Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-26 18:03:20

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42001) TMhun válasza Misi 007 (#41999) üzenetére


TMhun
tag

Szerencsés vagy. Nekem az LVS is katasztrófa, mint ahogyan mostanság minden.

(#42002) p.lac


p.lac
tag

Sziasztok!

Az Ali visszatérítéssel zárta a Dispute-ot június 14-én, de a Revolut számlámra még nem érkezett meg az összeg.

Az eladóval ugye nem érdemes foglalkoznom, mert az Ali-nak kellene utalnia.

Tudnátok segíteni, hogy hogyan tovább? Nem találok az Ali-hoz reklamációs lehetőséget.

A segítségeteket előre is köszönöm:

plac

(#42003) V/ válasza p.lac (#42002) üzenetére


V/
Topikgazda

A Revolutnál kell keresgélni, az AliExpress már rég elküldte. Amikor azt olvasod hogy a javadra zárult, ott a zöld betűs összeg, akkor ők max 2 munkanap múlva elutalják, jellemzően 3-5 nap és a bankszámlára megérkezik. Június 14 az vasárnap volt így 15-16 lehetett az utalás és ha bankhoz ment volna akkor már pénteken vagy legkésőbb 22-én jóváírták volna.
A Revolut az ami összevissza könyvelget vagy késik vele. Nem egyedi a problémád.

Ha ez zöld szöveg van nálad is, csak más összeggel:

[ Szerkesztve ]

(#42004) p.lac válasza V/ (#42003) üzenetére


p.lac
tag

Ez van, igen...

És valóban, a Revolut app feldobott egy értesítést, de férehúztam és azóta az appban a nyomát se találom.

(#42005) p.lac válasza p.lac (#42004) üzenetére


p.lac
tag

Balfék vagyok, tanuljatok belőle:

Aliexpress, refund, Revolut: a fizetés pénznemében lévő (al?)számlán jelenik meg Revolutban az összeg.

(#42006) t72killer válasza fairi (#41998) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

:R, én is szemeztem már ezzel. A jelenlegi mezei A-csatisommal az a baj, h kilazult a kimeneti csatija így brutál kontakt-veszteséget generál.

Egy ilyennel, amin A, micro és C ki-bemenet is van, frankón lehet kábelveszteséget mérni - ha nem bénázza el kapásból a csatinál a dolgot.

#42005: nekem még mindíg ül a revolut a múlt héten zárolt összegen, inkompetens banda... Szuperek az árfolyamaik, de ha vmi komplikáció van :(((

[ Szerkesztve ]

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#42007) fairi válasza Misi 007 (#41999) üzenetére


fairi
addikt

Az LP csomag már ilyen, nekem is van júl11 érkezési dátumú,és én se kaptam meg. Szomszédom a lakásomnál is rendel az Aliról, az ő LP-s csomagja elvileg május 5-én érkezett, de csak július végén kapta ténylegesen meg. Ezeket az LP-éket nézni teljes mértékbe értelmetlen, nyomkövetési adatok és valódi érkezés közt semmiféle kapcsolat,logika,összefüggés nincs. Ezt kb 250 csomag után mondom.

(#42008) fairi válasza t72killer (#42006) üzenetére


fairi
addikt

Nem értem nálad mi van, nekem nem szokott rajta ülni, hihetetlen gyorsan kapom vissza. 1 napon belül refund is van.

(#42009) t72killer válasza fairi (#42008) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Nem tudom, de a helpnél ("report an issue") ott van szép linkszínű kékkel, h "online chargeback form", amit ki kéne tölteni - és még nem is klikkelhető.

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#42010) zaskar


zaskar
senior tag

Sziasztok! 04.11.-én rendeltem Aliról egy 18 dolláros cuccot. Mivel még 3 hónap elteltével sem érkezett meg, júliusban nyitottam egy dispute-ot, amit el is fogadtak, így visszautalták a pénzt. Tegnap jött a postai értesítő, hogy a postán átvehető a cucc.
Ilyenkor van valami teendőm? Vagy automatikusan le fogják emelni az összeget a kártyámról újra? Évek óta rendelek Aliról, de ilyen esetem még nem volt.

