Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-26 18:03:20

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65001) Debilon válasza Zirowe (#65000) üzenetére


Debilon
addikt

mennyit fizettél? mert ha 399/799 Ft az nem ÁFA, hanem kezelési díj

ha visszakeresel volt ilyesmiről szó (dupla ÁFA fizetés) Alitól vissza lehet kérni ha ez történt

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#65002) Zirowe válasza Debilon (#65001) üzenetére


Zirowe
nagyúr

12.34$-t fizettem alinak VAT-al, posta 5858ft-re árazta be (3414+2444 szállítás) és összesen 1981ft-t fizettetett velem pluszban.

Ali mit ad vissza: amit nekik vagy amit a postának fizettem?

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#65003) Debilon válasza Zirowe (#65002) üzenetére


Debilon
addikt

Ha jól tudom amit a postának

Keress vissza a topikban, azt hiszem V leírta, talán összefoglalóban is benne van, hogy mi a menete

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#65004) andris5 válasza cof (#64998) üzenetére


andris5
tag

Köszi Cof!

Restellem de nem tudtam várni, ok is volt (nem leszek net közelben most min 3 napot. Talán egy picit de nem ezzel terveztem a időtöltést).

A no tracking info available opciót választottam, hisz semmit nem tudok a csomag helyéről. Valahogy ez volt az egyértelmű. Max. annyit hogy track order opciónál még nem kaptam meg, azaz a out for delivery-nél vesztegel a csomag.

A képernyő fotó megvan a: refund count processed right now. latest tracking available ... üzenetről.

Nagyon elrontottam?
Köszönöm

(#65005) sayen2


sayen2
csendes tag

Sziasztok !
Az aliról rendelt csomag nyomkövetése szerint már két hete magyarországi , ill helyi postai kézbesítésnél van , Viszont a posta nyomkövetési oldalán nem talál semmit . Melyik futárcégnél lehet a csomagom ?

(#65006) Digitalpimp válasza Dayco (#64999) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Az értékelést egy pár hónapig ki tudod egészíteni, ha visszakeresed az értékelések között. Csak őt ez már annyira nem fogja meghatni. :(( Mondjuk az Ali bevezethetne valami büntetést az ilyen eladókra, akik úgy árulják a terméket, hogy ennyi-annyi garancia, aztán nem teljesítik azt. Vagy térítse vissza az árat, vagy küldjön új cuccot.

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#65007) Zirowe válasza Debilon (#65003) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Köszönöm!

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#65008) Jester01 válasza sayen2 (#65005) üzenetére


Jester01
veterán

Elfelejtetted megadni a csomagszámot ... de az expressone esélyes ha nem postai.

Jester

(#65009) SunMount3r válasza V/ (#64986) üzenetére


SunMount3r
nagyúr

És kb. mennyi idő szokott lenni, mire ebből az UG...YP-s számból megkapom az "igazi" csomagkövetési számot? Mert ez már hétfőn kaptam és azóta semmi (a Yanwen oldalán is csekkolom). Vagy nem tudom ez mitől függ, hogy az eladó még fel sem adta igazából, vagy hogy a Yanwen mikor csinál már vele valamit?

(#65010) sayen2 válasza Jester01 (#65008) üzenetére


sayen2
csendes tag

Bocsi lemaradt : 8160008557580664
Az eladó oldalán "Kínából Magyarországra a Cainiao Super Economyon keresztül " szerepel .

(#65011) Jester01 válasza sayen2 (#65010) üzenetére


Jester01
veterán

Ez nem tűnik expressone-nak de postainak sem és én nem találtam róla semmi információt. Ez nem a megrendelés azonosító inkább? Az szokott így kinézni. Másik szám nincs hozzá véletlenül az alin?

[ Szerkesztve ]

Jester

(#65012) V/ válasza Zirowe (#65002) üzenetére


V/
Topikgazda

Az AliExpress-en beszedett áfa kérhető vissza, menete az Összefoglalóban. Mivel a Magyar Posta nem kapta meg a szálliítótol az IOSS adatokat ezért nekik be kellett szedni az áfát

(#65013) headhunter válasza cof (#64978) üzenetére


headhunter
addikt

Én éppen kifogtam egy eladót aki "átlagol", de még így is majdnem annyi lenne a 6db termék ára, mint a szállítás. [link]

(#65014) sayen2 válasza Jester01 (#65011) üzenetére


sayen2
csendes tag

Tudom amire gondolsz az a"valódi " csomagszám ami a kapott árun szerepel ....
pl: rendeltem képernyővédő fóliát amihez csomag azonosítónak ezt kaptam :
ugyanakkor a csomagon amit kaptam ez szerepel :
viszont ez csak a csomagon található máshol nem... :O
Sajnos az emailben is csak ez a számsor szerepel, letöltöttem a számlát és ott is : Order Number: 8160008557580664

(#65015) SunMount3r válasza sayen2 (#65014) üzenetére


SunMount3r
nagyúr

Talán nézz szét (keress rá) jobban az e-mail-jeid között (a Junk-ban is), hátha...

