Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-26 18:03:20

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71001) kicsiPistike válasza dredjudge84 (#70997) üzenetére


kicsiPistike
tag

Nem Kínából jön, Németországból, az látszik a követésnél, most már Budapesten van.

#70998 herion Igen, én is úgy gondoltam, hogy teljesíthető a dolog.

[ Szerkesztve ]

(#71002) Voice24


Voice24
őstag

Üdv!
Hát bejött, amitől a körülmények miatt tartottam. Ugye írtam korábban, hogy miután megrendeltem az okosórát, az adott bolt lényegében kiürült, létezik, de nincs egyetlen terméke sem. Ma meghozta az EO a csomagot, és a rossz érzésem valóra vált. Ugyan okosóra érkezett (elég viseltes dobozban), de csak külsőleg hasonlít valamelyest arra, amit rendeltem és ami a leírásban szerepel. Természetesen elindítottam a refundot, teljes visszatérítéssel, nagyon remélem, hogy meg fogják ítélni. Nem elég, hogy kevesebbet tud, mint a megrendelt, még azt is hibásan, bugosan.

(#71003) Alpachino


Alpachino
veterán

Az előző két rendelésemnél amit az EO kézbesített, nem jelezték közvetlen előtte telefonon, hogy csomagot fognak kézbesíteni....ez azért érdekes, mert a régebbi rendeléseimnél mindig ideszoltak előtte....ez a futártól függ, vagy ez most már így megy az EO nál ?
Most pl. nem volt jó a kapucsengő és csak a véletlen müve volt, hogy pont kinéztem és át tudtam venni a csomagot...

"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)

(#71004) V/ válasza Alpachino (#71003) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kell telefonálniuk mert a kézbesítés napján kapsz egy olyan értesítőt ahol megadják hogy mikorra várható a kézbesítés, mutatja hogy hol jár a futár, benne a telefonszáma és a rugalmas kézbesítési opciók. Percpontos az hogy melyik címen jár éppen

Mióta ez az új rendszer van nincs kötelezően előírva hogy hívják a címzettet, persze ha van gond akkor telefonálhat. Megteheti, de szerintem sem szükséges. Honnan tudná hogy nem jó a kapucsengő és rád csörögjön? Ha ki lett volna írva akkor biztos hívott volna, mert nincs megtiltva neki. A postás sem fog hívni ha a csengetésre nem jelentkezel.

[ Szerkesztve ]

(#71005) Alpachino válasza V/ (#71004) üzenetére


Alpachino
veterán

Ok.
Végül is a lényeg benne van :) tehát nem feltétlen kötelező telefonálnia a futárnak, közvetlen kézbesítés előtt...erre való a tényleg precíz, (sorszámozott) címenként változó nyomkövetés :R
Bár értesítőt soha nem szoktam kapni, a csomagszám alapján az EO oldalán szoktam elindítani a nyomkövetést.

[ Szerkesztve ]

"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)

(#71006) V/ válasza Alpachino (#71005) üzenetére


V/
Topikgazda

Pedig mindig küldik, nem kerül spam mappába?

(#71007) Janusz001


Janusz001
őstag

Aliexpressen van valami értékhatár a bankkártyás fizetésekre? Cégünk akart venni egy készüléket, 2650 euro, számla terhelve is lett, de a rendelésnél továbbra is kifizetetlen tétel szerepel napok óta, így felvettük a kapcsolatot az eladóval, ő azt mondta, hogy az ali ekkora összegeket nem kezel, ő csak TT fizetést tud elfogadni. Ez mi, díjbekérő? Mindegy, a kérdés, hogy most az elutalt pénzt hogy kapjuk vissza? Egyáltalán miért engedi a felület így fizetni a terméket, ha nem megy tovább az eladónak.

(#71008) V/ válasza Janusz001 (#71007) üzenetére


V/
Topikgazda

A banknál szokott kisebb limit lenni. Konzultáljatok velük, mert a pénzt csak zárolták nem lett elutalva. Az Aliexpress-en nem vették semmit. Gondolom olyan bak ami több napig zárol még akkor is amikor a vásárlás nem teljesül, a normális bank 3 napon belül feloldja.
Aliexpress oldalán ennyi van írva, ekkora összeget amit írtál simán elfogadnak:
Method of Payment
Amount limitation
(single payment)
Debit/Credit Card
Visa/Master/Maestro/Amex/JCB/Diners Club/Discover/MIR/Hiper/ELO/TROY
0~50,000 USD

[ Szerkesztve ]

(#71009) Janusz001 válasza V/ (#71008) üzenetére


Janusz001
őstag

Majd ha jön a bakszámlához illetékes megnézzük, csak egy screenshotot kaptam egyelőre, ezen látszik, hogy 11.08 -án lett terhelve a számla.

