Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-26 18:03:20

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#701) WOT-H-A-C válasza lilla234 (#700) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Aha annyit tegyél meg hogy ellenőrizd az adatokat amiket te megadtál hogy még véletlenül se legyen rossz cím megadva!!!
Ha a cím rendben akkor nyiss vitát!!! open dispute!!!Mivel a TN szerint már át is vették és teljessen más címen így fullrefundot kérj!!

Itt most 2 lehetőség van!!
1. rossz TN-t adott neked, és az nem is a te csomagod,hogy véletlen vagy direkt az most mind1 is!!
2. rossz címre küldte ki a csomagod és más röhög a markába

[ Szerkesztve ]

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#702) Bestx válasza blueMerle (#688) üzenetére


Bestx
csendes tag

Igazából azt írta, hogy PayPal-on visszafizeti. De nekem nincs paypal accountom. Gondolom kérhetem, hogy a bankszámlámra utalja vissza(?).

(#703) blueMerle válasza Bestx (#702) üzenetére


blueMerle
veterán

Át akar verni!!!!

Ha megnyitottad a Disputet (ugye nyitottál vitát-disputet?) ott ahogy írhatam a jogos kárigényed benyújthatod majd azt a pénzt az Aliexpresstől kapod, nem az eladótól.

Az Aliexpress az eladónak csak akkor fizeti ki a termék árát ha te leokéztad a megrendelést, így most mégis mit fizetne vissza hiszen nincs nála a pénz? Van egy nyitott vita (dispute, ugye megnyitottad, kérdem inkább 2x?), és ha az Aliexpress Customer Service neked ad igazat, akkor te tőlük kapod vissza a pénzed. Persze az eladó most arra játszik hogy nem ismered a rendszert, le akarja veled okéztatni a megrendelést aztán futhatsz a pénzed után, soha nem látod viszont....

Tehát a teendőd:
1. Open dispute a megrendelésnél (ha még nem tetted meg)
2. Leírod hogy seller sent wrong color és a kárigényed vagy beírod (ha mondjuk nem tartasz igényt az egész összegre) vagy full refundot azaz teljes visszatérítést kérsz
3. Az eladó is leírja az álláspontját dehát itt neki nem adnak igazat, hiszen ő hibázott mindegy mivel érvel.
4. Az aliexpress customer service dönt a javadra a pénzed visszakapod a kártyádra!!! vagy a számládra amiről fizettél, semmiféle paypal, nincs teendőd, nem kell megadnod semmilyen banki adatot, főleg nem az eladónak!!!! Innentől a dolog automatikus, pár nap és nálad a pénz.

(#704) Gépötty


Gépötty
senior tag

Kérdeznék:
Alin mindig adnak tracking numbert?
Mintha valahol ezt olvastam volna a korábbi hozzászólások között, és eddig tényleg adtak is minden vásárlásomhoz. A legutóbbihoz viszont nem kaptam.

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#705) szuszinho válasza Gépötty (#704) üzenetére


szuszinho
őstag

Nem mindig. Akad olyan eladó, aki a pár $-os cuccokhoz nem ad.

(#706) Gépötty válasza szuszinho (#705) üzenetére


Gépötty
senior tag

Oké, akkor nem zaklatom. Úgyis az a tapasztalatom, hogy nem nagyon szeretnek leveleket olvasni :)
Egyébként tényleg nem nagy, húszdolláros tétel, én is gondoltam rá, hogy emiatt nem kaptam számot.
Köszönöm!

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#707) WOT-H-A-C válasza Gépötty (#706) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Szerintem pedig nyugodtan zaklassad!!!!Én a 2-3 $ os cuccokhoz is kaptam, a 20$ oshoz nem tudom elképzelni hogy ne kapj!!!! Ha a termék leírásban nem volt benne hogy nem ad hozzá, akkor követeld rajta nyugodtan!!!

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#708) depe95 válasza Gépötty (#704) üzenetére


depe95
tag

Alin az eladóknak kötelező adni tracking numbert, saját érdeke, mivel ha feladta anélkül és te megkaptad a csomagot és nyitsz egy disputeot, hogy biza nem kaptad meg, akkor ő semmivel se tudja bizonyítani, hogy igenis feladta. De a TN alapján már lehet bizonyítani.

(#709) szuszinho


szuszinho
őstag

Ráadásul, mintha úgy emlékeznék, hogy $15 fölött kötelező a TN.

