Megvettem. Ez a bmw M2 igazi fun kocsinak tunik, nameg az orok szerelem, a Porsche Káp...
eat, sleep, play, replay
Megvettem. Ez a bmw M2 igazi fun kocsinak tunik, nameg az orok szerelem, a Porsche Káp...
eat, sleep, play, replay
1.8.11, honapok ota nem voltam online, most kaptam csak meg. Rosszabb lett azota a fizika?
Szerk: V2 szerint okay. Holnap kiprobalom
eat, sleep, play, replay
Még nem mentem vele, de csak így ránézésre baxottul tetszik az új porka, lehet megtekergetem majd este.
Nálam frissült a gáma is 12-esre (régóta 11 volt). 11-esben tweakelték kicsit az extrém toe beállításokat asszem. 12-esben mit babráltak azt még nem tudom, nem prbóbáltam még.
Erről vélemény? VR-t nem akarnék, 34-es moncsin nyomom, néha nem ártana, ha tudnék kicsit jobbra-balra nézelődni.
Ezt nem ismerem, de nekem van TrackIR 5. Nagyon jó, ha jól állítod be. Nekem 3 * 24" monitor volt, amit Acer Predator 35"-ra cseréltem le.
Ez egy trackir klón akarna lenni. Szóval jók a tapasztalataid vele. Cool, köszi.
Kivéve hogy a trackir infra érzékelős ez meg egy webkamera.
Ez valami újítás, hogy hideg gumikkal enged ki a boxból?
Most beállítottam én is a TrackIR-t, már régen használtam az AC-ban is. Vissza kell szokni hozzá
Az új GT3 Porsche nekem érdekesnek tűnik, kanyarba érve mintha alulkormányzott lenne, kijáraton meg érzékeny a gázra és már farol is kifelé. De azért fun
Az elvük ugyanaz: csak itt a kamera a led fényeit veszi és a sw ezalapján tudja számolni, hogy mit is kellene mutatnia és nem az infravevő a 3 infrajelet, ami trackir-ben van. Megvalósítás más, az elv ugyanaz.
Bizonyos kategóriákban nincs/nem engedélyezett a gumimelegítő paplan. Így hideg gumikon kell kigurulnod és neked kell üzemire melegítened. Ez versenyen izgi, amikor tolni is kellene neki, de a gumik még jéghidegek boxkiállás után.
Igen, az van, amit írsz. Próbáltam emelni a seggén, az orrát meg lejjebb vinni, egy picivel jobb lett. Nálam nem egyenes vonalú féktávokon akar beelőzni a segge, hiába toltam full hátra a fékerőelosztást. Kigyorsításokkal nincs sok gondom (1-es fokozatot el kell felejteni), trükkös féktávokkal annál inkább (silverstone-ban van pár ilyen).
Kipróbáltam egy BMW M2 online versenyt Monza-ban, valahogy a hibázások ellenére sokaknak bejött, chatben írták a 20 perces race után.
Pont hogy hatul nincs tapadas, nagy a rake. Elejet kell emelni, hogy jobban tapadjon hatul.
De ez inkabb mechanikus tapadas hiany - alassu kanyarokban jelentkezik- itt vmi futomu beallitas kellene
Erdekes kocsi, en is mentem Nürbugringen vele de egyelore 1.5 seccel maradok el a regi idomtol. Pedig a 992 jo 1-2 eccel gyorsabb palyatol fuggoen. Vhogy nem talalom vele a tempot.
Amit nem szeret, az a lift mid corneren, inkabb erdemes kicsit tartott gazzal fordulni, hogy ne alljon meg a hajtas, mert akkor eloz a kilincs.
Ma megyek meg vele kicsit
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
Az új lambót imolába képtelenség lexussal megelőzni. Az uccsó kanyarba rágyorsítottam, szélárnyék a seggébe, majd a 4. fokozatban úgy megy el előlem mintha egy kategóriával gyengébb kocsival mennék. Ez így marad???
A videófelvételhez kell a dzsífósz ekszperiensz? Nem történik semmi alt f9-re.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Ok, de bekanyarodáskor meg olyan alulkormányozott, hogy gyakorlatilag nem lehet vele befordulni. Ha fordulósabbra csinálja az ember, akkor meg a valaga akarja megelőzni az első tengelyt. Küzdősnek tűnik, de nekem tetszik.
