Hirdetés

2024. május 28., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-26 18:03:20

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#50001) V/ válasza Feri 59 (#49999) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem is volt ilyen átcsomagolt pakk. Videóra vettem a kibontást és mivel minden rendben volt nem kellett reklamálni, de nálam is emiatt csúszott a szállítási idő.

(#50002) Flashget válasza kali8n (#49926) üzenetére


Flashget
félisten

Erről írtam korábban, hogy nekem is csak emailen küldtek, miközben a boritékon a telószámom volt csak. Mi van ha valaki nem nézi a postáját, mert nem használja vagy az életét nem a neten éli? Visszaküldik gondolom.

Realme GT Master Edition

(#50003) Flashget


Flashget
félisten

A márc.24 óta bolyongó csomagomról 1 órája jött üzi. MP-tól a kinai azóta se látja. :))
"A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben, Nemzetközi Posta Kicserélő Központ"

Realme GT Master Edition

(#50004) Smeló


Smeló
tag

Azt szeretném megkérdezni, hogy nálatok előfordul-e, hogy a postás a jelzett küldeményt kézbesítettként könyveli, miközben rendre lenyúlja a csomagot. Ezt már rendszeresen teszi, a panaszaim miatt már csakazértis. Mit lehet tenni ez ellen? (panasz, rendőrségi feljelentés több alkalommal megvolt: eredménytelen) Sőt olyan méretű küldeményt is kézbesítettként könyvelt, ami fizikailag nem fér a levélszekérnybe, természetesen amikor kivenném, az üres. A levélszekrény társasház alján a lépcsőház alján, zárt, a lépcsőház is zárt.

[ Szerkesztve ]

(#50005) V/ válasza Smeló (#50004) üzenetére


V/
Topikgazda

Tavaly április óta mindenkivel előfordul, mert a postás igazolja a kézbesítést a járványos kézbesítési szabályuk miatt. A Magyar Posta oldal is írja ezt? De függ a nyomkövetés számtól is és olyan is van hogy amit megadnak az eladók az nem te csomagod száma. Hihetetlennek tűnik hogy ha már tettél panaszt, feljelentést többször, akkor bosszúból tovább folytatná, mert meg szoktak válni az ilyen embertől. De ha a panaszod esetleg nem megalapozott volt, mert egy más személy számáról volt szó, akkor az problémás lehet.
A zárt lépcsőház ahova nem jut be a kézbesítő az bizony szintén probléma, nálunk van kulcsa és van postás kódja a rendszernek. De persze a csomagosnak nincs, mert az a személy cserélődhet, neki fel kell csengetni, amit vagy meghallok vagy nem.

[ Szerkesztve ]

(#50006) Smeló válasza V/ (#50005) üzenetére


Smeló
tag

A lépcsőház zárt, de a postás be tud jutni. Kézbesítőcsere többször volt a panaszom után, noha a panaszom elutasították. LTxxxxxxxxxNL küldeményekről van szó többnyire. (és Szeged, a hely egyébként)

[ Szerkesztve ]

(#50007) V/ válasza Smeló (#50006) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Lx-ket postán kell átvenni, nem hozzák ki, az elmúlt pár hétben kitárgyaltuk. Azoknál kapsz értesítőt e-mailben vagy sms-ben ha rendelkezésükre állnak ezek az információk, ha nem akkor meg papíros értesítőt kapsz.
Ezeknél a nyomkövetésben ennyi látszik az átvétel előtt The item is available at the pickup point Magyarország, és jön másnap az e-mail vagy sms, de ezt nem mutatja a Magyar Posta oldala, ott csak ez az utolsó: A küldemény feldolgozása folyamatban Szegedi Logisztikai Üzem

(#50008) V/


V/
Topikgazda

A Magyar Posta május 11-i tájékoztatója ami ír valamit a várható dolgokról.
Egy megjegyzés, a Forrai által vámeljárásnak nevezett dolog azért július 1-től nekik nudli lesz, mert mi csináljuk a lényegi munkát és a vámosok, de kell fényezni a dolgokat.
Fels em merül az hogy az áfa beszedés azért nem egy igazi vámeljárás, majd kíváncsi leszek a vámolási határozatokra, gondolom kinyomtatva melléteszik a küldeményhez, nem pedig mi nyomtatjuk ki, akkor esetleg elkérhetik a papír és nyomtatás árát. A számlát azt ingyen kell adniuk.
Az utolsó mondat meg nálam kiverte a biztosítékot. Jófejkednek hogy a lassúságukat mentsék?
És számolgatni is lehet

2021. 05. 11.