(#42011) t72killer válasza t72killer (#42009) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

+nagynehezen eljutok a formra a chat opciónál (:F), mit csinál ez a szerencsétlen: automatikusan a teleszemetelt chrome-ban nyitja meg, nem-inkognitó ablakban, és még el is zavar, h egyezkedjek a kereskedővel, csak úgy áll velem szóba. Nincs mit egyezkedni semmiféle kereskedővel...

Normál karin hasonló esetben már rég jóváírták az összeget.

A ph-s revolut topik meg mélyen k.ssol, hiába kérdezek, mindenféle mást csinálnak odát:(((

No mind1, kivárom a "hivatalos" 15 napot aztán próbálok szerezni az alitól valamit, h ők le se vonták az összeget...

[ Szerkesztve ]

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#42012) V/ válasza zaskar (#42010) üzenetére


V/
Topikgazda

Írni szoktunk az eladónak hogy csak megérkezett és szeretnénk kifizetni és a válaszától függően rendezzük le a dolgot.

(#42013) V/ válasza t72killer (#42011) üzenetére


V/
Topikgazda

Hidd már el hogy nem ment el az AliExpress-re semmi pénz. Normál esetben minimum 24 óra amíg a bankban van a pénz a kártyás fizetés után, azután a kereskedő bankja pár napon belül lekéri a pénzt és a bankod elutalja nekik.
De ez csak akkor történik meg ha van érvényes megrendelés, vásárlás hozzá.
Nálad nincs, tehát el sem ment a pénz. A Revolut belső könyvelése kattant ki.
Egy nem létező vásárlást kerestetni az AliExpress-el és igazolást kérni róla hát nem is tudom.
Elküldted már a Revolutnak azt hogy a vásárlás törölve, mellékelve a "vásárlási" oldal képét?

(#42014) t72killer válasza V/ (#42013) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

"még mindíg ül a revolut..." - ezt írtam, tudom, csak nemigazán tudom kiverni belőlük. Ma jöttem rá egyáltalán, hol lehet panaszkodni nekik ("chat"), olvasd el, amit írtam. Este lesz időm screenshotozgatni meg mézesmázosan fogalmazgatni.

[ Szerkesztve ]

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#42015) EXIEZ válasza t72killer (#42014) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Egy rossz szavam nincs rajuk, nekem ennyi idot nem ultek rajta eddig.
De vannak bugok, nekem hetekig bugolt egy aktív chat, ujat addig meg nem lehet nyitni...

(#42016) Voice24


Voice24
őstag

Hihetetlen ez a kiszámíthatatlanság, keszekuszaság, ami az Alit jellemzi mostanában. Persze tudom, rengeteg eladó, üzlet van, és gondolom, a postázási metódusukhoz nincs sok köze az Alinak. Vagy mégis van? De akárhogy is van, szinte csak olyat érdemes megrendelni tőlük, amire nincs azonnal szükséged, mert a megérkezés tökéletesen bizonytalan és követhetetlen. A héten megjött egy júli 15-én rendelt, sima S-es azonosítós csomag, miközben egy másik meg Vilniusból nem tudott ideérni július 9. óta.

Ez meg kicsit off kérdés, mert nem alis rendelés: mit takarhat az a jelzés, hogy arrived in MALA. Ez hol van helyileg? Előtte Brestben volt a csomag.

[ Szerkesztve ]

(#42017) V/ válasza Voice24 (#42016) üzenetére


V/
Topikgazda

Valami lengyel hely.

