nekem közel van a fal, és egy dobozt raktam a fal és pedál közé, így nem csúszik el.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
adrian360
őstag
anorche1
őstag
Megpróbálom így, köszi.
Csak attól félek, hogy a fék pedálnak elég nagy az ellenállása, ha azt erősen hirtelen benyomom, szerintem az eleje elemelkedik. Legalcsonyobb allasban is magas a szekem, a jobb labam sarka nem eleg nagy sullyal tamaszkodik ra. Valahogy emelnem kell rajta. Na majd kitalalok valamit.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
GalaHU
őstag
L-alakú sarokvasból hegesztess egy akkora keretet aminek az egyik rövid oldalát beakasztod a szék lába alá, a másik végébe meg rögzíted a pedált. Magadat már csak nem tolod el…
Vagy nem szenvedsz vele, hanem írsz Atesznak (itt is hirdet) és a konyhakész megoldásokból választasz, a neves gyártók árának töredékéért,
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Enton
addikt
Én ezt így oldottam meg suffniba: [link]
Egy darab bútorlap megfelelően helyezve falnak tolva kipárnázva szivacsokkal ne dübögjön annyira. Meg dőlést is tudok neki adni ha alápakolok a fal oldalon.
De egy rendes épített kokpit mindig a legtutibb megoldás mindenre is:
This is the coolest looking setup ive ever seen
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
biker
nagyúr
én is, egy fenyő "polclap" van ott, tán 40 vagy 60cm széles lapban árulják, méretre vágva, felfúrva
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
adrian360
őstag
kint van az 1.8-as patch, gyorsan ránéztem :
AMD RX 570 4Gb -os kártyám van 1080p-ben, kb high beállításon megy. hotlap módban kipróbáltam, 50-60 fps körül ment a régi alap grafikával, bekapcsolt FSR-rel quality módban 60-70 között szóval egy jó 15%-ot biztos dobott a teljesítményen. performance módban hozna 80 fps-t is , de ott látszik hogy gyengébb a grafika.
BMW-vel futottam pár kört, nem setupoltam semmit, úgy nekem eléggé alulkormányzott volt, de nem rossz.
első infó morzsák azt mondják, hogy a 2021-es BOP-ben jobb lett a lambo, nissan, lexus, de az új gumikkal és fizikával kb fél másodpercet minden autó lassult, úgy kell nézni majd a köridőket. állítólag könnyebben túlhevül a gumi, és utána nehezebben hűl vissza, ezért lehet magasabb TC-vel és nagyobb fékhűtő nyílással kell majd menni.
AcCEsS
senior tag
Atyaisten mekkora changelog!
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
v2
senior tag
Na, megint nagyobb volt a füst.... Nekem ez a dlss vagy fsr egy raklap szar. Próbáltam mind kettőt de csak ront vagy akad. (VR-ról beszélek) lexust elbaszták. A kunos fórumon is sok a csalódott hang
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
Géjza
őstag
Changelog alapján újra kell tanulni sokmindent, kérdés régi setup-ok mennyire lesznek használhatóak. Majd este tesztelek.
biker
nagyúr
új fizika, meg kell tanulni újra mindent
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Géjza
őstag
Gyors mérések, vélemény DLSS-ről, FSR-ről UWQHD bontásban egy 3080-as vga-val (fps limiterek, gsync kikapcsolva):
- alapon (DLSS/FSR OFF): átlag fps 142
- DLSS quality, sharpness 0%: átlag fps 194
- FSR ultra quality, sharpness 80%: átlag fps 169
- FSR quality, sharpness 80%: átlag fps 183
DLSS-nél semmilyen grafikai negatívumot nem vettem észre. FSR-nél ultra quality-nél is picit érdekesek az autó lámpái sötétben, mintha vibrálnának, sima quality-nél még rosszabb a szitu. Minőségben és teljesítményben nálam egyértelműen DLSS a nyerő.
Visszarakva gsync-et és 143-as fps limitet, az átlag fps 143 lett, low 141 volt, 0.1% low 98 lett. Közben a vga ezt 60-70W-tal kevesebből hozza (280-290W helyett 220-230-ig megy csak el), azaz fogyit, hőmérsékleteket csökkentve maxolja ki a 144Hz-es UWQHD monitorom. Elég pöpec.
Magával a fizikai változtatásokkal még nem találkoztam, egy korábban elmentett replay-jel mértem a fentieket.
mmdms
addikt
Monza setupom nemsokat változott, nehezebb megállni, de spaban alig tudok a pályán maradni ugyanavval a setuppal, brands hatch-en is ez a helyzet és a nürburgringen is. Azért nem kis szívatás több száz órányi autóállítgatást húzhatunk le a klotyón.
