Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-26 18:03:20

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9001) Ithlos23


Ithlos23
csendes tag

Sziasztok!

Rendeltem tegnap egy csomagot ingyenes DHL Express szolgáltatással. Jelenleg "Awaiting Shipment" fázisban van, de amit furcsálok az az, hogy a mellette lévő két opció a "Extend Processing Time" és a
"Cancel Order". Az elöbbit furcsálom, mert a többi rendelésemnél ez nem így volt. Normális ez?

+ kérdés: Még nem rendeltem ezelőtt DHL Express-el cuccot. Ha tegnap rendeltem akkor 1 hét alatt ideér?

Előre is köszi a válaszokat!

(#9002) V/ válasza Ithlos23 (#9001) üzenetére


V/
Topikgazda

Mennyi az érték?
A DHL mindig vámol, ha több mint 22€ kb. 24$ az ár. Ez természetesen növeli a kézbesítési időt, ha ide is érne 1 hét alatt, de ha ma nem adta fel, a hétvégén a DHL nem szállít akkor csúszik.
A postázásra hány napot vállalt? De egyébként nincs gond azzal amit látsz a képernyőn, ez így is szokott lenni.

[ Szerkesztve ]

(#9003) molvany válasza V/ (#9002) üzenetére


molvany
senior tag

Normál DHL Experess alig pár nap a szállítás ( ha van áfa, akkor sem hosszabb ). Természetesen hosszabb abban az esetben, ha a vevö nem " naprakész ".
Természetesen függ attól is, milyen feltételeket vállalt az eladó ( feldolgozás )
Mondjuk én kézhez kaptam már 2 nap alatt DHL Express küldeményt a feladástól száamítva ( többet ).
Ha megadja a Kínai a követési számot, figyelni kall a DHL Express - en hogyan halad, mit ír ( ott írja, ha kérnek a fogadótól alamit pl. ).
Ja, igen, itt ( EU - ban , ) a DHL Express hétvégén valóban nem szállít.

WhatsApp :+491737182060

(#9004) V/ válasza molvany (#9003) üzenetére


V/
Topikgazda

Én nem feladástól számoltam, hogy nem ér ide 1 hét alatt, a kérdésre válaszoltam.
Persze 2-3 nap lehet a konkrét szállítási idő, de nem azzal szoktam számolni.
Megveszem és nálam van, a kettő közti idő a lényeges információ, az ideér-e kérdésre.

[ Szerkesztve ]

(#9005) Ithlos23


Ithlos23
csendes tag

Mint azt írtam tegnap rendeltem meg. Különösebb szállítási infókat nem írt a 'forgalmazó'. Az értéke 55$, de játékot rendeltem a keresztlányimnak. Azt is szigorúan levámolják, vagy átcsúszik a rostán, ha kevesebb van a dobozra írva?
"A postázásra hány napot vállalt?" --> Ez nem teljesen tiszta nekem, még új vagyok az Ali-n. :) És most még csak meg se tudom nyitni mert nem működik a bejelentkezés.
Köszönöm az eddigi válaszokat!!!

[ Szerkesztve ]

(#9006) molvany válasza Ithlos23 (#9005) üzenetére


molvany
senior tag

Ezt a tévhitet el kellene felejteni. Az eladó írhat rá bármit, senkit sem érdekel. Legalább is azokat nem, akik ott ülnek és pénzért nézik. Olyan sincs, hogy valami átcsúszik, valami nem. Ez nem lottó :N
Nekem már hozott a DHL Express több kb. 100 euro értékü küldeményt, amit csak a kezembe nyomtak. DE volt olyan is, amiért kifizetteték az ÀFÀ -t. Ha majd megtudod az oldalad nézni, akkor jelentkezz és valaki megmondja,mitnézz meg, hogy ezekre a kérdésekre válaszolni tudj.

Ui: Ha valakinek a levelére válaszolsz, használd a Válasz - gombot :K

[ Szerkesztve ]

WhatsApp :+491737182060

(#9007) V/ válasza Ithlos23 (#9005) üzenetére


V/
Topikgazda

Lehet, hogy kéri a kiegészítő belépési kódot. De be lehet lépni.