Az új 488 challenge még durvább Iszonyat végsebessége van (290-et megy Monzában, a GT3-as 488-as meg 275-280 körül csak), de kanyarodni nem tud. Egyenesben nem tudod megelőzni, kanyarokban meg körbeautózod. Új lambót még nem próbáltam, lehet az is valami hasonló?
Sztem igen, imola első kanyarjában folyton kicsúsztam, vagy megdobott a rázókő, nem tudtam sose akkorát fékezni mint a lambós tempója volt és hátulról telibeverni meg nem akartam. pedig az első kanyarig vagy 3-4 autóhossz előnye volt már, annak ellenére h az első 100 méteren közeledtem rá.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Erre eddig is ott volt a reiter.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Igy van.
Nagyon meg kell valasztani a kanyarsebesseget es a kormanyszoget is, nagyon hamar elveszti a tapadast.
Mas: most nezem a dagadt streamjet es a suttyo - toe-t tett hatra
Ez az elso szabaly, amit a setupnal megtanulunk, hgy SOHA nem allitunk - hatulra, oda csak + szabad.
Es ennek ellenere iszonyat gyors. Ez mijafasz?
eat, sleep, play, replay
Ez egy hiba, és már elég régi. Volt, hogy akkor volt a leggyorsabb a setup ha elöl hátul maximum negatívban volt a TOE. Most azt írták , hogy javítva lett. Ezek szerint nem. Próbáld ki.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
Az új porsche csúszik mint a fene jobban mint a régi cup
Az m2 bmw meg állat! A hangja isteni, a sebessége… hát hogy egy legszarabb tcr autó 10mp-el gyorsabb a ringen, az durva
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Nekem is ez az erzesem! A regivel 1.57.3-t mentem Nurburgringen 39 fokon, most 1.58.0-t hidegebb idoben.
Nagyon sok marad benne, pont azert mert tul ovatosan megyek. Iszonyat csuszkal es azt legalabb mindenhol
Erre nagyon ra kell fekudni, hogy uraljuk...
eat, sleep, play, replay
eat, sleep, play, replay
Tegnap este oulton parkba gurultam egyet 11 masik mukival, abbol 8 evvel az uj porkaval ment. Egyetlen egyet se eloztem az uccso helyrol indulva mire a tobbi gt3 as kocsit utolertem, a szelrozsa minden iranyaba repultek az elso korbe.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Most toltam egy monzát az új cup-pal, teljesen jól lehet ott menni vele.
Vicces összeengedve az új lamboval. Kigyorsításokon, egyenesekben úgy elmegy a kb 620 lovas lambo, mint az állat, kanyarokban meg a porka pirít oda neki, de durván. Jók ezek a multiclass-ok.
Spa-ban lambóval mentem, amíg mögöttem volt a cup, addig nem nagyon volt esélye előzni, iszonyat lóerő hátrányban van, de köridőben összességében spa-ban gyorsabb a cup. Ha megelőzött, akkor kanyarokban nagyon sokat rám vert, amit az egyenesekben nem tudtam visszahozni.
Mosr mar singleben is lehet tetszes szerinte kevergetni a mezonyt
eat, sleep, play, replay
Bárkinek hasonló még, hogy frissitettem az uj dlc-t elvileg minden dlc-m megvan és mégis játékon belül ott egy lakat. Nem engedi használni az új packot. Valakinek megoldás javaslat erre?
meg kell vásárolni a DLC-t, nem csak frissíteni a játékot. 12€ elvileg
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
€10.99.
Fanaticalon vettem, ott 9.34 volt a FANATICAL15 kuponnal.
Közben megtaláltam igen, fogalmam sincs hogy jutottam a steam dlc oldalára de nem jelezte sehol a vásárlási lehetöséget. Ezt nem is értem hogy előre letölthető de amugy vedd meg
Csak akkor tölti le és települ, ha már megvetted. Az, hogy a játékban már megjelennek, de nem elérhetőek ezek az autók, az az ACC frissítésének és "reklámjának" köszönhető.
Az LFM után tökéletesen érdektelen lett az összes szerver. Más is így érzi?