Mindezek ellenére szerintem ez a verzió közelebb áll a valósághoz, tetszik, de még eldöntöm h nekiállok-e újra a setupokkal szórakozni, vagy eladom az egész kokpitet, nincs kedvem félévente egy új verzsön miatt elölről kezdeni mindent.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Pajocs
csendes tag
Szia! Fogtam egy régi vasalódeszkát, a "c" alakú lábrögzítőt kicsavaroztam, és egy bútorlapra rögzítettem , ez lett az összecsukható, csővázas székem lábának rögzítője. 3 állásban változtatható. A másik végébe 2 csavar, + gumi sapka, és a G920 pedál ráhelyezhető.
[ Szerkesztve ]
v2
senior tag
Te a gondolat olvasó vagy? szóról szóra
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
Pajocs
csendes tag
[kép] Itt a kép.
[ Szerkesztve ]
v2
senior tag
nincs
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
Pajocs
csendes tag
Ott van az.
v2
senior tag
Nektek milyen a vr az 1.8-al?
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
zsozsa74
senior tag
Segíts már léci! Mit qrok el? Nekem is UWQHD monitor van 3080-as vga-val. De én inkább 60-70 fps-eket kapok, és ultra performance módban megy legszarabbul. Holott ugye ott kellene jobban. Hogy kapsz ilyen értékeket? Minden graf opció le van húzva low-ra?
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
zsozsa74
senior tag
VR-t még nem mertem próbálni, egyelőre monitoron is sírok, olyan gáz. De mivel hasonló konfiggal más dupla értékeket mér, biztos én qrok el valamit...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Géjza
őstag
Belenéztem jardierék bemutatkozó futamaiba az 1.18-cal, ott azt dumálták, hogy nagyjából használhatóak a régi setupok, de pár dolgon mindenképpen állítani kell. Meglátjuk majd.
lada22
csendes tag
Sziasztok!
Régi nvidia kártyával (pl. 1080Ti) próbálta valaki? Ott is számíthatunk valami performancia javulásra?
Géjza
őstag
Epic beállítás körúl van, talán csak a látható autók száma van levéve 40re.
Az alábbi számaim replay-ből vannak. De rendes játék közben is dlss előtt meg volt az átlag 120 fps online futamokon. Dlss-t csak bekapcsoltam és a default quality és 0% sharpness-szel mértem. Ötletem nincs hogy lehet neked csak 60-70 fps-ed... Uccsó nvidia driver van fent?
[ Szerkesztve ]
Géjza
őstag
FSR-rel igen.
zsozsa74
senior tag
Igen, a legfrissebb... 40 autó? Nálam 20 volt beállítva.
Amúgy most rápróbáltam VR-ral is. Amint rátettem a dlss-t, azonnal szarabbul ment minden...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Géjza
őstag
Nvidia driverben nincs valami elállítva? Amúgy nekem lehet eggyel régebbi driver van fent, ami behozta dlss supportot ACC-hez.
Képminőség is xar dlss-sel vagy csak az fps esik be?
[ Szerkesztve ]
fatal`
titán
Milyen CPU-d van? Nem lehet, hogy brutál CPU limited van? Úgy tudom az ACC eléggé eszi, nem csak GPU kell neki.
biker
nagyúr
Én totál oda vagyok
Kipróbáltam az új bömbit, nem gyenge, de nem lettem bmw fan
Lexus időm 0.2 a régi fizikához képest, nagyon jól meg lehet fogni a driftet, iszonyat jó lett. Amit eddig néha nem éreztem, fű szélét megcsípve mi dob, most a kormányon és a bass shakeren is érzem mekkora döccenő valójában. Tényleg jobban el lehet melegíteni a gumit, egy kiforgás utáni pörgetés után egy kör mire 100 fok alá megy
Dlss és graphic update: rtx2060, 2560x1080 monitor, mivel 45-75hz közt freesynces, frame rate limit 75
Eddig multiban 65-75 közt ment, high/epic beállításokkal
Most feltoltam mindent epicre, kivéve a tükör és a növényzet másodlagos felbontást, dlss quality-n és dlss off is limiten pörög, alig megy lejjebb 73-nál. Nem is kapcsolom be egyelőre
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Géjza
őstag
Multithreadingen is optimalizáltak, elvileg már nem kellene annyira gyilkolnia 1-1 szálat.
Zsozsának dlss-sel van gondja, nélküle hozza a gép a megfelelő fpseket (asszem).
[ Szerkesztve ]
v2
senior tag
Nekem DLSS bekapcsolva a steam vr zöldből pink lesz, és használhatatlanul akad. A használható tartomány okádék randa.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
adrian360
őstag
a patch mellé kapott steamen leárazást a játék, féláron mennek a DLC-k
zsozsa74
senior tag
Nem nyúltam a driverhez, mivel nem nagyon vágom ezeket a dolgokat, inkább nem nyúlok bele.
