Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3301) lada22 válasza Kean_Sorbo (#3299) üzenetére


lada22
csendes tag

Nekem 1.8 update után kb. 1.8.2-ig előfordult, hogy kifagyott az ACC elég gyakran. Azóta nem tapasztaltam.

(#3302) lada22 válasza v2 (#3297) üzenetére


lada22
csendes tag

Szerintem van az a setup, amivel a rázókövek egész élvezhetően működnek. Persze rázókő fajtája is válogatja, hogy melyiken (nem) szabad padlózva átmenni...

(#3303) tusi_ válasza lada22 (#3302) üzenetére


tusi_
addikt

De pont ez a lenyeg. Ha kerekvetore teszed, akkor se gaz, se fek, se eros kormany mozdulat es lehetoleg egynes kormannyal kell atmenni, hogy ha megdobja az utot, akkor ne epp terheles valtas alatt legyen, mert amikor visszaer a kocsi a foldre, nem fog megtapadni, hanem eldobja a segget. Ezt en mindig betartom. Ezert is meglepo, hogy azelott mukodott, most meg nem!

Tipikus pelda erre Zolder elso sikanja, vagy a T2 monzababan. (roggia)
Ha itt hazsnalni akarod a kerekvetot - es kell is - akkor ugy pozicionald az autot, hogy egyenesen menjel at rajta. Es epp ez nem megy most ACC ben. Kiszamithatatlan, hol fogja eldobni, hol nem. Pl az Ascari kijarata most easy cake lett, meg a porscheval is atrongyolhat rajta az ember, azelott ez "hirtelen halal" volt.

De ha jol emlexem a dagatdt mutatta az egyik videojaban, hogy monzaban a hatso egynes kozepen hozza ert a kerkvetohoz es ugy eldobta az utot ,hogy meg azota is keresik. Ez egy vicc. :)

eat, sleep, play, replay

(#3304) tusi_ válasza v2 (#3300) üzenetére


tusi_
addikt

Wow. Meg mindig kacerkodom a VR-al, de foleg AC hoz, az fenomalisan nez ki a youtubeosok szerint.
Most az ACC bealitasokat mondod, vagy a szemuveget? Megoldottak mar a problemakat, gondolok itt a fov-ra, illetve az usb gondokra.
:R

[ Szerkesztve ]

eat, sleep, play, replay

(#3305) v2 válasza tusi_ (#3304) üzenetére


v2
senior tag

Nekem most vr-ban az ACC jobban tetszik mint az AC. Beállításokra gondolok, nagyon macerás széppé tenni.

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3306) Kean_Sorbo válasza v2 (#3300) üzenetére


Kean_Sorbo
őstag

Na ez lesz az új setup, a 186-os.
Elnézést, hogy teleszemeteltem az előzővel a topkot.

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#3307) v2 válasza Kean_Sorbo (#3306) üzenetére


v2
senior tag

Mindjárt ki próbálom. BABOBEBI :)

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3308) Géjza válasza tusi_ (#3303) üzenetére


Géjza
őstag

yáyyy de nyafkák vagytok :D :D toljátok neki, azt kész, pályán kell menni, nem a kerékvetőkön :DDD

A régi idők meg nem mérvadóak. 0.5-2s-kel lassabb a sim, mint előtte.

(#3309) Géjza válasza Kean_Sorbo (#3299) üzenetére


Géjza
őstag

Nálam csak d3d device eltűnt címszóval szállt el mostanság egy félresikerült undervolt profil miatt :DDD De érdekes mód, csak CP versenyeken állt mindig földbe kvali elején, szóval így úgy lement a CP indexem, mint a huzat, 4-5 versenyen tökutolsónak rangsorolt.

Tegnap azér volt érdekesség is, beregeltem CP futamra, lehetne bemenni a szerverre, bejön töltőkép, majd kirak multiplayer menübe vissza és hang elment. ACC restart, újrapróba, megint ez a marhaság volt. Valszeg megburult az a szerver, amire beosztott. Következő futamnál már nem volt gond, szépen beengedett és nem is fagytam ki (és végre tudtam támadni Misano-ban, kis setupfargicsálás után jelentőset gyorsultam, de ami a lényeg, hogy konzisztens lettem és kiszámítható lett az autó a korábbi esés-kelés helyett).

