Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4901) JulesTS válasza Géjza (#4899) üzenetére


JulesTS
őstag

:D
Kérünk róla videót!

(#4902) Bandit21 válasza Géjza (#4899) üzenetére


Bandit21
addikt

Replay nincs meg? Jó sztori!

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#4903) Géjza válasza mmdms (#4900) üzenetére


Géjza
őstag

Jaja, az irány jó volt, csak az autó orra nézett rossz felé. :DDD

(#4904) Géjza válasza Bandit21 (#4902) üzenetére


Géjza
őstag

Mióta egy nagy lagg miatt megbaxtak alaptalanul, azóta mindig mentem a replay-eket. :)
Feltöltöm majd hamarosan.

(#4905) Bandit21 válasza Géjza (#4904) üzenetére


Bandit21
addikt

Ha lehet Benny Hill zenével alá :DD

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#4906) GalaHU válasza Géjza (#4899) üzenetére


GalaHU
őstag

Videót, vagy meg se történt! :D

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4907) Géjza válasza Bandit21 (#4905) üzenetére


Géjza
őstag

A zenét majd képzeljétek alá :DDD , csak magát a replay file-t toltam fel gyorsan.
18-as rajtszámú M4-es rettenettel vagyok: [link]
Saját és pláne a mögöttem jövő másik M4-es nézetéből faxa a mutatvány. :DDD

(#4908) Géjza válasza Géjza (#4907) üzenetére


Géjza
őstag

De legalább konzisztenciában jó vagyok (kivéve utolsó kört, tolatás nem tett jót az utolsó szektornak :DDD ):

14-es és 15-ös kör egész konzisztensre sikerült. :DDD

Élmezőny viszont 2s-sel gyorsabb tempót megy... :O Hogy az első szektorban (amiben 2 kanyar van) hogy kapok 5 tizedet, azt nem vágom (miközben relatíve alacsony szárnyakkal megyek, jó a végsebességem). Középsőben az tiszta, hogy sokkal gyorsabbak nálam, az utolsó szektor meg elég rövid.

(#4909) Bandit21 válasza Géjza (#4908) üzenetére


Bandit21
addikt

Milyen szép ez a sport, amikor eltérő 3 szektor a végén mégis ugyanazt adja ki ezredre. :C

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#4910) f3rdzs0


f3rdzs0
senior tag

A múlthéten sikerült 250 ELO-t veszítenem (már bőven annyira lent voltam, hogy sima top3-ban kvalifikáltam, de még úgy is sikerült valakinek hátulról a falba löknie engem többször) és emellé 2 egész pontnyi SR-t is.

És az egészben az a vicces, hogy míg az LFM SR nagyon durván bukott le, a játékbeli SA meg se mozdult 99-ről. Szóval Bandit21 kolléga tényleg megsínyli ezt a rengeteg pontvesztést. Viszont jó hír, hogy állítólag csak a legutóbbi 500-1000 levezetett km-t veszi a játék figyelembe.

Jelenleg olyan dilemmában vagyok, hogy váltottam az Audiról a Mercedesre, de érezhetően lassabb vagyok. Mindkettőből nagyjából ugyanazt a leggyorsabb kört tudom kihozni, de ahhoz vért kell izzadjak a Merciben.
Viszont az Audiban minden körhöz vért kell izzadjak :D Ami a legnagyobb bajom, hogy ha még lassabban is megyek, akkor is baromi instabil tud lenni, szóval nem nagyon merem ilyen setup mellett versenyekre vinni, mert ha hirtelen kell lassítani, akkor nem nagyon stabil. Úgyhogy egyelőre marad a Merci (gondolkodtam BMWben, de a Merciért fizettem, plusz mindenki BMWvel megy, ami lelkileg engem zavar :DDD )

f3rdzs0

(#4911) csucsu52 válasza f3rdzs0 (#4910) üzenetére


csucsu52
aktív tag

Én is ilyen fura beütésű vagyok, hogy zavart az, hogy rengeteg a BMW, így Astonra váltottam (ebből is van bőven, de közel sem annyi mint BMW) :)
Aston betonstabil, ha jól tudom ugyanaz a motor, mint AMG-ben, próbálj rá ha gondolod.
Arra figyelj, hogy magasan tartsd a fordulatot, turbólyuk itt erősen érezhető alacsonyan.