(#42018) fairi válasza Voice24 (#42016) üzenetére


fairi
addikt

Małaszewicze-re gondolsz, ez egy szép lengyel kisváros. ja nem, egy nagy vasúti csomopont Kínából jövő vonatoknak :)
[link]

(#42019) Voice24 válasza fairi (#42018) üzenetére


Voice24
őstag

Köszi, így már tiszta, Brestből csak egy köpés... Remélem, onnan már nem lesz több köztes állomás Budapestig. :)

[ Szerkesztve ]

(#42020) HUNRobar


HUNRobar
tag

Sziasztok! Ez kicsit offtopic kérdés, de valakinek van aktuális tapasztalata aliexpress nem regisztrált csomag vs legolcsóbb európai ebay-es küldeménnyel kapcsolatban? Pár száz forintos tételekről lenne szó, amik egyszerűen nem akarnak megjönni aliról (egy kivétellel csak regisztrált csomag jött meg nekem március óta, mondjuk lehet a helyi posta keze is benne van a dologban) Szóval picit drágábban megvenném ugyanazt a cuccot ebayről, ahol találtam spanyol, francia stb ingyen szállításos opciókat. E8000 / B7000 ragasztóról lenne szó egyébként, itthoni webshopból a szállítás maga több lenne mint a termék ára. Köszi!

Egyébként van pozitív tapasztalat is, 38 dollár értékű aliexpress standard shippinges csomagom probléma nélkül megjött 2-3 hét alatt.

(#42021) V/ válasza HUNRobar (#42020) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem értem a kérdésed. Ha Európában van az eladó és a termék is nem 90 napos szállítások vannak, maximum 2 hét a jellemző, persze függ attól is hogy milyen szállítást fizetsz, így 3-14 nap a nagyobb átlag

(#42022) TMhun


TMhun
tag

Tegnap panaszkodtam, ma megérkezett egy rendelésem, szintén "nagyon jó" szállítási idővel. A 78. napon érkezett...

(#42023) defyhb


defyhb
lelkes újonc

Üdv!

Aliexpresses küldemény nem kézbesíthető majd 2 nappal később nagy hirtelen már kézbesített? És nem is kapok még értesítőt se? Hogy van ez?
Aliról rendelt termék jó 1 hónapja. Már időszerű hogy ideérjen.
Erre jön az email:
You package could not be delivered.
Your order xxxxxxxxxxx could not be delivered. Please contact your local post office for more details. Click below for tracking updates.
Majd 2 napra rá jön az email:
Your order xxxxxxxxxxxxxxxxx has been successfully delivered! Please confirm with us that you have received your item,
NA most akkor mi van? Nem kézbesíthető aztán mégis itt van? Átvették? De ki? úgy hogy nem kaptam semmit de még értesítőt se????

(#42024) fairi válasza defyhb (#42023) üzenetére


fairi
addikt

Üzeneteket ignorálni kell, sajnos összevissza jönnek, és sok értelmük nincs.
Ha lenne TN akkor tudnánk mi történt.
Különböző postai nyomkövetési adatok különféle üzeneteket triggerelnek, és elég kesze-kúsza tud lenni.

"NA most akkor mi van? Nem kézbesíthető aztán mégis itt van? Átvették? De ki? úgy hogy nem kaptam semmit de még értesítőt se????"
ezt neked kell kinyomozni a TN alapján. Könnyen lehet kamu TN-nel vert át a kereskedő. Egy másik ember TN-két adta és fickó először nem vette át, így nem tudták szállítani, de utána mégis befáradt és átvette.

