán

A "jó koksz" nálam inkább azt jelenti, hogy nem kering az kenési rendszerben egy centis darab, hanem szépen megül valahol. Ezért félek kicsit a motormosó adalékoktól, pl. elindul a szeleptányér mellől egy nagy darab, biztos nem tesz jót a motornak...

(#897) balazs1011 válasza csongi (#890) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Röviden.

A régi és az új injektorfej sem pisil, rendesen porlaszt.Bár olvastam olyat is hogy
számít a szórás szélessége ,erőssége is.
Kartergáz:a légszűrő házban nincs olaj és a légszűrő szivacs sem olajos.
Olajat nem eszi inkább termeli :Y
Olajcsere már többször megvolt (3)
Olajat nem eszi melegre járatásnál és kövér gáznál semmi füst nem látható.
Bár ronggyal még nem próbáltam,de nélküle már igen.

Váz: olyan mintha a nyaknál hajlana ,ezt inkább menet közben lehet érezni.
Nem olyan mint egy nagymotor első futóműve.A hátulja stabil.
Telóolaj cseréje nálam is megvolt ,konkrét mennyiség nélkül.
A könyve 195 cm3-t ír ,Moto Italiánál pedig 270cm3-t mondtak.
Most 270cm3 van benne 10W-s

Feszültség:akkun mérve:alapjáraton 13~ ,fordulaton sem megy 13.8 vagy 14.5 fölé
azt hiszem,de nem biztos.vissza kellene néznem a fórum hsz-eket.
Az injektoron hogy tudok feszt. mérni?
A napi többszöri gyujtás rá és le +elindítás most is megvan.Nem tapasztaltam az olajszint emelkedését.
Múltkor mentem vele kb.80-100km-t akor emelkedett meg egy kicsit.
Többek közt ezért gondoltam arra hogy a szivató állandóan megy.
Most fogyasztást nem mértem.
Ja és használtam Wyns motorbelső mosót is ,kicsit nagyobb mennyiségben.

[ Szerkesztve ]

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#898) longwild válasza kcsa (#896) üzenetére


longwild
aktív tag

Onnek a peugeoton volt légszűrő alján kicsi kemcso? Ott volt valaha is valami?

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#899) balazs1011 válasza kcsa (#896) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Ezért féltem én is használni,de próba szerencse.

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#900) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

Srácok!

Annak ellenére, hogy itt nicns feltöntetve semmilyen sebességhatár, a doboz belsejében van egy max 120 km/h felirat. Ezt mennyire kell komolyan venni?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.