Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4701) v2


v2
senior tag

[link] Ez jó lesz

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#4702) GalaHU


GalaHU
őstag

A múlt héten végigküzdöttem magam a Rookie szerverek megpróbáltatásain és sikerült feljebb lépnem! A legnagyobb meglepetésemre nem is Iron szintet kaptam, hanem Bronze-t ! :)

Viszont innentől nem értem a Split beosztási rendszert, egy öregebb ezüsthátú igazán elmagyarázhatná!

Ugyanis hiába gyorsultam az adott pályán (most épp Misano) több mint egy mp-et Qualy-n és versenyen is, folyton olyan Split-ekbe oszt be ahol labdába sem rúgok, így folyamatosan csökken a ELO-m... :(

Hébe-hóba tudok nagyon taktikus versenyzéssel (igyekszem az első 1-2 körben kimaradni a balhékból és megcsípni pár helyet) és 1-2 tiszta előzéssel előre jönni, de ha a következőn éppen kilöknek akkor oda az addig kuporgatott pontocska.

Az alacsonyabb Split-ekben (ahova való lennék) szintén nem a dobogóért küzdenék, de legalább az első 10-be beférnék idő alapján, csak sose oda oszt be. Azt sem értem, hogy a bánatban lehet valaki 2 Splittel lejebb, ha 2 mp gyorsabb mint én?

Biztos én csinálok valamit rosszul, és van valami taktika amit követnem kellene, de egyelőre tanácstalan vagyok...

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4703) biker válasza GalaHU (#4702) üzenetére


biker
nagyúr

az iron/bronze stb az a safety ratingen alapul, ha kiléptél a rookieból
A splitbe osztás meg ELO-n alapul mivel mindenki 1500-al kezd, ezért középmezőny felett oszt be. Majd ahogy csökken, megtalálod a helyed. nekem ez a 3-4 split általában, jellemzően az utolsó elejébe vagy az utolsó előtti végébe rak
Rajtszámod jelenti a splitben a helyed. pl 3. split 8-as rajtszám akkor a 8. a sorban a splitben, 30-35 fő egy split

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#4704) GalaHU válasza biker (#4703) üzenetére


GalaHU
őstag

Az Iron-nak és a Bronze-nak is ugyanúgy 4.0SR-je van, én azt láttam az oldalon, hogy 1300-as ELO felett vagy bronzban, ez a különbség.

Bízom benne, hogy megtalálom addig a helyem amíg nem esek be 1300 alá.. :)

Bár ahogy elnézem ez is csak e-pénisz, mert nincs több versenylehetőség a magasabb kategóriáknak ELO-ra alapozva (egyedül a Bronze+ van most fönn, de oda is "csak" 1500 fölötti ELO kellene), ellenben az SR az ami igazán számít.

Igyekszem is erre gyúrni, de egyrészt a csökkenések 90% nem rajtam múlik, mert nekemjönnek (már egy pozivesztés nélküli kocc is csökkenést okoz) másrészt már volt olyan, hogy a baleset elkerülése érdekében inkább kimentem a pályáról, erre meg túl sok lett a Cut, és kaptam egy fincsi DT-n... :)

Még azt vettem észre, ha valami lehetetlen időpontban (pl.: hétköznap délelőtt) van a verseny, akkor kevesebb a Split és jobbak az esélyek.

[ Szerkesztve ]

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4705) biker válasza GalaHU (#4704) üzenetére


biker
nagyúr

ja igen, valamennyire függ az elotól is, hiába lenne az sr 7 ha az elo 800
bár nem fenyeget a veszélye, hogy gold platinum legend legyek

[ Szerkesztve ]

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#4706) Géjza válasza GalaHU (#4704) üzenetére


Géjza
őstag

Teljesített versenyek számától is függ, meg az ELO-tól, meg SR-től. Pl én Silver + vagyok, de ha 2500 fölé menne az ELO-m, akkor átrakna Goldba. Ha 2000 alá csúszok, akkor meg sima Silver lesz a plecsnim.

