Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22001) #50433536


#50433536
törölt tag

Elkészült a madison 400-as főtengely felújítása! :) :)
Kivettem négy (azaz 4 ) nap szabit, hogy összerakjam és motorozzak egy nagyot.

(#22002) Gaboman


Gaboman
nagyúr

Hétvégén ha úgy alakul lehet megyünk megint egy karikát, ha összejön és valakinek lenne kedve csatlakozni szóljon.
Elérhető vagyok itt is és a telszámom:
06305110803

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#22003) DigitXT válasza kcsa (#22000) üzenetére


DigitXT
félisten

7-9%? Pite. Semmit nem fog érezni: kis Majában a szerelő eljátszotta ezt...
Más lett a hangja, de nem ment jobban... 6500 helyett 7000? Édeskevés.:O
Ha úgy tetszik, a tuning sosem egészséges. Teljesítménycsúcsra érdemes
lőni, alatta lagymatag lesz a változás. Multivar feltolta 8000-re, jött is erő...

ON: 25 gramm lehet erős lesz, kéne egy teljesítmény / nyomaték adat.:R

(#22004) DigitXT válasza Burt1793 (#21994) üzenetére


DigitXT
félisten

Amúgy a Madison is pont ilyen, csak ugye ABS mint opció nincs: kár!:(
Szerintem erősebb lesz ettől a fékezés, hiszen a kezdetén nagy súly van
hátul (nehéz a blokk, meg a pilóta is inkább oda terhel), szóval nagyon is
számít, hogy hátsó fékkel kezdj fékezni, viszont az első rögtön besegít...
(Bár nem eszeveszetten, meg lehet csúsztatni a hátsó kereket simán.:D)

Majesty-ken semmi ilyen úri huncutság nem volt. Azoknál ha rámarkoltál
a hátsó fékre, rögtön csúsztatta a seggét, értékelhető fékhatás nélkül.:B
Azoknál esélytelen egy komolyabb lassítás csak hátsóval. Ehhez képest
a Madison nagyon szépen lassítható így. (Azon vagyok fékkészenlétben.)

Egyébként az egy tárcsa hátránya szerintem "egyszeri" fékezésnél nem
jön elő, inkább akkor lehet gond, ha huzamosabb ideig van terhelve a fék,
mondjuk szerpentinen lefelé (robinál harmatosabb a motorfék, mint bármi
máson), és elkezd melegedni. Dupla tárcsával fele a terhelés, így később
következik be, sőt ketten nagyobb felületen jobban le is tudják adni a hőt.

Ezt nem is neked írom, hiszen tudod, csak beírtam, mint véleményt.:R
Normál esetben nem gond az egy tárcsa: az ABS hiányából inkább baj...
(Tudom, ez is örök vita, mert "normál esetben" nincs arra se szükség. De
ha meg kéne, akkor nagyon jó, hogy van, szinte pótolhatatlan segítség...)

Szerk: viszont pont szerpentinezésnél nem szeretem a kombi féket: ugye
az ember pl. kicsit elmérheti a kanyart, aztán kicsit próbálhat rásegíteni a
fordulóban a hátsó fékkel, erre a szuper kombinált fék befogja az elejét IS,
amitől elkezd felegyenesedni az egész hóbelevanc. Nem olyan jó móka.:D
(Minden más szituban tök jó találmány, de ilyenkor ellenkező hatása van.)

Szerk2: előző HSZ-ben a fordulatszámértékeket emlékezetből írtam, lehet,
hogy nem pont úgy volt, de nagyságrendileg ilyesmi rémlik. A Burgihoz elő
kéne túrni az adatokat, és megnézni, hogy mi várható könnyebb görgőkkel.

[ Szerkesztve ]

(#22005) yodamastah válasza DigitXT (#22004) üzenetére


yodamastah
őstag

2 tárcsa arra jó, hogy több dugattyú tud dolgozni, és az energia amit a tárcsák elnyelnek kettéoszlik (eloszlik a hőterhelés is). Ha van hozzá megfelelő fék pumpa akkor (főleg nagy tempóról) sokkal jobb a fékhatás is. Talán a SW súlyelosztása miatt lehet hogy elől csak 1 tárcsa van. Mindenesetre meglepett egy 250 kilós 600as motornál :)