(#4912) GalaHU válasza f3rdzs0 (#4910) üzenetére


GalaHU
őstag

De talán nem véletlenül mennek a kezdők Bömössel... ;)

Amúgy én a Hondával vagyok így, az kézre sokkal jobban áll, de vért izzadsz, hogy hozd a Bajor idejét.

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4913) Bep


Bep
senior tag

Konzol miatt nekem csak competition szerverre van lehetőségem. Az lenne a kérdésem, hogy van valami szisztéma, hogy mi alapján dobálja a pályákat?

(#4914) adrian360


adrian360
őstag

szintén várható volt : [Porsche 992 GT3 R Trailer]

(#4915) f3rdzs0 válasza GalaHU (#4912) üzenetére


f3rdzs0
senior tag

Persze, mert amúgy rohadt jó, én is csak azért kerülöm mert sokan használják.

Most néztem rá, sajnos LFM-ben a rookie versenyek nem számítanak bele a championship-be, és mivel beteg voltam kihagytam egy hetet (plusz volt egy hét elég béna eredményekkel emiatt), ezért úgy néz ki, lemaradok a top 20-ról a division-ömben (pedig annyival nagyobb esélyem lenne coach dave előfizut nyerni). Ez elég szomorú.

A múltheti Watkins-on veszített pontjaim miatt viszont jelenleg egy csomót nyerek, szóval az fun (amíg újra vissza nem kerülök valami normálisabb ELO-ba :D)

f3rdzs0

(#4916) Géjza


Géjza
őstag

Beizzítottam 5600x helyére egy 5800x3D-t. UWQHD-ben nyomom, epic beállítás felett, 143fps-re limitálva (144Hz-es a monim). Bathurst, lfm futam, 30 arccal és a vga majdnem malmozik. 75% körül megy (3080), az fps oda van szegezve 143-ra (0.1% low fps volt talán 90, 1% low meg 110, a min/max/average meg 142/143/143. Eddig sem volt rossz, de ez brutál. :K

És közben 58-60 fokon megy a proci léghűtéssel, végig kitartott 4450MHz-en. ACC-hez ennél több asszem nem kell. Majd megnézzük AC2-höz, Rennsporthoz milyen vas kellhet majd.

(#4917) GalaHU


GalaHU
őstag

Hogy rohadna meg az LFM! :((

Egy órát edzettem a 14:15-ös futamra, ezt vártam egész héten, nem szerveztem semmit délutánra, erre meg berak a Split4-be, de csak 3 szervert indít...

Itt kattogok mint egy hülye már 10 perce... :W

174/300 a regisztráció, 3db 25-28-as lobby megy, szóval sokan anyáznak most...

(remélem még büntit is kapok, hogy nem indultam el..)

[ Szerkesztve ]

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4918) Laby válasza GalaHU (#4917) üzenetére


Laby
senior tag

:U Wooow... nem hallottam még ilyenről. Valami egyszeri hiba lehet vajon?!

(#4919) GalaHU válasza Laby (#4918) üzenetére


GalaHU
őstag

Nagyon remélem, mert 15:15-kor újra próbálkozok... ;)

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4920) biker válasza GalaHU (#4917) üzenetére


biker
nagyúr

a 14:15-ös 6 splittel ment, nézd meg az eredményeket, entrylist van, eredmény a 4-5-6 splitben nincs :(

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#4921) GalaHU válasza biker (#4920) üzenetére


GalaHU
őstag

Lehet ez jobb is, most az egész ACC Online szerver lehalt... :)

Amúgy a 15:15-ösön a második körben telibevertek a visszafordítóban, full utolsó hely, sérült kocsival semmi esélyem nem volt, mivel az egész grid 1,5mp-en belül qualizott... :(

Talán ha kettőt tudtam előzni, sokat mondok, -24ELO...