A szállítás sorában szokták írni a feladási időtartamot: ships out within 6 business days

Ha vásárolsz és az említett értékhatár felett van akkor mindig úgy kell kalkulálni, hogy a tényleges költség a vételár+szállítási költség Forintra átszámított értékére +27% és vámeljárási költség (Posta 2000 Ft, a futár cégek egy kicsit több).
Erre azért van szükség, mert az Unión kívülről jövő küldemények, termékek vám és áfa kötelesek, ha azt állapítják meg, hogy a mentességi határon belül van akkor nem kell semmit fizetni. Az érték megállapításhoz bekérhetik a vételár igazolását is.

[ Szerkesztve ]

(#9008) Ithlos23 válasza molvany (#9006) üzenetére


Ithlos23
csendes tag

Mint azt írtam még új vagyok Ali fronton, de köszönöm a tippeket, tanácsokat! :)

(#9009) Ithlos23 válasza V/ (#9007) üzenetére


Ithlos23
csendes tag

Köszönöm a választ. Ezt írja a termék mellett, most már megvan! :) (ships out within 7 business days)

(#9010) Ithlos23 válasza Ithlos23 (#9009) üzenetére


Ithlos23
csendes tag

Amúgy remélem még ma elküldik, mert elvileg febr. 1. - 12.-ig nem igen dolgoznak, mert ünneplik a Kínai Új Évet. :D

(#9011) molvany válasza Ithlos23 (#9009) üzenetére


molvany
senior tag

Ennél a résznél mit ír : Processing Time ?

WhatsApp :+491737182060

(#9012) Ithlos23 válasza molvany (#9011) üzenetére


Ithlos23
csendes tag

23 days 5 hours 46 minutes

Amúgy ők dolgoznak a hétvégén is? Csak mert látom, hogy a seller online van.

(#9013) molvany válasza Ithlos23 (#9012) üzenetére


molvany
senior tag

Remélem ez tudod mit jelent ? Azt hogy majdnem egy hónap van megadva feldolgozási idönek. Magyarul, hivatalosan, jogosan még ennyi ideje van a feladásra : 23 days 5 hours 46 minutes
Vagyis kb. ha betartja, ennyi idö múlva fogja csak elindítani a küldeményed.
Ha ez tényleg így van, ezzel befürödhetsz. Várhatsz.

[ Szerkesztve ]

WhatsApp :+491737182060

(#9014) Ithlos23 válasza molvany (#9013) üzenetére


Ithlos23
csendes tag

Sejtettem, hogy a feldolgozási idő erre utal, csak sajna ezt nem láttam a rendelés előtt... :((( :)

(#9015) Ithlos23 válasza molvany (#9013) üzenetére


Ithlos23
csendes tag

Ja amúgy visszakerestem a termék hirdetését, vicces hogy ezt írják ott:
"Seller Guarantees:
ships out within 7 business days" :D

(#9016) numera007 válasza Ithlos23 (#9015) üzenetére


numera007
tag

Én is így jártam, aztán amikor megláttam írtam a kedves eladónak, hogy ugye nem kell 21 napot várnom míg feladja, úgy, hogy ki volt írva a termék lapra hogy 5 napon belül postázza? Válaszolt, hogy természetesen nem, és shipped lett másnapra.

(#9017) kirkri


kirkri
addikt

Csütörtökön este vettem egy telefon burkolatot, majd péntek reggel az az üzenet fogadott az eladótól, hogy bocsi megyünk ünnepelni, a terméket feb. 15-20 között fogjuk postázni. Ha nem elfogadható számodra, akkor töröljük a rendelést. (Ki is tolta a processing time-ot 30 napra)
Mondom ez így nem f@sza, kértem a rendelés törlését és kerestem másik eladót. Megegyeztem vele, hogy ha pénteken megrendelem, akkor szombaton elpostázza. Majdnem meg is vettem tőle, erre délben az eredeti eladó elutasította a order cancel request-et, és írta, hogy mégis el tudja aznap küldeni. Gondoltam ez most jól be akar etetni és tuti nem küldi február közepe előtt. Írtam neki, hogy amennyiben nem kapok a rendeléshez valós TN-t, akkor már nyitom is a dispute-ot. Szerencsére jól végződött, kaptam is egy svéd postás TN-t, ami úgy tűnik működni is fog.