(#3310) Kean_Sorbo válasza Géjza (#3309) üzenetére


Kean_Sorbo
őstag

Remélem nálam is csak ilyen "véletlen" eset, és holnaptól megjavul. :DDD

Azt vettem észre, hogy verseny közben szépen megy lefelé az SA pontom, ha nem közvetlenül követek valakit. 3 pontot vesztettem egy 30 perces futam alatt. Ez eddig is így működött?

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#3311) tusi_ válasza v2 (#3305) üzenetére


tusi_
addikt

Ez miota. En csak azt lattam, hogy az AC-t agyon dicserik, az ACC meg hanyadekkent nez ki, de legaabb szarul is fut.
A G2 jo amugy erre? Nagyon tanancstalan vagyok a vasarlasban

eat, sleep, play, replay

(#3312) v2 válasza tusi_ (#3311) üzenetére


v2
senior tag

Az 1.8 sokat hozott grafikában és jól fut. A G2 tud 60Hz-t, ez meg van. ( nem villog )A G2 a legjobb felbontás mostanság, simre mindenképp. Az Oculus Q2 most a bestbuy, viszont nagyon macerás, nekem legalábbis. Ajánlom a VR topikot [link] ott sokan simeznek is.

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3313) mmdms válasza Kean_Sorbo (#3306) üzenetére


mmdms
addikt

Ez a setup melyik pályára van belőve?

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#3314) Géjza


Géjza
őstag

Főleg a toe patkolásának köszönhetően (elől eddig -0.07 körül szoktam beállítani, most levittem -0.2-re, hátul a szokásos 0.05 helyett 0.15-re nyomtam fel) végre versenyen tudok 48-as köröket (48.7-48.8) hozni Monzában. Korábban 50 alá alig bírtam bemenni. Így ez már csak kb 0.5s difi az 1.8 előtti versenytempómhoz képest.

Úgy vagyok vele, hogy minden beállítási lehetőséget újra kell próbálni, mert lehet ami korábban nem annyira működött, az most segít és hoz.

(#3315) tusi_ válasza Géjza (#3314) üzenetére


tusi_
addikt

Dagadt videojaban olyan setupot lattam, ami ellentmond mindennek, de ezzel tudott gyors lenni. Mar agressivval nem lehet menni eredmenyesen.
Tegnap azert mentem egyet misanoban az m4 agressivvel, es csak 0.5 sec az elmaradas es sok van meg benne.
van amelyik palyan megy az agressiv, masikakon meg nem... :(
En utalok setupolni, elvarhato lenne, hogy az agressiv setup mukodjon valamennyire, nem mindneki verseny mernok..

eat, sleep, play, replay

(#3316) v2 válasza tusi_ (#3315) üzenetére


v2
senior tag

Pedig érdemes kitapasztalni mit hova állíts. Sokat számít, nem mellesleg jó móka.

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3317) tusi_ válasza v2 (#3316) üzenetére


tusi_
addikt

Tenyleg jo moka es siker elmeny, ha megy, de en nem tudom, mit,hove kell allitani, ha vmi nem teszik.
Szivesen vennek egy gyorstalpalot vkitol. esetleg online vmi versenypalyan coacholhatna vki :)

[link] Ez hasznalhato?

[ Szerkesztve ]

eat, sleep, play, replay

(#3318) Géjza válasza tusi_ (#3315) üzenetére


Géjza
őstag

Szerintem nem kell minden pályára gyökeresen más setup. 1 jó setup a pályák nagy részét lefedi, ezzel sok pályán lehet jól, magabiztosan menni (legalábbis a balansz az ott lesz, ahol te szereted). Ennél több a hardcore simeseknek kell, ahol tényleg minden pályára a végletekig lefinomított setupokat gyártanak. Ez az emberek nagy részének szvsz nem kell, felesleges. 3 lefedi majd az egészet (low/mid/high df).