Erősen fontolgatom, hogy elengedem ezt az LFM-et, mert egyszerűen nem éri meg a belefektetett energiát. Lelkiismeretesen készülök 2-3 órát a futamokra, nagy nehezen leszervezem hogy tudjak játszani, aztán minden második alkalommal kik...nak az elején... :( Hétköznap délelőtt ráadásul olyan kevesen vannak, hogy 2000-es átlagú Split-be rak, ahol meg szintén nincs esélyem, csak az ELO fogy konstans...

Akkor már sz@rok a világra, megyek Open Lobbyba, felkészülés nélkül, épphogy csak rosszabb a kilökési arány (mondjuk 2/3) de fele annyi időm se megy el. :) Ha majd leromlik a 99-es Safety-m akkor visszanézek pár körre...

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4922) biker válasza GalaHU (#4921) üzenetére


biker
nagyúr

Én ezt úgy oldom meg, hogy nem készülök, beugrok mint raceroom ranked multiplayerre :)
Aztán lesz valami

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#4923) GalaHU válasza biker (#4922) üzenetére


GalaHU
őstag

Hát, ez is egy megoldás… :)

De nekem nem lenne képem ehhez, mert ha nem tudom pontosan a pályát, vagy össze-vissza vannak a guminyomások, akkor 10 méterekkel rosszabb a féktávom és nem akarom ezzel tönkretenni màs versenyét LFM-ben olyannak aki tényleg kèszült.

Az Open az más, ott mindenki tudja hogy ez benne van.., ;]

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4924) f3rdzs0 válasza GalaHU (#4921) üzenetére


f3rdzs0
senior tag

Mondjuk az egész online versenyzősdi elég nehéz, ha nem fun neked a 2-3 óra gyakorlás. Szerencsére én azt is élvezem, hogy abban próbálok javulni, de érthetően a verseny jobb móka.

Szerintem ezen az segít max, ha inkább valami league-be lépsz be, mert ott talán komolyabban veszik a készülést és az eredményeket. Én is gondolkodom, hogy ha kevesebb időm van, akkor inkább valami league-t néznék, mert ott csak heti egy verseny. Persze annak is megvan a hátránya.

f3rdzs0

(#4925) Laby


Laby
senior tag

Nem akarom osztani az észd vagy ilyesmi, de baráti körben is, és sok más esetben tapasztalom, hogy többen reklamálnak, hogy mindig kilökik őket. Aztán szoktam kérni replay-t és az esetek nagy részében saját helyezkedéssel teljesen elkerülhető lett volna (mégha nem is a mi hibánk, muszáj alkalmazkodni az agresszívekhez/hülyékhez, ahogy a valós versenyzésben is.
Tükröt aktívan kell használni, és észre venni ha valaki hülye, és elengedni ha elfékezte, nem a saját ívben kanyarodni…stb. Persze néha elkerülhetetlen, de abszolút nem radikális a helyzet szerintem. Nyilván minél magasabb split-be kerülsz, annál kevesebb a hülye.

Rajt utáni tömeg első féktávra egy tipp…mindig úgy megyek bele az első féktávba, hogy mielőtt fékeznék 50-100 méterre felvillantom a féklámpát és vitorlázva megyek el a féktávig. Így csak nagyon nagyon ritkán szállnak belém hátulról. Ez jó ellenszer azok ellen, akik nem gondolnak bele hogy tömegbe megnyúlik az első féktáv, és sokkal hamarabb kellene fékezni. Így a lámpa villanásra már tudnak reagálni.
(Nem, nem szoktak megijedni és hirtelen a fékre taposni, ezzel tömeg balesetet okozni. Mielőtt valaki ezzel jönne.)

