Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3251) Géjza válasza tusi_ (#3250) üzenetére


Géjza
őstag

Jóhogynem az őskori V12-es astonba csüccsensz bele :DDD Német tekknika nem jó, nem értenek sajnos az autókhoz :DDD

Viszont egy jótanács mindenkinek: ha ezt a vasat meglátjátok valamelyik szerón, akkor meneküljetek, a pilótája nem ismer se Istent se embert!!! :DDD

[link]

[ Szerkesztve ]

(#3252) Chosen


Chosen
addikt

Sziasztok!

ACC-ben az újabb autók gyorsabbak, vagy csak másképp néznek ki? Pl 2019 vs 2020-as szezon Ferrari. Úgy láttam, hogy online bármelyiket választhatom, amikor felmegyek egy szerverre.

+ DLC-kből mit érdemes megvenni? Láttam, hogy akciós most.

(#3253) mmdms válasza Géjza (#3251) üzenetére


mmdms
addikt

Hátulról kellett volna a képet készíteni, úgyis csak azt látjuk... :DDD

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#3254) v2


v2
senior tag

Nektek nem akad mikor fizikát számol? Főleg akkor veszem észre mikor rugózik. Ha ez pont kanyarban van még erősebb a hatás és van egy olyan érzésem hogy ezért dobja sokszor a hátulját. Egyszer már volt ilyen.

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3255) Géjza válasza mmdms (#3253) üzenetére


Géjza
őstag

Lekörözéskor látni fogjátok tükörből a félelmetes elejét is. :DDD

Nekem csak most tűnt fel, hogy lehet a skinekkel bohóckodni, eddig a gyári festésekkel mentem. Na ennek most vége. :K

(#3256) Géjza válasza v2 (#3254) üzenetére


Géjza
őstag

Nem tűnt fel nekem ilyesmi.

Ami viszont még mndig kiba idegesítő, hogy évek óta azt nem tudják megoldani, hogyha valaki belép a szerverre, akkor ne akadjon meg.

(#3257) Géjza válasza Chosen (#3252) üzenetére


Géjza
őstag

Az egyik a sima 488 GT3, a másik a 488 Evo GT3. Nem ugyanolyan, kicsit tovább fejleszett 488-as. Illetve azt hiszem BoP-hoz is hozzányúltak, szóval nem csak máshogy néz ki a 2 autó.

(#3258) fatal` válasza Géjza (#3256) üzenetére


fatal`
titán

Ez valami Unreal Engine probléma lehet, mert Rocket Leagueben sem sikerül ezt kijavítani már évek óta.

(#3259) tusi_ válasza Chosen (#3252) üzenetére


tusi_
addikt

Elmeletben nem. Itt amikor uj kocsi jon ki, az alatlaban csak fogyasztasban, gumi kopasban kulonbozik. Sebesseget nem novelnek, mert egybol lehuzzak oket a bop vel...

eat, sleep, play, replay

(#3260) tusi_ válasza Géjza (#3251) üzenetére


tusi_
addikt

Szeretem az M6-t, pedig nalamnal senki sem BMW ellenesebb.
Ennek a leg authentikusabb a hangja es jol nez ki.
Meg is kernek vkit, hogy probalja mar ki a Nurburgringen.
Az M4 el toppon vagyok, ha M6 al megyek utolso. Minden kanyarbn megcsuszik, vagy az eleje, vagy a hatulja, vagy mind2.. :(
Vezethetetlen. Ha megcsuszas nelkul megyek vegig, akkor olyan lassu vagyk, hogy 1 koron 2t vernek ram

eat, sleep, play, replay

(#3261) Chosen válasza tusi_ (#3259) üzenetére


Chosen
addikt

:R

(#3262) Géjza válasza tusi_ (#3260) üzenetére


Géjza
őstag

Szóval csak azért mert jó a hangja és jól néz ki inkább minden kanyart kilinccsel előre veszel? :DDD Nincs más, aminek szintén jó a hangja, meg jól néz ki, de kezesebb? ;) M6-nak lehet az alap aggressive setup a gondja, ami nem biztos, hogy tökéletes hozzá.