Anno azt csináltam, hogy gyártottam egy átlag pályára setupot, majd fogtam és bemásoltam a hasonlók pályák setup folderébe. Így csak be kellett tölteni, nem kellett pályánként nulláról csesztetni a setupot, már volt egy jó, stabil alapon minden pályára. Profik lehet, hogy kiröhögik ezt, de nálam bevált, sok időt spóroltam így.

(#3319) Géjza válasza tusi_ (#3317) üzenetére


Géjza
őstag

Neten vannak guide-ok, hogy mi mire jó, mi mit okoz (pl túlkormányzottságot kigyorsításkor, alulkormányzottságot beforduláskor, stb, stb.). Mondjuk ez még pre 1.8-ra vonatkozott, nem tudom a fizika változások mennyire érintik az alapdolgokat és főleg azt, hogy mit hova kell most tekerni.

Yt-n pl leo sousa videóit szoktam meglesni, ha valami ötlet kell. Szintén Ferrarival megy a csávó, így látom mit hogy csinál, milyen bb/tc/abs beállításokkal megy, meg sokszor a videó végén megmutatja a setupját. Néha copy/paste-elem, aztán tesztelgetem, hogy nekem mennyire fekszik.

Viszont pl dagadtéknál azt figyeltem meg, hogy mikor streamel és baxtatja a setupot, akkor nagyon kényesen figyelnek arra, hogy a damper beállításokat még véletlen se mutassa, sosem klikkelnek arra az ablakra. A többit (kerékbeállítások, aero balance, stb) kb láthatod, de a dampereket sosem. Most vagy ennyire lényegtelen ez (nem hinném, mert durva különbségek vannak csak emiatt az autó viselkedésében) vagy ez a kulcs és mindenki titkolja a másik elől a damper beállításait. :)

(#3320) tusi_ válasza Géjza (#3319) üzenetére


tusi_
addikt

A dagadt egyszer azt mondta, hogy MOTEC nelkul nem nyul hozza a bump-okhoz, Nils is ezt ajanlotta. Szvsz erintetlen.

Mas. Ami nekem nagyon mas az 1.8 ban, az a BB. En soha nem basztattam ezt, de most bizonyos kanyaroknal at kell allitgatni, aztan vissza. Megerzesem szerint kicsit hatrebb kell tolni altalanossagban, legelabb is az M6/4 eseten.

Kerdes: a bumpoknal ha sima a palya - nem Silverstone, Zandvoort, vagy Mount Panorama -, akkor ezek mehetnek magasra. Ha viszont hasznalnam a kerekvetoket, pl Nurburgring Mercedes arena kijarat, Sumi S vagy epp a GT Layout sikanja, akkor ezeket magasra, vagy alacsonyra kell allitani? Mizanoban egy darab magas kerekveto nincs, itt akkor most hova?

eat, sleep, play, replay

(#3321) v2 válasza tusi_ (#3317) üzenetére


v2
senior tag

Kormányos topik fejlécben, trükkök turpisságokban setup guide például

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3322) Géjza válasza tusi_ (#3320) üzenetére


Géjza
őstag

Bumpból 2 féle van: slow bump, fast bump. Slow bump a sima fékezéskor, gyorsításkor müxik. Pl emiatt monzában előre magas bump értéket állítok be, mivel alacsonyan van az orra, hogy az már ne menjen lejjebb, de hátra lágyabbat, hogy nagy tempónál tudja lenyomni az autó seggét, ezzel is növelve a végsebességet.

Fast bump számít kerékvetőknél. Ha magas fast bump értéket állítasz be, akkor eldobja az autót a piccsbe, ha alacsonyabbat, akkor simán átzúzol rajtuk. A reboundoknak elvileg legalább akkorának kell lennie, mint a bumpoknak, de itt már láttam mindenfélét, ez nem tudom mennyire mérvadó. :)

Szóval ahol támadni kell keményen a kerékvetőket, oda alacsony fast bound kell. Ha nincs kerékvető, akkor mehet a magasabb érték. Prószáld ki egy kerékvetős pályán így is és úgy is. ;)

(#3323) Géjza válasza tusi_ (#3320) üzenetére


Géjza
őstag

Ja és azt nem hiszem el, hogy dagadtéknak (a 3 másik versenyzővel együtt a JAS team-ükben) nincs egy motec gurujuk, aki kimotecezi nekik pályánként az ideális beállításokat. Ezen a szinten szerintem elmennek a végletekig.