[ Szerkesztve ]

(#71010) V/ válasza Janusz001 (#71009) üzenetére


V/
Topikgazda

Rossz a tájékoztató szöveg, ha 8--án történt a fizetés az legkorábban 10-én, de inkább 13-14-én került volna utalásra.
Viszont ha újból megveszitek inkább USD-BEN fizessétek, jobban jártok.

[ Szerkesztve ]

(#71011) Janusz001 válasza V/ (#71010) üzenetére


Janusz001
őstag

Ezt még ki tudtam hámozni :
tranzakció adatai
tranzakció típus Vásárlás külföldi kereskedőnél
könyvelt összeg -2,685.5 EUR elszámolás összege -2,685.5 EUR
könyvelés értéknapja 2023.11.08 tranzakció összege
megbízó neve ************* partner neve WWW.ALIEXPRESS.COM
megbízó számlaszáma **************************************
partner számlaszáma
másodlagos
számlaazonosító
megbízó bank partner bank
tranzakció azonosító 547731******0762
egyedi azonosító
elszámolás napja 2023.11.08
tranzakció értéknapja
közlemény
tranzakció dátuma 2023.11.06

(#71012) V/ válasza Janusz001 (#71011) üzenetére


V/
Topikgazda

Nehezen hiszem el a 2 napos elutalást, de tényleg ez a könyvelése, de akkor az Aliexpressen lenni kell egy teljesült vásárlásnak. Nézd meg a böngészős felületen és a mobil app-ban is, lehet hogy valami nem frissült. Illetve ettől függetlenül pontosítani a bankkal is, hogy biztosan elutalták. Ha igazolják akkor az AliExpresst kell nyaggatni, az eladó is csak azt látja hogy nincs kifizetve.

[ Szerkesztve ]

(#71013) Janusz001 válasza V/ (#71012) üzenetére


Janusz001
őstag

Ez a banki program könyveléséből van az adott tranzakcióra, szóval ez tuti így van. Böngészőből történt a vásárlás, én másik gépen néztem utána, szóval nem tudom, most hol lehet a pénz. Egyelőre akkor ennyi, megvárom, amíg előkerül az illetékes, én ezzel egyelőre nem tudok semmit tenni.

(#71014) Alpachino válasza V/ (#71006) üzenetére


Alpachino
veterán

Nem sajnos :( Naponta nyomon követem az Ali-n, így tudom mikor kerül a helyi futár céghez.

"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)

(#71015) V/ válasza Alpachino (#71014) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyi lehet az eltérés hogy én a szállítási címnél beírtam a címsor folytatásba az e-mail címemet és lehet hogy ezért jön mindig az értesítő és Gmail a címem.

[ Szerkesztve ]

(#71016) blp85


blp85
aktív tag

Egy kis pozitív dolog. A hónap elején rendelt dolgaimat tegnap hozta meg az EO, amit november 11.-én rendeltem, azt pedig ma fogja hozni. Gyorsan dolgoznak mostanában, illetve eddigi pozitívum, hogy minden megjött, és ráadásul az, amit rendeltem.

Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)

(#71017) Alpachino válasza V/ (#71015) üzenetére


Alpachino
veterán

Nagyszerű...ezt utólag is be lehet írni, vagy is a már folyamatban lévő rendeléseket befolyásolhatja ? most van 2 csomagom ugyanis a vámon.

"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)

(#71018) Janusz001 válasza Janusz001 (#71013) üzenetére


Janusz001
őstag

Megnéztük a banki programban, a pénz le lett vonva, aliexpressen meg csak az látszik, hogy kifizetetlen a tétel, ilyenkor mi van? Eladó szétteszi a kezét, ő az alihoz irányít.

(#71019) ggabor02 válasza V/ (#70604) üzenetére


ggabor02
aktív tag

Megérkezett. Nem tűnt el. 9 nap telt el az átadás után. Nem hozták ki. Jött reggel az sms, hogy mehetek érte a postára.