A Magyar Posta 2019-ben csaknem 18 millió külföldről beérkező árutartalmú küldeményt kezelt, melynek zöme, közel 90 százaléka, azaz több mint 16 millió az Európai Unión kívülről érkezett Magyarországra. 2020-ban azonban – a járvány miatt – összességében csökkent a külföldi küldemények mennyisége, mintegy 20 százalékkal, és ezen belül az Unión kívülről érkező küldemények aránya a korábbi 90 százalék helyett már csak 70 százalékos volt.

A Posta 2020-as statisztikája szerint tavaly már februárban beszakadt a Távol-Keletről érkező küldemények mennyisége, elsősorban a két kontinens közötti légi közlekedés drasztikus visszaesése miatt, amit a járvány terjedése váltott ki. A korlátozások és a járvány enyhülésével átmenetileg ismét nőtt a forgalom, főleg nyáron, az előző hónapokhoz képest, de aztán az év utolsó 4 hónapjában ismét lecsökkent, ebben szerepet játszhatott a járvány második hulláma. Az év egészében mintegy 30 százalékkal csökkent az Unión kívülről érkező küldemények száma.

Az Unión kívüli rendelések csökkenésével párhuzamosan nőtt a hazai és az Európai Unión belüli országokból történő online rendelések száma, ugyanakkor ez nem kompenzálta teljesen az elmaradást. Forrai Péter, a Magyar Posta vezérigazgató-helyettese azt mondta: „Azt tapasztaljuk, hogy az online vásárló magyarok európai unión belül leginkább Németországból, Belgiumból, Hollandiából, rendelnek, míg az Európai Unión kívül továbbra is Kína a legnépszerűbb.”

Az Európai Unión kívülről, főleg Távol-Keletről rendelők zöme alacsony értékű árut rendel, 22 euró alattit, amely eddig áfamentesen érkezett. 2021. július elsejétől viszont az uniós áfairányelv változása miatt a 22 euró alatti értékű termékek esetén is vámeljárás és áfafizetés szükséges. Azaz minden olyan vásárlót érzékenyen érint a változás, aki Európai Unión kívülről is szokott rendelni.

Forrai Péter, üzleti vezérigazgató-helyettes azt mondta: „Az, hogy minden áfakötelessé válik, annyit jelent, hogy a vámeljárások száma nagyságrendileg megugrik a Postánál, ami komoly kihívást jelent számunkra. Ezért a postai vámügyintézési folyamatot automatizáljuk informatikai fejlesztéssel, emellett jelentősen bővítjük a nemzetközi küldeményekkel foglalkozó munkatársak létszámát és növeljük a logisztikai kapacitásokat.”

Az áfaváltozás július 1-től érvényes, így a június 30-ig beérkezett 22 euró alatti értékű küldeményeket, amennyiben a jelzett időpontig a vám elé állítás is megkezdődik, áfamentesen kapják meg a vásárlók. Azonban június 30-át követően az Unión kívülről beérkező küldemények esetén értéktől függetlenül áfát és vámeljárási díjat kell majd fizetni.
A Posta a vámeljárási díjakat értéktől függően sávosan alakítja ki, a pontos díjtáblázatot várhatóan június elején közzéteszi. A Magyar Posta azt javasolja, hogy aki adómentesen akar rendelni az Unión kívülről, tegye meg időben, figyelembe véve, hogy a Kínából érkező küldemények szállítási ideje hosszabb és nehezebben kiszámítható.

Magyar Posta Zrt.

(#50009) Smeló válasza V/ (#50007) üzenetére


Smeló
tag

Az, hogy hogy kellene, és a gyakorlatban hogy működik, 2 dolog. Szívesen bemennék a postára minden értesített küldeményemért, de ezek inkább lenyulják. Átjön fél világon, és az én kézbesítőm után nyomavész. (hivatalosan kézbesített lesz) Egyszer biztos fogok vele személyesen találkozni, és a beszélgetésúnk tartalmas lesz vélhetően.

[ Szerkesztve ]

(#50010) Terentius


Terentius
őstag

Csomagból kilopták a telefont, korábban írtam a sztorit. Ha az ali dispute nem ad igazat illetve a dpd sem ismeri el a felelősségét akkor a chargeback a curve-nél aztán utolsó lépésben otp-nél mennyire lehet sikeres?

