Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Something_
őstag
Mikor hozták be Mo-ra? 2007 vagy 2009. Azóta ez az akksi van benne, előző tulaj nem cserélte.
TommyGun
őstag
Már sokszor meg akartam kérdezni, de most végre eszembe jutott hogy szerintetek mi a ráció abban hogy az új Battlaxot az elsőt "mintha" fordítva kellene használni? [link]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
csongi
Topikgazda
Azért borítékoltuk kié lesz az 5ezerdik hsz :d
A lényeg pörgés van...
DigitXT
félisten
Elhiszed, hogy jobb szeretnék gond nélkül motorozni, és csak néha
bedobni olyat, hogy hova lesz a hétvégi 1000-2000 km-es gurulás?
longwild
aktív tag
Nem hiszem el
szoftver szakmabeli && Beverly250
DigitXT
félisten
Jogos, nem érek rá hétvégén. Szóval száguldás, motrot szerelem, száguldás...
ON: főtengely szimering csere. Azt hiszem aktuális, és nem rocket science.
[ Szerkesztve ]
longwild
aktív tag
ON: mondanám én is, hogy aktuális, de a társaságot nem érinti...
[link]
szoftver szakmabeli && Beverly250
huszi.gyb
senior tag
Miért ne érintené? Ma megyek tankolni...
www.dongosofor.hu
DigitXT
félisten
Nade holnaptól lesz olcsóbb. Nem bírja ki addig? (Én is majdnem mentem,
de mondom, még nem: majd ha bejelzi, hogy már csak 2 liter maradt, akkor.)
huszi.gyb
senior tag
E-n van... És holnap utántól lesz olcsóbb.
Szóval muszáj lesz most tankolni. 90Ft különbség lesz egy tankon.. Van 8Ft kedvezményem Agipnál...
www.dongosofor.hu
DigitXT
félisten
[TROLL]
Oszt' megint eldugul a fúvóka attól a hatlábú dögtől...
[/TROLL]
Btw. "E-vel" még sokat lehet menni: kérdés, hogy mióta...
Amúgy az árkülönbség valóban nem jelentős: kicsi a tank.
(Ill. valljuk be, 400 forintos árnál a 4 forintos csökkenés is.)
huszi.gyb
senior tag
MOL-nál volt gond. Agip E5-öt ad, megkérdeztem
www.dongosofor.hu
DigitXT
félisten
Jól van no. Nem rövid az agy, csak vannak Shell részvényeim...
(Na jó, nincsenek.)
Skizz
addikt
Kell venni egy jókora demidzsonnal, aztán sokáig lehet tankolni az olcsóbból.
huszi.gyb
senior tag
Mekkora demizson? És mi az a sokáig? 1-2 hónap alatt tönkre is megy
www.dongosofor.hu
longwild
aktív tag
Errol a tonkremenetelrol jut eszembe... Szomszédom 1,5 ev utan aksit rakott az autojaba es indult, ment a varosban a regi benyaval tobb mint egy hétig...
szoftver szakmabeli && Beverly250
Skizz
addikt
Nálam a fűnyíró elketyegett a tavalyi benyával, de erről hivatalosan kussolnom kéne.
DigitXT
félisten
Disznó egy motor. Vagy legalábbis cserélhető rá.
csongi
Topikgazda
Aaaa ez mar sajenfikson .
Szerdan es szetkapom ezt a szoporollert.
jah ez a gulf olaj nekem nem jott be. Csere, megy vissza a eni moto2 olaj
. Eddig mesze a legjobb volt nalam.
balazs1011
aktív tag
azt hiszem hogy igen.
valószínű hogy nagyon szabadulni szeretne tőle,
és lehet hogy adná még olcsóbban is.
kár hogy nincs felesleges pénzem.
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
Bogyó bá'
nagyúr
Miért kellene neked egy kínai szopóroller? Japán / koreai nem jó?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
balazs1011
aktív tag
Teli tankba véletlenűl motor belső mosót töltöttem ,amit az olajba szoktunk
olajcserénél. Lehet gondja a motornak? szelepek,injektor? stb.
Bár a motort nem használtam ,de másnap inkább kiszívtam belőle az összeset.
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
balazs1011
aktív tag
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
huszi.gyb
senior tag
Öcsém Simsonja még amikor nagyfaternál volt, ment szúnyogirtóval Nem érzékeny szerkezet, benzinnel hígítva egész jól ment, de szúnyog egy darab nem volt
www.dongosofor.hu
csongi
Topikgazda
Ha nem maradt benne akkor semmi gond
Én 100-as benyával toltam tele a dieselt
balazs1011
aktív tag
Tegyük félre a viccet itthon áll most 12 lityi benya de azért
jó lenne elhasználni. Mondjuk alkatrészt mosni jó lenne.
Most álljak neki megint motortszerelni?
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
csongi
Topikgazda
gyufa?
az kuka vagy alkatrészt mosni, bele ne öntsd.
balazs1011
aktív tag
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
huszi.gyb
senior tag
Injektoros gépbe nem tenném. De egy öreg 2T karbisba... Sima ügy .