300as xmaxon is 1 tárcsa van elől, (400ason kettő) így 2 dugattyú van csak. Igaz csak 180 kiló a motor, de a gyári betéttel halál gagyi volt az első fék. Egy ujjal száraz időben képtelenség blokkolni az első kereket. Ki is cseréltem a gyári betétet egy Lucas verseny betétre, azóta lehet normálisan vészfékezni. Tárcsát jobban eszi biztos, de annyira nem drága hogy érdekeljen :)

Érdekességképp a yamaha épp most teszteli a motogp motoron azt a megoldást, hogy rendes hátsó fékkar van a kuplungkar felett. Azaz úgy is lehet kezelni a hátsó féket mint robogón :D Rossi azt mondta egész jól lehet vele lapon játszani :D Általában hüvelykujj kiegészítő hátsó fékkart használnak...

[ Szerkesztve ]

(#22006) -Mosquito- válasza yodamastah (#22005) üzenetére


-Mosquito-
őstag

A kis kerék13/14, ballonos gumik, 2 tárcsa miatt nem lett SW-m.
Mondjuk az Nc 700-750 gépeken is 2 tárcsa van.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#22007) yodamastah válasza -Mosquito- (#22006) üzenetére


yodamastah
őstag

De az NC-n legalább 320as tárcsa van elől. Sokat dob az is a fékhatáson.

(#22008) bajnokpityu


bajnokpityu
félisten

Nah, bpn ennyit ér a 10ezres legszuro periódus. 5nel kuka, mert alul nem megy, fogyi meg égben.
Es ebből az 5600bol csak 3at ment bpn, többi vidék.

[ Szerkesztve ]

eladó Kawasaki j300 robogó

(#22009) #50433536 válasza bajnokpityu (#22008) üzenetére


#50433536
törölt tag

És azt a levegőt belélegzik az emberek... :( Amikor Budán laktam, végig korpásodott a hajam, nem értettem miért. Aztán vidékre nősültem és megszűnt a korpásodás.

[ Szerkesztve ]

(#22010) #50433536


#50433536
törölt tag

Rakom össze a blokkot...

(#22011) Burt1793 válasza yodamastah (#22005) üzenetére


Burt1793
veterán

Ezt nem tudom, csak tippelem, de a dugattyú átmérők között is lehet különbség. Ha nagyobb az adott dugattyú (felület), akkor több erőt tud átvinni. Az viszont igaz, hogy két tárcsa az dupla hűtési felület.

(#22012) -Mosquito- válasza yodamastah (#22007) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Az lehet, és cimbi Nc 750x ki is tudnám próbálni, hogy mégis milyen. De -nekem- sose jöttek be/nem tetszik az egy tárcsás gepek.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#22013) DigitXT válasza yodamastah (#22005) üzenetére


DigitXT
félisten

Mondjuk az nem vágyam, hogy száraz úton egy ujjal blokkoljam az első* kereket.
Persze természetesen igaz, hogy a kombi fékkel hiába csúszik már a hátsó, elől
csak egy dugattyú fogja. És szándékosan úgy, hogy azzal blokkolni ne lehessen,
szóval ha nagyon meg kell állni, akkor kell mellé az első fék plusz két dugattyúja.
(És ugye egészen triviális a különbség, mivel hatalmasat tud rá bólintani a motor.)

*: a hátsót se, de azt jobban tudom kezelni, elsővel ABS nélkül elég veszélyes.:DDD
Esett ki alólam a motor elbaszott féktávon, azóta az első fékkel óvatos vagyok.:O

Szerk: amúgy engem is meglepett, még el is kezdtem írni, hogy a későbbi évjárat
már megkapta a két tárcsát, de közben rákerestem, és törölhettem, mivel nem.:DDD
(Nem tudom, melyik motornál olvastam ezt, hogy később ezen tuningolt a gyártó.)

Szerk2: mindenesetre az SW-T600 dupla lámpája nekem jobban tetszik.:))

[ Szerkesztve ]

(#22014) yodamastah válasza DigitXT (#22013) üzenetére


yodamastah
őstag

Sajnos megszoktam hogy 1 vagy 2 ujjal fékezek. De nem is ez a lényeg. Minden motoromon sokat gyakoroltam a vészfékezést minden tempónál. Robogó a súlyelosztás és tengelytáv miatt nem stopizik, hanem blokkolni fogja az elsőt/hátsót is. Xmaxon van ABS. Ha nem tudsz akkora fékrőt adni, hogy ABS bekapcsoljon akkor még nem érted el a tapadást határt. A lucas betéttel tudok 1 ujjal akkorát fékezni 100 feletti tempóról is, hogy be-bekapcsolgat az első ABS. Gyakorolni kell ezt sokat, és kb érzi az ember mekkora féket kell húzni ha baj van.