(#71020) V/ válasza Janusz001 (#71018) üzenetére


V/
Topikgazda

Én is az Aliexpresshez irányítottak. De még mindig a bankot kérdezném hogy ha tényleg elutalták akkor miként lehet visszaszedni ha a kereskedő bankja nem fogadta be, a vásárlási tranzakció sikertelen még mindig.
Aztán ha ők nem tudnak okosságot mondani akkor az Aliexpressen chat roboton keresztül ügyfélszolgálati emberrel konzultálni hogy a bank szerint ők leemeltették a pénzt, de a vásárlás mégis kifizetetlen. Az Aliexpress-en akkor a mobil app-ban és a böngészős felületen ebből egy vásárlási tételsor és fizetettlen van?

[ Szerkesztve ]

(#71021) V/ válasza ggabor02 (#71019) üzenetére


V/
Topikgazda

Ami 24 mm-nél vastagabb azt nem viszik ki, de legalább megvan.

(#71022) Janusz001 válasza V/ (#71020) üzenetére


Janusz001
őstag

Elindulunk akkor ebbe az irányba.

(#71023) Janusz001 válasza Janusz001 (#71022) üzenetére


Janusz001
őstag

Na ez a chat robot nem egyszerű eset, hogyan lehet ügyintézőt kérni?

(#71024) V/ válasza Janusz001 (#71023) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor nem tud válaszolni akkor ott a lehetőség az ügynökhöz, agent. Vagy beírod azt szöveget hogy az kell neked. Ebben a hsz-ben van egy kép erről

Gondolom a bankotok nem tudott válaszolni értelmesen, én sosem hiszek nekik, mert tényleg volt olyan hogy azt láttam hogy lekönyvelve az utalás de valójában nem ment el a pénz

(#71025) Janusz001 válasza V/ (#71024) üzenetére


Janusz001
őstag

Köszi.

(#71026) atos30 válasza V/ (#71015) üzenetére


atos30
aktív tag

Régebben én is így csináltam.
Beírtam a címsorba pluszba mindent is. Egyszer mondja nekem az EO-s futár, hogy több csomagnál is látja ezt, hogy beírják pluszban az emailt meg telefonszámot a címmezőhöz és ilyenkor náluk szopás van, mert a kis GPS tervezőjük az adatokból tervezi az útvonalat nekik és ilyenkor, ha van valami plusz infó a címnél, akkor az útvonaltervezőjük ismeretlen címként kezeli és az utca közepére tervezi az útvonalat. Egy 3-4 km hosszú utcánál/útnál ilyenkor szívnak, mehetnek oda-vissza az utcában.
MPL-nél lehet más progit használnak útvonaltervezéshez.
Ha meg a névmezőhöz van még írva valami pluszban, azt meg (a feladási helyen ahol címkézik) hajlamos a cimkéző program egymásra nyomtatni az adatokat, azt olvashatatlan lesz a cím is a csomagon.( már jártam így)
Mindenesetre eddig beírva a plusszokat meg nem beírva is hálaajóistennek megjött minden , értesítésekkel is :)

A pénz azért van, hogy elköltsük!

(#71027) Voice24 válasza Voice24 (#71002) üzenetére


Voice24
őstag

Első körben az eladó elutasította a refundot, visszaküldést és refundot akar. Arra egy szót sem fecsérel, hogy átvert, mert nem azt a terméket küldte, amit rendeltem, hanem azzal jön, hogy komoly minőségellenőrzésen esett át a termék (ha-ha-ha), és nincs vele semmilyen minőségi probléma. (ehhez csatolt "bizonyítékot", amin be tudja kapcsolni az órát és be tud lépni a menübe :Y ). Valószínűnek tartom, hogy nem fog engedni a visszaküldésből, és van rá esély, hogy végül az Ali is így fog dönteni. De még ha azt is határozza meg, hogy az eladó fizeti a postaköltséget, milyen garanciát tudok én arra kérni, hogy ez így is lesz? Továbbá az igazolható valahogy, hogy a kedves címzett átvette a csomagot?