Van egy Holloway nevü csávó. M6-ossal szanaszét ken(t) mindenkit a szervereken (CP-n is), nem kicsit. Vele kéne beszélned, hogy mit kell csinálni M6-tal, hogy ne csak gyönyörködni lehessen benne. :DDD

Amúgy azt vettem észre, hogy az update óta könnyebb határon autózni. Minden körben üvegelem neki, mintha kvalin mennék, régebben jópárszor megittam ennek a levét, mikor nem adta ki és eldobtam. Update óta viszont ugyanúgy tolom neki, amit a gumi, setup elbír (cambert elkezdtem visszaemelni, -3.3 körül járok már, ABS 2, TC1 2, TC2 3 - update előtt 3-as tc alá sosem mentem versenyeken), ami a csövön kifér és egyszer nem dobtam el. Ha meg is úszott itt-ott, sikerült korrigálni és zúzni tovább.

Konzisztenciában is sokat javultam update óta (valszeg a fenti miatt). Most jövök egy 30 perces versenyről, minden köröm érvényes volt és 2-3 tized szórás volt csak a körök között és ebből nagyon sok volt 1 tizeden belül. CN-em úgy megy fölfele, mint az rakéta.

(#3263) AcCEsS válasza v2 (#3254) üzenetére


AcCEsS
senior tag

Nekem iszonyatosan akad, az 1.8 (harmadik vagy negyedik) frissítése óta. Ok, nem egy erőmű a gépem (i5 3.3Ghz + RX480 8GB), de eddig nem volt gond. Gyakorlatilag teljesen ellehetetlenült a játék, mert a rajtnál totál képregény az egész, 50-10 méterek mennek el a futamból képrissítés nélkül, és időnként még a hang is elmegy. Practice módban, ahol kevesebb kocsi mozog egyszerre, megvan a szokásos 35-60 fps (60-ra korlátozva). Levettem a felbontást totál gagyi módra, de nem hozott megoldást, mert úgy tűnik a CPU a kevés. MSI-Afterburnerrel monitorozva látszik, hogy simán megeszi a CPU-t. De úgy olvasom másnál is előjött ez a gond...

AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)

(#3264) Géjza válasza AcCEsS (#3263) üzenetére


Géjza
őstag

Versenyeken nincs nálam gond. Viszont replayben vettem észre, hogy pl előzésnél a mellettem lévő autó laggol néha, de semmi más. Se én, se a pálya, csak a másik autó. Szerencsére se kvalin, se versenyen nincs gond, nálam nem akad a game (5600x, allcore@4.7GHz).

Update előtt is cpu limitednek kellett legyen. Valószínű majd jön rá patch, ha másoknál is gondot okoz. CPU multithreading-hez hozzányúltak, hogy ne csak pár magot terheljen túl, hanem egyenletesen ossza el a több mag között.

(#3265) biker válasza Géjza (#3264) üzenetére


biker
nagyúr

nekem a felvezetőn esik be 30-40-re, érthetetlen módon, ez látszik a korábban ide linkelt videóimon is, de mire zöld, visszamegy 73-ra (fixált) és tartja.
5600x + RTX2060 :) szóval bírná

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#3266) tusi_ válasza Géjza (#3264) üzenetére


tusi_
addikt

Elozo kerdesedre a valasz igen. En komplett storyt köritek a jatek melle. Most pl mar nem a fekete arany M6 al megyek, Tomczyk, Whittman, Van der Linde csapattal, mert ok Goldok, hanem a Ojjeh mittomen milyen trioval, ok brnoz silverek es passzolnak a tortenetemben a jelenlegi pacemhez :D
Az alap belso nezetbol megyek, holott neha nehezen, vagy egyaltalan nem latni az apexet a nagy tepsi motorhazteto miatt. De nem erdekel, ezt latjak az igazi pilotak is, igy authettikus.

Kuldok privit, szeretnem a vlemenyed vmiben kikerni. :)

eat, sleep, play, replay

(#3267) tusi_


tusi_
addikt

Skacok, ti mit mentek a nurburgringen?
En 3 seccel vagyok lassabb, mint anno. Eloszor azt hittem, hogy az M6 szar itt, de a porscheval is 1.56.6 a legjobb, amit ki tudok hozni. Amellett nem tudok fekezni vele, akarmit csinalok az auto eleje csuszik egyensen, abs nincs mukodesben.
Segge megcsuzsik allandoan kigyorsitasnal, holott ennek pont az lenne az erossge, hogy jol gyorsul ki.
Nem ertem en ezt az uj fizikat. Az elso lelkesedesem csak az M4 re vonatkozott, de a tobbi az szvsz katasztrofa lett :(

eat, sleep, play, replay

(#3268) Kean_Sorbo válasza tusi_ (#3267) üzenetére


Kean_Sorbo
őstag

Sajnos még én sem tudtam megfejteni a fizikát. Én csak a Nissan-nal megyek, az új fizikával már csak driftelek. Biztos valamit nem csinálok/állítok jól, de a sima AC-ban ritkán csúszok meg (szépen úszik a kanyaríven, ha kell), de itt állandóan leakarja előzni a hátsó kerék az elsőt. :) Amióta loadcelles pedált használok, a konzisztenciám is sokat javult. Nem vagyok hú de gyors, viszont azt stabilan tudom. Itt olyan szórásaim vannak, hogy el is ment a kedvem tőle.
Komolyan a Sauber C9 ehhez képest számomra gyerekjáték.

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#3269) Géjza válasza tusi_ (#3267) üzenetére


Géjza
őstag

Hátsó antirollbar-t jelentősen feljebb kell venni. Nálam 1-esen volt Ferrarival korábban, update óta ezzel segge táncolt rendesen még tc4-gyel is. Most 10-re felvéve arb-t szépen, stabilan gyorsít ki.

Eleje nálam meg szintén valszeg arb miatt nem akart befordulni. Elől 25-ös értékkel mentem korábban, most ezzel nem tudok egy kanyart sem bevenni, csak csigatempóban, mert tolta az orrát, mint a disznó. 18-20 körül már kb úgy fordul be, mint régen.

Azaz a régi 25/1 helyett most 18-20/10-zel megyek, ez nekem Ferrarival egész jót ad, kb ugyanúgy tudom vezetni, mint update előtt (csak a köridők lettek lassabbak 1-2mp-vel). Más autóknál nem tudom mi van, mit hova kell tekerni.

(#3270) Kean_Sorbo válasza Géjza (#3269) üzenetére


Kean_Sorbo
őstag

A rugóerők akkor maradtak a régiek?

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#3271) tusi_ válasza Kean_Sorbo (#3270) üzenetére


tusi_
addikt

eletemben eloszor hozza nyultam a dumperekhez, vagy mihez. Rugo, lengescsillapito es volt egy lucky punchom, majd 2 secet hoztam az idomon :D

Imolaban kb 8 tizeddel maradok el a regi idomtol, biztatobb, mint a Nurburgring.
Viszont olyan hulye szitukban kepes megbicsaklani a kocsi, hogy az hihetetlen.
Az aqua minerallebol kijovet, feltettem a balos kerekvetore, meg a hataron belul. Hat nem keresztbe alltam, raadasul olyan hulyen szimulalta le, hogy semmit sem tehettem ellene, csak utas voltam.
Szvsz van meg mit dolgoznia vasi lakosnak a fizikan :)

eat, sleep, play, replay

(#3272) Géjza válasza Kean_Sorbo (#3270) üzenetére


Géjza
őstag

Franc se tudja :D Tegnap misano-ban mentem 2 futamot, qrva xar vagyok ott, 37.0 körül tudok csak menni, messze leglassabb voltam mindkét cp futamon (csak azokat előztem meg, akik kiestek, összetörték vagy büntetve lettek). Aztán Aris videóját megnézve elkezdtem gondolkodni, hogy jó irányba megyek-e a setupokkal. A csákó kb az alap aggressive setuppal, csak a guminyomásokon igazítva megy 35 aljákat...

Ma asszem rápróbálok egy alap aggressive setupra aztán meglátjuk.

Szóval már nem merek semmit mondani, hogy mit hova :D

(#3273) Géjza válasza tusi_ (#3271) üzenetére


Géjza
őstag

Na látod, van benned tehetség, 1 nap alatt 2s-t gyorsulni nem semmi :)

Kerékvetők néha érdekesen viselkednek. Lesmo 1 belső kerékvető néha bepörgeti az autót, néha meg kivágja, kb totál ellentétes dolgok történnek attó függően hogy találod el a kerb-öt.

(#3274) Géjza


Géjza
őstag

Érdekes összehasonlítás (native/DLSS/FSR), adok FSR-nek még egy esélyt (csak külső nézetből csináltam összehasonlítást, ott jelentősen lassabb volt FSR, de belső nézetből vezetek, ott meg nincs nagy lemaradás): [link]

(#3275) mmdms


mmdms
addikt

Tuti hozzányúltak a szélárnyékhoz is, sokkal sokkal jobban gyorsul az autó az előtted lévőhöz képest, ez tök tetszik.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#3276) Kean_Sorbo


Kean_Sorbo
őstag

Na most jól összezavartatok. :D Akkor megnézem az agresszív setup-ot, hátha abból kiindulva sikerül valami "kanyarstabil" és velem kompatibilis beállítást eszközölni. :DDD

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#3277) Géjza válasza Kean_Sorbo (#3276) üzenetére


Géjza
őstag

Misano aggressive setup-pal egyből 36 alatt voltam, míg tegnap a sajátommal alíg bírtam benézni 37 alá és estem-keltem a versenyen, nem tudtam konzisztens lenni vele.

Monzában is most megnéztem az aggressive-et versenyen (bb-n azért kellett lefele tekerni vastagon), de amúgy az sem volt rossz, 49 aljában tudtam menni vele versenyen, míg sajáttal 49.5 körül voltam (de többnyire inkább 49 teteje).

Szóval nem rosszak azok az aggressive setup-ok.

(#3278) tusi_ válasza Géjza (#3273) üzenetére


tusi_
addikt

Igazabol par klikk volt csak. Rendkivul szar az agressziv az M6-nal es szvsz a kocsit is lehuztak a BOP klotyojan.

A legjobb idom 1.53.7 Nurburgringen, de ez a palya sosem fekudt nekem igazan, csak ha a kor vegen balra fordulunk es nem jobbra ;]
Most 1.55.3 vagy 4. De a kocsi vezethetö lett, nem fosok minden bejarat, midcorner vagy exiten, hogy most epp merre fog megcsuszni :W

Kerekveto bazi szar lett, vmit elprogramoztak ott. Imolaban az aqua mineralleban felejtsetek el a kijarati kerekvetot. Megcsak a hurkakra sem kell ramenni, hogy meglassatok a kilincset magatok elott :(

eat, sleep, play, replay

(#3279) tusi_ válasza mmdms (#3275) üzenetére


tusi_
addikt

Viszont a dirty air is nagyobb, alig lehet kovtni az elol levot.

eat, sleep, play, replay

(#3280) tusi_ válasza Kean_Sorbo (#3276) üzenetére


tusi_
addikt

Bumpokat allitgasd. EN feljebb vettem a slow bumbpot es sokkal jobb lett

eat, sleep, play, replay

(#3281) tusi_ válasza Géjza (#3277) üzenetére


tusi_
addikt

Lehet a Ferrarihoz jok, de az M6 nal szar. Imolaban kis tuninggal 8 tizeddel vagyok a regi koromhoz, agressivval vagy 2 sec

eat, sleep, play, replay

(#3282) Géjza válasza tusi_ (#3281) üzenetére


Géjza
őstag

Ez autó/pálya/vezetési stílus függő, hogy jó-e.

(#3283) reds.hu válasza tusi_ (#3267) üzenetére


reds.hu
csendes tag

Nürburgringen keveset megyek de Monzán egyelőre elmaradok a legjobbamtól (1:47:822- Lambo) 3-4 tizedekkel. Illetve az első gumik nyomása sokkal jobban megy felfelé mint eddig.
Első pár kört is sokkal óvatosabban kell lenyomni mint a frissítés előtt.

A sikernek nincs titka. Ára van.

(#3284) Rico33


Rico33
aktív tag

Énmeg rákaptam a snowrunnerre...nem izgat a setup, köridő nemszámit, örömbodottá :DD

(#3285) adrian360


adrian360
őstag

Nem tudom mennyire hivatalos info, de elvileg ezek a BOP változások voltak az 1.8-ban [2021 bop]

(#3286) tusi_ válasza adrian360 (#3285) üzenetére


tusi_
addikt

Nem megy a link

Tegnap toltam egy 3 oras versenyt Nurburgringen.
Hat az elmenyek vegyesek. 97%ra vissza kellett vennem, hogy a kozepmezonyben lehessek. Egy nagy rajtkarambolnak koszonhetoen feljottem a 7 helyre. (Minidg utolosrol indulok)
Sikerult parat eloznom es a 3 helyre feljonnom, de azt megtartani.... Remalom.
A gumi nyomasnak semmi koze nem volt ahhoz, amit en beallitottam, szinte az egesz versenyen 27-es nyomassal mentem. Hogy most ennek tudhato be, hogy csuszkaltam osszevissza, azt nem tudom, ki kell majd tesztelnem.
Az AI tovabbra is bena, vakegerek, siman belemfordulnak, pedig tisztan mellettuk vagyuk. A lekorozottek nobel dijat erdemenlnek, hogy kell szarul elengedni. Vegig mennek elottem, dirty airben megjobban gyilkolom a gumit, aztan pl a sumi S elott huzodnak felre, de ugy, hogy az apexen kocsikaznak es en menjek le a szar ivre, ahol halomban all a gumi törmelek. :U

Boxban megeloznek - atmennek rajtam - de en kapok DT-t, ok nem.
Szal ja, latok meg teret a fejlodesre...Kunos reszrol

eat, sleep, play, replay

(#3287) Géjza válasza tusi_ (#3286) üzenetére


Géjza
őstag

Hagyd az AI-t, onlány sokkal jobb ;)

Tegnap Nürnburgon egyik CP futamon mondom kipróbálom az aggressive setup-ot. Hát nem kellett volna. :DDD Mocskosul előre volt benne tolva a BB és hiába 3-as ABS-sel mentem (pl Monzában 2-essel, sőt 1-sel sem szokott gondom lenni a nagy féktávokon sem), folyamatosan elfékezte az első gumikat. 10. perctől már elkezdett rázni a az autó, amitől nem lehetett normálisan menni és a féktávokon mégjobban tönkretette a gumit. 15. percre úgy pattogott az autó balos kanyarokban (jobb elsőt fékezte el állandóan), mint a bakkecske, alig bírtam befordulni.

Ekkor már uccsó helyen mentem, mondom akkor mind1, ki a boxba, kerékcsere. Viszont ezt egy körrel hamarabb kellett volna meglépnem, mert ebben a körben a nagy visszafordítónál a féktávon defektet kaptam a jobb elsőre.. Majd 500 órám van a játékban, ez volt az első defektem.

Nagy nehezen beevickéltem a boxba, kerékcsere, majd BB-t hátratoltam (Ferrarinál nálam 53 körüli jön be) és utána nem volt már gondom, végig lefolyt a futam gond nélkül. Csak épp körhátrányban fejeztem be azt. :DDD

Szóval nem annyira rossz 1-2 körre az alap aggressive setup, de néha nagy marhaságok vannak benne, amivel már 10 perc után is gondok lehetnek.

(#3288) biker válasza Géjza (#3287) üzenetére


biker
nagyúr

már megbocsáss, de "faszénem" tekerted a BB-t menet közben? miért kell kiálláskor?

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#3289) Géjza válasza biker (#3288) üzenetére


Géjza
őstag

Akkor már mind1 volt, addigra sanyi lett már a jobbelsőnek.

Gondoltam nem nyúlok semmihez, csak guminyomáshoz és megnézzük milyen versenytávon az aggressive azon a pályán. Gumigyilkos.

(#3290) tusi_ válasza Géjza (#3287) üzenetére


tusi_
addikt

Nincs ra idom. Akkor jatszom, amikor epp raerek, az lehet 1 ora, de akar csak 30 perc is.

AI meg mindig kevesebbszer lök ki, mint egy boy racer vmelyik cp szerveren.

A Bmw-n minden tankolas utan hatratolom a BB-t, ahogy fogy a nyal, ugy viszem megint elore. De a bmw-nek szerintem meg a fekje is szar. Kunos egy velorexet csinalt az M6 bol.

eat, sleep, play, replay

(#3291) Géjza válasza tusi_ (#3290) üzenetére


Géjza
őstag

Nemá' :)

Többnyire 20 perces futamok vannak public-on, időmérővel együtt nincs több, mint fél óra általában. CP-n mostanában 30 perces futamokat tolnak (korábban 45 perces volt néha előírt boxkiállással, kerékcserékkel, most semmi nincs - mondjuk fél órára minek is), 7 perces kvalival, szóval sokkal pörgősebb lett.

Public-on legalább nincs buta, kiszámítható AI. ;) Lehet 5 futamból csak 1-en akadsz össze egy igazi, hozzád passzoló ellenféllel (azért ennél jobb az arány, sima futamokon vannak vakoktól kezdve alienekig mindenki, CP-n már nincs ekkora szórás és sokszor 1-1 poziért is vért kell izzadni, mert nem annyival lassabb/gyorsabb az ellenfél, hogy csak elmenj/elmenjen melletted), de az az egy futam felér vagy 10 AI ellenivel.