ABS azért jó mert bármekkora tempónál tök nyugodtan lehet vészfék tesztet csinálni szárazon és vizen is. Pofára esni nem fogsz. Folyamatosan daráló ABSel nagyobb a féktáv, de ez egy másik téma.

(#22015) DigitXT válasza yodamastah (#22014) üzenetére


DigitXT
félisten

Tiszta sor, de nekem nincs ABS, ezért nem szívesen keresem a tapadás határt.
Ahogy a Kopasz mondta jó 10 évvel ezelőtt: tudod mikor vészfékezik az ember
140-ről? Két másodperccel a halála előtt. Biztos vagyok benne, hogy le lehetne
blokkolni az elsőt nagy tempónál. Max. nem egy ujjal. Mivel én két ujjal vagyok
folyamat a hátsó féken, ezért a vészfékezést is azzal kezdem.:B Az elsőt mellé
már négy ujjal fogom, így inkább az a kritikus, hogy ne pánikszerűen markoljon
rá az ember. Nyilván jobb elkerülni a bajt, és jó előre lassítani, csak néha beüt...
(A hátsót simán blokkolom két ujjal is, ha para van, már az is ront a kontrollon.)

Szerk: egyébként nekem 270-es a tárcsa, és papíron 198 kg a vas... Soha nem
mértem féktávot, bár az UTCOMP azt is tudja mérni, nem csak a gyorsulást.:D

[ Szerkesztve ]

(#22016) KatonaT válasza yodamastah (#22014) üzenetére


KatonaT
aktív tag

Azèrt az első kerèk ha blokkol egy jó gumival, az elèggè böszme fèkhatás már.
5 ève van meg az FZ6S-em ebből kètszer dolgoztattam meg az első ABS-t, mondjuk azok necces helyzetek is voltak....

(#22017) bajnokpityu válasza KatonaT (#22016) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Ott van súly az első keréken. Azt soha nem éri el egy robesz

eladó Kawasaki j300 robogó

(#22018) DigitXT


DigitXT
félisten

Xmax 300 kuplungja vajon kompatibilis a Madison 400-zal? 150-esek...
Csak azért, mert lehet, hogy Dr. Pulley HiT clutch lesz a vége, viszont a
típusszámukat a végére biggyesztett "M"különbözteti meg. (Modified?)

(#22019) csongi


csongi
Topikgazda

Egyik kombinalt fekes robogomnal sem sikerult blokkoltatnom sem a hatsot sem az elsot a kombinalt fek oldallal.
Az elso feket rasegitve az eleje blokkol.
Legalabbis szaraz aszfalton jo tapadas mellett.

(#22020) kcsa válasza csongi (#22019) üzenetére


kcsa
veterán

Sh-n a hátsót tudtam blokkolni.

(#22021) #50433536


#50433536
törölt tag

Sziasztok!

Összeraktam a felújított blokkot, beállítottam a karbit/alapjáratot. Pörög szépen, nagyon jól veszi a fordulatot. :) :) :) Halkabb is lett, mert nem kopog a főtengely és szépen ciripelnek a frissen köszörült a szelepek is.

Viszont az olajnyomás hibát most is írja: "Oil Bar" és ott a kis kanna ikon.
Ha leszedem a kábelt a nyomásmérőről, akkor eltűnik a hiba. Az olajnyomás szabájozó már működik szépen, nincs megszorulva. Lehetséges hogy rossz a nyomásmérő jeladó?

(#22022) DigitXT válasza #50433536 (#22021) üzenetére


DigitXT
félisten

Szinte biztos, valószínűleg simán letestel, mérd meg multiméterrel.:R

(#22023) DigitXT válasza csongi (#22019) üzenetére


DigitXT
félisten

Akkor valószínűleg nem húztad a fékkart eléggé... Nehogy nem tud annyi
fékhatást kifejteni, hogy megcsússzon a kerék. Vagy szar volt a fékbetét?
Nade mindegyik kombinált fékes robogódon szar volt? Nem valószínű...:N
(Nem mintha cél lenne a farolgatás, hiszen balesetveszélyes, de azért az
erőnek meg kellene lennie. Ahogy meg lehet fogni fékkel a hátsó kereket,
ha szereled a kerékanyát. De akár még a kuplung anyacsavarja esetén is
működhet a dolog, noha utóbbinál a végáttétel miatt már necces lehet.:B)

MÁS: kezd szarrámenni a Nolan N103-am. Cafatokban lóg a bele, ilyesmi.
Sajnálom, mert sokat használtam benne a BT fülest is és az se volt olcsó,
ráadásul van hozzá egy ezüst plexim, ami szintén egy vagyon volt. (Habár
azt konkrétan elég ritkán használtam, mert estére cserélni kell a tisztára.)