(#4926) mmdms


mmdms
addikt

Hagyjuk is csak bosszankodok :DDD

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#4927) Lacko66 válasza Bep (#4913) üzenetére


Lacko66
tag

Milyen konzol ? Ha PS5 akkor nem kell Comp szerverre menni. Az ACC PS Hungary minden vasárnap versenyt rendez, ezen kívül hétfőnként angol, csütörtökönként francia szervezésű versenyekre lehet jelentkezni. Ha érdekel akkor keress meg privátban vagy csatlakozz a Discord szerverünkhöz.
https://discord.gg/CThA5A5Kw4

Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |

(#4928) Bep válasza Lacko66 (#4927) üzenetére


Bep
senior tag

Xbox :)

(#4929) GalaHU válasza Laby (#4925) üzenetére


GalaHU
őstag

Én szívesen veszek minden építő javaslatot, de nem tudom mit kellett volna másképpen csinálni ebben a kanyarban a Bömössel. :(

https://youtu.be/laRQr3WWDUI

Itt konkrétan ha nem csúszol túl akkor nem lehet előzni, behúzódni tőre előtte meg feleslegesnek tűnt, olyan távol volt még az Aston.

Mire visszaléptem az LFM-re már írt is a srác, hogy sajnálja, szóval...

[ Szerkesztve ]

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4930) v2 válasza GalaHU (#4929) üzenetére


v2
senior tag

Én egy ilyen f@szfejet két ilyen húzása után bele kentem a falba. Ő jelentett és bannoltak végleg. De esküszöm nem bánom. Rohadt frusztráló az lfm

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#4931) f3rdzs0 válasza GalaHU (#4929) üzenetére


f3rdzs0
senior tag

Szerintem ez egyszerű rookie mistake. Ez a kanyar nem könnyű senkinek, mert kívülről vágsz nagyon befele, a hülyék meg szimplán nem értik és azt hiszik beférnek. Az Aston soha nem vette volna be azt a kanyart normálisan ebből a szögből.

Amit ilyenkor tudsz csinálni, hogy szimplán lefoglalod a szarabb ívet lassan. Verseny elején vagy ha valaki lassabb erősködik mögötted, akkor szimplán lassabban veszem be a kanyart, egyből a rázókövön. Ez rengetegszer nagyon jól működik, mert lassúak vagytok és nem tud véletlenül belédmenni hátulról, nem tud kilökni ahogy a videón tette, és utána jó szar lesz a kigyorsítása is, szóval ha tényleg jobb vagy akkor nem is lesz vele több problémád.

szerk.: plusz szerintem pont ez az LFM-ben a pozitív, hogy legalább elnézést kérnek

[ Szerkesztve ]

f3rdzs0

(#4932) Laby válasza GalaHU (#4929) üzenetére


Laby
senior tag

Igazából csak annyit, hogy tükörből látod, hogy egy idióta aki nem gondolkozik hogy hol próbálkozik, és hogyan, és kiengeded egyenesen és hagyod befordulni, vagy elfékezni hogy ne lökjön ki.

Van párszor ilyen eset velem is, és mindig rohadtul felmegy a pumpa bennem.
Szoktam villogni ilyenkor a gyökérnek, hogy vegye észre magát hogy az nem előzés, hogy bevetődik és el kell húznom az autómat, hogy ne rajtam fékezzen. Van aki csak véletlenül benézte, és az visszaenged. Aki meg nem, azok őszintén szólva annyira feltudnak idegesíteni, hogy utána a lehető legbunkóbban próbálom visszaelőzni, hogy észrevegye magát.

Csak sajnos van hogy gyorsabb csinálja ezt, és akkor nem tudok “revansot” venni az ő módszerével. Csak annyit lehet tenni ellene, hogy tükörből látod és elengeded, majd utána üzenetben elküldöd a vérbe… :D

Egyébként nem szoktam soha baleseteket okozni, elég korrektül állok minden csatához, rengeteg olyan csatám van, amikor hosszú kanyarokon keresztül megyünk egymás mellett, de ha valaki túl agresszív, vagy idióta, akkor én is elég hamar átváltok, és a saját módszerével próbálok tükröt tartani az arca elé.