(#65016) Debilon válasza sayen2 (#65014) üzenetére


Debilon
addikt

ha rákattintasz arra az order number-re akkor látni fogod a rendes azonosítót
az order number csak egy rendelési azonosító, semmi köze a nyomkövetéshez

vagy aliexpress, my orders aztán ott a track order a cucc mellett, és ott van a követési szám

[ Szerkesztve ]

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#65017) sayen2 válasza Debilon (#65016) üzenetére


sayen2
csendes tag

Köszönöm , így valóban megtaláltam : ECSCCA0005680355 :R

(#65018) V/ válasza sayen2 (#65005) üzenetére


V/
Topikgazda

A megtalált nyomkövetési azonosítohoz magyarázat az Összefoglaló 2. pont végén.

(#65019) playerako


playerako
kezdő

Sziasztok! Ebből még lehet valami?
ECSCCA0007669912

[ Szerkesztve ]

(#65020) V/ válasza playerako (#65019) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, még benne van az ehhez tartozó kézbesítési időben.

(#65021) csuhi17


csuhi17
tag

A csomagfeladás még az ünnepek miatt csúszhat?
Van 3 eladótól megrendelésem, és egy hete csak a processing állapotban vannak.
Az egyik eladótól két rendelésem volt, az egyiknél írt nekem hogy elfogyott és cancelezzem.
Ezt megtettem, el is fogadta és visszajött a pénz, viszont a másik rendelésem még áll.

Az eladónál lehet a gond és kérdezzek rá, vagy ez átlagos és csak várjak? Az auto cancellig van még 4-5 nap.

(#65022) SunMount3r válasza csuhi17 (#65021) üzenetére


SunMount3r
nagyúr

Az újévi buli elvileg Jan 28.-áig tartott náluk, de olvastam már egy webshop-ban olyasmit, hogy erre még rá lehet hagyni egy hetet, mire visszatérnek a kerékvágásba. No meg most volt a Covid feloldás is náluk, amiről szintén azt írta valaki, hogy elég nagy felkavarodást okozott.

[ Szerkesztve ]

(#65023) csuhi17 válasza SunMount3r (#65022) üzenetére


csuhi17
tag

Ok akkor csak kivárok és Extend-elek.

(#65024) SunMount3r válasza csuhi17 (#65023) üzenetére


SunMount3r
nagyúr

No én azért azt nem állítottam, hogy biztos ez az oka a te esetedben is, ez csak egy ilyen általános helyzetleírás volt, hogy azért ilyesmire is lehet még számítani.

[ Szerkesztve ]

(#65025) cof válasza SunMount3r (#65024) üzenetére


cof
veterán

Én úgy vagyok vele ha megveszem akkor már kivárom. Volt egy január 6-i rendelésem és csak a héten írta be az eladó a nyomkövetési számot, mikor már megkaptam a csomagot. Néztem is, hogy milyen csomag ez U...DE volt mert csak ECSCCA számaim voltak.

Tehát attól mert nincs beírva feladottként, még úton lehet már rég.

(#65023) csuhi17 Ok akkor csak kivárok és Extend-elek. Nem érdemes utolsó napon sem hosszabbítani, ha nem adja fel annak oka van. Lejár az idő és meg kell rendelni akkor mástól.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#65026) csuhi17 válasza cof (#65025) üzenetére


csuhi17
tag

Megtettem. [link] Ezért van több rendelésem. Ha beválik majd még 2 fog kelleni. :DD

(#65027) Gézengúz


Gézengúz
addikt

Hát ez csak nem akar megmozdulni...

[link]

(#65028) Picturemaker


Picturemaker
őstag

Üdv!
Kb. 3 év kihagyás után most újra vásároltam az Ali. Új regisztrációval.
A fizetésnél csak jött az értesítés, hogy levonták a pénzt, nem kérték a jóváhagyási kódot.
Ez normális? (Bocs, ha már volt, sajnos nem találtam rá választ.)
Köszönöm.

A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!

(#65029) V/ válasza Picturemaker (#65028) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak EU-n belül érvényes ez a jóváhagyási szabály.

(#65030) Picturemaker válasza V/ (#65029) üzenetére


Picturemaker
őstag

Akkor lehet, hogy EU-s raktárból szállítják?