Azt nagyon-nagyon kétlem, hogy default aggressive damperekkel mennének mindenhol. Lehet dagadt nem ért hozzá és nem mer hozzányúlni, de szerintem az szinte biztos, hogy valaki alájuk dolgozik setup fronton, ők meg csak tesztelgetik, hogy melyik válik be, melyik fexik a legjobban.

(#3324) v2


v2
senior tag

A hülye f@szfejek száma elérte a végtelent a szimben és a fele béemvés :W

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3325) Géjza válasza v2 (#3324) üzenetére


Géjza
őstag

:DDD :DDD
Valóban, a népség majd fele az új hörcsögpofájút nyüstöli :)

(#3326) v2 válasza Géjza (#3325) üzenetére


v2
senior tag

És segg hülye a nagy része. Nekem az az érzésem, hogy az 1.8 kinyitotta a hülye gátat. Szerintem átlag 11 évesek

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3327) Géjza válasza v2 (#3326) üzenetére


Géjza
őstag

Nem tudom miért, de 1.8 óta úgy tele vannak a szerverek, csomót kell várni, mire normális (magas SA-s) szerverre be tudok csatlakozni.

CP-ből viszont sokkal sűrűbben vannak futamok (igaz rövidebbek), inkább azokra megyek, mint sima public-ra.

[ Szerkesztve ]

(#3328) v2 válasza Géjza (#3327) üzenetére


v2
senior tag

cp még egy sem csatlakozott pedig próbálom sokszor

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3329) Géjza válasza v2 (#3328) üzenetére


Géjza
őstag

Regisztrálsz majd mikor letelik a reg idő és lehetne bemenni a szerverre, akkor nem enged be?

Velem ilyen 1x fordult elő még az elején, mikor kb nulla volt a CP-m és már nem fértem be egy Spa vagy Monza futamra (amire kb mindenki ráugrik).

[ Szerkesztve ]

(#3330) v2 válasza Géjza (#3329) üzenetére


v2
senior tag

Csak kéri a frissitést és semmi nem történik. Magas mindenem, eddig jó volt

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3331) Géjza válasza v2 (#3330) üzenetére


Géjza
őstag

És nyomkodod is a refresht? :D

Párszor rá kell nyomni, míg elosztja a regisztrált fittipaldikat a szerverek között erősorrend szerint. Ha csúcsidőben mész és népszerű a pálya, lehet fél percig is nyomkodni kell a refresht. Máskor (ritkán) meg egyből átvált a join-ra.

Tegnap esti 11-es futamon 6 vagy 7 szerver kellett, mivel Spa volt. Az éjféli futamra már elég volt 3 szerver a népeknek. Este pl 8 körül még rosszabb lehet a szitu.

(#3332) mmdms válasza v2 (#3326) üzenetére


mmdms
addikt

Tegnap 5 verseny alatt 12 szer voltam a kavicságyban, az egyik versenyen 4x vártam meg míg megjavítják a kocsim. Érthetetlenül állok az események előtt, az összes brutál ütközésem az egyenes közepén egyszerűen keresztben megálló balfékek miatt volt, esélyed nincs kikerülni őket. De nem tudom elképzelni mit csinál hogy az egyenesbe keresztbeáll?!
Teljesen el is vették a kedvem, felszenvedtem 88-ra az SA-m, mikor bezártam tegnap az acc-t 76-on volt már. qrvajó.
A CC-m konstans megy valamiért lefele, 88-96 között szoktam mozogni, most minden kör végén 2-3-al kevesebb lesz, már 51-nél járok. Tippem sincs miért.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#3333) lada22 válasza mmdms (#3332) üzenetére


lada22
csendes tag

Valamelyik nap véletlenül egy alacsonyabb SA-t igénylő szerverre csatlakoztam. Az első helyezettet előztem volna a célegyenes végén, már behúzódtam mellé belső ívre, de ahogy szűkült a pálya szándékosan nem hagyott nekem helyet, két kerékkel már a füvön mentem, de fékre lépés előtt lassan visszahúztam a kocsit 4 kerékkel a pályára, aminek következtében összekoccantunk, majd ő rámhúzta a kormányt és mindketten megpördültünk. 5 körrel később mikor már kb 10 sec előnnyel vezettem a versenyt az első helyen, ez a gyökér körhátrányban megvárta hogy lekörözzem, és amikor a célegyenesben elmentem volna mellette, féktávon szándékosan oldalról belémjött...

