Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3401) tusi_ válasza Géjza (#3397) üzenetére


tusi_
addikt

Nils setupja :D
47 vege nalam is meg lehetne, roggiababn kicsit megindult a hatulja, liftelnem kellett, hogy at tudjam forditani es gazra allni, illetve a lesmok es az ascari nem tiszta meg. Parabilica itt jo, de amugy kicst le szoktam csuszni, meg most is van kicsi szitalas a fektavon, lehet latni, hogy kicsit megindul a kocsi.

Meghat en nem jatszottam a gameval vagy fel evig, kell ido, mire vissza alla az ember. Most Automobilistat probalom majd, de meg nem joutottam a jatekhoz, mindig van vmi, - asszony - ami/aki hatraltat :D

HA atkuldod a Ferrari setupot, kiprobalnam azt is. Meg meg a lexust is... :)

[ Szerkesztve ]

eat, sleep, play, replay

(#3402) tusi_ válasza v2 (#3400) üzenetére


tusi_
addikt

Mijaza zenvidia? :D

eat, sleep, play, replay

(#3403) v2


v2
senior tag

Ez az SA rendszer nem bugos kicsit? Most úgy vett el két pontot, hogy nem volt a közelemben senki. Meg az az új agyrém, hogy rajtrácson a felvezetésen előznek. Ezt miért nem bünteti DQ-val?

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3404) Géjza válasza tusi_ (#3401) üzenetére


Géjza
őstag

Lexusos tapasztalatok alapján lehet xar a ferrarim setupja. Alapból 70-56 a lexus magassága aggressive setupban. Így mentem pár kört, tök jó stabil volt. Megpróbáltam leültetni (55-53) és valami iszonyat lett az irányítása. Ferrarim is porig van ültetve, lehet ezért annyira küzdős. Kipróbálom emeléssel, hátha segít.

Bàr lehet màr csak 30a körül keveredek kormány elé a nagy ünnepi jövés-menések közepette.

(#3405) tusi_


tusi_
addikt

Na simracsesok. Probaljatok ki az Automobilista2 t, ISZONYAT FUN A JATEK!!! :DD
A szokvanyos gt3,gte nem vmi nagy szam, de pl a stock car bajnoksag, illetve prototypeok eszmeletlenek. Iszonyat jol meg van csinalva, persze csak addig, amig ki nem fagy :(

Sajnos nalam 2x is hasalt, csak alt tab mentett meg. De ha ez egyszer beerik, nalam tutti befuto :)

eat, sleep, play, replay

(#3406) mmdms válasza Géjza (#3404) üzenetére


mmdms
addikt

Probald ki 66-54el, igy pont 1,5 lesz az aero, nekem ugy fexik legjobban monzaba, 7es front es 3 as rear ARBal, rugok elol 173000N hatul 156000N, elol a Bumpot 10 rol 12 re rebound 15 rol 17 re, hatul 15 rol 14 re, reboundot 25 rol 22 re. Amugy sztem elirtad mer 65 a minimum hatso magassag. Kb ezek a lexus setupomba a lenyegesebb valtoztatasok erre a palyara perpill, bar ez neg alakuloban van, 48,8-49,5 igy megvan.

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#3407) mmdms válasza tusi_ (#3405) üzenetére


mmdms
addikt

Amennyit kernek erte annyit nem er ha online is szeretne az ember gurulni vele, egyik forumtars korabban emlitette h kb halott europaban. Pedig tok tetszik videok alapjan.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#3408) v2 válasza tusi_ (#3405) üzenetére


v2
senior tag

A demoját megnéztem. 10 perc volt a törlésig. Nekem borzalmas volt a hangja meg kb az egész.

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3409) Yahhher válasza mmdms (#3407) üzenetére


Yahhher
aktív tag

Én szoktam vele menni.
Azt csináljuk haverokkal, hogy nyitok "lobby-t", aztán egymás ellen nyomjuk. Olyankor valahogy mindig megjelenik egy csomó idegen, nem is értem hogy egyébként miért olyan hektikus az online rész telítettsége... Egyébként nagyon jó kis game, nem csak az marha erős verdákkal lehet jókat menni.

Üdv B.

(#3410) adrian360


adrian360
őstag

no offense, de nekem az automobilista kezd a simulátorok vegánságává válni. aki megvette állandóan téríteni próbálja az embereket, mintha önigazolást keresne, és ha már elköltött rá egy csomó pénzt ne az üres szerverek bámulja, de nem véletlen hogy ennek ellenére is kihaltak a szerverek.