A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!

(#65031) V/ válasza Picturemaker (#65030) üzenetére


V/
Topikgazda

Az nem ettől függ. Az általad választott szállítási mód és majd a nyomkövetési azonosító alapján derül ki hogy miként fog hozzád kerülni.

(#65032) haruspex


haruspex
aktív tag

Sziasztok!

AZ lenne a kérdésem, hogy egy szoftverhiás Tablet ügyében indítottam disputot. AZ eladó nosmálisan kommunikált, de az holdújév miatt miatt kifutottam az időből. Most az kéri, hogy nyomjak cancelt a dispute-re, és küld egy free return labelt. Jól gondolom, hogy mivel túl vagyunk a 15 napon nem tudom utána már újraindítani a dispute-t?

(#65033) V/ válasza haruspex (#65032) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem lehet újra indítani. Viszont az AliExpress is azt adná meg hogy küldd vissza és ha nincs visszaküldési címkéd amit Magyarországon is elfogad a kiszállító, akkor csak a saját költségeden tudod kiküldeni, aztán hogy annak az árát megadja-e az eladó azt senki sem tudja megmondani.

(#65034) haruspex válasza V/ (#65033) üzenetére


haruspex
aktív tag

Akkor erre lenne megoldás, azon kívül, hogy a. ráb@sztam, b, esetleg a revoluton keresztül próbálkozok?

(#65035) V/ válasza haruspex (#65034) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnos az AliExpress 15 napos reklamációs idővel megy, de valójában az ünnep miatt szoktak csúsztatni az ügyintézési határidőn, de ha lezársz egy dispute-t azt legfeljebb a vásárlás zárási idejétől számolt 15 napon belül lehetne újranyitni, de ne azt sem minden esetben és ha kapsz is címkét elküldöd a pénz akkor járna vissza amikor visszaérkezik hozzá és akkor már mindenképp nem vagy dispute időben.
Az hogy Revolut kártyával fizetsz az nem befolyásol semmit, illetve nem tudom mire gondolsz a próbálkozással.

(#65036) haruspex válasza V/ (#65035) üzenetére


haruspex
aktív tag

Én is ezt a 15 napos időt tudtam, de még nem voltam ilyen helyzetben, ezért inkább kérdezek ilyenkor. A gondom az, ha nyomok egy cancelt a dispute-ra, akkor vagy küld valamit, vagy nem, többet már nagyon nem tudok tenni.

A chargebackre gondoltam bankon keresztül. MOst az lesz, hogy délután próbálok mókolni valamit, adb-t telepítek, meg ilyesmit, hátha sikerül életet lehelni bele, mert a tablet amúgy kellene, csak nem igazán szórakoztat már jópár éve. Viszont ebben a formában nem biztos, hogy megéri aliről rendelni bármi ilyesmit.

(#65037) V/ válasza haruspex (#65036) üzenetére


V/
Topikgazda

A garanciális dolgokra nem igazán használható a chargeback. Ha nem kapsz semmit az oké, de amikor már használva van valami és elromlik az nem ugyanaz és akkor sem tarthatnád meg, mert a kereskedő jogosan igényt tart a termékre még ha hibás is. Ha nem kerül vissza hozzá a bank nem fog teljesíteni neked semmit.

[ Szerkesztve ]

(#65038) haruspex válasza V/ (#65037) üzenetére


haruspex
aktív tag

Hát 10perc után kb többet nem működött... De nekem nem a visszaküldéssel van a bajom, mondom, hanem, ha rábólintok az ajánlatára és eltűnik, vagy visszaküldöm és eltűnik, akkor bukta az egész.

(#65039) V/ válasza haruspex (#65038) üzenetére


V/
Topikgazda

Az világos hogy mi a probléma, de sajnos azon nem segít chargeback mert nem az eladónak fizettél, hanem az AliExpress-nek és teljesült a vásárlás így a nem fogaj nóbefogadni szerintem még a REvolut sem, de az AliExpress a bankján keresztül biztos elutasítja.
De akár elfogadod amit írt, akár nem igazán van garancia a pénz visszakapásra.
De jut eszembe az AliExpress lezárta a dispute-t? Mert ha nem akkor csak végig kell vinni és ha megkapja a visszaküldött tabletet akkor a pénzt vissza fogod kapni az AliExpresstől.

(#65040) SunMount3r


SunMount3r
nagyúr

Yanwen oldalán hol látom majd az "igazi" csomagazonosítót?
Most még csak ezt a kettőt mutatja:

Felül ugye a "régi", ami csak a Yanwen saját kezdeti azonosítója (vagy ilyesmi), amit én írtam be neki, alatta pedig egy hosszú, csak csupa számokból álló számsor van. Bár gyanítom, hogy az még mindig nem az és majd egy későbbi stádiumban fog előjönni?