(#71028) V/ válasza atos30 (#71026) üzenetére


V/
Topikgazda

Amit mondtak neked az nem egészen úgy van, a futár konkrét adatokat kap a feldolgozó programjuk működését nem is látja. Már az előzetes értesítés feldolgozása során jelentkezne ez a probléma és az még nem a futár hanem a központi részleg. Nekem sosem panaszkodott tőlük senki, de mindig kapok értesítést és meg is találnak.
Régebben írtam hogy honnan jött az ötlet és ha ott működik akkor itt is, én mindenképpen így adom meg, de ha valaki értelmetlennek tartja az ne írja be. Nem a név mezőbe írom,ott csak az szokott lenni nálam is. Ok

[ Szerkesztve ]

(#71029) Digitalpimp válasza Voice24 (#71027) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Ha visszaküldés nélkül nem adják meg a teljes refundot, megpróbálhatod részlegessel. Viszont, hogyha teljesen más terméket küldött (olcsóbb, gagyibb stb.) akkor jó esélyed van a teljesre.

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#71030) Jester01 válasza V/ (#71028) üzenetére


Jester01
veterán

Nekem is megjött az email és meg is találtak, de most, hogy megnéztem a legutóbbi értesítőt így látszik benne:

Cím: 1111 Budapest, Minta utca 1. gipsz.jakab gmail.com

Összevonta egy sorba és kivette a kukacot. Azt, hogy ezzel az útvonal tervezőjük mihez kezd azt nem tudom.

[ Szerkesztve ]

Jester

(#71031) V/ válasza Jester01 (#71030) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez oké, de nem vonja össze, ott van címsor 1 benne a utca házszám és alatta 2. címsorban az @ nélküli e-mail viszont lejjebb az értesítítési e-mail az is stimmel. Szerintem ha úgy egyben ahogy ide írtad még Google Maps is megtalálja a címet. Mivel az előzetes érteítőben ez egy link, rákattintva a Maps megtalálja és lehúzta a 2. címsor tartalmát. Szerintem az összes navigációs program ezt csinálja.

[ Szerkesztve ]

(#71032) zeon.hu válasza V/ (#70880) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

"Viszont hétfőnél korábban nem lesz folytatása."

De még kedd délután sem... :D

[ Szerkesztve ]

#?*@&!

(#71033) Jester01


Jester01
veterán

Nahát, ilyet sem kaptam eddig. Ha meg elhúzom, akkor:

De van "Click to feedback" ahol lehet jelenteni, hogy hibát dobott és utána megjavul. Micsoda csoda.

Jester

(#71034) Voice24 válasza Digitalpimp (#71029) üzenetére


Voice24
őstag

Igen, ott a részleges visszatérítés is, de lehetőség szerint nem szeretnék bukni egy forintot sem az ő átverése miatt. Szerintem kitartok a teljes refunddal, aztán meglátjuk, mit lép majd az Ali.

(#71035) Janusz001 válasza V/ (#71024) üzenetére


Janusz001
őstag

Bank azt mondta, tőlük elment, nincs zárolva, le van könyvelve, aliexpress -en meg semmi nyoma, semmilyen felületen, ottan azt mondták kivizsgálják alaposabban.
Érdekes meccs lesz, azért nem 2 eurós bizbaszról van szó.

(#71036) Wolfram válasza Voice24 (#71002) üzenetére


Wolfram
aktív tag

Kezdj rászokni a Choice-os, Plus-os hirdetésekre, illetve a Silver vagy Gold státuszú eladókra. 😑

(#71037) V/ válasza Janusz001 (#71035) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen és a bank nem tudja visszakérni? Valójában 13 év alatt ilyennel még információ szintjén sem találkoztam, hogy az AliExpress leemelteti a pénzt viszont vásárlás meg nincs hozzá. Banki kavarást már tapasztaltam vásárlás fizetése során. Ha tudtál emberrel beszélnii akkor amit bank benyögött tranzakció azonosítót, az összeg, a devizaegység és dátum,esetleg időpont az segít az AliExpressnek keresgélni. Biztos a céges fiókból és ami egyedi regisztrációs volt, minden céges adattal feltöltve ment a vásárlás? Nem valami Google, FB-s reges? :O

[ Szerkesztve ]

(#71038) Harcipocok84


Harcipocok84
junior tag

Sziasztok!

Van esetleg tippetek hogy miért állhat már lassan 1 hete a vámon a cuccom? A vámolás megtörtént, de valamiért nem kerül kiadásra az ExpressOne felé.
Érdemes rácsörögnöm a vámosokra hogy mizu?

Csomagszám:
158271900208682583605650

(#71039) V/ válasza Harcipocok84 (#71038) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel csak egy elektronikus listán lévő adat kerül vámolásilag feldolgozásra (vám-árunyilatkozat szerű dolog elküldése) a Cainiao itteni logisztikai partnerénél ezért hiába fordulsz a vámosokhoz hiszen ezzel ők nem foglalkoznak, hiába fordulsz a logisztikai céghez mert ők magánszemély egyedi küldeményeivel nem foglalkoznak.
Csak várni tudsz és reménykedni hogy előkerüljön. Az átadással szokott kiderülni hogy az elektronikus adathoz tényleg tartozik csomag és az aa logisztikai cégnél van, mert ami fizikailag nincs jelen azt nem lehet átadni kézbesítésre. Többször írtuk hogy ezek a magyar cégek van amikor nagyon lassan dolgoznak, nálad is ez van inkább, 11.11 után ide értek a sok csomagok, túlterheltek.

(#71040) Harcipocok84 válasza V/ (#71039) üzenetére


Harcipocok84
junior tag

Jaj, teljesen elfelejtettem hogy most volt 11.11
Akkor érthető. Bár 1 hetes késés nagyon soknak tűnik. De akkor várok.

(#71041) csuhi17 válasza Harcipocok84 (#71038) üzenetére


csuhi17
tag

Alkalmanként előfordul, ahogy V/ is írta, csak várni tudsz, lehet hogy hetekig is elhúzódhat.
Nekem a rekord ha jól emlékszem 3 hét és talán két nap volt ettől az üzenettől.

(#71042) zeon.hu


zeon.hu
nagyúr

Ez a 2 csomag nagyon nem akar átkerülni az EO-hoz.
(Vannak olyan csomagok, amiket később rendeltem és már megjöttek múlt héten)

158271900207849543604200

158271900211093603604200

Szerk.

Tudom, 11.11. és más is vár régóta.

[ Szerkesztve ]

#?*@&!

(#71043) V/ válasza zeon.hu (#71042) üzenetére


V/
Topikgazda

Az első ma vagy holnap kerülhet az EO-hoz a második meg vár a sorára

(#71044) zeon.hu válasza V/ (#71043) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Thx!

Gyerek várja nagyon, nekem csak egy hőlégfúvó van közte :D

#?*@&!

(#71045) kicsiPistike


kicsiPistike
tag

5 napos szállítás lengyelországból 7 nap alatt ért ide és németországból, a 15 napos szállítás kínából meg 9 nap alatt és tényleg kínából.

(#71046) V/ válasza kicsiPistike (#71045) üzenetére


V/
Topikgazda

Lengyelországból jött csak német szállítóval. A 7 nap az munkanap?

(#71047) kicsiPistike válasza V/ (#71046) üzenetére


kicsiPistike
tag

Nekem mindegy, csupa Németország szerepel a csomagkövetésnél mint itt pl :
Fr, 17.11.2023, 05:20, Germany
The international shipment has been processed in the export parcel center

A 7 nap nem munkanap volt.

[ Szerkesztve ]

(#71048) V/ válasza kicsiPistike (#71047) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez akkor még elfogadható, mert nálam is előfordult (EU-n belüliek) hogy volt amikor 2 munkanap alatt megérkezett és volt hogy 6 munkanap lett, szerintem már nincs az hogy mindennap küldenek ide csomagos járatot, legyen az posta vagy futár cég.
Ha jókor ér be a csomag akkor jön közvetlenül, ha már elment az aktuális szállítás akkor meg a következővel küldik, ami akár 2-3 múlva jön csak. Persze ha összejön egy teljes szállítmány akkor nem várnak, de ez megjósolhatatlan.

(#71049) kicsiPistike válasza V/ (#71048) üzenetére


kicsiPistike
tag

Igen, végül elfogadhatónak tűnik.
A 15 napos korai megérkezése meg mindenképpen pozitív.

(#71050) csuhi17


csuhi17
tag

CH157229062NL holnapra számíthatok erre a csomagra? Már ki lett fizetve amikor küldték a számlát.
Átvételkor szeretném személyesen le ellenőrizni a csomagot, és nem tudom hogy intéztem a napomat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.