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
Nem, előre letölt mindent, mert acc -ben simán mehetsz olyan futamon, hogy bent van valakinél valamelyik evo kocsi, miközben neked nincs meg.
Valóban, jogos
CP-n jó futamokat toltunk tegnap este. Erős mezőny volt a futamokon.
Igen, csak nekem értelmetlennek tűnik. Az a pont rendszer nagyon jó, és az hiányzik.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
CP-n is a rangsorod alapján sorol be. 1-es szerverre kerülnek a legerősebbek, rajtszám jelzi, hogy ki hányadik a rangsorban. Bár 1-esen is sok 9xx-es van (900-ig erősorrend szerint osztja a rajtszámokat, 900-tól már nem tudom hogy megy).
LFM season6-ban lesz porsche cup és TCX futam is. Mivel HVML-ben is megy majd a TCX, jó lesz gyakorlásnak, szokni az autót Nekem nagyon bejövős, a kis M2.
Fura, hogy se Engine map, se BrakeBalance, alig lehet valamit állítani.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Oulton park az első hét! Jól kezdődik
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
Oulton parkban az aszfalt finoman szólva nem jó. Hova rakjam a lengéscsillapítást, és a hátsó szárnyat? Most a gyors be-ki 2-3 elöl hátul illetve 11 a szárny.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
Az internetszolgaltatom ugy gondolta a hetvegen h nekem nem kell simeznem, kivagyok mar az otpercenkent megszakado nettol. Tusit nem ertem hogy tud ai ellen versenyezni, folyamat belejuk megyek hatulrol, varatlanul koran fekeznek. A gt4 es versenyek viszont nagyon bejottek ai ellen is, es ezt a meklaren gt4 est piszokjo vezetni.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Nekem a kormányom USB kábele gondolta azt, a legjobb időpont megtörni 2perccel a quali kezdete előtt van
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Melyik palyan mennek beled?
Vannak palyak, ahol nagyon szarak, de vannak olyanok, ahol jok. Multkor egy palyan ugy bedobta mellem az AI - szabalyosan, nem dive bomb - hogy engednem kellett neki, alafordulni, visszatamadni es visszaelozni.
Palyafuggo, hgy mnnek rajta
eat, sleep, play, replay
Will tesztelte PS5-ön és PC-n az FFB-t:
https://youtu.be/RqaryBGNTR8
Nem belém jönnek, én tolom fel őket. Kb minden pályán van nagyon rossz féktáv az ai nál, de konkrétan spa és nürburgringen gurultam.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Üdv, kéne egy kis segítség. Nagyon nem találom a lexust oulton parkban. Szeretnék kérni egy értelmes setupot ha van valakinek. Erre a pályára még gyalogost sem engednék nem, hogy versenyautót.
[ Szerkesztve ]
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
Hétvégén volt VLN is , vagyis tavaly óta NLS (Nürburgring Langstrecken-Serie) néven fut.
[Youtube teljes verseny, slow motion rész]
BMW M6-ok idén már nem mentek. Összesen 6 M4-es volt elvileg 2 privát és a BMW Junior csapat által. Porsche 911 GT3 Cup autók is szép számmal voltak jelen (13 db).
Hétvégén mentem pár versenyt az új 992-es Cup-pal online. (Kaylami, Monza, Hungaroring) Nagyon tetszik. Jó lett ez a vegyes kupás autózás. Lambo, ferka mit lépnek egyenesben... Kanyarban meg körbe autózod őket. SA pontomat fel kell tornászni 50 körül volt, már megvan a 60. Eddig ha online nyomtam akkor RRE volt. Fő (erősebb) gépemre most került fel a kormány, így az ACC is mehet online.
Reggel at tudom küldeni a sajatom, de kb ugyanaz mint az agressziv, egy kicsit alacsonyabbra allitottam es annyi. Sztem viszonylag jo itt a preset.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Sajnos a VLN "kis" bajnoksag, nem igazan van ra penz, igy a kozvetites is ennek megfelelo.
Iden nem neztem, de tavaly igen es kamera kep csak a nurburgring GP palyarol volt, meg a Döttinger Höhen, többre nem maradt penz.
Kicsit uncsi volt, hogy mindig ugyanazokat a snitteket latod, semmit a nordrol
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay