Hirdetés

2024. május 28., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-26 18:03:20

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19001) Pancsermeste válasza V/ (#18998) üzenetére


Pancsermeste
őstag

Mindent értettem, igazából csak azt nem, hogy miért nem tudom a teljes összeget visszakérni. Azt gondoltam, hogy ez természetes Alinál, de közben rájöttem.
Szóval, én régebben kaptam az eladótól egy 2 dolláros kupont, és azt használtam fel a 2.85 dolláros termékhez, így fizettem érte 0.85 dollárt. Valamiért ezt az összeget veszi a termék árának, holott a 2 dolláros kupont sem ajándékba kaptam, az is jogosan járt nekem.
Ha tehát csak a 0.85 dollárt tudom visszaigényelni, akkor a 2 dolláros kupont elbuktam?
Most nem a 2 dolláról van szó, hanem az elvről, mert ugye lehetne nagyobb érték is, és szeretnék tisztán látni.

-= Pancsermeste® =-

(#19002) V/ válasza Pancsermeste (#19001) üzenetére


V/
Topikgazda

A kuponok nem járnak vissza. A kupon azért ajándéknak minősül valójában.

[ Szerkesztve ]

(#19003) Pancsermeste válasza V/ (#19002) üzenetére


Pancsermeste
őstag

Remek! :(

Köszönöm a válaszod! :R

-= Pancsermeste® =-

(#19004) baandii


baandii
senior tag

sziasztok,

vámeljárás alá vonták amit rendeltem, beküldtem a szükséges dokumentumokat, 3án elkezdték a papírok feldolgozását, eltelt majdnem 10 nap...azóta semmi hír...ez így elég kiábrándító és bosszantó.
nem tudjátok mennyi a vámon az ügyintézési határidő? hány nap után lehet panaszt tenni?

(#19005) V/ válasza baandii (#19004) üzenetére


V/
Topikgazda

21 nap, de ha a Posta intézi és felhívod az Összefoglalóban megadott telefonszámot adnak felvilágosítást. A nyomkövetésnél mit írtak utoljára?

[ Szerkesztve ]

(#19006) baandii válasza V/ (#19005) üzenetére


baandii
senior tag

ma beszéltem a postával de azt mondták a vámosoknál van a csomag ott viszont nem vették fel a telefont többszöri próbálkozás után sem

2017-05-03 10:26:00 - Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents

(#19007) V/ válasza baandii (#19006) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt hívtad? +36-1-421-72-35
Beküldöd a papírokat,a postás ügyintéző összepakolja és átadja a vámosoknak, azok nem szoktak 2 napnál többet variálni vele.

[ Szerkesztve ]

(#19008) baandii válasza V/ (#19007) üzenetére


baandii
senior tag

igen ezt hívtam. 3án meg is kapták a papirokat a vámosok a nyomkövetési szám (RS823699018NL) szerint de úgy látszik a 2 nap most már 10re ugrott nálam :((

[ Szerkesztve ]

(#19009) C0d3r válasza baandii (#19008) üzenetére


C0d3r
addikt

Nem csak nálad, van ott baj bőven...

[ Szerkesztve ]

(#19010) V/ válasza C0d3r (#19009) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnálatos amit válaszoltak, a probléma az hogy a "kellő számú képzett szakember" hiánnyal, hogy ehhez a munkához csak olvasni és írni tudás szakképzettség kell.
Nekem ebben az éven ami vámolásos dolog volt -postai rendszerben jött- 2 napig dekkolt a vámosoknál és volt olyan ami azután 3 napra jött ki a postától, nem másnap. A Posta nem biztosít kellő mennyiségű embert, mert nem minden küldeményről kell vámos határozatot hozni, de a okmány bekérés, átadás előtti összeállítás és átvitele a szomszéd helyiségbe a postás feladata.
De ha 21 napon belül nem rendeznék, akkor lehet reklamációt benyújtani.

(#19011) baandii válasza C0d3r (#19009) üzenetére


baandii
senior tag

szerintem jobb ha nem fejtem ki a vélemény, de ez már tényleg szégyen. C0d3r köszi az infót!

V/ 21 munkanap vagy naptári nap?