21 éve a Prohardveren! ™

(#9018) V/ válasza molvany (#9013) üzenetére


V/
Topikgazda

Persze igaz lenne amit írsz, de pont egy ilyen miatt az Aliexpress nekem adott igazat, ha azt írja, hogy 7 napon belül feladja, akkor úgy kell tennie.
A processing time-t alapból 20 valahány napig ketyeg, ha ez letelik és addig nem adta fel, akkor a vásárlási tranzakció törlődik és automatikusan vissza kapja a pénzét a vevő.
Egyébként a számláló előtt ez egyértelműen le van ez írva a Reminder: után. Ha a feladásra 20 napot írt volna, akkor lenne az, amit te írsz.
Ez az időt csak a vásárló emelheti: Only buyers can extend the processing time

[ Szerkesztve ]

(#9019) molvany válasza Ithlos23 (#9014) üzenetére


molvany
senior tag

Pedig ez az adatot biztos ott volt. Minden eladó termék lapján ez mindig megvan adva. Szerintem te nem tudtad hol látható ez és nem nézted. Tehát most ennyit tanultál.
Hogy a Seller Guarantees - nál a 7 napot írja, az azt jelenti, ha feladta már, onnantól garantálja, hogy 7 napon belül megkapod ( de ez DHL Expresnél meg is történik ).

V/
A fórumtás álltal beírt idön belül köteles feladni ( tudtommal ezt irtam ) és azt is, hogy addig joga van " nem feladni ", mivel vásárlás elött már nyilvános adat volt a terméklapján. Hogy az utolsó napon adja fel, az is részeröl jogos. Továbbá az is nyilvánvaló, hogyha nem adja fel az álltala elölátott idön belül ( legyen az 1 nap vagy 30 nap ) akkor a vevö automatikussan visszakapja a pénzét.
Továbbá semmilyen feladásról nem volt szó, csak a Processing Time - ra kérdeztem rá a fórumtárstól, amire válasznak ezt írta: 23 days 5 hours 46 minutes.
Tehát még ennyi ideig joga van " nem elküldeni " és nem vét semmilyen szabály ellen.

WhatsApp :+491737182060

(#9020) V/ válasza molvany (#9019) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem akarok vitázni, tény az hogy kiírta az eladó, hogy 7 napon belül postáz, a 14. napon jeleztem hogy nem tetszik, hogy még nem adta fel, jeleztem az Ali ügyfélszolgálatnak is, és kezdeményeztem a vásárlás törlését miután visza írtak, hogy jól értelmeztem a 7 napot.
Ha te itt a ships out-ot másképp értelmezed, ám legyen.

De ha egyszer ezt jelölte meg, mint ezen a képen, hogy 6 munkanapon belül feladja, akkor az felülírja a vásárlási tranzakció automatikus törlési idejének végéig történő elküldési lehetőségét. Ne vállaljon olyat, amit nem képes teljesíteni. És ez nyilvános a terméklapon.
A processing time hol látható? Mert ezt írtad: mivel vásárlás elött már nyilvános adat volt a terméklapján Szerintem nem látható, ez csak vásárlás után jeleníti meg a rendszer a vásárlásnál.

[ Szerkesztve ]

(#9021) molvany válasza V/ (#9020) üzenetére


molvany
senior tag

Szerintem te most valahogy semmit sem akarsz érteni.
A feldolgozási idö és a szállítási idö két külön fogalom, köszönö viszonyban sincsennek.
Ha valami nem tudsz,az még nem azt jelenti, hogy nincsen :N

Tessék a processing time ami minden alis eladó oldalán ott van ( mégha te nem is látod ) :K

[ Szerkesztve ]

WhatsApp :+491737182060

(#9022) V/ válasza molvany (#9021) üzenetére


V/
Topikgazda

Te nem érted, az alsó táblázatban lévő processing time 3 nap megegyezik a fenti szállítási sorban a ships outs idővel, a képeden 3 nap. A számlálónak a vásárlás után akkor a fórumtárs esetén a 7 nappal kellene akkor ketyegni nem?
A feldolgozási idö és a szállítási idö két külön fogalom, köszönö viszonyban sincsennek.
Nem állítottam olyat, hogy egyezne.
Írtam a feladási időről ships outs, és írtam a procesing time-ről, de nem írtam a szállítási időről, shipping time-ról.