Úgyhogy... azóta csak magas SA-t megkövetelő szerverekre vagy inkább Competition versenyekre csatlakozok.

(#3334) Géjza válasza lada22 (#3333) üzenetére


Géjza
őstag

Tegnap 1 public versenyre mentem, elég is volt. Egzotikus nevű béemvés gyerek spa-ban a kanyarokat alig bírta bevenni, csomószor a pálya mellett kóricált, bukótérből nyél gázon jött vissza, mintha nem lenne rajta kívül a pályán senki, nekem kellett állandóan vigyázni rá, nehogy belemenjek a balfaszkodásai miatt. Jelentősen gyorsabb voltam nála, de ez a fax úgy védekezett, hogy amint támadást indítottam, azonnal, hirtelen elkezdte behúzni elém az autót, az sem zavarta, hogy már picit mellette vagyok. Párszor emelnem kellett a gázpedálon, mert különben felkent volna a falra.

Meguntam ezt, féktávon direkt kivártam és az utolsó pillanatban berántottam mellé az autót. Idiótája megint megpróbálta azt, amit szokott, de akkor már elkésett, a kanyarbejárat előtt már félig mellette voltam, enyém volt a belső ív, így persze nekem jött, de ő pörgött ki a külső ív felé. :DDD Én meg mentem tovább.

Aztán köv körben megvárt okosan és belémrongyolt majd kilépett a szerverről. Csak röhögtem rajta.

CP-n ilyenek nincsenek.

(#3335) Géjza válasza tusi_ (#3317) üzenetére


Géjza
őstag

Anno ezt néztem én is, próbáltam követni. Alap dolgokat elmagyarázza jól. Viszont, hogy 1.8 óta mit hova kell rakni, az más kérdés. :)

Yt-n keress rá aris.drives-ra (itt is van: [link]). ACC developer ő, meg youtuber. ACC 1.8 damper, bumpstop beállításokról, kerb használatáról vannak fent hosszabb videói. Még én sem néztem meg őket, ma igyekszem megnézni legalább az egyiket.

[ Szerkesztve ]

(#3336) tusi_ válasza Géjza (#3335) üzenetére


tusi_
addikt

Ismere, Aristoteles Marokba Tosz, ot szidom mindig, amikor jon vmi valtoztatas :D

Mar nezegettem, de en tovaabra sem veszek eszre sok valtozast, tok mind1 mit allitok...

eat, sleep, play, replay

(#3337) Géjza válasza tusi_ (#3336) üzenetére


Géjza
őstag

:DDD

Ha nem nyúlsz semmi máshoz, csak kinyomod a 2 végletbe, nem tapasztalsz semmit? Miket birizgálsz pontosan?

(#3338) Kean_Sorbo válasza mmdms (#3332) üzenetére


Kean_Sorbo
őstag

A CC most elég szigorú. Ha bekapcsolod a HUD-on látod majd, hogy melyik kanyarnál aggresszív a stílusod, vagy egyszerűen csak "lassú a tempó". Csak teljesen zöld köröknél emelkedik a CC, viszont akkor 10 pontot is kaphatsz.

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#3339) mmdms válasza Kean_Sorbo (#3338) üzenetére


mmdms
addikt

Hogy erted h teljesen zold? Vegig jobb idot kell elernem mint az addigi legjobb idom? Monzaba ha nem hibazok bele minden korom egyre gyorsabb. Szombaton sikerult nagyobb hiba nelkuli versenyt futnom, ott minden korom gyorsabb volt az elozonel, tiszta korok voltak, megis lefele ment. Aztan utana nurburgringen probalgattam az uj setupom, egyszercsak 46 rol felugrott 100 ra, annak ellenere h egy ket rossz beallitas miatt sokszor estem keltem. Sztem szimplan bugos.
illetve nemigazan vagom a hudon mit kellene neznem latnom, hol mutatja h milyen a stilusom?

