Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-26 18:03:20

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#301) kirkri válasza Winne (#300) üzenetére


kirkri
addikt

Én egy hét után szoktam írni az eladónak, hogy nem működik a TN.
Ilyenkor visszaír, hogy feladta és hamarosan megjelenik a rendszerben, aztán gyanús, hogy ilyenkor adja fel ténylegesen, mert másnap meg szokott jelenni valóban, egy nappal korábbi felvételi dátummal.

21 éve a Prohardveren! ™

(#302) üszök válasza D_Viktor (#295) üzenetére


üszök
őstag

Lehet inkább ki pattintották. Az Ali ha a legnagyobb akar lenni,kénytelen lesz szigorítani a sok hamisítvánnyal. Ami a Ebayról eltűnt,az most itt fellelhető,és ezt a világ nagy gyártói nem fogják szó nélkül hagyni. így hát lehet a hamis cuccok miatt kitették.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#303) Winne válasza kirkri (#301) üzenetére


Winne
nagyúr

Írtam neki, mert a február 22 azért nem ma volt már, meglátjuk így lesz-e nálam is. :)

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#304) longwild válasza üszök (#302) üzenetére


longwild
aktív tag

Kerdes, hogy mit tekintünk hamisítványnak... Manapsag mar a világ legnagyobb márkái is csak beszallitot keresnek es markaztatnak. Na most markajelzes nelkul eladni ugyanazt a termeket, az nem hamisítvány... Sot! Ha szigoruan nezzuk, akkor felmarkazva eladva sem hamisítvány, Max nem etikus a világméretű ügyféllel szemben...

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#305) Gabesz1019 válasza Winne (#300) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

Szerintem írj neki. Én is írtam, hogy még mindig nem mutat semmit a tracking number nézzen utána, hogy mi a helyzet. Azt írta, hogy nyugodjak meg, ő feladta a csomagot. Még vártam 1 hetet, aztán nyitottam vitát. Most fog letelni szombaton. Kíváncsi leszek mi lesz.

De azért érdekes, hogy amit 5 nappal később rendeltem azt tegnap megkaptam, ez meg sehol.

(#306) Gabesz1019


Gabesz1019
senior tag

Válaszolt az eladó a vitára. Azt írta, hogy, elnézést kér, de most szóltak neki a szállító cégtől, hogy visszaküldték neki a csomagot, de ő most újra elküldni nekem. Ott volt olyan opció, hogy visszavonom a vitát, elfogadom amit írt, vagy módosítom.

Rámentem hogy módosítom, beírtam, hogy nem küldte el időben a csomagot, nincs róla semmi infó és hogy full refund-ot kérek. Most megint megjelent a visszaszámláló. Megint van 5 napja hogy reagáljon.
Ez meddig megy így? Egy másik helyről közbe már megrendeltem ugyan ezt a cuccot, tehát ettől az eladótól már végképp nem kell.

(#307) Winne válasza Gabesz1019 (#306) üzenetére


Winne
nagyúr

Nekem még nem is válaszolt, pedig két levelet i írtam neki... Lassan elfogy a türelmem.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#308) depe95 válasza Gabesz1019 (#306) üzenetére


depe95
tag

Ha nem fogadja el, akkor legközelebb írd le, hogy már megrendelted máshonnan a terméket ezért kéred a refundot.

(#309) Gabesz1019 válasza Winne (#307) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

Szerintem nyiss vitát. Akkor tuti, hogy fog válaszolni.

(#310) Winne válasza Gabesz1019 (#309) üzenetére


Winne
nagyúr

Most elküldtem neki manuálisan a mailcímre is, meg még egyszer Alin belül is... Akármikor néztem rá eddig, mindig offline-t mutatott nála a store mellett, ennek nem tudom van-e jelentősége.. :F

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#311) depe95 válasza Winne (#310) üzenetére


depe95
tag

Nyiss vitát.

(#312) Gabesz1019 válasza Winne (#310) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

Az csak annyi, hogy akkor épp nincs bejelentkezve. Nekem általában 1 napon belül szoktak válaszolni. Részben gondolom az időeltolódás miatt is. Ha erre a kettőre sem válaszol szerintem nyiss vitát, arra talán észhez kap. Nekem is azután írta, hogy elküldi újra miután vitát nyitottam, előtte meg azt írta, hogy nyugodjak meg ő elküldte. De nekem most már ne küldje, nekem a pénzem kell, megírtam neki.

