Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kija
aktív tag
Üdv a klubban!
Dettó ugyanez van nálam is.
Én is arra gondoltam, hogy nálatok tesztelik, aztán ha jó, nem panaszkodnak sokan, akkor bevezetik.
Hoppá, neked sincs PayPal fizetés? Csak a németeknek?
Kija
aktív tag
Reméljük erről van szó!
Van Tracking Number de a 17track nem találja, az Ali saját alkalmatossága (?) A Cainao meg csak annyit ír hogy mi az induló ország meg mi a célország és hogy 04.01 és 04.05 között várható az érkezése.
Ezt az oldalt is javaslom nyomkövetéshez. Ennél azt is látni, ha két száma lenne, mert van olyan is.
[ Szerkesztve ]
vandor01
őstag
ja nekem sincs....
de van bancontact itt lofutyi kartyaval es olvasoval tudok fizetni
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
Kija
aktív tag
Itt sem talál semmit.
Ja és azóta nem válaszol az eladó az üzenetemre. Előtte még válaszolt.
Megkérdeztem hogy valós-e az AliExpressen látható információ, hogy szállítás alatt a termék.
Nem lehet, hogy mivel nem mondtam vissza megrendelést a rendszer automatikusan Szállítás alatt státuszba rakta anélkül hogy a kereskedő feladta volna?
Talán lesz egy kis gyorsulás a szállításban:
Ma hajnalban megérkezett az első Cargolux teherszállító repülőgép a kínai Csengcsou repülőteréről Budapestre. Ezzel a világ egyik legnagyobb cargo légitársasága megduplázta magyarországi forgalmát: idén áprilisától heti háromról hatra emeli a Kína és Magyarország közötti légijáratai számát. A légi teheráru szállítással foglalkozó légitársaság 2002 óta köti össze Hong Kongot Budapesttel és Luxemburggal, a most elindított járat pedig a Csengcsou-Budapest-Luxemburg útvonalon közlekedik a jövőben, Boeing 747-400 típusú gépekkel.
Mármint azt sem hogy kiadva a szám? GLS lenne a várható szállító.
Riegerr
tag
Sziasztok!
Tudtok nekem abban segíteni, hogy ha európai raktáron lévő terméket veszek kb. 70 dollárért akkor kell adót fizetnem érte? Van spanyol, olasz, francia és lengyel raktáron a termékből. Van egyéb költség még?
Előre is köszönöm a segítséget!
Mivel EU-n belüli a szállítás, így itthon az átvételkor nincs fizetnivalód. De az adott hirdetésnél azért jelöld be a Ships From: országot, mert legtöbbször ezt olvashatod:
[ Szerkesztve ]
Riegerr
tag
Köszönöm az infót.
Még egy kérdés. A spanyol, francia és olasz raktárról a szállítási idő 2-5 nap, viszont a lengyel raktárnál 5-20 napot ír a rendszer. Melyik raktárból rendeljem? Melyik megbízható? Vagy mindegy?
A 2-5 nap az egy kicsit túlzás, inkább 6-8 nap. Nem igazán van megbízhatósági mutató, de az árakat azért nézd meg, van amikor a lengyel drágább mint a spanyol.
Riegerr
tag
Köszönöm a segítséget!
Kija
aktív tag
Semmi
Nem talál a rendszerben ilyen Tracking Numbert
"No information about your package. Package has not been sent yet or you entered invalid tracking number."
[ Szerkesztve ]
Aliexpress EU raktárak – Hogyan keressük meg őket
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
nyisziati
veterán
Köszi!
Ez hatalmas segítség.
pulutodurumo
őstag
Nem a kedvencem a rendeljkínait több okból sem, de ez most jó volt, kösz.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
Inhouse
őstag
Sziasztok!
Nálam is megváltozott a kosár és fizetés kinézete. 03.31-én rendeltem legutóbb az Aliexpressről. Most akartam megint. Amikor kijelölöm a vásárlandó terméket és rányomok a Buy-ra, megjelenik a Place order gomb, erre nyomva viszont csak pörög benne egy "homokóra". Fel kellene dobnia egy ablakot, hogy sikeres vásárlás. Egy OTP-s virtuális Mastercard van megadva a kezdetektől. Arra gyanakodok, hogy mivel májusban lejár, ez okozhatja a bajt? Van olyan szabály, hogy lejárat előtti hónapban már nem fogadja el? Természetesen van rajta pénz, de le is ellenőriztem.
Üdv Inhouse
LámaZ
addikt
Hoppácska!
Mielőtt épp lejárt volna a feladási határidő, a kici kínai úgy tűnik mégis feladta az olcsóbb cuccot, mert megjelent egy ragszám. Aztán persze eltelhet pár nap, amíg kiderül, hogy valós-e. :-)
Ha meg bedőlök neki, és törlöm a rendelést, röhög a markába.
[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
Real_Necro
veterán
Az akció reggelén rendeltem 2 telefontartós Orico töltőt. TN alapján 5 nap alatt már itt van az országban.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Nincs olyan szabály mivel május utolsó napjáig fizethetsz és technikailag még azután 30 napig a bank tudja kezelni a bankkártyát.
Böngésző probléma lehet, töröld az ali kezdetű sütiket (alipay, aliexpress, ali baba is benn lesz így) és a böngésző gyorsítótárat.
Nézd meg hogy ki van-e fizetve vagy Pay now kategória.
Nkem nem szokott feldobni sikeres vásárlás ablakot. Én április 2-án fizettem utoljára és nem volt változás.
Kija
aktív tag
Szerintem nem valós.
Érdekes módon nálam is ez történt.
Ez vagy egy trükk vagy a rendszer automatikusan jelöli Szállítás alatt státuszúnak.
Nagyon meglepődnék ha megjönne. 3 napja került ebbe az állapotba és a TN alapján egyetlen rendszerben sem látszik a csomag, kivéve az Euro-business Parcel ami gondolom valami saját weboldal lehet.
Ja és azóta nem válaszol az üzeneteimre, pedig amíg próbált meggyőzni, hogy töröljem a rendelést addig tudott írni többször is.
Leírom a kereskedőt is: yi Dashcam Store. De töb néven is árusít: yi Store, yi Official Store.
Pontosítsuk, kérheted a vásárlás törlést vagy elfogadja az eladó, vagy nem fogadja el.
Ha "törölnéd" akkor abból nem lesz pénze, akkor sem ha nem érkezik meg hozzád, mivel csak azután kapja meg az Aliexpresstől a vételárat ha te leigazolod a megérkezést, miért is röhögne?
Nem az elképzelésed szerint működik, létezik a processing time a feladásra, ha automatikus lenne a bejelölés, akkor ennek az időnek a lejártakor nem a pénzed kapnád vissza.
Az eladóknak nincs saját nyomkövetési oldala.
tobias40
veterán
Ha nincs lehetőség már vitát nyitni a weboldalon mert lejárt az idő akkor hogyan írhatok az alinak egy meg nem érkezett termékről?
Sajnos nem figyeltem az időt és kifutottam az időből.(tudom hogy nekem kellett volna figyelnem de most erre nem volt időm..)
Az eladónak írtam de Ő azt írja hogy nyissak vitát és visszafizeti a pénzt(tehát elismeri hogy nem küldte el a terméket) de nem tudok vitát nyitni!(gondolom ezt ő is tudja)
Mit lehet tenni,vagy ugrott a pénz?
Nem nagy összeg de mégis csak bosszant...
Mikor zárult a vásárlás, onnan számolva még van 15 napod dispute-t nyitni.
Ha benne vagy az időben akkor nézd meg ezt a hozzászólást, mert lejárt szállítási védelem utáni indítás esetén két dispute gombra kell kattintani, hogy elkezdd.
[ Szerkesztve ]
Kija
aktív tag
Ok, értem. Én csak találgatok, míg Te profi vagy ezekben a dolgokban és köszönöm hogy segítesz.
Szerinted akkor van rá esély hogy feladták vagy mi történhetett?
Inhouse
őstag
Köszi. FF alatt csináltam eddig, még tegnap kipróbáltam Chrome-ban is, ott is ugyanez. Ma reggel próba, nem javult meg...nem tudom mi lehet. Az lesz szép, ha egyszer csak jelzi, hogy 56db-ot sikeresen megrendeltem...
Üdv Inhouse
Szerintem elküldte, az hogy az adott számnál nincs mozgás az sok mindentől függ, sajnos az is igaz hogy van amikor nem megfelelő információt írnak be. Jönnek úgy csomagjaim hogy a küldemény azonosítót írják be az ALiExpress felületén, a nyomkövetési szám meg teljesen más.
Egy kicsit más volt a probléma, de szerintem továbbra is böngésző gond, (esetleg banki gond) ezért ebben a hsz-ben a böngésző beállítások átnézése és az anonim böngészés kizárása segíthet.
tobias40
veterán
A 15 nap eltelte után már nincs lehetőség igaz?
Akkor sem ha beismeri az eladó hogy nem kaptam meg a csomagot?
3 hónap telt el a rendeléstől számítva...
[ Szerkesztve ]
Nem rendeléstől számoljuk az időt, mert a szállítási védelem meghosszabbítással elérhető a 3 hónap, a pontos dátumot megtudod nézni a hsz-ben leírt helyen, de hiába ismeri el, nincs a kezedbe semmi, hogy kényszerítsd.
LámaZ
addikt
Másról van szó.
Az Aliexpress születésnapi vásárán ő is megjelölt pár terméket, amelyet olcsóbban adott. Gondolom ez elvárás volt az Ali részéről.
Letelt a vásár, és kérte a megrendelés törlését, ugyanis ugyanazt a terméket kb. 15-20%-kal drágábban tudná eladni. Nyilván a trükk az, hogy kéri a vevőt, törölje a megrendelést, és akkor ebből neki nem származik hátránya, mert ha ő törli - ami szintén lehetséges - akkor kap egy fekete pontot az Ali-tól.
Ez ebben a logika.
Legyen minden jó!
Értem amit írsz, de te nem törölheted a vásárlást, a hivatalos az hogy te kéred.
De nem kéred, beállítja hogy szállítva, 60 nap után nem kapod meg indítod a dispute-t, ő jó fej rögtön visszaadatja a pénzed. Mivel nem kell az Aliexpressnek dönteni és szállító cégnél veszett el, ebből neki nem lesz fekete pontja. Így kivédi azt amit írsz és te csak 2 hónap után kapod vissza a pénzt.
Persze ha ő törli és nincs megfelelő indoka akkor az van amit írsz. De egy földrengés után (vagy bármi ami nem rajta múlik) ha tönkremegy az árukészlete nem fog fekete pontot kapni ha eláll a vásárlástól.
[ Szerkesztve ]
Inhouse
őstag
Köszi. Ezeket is megcsináltam, ugyanaz a helyzet. Valami azóta van, hogy megújult az oldal, semmi más nem változott. Amit még észrevettem, hogy mintha halványan egy piros keret jelenne meg a kártya adatok körül, mikor homokórázik a Place order gomb. Ha rányomok a személyes adatoknál, vagy a kártya adtoknál a Confirm gombra, igazából nem ír semmit, csak visszacsukja azt a részt.
Közben megnéztem, az utolsó két vásárlásom 03.31-én volt és 04.01, ill. 04.02-án le is vette a pénzt, azóta semmi.
[kép]
[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
tobias40
veterán
"2019.01.14 14:16 (GMT-7): Shipment cancelled"
Ha ez van a Logistics Information fülnél akkor nem kellett volna vissza utalnia a pénzt?
Vagy ennek semmi köze a dologhoz?
Milyen regisztráció lenen a tied? Mert magyar regisztrációknál nincs változás. Ha ilyen mértékben változott akkor mindenképp törölni kell a böngészőben eltárolt adatokat. Jó eséllyel a Harmadik féltől származó követők és a HTML5 belépési védelem (az amikor el kell húzni jobbra a csúszkát) okoz gondot.
Some website technologies, like HTML5 Canvas, can even uniquely identify you based on how your computer draws images.
[ Szerkesztve ]
Nem, ezt azt jelenti hogy az adott nyomkövetési számmal a csomag elküldése sztornózva lett, ilyenkor egy másik számmal küldik, vagy ez téves bejegyzés volt, ez nem a vásárlás törlése. Ennél megy tovább a szállítási védelem számlálója.
Inhouse
őstag
Felmentem tavaly az Aliexpress.com-ra és regisztráltam. Azóta ezt a regisztrációt használom probléma mentesen. 10 tételnél több minden jött már meg. A leírás szerint mindent megcsináltam, de nincs változás. Ezen a gépen 3 böngészőn próbáltam, FF, amin eddig ment és még kettőn, amin soha nem használtam. Közben kipróbáltam a gyerek gépén, azon is ugyanez történik. Semmilyen hibaüzenet nincs vásárlás közben.
Üdv Inhouse
Mármint úgy értettem hogy magyar vagy valamely más országbéli?
Írtad hogy megváltozott, március közepéig szerintem nem ezt a képernyőt láttad, a változás miatt az eddig működő dolog nem jó. Közben változtak a böngészők is, főleg a biztonsági beállításaik, azok is bekeverhetnek.
Inhouse
őstag
Regisztrációkor bejelöltem, hogy Magyarország, a felület angol nyelvű volt, egyebet nem mondhatok, kérem kapcsolja ki...
Üdv Inhouse
Értem, de a magyar fiókoknál nem úgy néz ki a fizetési oldal mint amit belinkeltél ebben a hozzászólásban és ezt akartam tisztázni.
De akkor a problémádra én nem tudok segítséget adni, mert nekem nem olyan az AliExpress oldala.
ANT
őstag
Aliexpress Standard Shipping-nél mennyivel biztonságosabb az ePacket szállítási mód? Megéri a 9 USD-t?
A termék ára 99 USD lenne.
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
Melyikhez ír nyomkövetést? A szállítási módok, Tracking Information és az adott sornál Available. Azt válaszd.
Mindkettő postai szállítás.
[ Szerkesztve ]
ANT
őstag
Mindkettőnél Available a státusz. Akkor felesleges az ePacket?
Jó lenne, ha meg is érkezne, a legutóbbi három rendelésem mind eltűnt valahol menet közben. Bár azok ebay vásárlások voltak.
[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
Az ePacket a webáruházas csomagféle szállítása, elméletben egy kicsit gyorsabb, de sajnos néha U kezdetű nyomkövetési számot adnak ami valójában nem követhető csak Kínán belül.
ANT
őstag
Nem győzött meg az ePacket opció. Itt a topikon belül is van vele negatív tapasztalat. Megrendeltem Standard Shipping-gel.
Remélem, vége a negatív szériámnak.
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
PainKiller13
őstag
Aliról alapból nem rendelnék ilyen értékben, sajnos nagyon sok a csaló. Illetve ha nem euból jön szinte biztos h megáfázzák.
Mi az hogy sok a csaló? Az hogy a szállítmányt egy harmadik fél hibájából nem kapod meg az nem csalás. Miért kell általánosítani? Nem kaptad vissza pénzed az AliExpress vásárlói védelmének keretében?
Aki téged becsapott annak az eladónak a nevét itt megoszthatod okulásul a többieknek, de valóban csaló legyen, nem pedig egy félregondolt dolog.
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!