(#710) blueMerle válasza Gépötty (#704) üzenetére


blueMerle
veterán

A terméknél minden esetben feltüntentik ha nem adnak TN-t, de ez nagyon ritka az alin és jellemzően néhány feedbackes eladók nem adnak (akiktől meg nem rendelünk...). Ha nem adott, mindenképp nyiss disputet, 20 dollár már bőven az a tétel amihez kellett volna kapnod (nekem kb. 10 olyan csomag érkezik most ami 10 dollár alatt van és mégis mindegyikhez kaptam működő TN-t)

(#711) Gépötty


Gépötty
senior tag

Ó bocsánat, visszaszívok mindent! Akartam írni az eladónak, de a rendelés adatainál megláttam a Singpostos Tr-számot, ami ugyan nem él (még), de legalább van. Ezek szerint én vagyok túlzottan hozzászokva, hogy elküldik levélben is (mondjuk arra meg nem is emlékeztem, hogy a rendelés adatai között ott kell lennie, pedig régebben is láttam már).
Elnézést kérek, és köszönöm a segítséget!

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#712) blueMerle válasza Gépötty (#711) üzenetére


blueMerle
veterán

4-5 nap után már meg kell jelennie a singpost oldalán a szállítási státusz. :)

(#713) Gépötty válasza blueMerle (#712) üzenetére


Gépötty
senior tag

Igen, ezzel tisztában vagyok, de még csak harmadik napos, úgyhogy emiatt sem dőlök kardba :)

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#714) GeniusGSM


GeniusGSM
újonc

Sziasztok valaki segítsen !!

Az Aliexpressen rendeltem 2héttel ezelött Átutaltam a pénzt és most kaptam egy olyan levelet hogy én nem utaltam át neki a pénzt! Pedig Átlett ! Ilyenkor mit tegyek?

Ha valaki tud segiteni akor képet is küldök neki. köszönöm!
rahelkrisz@citromail.hu

[ Szerkesztve ]

A GeniusGSM nicknév egy rövidítés, nem vagyok telefonos szaküzlet.

(#715) hidroponi válasza GeniusGSM (#714) üzenetére


hidroponi
aktív tag

hova utaltad es kitol kaptad a levelet, hogy nem kuldted? egyebkent vagy csinalsz egy screenshot-ot vagy kersz egy hivatalos banki igazolast, hogy atutaltad es elkuldod nekik.

(#716) hun-man


hun-man
tag

Nem tudjátok milyen dollárárfolyammal számol az aliexpress?

(#717) szili.tamas1 válasza hun-man (#716) üzenetére


szili.tamas1
senior tag

A bank valt nem az aliexpress..
Eloszor eurora aztan az eurot forintra.

[ Szerkesztve ]

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#718) hidroponi válasza hun-man (#716) üzenetére


hidroponi
aktív tag

milyen fizetesi moddal fizettel, hogy az ali valtja a penzed?

(#719) hun-man válasza hidroponi (#718) üzenetére


hun-man
tag

Még nem fizettem csak érdekelne, hogy mennyivel számoljak

(#720) hidroponi válasza hun-man (#719) üzenetére


hidroponi
aktív tag

es mivel szeretnel fizetni, ahol az ali valtja a penzed?

(#721) hun-man


hun-man
tag

Az érdekelne, hogy ha veszek egy 10 dolláros cuccot akkor 2000 Ft-t vagy 2270 Ft-t von le.

(Rendeltem pár dolcsiért valamit, ha majd levonják a pénzem kiszámolom körülbelül mennyivel kell számolni nagyobb tételnél. Egyébként mikor vonják le a pénzem, ha az eladó elfogadja a megbízást?

[ Szerkesztve ]

(#722) hidroponi válasza hun-man (#721) üzenetére


hidroponi
aktív tag

ha te sem valaszol a kerdesemre en sem fogok a tiedere. :Y

(#723) hun-man válasza hidroponi (#722) üzenetére


hun-man
tag

mastercard

(#724) hidroponi válasza hun-man (#723) üzenetére


hidroponi
aktív tag

akkor en is csak ezt tudom mondani: a sajat bankod valtja.

(#725) Gépötty válasza hun-man (#721) üzenetére


Gépötty
senior tag

Én felszorzom 224-gyel, és nem érhet baleset. Simán eltelhet egy hét mire a bank megmondja, végülis mennyibe került, ez az érték egész tűrhetően működik mostanában, mert alig mozog az árfolyam.

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#726) szili.tamas1 válasza Gépötty (#725) üzenetére


szili.tamas1
senior tag

A zarolast egybol megcsinalja. Attol tobbet nem von le. A vasarlaskori arfolyamokat hasznalja.

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#727) hun-man


hun-man
tag

Köszönöm!

(#728) hidroponi válasza szili.tamas1 (#726) üzenetére


hidroponi
aktív tag

ez banktol fugg. nekem pl. volt, hogy a zarolasnal tobbet vett le.