Poco F5 12/256 Gb

(#50011) V/ válasza Smeló (#50009) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak az kerülhet hozzá az Lx-es kezdetűeknél ami nem vastagabb 24 mm-nél, a többit nem is látja mert nem osztják ki kézbesítőnek. Valamint ezek közül volt olyan is amit egy darabig a csomagos szállított ki.

(#50012) V/ válasza Terentius (#50010) üzenetére


V/
Topikgazda

Véleményem szerint nem lesz sikeres ez a chargeback a curve-vel. Az OTP-nél az indítás lehetősége a kifizetés jóváírásától számolt 40 napon belül lehetséges és általában nekik kell a kártyás fizetés összegét a kereskedő bankjához utalni. Ha átjárók vannak akkor már kétséges az egész, ezért nem tartom valószínűnek. Az eBay topik Összefoglaló végén van egy leírás erről, ezt tartalmazza.

(#50013) llaszlo


llaszlo
veterán

Hello

Egy eladó a 7 napos EU szállítás ellenére 10 nap után sem adta fel. Korábban kiderült, hogy nincs is pont ugyanaz a termék amit kértem. Végül elfogadtam, hogy másikat küld. De még mindig nem adta fel és nem akarja elfogadni a törlést. Találtam máshol és küldenék is. Mit tudok tenni, hogy törölve legyen az első rendelés? Addig nem rendelném meg máshonnan, mert kettő nem kell.

(#50014) V/ válasza llaszlo (#50013) üzenetére


V/
Topikgazda

Ott van a Request Order Cancellation jobbra a vásárlásnál, rá kell nyomni.

(#50015) llaszlo válasza V/ (#50014) üzenetére


llaszlo
veterán

Arra nyomtam, de nem fogadta el az eladó. Vissza állította.
Ígérget, hogy majd küldi.

[ Szerkesztve ]

(#50016) Imy


Imy
veterán

Ha nem jeleztem, hogy megjött a termék, de nem jött meg, és ők automatikusan megérkezett aza finished státuszba sorolták, akkor tudok még valamit tenni?

(#50017) V/ válasza llaszlo (#50015) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor nyomd meg többször. Bár nálam sosem állt vissza, de lehet hogy nálam elfogadta az eladó.

(#50018) V/ válasza Imy (#50016) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyiszor írtam már és benne az Összefoglalóban is, ha lezárja a rendszer a vásárlást akkor attól a naptól van lehetőséged a dispute megindítására 15 napig.
Lejárt a szállítási védelmi idő és ezért zárja, hogy legyen lehetőséged a pénzt visszakérni.
Azt is írtam hogy a vásárlás View detail-ra kell kattintanui hogy a dispute gombokat lásd.

[ Szerkesztve ]

(#50019) llaszlo válasza V/ (#50017) üzenetére


llaszlo
veterán

Nem fogadja el. Korábban is próbáltam amikor kiderült, hogy nincs neki olyan, meg azt is írta, hogy később küldi stb. De sosem fogadta el a törlést. Mindig vissza állította.

(#50020) azbest válasza Smeló (#50006) üzenetére


azbest
félisten

Szintén szeged és kaptam több (4-5) L-es küldeményt az utóbbi hónapokban. Igaz mindegyik postaláda méretlimit kompatibilis volt. Viszont mindet kihozták. Volt amelyiknél a tapasztalatlanabb kézbesítő fel is csengetett, de amúgy postaládába bedobós. Bár tudod követni, de ezek nem aláírósak. És simán bedobhatja a ládába.

Legyen kiírva a neved a kapucsengőn. Legyen kiírva a neved a postaládán.
Előfordulhat, hogy pont mindig problémás kézbesítőt fogsz ki, de ha mindig eltűnnek a küldeményeid, akkor lehet valamelyik szomszédod lopja a küldeményeket vagy valaki, aki ismeri a kapukódot és bejár lopni.

[ Szerkesztve ]

(#50021) walrus67


walrus67
friss újonc

Üdv! Kérem a véleményedet,megkapom ezt a csomagot?

(#50022) Redneck


Redneck
veterán

Az Ali mennyi idő alatt szokott dönteni dispute esetén? Két ügyem is folyamatban van, mindkettő március 14-17 között volt utoljára könyvelve. Ezt a "Full refund if product isn’t received in guaranteed delivery time" dolgot, mennyire veszik komolyan?