Alienhez kellő 3 szemaforból egyik nálam már zöld, egy másik hamarosan zöldre vált, az ELO-n még kell egy "kicsit" dolgozni. :DDD

"Everybody starts with the ROOKIE licence and can get better licences with increasing number of ranked races (*) as well as higher Elo- and Safety-Rating (SR):
ROOKIE: You keep the ROOKIE licence as long as you have less than 10 ranked races or the SR drops below 4.0

IRON: For the IRON licence you need 10 ranked races and at least 4.0 SR

IRON+: like "IRON", but min. 1000 Elo

BRONZE: min. 1300 Elo, 10 ranked races and min. 4.0 SR

BRONZE+: like "BRONZE", but min. 1500 Elo

SILVER: min. 1700 Elo, 25 ranked races and min. 5.0 SR

SILVER+: like "SILVER", but min. 2000 Elo

GOLD: min. 2500 Elo, 50 ranked races and min. 6.5 SR

GOLD+: like "GOLD", but min. 3500 Elo

PLATINUM: min. 5000 Elo, 100 ranked races and min. 6.5 SR

LEGEND: min. 6000 Elo, 150 ranked races and min. 6.5 SR

ALIEN: min. 8000 Elo, 200 ranked races and min. 6.5 SR"

(#4707) GalaHU válasza Géjza (#4706) üzenetére


GalaHU
őstag

Ezt értem, csak úgy érzem magam mint az az ápolt aki szerint mindenki hülye, csak ő helikopter… :) Nem vagyok hozzászokva hogy folyton pofoznak, miközben meg valaki ugyanakkora ELO-val 2 mp-el jobbat megy és egy másik Split-ben dobogón végez. De muszáj lesz belejönni…

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4708) adrian360 válasza GalaHU (#4707) üzenetére


adrian360
őstag

az ELO olyan, hogy kell vagy 100 futam (vagy meccs, akár milyen játékban nézzük) mire rendesen a helyedre kerülsz. LFM-en sok olyan "kezdő" van, akik valójában meg már több száz órát játszottak, csak most regisztráltak be. mivel mindenki 1500-on kezd, így ezen a szinten nagy a különbség az emberek között.

(#4709) Géjza válasza adrian360 (#4708) üzenetére


Géjza
őstag

Vagy kapott 1-2 rajt utáni balesetokozásért párszáz ELO levonást (baleset okozás az első körben -200 ELO) és most küzdi vissza magát.

(#4710) GalaHU válasza adrian360 (#4708) üzenetére


GalaHU
őstag

Oké srácok, hiszek nektek! :)

Viszont a hőmérsékletekkel és a guminyomással ma nagyot szívtam, pedig eddig bejött:

Már eddig is feltűnt, hogy a meghirdetett hőmérséklet (Iron, Coach Dave, Misano) nem ugyanaz ami a versenyen fogad, hanem van pár különbség. Délutáni futamon viszont volt egy olyan korábbról elmentett setupom
ami mind a levegő mind az aszfalt tekintetében szögre ugyanaz volt. Betöltöttem a Qualy-ra ugyanazt a 20 liter benyát, aztán 2 kör alatt olyan 28,2-28,3-as nyomásaim lettel elől, hogy alig tudtam értékelhető időt futni. :W
A büdösvégèről indultam, az ELO szüret elúszott, de gondoltam akkor megfontolt kocsizással legalább a Safety-n tolok egy picit.
Mivel a Qualy és a Futam ugyanolyan hőmérsékleten futott, visszavettem 5-6 kattintást a nyomásból, hogy bemelegedve 27,7-re menjenek majd fel.
Hát ahogyan azt Móricka elképzeli! 27,1-nél magasabb még akkor se volt amikor blokkoltak esetleg a kerekek… 3 körig tudtam tartani a tempót, aztán a fakezű-félszemű falubolondja is körbehugyozott, annyira nem volt tapadás.
Mi a fene történt?
Ti hogy állítjátok be a nyomást? Én Practice módban, de mivel hőfokot nem lehet állítani az időponttal játszom. Ha meg egy futamon bejön a nyomás mindig hőfokokkal együtt elmentem a setupot újrahasznosításra…
Érdemes lenne online setupolni? Egyszer benéztem egy ilyen FP lobbyba, és hiába volt ugyanaz a neve mint a későbbi futamnak, tök más hőmérsékletek voltak, akkor meg minek kerülhessem a többieket?