[ Szerkesztve ]

(#42025) HUNRobar válasza TMhun (#42022) üzenetére


HUNRobar
tag

Arra gondoltam, hogy sokszor EU-ban többet tölt el kínai csomag mint Ázsiában, meg nem tudom hogy egy mezei eu-s csomagot többre tartanak-e a postán mint egy untracked kinait (azaz kezbesitik e egyáltalán vagy ülnek rajta) Csak személyes tapasztalat érdekelne hasonló rendeléssel kapcsolatban. Ebay 2-6 hetet ir. Alis rendeleseimbol van ami 100+ napja van uton, a nagyja 60+. Ilyesmi lenne https://www.ebay.com/itm/Colle-Glue-Adhesif-B-7000-15ml-Chassis-Ecran-Screen-pour-Smartphones-Tablets-/263901314100

[ Szerkesztve ]

(#42026) oszy


oszy
veterán

Lehet véglegesen törölni felhasználót az aliexpressen? Deactive-t találtam. Haverom felesége már 1 éve nem vásárol és nem akarják megtartani a profiljukat.

Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!

(#42027) fairi válasza HUNRobar (#42025) üzenetére


fairi
addikt

"EU-ban többet tölt el kínai csomag mint Ázsiában"
untrackednél nevében is benne van, nincs normálisan nyomon követve. Könnyen lehet egy ázsiai depóban pihen többet a kelleténél, de az is lehet kézbesítő postán felejtkeznek el róla, vagy összevárnak pár csomagot. Igazi postás kellene aki tudja a kulisszákat.

(#42028) V/ válasza oszy (#42026) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen lehet, az lenne az.

(#42029) V/ válasza HUNRobar (#42025) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs jelentősége hogy EU vagy kínai, ha itt van akkor kézbesítik mindkettőt, amit írtam időket az vásárlástól, elküldéstől a kézhezvételig számolt idő. Persze itt is szokott néhány % csavargós csomag lenni, de ha nem veszik el akkor 20-25 nap a jellemző maximum kézbesítési idő.

(#42030) HUNRobar válasza V/ (#42029) üzenetére


HUNRobar
tag

Rendben, köszi mindenkinek!

(#42031) p.t.r


p.t.r
aktív tag

Nekem az appban a kuponok közt mutatja az 5/10-es Baseus Official Store kupont. :)

(#42032) jozsohaver


jozsohaver
tag

Sziasztok! Már rég nem rendeltem Aliról, de most kéne egy termék.
E-packet-et válasszak szállításnak vagy Yanwen Specialt ?Melyik lehet a jobb ? Elvileg mindkettő nyomkövetéses.
Köszönöm!

(#42033) fairi válasza jozsohaver (#42032) üzenetére


fairi
addikt

Yanwen Special szolgáltatással én elégedett vagyok, ez nem economy levél, vagyis valódi nyomkövetés is lesz. Először kapsz majd egy yanwen azonosítót, és 1-2 napra rá megjelenik majd a postai ragszám is. Utóbbi nyomkövethető itthon is.
special sokszor gyorsabb mint az epacket. Szállításért, logsiztikáért egy privát cég felel saját kapacitásuk van.

(#42034) jozsohaver válasza fairi (#42033) üzenetére


jozsohaver
tag

Köszönöm szépen a segítségedet! :)

(#42035) KeFer


KeFer
tag

Segítséget szeretnék kérni. Rendeltem egy terméket, amit az eladó nem tudott szállítani. Kért 30 nap hosszabbítást, amibe bolond módjára beleegyeztem. Ma - 1 nappal a határidő lejárta előtt - magkaptam az értesítést a feladásról. Örömöm nem tartott soká, mert a feladási cím több mint egy 300 kilométerre lévő helység. Rögtön írtam a feladónak, hogy hamis nyomkövetési számot adott, és kérem vissza a pénzt. Tudom, hogy ezt nem fogja megtenni. Van lehetőség arra, hogy jelezzem az Ali felé a dolgot? Ők látják, hogy a két cím nem azonos. Nem szeretnék várni 90 napot, hogy a szokásos módon kérjem a visszatérítést. A visszaszerzett pénzen inkább mástól most megrendelném a terméket. Van valami lehetőség kapcsolatba lépni Alival?

(#42036) korcsi válasza KeFer (#42035) üzenetére


korcsi
veterán

Mitől van 300km-re a feladási cím?

referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!