Ultra performance-on a graf láthatóan szarabb.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
zsozsa74
senior tag
I7 8700k, a patch előtt nem sok gondom volt az ACC-vel, attól eltekintve, hogy a vr-ja olyan amilyen, de sikerült használhatóra belőnöm azt is.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
lada22
csendes tag
A fizika és az FFB szerintem is jobb lett. De nekem már 3. alkalommal fagy ki a játék 1 órán belül.
mmdms
addikt
Szinten 0.2 s es szinten lexus. A ffb rol is ugyanezt gondolom, a g27 nek durva hangja lett a frissites ota,pedig ugy lottem be az elejen h ne csattogjon. A megcsuszast en nehezebben fogom meg most, valoszinu a setupom jobban fugg a hatso tapadastol. Fekerot is es aero aranyt is hatrebb kellett allitanom.
Szivesen kiprobalnam a setupod, lenne kedved egyszer setupot cserelni?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
mmdms
addikt
Nen amator simesek nem amator setupjan tuti nem kell sokat allitgatni, mezei juzer azert meglepodik a kulonbsegeken
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
biker
nagyúr
Elküldeném, de alap agresszív setup és guminyomás meg brakeduct van általában a hőmérséklethez hangolva, semmi extra
Monza: most 01:50.780 - volt 01:50.445
Imola: kicsit rosszabb, 01:46.107 28 fokos pályán, 33fokon volt 01:45.792 és 35 fokon 01:45.078, de itt csak 3-4 kört mentem most, monzán fél órát köröztem.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
biker
nagyúr
Rakok fel teszteket, visszanéztem az élő felvételt, DLSS-el fix 73fps, 4-5percenként egy reccenés 69fps-re, szerintem valami a képrögzítéssel akadt, gpu terhelés 75-85%, van benne tartalék
DLSS nélkül 95-98% terhelés, 69-75fps, és a rajt utáni kavarodásban 56fps-ig beesett.
Beállítások ugyanazok, epic, Ryzen5 5600x, RTX2060 6GB, 16GB 3200MHz ramok, 21:9 2560x1080 monitor
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
biker
nagyúr
Géjza
őstag
Jelentősen lassultam a korábbi köridőimhez képest. Monzában qualin és versenytempóban is 48 alja meg szokott lenni könnyedén. Tegnap este online tesztelgetve (igaz 33 fokos pályán) 48-ba is alig tudtam bemenni, versenyen meg 49 alját tudtam csak.
Idegesebb, túlkormányzottabb féktávokon az autó (Ferrarival megyek), kanyarokban meg mintha alulkormányzottabb lenne. Jó kérdés az az, hogy a fizika módosulása miatt lett ilyen és ez az életszerűbb, vagy a setupom nem ideális az új fizikához. Vagy mindkettő.
Kerékvetőket nem tudom annyira támadni, mert gyakorlatilag lepattan az autó róla (pl Nurnburgring gyors sikán előtt nem tudom annyi kiszélesíteni a ráfordulást), pedig fast bump és reboundja is nagyon alacsonyra van beállítva.
És az alap lett, hogy az első brake duct-oknál minimum 3-ast kell beállítani, mert még hidegebb időben is elmelegszik a fék és az első gumik 2-essel.
Ja és online futamokon a mezőny legalább fele az új M4-essel nyomult, majd mindenki azt tesztelgette.
biker
nagyúr
Más így vágja a sikánt, mint itt az elején
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
biker
nagyúr
Lehet azért kisebb a lassulásom, mert nem nnyire határon vezetek...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Géjza
őstag
Pálya közepén lévő gyors, emelkedő sikánra gondoltam, de a videóban is szépen megoldja a kör végén lévőt.
biker
nagyúr
az a schumacher sikán? ott a balosban kritikus, ha nem pont a szegélykő szélén mész, éppen érintve, akkor két verzió van:
- rámész és ledob, szélesre csúszol a jobbosban
- messze vagy tőle, tehát szélesre csúszol a jobbosban
Ha véletlen tök jól eltalálom, akkor meg hotziher hogy épp van előttem valaki, akit nem tudok előzni pedig tempóelőny van, és el kell venni
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Géjza
őstag
Igen, az a sikán
Eddig a bemenetén a jobb oldalon lévő kerékvetőre félig rá szoktam tenni az autót és onnét kezdeni a balra kanyarodást. Na most ugyenezt megpróbálva elpattog az autó és nem tudom úgy megfékezni, hogy szépen el tudjam balra fordítani, így túlcsőszok. Marad az, hogy kerülöm a kerékvetőt, nem teszem rá, de így nem tudok akkor tempót átvinni, azaz lassabb vagyok.
Megpróbálok még puhítani a futóművön, hátha. Másik is panaszkodnak arra, hogy kerékvetőt használva inkább kifele szippantja az autót, nehezebb használni.
biker
nagyúr
ott megfékezni? Teljes kigyorsítással érkezek oda, és amikor ráfordulok, finom gázelvétel kb 60%-ra, hogy megterheljem az elejét, kicsit megtartom, és már nyomom is újra, és készülök jobbra
nem szoktam fékezni.
De tényleg régen rá lehetett tenni a ferrárit a balos kerékvetőre, a porschet nem amivel eddig mentem. A lexus megint szereti a követ, az új fizikával nem annyira
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Géjza
őstag
Jogos, csak gázelvétel van. De a lényegen nem változtat, nem tudom annyira kintről kezdeni a kombinációt, mert dobálja az autót a kerékvető.
Igazából 3-4 dolgot vettem észre:
- féktávon idegesebb, izgágább az autó, de mintha rövidebb féktávokat tudnék venni
- erősen alulkormányozott kanyarbemeneten az autó
- kigyorsításon meg sokkal könnyebb eldobni (főleg, amíg nem teljesen üzemmelegek a gumik)
- kerékvetőket nem tudom annyira támadni, használni, instabilabbá teszi az autót sokszor
Mindezek a régi setupokkal tapasztalom. Majd megnézzük mennyit lehet ezeken segíteni setup oldalról.
Fejlesztők amúgy 0.5-2s lassulást írnak pálya és hőmérsékletek függvényében.
[ Szerkesztve ]
biker
nagyúr
- féktávon idegesebb, izgágább az autó, de mintha rövidebb féktávokat tudnék venni
>> ez szerintem inkább valóságközeli, eddig nagyon egyenesen futott az autó
- erősen alulkormányozott kanyarbemeneten az autó
>> igen, ez valószínű setupolást igényel
- kigyorsításon meg sokkal könnyebb eldobni (főleg, amíg nem teljesen üzemmelegek a gumik)
>> ez meg azért fura, mert azt ígérték, jobban vezethető lesz TC nélkül. Ma megyek gyakorolni a pénteki hvml futamra, Porsche CUP tc nélküli autó, kiderül gyorsan
- kerékvetőket nem tudom annyira támadni, használni, instabilabbá teszi az autót sokszor
>> igen, talán az új felfüggesztés fizika, én úgy érzem többször leér az alja a kocsinak
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Géjza
őstag
Versenyek elején, amikor még nem teljesen üzemmeleg a gumi még tc3-mal is úgy elment a segge, hogy a falban találtam magam. Amíg nem teljesen üzemmelegek a gumik, addig óvatosnak kell lenni (vagy átmenetileg magasabb tc-vel kell menni). Ha bemelegedtek, utána már nem volt ilyen gond, lehet próbálkozni tc0-val is.
Amúgy úgy néz ki jött ki hotfix a fagyásokra (Game freezing with FFB going crazy). Tegnap nekem is volt egy ilyenem.
lada22
csendes tag
"jött ki hotfix a fagyásokra"
>> Jó hír, ki is próbálom, nekem tegnap sokszor fagyott.
"féktávon idegesebb, izgágább az autó, de mintha rövidebb féktávokat tudnék venni"
>> Ezt én is tapasztaltam, de főleg akkor, amikor hosszú féktávon 2 kerék a gumizott íven van, 2 meg a poroson (vagy ezek közti átmenet esetén).
Árokszerű kerékvetőkön kigyorsítva pedig (pl. Monzában 2. Lesmo kanyar végén a külső íven) tök olyan érzésem van, mint amikor a valóságban nyomvájúba megyek autóval és tereli a nyomvájú az autót. Az útfelület, rázókövek és a pálya gumis-poros része közti különbség sokkal jobban átjön a kormányon az új FFB-vel.
Szerintem ha pont jó hőmérsékletű a gumi, könnyebb megfogni az autót faroláskor. De ez setuptól is függ.
Talán nehezebb lett vezetni, de ugyanakkor élvezetesebb lett.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MacBook Pro Retina M1 PRO CHIP 14" 10C / 14C / 16GB RAM / 1 TB SSD - 60 nap Garancia
- ARCTIC P12 PWM PST A-RGB
- Arctic Cooling P14 PWM PST A-RGB
- ÚJSZERŰ! Lenovo Thinkpad T470p / 14" full HD IPS / i5 7300HQ / 16GB DDR4 / 256GB NVMe SSD / HDMI
- ÚJSZERŰ! Dell Latitude 5400 / 14" full HD IPS / i5 8365U / 16GB DDR4 / 512GB NVMe SSD / HDMI / USB C