[ Szerkesztve ]

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4711) Géjza válasza GalaHU (#4710) üzenetére


Géjza
őstag

Jól csinálod, én is így tolom. Megnézem mennyi lesz az adott futamon a hőmérséklet és rajt időpont, practice-ra is ezeket állítom és go. Futamokon max finomhangolni kell, de nagyrészt hibátlanok a nyomások, csak tolni kell neki.

Optimum pályán jobban felmegy a nyomás, mint green, fast asztfalton. Bár LFM kvalin és futamon is optimum a pálya (100%-ig nem vagyok ebben biztos), szóval ez sem nagyon okozhatta a difit. Brake duct-okat nem piszkáltad közben?

(#4712) GalaHU válasza Géjza (#4711) üzenetére


GalaHU
őstag

Áh, a duct-okhoz még nem merek nyúlni, egyelőre csak a nyomásokkal akarok képbe kerülni. Azt kísérletezem, hogy 1 fok különbség valóban egy kattintásnyi változtatást igényel-e? Eddig úgy tűnik, hogy a koraesti hűvös idők kivételével jó ez az ökölszabály.

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4713) biker válasza GalaHU (#4712) üzenetére


biker
nagyúr

de a duct-al állítod a fék és ezáltal a felni hőfokot. a féket jó 300fokon tartani minimum (zöldben ha HUD-on nzed), és ha egyet nyitsz vagy zársz a ducton, az akár 0,5psi is lehet +-

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#4714) GalaHU válasza biker (#4713) üzenetére


GalaHU
őstag

Köszi, ezt tudom, de még nem állítottam soha, így a fent leírt parajelenség sem múlhatott rajta. Egyszerre mindig csak egy paramétert változtatok, és akkor lépek tovább ha azt már ismerem. Pláne hogy sok minden visszahat más paraméterekre, így elengedhetetlen hogy a korrekciónál már tudjam hogy az hogy működik.

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4715) mmdms válasza GalaHU (#4712) üzenetére


mmdms
addikt

Olyan 30 fokig 3 fokonkent szoktam 0,1 PSI t allitani felette ket fokonkent egyet. Hany perces egy lfm futam? Mert mar 30 perces cpn is 77 liter benyaval megyek, ekkora sujjal kerek 28 psi re allitom a verdat, igy konnyebb kocsival pont jo lesz.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#4716) v2 válasza GalaHU (#4714) üzenetére


v2
senior tag

Mivel szoktál menni?

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#4717) GalaHU válasza v2 (#4716) üzenetére


GalaHU
őstag

A nyugalom kedvéért BMW M4-el, elég bolondbiztos. Általában pár tizeddel gyorsabb tudok lenni Hondával, de az jóval pajkosabb, ès ha a abban meglöknek vagy hirtelen kell irányt váltani nehezebb összeszedni.

[ Szerkesztve ]

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4718) v2 válasza GalaHU (#4717) üzenetére


v2
senior tag

A setupot megnézhetem privátban?

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#4719) f3rdzs0 válasza GalaHU (#4710) üzenetére


f3rdzs0
senior tag

Én általában Hot Stint-en próbálom az LFM-re belőni a setupot. Default 27 fok (és tudod állítani), szóval LFM-ben gyorsabb leszek, mert ott jobb általában az idő (és pszichésen jót tesz nekem, hogy gyorsnak érzem magam :D), és konzisztens kb minden pályán.
10 perc, szóval nem túl hosszú, de ad egy keretes szerkezetet a gyakorlásnak, és nem a boxból indulsz mint a Practice-ban, szóval kicsit hamarabb érezheted, hogy vezetsz (első körben +2 TC meg ABS, másodikban -1 aztán harmadik körtől mehet push).

Első Hot Stint-ben megtanulom a pályát, utána belövöm 27.7-re a nyomást. Utána Oversteer esetén -2-4 a hátsó ride height és kerb-től függően +2+4 front ride height mehet az Aggressive presetnek (1 ride height kb .1 psi). Utána addig megyek tempóban amíg hiba nélkül sikerül egy gyors hot stint, és csak utána jön LFM.

Az így belőtt setup meg ahogy a kollégák írják +-.1 PSI fokonként a 27-hez képest (szerk.: ezért se állítom át a default hot stint beállítást, mert így könnyen megjegyzem mit kell számolni). Eddig nagyon nem volt belőle gond, hogy túl magas vagy alacsony lenne a nyomás (kivéve mikor valami szerencsétlen leviszi a kocsi orrát és hátát, szétcseszve az aero-t).

Eddig bevált, bár a héten más elfoglaltság miatt nem vagyok nagyon gyors. Kb stabil 1.35.8 Misano. Jobb időben 1.34.7-9 köré várnék egy időmérőt, de mindjárt meglátjuk :D

[ Szerkesztve ]

f3rdzs0

(#4720) Géjza válasza mmdms (#4715) üzenetére


Géjza
őstag

30 percre minek 77 littyó? 1-2 pálya van, ahol 60 fölé kell menni, 65nél fél órára sehova nem kell több. Beleértve a felvezető kört és plusz 1-et. Feleslegesen cipelsz 10-20 kilót.

(#4721) mmdms válasza Géjza (#4720) üzenetére


mmdms
addikt

Balance miatt. Nem dobalja el a segget.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#4722) Géjza válasza mmdms (#4721) üzenetére


Géjza
őstag

Fékerőt told hátra és lenyugszik a segge. M4-gyel általában 50-52% BB-vel megyek. 53 felett életre kel a segge féktávokon.

(#4723) Lacko66


Lacko66
tag

Sziasztok !
Az Assetto Corsa Competizione (ACC) PS Hungary mától megtalálható a SimGrid-en is.
Ha rendelkezel PS5 konzollal és vasárnap esténként 18:30-as kezdettel szeretnél részt venni a versenyeinken akkor kövesd a Hostunkat és regisztrálj az eseményeinkre !
Köszönöm
SimGrid: https://www.thesimgrid.com/hosts/accpshungary

Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |

(#4724) mmdms válasza Géjza (#4722) üzenetére


mmdms
addikt

kigyorsításon kell a súly nem fékezéskor. Sokkal kevésbé kell így figyelnem a hátuljára, stabilabb.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#4725) Géjza válasza mmdms (#4724) üzenetére


Géjza
őstag

Akkor engedd lejjebb a hátulját és akkor alacsonyabb tc-vel is kezelhető marad kigyorsításkor.

(#4726) mmdms válasza Géjza (#4725) üzenetére


mmdms
addikt

Ugy meg borul az egesz auto egyensulya, az aero -0,5 rol -0,8 ra, annyira alulkormanyzott lesz igy h jobb tobb benyaval.
Azt amugy eszrevettem, ahogy valtozik a vezetesi stilusom ugy a jonak erzett setupok is tok masok lesznek. :)
Tudatosan probalom leszoktatni magam a tul durva kormanymozdulatokrol, hajlamos vagyok tul agressziven dobalni az autot.


Jutubon nezegettem hotlapokat setuppal ehhez a bombolohoz, mindegyik setupban kozos a brutalis caster ertek. Ez segit nekik olyan hihetetlen rovid fektavot venni? Kiprobaltam korabban ilyen ertekkel, de annyira hirtelen mozdul az auto utalok igy vezetni, folyamat ellenkormanyozni kell, ahogy a hotlapos videokban is, ennek ellenere 15-16 os idoket futnak spaban.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#4727) GalaHU válasza f3rdzs0 (#4719) üzenetére


GalaHU
őstag

Köszi, ez nagyon hasznos volt, szerintem most végig is próbálom. Mekkora az aero-ballanszod?

Jelenleg Misanoban Qualy-n 1:35,7 Versenyen 1:36,1 de tuti hogy ezek szélárnyékos idők, mert Practice-n max 1:36:0-t tudok. Persze csak a nyomással játszva.

Triviális, de csak hogy tisztázzuk: a 27 fok az a levegő hőmérséklete igaz, nem a pályáé? :)

Arra hogy reagáltoik ha a levegő mőmérséklete a 27-hez képest 2 fokot emelkedik, de a pályáé 6 fokkal nő? Lehet, hogy ezzel szívtam meg...

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4728) Géjza válasza mmdms (#4726) üzenetére


Géjza
őstag

Minuszos aero? Az kemény. Hogy fordulsz be ilyen alulkormányzott setupokkal? :)

(#4729) mmdms válasza Géjza (#4728) üzenetére


mmdms
addikt

Siman
Kiprobalod? Te sokkal jobb fahrer vagy, kivancsi vagyok mit tudsz vele osszehozni.
De igazabol itt is megoszthatom ha valaki kivancsi ra.

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#4730) GalaHU válasza f3rdzs0 (#4719) üzenetére


GalaHU
őstag

Ez a ride height nagyon jó tanács volt, “találtam” 4 tizedet, ès stabilan jönnek az 1:35,8-1:36,1 körök! :D

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4731) Géjza válasza mmdms (#4729) üzenetére


Géjza
őstag

Dehogy vagyok sokkal jobb, koca acc-s vagyok, heti pár óránál nincs több időm erre (sajnos).

Régebben én is eléggé alulkormányzott setupokkal mentem, elég bolondbiztos volt, az fix, de legalább lassú is volt. :) Egyszerűen nem fordult az autó, nagyon meg kellett fékezni minden befordulás előtt. Egyre jobban elmentem a túlkormányzott setupok felé, általában +2-6 közötti értékekkel megyek mostanában (M4). Pl. most Indy-re készülök (héten lfm-en az az egyik pálya és nagyon keveset mentem eddig rajta), most +3-as aero setup-pal körözgettem 1:37 alja körüli versenytempóval.

(#4732) f3rdzs0 válasza GalaHU (#4730) üzenetére


f3rdzs0
senior tag

A jelenlegi Misano setupom kb a default aggressive csak a PSI-t változtattam, 63-64 brake balance és 60-57 rear-front ride height (-2+2). Ezzel 1.35.0 volt az időmérő és verseny rekordom is (meg hotstint is).
De még én is próbálom kitanulni, hogy mit hova kéne állítgatni, szóval egyelőre csak ilyen egyszerű tippeket tudok amik segítenek minimálisan stabilabbá tenni. Úgyis a legtöbb időt a vezetési stílusommal (és bénaságommal) veszítem.
szerk.: Jah, amúgy ez az Audi EVOra vonatkozik, nem tudom más autónál ez mit fog eredményezni :DDD

A levegőhőmérsékletet figyeld, a pályát kb full ignorálhatod. Max ha 10 fok a különbség akkor szokott lenni +-.1 PSI, de az meg időmérőn látszódni szokott.

Amúgy szombaton jól felcseszett az LFM. Egy versenyen instant DNF (valami 3 perc javítási idő), egy éjszakain meg úgy jöttek nekem előlről, hogy amikor fékeztem, villogott a lámpám. Gondolom nem páran azt hitték, hogy rájuk villogok, miközben cserébe még másfél másodperccel lassabb is voltam :)) Tegnap meg lower splitben hoztam a pódiumot simán. Jobban kell figyelnem arra megint, hogy ne ütközzek senkivel.

[ Szerkesztve ]

f3rdzs0

(#4733) Laby


Laby
senior tag

LFM boyz! :D
Eddig csak Sprint futamozgattam, most a héten nincs Indianapolis-om, úgyhogy Suzuka 45 perceseznék. 45 perces, kötelező boxosat sosem nyomtam még ACC-ben.

Mi a legjobb taktika? Teli tank rajt, és a végén csak belerakni valamennyit, vagy megfelezni az üzemanyagot? Gumikat érdemes cserélni?

iRacingban ott mindig tele tank volt, amikor kifogyott rátölteni egy keveset, és gumicsere nem érte meg, mert nagyon sokáig tartott.

(#4734) Géjza válasza Laby (#4733) üzenetére


Géjza
őstag

Sokkal szívesebben megyek 45 perces lfm futamokat, mint a 25 perces sprinteket.

Gumicserét mindig érdemes tolni, mivel fix, minimum 25s-es kiállás van, ha nem cserélsz gumit és csak 1 litert töltesz rá, akkor is 25s-ig állnod kell a boxban. Azaz +5s-ért (30s) kapsz új gumikat, ami nagyon megéri. Nagyon ritka, aki gumicsere nélkül megy végig. Ha mondjuk 15s lenne a minimum boxkiállás, akkor lehet megérné gumicsere nélkül végigcsonálni a 45 percet, de így hiába nyersz 5s-et a kiálláskor, új gumival könnyedén bedarálnak a többiek.

Eltérő taktikák vannak. Általában a verseny fele körül szoktak kiállni. De ha pl rossz kvalit futottál és hátulról indulsz, akkor érdemes az 1. körben kiállni és letudni, hogy tiszta pályán, csatározások, feltartások nélkül tudj menni. Ezzel sokat lehet nyerni. Viszont a végére eléggé elkophatnak a gumik. Van aki (igaz elég ritkán) a végéig nyújtja el az első stintet és gumicsere nélkül egy gyorsabb kiállást csinál.

Lehet variálni, ez tetszik benne.

(#4735) Laby válasza Géjza (#4734) üzenetére


Laby
senior tag

:R Köszi az infókat!
2x40 liter kb reális, nem? Tudom, hogy pálya, és autó függő, de ennyiből csak megvan mindenhol.

(#4736) mmdms válasza Géjza (#4731) üzenetére


mmdms
addikt

Nemreg megosztottad ha jol emlexem spa idoidet, mind szep konstansan 18 as ido, en csak nagy makkal tudok 19 ala menni, ergo lenyegesen jobb vagy. Plusz olyan konzusztenciat nem tudok mint te, eleg hosszu palya, es minimalis hibak minden korombe becsusznak. Nissannal en is pluszos aeroval mentem,de ez m6 annyira tepsi es elol van a suj, jobbnak erzem 0- -0,5 kozott. Ennek ellenere szepen fordul.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#4737) Géjza válasza Laby (#4735) üzenetére


Géjza
őstag

Valahol elég, valahol nem. 85-90 liter a biztonságos mennyiség. Van teljes felvezető kör, plusz az élmezőny elég gyors tud lenni, ha van +1 kör a végén, akkor is elégnek kell lennie.

(#4738) Géjza válasza mmdms (#4736) üzenetére


Géjza
őstag

Jah, azért ez elég messze van az igazán gyors pilótáktól. :)

M6-ot nem ismerem, szerintem sosem mentem vele. M4-es is orrnehéz, de erősen plusszos aero balance jön be nekem vele, illetve eléggé hátratolt BB-vel megyek. Orra lent, segge fent, lágyabb első felfüggesztés, keményebb hátsó, toe in, camberek minimumon.

(#4739) GTR Masters


GTR Masters
csendes tag

Már.10-től Alpine GT4 Bajnokság!

Az Asseto Corsa Competizone-vel hosszabb kihagyás után újra bajnokságot rendez a GTR-Masters. A rengeteg helyen használt GT3-as királykategoria mellett szeretnénk más alternatívát, valami eltérőt nyújtani. A közönséggel is megszavazott nyertes Alpine 110 GT4-es, kis Francia jószággal fogunk megmérkőzni. Mivel mindenki ugyanazzal a kocsival fog versenyezni, így éles, komoly, kiegyenlített harcokat vízionálunk. Az izgalmak további fokozására a versenyek dupla futamos formában kerülnek megrendezésre. Az első futam első 10 helyezettje fordított sorrendben indul a második futamon. A 6 fordulós bajnokságból az 5 legjobb egyéni eredmény számít bele a végértékelésbe. A bajnokság során, bármikor lehet csatlakozni, és nevezni a futamokra. A futamok péntek esténként 20:00-kor fognak kezdődni.

Versenynaptár:
1. 2023.03.10 - Imola
2. 2023.03.24 - Donington
3. 2023.04.07 - Nürburgring
4. 2023.04.21 - Brands Hatch
5. 2023.05.05 - Hungaroring
6. 2023.05.19 - Laguna Seca

Csatlakozz Te is a mezőnybe! További részletek, indulási feltételek, infók: http://gtr-masters.hu/tema/7763