[ Szerkesztve ]

(#19012) V/ válasza baandii (#19011) üzenetére


V/
Topikgazda

Naptári nap, de mindig munkanap a vége és onnantól követő nap kezdődik amikor ebben az esetben a vámosokhoz átkerült. De nem biztos, hogy a postán oldalán látható bejegyzéstől számolandó.
Van ez a bejegyzés nálad:

2017.05.03. | 10:26 Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents

és van még ez, ha megy a folyamat:

2017.04.05. | 14:09 Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents

2017.04.08. | 11:44 Vámmentes vámkezelési indítvány NAV részére elküldve

2017.04.12. | 07:20 Küldés a kézbesítő postára / Postal forwarding resumed

Persze ha vámot kell fizetni akkor a középső egy kicsit változik a vámmentes nincs benne, de ez nálad hiányzik.

017-01-03 07:18.Küldemény információ: Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents.
2017-01-03 07:31.Küldemény információ: Vámkezelési indítvány NAV részére elküldve,
2017-01-03 09:10.Küldemény információ: Küldés a kézbesítő postára / Postai forwarding resumed,

[ Szerkesztve ]

(#19013) LSiki


LSiki
tag

Sziasztok.

Ha esetleg a napokban(tegnap) rendelt valaki Aliexpress Standard Shipping-gel, akkor megírná hogy melyik posta hozza neki. Nem feltétlenül ide, jöhet privátban is.
Nekem az olcsóbb opcióként kiírt NL-es ragszámot adott az eladó. Nem biztos hogy "spórolt", mert visszakeresve már fordult elő PostNL-es ASS, csak hát piszkálja csőrömet mivel az egy héttel ezelőtti csomagok SG-és ragszámúak és azoknál a szállítást végzőnek is az Aliexpress Standard Shipping van megadva míg itt a PostNL.

Köszönöm. :R

(#19014) mzso


mzso
veterán

Az ali meddig szokott nyűglődni a refund-dal? Már egy pár napja "Refund Processing". (ami az én értelmezésemben azt jelenti, hogy az utalás sem történt meg a bankok között)

Refundból akartam venni valamit, de elfogyott a türelmem

@V/
Arról megbizonyosodtál magad is, hogy az űrlap adatok tényleg mentődnek a böngészőben?

(#19015) Laza... válasza LSiki (#19013) üzenetére


Laza...
addikt

Utóbbi egy hónapban nekem a "standard" jelentett maláj, belga, kínai postát. Azaz gyak. bármi lehet. Sőt, csak sima számokból álló, csak kínán belül követhető is lehet

Never give up!

(#19016) V/ válasza mzso (#19014) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak a belépési adatok vannak eltárolva nálam, mást nem szoktam engedélyezni, de banki, pénzes téma soha nincs engedélyezve tárolásra.
A bankszámládon nézd inkább, többször volt, hogy már rég megkaptam a pénzt, de az Aliexpress az általad idézett szöveget mutatta még.

(#19017) mzso válasza V/ (#19016) üzenetére


mzso
veterán

Te Chrome-ot használsz? Annál nem ismerem az űrlapkezelést. (A keresőmezőkre emlékszem, hogy ugyanúgy tárolja mint a FF.)

(#19018) V/ válasza mzso (#19017) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, Firefox-t, a Chrome-t az utóbbi időben történt változtatásaik miatt nem szívesen használom.
De azt mit írtál átnéztem és Aliexpresshez kötve kártya adatot nem találtam, de az Alipay-t használom fizetésre, a böngészőre nem bíztam rá a pénzem. Lehet, hogy emiatt nincs, de akkor jó.

[ Szerkesztve ]

(#19019) LSiki válasza Laza... (#19015) üzenetére


LSiki
tag

Köszönöm a választ.

(#19020) mzso válasza V/ (#19018) üzenetére


mzso
veterán

Az Alipay Kb úgy működik mint a Paypal? Mert akkor nem csoda. Én nem használok Alipay-t inkább mindig megadom a kártya számot és akkor nem tárolódik sehol.
Kivéve ha elcseszik az űrlapot, mint ahogy tették...

Hibabejelentés ürügyén Alin még mindig csak az a hülye csetes mizéria van?
Vagy egy éve jelentettem, hogy http/https redirect loopol folyton az ali, de ugyanúgy sz@r most is...