Lényeg a lényeg, mivel régi modell, valószínűleg már sehol nem fogok tudni
ugyanilyet venni, szóval bukó. A szó szoros és átvitt értelmében is. Valami
viszont fog kelleni, csak nem tudom, milyen irányba nézelődjek.:F Legyen
felnyitható, legyen csendes (amennyire ez lehetséges), és persze lehessen
bele BT fülest rakni, lehetőleg gyárilag (nem szeretném, ha kilógna ez + az).

Ötletek?:R

[ Szerkesztve ]

(#22024) #50433536 válasza DigitXT (#22022) üzenetére


#50433536
törölt tag

Szia!

Rámértem, de nem testel le. Csak akkor zárja az áramkört, ha megnyomom levegővel.

A mérőgomba helyét betömítettem egy tízes csavarral, nem húztam meg, nehogy tönkretegye a menetet. Közben a gombát rádugtam a vezetékre és beindítottam. Nem adott hibát. Utána a gomba menetes részét letesteltem, de így sem adott hibaüzenetet.
Tehát akkor az a baj, hogy túl nagy az olajnyomás, mert csak akkor zár, ha van nyomás?

Ez a gomba mit jelez egyébként? A túl alacsony és a túl magas olajnyomást is jelzi, vagy csak ha túl magas?

Nem úgy kéne működnie, hogy hibát jelez az alacsony és a magas olajnyomásra is?

[ Szerkesztve ]

(#22025) DigitXT válasza #50433536 (#22024) üzenetére


DigitXT
félisten

Na most megfogtál...:D A kis Maján emlékszem, hogy lejött a kábel, letestelt,
és már világított is az olajnyomás lámpa. Madisonnál annyira nem nézegetem.
Mindenesetre, a levegőben lógó kábel nem zavarja.:D Szerintem túl nagy nem
lehet az olajnyomás, hiszen van benne az a rugós nyomáshatároló szelep, kb.
4 bar-nal szabályoz. De ha magasabb lenne, azt szerintem nem tudná jelezni,
hiszen elvileg primitív nyomáskapcsoló ami elvileg csak alacsony értékre jelez.

Elvileg. (Gyakorlatilag még az is kiderülhet, hogy ez vmi nyomásmérős jeladó,
és az elektronika okoskodja ki a kapott jelből, hogy mi a pálya: mindjárt elő is
túrom, mert most már kíváncsivá tettél... De ha már mérted: mennyivel fújtad?)

MÁS: Nolan N91 Evo Louis Special?:R Vagy pl. egy Schuberth C4?:))

[ Szerkesztve ]

(#22026) #50433536 válasza DigitXT (#22025) üzenetére


#50433536
törölt tag

Tüdővel nem tudtam eléggé megfújni, hogy kapcsoljon. A kompresszornak nem a teljes levegőjét nyomtam rá, mert hamar átbillentette a kapcsolót. Ha kis csavarhúzóval nyomom meg, akkor közepes erő kell a megnyomásához.

Érdekes, ha lehúzom a kábelt, nem ad semmi hibát. Viszont a jeladó csak akkor zár, ha megnyomom levegővel. Ha a motorba szerelem, akkor is zár, amint beindítom, ebből gondolom hogy magas nyomásra jelez. Vagy valami nem jó a gombában... ezért lenne jó tudni,m hogyan is működik.

Az olajszivattyú szétszedéskor jónak tűnt, nem volt lógása, ha olajat raktam bele és megforgattam kézzel, már kis fordulaton is spriccelte az olajat. Szerintem az olajszivattyú jó.

Nem merek motorozni vele... :( pedig már pörög rendesen.

Egyébként ez a felirat van rajta:

1.2 ~ 1.6 bar 1008 Tartomány van rajta megadva, ebből gondolom, hogy alacsony és magas nyomásra is kapcsolnia kellene...