(#42037) V/ válasza KeFer (#42035) üzenetére


V/
Topikgazda

Az érkezési cím számít, de hol látod hogy eltér a te címed és az amit küldeni fognak? Nemzetközi postai nyomkövetési száma van?

(#42038) KeFer válasza korcsi (#42036) üzenetére


KeFer
tag

Bocs, félreérthető voltam. Úgy értettem, hogy attól a helységtől, ahová fel kellett volna adni. Magyarul az én lakcímem és az árun lévő cím közti távolság kb. 300 km.

(#42039) KeFer válasza V/ (#42037) üzenetére


KeFer
tag

Nyomkövetési szám: RB996065739SG. Még semmi konkrétumot nem látsz a tracking-en. Szerintem csak lefoglalta a fuvarlevél számot, de fizikailag nem adta fel. Azért siettem, mert a fizikai feladás előtt még talán nagyobb esélyem van Ali-nál a refund-ra.
Applikáció nem mutatja, de PC-n az 'Order' menüpontban a 'Tracking' gombra kattintva a megjelenő ablak utolsó sora: Receiver address. Itt a címzésen kívül megadja a címzett e-mail címének egy töredékét is. Jelen esetben ebből a töredékből ki tudom következtetni a címzett nevét is.

(#42040) V/ válasza KeFer (#42039) üzenetére


V/
Topikgazda

Amíg nem kerül a szállító általi átvételre addig azt sem lehet tudni hogy pontos-e a szám. Valami adatok megjelennek de nem biztos hogy az igaz lenne, ráadásul ez majd elmegy Kínából Szingapúr felé is.Jelenleg nem látható információkra nem lehet alapozni, ez a fix: Shipment type: Small packet/letter (Singapore → Hungary)
De ez papíron szállítva van, tehát nem igazán fog működni a dispute

(#42041) KeFer válasza V/ (#42040) üzenetére


KeFer
tag

Sejtettem, hogy ez lesz. Csak egy halvány remény élt bennem, hogy valamit lehet tenni. Magam részéről biztos vagyok abban, hogy átvert a feladó. De akkor nincs más, mint kivárni a 90 napot. Viszont nem merem megrendelni mástól, mert esetleg lesz raktárkészlete, és valamikor feladja, akkor két darab boldog tulajdonosa lennék.
Én abban a logikában bíztam, hogy holnap letelik a' processing time' és mivel az én címemre faló feladást nem tudja bizonyítani, akkor automatikusan 'refund'-ra ugrana. Ha Ali-nál egy hús-vér ember pár másodpercet foglalkozna a dologgal, akkor látná, hogy az én címemre nem történt feladás. Azért még van mit javítani az Ali rendszerén. Egy programozónak ujjgyakorlat lenne, hogy a rendszer hasonlítsa össze a megrendelő címét azzal a címmel, ahová feladták az árut, és eltérés esetén ne fogadja el a feladás lejelentését tényként. De egyenlőre ez még várat magára.

(#42042) V/ válasza KeFer (#42041) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs bizonyítékod a nem te címedre :F Még el sem vitték. Ami a vásárlásnál van cím arra lehet küldeni. A nemzetközi postai azonosítók esetén nincs név szerinti nyilvántartása a postáknak szállítás közben. Ránéztem néhány SG végűre, semmi személyes információ nem látható sehol.