És még egy, ha a fórumtárs megosztja velünk linket, a Shipping & Payment táblázatban 7 nap fog szerepelni.
Bár lehet, hogy tévedek.

[ Szerkesztve ]

(#9023) kirkri válasza V/ (#9022) üzenetére


kirkri
addikt

Megmondom őszintén, kétszer olvastam át a történetet, de nem értettem meg mi a vita forrása. :B Molvany fórumtárs állításai ugyanakkor teljesen helytállóak.

A processing time és a delivery time is látszik, ha beteszed a terméket a kosárba.

Illetve cáfolnom kell, hogy az eladó nem tudja a processing time-ot növelni. Éppen ma reggel írtam, hogy az eladó tegnap nekem megemelte 7 napról 30 napra az egyik vásárlásomnál, a megkérdezésem nélkül. Bár szerintem ezt csak rögtön az elején tudja megtenni, később már valóban csak a vevő kérésére tudja növelni.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#9024) V/ válasza kirkri (#9023) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem az én állításomat cáfolod:
Aliexpress help oldal
How do I extend the processing time?

Only buyers can extend the processing time. Suppliers can ask buyers to extend the processing time of an order if they need more time to ship the order.

How to extend processing time:
Sign into AliExpress
Click My Orders
Click the Transactions tab
Click the Extend processing time button (See picture below)
.......

Nem vita, hanem az hogy ha az szerepel a Shipping feltételnél : Estimated Delivery Time: 15-60 days (ships out within 6 business days) akkor 6 napon belül fel kell adnia.
Az hogy ez egy lejjebb lévő táblázatban az oldalon Processing time-nak van nevezve az is rendben van.
Mindkét elnevezés azt takarja, hogy mennyi időn belül kell elindítania a küldeményt.
Az nincs rendben, hogy a kiírás, a hirdetés alap feltételeinél lévő 7 nap, a fizetés után 23 napra vált.
Egyébként a tisztességes eladók nem is variálnak ezzel, amit vállalt azt betartja.
Amiket írok szerinted miért nem helytállóak?

[ Szerkesztve ]

(#9025) kirkri válasza V/ (#9024) üzenetére


kirkri
addikt

Neked is igazad van, de akkor min vitáztatok? :)

A processing time kitolásra írtam azt, hogy amennyiben elindult a számláló, akkor valóban nem tudja már módosítani az eladó. Viszont, hogy honnan induljon a számláló, azt a gyakorlatban tapasztalhatjuk, hogy igenis tudja. (Függetlenül attól, hogy mennyit adott meg a hirdetésben.)

21 éve a Prohardveren! ™

(#9026) V/ válasza kirkri (#9025) üzenetére


V/
Topikgazda

Mondom nem vitázunk. Egyről beszélünk, csak más megközelítéssel. :))
De azt tényleg nem értem, hogy az adott esetben a 7 napból hogy csinált 23 napot a vásárlás után az eladó.

[ Szerkesztve ]

(#9027) Ithlos23 válasza molvany (#9021) üzenetére


Ithlos23
csendes tag

Na csak hogy tiszta legyen, az általam vásárolt terméknél ez van írva:

(Ehhez képest írják azt hogy 23 nap van hátra.)

[ Szerkesztve ]

(#9028) molvany válasza Ithlos23 (#9027) üzenetére


molvany
senior tag

Passssz.
Az rendjén van, hogy újjonc vagy Ali - s vásárlásban. De eddig ( szerintem ) konkrét kérdésekre eltérö válaszokat adtál.
A Processing Time ez szerint itt 7 nap ( ezt kérdeztem már 1x )
A válaszod valami 23 nap ... stb. volt. Aminek ehhez semmi köze.
De mint az írásom kezdtem: Részemröl az eset Passssz :R

WhatsApp :+491737182060

(#9029) pixelking válasza Ithlos23 (#9010) üzenetére


pixelking
tag

Nem febr 7-13 az újév?