Ha az Ali inkorrekt, és nem adja vissza a pénzem, a Paypal még visszaadhatja?

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#50023) Flashget


Flashget
félisten

Ma reggel hallgattam a kocsiban a rádiót és pont téma volt a júl.1-től a változás. A NAV szóvivője volt a stúdióban sok mindenről beszélt. De ő is állandóan a 22€ emlegeti, hogy addig nincs áfa kötelezettség. A Posta is csak ezt szajkozza mindig. Pedig tudjuk nem igy van. Miért hallgatnak a 10€ alatti kiszàmolt áfa történetről tudatosan? Sok embertől beszedték az áfát eddig jogtalanul mert nem tudtak erről a rendelkezésről?

[ Szerkesztve ]

Realme GT Master Edition

(#50024) Flashget válasza Redneck (#50022) üzenetére


Flashget
félisten

Az én eseteimben vagy az elado vagy én kértem 5-10 nap hosszabbitást (akkor még 60 nap volt az idő) és ha az is lejárt, de nem ksptam meg a csomagot, dispute és 3 napon belül számlámon volt a pénz. PP- al akkor még nem lehetett vásárolni se.

Realme GT Master Edition

(#50025) V/ válasza azbest (#50020) üzenetére


V/
Topikgazda

Pontosan, ez i s lehet a probléma: de ha mindig eltűnnek a küldeményeid, akkor lehet valamelyik szomszédod lopja a küldeményeket vagy valaki, aki ismeri a kapukódot és bejár lopni.

(#50026) V/ válasza Redneck (#50022) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha jogos akkor mindig visszakapod. De nem értem a kérdést van egy konkrét ügyed vagy általánosságban kérdezel?
De javaslom hogy nézd meg az Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás és dispute döntés elleni fellebbezés részt és a részletesebb leírást.

[ Szerkesztve ]

(#50027) V/ válasza walrus67 (#50021) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, ez vonatos szállítás volt, a lengyel központban volt 11-én onnan úgy 10-15 nap mire megérkezik ide, de persze elmegy Hollandiába, amit ír a kereső az igaz nagyjából 25 Máj 2021, de az itthoni feldolgozás az nyomhat még rá pár napot.

(#50028) walrus67 válasza V/ (#50027) üzenetére


walrus67
friss újonc

Nagyon köszönöm!

(#50029) Redneck válasza V/ (#50026) üzenetére


Redneck
veterán

Két konkrét ügyről van szó. Arra vagyok kíváncsi hogy mikor ítélnek? A rendelkezésre álló 5 napon belül, véletlenszerűen, vagy a végén?
Mindkét ügy egy kaptafa. 2 hónapja semmi infó a csomagról, és eljött a 75 napos full refund ideje.

Ha mindig visszakapom amikor jogos, akkor nem izgatom magam, csak érdekelt, hogy ebben az 5 napban, az eladó el nem fogadott ajánlatára (0,00€ refund), kell e még reagálnom, vagy nyomnom valamit.

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#50030) autrcsab


autrcsab
csendes újonc

Sziasztok!
Van egy csomagom, eredetileg SYAE005854091, de kapott LL782120854LU másodlagos azonosítót, ezutóbbi már megjelent a Magyar Posta nyomkövetőjében is, ezek szerint a posta fogja kézbesíteni? Vajon kb. mikor fogom megkapni?
Előre is kösz a választ :)

(#50031) PitLee válasza walrus67 (#50028) üzenetére


PitLee
őstag

Lengyel raktárból rendeltem én is, a lista szépen szaporodik nálam is :DDD
képlink

(#50032) PitLee válasza autrcsab (#50030) üzenetére


PitLee
őstag

A csomag nyomkövetési számok kódolása nekem nagyon új, de nemrég beszéltek hasonlóról
#50007 tippre talán a tied is ilyen, nem tudom, de majd jön V.

(#50033) autrcsab válasza PitLee (#50032) üzenetére


autrcsab
csendes újonc

Köszönöm szépen a választ, akkor várok türelemmel :D

(#50034) V/ válasza Redneck (#50029) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eladó ajánlott valamit? Ha van Accept és Reject gomb akkor vagy elfogadod az ajánlatot az elsőt vagy rányomsz a Rejectre mert nem fogadod el és ekkor lép be az AliExpress a folyamatba és ha minden tiszta akkor 48 órán belül döntés.
Ha nem reagál az eladó és lejár az ő ideje akkor meg automatikusan a javadra születik döntés, ehhez nem kell semmit sem tenned.