(#42043) KeFer válasza V/ (#42042) üzenetére


KeFer
tag

Nehogy félreértsd, nem vitatkozni szeretnék veled, mert az egy akadémikusi vita lenne. Szerintem erre jelen állásban nincs befolyása a postai nyilvántartásnak. A mai napon az Eladó csak lefoglalt egy fuvarlevélszámot. A Szállítóval még semmi adatot nem közölt. Csak megnyitotta az én 'Order number'-om fájlját, és megadta a nyomkövetési számot, amit már előzöleg hozzárendelt egy más 'Order number'-hez. Valószínűleg ő nem is tudja, hogy az Ali rendszere a részemre küldött visszaigazolásban feltünteti a szállítási címet is amihez hozzárendelték a fuvarlevél számát. Szerintem a mai levelem hatására lepődik meg, hogy megtudtam azt, amit nagyon nem szeretett volna. Szerintem azt a gyakorlatot folytatja, hogy egyszerűen nem válaszol az üzenetemre. Így csak akkor derül ki az igazság, amikor kiszállítják a csomagot a címzett részére. Ha nem terhellek, akkor majd megírom a végkifejletet.

(#42044) V/ válasza KeFer (#42043) üzenetére


V/
Topikgazda

Pontosan hol is látod egy fel nem adott küldemény címzési adatait? Én csak a mobil app-ban kapok értesítőt, de ott a Ship to-nál mindig az én címem van. A böngészős oldalon szintén. Nem is tudom hogy miről írsz, miről van szó.
De azon a helyen ha email címet látsz az hibás mert a teljes címednek kell ott lenni.
Pl: Kocsis Lajos Egerben
Receiver address: Kossuth Lajos u. 555 sz.,Eger,HunGary Koc***jos +3620333****

[ Szerkesztve ]

(#42045) KeFer válasza V/ (#42044) üzenetére


KeFer
tag

Ez nem az értesítőben látható. Aztali gépen bejelentkezve a jobb felső sarokban legördítem a menüt, és a ,My Orders'-t kiválasztva megjelenik az összes megrendelésem. Ha még nem kaptad meg a szállítmányt, akkor az adott megrendelés jobb szélén van két gomb.
'Track Order'
' Confirm Goods Received'
A 'Track Order' gombra duplán kattintva megjelennek a logisztikai információk. Itt megtalálod az animációt , hogy hol tart éppen a csomagod, TR number, Log. Company, Shipment time.
Azt követően nagyobb betűkkel a fejezetcím: Order information
Alatta 3 sor:
Order number (az én megrendelési számomat mutatja)
Shop name
Recceiver address

Ebben az utolsó sorban mutatja a másik címnek a töredékét (gondolom személyiségvédelmi okokból nem látszik a név). Egyértelműen az Ali Express regisztráció alapján. Jelen esetben egy falu neve végig nagybetűvel (gondolom így lett megadva regisztrációban), megye neve, Hungary, valamint az e-mail név töredéke pontosan olyan formában, ahogy te megadtad.

A többi megrendelésnél természetesen mindig az én adataim szerepelnek, de itt nem.
Nem tudom, hogy publikus-e az e-mail címed. Ha igen, akkor szívesen elküldöm a képernyő másolatát.

(#42046) V/ válasza KeFer (#42045) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem adatbázis hiba, volt már ilyen.

(#42047) KeFer válasza V/ (#42046) üzenetére


KeFer
tag

Köszönet a rám fordított idődért.

(#42048) Voice24


Voice24
őstag

Egy NL-es csomagom egy hete elvileg Hollandiában van, ma erre változott az állapot:
"The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed" (nagyjából ezt jelenti a gugli szerint: A szállítmány ömlesztve kerül átadásra, az áruk végleges elfogadását meg kell erősíteni) Ez mit jelenthet a gyakorlatban? Mert ilyen infóval még nem találkoztam.

(#42049) cof válasza Voice24 (#42048) üzenetére


cof
veterán

Nekem is volt már ilyen infó. Hátrányát nem éreztem, jött szépen tovább.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#42050) silvergod


silvergod
őstag

A héten 20! csomagom jött meg 1-4! hónapos rendelések..érdekes nem? :D ez nem lehet véletlen...

Iphone 12/12 PRO tokok-fóliák-lencsevédők és Samsung S20--S20 PLUS--S10 Lite - tokok és fóliák eladók ---> aprón megtalálod

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.