(#4933) Géjza válasza GalaHU (#4929) üzenetére


Géjza
őstag

Ilyen esélytelen bevetődések ellen nem sok mindent lehet csinálni. Max azt, hogy nézed a tükröt és a radart és ha látod, hogy elbaxta a féktávot, akkor nyitsz a kormányon, hogy ne téged vigyen el.

Anno örültem, ha magamra tudtam figyelni, hogy össze tudjam rakni relatíve normálisan a köröket. Ma már ha valaki fél mp-n belül van, akkor már majdnem többet nézem a tükröt, mint az utat, hogy lássam mi a faxt akar csinálni, indít-e dive bomb-ot, elfékezi magát vagy mit akar csinálni.

A mögöttem jövő rajtszámának a színe lehet még árulkodó. Ez az SR arányában van ügye. Így a rajtszámából látszik, hogy jó eséllyel egy megbízhatóan versenyző, rutinos csóka jön mögötted (magas SR) vagy egy roncsderbis (alacsony SR-es). Az utóbbiaknál fokozzottan figyelek, hogy mit művel mögöttem. Split1-ben nagyon ritka az ilyen kategóriás pilóta már, míg lentebb meg gondolom fordítva van.

Mostani Bathurst-i versenyen olyan jó csapat jött össze, hogy majdnem az egész futamon (45 perces) 2-3mp-n belül autóztunk, a futam felét a seggemben nyomta a srác pár tizedre, de kocc nélkül végigcsináltuk. Ha nem baxom el a boxkiállásom (igazítottak az autón, emiatt buktam 2-3s-et), akkor mögöttem tudtam volna tartani, de így fordult a kocka és én toltam őt egy darabig, aztán megérkezett hátulról a harmadik arc és megint védekznem kellett.

Végtelen fair csaták voltak egy igen kemény pályán. Nem volt semmi őrültség, cikázás, leszorítás, irányváltások féktávon, pedig volt jópárszor, hogy egymás mellett mentünk, nem csak galoppoztunk. Nagyon patent futam volt. Leizzadtam rendesen, de szépen lehoztuk 4-5-6. helyet a futamot és zsákoltunk egy halom ELO-t split1-ben. :) Lassan 2400-nál járok, ami magamhoz képest qrvajó, fosok is, hogy elindulok majd a lejtőn lefelé. :) Bathurst-ben marha sokat szedtem össze a héten. Sprintfutamokat hagyom a faxba (kivéve, ha kedvenc pálya van éppen).

Amúgy nem is az ELO számít, hanem a versenyzés. Persze az elkeserítő lehet, hogy állandóan az 1. kanyarban kinyír egy béna szerencsétlen. De ha split2-ig fel tudsz kapaszkodni, onnéttől már rohamosan javul a színvonal, persze ott is lesz, hogy kiütnek (split1-ben is simán), de messze nem annyiszor.

Elmondásaitok alapján eléggé más versenyzés megy magasabb splitekben, ami 100x jobb, mint sima public. Csak addig kellene valahogy eljutni.

(#4934) Kommy


Kommy
veterán

LMF tesztel egy új besorolási rendszert amiben nagy szerepe van Safety Rating-nek így ha jó SR-ed akkor magasabb Splitben rakhat, ezzel próbálják a minőséget javítani.

"Split assignment test

We will actually test a new split assignment method, that also takes your safety rating in account. So depending on your safety rating it can be that you will be in a higher split than usual, or in a lower split than usual. We will monitor how this will affect the overall race quality, and consider to at least do that method in the ACC gt3 rookie series in season 10."