[ Szerkesztve ]

(#22027) #50433536


#50433536
törölt tag

Ja és amikor a gomba helyére tízes csavart raktam, kicsit szoros is lett, egy centi hosszan belement a menetbe. Amikor beindítottam a motort, a csavar mellett jött az olaj rendesen, le is kellett kapcsolnom egyből, aztán meg öt percig takarítottam. Szerintem nem lehet alacsony az olajnyomásom.

(#22028) DigitXT válasza #50433536 (#22026) üzenetére


DigitXT
félisten

Tüdővel perszehogy nem, mert 0.2 bart tudsz csak nagyjából...
(Szívni könnyebb, de ezt megtapasztalhattad, az 0.8 bar max.)
Legalábbis én ezeket mértem, amikor a pofámba cuppantottam
a nyomásmérő órát. Nyilván egyéni adottságoktól függ.:))

Hideg motornál alapjáraton is elég magas az olajnyomás, 3-3.5
bar simán van, szóval nem szabadna a gombának pampognia...
Ha mégis pampog, akkor vagy rossz, vagy nincs elég nyomás?

A kompressziómérődben nincs M10-es adapter? Rámérhetnél,
hogy mennyi az annyi valójában... ha 3 bar környéke, akkor az
olajszivattyút kizárhatjuk. Ha pedig emelt fordulaton se megy 4
fölé, akkor a szabályozó szelep is teszi a dolgát. Jelentkezem.

Szerk: ha bemelegszik a blokk, akkor az alapjárati olajnyomás
nagyjából 1.5-1.8 barra lecsökkenhet. De akkor se pampoghat!

[ Szerkesztve ]

(#22029) -Mosquito- válasza DigitXT (#22025) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Mennyi pénz szánsz rá? A Louis edisönt felejtsd el.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#22030) #50433536 válasza DigitXT (#22028) üzenetére


#50433536
törölt tag

Van adapterem és mérőórám is, de az önindítótól nem lehet becsavarni.

Holnap bemegyek a boltba és kérek gombát... 5000 pénz.

Attól még érdekes, hogy kitekerve a helyéről nem dob hibát, pedig akkor nulla olajnyomást mér.

(#22031) yodamastah válasza DigitXT (#22025) üzenetére


yodamastah
őstag

Ha a c4 ára oké, akkor sztem Shoei Neotec II. Olcsók közül HJC IS-MAX II

[ Szerkesztve ]

(#22032) DigitXT válasza #50433536 (#22030) üzenetére


DigitXT
félisten

Várjál, mert nem ilyen egyszerű! Nem M10 a gyári jeladó!
A tövénél megvan a 10 mm, de a menet eleje csak 9.4, ez
bizony egy kúpos menet, ahogy az angol mondja tapered.

Szóval ez is NPT 1/8"lesz, amibe akkor nem nagyon kéne
M10-es csavart tenni: ugyan bele megy, de bassza széjjel.

Szerk: nekem nincs semmi felirat az alján, oldalról ilyen:

Szerk: légköri nyomáson pontosan 1 Ohm-ot mérek rajta,
így ugye praktikusan testelést jelent. Mindjárt megfújom.

Nekem amúgy gyanús, hogy nem ugyanolyan a jeladód...
Lehet, az előző tulaj ilyet rakott bele, aztán leszarta.:R

[ Szerkesztve ]

(#22033) #50433536 válasza DigitXT (#22032) üzenetére


#50433536
törölt tag

Tudom, hogy kúpos menet és még véletlenül sem M10-es, hanem sűrűbb emelkedésű. Csak a mérés idejére raknám bele, ha odaférne az önindítótól.

Ha már a kezedben van, megnézhetnéd, hogy alaphelyzetben összezár-e, mert az enyém nem. Aztán ha benyomom kicsi csavarhúzóval, akkor jelez. Nálad hogy működik?

(#22034) #50433536


#50433536
törölt tag

Pedig nagyon hasonlit a tiedhez...

[ Szerkesztve ]

(#22035) DigitXT válasza #50433536 (#22033) üzenetére


DigitXT
félisten

Most jöttem be a fészerből.:) Jelentem, alaphelyzetben testel, és "pofára"
én sem tudom annyira megfújni, hogy szakadásba menjen. Kompival nem
probléma, ott inkább az a gond, hogy nem tudok pontosan mérni ilyen kis
nyomást, szóval az elvégzett kísérletek alapján azt mondom, hogy ez egy
kutyaközönséges nyomáskapcsoló, semmi extra, ami jó 0.3-0.5 bar fölött
már szakadást mutat a motor felé, az ezért működik lehúzott kábellel is...