(#19021) V/ válasza mzso (#19020) üzenetére


V/
Topikgazda

De csak eltárolódik a tied a böngészőben, az enyém meg nem.
Az Alipay csak a fizetéskor kerül elő az Aliexpress belső rendszeréből, ez biztonságosabb mint amit te használsz.
Ezt hibát amit írsz én sosem vettem észre, szerintem nem Aliexpress hiba lehet.
Ők is szoktak javítani, alakítani rendszeren idén eddig 1 alkalommal, tavaly 3-szor, csak foglalkoztak volna vele, ha ez több alkommal fordul elő.

(#19022) baandii válasza V/ (#19012) üzenetére


baandii
senior tag

köszi a segítséget, legalább így tudom hogy milyen lépések vannak még hátra!

(#19023) V/ válasza baandii (#19022) üzenetére


V/
Topikgazda

Szívesen. Az azért látszik itt is, hogy a Magyar Posta információit nem kell fenntartás nélkül elfogadni.

(#19024) mzso válasza V/ (#19021) üzenetére


mzso
veterán

"Az Alipay csak a fizetéskor kerül elő az Aliexpress belső rendszeréből, ez biztonságosabb mint amit te használsz."

Ja... már eleve el van tárolva, be sem kell írni semmit. :)

Pedig sok helyről úgy linkel, hogy https-ről http-re az meg nem lesz sikeres. Legtöbbször olyankor találkozok vele amikor a rendelések listájáról megnyitnám a tracking információkat ("Click here to view more.") , és mindig kiírja, hogy már be vagyok jelentkezve és klikkeljek a gombra. És mindig visszavisz ugyanoda.
De mostanában olyannal is találkoztam, hogy végtelenül átirányítgatja magát és örökké tölt...

Szerk.:
Úgy néz ki, hogy az előbbit lecserélték az utóbbira... Most már végtelenül próbál tölteni amikor a "Click here to view more."-ra klikkelek.

[ Szerkesztve ]

(#19025) V/ válasza mzso (#19024) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem a böngészőben, úgy értve a biztonságot, de évek óta használom az Aliexpress-t és nem hallottam fiók feltörésről.
Nincs ez a hiba ugyanarra nálam és ilyen hogy már be vagyok jelentkezve sem jön.
Célszerű lenne törölni az Aliexpress sütiket és a böngésző gyorsítótárat. A felugró abak legyen engedélyezve és ha van a hirdetés blokkolod esetleg az Aliexpress legyen kivétel, ha lehet benne olyat állítani.
Firefox-t használok és itt lépek be: https://www.aliexpress.com/

[ Szerkesztve ]

(#19026) mzso válasza V/ (#19025) üzenetére


mzso
veterán

Https-ben használod az Alit?

(#19027) V/ válasza mzso (#19026) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen. Minden fizetős helyet úgy.

[ Szerkesztve ]

(#19028) mzso válasza V/ (#19027) üzenetére


mzso
veterán

Nekem még csökkentett módban sem megy... Viszont egy üres profillal igen...

(#19029) McReay


McReay
aktív tag

Sziasztok!
Aliról rendelt már valaki MacBook Pro 13 colos géphez táskát? Óriási a felhozatal és sajnos sok esetben olvasom, hogy nem stimmel a méret vagy gagyi volt a minőség. Ha esetleg valakinek van már ezzel kapcsolatban tapasztalata, kérem ossza meg velem. Köszönöm!

Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4

(#19030) sutyesz96 válasza V/ (#18992) üzenetére


sutyesz96
őstag

Köszi a linkeket.

Én most tinydeal-en ha behelyezek egy készüléket a kosárba, van egy ilyen opcióm: sent from china stock ->Deutsche Post 0Ft

Na akkor ez most mit jelent?

No matter what, you keep finding something to fight for.

(#19031) V/ válasza sutyesz96 (#19030) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Kínából szállítódik, olyan jó neked ahol ezt látod:

és a kosárba helyezés után ezt:

[ Szerkesztve ]

(#19032) r0by


r0by
addikt

Rendeltem egy raspberry pi3 házat. De nem teljesen olyat kaptam, amilyet szerettem volna, ezért ítam az eladónak, küldtem fotót is róla. Nagy nehezen leesett neki, hogy mi a szitu. Most ezt írta erre, de nem tudom eldönteni, hogy mit is szeretne. Nem értem, hogy min csodálkozik. Meg hogy én segítsek neki árulni? Vagy mi van?
Segítenétek? :R

oh,sorry
i understand.
i wonder u can can accept it ?
help us to sell out.
then we make discout for u .
and resend one more pcs to u ok ?