(#50035) V/ válasza autrcsab (#50030) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, a Posta- Mivel ők még nem érkeztették, nem tudni mikor kapod meg ha azt látod hogy A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben akkor attól számolva 2-7 nap.

(#50036) #14264320 válasza V/ (#50017) üzenetére


#14264320
törölt tag

Sajna ez már a 4. ilyen szitu 3 nap alatt az ALi esetében amikor az eladónak esze ágában sincs terméket küldeni, csak parkoltatja az egészet. Nem is értem, hogy Az Ali miért enged meg 3-nál többször új tracking számot adni, hogy egyik esetében sem volt feladás, úgy hogy a rendelő nem engedélyezte. A szabályzatuk alapján 7-10 nap ál rendelkezésre hogy az eladó elküldje. Ezt kijátszva megad mindig új tracking számot és újraindul a 7-10 nap. Csak ez elvileg szabályzat ellenes lenne a vevő beleegyezése nélkül. És sajnos reklamációnak helye nincs. Nem panaszkodom 40 rendelésből egy veszett el és eggyel járok most ép így. Egyik sem életbevágó és a pénz elvileg visszajön max majd 90 napig hiteleztem őket. Max abban zavaró, hogy nincs eszkalációs lehetőség ezen esetekben. Szal kénytelen leszek Report dömpinggel bombázni őket majd meg fórum. Ami a csövön.
Bár lehet ők már tudnak valamit. Eddig magyar és angol webshopnál találkoztam ilyennel. Eddig!

(#50037) V/ válasza #14264320 (#50036) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor te nyomkövetési számot látsz azután már a szállítási védelmi idő megy, elméletben ez szállítva és lehet menet közben változtatni a nyomkövetési számot, ezt nem úgy látják hogy nincs feladva.
Lehet az 30 nap is, nem csak 7-10. Persze az számít elsődlegesen amit processing time-nak megadott a hirdetésben. De ha kaptál már egy számot 5 napon belül akkor az már "fel van adva".

[ Szerkesztve ]

(#50038) #14264320 válasza V/ (#50037) üzenetére


#14264320
törölt tag

Arra írtam, hogy többedik, hogy parkoltatja. És az Ali rendszer szerint feladva. Gyakorlatilag, a "Waiting for Pickup" és már és 3+ szám mellett majd 1 hónap idő után (esetemben még nincs annyi idő csak ahogy más is panaszkodott) nem nevezhető a szállítás megkezdésének se így se úgy. Majd a rendszer csak akkor enged eszkalációt ha eltelt a 10 nap, de mivel folyton új számot kap.... Az Ali általában 7-10 napot ír a szállítás megkezdésére. ("shipping out")
Szal megent mondom. 3 nap alatt ez már a 4. olyan szitu amikor az eladónak esze ágában sincs elküldeni csak parkoltatja. Ezt lehet akárhogy leírni, de igazából a pénzed ott parkol majd 90 napig(vagy tovább) a semmiért. És nem tudod eszkalálni hivatalos módon.

(#50039) bl4ze


bl4ze
veterán

Én most azzal szívok, hogy kifizettem egy pár dolláros tételre az extra 1,63 USD-t a China Posta Air Parcel Registered shipping-re, erre az eladó szépen feladta az ingyenes postával, a tetü lassú Yanwennel.
És most kamuzik, kummant, stb. DISPUTE-ot nem tudok indítani, extra szállítással jól átvágott :W

"My friend, I'm very sorry, because the logistics channel you selected during the outbreak cannot reach your country soon, so I chose a faster logistics channel to send you"

"Dear, Yanwen Logistics is never slow"

Rohadtül hülyének néz a kamujaival, szépen bezsebelné a pénzt, és ingyen postával jön.
UD467006xxxYP :W :W :W

.:. bl4ze .:.

(#50040) V/ válasza #14264320 (#50038) üzenetére


V/
Topikgazda

Világos amit írsz és tényleg nem tudsz mit tenni. Bár ha leigazolod hogy megérkezett és azután azzal az indokkal hogy nem érkezett meg és mivel a nyomkövetesnél meg ugye nincs mozgás a javadra dönthetnek.