(#729) hun-man


hun-man
tag

Megkaptam az emailt, hogy az eladó elkezdte a szállítást tegnap este. Én meg véletlenül rámentem, hogy Confirm order received gombra vagy mire. Levonták a pénzt. A státusz Fund Processing. Szerintetek nyissak Open Dispute-t vagy ne? 6 dollárról van szó. Van valami esély, hogy megkapom a csomagot?

(#730) toboz


toboz
csendes tag

Helló,
ha kérek 15 napos Purchase Protection hosszabbítást az eladótól amit elvileg elfogadott annak látszani kell valahol, a 15 nap hozzáadódik a számlálóhoz? Köszi

(#731) hun-man


hun-man
tag

Nem tudok vitát nyitni, csak akkor ha megkaptam a terméket. Inkább beszélek akkor az eladóval.

(#732) daja28


daja28
tag

Mi a helyzet akkor ha egy eladótól több terméket vásároltam , de úgy h mindegyiket akkor rendeltem mikor a másik a postára fel lett adva , viszont a nyomkövetési kódokból meg csak 1 kaptam ?

(#733) Gépötty válasza szili.tamas1 (#726) üzenetére


Gépötty
senior tag

Ezt kétlem és gátolom :)
Kb fele-fele arányban von le többet vagy kevesebbet mint a zárolt összeg. Mellékesen a zárolást sosem Ft-ban adják meg (legalábbis az OTP-nél), ezért csak onnan tudom ez pontosan mennyi, hogy az értesítőben szereplő egyenlegem kivonom az előző értesítőből. Ha közben volt olyan költség, amiről nem kaptam értesítést (számlavezetési díj levonása pl.) akkor ez félrevezető is lehet.

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#734) Gépötty válasza hun-man (#729) üzenetére


Gépötty
senior tag

Ha már elküldte, jó eséllyel nem fogja a postáról visszakérni a hatdolláros cuccod :)
Ez nem hinném, hogy az az összeg lenne, ami miatt kockáztatná az értékelését.
De azért neked is el kellene gondolkodnod, hogy mikre kattingatsz "véletlenül" :)

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#735) hun-man válasza Gépötty (#734) üzenetére


hun-man
tag

Remélem. :) Legalább ebből lehet tanulni nekem és mindenkinek.
Tehát ami után megkapom a levelet, hogy your order xxx has been paid successfully, és has been shipped, azután már nincs semmi teendő csak várni a csomagra?

(#736) Gépötty válasza hun-man (#735) üzenetére


Gépötty
senior tag

Igen, kb. ennyi dolgod van. Ha kaptál tracking numbert, akkor néha ránézhetsz, hol dekkol éppen a csomagod.

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#737) DonJoker


DonJoker
csendes tag

Sziasztok!
Sok terméket rendeltem már az Ali-ról, sajnos a rendszert nem teljesen ismerem, ezért belefutottam egy buktába.
Rendeltem egy terméket 41$ + 7$ postáért. Kifizettem (bankkártyával) postázta, kaptam tracking numbert, letelt a 10 nap de még mindig nem látszott. Nyitottam egy vitát. Az eladó válaszolt, hogy sorry valamit elrontott a kollégája a postázásnál, de már úton van.
Mivel hibáztak „jófejek” lesznek és visszaadják a postaköltséget 7$-t. Én ezt elfogadtam, vissza is kaptam a pénzt (7$). És itt jön a szívás, a rendszer azonnal úgy ítélte meg, hogy megkaptam az árut és lezárta a tranzakciót. A termék természetesen nem jött meg, de újabb vitát már nem nyithatok lezárt tranzakcióra. Próbáltam csetelni az ügyfélszolgálattal, de mossák kezüket és azt javasolják, hogy vegyem fel a kapcsolatot az eladóval. Aki persze nem reagál a leveleimre.
Szóval nekem ebből az a tanulság, hogy ameddig nincs a kezedben a termék, addig ne zárd le a vitát!

(#738) Rhena79


Rhena79
újonc

Hali mindenki!
Olvasgattam itt a hozzászólásokat,és látom sok mágus van köztetek.Valaki világosítson már fel legyen olyan kedves,mi a bánat értelme van annak,hogy az eladó megad egy jó árat (a többi eladó alá árazva) rendelnek tőle 20-30-an és a végén fagyasztják a rendelést,jön a visszatérítés?!
Konkrétan kétszer történt meg velem másfél hét alatt.Babakocsit szeretnék venni,megtalálom,húúú de olcsó,húúú de jó..megrendelem,fizetem,kapom a leokézott emaileket,majd másnap fagyasztják a megrendelést,mert a kedves eladó nem tudja bizonyítani az árut.Nagyon örültem gondolhatjátok...
Megvártam míg visszakaptam a pénzem,és újra nekiugrottam a dolognak.Hát de már,gondoltam rafkós leszek,megtaláltam a kocsit,átnéztem a rendeléseket,megnéztem a legrégebbi rendelés dátumát,(mivelhogy 7 nap feldolgozási idő volt írva) jaj,nagy boldogság az is stimmel,mert már 8 nap telt el,tehát az eladó gondolom postázta a kocsit,különben fagyasztva lenne ugyebár. Na kérem nagy felindulásból,megrendeltem,fizettem,jött az email a rendelés oké.Következő email pénz beérkezett oké.Következő email visszatérítik a pénzem mert az eladó nem tudja bizonyítani a terméket :W Eszem megáll!! Most mondjátok meg mi haszna van ezeknek az eladóknak ebből? Pénzt nem kapnak,akkor mire jó ez?