Online szimulátoros autóversenyzés 2001 óta: http://www.gtr-masters.hu

(#4740) mmdms


mmdms
addikt

Na vegre megkaptam, tegnap 5 oran at koroztem az lfm lincence szerojan es nem akarta megadni, hiaba mentem 25 kort a honlapon csak 5-t latott. Piszok bugos…
Hungaroringen kell 49 alatt menni, ez mennyivel konnyebb mint brands hatchen anno 26 alatti atlag.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#4741) biker válasza mmdms (#4740) üzenetére


biker
nagyúr

nem bugos. csak lehet nem nézted az apróbetűs részt

7 egymást követő kör kell, mind a hét érvényes kell legyen, ezek átlaga kell időn belül legyen, és hiába mész 20 kört az első hét teljes kört nézi :)

ha a hatodikban érvénytelen lesz, akkor újabb hét egybefüggő kör kell.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#4742) mmdms válasza biker (#4741) üzenetére


mmdms
addikt

Igen elolvastam, mind valid lap volt.
Bár indianapolist nem vettem még meg, tegnap meg az volt, szóval mindegy is h csak ma adta meg a szerver a tegnapi eredményekre. :D

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#4743) biker válasza mmdms (#4742) üzenetére


biker
nagyúr

ok, fura

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#4744) JulesTS válasza mmdms (#4742) üzenetére


JulesTS
őstag

Ha jól emlékszem, akkor a félvezető kör utáni 7 kör átlaga számít, ha az nincs meg, akkor lehet újrakezdeni...

(#4745) JulesTS válasza mmdms (#4740) üzenetére


JulesTS
őstag

Én Brands Hatch-en vizsgáztam, három napom ráment mire meglett. Akkor el is ment a kedvem, hogy ez nem az én ligám...
Azóta csak egy WGlen esti esős futamon indultam...

(#4746) mmdms válasza JulesTS (#4745) üzenetére


mmdms
addikt

Hat ezaz, az egy egesz jo atlag volt, hungaroringen meg 49 alatti atlag azert nem egy ordoglakat.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#4747) GalaHU válasza mmdms (#4742) üzenetére


GalaHU
őstag

Az Indy nagy szívás volt, konkrétan pangtak a szerverek az ürességtől hétköznap délelőtt. Napokig csak egy-egy lobby jött össze, ott meg volt 2-3000 es ELO-s srácból is töménytelen, úgyhogy szèpen kifújták az orromat az 1400-ammal. :)

Hagytam is a fenèbe, de holnap a Hungaroringen remélem összejön a társaság.

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4748) Géjza válasza GalaHU (#4747) üzenetére


Géjza
őstag

Khm, Hring az húsdaráló. Az ELO-nak és főleg SR-nek ritkán tesz az ilyen jót. :) Előzni nem lehet (ha kiegyenlített a mezőny), csak kamikaze akciókkal, amiknek nagyrészt nincs jó vége. Jó pálya, de nem versenyzésre való sajnos szvsz. A heti menüből inkább a 45 perces Imolát javaslom. Legalább a stratégiát és boxkiállást is lehet gyakorolni. :) És ha vétesz egy hibát, akkor nincs azonnal vége a futamodnak, hosszabb versenyen még vissza lehet jönni valamennyire.

Megnézel egy AOR vagy akármilyen aliennekkel teli ligát, Hringen a kvalin eldől minden. A versenyen egymás seggében vonatoznak 1-2 tizedre és ennyi. Max akkor változik a sorrend, ha valaki elqr valamit a boxkiállásnál vagy bekavar egy lekörözött. Amúgy vonatozás van végig.

(#4749) Géjza


Géjza
őstag

ACC-hez úgy néz ki nem feltétlen kell platformot váltani az AM4-es tulajoknak, AM5 3D procik 1080p-ben szinte ugyanazt hozzák, mint 5800x3D: [link] .

Mondjuk 16 AI az nem sok, 30-40 nem ártott volna. Ott lehet más számok jöttek volna ki.

[ Szerkesztve ]

(#4750) mmdms válasza Géjza (#4748) üzenetére


mmdms
addikt

A rajt utan 30 meterrel beleforgattak a falba. Ugyanolyan wreckfest ez igy rookiba mint egy pb szero. Es ez is 20 perces. Rookiba nincs is lehetoseg legalabb 30 percesre?! Mert akkor en maradok a cp nel, heti 1 max ket versennyel sose keveredek ki a rookibol, foleg ha folyton kiloknek.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.