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#3340) biker


biker
nagyúr

ha a CC a car control, akkor az büntet csúszkálásért, a túl sok túlkormányzás nem tesz jót neki, ámbár lehet hogy gyors vagy.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#3341) Géjza válasza mmdms (#3339) üzenetére


Géjza
őstag

CC-t néha késve update-eli. CN az szépen körönként változik, CC néha "beragad" és egyszer csak azt veszed észre, hogy felment 100-ra.

(#3342) Géjza válasza tusi_ (#3336) üzenetére


Géjza
őstag

Akkor még nézegessed arisztotelészt :D [link]
Cambert magyarázza és pl a rázóköveken hogy viselkedik extrém camber beállításokkal és hogy a másik végletben.

Egyik esetben fel sem akar menni a kerékvetőre és beszitálja az autót, másik esetben meg átmegy rajta szépen, stabilan.

(#3343) Géjza


Géjza
őstag

Ja és elkezdtem szórakozni PBO-val, emiatt figyeltem, hogy mi történik a magokkal ACC alatt. Nálam 5 magot használ ACC (a legjobb magból minkét thread-et terheli és a leggyengébbet nem is piszkálja, arra nem oszt terhelést).

12 elérhető thread-emből (5600x) 5-öt nyúz ACC. A másik 7 malmozik. Ezen még optimalizálhatnának.

(#3344) tusi_ válasza Géjza (#3343) üzenetére


tusi_
addikt

Nem fognak, mert ez ilyen. Szimek egyszalas terhelest hasznalnak, a tobbi mag csak kiszolgalo szerepet tolt be. Ha tobb magra kiszornak, akkor mar nem lenne a legmagasabb orajel lehetseges egymagon, mert allcore-on minden proci, kiveve nemely intelt nem tudja a full boost orajelet.

Szerintem jo ez igy. Az 5600x-ed lenyomta a 10900-t acc alatt. Esetleg az uj alder lake gyorsabb picivel, de erre majd jonnek a 3d caches AMD-k februarban :)

eat, sleep, play, replay

(#3345) Géjza válasza tusi_ (#3344) üzenetére


Géjza
őstag

Gondoltam a mostani engine-nel nem tudnak mit csinálni. Ez már így marad ACC-nél, majd esetleg AC2-ben más lesz. PBO-val használom most a procit, így azt a pár magot elküldi 4850-ig, aztán beáll 4.7-re. De most nem engedem el maxig (+200MHz helyett csak +125-öt állítottam be próbaképp), csak 4775-ig, így ezt az alacsonyabb fesz miatt kb ki tudja tartani (lemegy esetleg 4750-re). Szóval jobban jövök ki picit így (kisebb fogyival és hővel, magasabb kitartott órajel). Na de ez itt off. :D

(#3346) biker


biker
nagyúr

custom livery esetén mitől függ, hogy van akitől letöltődik a png is mellé van akitől meg csak a jsonok?

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#3347) mmdms válasza biker (#3346) üzenetére


mmdms
addikt

Egyszerűen nem találom, hol lehet custom liveryt készíteni?

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#3348) biker válasza mmdms (#3347) üzenetére


biker
nagyúr

https://youtu.be/HH48jzCfgeo

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#3349) mmdms válasza biker (#3348) üzenetére


mmdms
addikt

Ja hogy singleplayerbe kell. De ott a rexet valasztottam multiba viszont a lexussal gurulgatok. Ilyenkor felejtsem el?

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#3350) biker válasza mmdms (#3349) üzenetére


biker
nagyúr

Állítólag multiban akkor látszik, ha elküldöm a többieknek (megosztom valahol), de mégis volt hogy valakikkel versenyeztem, és láttam a festését
És ott volt a gépemen a png, holott nem emlékszek, hogy letöltöttem volna előre

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.