(#4935) GalaHU válasza Kommy (#4934) üzenetére


GalaHU
őstag

Na, ez mondjuk már jobban hangzik! ;)

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4936) mmdms válasza GalaHU (#4935) üzenetére


mmdms
addikt

Eddig csak az elot nezte a besorolashoz?

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#4937) Bandit21


Bandit21
addikt

Ma nekiültem SA-t gyűjteni, a meccs kicsit bezavart a quali alatt mert a Fiam ugrál össze-vissza, de az igazi neheze a q után jött (kb 17 nek sikerült indulni 30-as bublic-on ahol egyébként meglepően normális banda volt - nem volt egy rendes q köröm se, máskor 1:50 ala megyek simán, most 1.52 volt)

Viszont a q után kiléptem a desktopra valami miatt és mikor vissza mentem nem volt ffb.

Nem kevés volt, vagy gyönge volt, hanem egyszerűen elszállt. A t248-on lehet állítani menübe futam közbe is, hiába vettem fel max-ra semmi se jött. Az első 2sikánban még azt hittem csak a gumi hideg de a curve g-be már majdnem le estem az útról mert a befelé kormányzás jobbra majdnem fal lett.

Hát utána jött olyan 20 perc amit senkinek se kívánok, elfelejtettem már mire jó az ffb ahhoz képest ha nincs - pedig ez nem is dd csak egy t248 - de hát az ascarin pl de akár a parabolicaba így menni valami rémálom.

Viszont sokan estek ki, sok embert engedtem el mert így már végképp nem tudtam 1.52 alá menni. A sok elengedésnek kikerülésnek és hogy végül mégis 9. lettem, +2 SA volt a hozadéka :)

Aztán jött a köv. quali, de az ffb nem jött rendbe, ezért kiléptem kyalami porsche single player 100-as ai ellen első helyről. Na itt meg arra csesztem rá hogy az ffb 100-on volt, de ezt le vettem gyorsan. Viszont mivel csak az ffb miatt ültem neki, a safe setup al indultam neki a 20 percnek az alap 65 l benzinnel.

Ez se volt egy dicsőség menet, valami 8 lettem végül, de végig toltam mert a felénél rájöttem, hogy a ranking bekapcs maradt. Egy SA itt is össze jött azért.
27-ről kezdtem nemrég, most 57 van :D

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#4938) Laby válasza GalaHU (#4935) üzenetére


Laby
senior tag

Hááát nem tudom…Jó is, meg nem is, de nekem inkább a nem felé billen. Ha van egy ember aki stabil, korrekt, biztonságosan megy, akkor büntessék azzal, hogy 1-2-3 splittel magasabbra rakja, hogy ott az utolsó utáni helyekért küzdjön?!

Én legalábbis nem örülnék neki ha csak ezért 500-1000 ELO-val erősebbekhez dobálna, és ezért cserébe rajt után fél körrel már nem látok senkit, de megnyugtat hogy egy korrekt splitbe nem találkozok senkivel…?! :D

(#4939) GalaHU válasza Laby (#4938) üzenetére


GalaHU
őstag

Nem lehet ezt ilyen könnyen eldönteni… :)

Ha úgy működne az algoritmus hogy először Safety alapján csinálna sorrendet és azon belül meg az ELO alapján akkor talán működne. De ehhez meg legalább 2-300 versenyző kellene hogy érdemi változást hozzon. Kedd délelőtt fújhatjuk… ;)

Valaki korábban javasolta hogy az ELO és Safety szorzata alapján legyen rangsor, talán az lenne a legjobb, de ehhez tényleg látni kellene a mostani algoritmust.

Egyébként nekem nincs azzal bajom ha csak a Qualy-s pozimat tudom tartani (+-1-2 hely) ha korrekt küzdelem van és nem roncsderby. Nekem így szerencsejáték, mert szerényebb képességgel bírok és az Istennek se tudok visszamászni Bronzba. Aki ügyesebb és gyorsabb, nyilván máshogy éli meg.