(#9030) V/ válasza pixelking (#9029) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen. De lesz olyan kereskedő aki már február 11-től dolgozik, mert csak a hivatalos első 3 napot tartja bezárva. A Hong Kongiak jellemzően.

(#9031) Ithlos23 válasza molvany (#9028) üzenetére


Ithlos23
csendes tag

Nem adtam eltérő válaszokat. A kép a legutóbbi kommentemnél a termék részleteinél készült. A 23 nap viszont már az My Orders-nél jelenik meg, mint processing time. :R

De köszönöm, hogy próbáltál válaszolni. :)

(#9032) kirkri válasza Ithlos23 (#9031) üzenetére


kirkri
addikt

Itt a válaszod.

Simán módosította az eladó és kész.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#9033) Ithlos23 válasza kirkri (#9032) üzenetére


Ithlos23
csendes tag

Köszi! :U

(#9034) kirkri válasza Ithlos23 (#9033) üzenetére


kirkri
addikt

Kérheted a rendelés törlését és (ha elfogadja) utána megveszed más eladótól a terméket.
Vagy kivárod, míg egyszer méltóztatik feladni.

21 éve a Prohardveren! ™

(#9035) Ithlos23 válasza kirkri (#9034) üzenetére


Ithlos23
csendes tag

Hát tudod még pár napig ráérne, csak félek, hogy belecsúszik az ünnepükbe és majd utána a sok feltorlódott rendeléssel már sokat fog késni. (persze nincsenek ilyesféle tapasztalataim, lévén hogy új vagyok Ali-n, csak spekulálok). :)

(#9036) H.Istvan25


H.Istvan25
senior tag

Focimezt rendelt már valaki az Aliról? Tegnap rendeltem egyet, és a képeken látszik, hogy a Nike logo ki van takarva :D. Ezeken van logo, vagy anélkül van? Mert láttam olyan hirdetést is, ahol egyik képen nem volt logo, a másikon meg ki volt takarva. Mi a jellemző? Nem tragédia, ha Nike logo nélküli, de még jobb ha az is van rajta :D. Ezt a mezt rendeltem pontosan: [link]

Huawei Mate 9

(#9037) kirkri válasza H.Istvan25 (#9036) üzenetére


kirkri
addikt

Lesz rajta Nike logo. Én már 5 garnitúra mezt vettem.

(#9035) Ithlos23: Jól gondolod, ezért írtam, hogy vissza is mondhatod.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#9038) H.Istvan25 válasza kirkri (#9037) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

Rendben, köszi :). Ennek mi az oka, hogy a képeken ki van takarva a logo? Gondolkoztam, hogy ilyen thaiföldi mezes oldalrol rendelek mezt, de inkább maradtam az Alinál, ott tudom, hogy nem vernek át, már sok mindent rendeltem.

Huawei Mate 9

(#9039) kirkri válasza H.Istvan25 (#9038) üzenetére


kirkri
addikt

Mert ezek hamisítványok.
Jó minőségűek, de nem eredetiek.

Érdekes egyébként, hogy van szórás a minőségben. Az első rendelésemben érkezett két mez sokkal jobb minőségű volt, mint az utolsó. Nem az anyag gyengébb, hanem a mezszám a hátán.

21 éve a Prohardveren! ™

(#9040) H.Istvan25 válasza kirkri (#9039) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

A mezszám minősége még boltban vett eredeti mezekben is váltakozó. Tapasztalat. Egyik haverom nagy Juve fan, és többször vett mezt kint Torinoban, és van olyan, amin évek múlva is hibátlan a mezszám, a másikon meg pár mosás után lejött.

Amúgy vaterán meg hasonló helyeken ilyen Thai Soccer Jersey-ket (nem tudom jobban megfogalmazni :D ) árulnak emberek eredetiként, 10 ezer forint környékén. Én rendeltem már olyat (tudtam, hogy nem eredeti, de nem érdekelt, mert a boltnál így is sokkal olcsóbb volt, az Aliexpresszt meg még nem ismertem) és engem megdöbbentett a minősége. Boltban a teljesen eredetivel összehasonlítva nem találtam különbséget.