(#19033) AXisBOLD


AXisBOLD
addikt

sziasztok,

próbálnék az aliexpress.com-ra navigálni, de mindig a ru.aliexpress.com jön be (chrome).
mi folyik itt és miért :F

szerk.: tárgytalan, megoldva

[ Szerkesztve ]

Aurea mediocritas

(#19034) V/ válasza AXisBOLD (#19033) üzenetére


V/
Topikgazda

Lépj be és fent a jobb felső sarokban válaszd az angol nyelvű Classic oldalt.
Esetleg a böngésződben sütik és a gyorsítótár törlése, majd újraindítása után https://www.aliexpress.com.

[ Szerkesztve ]

(#19035) kovaszoskeny válasza mzso (#19014) üzenetére


kovaszoskeny
aktív tag

március 3 óta várok refundra...

Abe due dembella

(#19036) mzso válasza kovaszoskeny (#19035) üzenetére


mzso
veterán

Jaj de jó, hogy már ez is ilyen olajozott lett...

(#19037) zsolt500


zsolt500
csendes tag

Üdv!
Valaki találkozott már azzal olyanal hogy az angol nyelvű aliexpress átváltott francia nyelvűre és nem tudta visszaállítani? Nekem már 2 laptopon is ez történt és nagyon zavaró.Hogy lehet ezt visszaállítani angolra?

(#19038) V/ válasza kovaszoskeny (#19035) üzenetére


V/
Topikgazda

Bankszámládon nincs nyoma, úgy március 6-10 közt?

(#19039) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Sziasztok!

Aliexpress ígérte (beszéltem velük live chaten) hogy felülvizsgálják az én kérésemre az accountomat, mivel suspended lett, ezt akkor írja ki amikor disputet akarok nyitni, amúgy minden mást enged. Ez volt 2 hete, azóta sem történt változás.

Csakis pozitív feedbackem van, vásárló vagyok, nem eladó.

Mit tehetnék? Csináljak másik accountot? Így nem érdemes vásárolni mert tenni sem tudok semmit ellene ha valami nem jön meg.

u.i.: 22 napja rendeltem valamit, azt írja még mindig hogy in transit, ez normális? BZ009235236CN tracking számmal, 10 dolcsi értékű.

[ Szerkesztve ]

(#19040) debcamp


debcamp
aktív tag

Sziasztok,

Azt hiszem van egy kis gond..
Rendeltem 2 kijelzőt, amiből ez egyik eltért a megrendelttől. Kértem itt segítséget tőletek. [link] és [link].
Ezt meg is tettem de azóta sem történt semmi. Párat leveleztem az eladóval. Hi my friend stb.. előszöt azt mondta hogy kompatibilis a kijelző, hiába más.. de kérte csináljak róla videót.. Csináltam. olyannyira, hogy hiába nem kompatibilis vagy épp az, a kijelző nem működik ez jól leszürhető a videóból is. Először ali üzenetben majd külön emailben az ő általa megadott email címre is elküldtem a videót linkben és az emailben külön csatolmányként, hogy ha vmi kínai blokkolás miatt nem érné el a Gdrive és egyéb linkeket, letölti ott van a videó.. illetve le is írtam neki mi van a videóban, miért rossz a kijelző.
Nos azóta nem is válaszol semmire, se email, se ali üzenet..

Kicsit zavar már a dolog, mert 27$ -ról (7e ft) van szó.. ezért most átolvastam mindent a szabályzatban, nem csak a válaszra hagyatkoztam amit kaptam. Na jön a lényeg.. megtaláltam a bővebb leírást és jött a fekete leves..
Ugye első lépés

majd pedig ez kellene

De nekem az open disputra egyből alulra ugrott az oldal ahol ugye üzenetet lehet írni az eladónak, azt hittem ez már a dispute része.. írok neki magyarázatpot és oké, indul is a dolog..
Hát most derült ki nekem hogy nem...
És persze már most hiába nyomok rá a 2 kép alapján a gombra..letelt a 15 nap..
Az eladó is sunyi volt szerintem,, jól tudta nem nyitottam (ugye véletlenül) ügyet így megvárta amíg letelik a 15 nap.. és anno a válaszban sem kaptam egyértelműen hogy 2x kell open dispute ra menni..