Csak jó lenne ha a hobbisták is jókat meccselhetnének, az elején úgy látszott pont ilyen az LFM, de nagyon úgy tűnik hogy ez sem váltja meg a világot, itt is van egy markáns határ ami alatt vagy fölött teljesen más játékélményt kapsz.

Valószínűleg egy a szimezés rákfenéje, itt egy hülye a 30-ból simán tönkreteszi 4-5 ember egy órás szórakozását, míg egy lövöldében max eggyel többször parkolsz el egy camper miatt (franc se ért hozzá, de van ilyen), aztán a többi 58 perc ugyanúgy megy tovább.

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#4940) Géjza válasza Laby (#4938) üzenetére


Géjza
őstag

Szerintem ettől nem kell félni. Eddig lehet nem vette figyelembe SR-t (szerintem csak ELO-t nézte, ELO alapján kaptad a rajtszámot is), most lehet hogy egy picit a képbe jön, de hogy csak az SR számítana, az szerintem kizárt. Az senkinek sem lenne jó, ha 800-as ELO-s, de 9.99-es SR-t összeraknának 4000-es ELO-ssal, akinek az SR-je csak 6.

(#4941) f3rdzs0 válasza Bandit21 (#4937) üzenetére


f3rdzs0
senior tag

A játék nem szereti az alttabolást. Nekem sokszor a DLSS-t kapcsolja ki ilyenkor (a menüben fullscreen újraállítása segít). De van, hogy a pedálokat rakja át digitálisra, vagy ahogy neked, elveszi az FFB-t. Néha segít ha a controls alatt frissítem a kormányt, de sokszor újraindítás kell neki. Most már az a rutinom, hogy LFM free practice alatt megnézem, hogy van-e FFB meg pedál :D

#4938 Laby
Gyakorlatilag már így is sokszor élhetetlen a játék, mert berak 30-nak egy erős szerveren (főleg mikor nincs sok split), és ha összekaparsz egy 20. helyet, még akkor is elvesz tőled (mert csak a felső fele a mezőnynek kap pontot amit az alsófelétől vesz el). Szóval elég óvatosnak kell lenniük ezzel az SA ratinges mókával, mert nemcsak a versenyedet cseszik el, de az ELO-dat is. Plusz még SA vesztés is lehet, mert a középmezőny sokkal veszélyesebb :))

Kíváncsi vagyok, hogy segít-e majd a versenyek minőségén. Valószínűleg amúgy azon fog segíteni, hogy az 1500-as splitekben ne rakja a teljesen új játékosokat az amúgy 102% körül futókkal.

f3rdzs0

(#4942) Bandit21 válasza f3rdzs0 (#4941) üzenetére


Bandit21
addikt

Én is most nyomtam utoljára. :D
Már a formációs részen fura volt az autó mozgása, de a parabolica után az egyenesben nem vettem észre mert ott mindig félre huzodok, hogy menjen az első kanyaros teke nélkülem.
De a sikan már érdekes volt, néztem a gumit, még türkiz volt persze, na mondom majd melegszik.
A curve grande ba még kicsit rangattam is mert üres térbe mentem, mert persze a tekes brigád még épp a hungarocell faragó szakkört tolta, és akkor mentem majdnem falnak mert a hosszú jobbosba azért tart a kormány, és megszoktam milyen erő kell rá húzni. Na abból most majdnem belső szalagkorlát lett. De volt egy +3 SA estem. És a nagyobb dolgokból sikerült is kimaradni. Plusz volt egy magyar srác is a szerveren és váltottunk pár szót is.

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#4943) Géjza válasza f3rdzs0 (#4941) üzenetére


Géjza
őstag

Windows billentyűt használom elég sűrűn, ide-oda ugrálok ACC meg chrome, akármi között. Sosem ment el az FFB-m vagy bármi más negatívumot tapasztaltam volna.

Akkor megy el az FFB nálam, ha kilépek win-be és elindítom thrustmaster sw-ét. Akkor pápá ffb és csak ACC újraindítás segít.