(#313) Winne


Winne
nagyúr

Ez a "bolt", elég jók a visszajelzései, direkt azért rendeltem innen. :F

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#314) Winne


Winne
nagyúr

Ez egy másik rendelés, ezt sem találom sehol amúgy: RC720506285CN

Nálatok?

"your order 61012120892382 has been shipped by the seller on 2014.02.18 00:35"

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#315) szili.tamas1 válasza Winne (#314) üzenetére


szili.tamas1
senior tag

Szinten semmi.

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#316) Gabesz1019 válasza Winne (#314) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

Szerintem ez sem lett feladva. Ennyi idő alatt már meg is érkezett volna, nem hogy még a TN se mutat semmit.

(#317) Winne válasza Gabesz1019 (#316) üzenetére


Winne
nagyúr

Naja, nekem is ilyen érzésem van, nem gondoltam, hogy az Alin ez ennyire gyakori... Este mindkettőnél nyitok vitát... :(((

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#318) Winne


Winne
nagyúr

Ha nyitom a vitát, az az üzenet kihez fog menni? Kinek kell címeznem a kérdéseimet/kéréseimet?

Ez így kb. jó?

"I can't see my package (Order Number: 61139552452382 ) on China Post Air Mail Website. The tracking number is China Post Air Mail RC607880623CN.

"Your Order 61139552452382 has been shipped

Dear Szabolcs Katona,
This is an e-mail notification to inform you that your order .61139552452382 has been shipped by the seller on 2014.02.22 15:14. You are advised to contact the seller for shipment information."

I already sent a few messages to the seller, but he didn't answer me."

[ Szerkesztve ]

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#319) Gabesz1019 válasza Winne (#318) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

Ez így jó. Én ennyire nem részleteztem, de ez jó ha beleírod, hogy mikor "adta fel" elvileg. Így legalább látják, hogy majd 1 hónapja semmi infó nincs róla. Ezt az üzenetet az Ali is látni fogja meg az eladó is.
5 napja van hogy válaszoljon rá.

Nekem a 3. napon válaszolt. Elutasította a vitát. Írta hogy most tudatták vele, hogy a szállítmányozó cég visszaküldte a csomagomat hozzá és hogy majd újra kipostázza.
Aztán volt olyan opció, hogy visszavonom a vitát, elfogadom a feltételeket, vagy módosítom. Én módosítottam és beírtam, hogy nem adta fel időben a csomagot, most már nem tartok rá igényt és, hogy a pénzemet akarom vissza. Most megint van 5 napja, hogy reagáljon. Csak azt nem tudom, hogy ez meddig fog így menni, meddig lehet így módosítgatni, mikor ad igazat az Ali valamelyikőnknek?

(#320) Winne válasza Gabesz1019 (#319) üzenetére


Winne
nagyúr

Na és amikor a pénzt kéred vissza, akkor tudod adni a mínusz pontot neki?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#321) Gabesz1019 válasza Winne (#320) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

Amíg nem zárul le az üzlet addig nem tudod értékelni az eladót.

(#322) Winne válasza Gabesz1019 (#321) üzenetére


Winne
nagyúr

Attól függetlenül, hogy a pénzed visszakapod még le lehet pontozni?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#323) Gabesz1019 válasza Winne (#322) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

Az eddigi sikeres üzletek után mindig értékeltem. Gondolom, hogy a vita lezárultát követően is lesz rá lehetőség.

(#324) pomphl


pomphl
csendes tag

Ki hogy halad a discount defenderrel? Nekem loadingot ír ki és ott vége.. Nektek van ilyen?

(#325) Gabesz1019 válasza pomphl (#324) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

Szintén csak tölt...