Huawei Mate 9

(#9041) kirkri válasza H.Istvan25 (#9040) üzenetére


kirkri
addikt

Igen, egyetlen gyenge pont a rávasalt feliratok/mezszámok, minden más kifogástalan.

A Vaterás szintén ugyanez a beszerzési forrás. :K
Viszont nagyon parásak az eladók, karácsony előtt írtam, hogy milyen kálváriám volt, három eladó tűnt el hirtelen, amikor rákérdeztem, hogy tudna-e küldeni egy valós fotót, amin láthatóak a logók is.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#9042) H.Istvan25 válasza kirkri (#9041) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

Ezért akkor büntetik őket, ha nem eredeti terméket adnak el logoval?

Huawei Mate 9

(#9043) kirkri válasza H.Istvan25 (#9042) üzenetére


kirkri
addikt

Az biztos, hogy nem engedélyezett, de hogy van-e szankció, azt nem tudom.

21 éve a Prohardveren! ™

(#9044) denko


denko
senior tag

Srácok,

Valaki használt már hasonlot android telefonhoz?

https://www.thetileapp.com/?gclid=CNbV9Y_b0soCFUHkwgodv7ELeg&gclsrc=aw.ds&p
Van valakinek tapasztalata? Valami lopás gátlót keresek mobilhoz: pittyegjen ha bizonyos távon túl van.

Ha vannak tapasztalatok link, akkor szivesen megnézném

[ Szerkesztve ]

(#9045) Ithlos23 válasza kirkri (#9037) üzenetére


Ithlos23
csendes tag

Köszi a tippeket! :) :D

(#9046) V/ válasza Ithlos23 (#9045) üzenetére


V/
Topikgazda

Légy szíves várd meg az eladó által írt 7 munkanapot, mivel február 7-től van az ünnep ráérsz idegeskedni, hétfőn vagy kedden becslésem szerint feladja.

(#9047) kirkri válasza V/ (#9046) üzenetére


kirkri
addikt

Nem értek egyet veled.
Ha az eredeti 7 napot átírta 23-ra az eladó, akkor azért tette, mert a 7 napot nem tudja teljesíteni.

Nyugodtan indíthatja a fórumtárs a vásárlás törlését a túl hosszú processing time-ra hivatkozva, legfeljebb az eladó elutasítja és megírja, hogy ma/holnap postázni fogom. Ha viszont kivárja a 7 napot és akkor szembesül vele, hogy nem fogja az eladó elküldeni, akkor megette a fene. Egy-két napig eltart, amíg az eladó elfogadja a vásárlás törlését (ha elfogadja) és ezután még kell egy másik eladót találnia aki postázni tudja 6-ig. Sajnos így nagy rá az esély, hogy belecsúszik az ünnepbe.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#9048) V/ válasza kirkri (#9047) üzenetére


V/
Topikgazda

Te nem értesz velem egyet, akkor megmagyarázom, de már néhány hsz-ben leírtam.
Induljunk ki abból, hogy az Aliexpressen vannak eladási és vásárlási szabályok amelyekez mindkét fél eladó és vásárló is elfogad. -Te azt javaslod ne tartsa be-
Tehát az eredeti termék lista kiírás szerint 7 munkanapon belül elküldi. Ezért őt választja a vásárló, megveszi.
Innentől kezdve, ha nem küldi el 7 napon belül, megsértette az Aliexpress hirdetés feladásra vonatkozó szabályait. Ha a vásárlás után van lehetősége ezt az időtartamot át állítani, az Aliexpress megsértette saját szabályait.
A vásárló nem követelheti, hogy ha 7 nap van megadva, akkor az 1. vagy 2. napon adja fel. Ezért kell várnia.
Addig nem jogszerű a vásárlásra dispute-t kezdeményezni, ez is Aliexpress szabály.
Ha viszont kivárja a 7 napot és akkor szembesül vele, hogy nem fogja az eladó elküldeni, akkor megette a fene.