(#4944) Bandit21 válasza Géjza (#4943) üzenetére


Bandit21
addikt

En tegnap hangerőt húztam le reflexből a Windows tálcán mert kényelmesen ültem már a szék -pedal kombóba és onnan nem értem el a hangfal potit.
Mondjuk a játék menüben is le tudtam volna halkitani de reflex volt az alt tab.
Érdekes hogy Nálad is TM de ott nem zavar. Na mindegy, játék közben játszani fogok ezentúl. Ha ordít, ordít :D

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#4945) biker


biker
nagyúr

ffb meg control problémát nem láttam még, de múltkor lestreameltem 1,5 órát úgy, hogy az obs kiakadt és az acc főmenüt vete fel miközben ment a játék, és a 4 PIP kép is ment folyamatában :D

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#4946) Bandit21 válasza biker (#4945) üzenetére


Bandit21
addikt

Izgalmas lehetett a közvetítés :D
Az én tegnapi ffb mentes futamom ijesztő volt. Az első kör végére jöttem rá kb mi a baj. A második kör végén a hátsó egyenesben vettem mindent fel menü be.
A harmadikba kertem meg a fiam hogy jöjjön már oda és nézze meg a táp kábel be van e dugva.
Aztán jött a bele törődés. De úgy tűnik a gép értékeli ha szépen hátrafelé csúszik az ember mert folyton zölden villogott az SA.
Mondjuk a többiek nem értették, miért megyek gyakorlatilag inverz módon, legalább 4-5 embert engedtem el pl a parabolica előtt 100 M el hamarabb fekezessel, és utána be is álltam mögéjük mert tudtam hogy ffb nélkül ott úgyse megyek el tempóval mert max látom ha már pörgok de érezni nem fogom előtte.

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#4947) v2 válasza GalaHU (#4939) üzenetére


v2
senior tag

Én mondtam, hogy három érték átlaga lehetne az alap. SA-CP-CN összeadva, osztva 3, és itt kapunk egy olyan értéket ami szerintem jobban tükrözné egy driver képességeit mint a mostani. Talán farmolni sem lenne olyan egyszerű. Ez az ACC saját számítása, erre épülne az LFM kiegészítése. Én azt sem engedném, hogy a hátsó traktus mindig veszít pontokat. Netto baromság, és ezért ész nélkül teper mindenki aki amúgy sem a legélesebb kés a fiókban. Az enyém így néz ki SA88+CC84+CN91=263/3=87,6 Kinek mennyi?

[ Szerkesztve ]

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#4948) Géjza válasza v2 (#4947) üzenetére


Géjza
őstag

Lassan 85000 regisztrált user van lfm-en. Szerintem ez nem eléggé osztaná szét a népeket, túl sok ugyanolyan átlaggal szereplő pilóta lenne.

Szerintem nem annyira rossz a mostani, de SR-t jobban bele kellene szőni, esetleg még a konzisztenciát. Ez a 2 nem árt a versenyzéshez a gyorsaság mellett.

Amúgy nálam 99/90/93, átlag 94, LFM-en SR 9.99, ELO 2369.

(#4949) JulesTS válasza v2 (#4947) üzenetére


JulesTS
őstag

Miután sikeresen leromboltam gyakorlás közben, most így néz ki:
SA86+CC69+CN79->78
de én nem vagyok valami nagy ász ACC-ben, legalább 3..5 másodpercre vagyok az elejétől és nem tudom, hogy mit kellene máshogy csinálni...

(#4950) mmdms válasza v2 (#4947) üzenetére


mmdms
addikt

Sa 99
cc 94
cn 93
95,3 ra jon ki igy. Ehhez kepest lfm SR 4,5 , 1210-es ELOval. Ez nalam nem annyira racionalis elo, volt 6 connection lost.

iron+ ba vagyok most, de itt csak 2 orankent latok1 versenyt, nem kene tobbnek lennie?!

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.