(#326) -conrad-


-conrad-
addikt

Sziasztok,

van bármi mód, hogy paypallal fizessek? Nem akarom kiadni a kártyám adatait ilyen oldalnak mint ez, sok a probléma ahogy beleolvastam.
Szeretnék rendelni innen mert az árak jók csak nem tudom hogyan fizessek.
A banki átutalásos rész valami olasz vagy nemtom, a webmoney meg orosz.(mondjuk webmoney accom sincs)

(#327) Winne válasza -conrad- (#326) üzenetére


Winne
nagyúr

Miért nem kérsz akkor egy internetkártyát a bankodban?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#328) -conrad- válasza Winne (#327) üzenetére


-conrad-
addikt

2000 forintos fizetés miatt nem akarok.

(#329) Winne válasza -conrad- (#328) üzenetére


Winne
nagyúr

Akkor utalj nekem 3000-et és megveszem neked. ;] :DDD

Később nem rendelnél mást is? Közvetlen ismerősödnek nincs ilyen kártyája?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#330) longwild válasza -conrad- (#326) üzenetére


longwild
aktív tag

Nem az oldallal vagy a fizetés megbizhatatlanságával vannak gondok, hanem az eladok egy részével. Ez ellen a paypal sem véd amit az ebay használ...

Viszont amig nem igazolod vissza, hogy megkaptad a cuccot, addig a pénz a megbizható aliexpressé és nem az eladójé...

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#331) szuszinho


szuszinho
őstag

Rendeltem egy női felsőt. Meg is érkezett, csak el volt szakadva. Nem csináltunk belőle nagyobb problémát, mert meg lett varrva. Az eladó ennek megfelelően kapta az értékelést, erre most jön azzal, hogy a legközelebbi vásárláskor ad $3 kedvezményt, csak módosítsam az értékelésemet. Köszi, de nem hiszem, hogy fogok onnan vásárolni, ráadásul örüljön, hogy nem kértem "kártérítést" (refund)...

(#332) ---Lasali--- válasza szuszinho (#331) üzenetére


---Lasali---
Közösségépítő

Ez az oldal egy hulladék, hamisítvány szaroknak a meleg ágya.
Nekem meg a 8500 ft om bukott, mert ez a refund is lejárt, nem is kérhetem, ez is egy baromság..

(#333) szuszinho válasza ---Lasali--- (#332) üzenetére


szuszinho
őstag

Nekem még nem veszett oda pénzem, igaz szerencsére nem sokszor kellett refundot kérjek.

(#334) Winne válasza szuszinho (#331) üzenetére


Winne
nagyúr

Írd meg neki, hogy küldjön még egyet ingyen és akkor nem kap negatívot. :K

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#335) kirkri válasza szuszinho (#331) üzenetére


kirkri
addikt

Volt a tiéddel megegyező esetem, visszaírtam az eladónak, hogy nem kértem refund-ot, mert alacsony az érték, de pozitívra csak abban az esetben változtatok, ha full refund-ot ad. Igy is történt. :)

21 éve a Prohardveren! ™

(#336) szuszinho válasza kirkri (#335) üzenetére


szuszinho
őstag

Na ezt kipróbálom én is, de tuti nem fogja visszafizetni.

(#337) Gabesz1019


Gabesz1019
senior tag

Ezt nem értem, magától lezárult a vitám. :F
A megrendeléseknél megjelent, hogy: Status: Finished pedig nem nyomtam rá, hogy megerősítem, a csomag megérkeztét. Ez hogy lehet, az eladó nem fogadta el a kifogásomat és lezárult? Vagy most mi van? A pénzemet akarom vissza.

Szerintetek írjak email-be az Alinak?

(#338) Gabesz1019


Gabesz1019
senior tag

Ez az eladó: [link]
Ne rendeljetek tőle semmit! Már több mint egy hónapja nem küldött semmit, és most sem akarja visszaadni a pénzemet.

(#339) Winne válasza Gabesz1019 (#337) üzenetére


Winne
nagyúr

Ez érdekes, kíváncsian várom mi lesz belőle.

Ha a vita végéig nem válaszol az eladó, akkor mi van?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#340) szili.tamas1 válasza Winne (#339) üzenetére


szili.tamas1
senior tag

Akkor megkapod amit kersz. Hagynak idot megegyezni.

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#341) Winne válasza szili.tamas1 (#340) üzenetére


Winne
nagyúr

Remek. 5 napról számol vissza, most tart a felénél és még nem reagált. Beleírtam, hogy dobtam már neki maileket, de azokra sem reagál, kíváncsi leszek.