Add el valakinek kisrobogósban 200-250Ft/L-ért
www.dongosofor.hu
üszök
őstag
Nekem meg helyem ahová tegyem,pedig télen rendbe lehetne rakni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
DigitXT
félisten
Hazafelé bejelezte, mentem a kútra, erre nem bent állt a kamion?!
Hát én nem fogok kib@szni a karbival szmötyis benyát adva neki.
Egyen fényt. (Holnap jó lenne, ha nem esne, addigra leülepszik.)
Mondjuk 2 lityiből még az eredetvizsgát is bepróbálhatnám lazán.
Amúgy maxi respect HGabor89-nek a teletankos átadásért.
huszi.gyb
senior tag
Ma reggel én is megtankoltam a vasat... 4,25L/100 nem is rossz, ahhoz képest, hogy szívató nélkül fuldoklott úgy 30km-t. A múltkori 3,6 viszont messze van
Most egy ideig megint bírni fogja remélem
www.dongosofor.hu
Something_
őstag
Nem tesz semmit :-) Használd egészséggel a robeszt! :-)
DigitXT
félisten
Hehe, nekem meg nem sikerült tankolni ma délelőtt, LOL.
Ilyen sapkát még nem láttam, trükkös, vagy rosszul áll.
(Ha mást nem, majd HGabor89 kipattintja: addig bírja ki.)
huszi.gyb
senior tag
Én meg most nagyon ráérek nézegettem a statisztikát... Átlag szerviz ktg 25ft/km. (benzin nélkül)
Ami érdekes, hogy Amióta kevesebbet megyek vele, azóta többet költök rá... Eddig összesen 186L benzint tankoltam. Októberben 27000ftot költöttem karbantartásra/javításra.
www.dongosofor.hu
DigitXT
félisten
Akkor még jó vagy. Nekem 38,7 Ft/km csak szerviz/karbantartás/tuning.
Gondolom ebben a 27K-ban benne van a szívató, kipu, ponyva, minden...
Nekem azért az extrák rendesen húzzák fel (4Road, Multivar stb.) 770K
Maja2 eredetvizsga pipa (15,5K).
huszi.gyb
senior tag
Ponyva nincs benne, azt nem írtam fel. Azért a 770kban neked a szerszámok is benne vannak, nem? Amúgy a 27kból 3000ft szerszám volt. De olcsóbb megvenni, mint Gergővel megcsináltatni
www.dongosofor.hu
huszi.gyb
senior tag
Ja és a ~7k-s tömítés szett sincs benne.
Újabb érdekesség... Amióta Repsol olaj van a Majában kb.500km-t ment, még félig van (kicsit túltöltöttem), de azóta nem töltöttem rá...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
DigitXT
félisten
Mert mióta kijött a fél szelepszárszimering, rápótol a benzines keverékből.
(Viccen kívül, én a magától meggyógyulásban nem hiszek. Lesz vele meló...)
MÁS: rosszul volt visszarakva a tanksapka, azért volt baromi nehéz kiszedni!
Valószínűleg elfordulhatott a tetején a jel / a kutas erőszakoskodott vele: úgy,
ahogy egyébként nem szabadna visszamennie (fém megy fémbe!), és mégis!
Miután kiszedtem, s "kisilabizáltam", hogy a jel rossz felé mutat (háromszög
VS. háromszög), csak a bütyköt kell nézni, pikk-pakk megy ki-be, ahogy kell.
---
770K-ban szerszámok? Nem nagyon: kuplungcserekor az összenyomó igen,
meg a 46-os dugókulcs/adapter. Max. 15K összesen. Olajcseréhez még 5K.
Szóval akkor 750K. Ebben az elején rengeteg szerelői munkadíj! De asszem
ezt már összeírtam korábban is. (Szinte minden ki lett már cserélve rajta.)
Szerk: megjegyzem, a korábbi összeírásban a nyári alkotás nem volt benne.Ugye egyszer fúvóka dugulás miatti szerviz, a pótolt hangtompító, szíjkopás,
szabadonfutó csere: laza 60-70K ráment, s én egy métert nem mentem vele.
Tömítéskészleten ne fájjon a fejed: örülj, hogy csak 7K, majd felírod ha fel is
használtad (adott km óra állásnál, adott dátumra). Nekem ugye 17K a szett.
Utángyártottban. Gyáriban 27K és elvileg azt sem sikerült már lemondanom.
Madisonra is "vannak combos tételek", amik még sehol nem szerepelnek.
[ Szerkesztve ]
longwild
aktív tag
Mindezekért az összegekért még nem is mennek a gépek. Így a pénzzel be is gyújthatnánk... :p
szoftver szakmabeli && Beverly250
DigitXT
félisten
Tévedés, a Maja megy! A Maja2 is megy. A Madison... Izé... Ő pont nem.
huszi.gyb
senior tag
A magától gyógyulásban én sem hiszek, de tény, most kevesebbet eszik. (olajból) (jó kipuff??)