Ez nem igaz, nem ette meg a fene, csak akkor követelheti vissza a dispute keretében a teljes vételárat, a szabályszegésre hivatkozva, ha ezt a vásárlás előtt meghirdetett feltételt nem tartja be.
Akkor most betartsuk-e a szerződési feltételeket vagy nem? Lehet velem egyet nem érteni, de nálam egy szerződés úgy normális, ha mindkét fél betartja azt.
Az én esetemben szó nélkül az Alexpress a javamra döntött, amikor nem küldte el a megadott ideig.
Ezzel meg nem igazán lehet indokolni a vásárlástól való elállást: Sajnos így nagy rá az esély, hogy belecsúszik az ünnepbe.
Hong Kong-i eladók csak a első 3 napot tartják, 96%-uk.

És ezt írod: Nyugodtan indíthatja a fórumtárs a vásárlás törlését a túl hosszú processing time-ra hivatkozva

Ez bizony nincs a szerződési feltételek, a szabályok közt. Még egyszer hangsúlyozom, az eladó 7 napot vállalt eredetileg. Az utólag megnövelt az már indok lehetne.

[ Szerkesztve ]

(#9049) kirkri válasza V/ (#9048) üzenetére


kirkri
addikt

Azzal, hogy én 7 napos processing time-al vásároltam valamit és az eladó átállította 23 napra, rögtön változtatott a szabályokon. Innentől kezdve magasról teszek arra, hogy az eredeti időszak 7 nap lett volna. Kicsit kevered a dolgokat, itt még szó sincs dispute-ról. Mindössze elállok az üzlettől, kérem az eladót a vásárlás törlésére, amit vagy elfogad, vagy nem. (Ha 7 nap volt a processing time, akkor jó eséllyel elfogadja, vagy megírja, hogy betartja az eredeti processing time-ot és mégis elküldi időben a terméket)

Azzal, hogy az eladó át tudja állítani utólagosan a processing time-ot, lehet, hogy az Ali megsérti a saját szabályait, de ezzel mi nem leszünk előrébb, nyugodtan reklamálhatunk, senki nem fog velünk foglalkozni. Hogy ez csak bug, vagy konkrét lehetőség, annak a mi szempontunkból nincs jelentősége.

Azt írod, hogy nincs a szerződési feltételek és szabályok között, hogy túl hosszú processing time miatt törölheted a rendelést. Akkor javaslom vegyél meg valamit és nyomj egy cancel order request-et és meglátod, hogy van ilyen választható opció. Nem te írod be, ki tudod választani a lehetőségek közül. Szóval mégis van ilyen indok, hiába nem találod sehol a szerződési feltételeknél.

Lehet az elméleti kérdéseken lovagolni, de azzal nem lesz előrébb a fórumtárs. Neki az a fontos, hogy a rendelése még az ünnepek előtt elinduljon. Ha kivár, akkor nagy eséllyel nem fog elindulni. Aztán mehet reklamálni és mivel igaza van, így nyert ügye is lesz, csakhogy ettől még nem lesz itt a terméke csak 3 hét késéssel.

Azt pedig én légből kapottnak találom, hogy az eladók 96%-a csak az első 3 napot tartja.
Mivel hivatalos munkaszüneti napokról van szó, így minden leáll.

Természetesen a te álláspontod is tiszteletben tartom, azonban személy szerint én nem követném ezt a tanácsot. A fórumtárs meg majd eldönti melyik utat válassza.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#9050) andris5 válasza denko (#9044) üzenetére


andris5
tag

Hááát szerintem egy okosórával próbálkozz. Ez az eszköz az utolsó ismert helyet mutatja a térképen (lehet a szoftverben be tudod állítani, hogy egyből jelezze ha elveszíti a kapcsolatot). Az okoscucc meg alapból ilyen, én pebblét használok (remek cucc és árban is elérhető pl a jet Black Friday-kor kb 30e. és sok jó funkciója van) és sok watchface alapból tudja ezt a funkciót, sőt beállíthatod hogy ne te nyisd a telefont kóddal vagy azokkal a 3x3 pöttyökkel hanem az óra közelsége, kapcsolata.

ide vág: viszont ha valaki lát olyan cuccot ami kb ekkora és van benne gps és bele is lehet tenni egy simet (így ekkor ez az egész hárdver) akkor az ide beszúrhatná. Vennék a kölköknek... a négyből kettő másik településen tanul már szeretném tudni, hogy merre vannak (tudtukkal természetesen).

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.