Olyat is hallani, hogy visszajön a pénz és mégis megjön a termék, olyankor mi van?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#342) szili.tamas1 válasza Winne (#341) üzenetére


szili.tamas1
senior tag

Olyankor ha f@sza gyerek vagy megveszed ujra/elkuldod ujra a penzt. Alin nem nagyon van ilyen. Ha item sent abroad van akkor az meg is fog erkezni. Max adnak partial refundot vagy kedvezmenyt a kovetkezo vasarlasbol.
Ha a trackingen nem latszik hogy jon akkor megadjak a full refundot ha nem reagal a seller. Nekem ugy megadtak hogy egy honapja a kinai postan rohadt a csupasz telefon (akku,minden nelkul) tehat ha vkinek lenovo a760 akkura vagy toltore van ingerenciaja ocsoert megszamitom.

[ Szerkesztve ]

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#343) Gabesz1019 válasza Winne (#339) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

Sikerrel lezárult. Megkaptam a full refund-ot. 7-10 napon belül utálják vissza a pénzt.
Azért az értékelésbe ezt be fogom írni, hogy nem küldte el a csomagot és még elismerni is alig akarta.

(#344) thefreeman


thefreeman
aktív tag

Sziasztok.
Kezdő vagyok ilyen külföldi vásárlások terén. Az lenne a kérdésem hogy ha több dolgot is rendelek de különböző eladóktól akkor azokat egy dobozban kapom majd meg vagy külön külön? Valamint az USB adathordozókkal és a memóriakártyákkal milyen tapasztalatok vannak? Azt már tudom hogy csak olyantól érdemes vásárolni akinek legalább 100 kitűnő értékelése van.

(#345) Winne válasza szili.tamas1 (#342) üzenetére


Winne
nagyúr

Egy futócipő, amiről most szó van, az ár miatt gondoltam bepróbálom, hátha ugyanolyan jó, mint amit itthon megveszek a boltban, de így már meggondolom, hogy lerendeljek-e még egyet, ha vissza is kapom a pénzt, mert akkor most megint várnom kell egy jó egy-másfél hónapot rá.. Meglátjuk mi lesz a vége, aztán kitalálom.

@(#343) Gabesz1019: na ez a kisebbik rossz, legalább megkaptad. :K

A másikra is nyitottam én is, arra egyből tudott reagálni a másik eladó, vissza is adta a pénzt.

"Lisa Jobs
Mon Mar 17 22:24:59 PDT 2014

friend, we have agree to give you refund,hope you can leave us positive feedback in this order, thanks a lot. Apologize for your inexpedience again"

Gondoltkodom rajta, hogy lehúzzam-e...

[ Szerkesztve ]

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#346) Gabesz1019 válasza Winne (#345) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

Szerintem korrekt volt, hogy nem kezdett el kifogásokat keresni, megmentegetőzni, hanem megértettet és visszaadta a pénzt. Az enyém még jött a mesével, hogy neki is visszadobták a csomagot és, hogy majd újra postázza...

(#347) Winne válasza Gabesz1019 (#346) üzenetére


Winne
nagyúr

:K

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#348) Winne


Winne
nagyúr

Azt leírhatom a dispute-ra, amire a pénzt kaptam vissza és reméli, hogy nem adok negatívat, hogy ha kettőt küld helyette, akkor nem adok, vagy van ennek valami szabályba ütköző mivoltja? :)

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#349) Gabesz1019 válasza Winne (#348) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

Már mint úgy gondolod, hogy vissza adja a pénzt és még két terméket küld ingyen? Szerintem ebbe nem fog belemenni, de egy próbát megér.

Én amúgy semleges értékelést adtam (3*) de odaírtam, hogy nem küldte el a terméket, de visszaadta a pénzt. Annyira azért csak nem akartam lehúzni.

(#350) Winne válasza Gabesz1019 (#349) üzenetére


Winne
nagyúr

Nem, arra gondoltam, hogy odaírhatom-e, hogy lerendelem újra és nem kap negatívot, ha küld egy helyett két darabot. 3 dolláros cucc ez.

Ütközik ez szabályba valahol?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.