(#50041) V/ válasza bl4ze (#50039) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerinted melyik országnak a kódja a YP? Akár a DHL is hozhatja. Nem ez az igazi szállítási száma.
Megnéztem néhány ilyen számút 14-28 nap közt kaptam kézhez, a többség 21 nap alatt volt.
Az Rx CN-ek meg igencsak a 30 nap és fölötte.
Ezt mindig utólag, miután megkapod tudod reklamálni és esetleg a költség különbözetet visszakérni, de az gond hogy ezt a dispute okot a visszaküldéses okok közé tették.

[ Szerkesztve ]

(#50042) bl4ze válasza V/ (#50041) üzenetére


bl4ze
veterán

Ismerem ezt, ez a lassú-olcsó posta. Átváltott már lassú UxxxxxxxxCN-re, nem pedig a kifizetett RxxxxxxxxxCN ajánlott és gyors :(

.:. bl4ze .:.

(#50043) sagesz93


sagesz93
addikt

és olyankor mi helyzet ha valami lengyel raktárból kérek, de az eladó feladja olyan postával ami tudnivaló, hogy kínából érkezik? :W

(#50044) V/ válasza sagesz93 (#50043) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmit, mert nem Kínából jön Magyarországra, EU-n belüli szállításos lesz. CN a vége a postai azonosítónak?

(#50045) autrcsab válasza V/ (#50035) üzenetére


autrcsab
csendes újonc

Kösz a választ, már látom az általad említett üzenetet a posta nyomkövetőben, tehát akkor 2-7 nap :D

(#50046) V/ válasza autrcsab (#50045) üzenetére


V/
Topikgazda

Már a logisztikai központban van hétfőn vagy kedden átveheted.

(#50047) fairi válasza bl4ze (#50042) üzenetére


fairi
addikt

Pontatlan amit írsz, mert U vagy R semmi köze nincs a sebességhez, általában az R gyorsabb, de nem biztos. Csak annyiban jobb az R, hogy érdeklődni tudsz majd a hazai postánál.
nem egy R.-es csomagom volt ami 60 nap után ért be hazánkba. és nem egy U-s volt 20 nap körül. van 17 napos, 19 napos yanwenesem is, pont frissek. Igaz mind postaláda méretű, ha nagyobb akkor mindig 30 nap utániak.

Pont van egy RV... aminek nyomkövetése 10 napja megszűnt Kínában és nem a reptéren.

(#50048) bl4ze válasza fairi (#50047) üzenetére


bl4ze
veterán

Több száz küldemény után nem pontatlan, hidd el.
Rx sokkal gyorsabb mindig, mint egy Ux
Most is jön egymás "mellett" és van ami már itt van Rx a kicserélőben, az Ux meg talán még csak a kínai reptéren dekkol.
Szóval ha én fizetem a Registered Air Mail felárat akkor ne már az ingyenes sza+%/ Uxxxxxxxx küldje....

.:. bl4ze .:.

(#50049) V/ válasza bl4ze (#50048) üzenetére


V/
Topikgazda

Most komolyan. Azt tudod ugye hogy ami neked ingyenes szállítás azt nem jótékonyságból hozza ide az adott szállító, hanem azt kifizeti neki az eladó.
Az 1,63 $ sem fedezi az ide utat egy sima küldeménynél sem, az is kedvezményes.
Nézd én azt láttam amit írtam, hasonló mennyiségű regisztrált küldeménynél és ez az Yanwen YP-s (15-15 db) bizony nem a R-es regisztráltak győztek a szállítási időben az elmúlt hónapokban.
Esetleg várd már meg hogy mi lesz az igazi nyomkövetési azonosító.

[ Szerkesztve ]

(#50050) bl4ze válasza V/ (#50049) üzenetére


bl4ze
veterán

Nézd, 10+ éve vásárolok ebay stb.
HA van ingyen posta, 3 féle szolgáltatóval felsorolva, DE én kifizetem $1,63 a regisztrált, air mail China Post-ot akkor ne egy rohast Yanwen YP - UxxxxxxCN legyen már.
Ezen mit nem lehet megérteni, és közben arcátlanul hazudozik az eladó????
Ne már , hogy extrát fizetek és még lehurrogsz, hogy nem azzal küldi és sajnáljam a hazudozó tróger eladót !!! :F :W

.:. bl4ze .:.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.