Szerintem neked már cserélték a jeladót, hiába hasonló nem így működik,
ezért villog a fedkomp, mint az őrült... Ha kapsz olyat a boltban, megfelelő
menettel, amit fent leírtam (és oda is fér a helyére), akkor jó vagy. A gyárit
tuti ki lehet ill. be lehet tekerni az önindítótól, hiszen soha nem bontottam
szét a motort, amikor csereberéltem a jeladókat... (Nyilván egy ilyen nagy
nem fér oda, de ez nem a jeladó hibája, és amúgy se jó a fedkompnak.:D)

Ui: ha még véletlenül sem M10-es menet, véletlenül se erőltess bele olyan
csavart, mert a menetet nem nagyon érdekli, hogy ez egyszeri próba volt...

(#22036) csongi válasza DigitXT (#22023) üzenetére


csongi
Topikgazda

Hat el lehetett forgatni a kereket kerekanyanal, meteres csovel.
Olyan mint ha fekero szabalyzos lett volna.
Csak a kombinalt fek nem tudta blokkolni a hatsot. Egyszeruen nincs akkora elso fek hatas, amitol kikonnyult volna a hatluja.
Belefele ult a motor. Az elso fekkel rasegitve mar bolintott.

En crossovert hasznalok. Nekem bejott a leveheto allresz.

[ Szerkesztve ]

(#22037) DigitXT válasza csongi (#22036) üzenetére


DigitXT
félisten

Valamennyire tuti fékerő szabályozós, hiszen az elsőt ugye nem blokkolhatja.
(Ha másképp nem, hát úgy, hogy hátul egy jóval nagyobb dugattyú mozog.:DDD)

Nekem az első és egyetlen kombifékes motorom a Madison, és nagyon bejön
a városi forgalomban a funkció. De akárhányszor helyzet van, azaz erősebben
rámarkolok, bizony megcsúszik a hátulja. Lehet, hogy már kopott a gumi vagy
nagyon szar az aszfalt, nem tudhatom... (Persze mindkettő igaz is, sajnos.:D)

Amelyiken nem volt kombifék, annál ugyanez, CSAK ott még fékhatás se volt!
Csak gumifüstölés. Egyszer még évekkel ezelőtt büntetőfékeztem egyet a kis
Majával, mert elborult az agyam: iszonyat büdös lett tök rövid csúszás miatt...
Ilyet a Madisonnal sosem tapasztaltam, kiéve egyszer, amikor szintén elborult
az agyam (tudom, olyankor minek motorozok!), és szinte lenyelezve löktem le
a sztenderről... Akkor elkapart. Jött a gumiszag. Én meg majdnem az árokban
végeztem. Egyéb közlekedési helyzetekben nincs az orromban a szag, szóval
vélhetőleg kikönnyül a hátulja annyira... de a csúszást garantálom, nem kamu!
Kis Majáról még videót is raktam fel, hogy egy elbambulás után mekkorát sikít
a hátsó: Madison ezt sem csinálja, de biztos, hogy tapadást veszít hátul.:R

(#22038) DigitXT válasza #50433536 (#22034) üzenetére


DigitXT
félisten

Hasonlít, hasonlít, de pl. a kulcsnyílás sem egyezik szemre...
Ha az enyém gyári (amennyire kopottas, és amennyire együtt
működik a fedkomppal), akkor a tiéd cserélt. Eleve újszerűnek
néz ki a tiéd, ráadásul nem is működik. Ez nekem gyanús!:DD

(#22039) #50433536 válasza DigitXT (#22035) üzenetére


#50433536
törölt tag

Köszi, hogy megnézted nekem a saját mocidon! :R :R :R

Az enyém alapból nem zár össze, ezért írja a hibát, szóval elromlott. Pedig újnak néz ki és mentem is vele elég sokat. Akkor csere....

(#22040) DigitXT válasza #50433536 (#22039) üzenetére


DigitXT
félisten

Á, nem is a mocin néztem, csak előtúrtam a fiókból. Nem használom: ha csak
ez hiányzik az önfeledt motorozáshoz, ha gondolod, elviszem neked holnap.:D
(Kéne nyomni országúti fogyasztástesztet, a legutóbbi városi gyanúsan jó lett.)