Tudom, hogy sok dolgot cseréltettél, és Gergő kb belőled ment nyaralni. A tömítés készletet csak beépítésnél könyvelem. A szerelőn még agyalok, nem akarok 50-100k munkadíjat kifizetni, de jó minőségű munkát szeretnék. Még az anyagok beszerzése is folyamatban van, meglátjuk mi lesz
Ha már bontunk, akkor olajpumpát is fel kéne újítani. Plusz főtengely súlyozás ellenőrzése, szilentek cseréje... Remélhetőleg a hengert nem kell bántani (jó erőben van a motor).
www.dongosofor.hu
DigitXT
félisten
OFF: És ők?
huszi.gyb
senior tag
Maják mennek, bár Maja 1 tényleg szép összegben van. (Főleg DigitXTnek, de megyek utána...) Az olcsó motorozást, amivel a 125ös kategóriát reklámozzák nem igazán érzem, de remélhetőleg hamarosan vége lesz a költségeknek...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
DigitXT
félisten
Van az a pénz, amiért lehet "olcsón" is motorozni. Új motor vásárlásának hívják. (Eltekintve persze az amortizációtól, amikor kigördülsz vele a szalon kapuján stb.)
Kérdezte is a szomszéd (aki amúgy bevallotta, hogy vezérműlánc-szakadása volt a Madisonján annak idején: összekócolta a dugó a szelepeket=GTK, de kifizette!), hogy ha ilyen sokat használom, akkor "nem lett volna érdemesebb" fiatalabbat venni? Akkor beszélgettünk, mikor tökig olajban ültem Maja2 mellett. 64 km után.
Válasz: dehogynem! Annyi pénzből, amit évek alatt rálocsoltam, simán kijött volna egy fiatalabb gép. Mondjuk nem évjáratot veszünk. Állapotot... És HA az az állapot olyan amilyen, arra költeni kell. Most vagy újat veszel, vagy megkíméltet DRÁGÁN, vagy annak hazudottat (drágán), vagy veszel olcsón, amire tudod, hogy költeni kell. Olcsó + megkímélt + megbízható + fiatal + csak tankolni kell: ez mese habbal... Ha meg sokat is használod, akkor hatványozottan igaz a dolog. Annyit mentem volna a Majával évente, mint te, rég túl lennék a motorgenerálon/gyufa+Dunán.
Aztán a tuningról még nem is volt szó! Amikor csak a kipufogó 80-100K-ba van. Épeszű ember nem is vesz olyat, annyiért. Csak a birka. (Bee...) Meg a hobbista!
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Az kimaradt, hogy a ráköltésben NE rendezzünk versenyt, pls. (Főleg a vételár kiegyenlítéséig nem volna jó móka.) A másik meg, hogy ez nem 125-ös kategória, amit "reklámoznak". Egyik, hogy 180-as (A2 jogsi kell), másik, hogy 11 éves, ezért relatíve "occó". Maja2 meg ugye 250-es (szintén A2 minimum), és 12 éves: ma is beijesztett eredetvizsga után, hogy nem fog indulni (kattanás, és csend), de indult pár próbálkozásra. Van benne valami 5 éves akku, aztán ki tudja, meddig megy. Egyszer jön egy cellazárlat, és kész. Vagy csak szimplán nem lesz elég benne a kraft. Számolnom kell azzal, hogy hamarosan cserés lesz.
Kormánycsapágy ezen is ugyanúgy (de pontosan ugyanúgy) be van rágódva, mint a 180-ason volt. Együtt lehet vele élni (kemény középállás), de valójában fel kellene újítani. Km óra nem megy. (Idegesít.) Bontott meghajtó "occó", csak fene tudja, hogy működik-e. Egy próbát megér, mert ezzel kezdeni kell valamit. (Bár eredetvizsgán szemrebbenés nélkül felvésték az óraállást, és, hogy töküres a tank, de azért szeretném tudni, mi merre hány méter, és mikor lesz pl. esedékes az olajcsere.)
Mosquito34: az olcsót "lehúzod". Épp ez az, olyat nem adnak 300K környékén.
[ Szerkesztve ]
-Mosquito-
őstag
Az olcsót lehúzod,van/létezik ilyen motor.De még Nőben is ritka a felsoroltak.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
huszi.gyb
senior tag
Ezzel nem igazán értek egyet... Szerencse kell, Majánál nem volt meg. Tactnál igen, pedig azt idegennél vettem. Tacttal is kellett foglalkozni, de közel sem Ennyit, pedig majd 10évvel idősebb volt. Ha egyszer rendben lesz a motor, utána remélem gondtalan kmek jönnek...
www.dongosofor.hu
DigitXT
félisten
Szerencse kell, Majánál nem volt meg.
Ugyan kérem... Ismerted az előéletét. Szerencse...
Szerk: én úgy mondanám, hogy balek kell. Aki tudja, hogy
az ő motorja überszuper, az nem fogja olcsón odaadni...
(Ha igen: ő a balek.)
[ Szerkesztve ]