[ Szerkesztve ]

(#65041) V/ válasza SunMount3r (#65040) üzenetére


V/
Topikgazda

Az amit áthúztál és 605-el kezdődik és az irányítószámod a vége, ez is Express One lesz majd ha megérkezik. Csak van egy kis sumákolás a szállításnál.

[ Szerkesztve ]

(#65042) crane75


crane75
senior tag

Sziasztok, hogy oldható meg, ha egy eladótól nem egy, hanem pl 5 db, különféle terméket szeretnék venni. Darabja 400 Ft és mindegyiket külön postázza, mivel egyszerre csak egyet tudok megvenni. (Mintás túra felvarró) Nyilván egyébként nem éri meg 5 postázást fizetni. Előre is köszönöm a segítséget.

"Az ég nem a csillagoknál kezdődik, hanem a fűszálak hegyénél."

(#65043) V/ válasza crane75 (#65042) üzenetére


V/
Topikgazda

Megbeszéled az eladóval hogy hajlandó-e egyben elküldeni őket kevesebb szállítási díjért mint amennyi összejött. Ha azt válaszolja hogy igen, akkor az Összefoglalóban leírtak szerint:

6. Az eladó általi vételár módosítás lehetősége.
Ha az eladó olyat ajánl hogy kevesebbért adja a termékét, akkor nem kell azonnal kifizetni.
Egy lehetőség:
A bankkártyánál amivel fizetnél a fizetési határt 1 Ft-ra vagy 0 db vásárlási limitre állítani.
A kosárba tesszük a terméket. Add to Cart gombbal.
Ezután a View Shopping Chart gomb
Buy from this seller gomb
És fizetni.
Mivel nem fog sikerülni ezért az Orders listában ott lesz a fizetésre váró tétel.
Ezt a tételt, ha módosította az árat az eladó azután már tudjuk fizetni az eredeti kártyánkkal amelynél a limiteket visszaállítottuk.

[ Szerkesztve ]

(#65044) Jarod1 válasza crane75 (#65042) üzenetére


Jarod1
addikt

egybe elküldik. én legalábbis különböző cuccokat egybe kaptam meg...

(#65045) cof válasza crane75 (#65042) üzenetére


cof
veterán

Ha beteszed a kosárba mind az 5 terméket akkor majd tudnod kéne egyben fizetni. Esetleg akkor tudsz vele egyeztetni, hogy állítson be egyedi árat a pk-ra. Annyi, hogy végig kell vinni a tranzakciót és legyen a fizetés sikertelen. Utána már az orderid alapján meg tudja oldani.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#65046) V/ válasza Jarod1 (#65044) üzenetére


V/
Topikgazda

De a szállítási költséget is csökkentette mert azt ugye ki kellene fizetni?
Nem az lényeg hogy egyben hanem hogy ne adódjanak össze a szállítási díjak és a tényleges súly szerinti legyen felszámítva, ami több mint az egy darab díja, de kevesebb mint a darabonkénti össz.

(#65047) cof válasza V/ (#65046) üzenetére


cof
veterán

Meg még úgy szoktak trükközni, hogy előrébb sorolódjanak ár szerinti keresésnél a termék olcsó és a pk. drága. De ez kiszűrhető ha másnál meg ugyanannyi ingyen postával mint a trükközősnél a termék+pk.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#65048) haruspex válasza V/ (#65039) üzenetére


haruspex
aktív tag

Nem ment még végig, ez volt az eredeti kérdés, hogy az eladó kérése volt a Dispute törlése.

(#65049) zoltanz válasza V/ (#64950) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Köszi, de semmi infót nem adott úgy sem.
Nem érkezett meg csomag ( december 18.-ai rendelés,) fizettem a szállításért is Cseh DHL.
Aliexpress Track Order -nél azt írja kiszállítva és ezt "Sorry, logistics delay, we will delivery it to you as soon as possible."
(január.15 jött egy email hogy szállítás kész)
Mikor indítsak dispute-t? (ha nem vettem át hogy indítsak Dispute-t, eddig ég nem csináltam ilyet)
A az eladónak írtam már de semmi válasz.
Az eredeti várható szállítási időt hol találom?
Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#65050) V/ válasza zoltanz (#65049) üzenetére


V/
Topikgazda

A vásárlásnál kattints a order details-ra.
A megjelenő képernyő felül ott a státusza hogy mikortól lehet dispute-t indítani és alatta hogy mikorra várható.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.