(#22041) DigitXT válasza -Mosquito- (#22029) üzenetére


DigitXT
félisten

Miért?:R Egyelőre nem tudom, meddig tudok majd nyújtózkodni, de az
N103 is azért volt jó árban annak idején, mert ilyen Louis edisön volt.:R

yodamastah: köszi, nézegetem... (Azt nem modom, hogy oké a C4 ára,
csak rákerestem, ha már lúd, legyen kövér alapon, hogy mit gyártanak?!)

[ Szerkesztve ]

(#22042) #50433536 válasza DigitXT (#22040) üzenetére


#50433536
törölt tag

Az jó lenne ha eljönnél de elég messze vagyok Pesttől.... Balassagyarmattól 15km Szlovákia... :) ide nősültem.
Holnap rendelek a mocis boltban Bgyarmaton... addig meg mehet a motorozás, hiszen fel van újítva... mondjuk még hátra van két óra szerelés, amíg összerakom az egészet.

Addig is nyomok egy kis bf5-öt.

[ Szerkesztve ]

(#22043) DigitXT válasza #50433536 (#22042) üzenetére


DigitXT
félisten

Balassagyarmatra innen 97 kilit ír, +15 km az pont egy jó fogyasztásteszt.:R
Csak kell kút az út végén, meg a Provident, hogy megtankoljak... (C) AndrewTdi

Ui: ne is mondd a nősülést és Szlovákiát. Hétvégén esküvő Pozsonyban.:))
(Egyelőre nem az enyém - én még így 18 év után sem kapkodom el a dolgot.:DDD)

[ Szerkesztve ]

(#22044) #50433536 válasza DigitXT (#22043) üzenetére


#50433536
törölt tag

Nem is szabad elkapkodni... én is 30 voltam, amikor nősültem. Most 40vok... érdekes, hogy 22-nek érzem magam...

Ha van kedved gyere, meghívlak 5liter benzinre megy egy ebédre.
Ipolybalogon vagyok (Balog nad Iplom SK) Asszem 5 liter benya még van itthon.

[ Szerkesztve ]

(#22045) DigitXT válasza #50433536 (#22044) üzenetére


DigitXT
félisten

Kedves tőled: részleteket privátban megbeszéljük.:D Ha elenged az asszony.:DDD
Amúgy nálam is van 5 liter talonban, áramlásmérő teszthez vettem, de egyelőre
nem volt időm folytatni a projektet, mondhatni kicsit hamvába halt a dolog...:R

Szerk: most nézem, hogy Kesztölc felé sem sokkal hosszabb*, és pontosan
arra
szoktam menni fogyasztást tesztelni, az elmúlt 5 évben már vagy 6x...:DDD

yodamastah: na igen, Dobogókő felé még a majrécsíkot is le lehet koptatni.:D

*: valójában időben várhatóan rövidebb, mert Pesten napközben halál dugó van...

[ Szerkesztve ]

(#22046) yodamastah válasza DigitXT (#22043) üzenetére


yodamastah
őstag

Balassagyarmatra ezt az útvonalat ajánlom: [link] Van benne minden és nem sokkal hosszabb :D

(#22047) #50433536 válasza yodamastah (#22046) üzenetére


#50433536
törölt tag

Két óra alatt biztosan nem lehet lenyomni... sok a falu és nagyon kacskaringósak a szlovákiai utak. Túrának viszont kiváló!

[ Szerkesztve ]

(#22048) DigitXT válasza #50433536 (#22047) üzenetére


DigitXT
félisten

Szlovákiában mennyire harapnak a csendőrök a hangos kipura? Csak mert
anno tompító nélkül csak "magyarban" tekeregtem, amikor (igen: egyszer!)
az a nagyobb karikám volt az Ipolyság felé, még meg se volt a 4Road.:R

(#22049) #50433536 válasza DigitXT (#22048) üzenetére


#50433536
törölt tag

Még nem hallottam arról, hogy ilyesmibe belekötöttek volna... viszont a sebességet mérik vidéken is sok helyen. Velem mindig rendesek voltak, sose szívattak. Úgy vettem észre, itt nagyobb tekintélyük van a rendőröknek, min Mo-on. Bár ott is sokat javult a helyzet.

(#22050) #50433536 válasza DigitXT (#22048) üzenetére


#50433536
törölt tag

Hali! Írtam privit.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.