Leszögezném, sose volt ilyen ügyem, nem csináltam még ilyet.. ez most meg is látszik..

ilyenkor már veszett ügy bármit is tenni, kérni az alitól stb.. ?? :W :((

[ Szerkesztve ]

(#19041) V/ válasza debcamp (#19040) üzenetére


V/
Topikgazda

2017-04-26 írtam választ és abban azt is megírtam hogy 15 napod van a dispute indításra.
Ne kend rám a felelősséget hogy nem írtam a válaszba be hogy 2* kattints a dispute gombra, ugyanis a leírásban képekkel illusztrálva ott a 2 gombnyomás.

A leírás már hónapok óta elérhető. Minden belépésnél olvasható fent: Kérdés előtt kérjük nézd át az Összefoglalót!
Nem gondoltam, hogy ezek után szószerint minden hozzászólásomban leírjam, miként kell dispute-t indítani. Ezért találták ki az Összefoglalót.

(#19042) debcamp válasza V/ (#19041) üzenetére


debcamp
aktív tag

Nem kenem. Én voltam a balga.
Azt hittem a dispute annyi, hogy a rendelésnél/order menüben rámegyek hogy open dispute. Ekkor nekem a következő oldal/kép már alul volt ahol írni lehetett az eladónak. ahogy írtam is, azt hittem ez más a dispute része, leírtam a problémát, csatoltam képet és sendre nyomtam. Jött is választ, beszéltem pár üzenetben az eladóval, email, videó stb.. leírtam az előbb.
Mivel máig nem történt sem, néztem utána jobban a dolgoknak. Egyébként az, hogy én a dispute-ra nyomtam, a válaszod után volt, szóval bőven a 15 nap elején, nem is ez a gond és ismétlem, nem kenem rád.

Az lenne a kérdés, amit a végén is megfogalmaztam: Mit lehet ilyenkor tenni?

(#19043) V/ válasza debcamp (#19042) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem volt ilyen esetem, de nagy az esélye, hogy semmit.
Ha a dispute-nál az Aliexpress dönt, az ellen lehet még 7 napig fellebbezni, de itt nem volt ilyen döntés.

(#19044) debcamp válasza V/ (#19043) üzenetére


debcamp
aktív tag

Igen, sajnos összességében mondhatjuk, hogy nem lett nyitva dispute, csak üzeneteket küldtem neki az order alatt.. már látom és értem. Sajnos későn.. azért írtam az eladónak megint, hogy jó lenne ha nem az lenne a vége a dolognak. remélem jó kedvében találom. Látta a videót, tudja hogy igazam van, hogy a kijelző nem működik.. meglátjuk. Értékelni még mindig tudom... várok a válaszára.

(#19045) kircipeti


kircipeti
senior tag

Sziasztok!

Telefont mennyire ildomos rendelni Aliról? Ilyenről lenne szó: [link]

(#19046) nyisziati válasza kircipeti (#19045) üzenetére


nyisziati
veterán

Simán, nem szokott gond lenni.
+27 % áfára és 2500 vámkezelési költségre számíts.

(azt gondolom láttad a kiszemelt telónál, hogy használt)

[ Szerkesztve ]

(#19047) kovaszoskeny válasza mzso (#19036) üzenetére


kovaszoskeny
aktív tag

egen :))

Abe due dembella

(#19048) Dluinet


Dluinet
nagyúr

120GB SSD $39
kupon kód: Ruscoupon

leírás

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#19049) Kelát


Kelát
csendes tag

Sziasztok!

Vettem egy dolgot aliexpressen. Megjött a postafiókomra de nem kaptam róla értesítést így ott állt a postán két hetet majd vissza küldték. Ez egy dolog...
A lényeg a bolt felkínálta hogy ha ide meg oda kattintok, akkor tudja módosítani a tétel árát 0,01 dollárra és akkor ha megveszem küld egy másikat.
A vásárolandó tételnek Awaiting Payment státuszban kéne lennie. A boltos azt mondja ezt úgy kell csinálni hogy a kosárba rakod a cuccot és a vásárláskor a place order (narancssárga) gombra kattintok.
És itt a baj:

Nekem csak pay now gomb van ott. Nem tudjátok ezt hogy kell előszedni?

Előre is köszi a választ! :)

Az üzlet az egy jó biznisz...

(#19050) V/ válasza Kelát (#19049) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglalóban ott a tipp hozzá a 6.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.