De valszeg ismered az onlány felét is, szóval nem okoskodok, mindenki úgy, ott megy, ahol akar/szeret. ;)

(#3292) tusi_ válasza Géjza (#3291) üzenetére


tusi_
addikt

Onlineoztam regen, söt, liga futamokon is indultam. 14 futambol 9-en löktek ki, volt hogy 3x egy versenyen.
En hirtelen haragu vagyok, onnantol marcsak a bosszu eltetett, hogy utolrejem es a falhoz passzirozzam az illetot.

Amugy ne becsuld alaz AI-t. Biztos, hogy kiszamithatobb, mint egy elo ember, de azert nem allnak felre, ha bevagsz mellejuk, sot tamadnak is jobbrol balrol es van "send it" is. :)

En elvezem es ez teljesen kotetlen. Ha epp cigizni akarok, akkor replay es cigi time van :)

eat, sleep, play, replay

(#3293) v2


v2
senior tag

TH Ts-Pc használókat kérdezném, ti hogy állítjátok az ffb erőket?

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3294) tusi_


tusi_
addikt

Na fiatalok, en elbucsuzom egy idore megint ettol a jatektol, ennel frusztralobb nem is lehetne mar. Az, hogy a nurburgringen megsem tudom kozeliteni az idomet, lehet az en hibam is, sosem szerettem ezt a palyat.

De most misanot probaltam, ahol nagyon gyors voltam, GTR Mastersen anno polebol indultam itt es ha nem akpok DT-t az elso korben jump startert, akkor megnyerem a futamot.. (akkor is vatoztatott vmit vasilaskos marokbatosz, ami csak online volt jelen, hogy a 60-as sbesseget tartani kell, azelott a gazleszabalyzos start volt, ami a singleben mai napig is el)

Hat most egyszeruen borzalmas lett a fizika. A kerekveto, ami arra valo, hogy segitsen beforgatni az autot es gyorsabban alhass a gazra hasznalhatatlan! Ha ugyanugy megyek, mint anno, akkor kiforgatja az autot. Sosem adok gazt, fekezek a kerekveton, mert az kiforgat, de itt egyszeruen kerulendok lettek.

Amellett az auto butan csuszik, ha egyszer magcsuszott, hiaba hozod egyenesbe a kovetkezo gazadasra mar csuszik olyan iranyba, ami meghazudtolja a fizikat.

Legszivesebben vissza kernem a penzem! Amikor megvettem a jatekot, kiprobaltam es ugy iteltem meg, hogy tetszik. Erre ez a gyoker vasi lakos kenye-kedvere valtoztatja a gamet, ami szerinte jo otlet, de ez egy szar lett.

Kerlek szoljatok, ha valtoztat megint vmit, esetleg vegre jo iranyba, addig megy a szemetbe.

eat, sleep, play, replay

(#3295) v2


v2
senior tag

Mi a f@szt csináltak a lexus-al? Nagyon lassú lett.

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3296) biker válasza v2 (#3295) üzenetére


biker
nagyúr

Lassú? Második lettem volna monzában mai random onlányon ha van még 3l benya :)

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#3297) v2


v2
senior tag

Én csak ezt használtam eddig, a 6. meg volt átlagban kb. Most esek kelek és mindenki is elmegy. És ez a rázókő tényleg katasztrófa, nem hiszem hogy a valóság ilyen. Netto életveszély

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3298) Kean_Sorbo válasza tusi_ (#3294) üzenetére


Kean_Sorbo
őstag

Szia!

Ha esetleg van kedved (vagy bárkinek), és megkérhetlek , még ezt a Nissan 2018 - SPA setupot kipróbálhatnád.
Ennyit sikerült a hétvégén kisajtolni belőle.
Érdekelne, hogy ezzel tudsz-e stabilan menni?

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#3299) Kean_Sorbo válasza Kean_Sorbo (#3298) üzenetére


Kean_Sorbo
őstag

Most nézem, hogy nem az új setupot tettem be.
Későn volt már.

Csak egy kérdés, az új frissítés óta viszonylag gyakran leáll a játék engine hibára hivatkozva. Van esetleg másnál is ilyen probléma?

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#3300) v2 válasza Kean_Sorbo (#3299) üzenetére


v2
senior tag

Nekem még nem állt le.Felrakod az új setupot? Megnéznéd a lexust? Más.......napok alatt sikerült a vr-t elég jól belőni reverb G2-vel az aláírásomban szereplő gépen. Ha valakit érdekel, elmondom.

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.