[ Szerkesztve ]

(#739) blueMerle válasza hun-man (#729) üzenetére


blueMerle
veterán

Amit irsz az bullshit mar ne is haragudj mert confirm utan meg felugrik egy ablak ahol meg kell erositened a statuszt. Te szorakozol velunk :)

(#740) blueMerle válasza blueMerle (#739) üzenetére


blueMerle
veterán

Raadasul duplan bullshit, nem akkor vonja le mikor confirmalsz hanem amikor fizetsz vasarlas utan-azonnal. Amig nem fizetsz shipping sincs es TN se. Ha confirmalsz olyankor az elado kapja meg a lovet az alitol. Egy biztos: nincs neked semmifele rendelesed :)

(#741) tbogi


tbogi
csendes tag

Sziasztok!

14 napja Svéd postával feladott 110 USD értékű cikk egy helyben áll a kezdetektől. Ez normális? Aliról rendeltem.

Köszönöm, ha vki megírja a tapasztalatát.

(#742) WOT-H-A-C válasza tbogi (#741) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Mit jelent hogy a 2kezdetektől"??Mi a státusz?

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#743) Bestx válasza blueMerle (#703) üzenetére


Bestx
csendes tag

Írtam neki, hogy nincs PayPal-om, erre az volt a válasza hogy nyissak az oldalon vitát és elfogadja a full refund-ot. Csak itt az érdekesség az, hogy ugye a rendelt érintőt még nem vettem át, csak tracking number van. Köszönöm az eddigi válaszokat.

(#744) Ubuntu86


Ubuntu86
újonc

ez az utolsó track bejegyzés mi lehet ????????

(#745) WOT-H-A-C válasza Ubuntu86 (#744) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Ne aggodj csk a trecker nem tudja értelmezni a kínai adatot...

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#746) Ubuntu86 válasza WOT-H-A-C (#745) üzenetére


Ubuntu86
újonc

azt olvasom hogy a PVG Shanghai Pudong Airport-ot jelent előtte már kiirta hogy Budapesten van.Csak nem vissszaküldték ???????

(#747) WOT-H-A-C válasza Ubuntu86 (#746) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Nem küldték vissza!A vámon van!

A jelenlegi státusz:

2014-05-14 11:46, Item information : Célországba megérkezett / Arrived in the destination country

Ne aggodj!!!Már ithon van a csomagod!!

Figyeld a mozgását a post.hu/nyomkövetés-en!!

http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Ja és legközelebb maszatold el a TN-t ha feldobsz egy screenshot-ot!!! ;)

[ Szerkesztve ]

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#748) Ubuntu86 válasza WOT-H-A-C (#747) üzenetére


Ubuntu86
újonc

köszi ! :)

(#749) lm83


lm83
őstag

Sziasztok!

Most készülök rendelni az oldalról.
Sikerült találnom egy megbízhatónak tűnő "üzletet"
Esetleg valami jó tanács előtte?
Eddig csak amazon.com-ról rendeltem az rendben volt és hamar ide is ért.

Köszönöm.

(#750) blueMerle válasza lm83 (#749) üzenetére


blueMerle
veterán

Hát ez azért annyira nem túl fényes, olvasgasd a negatív és neutral feedbackeket...én más eladó után néznék. Sokan panaszkodnak hogy nagyon rossz, hibás minőségű árut küldött, rossz méreteket és a leírás sem felel meg a valóságnak sok esetben.

A rendelés igazából semmi extra, megrendeled egy ennél azért megbízhatóbb eladótól a terméket, kifizeted kártyával a rendelés után -ill. van rá pár napod- majd kapsz egy követési számot amivel mindig látod merre tart a csomagod. Ha bármi baj lenne a termékkel vagy nem érkezne meg a csomag, nincs gond, vitát nyitsz és visszakapod a pénzed ha kár ért téged (az eladó csak akkor kapja meg a zsetont az aliexpresstől ha te leokéztad a megrendelést). Ilyen egyszerű.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.