(#3411) tusi_ válasza adrian360 (#3410) üzenetére


tusi_
addikt

Senkit nem akarok teriteni - es igen, vega vagyok :D - csak egyszeruen mentem egy par kort adelaiden es spaban es pl spa-ban leesett az allam, mennyivel jobban nez ki a palya, mint ac/acc ben. Ha megnezed a kerekvetoket, beszaras milyen reszletes. MIndezt kisebb gepigeny mellett. Hangok nagyon jok, rsr porsche hangja olyan, mint ac ben a moddolt, a 911 gt3 r merfoldekkel jobban szol, mint az ACC-s porsche...
Viszont ezek a fagyasok idegesitoek.... :(
En az online reszet pont lekullantom, bar tudom, sokaknak ez meghatarozo.
Meg szentelek neki kis idot...
ACC vel az a bajom, hogy unalmasak mar a kocsik, palyak.

[ Szerkesztve ]

eat, sleep, play, replay

(#3412) v2 válasza tusi_ (#3411) üzenetére


v2
senior tag

Érezd jól magad, a többi nem számít. :K

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3413) tusi_ válasza v2 (#3412) üzenetére


tusi_
addikt

:C :R

eat, sleep, play, replay

(#3414) Kean_Sorbo válasza v2 (#3403) üzenetére


Kean_Sorbo
őstag

Volt pályaelhagyásért figyelmeztetésed? Nekem mostanában azért csökken az SA.

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#3415) biker


biker
nagyúr

Fura mikor megvan a setupom, amivel 3 napja 1:50-et ostromoltam, és most 1:52 alá nem tudok menni. Lehet rakészülés kérdése is... Vagy valamit nem vettem észre a pálya változásában.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#3416) Yahhher válasza tusi_ (#3385) üzenetére


Yahhher
aktív tag

Szia.

Ilyenkor alap setup-ot módosítasz, vagy valamelyik gyárit? Mert nekem az M6 gyári aggresszív setupja pl. teljesen lenn van, azt nem tudnám lejjebb ültetni.

Üdv B.

(#3417) GalaHU válasza Kean_Sorbo (#3414) üzenetére


GalaHU
őstag

Ez mióta van? Szinte soha nem koccolok de a 91-es SA-m elolvadt 86 körülire, mert gyakran lemenekülök a pályáról hogy elkerüljem az idiótákat. Ez azért marhára nem fair… :((

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#3418) tusi_ válasza Yahhher (#3416) üzenetére


tusi_
addikt

Halli.

altalanossagban az agressivet toltem be, aztan gumi allitas az aktualis palyahoz, plusz esetleg camber/toe illetve arb. A tobbihez nem nagyon ertek, igy azt nem piszkalom.

Az m6 monza setupom nilstol van, meg regebbrol. Ott magasan volt a hatulja, gondolom az ascari miatt tette feljebb, hogy ne akadjon fel a tepsi a kanyarban, ha atkuldi rajta...

eat, sleep, play, replay

(#3419) biker válasza GalaHU (#3417) üzenetére


biker
nagyúr

passz, nekem versenyenként 2-vel nő ha ügyesen elkerülök mindenkit.
lecsúszáskor nem büntet, szerintem max akkor, ha mindig akkor csúszol le, ha a közeledben vannak, azt hiszi bénázol, szerintem

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#3420) Géjza válasza biker (#3415) üzenetére


Géjza
őstag

Hőmérséklet (pálya, levegő), aszfalt állapota (green/fast/optimum) nagyon sokat számít.

(#3421) v2


v2
senior tag

Mesemondó kisfiú anyukája reggel bekiált a fiának a szobába: -kisfiam ágyban vagy még? - Benne de kelek! Bocsánat :DD

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3422) tusi_ válasza v2 (#3421) üzenetére


tusi_
addikt

Nehez napod lehetett ma... :D

eat, sleep, play, replay

(#3423) Kean_Sorbo válasza GalaHU (#3417) üzenetére


Kean_Sorbo
őstag

Szerintem az új fizikai motorral jött be.
Így van nekem is. Sőt ha senki nincs a közelemben, és nem oda figyelek, lecsúszok az ívről egyszer-kétszer akkor is csökken az SA. Persze ez már az én hibám, de nem kellene ezt összekeverni az SA-val. Mindegy most ez van.

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#3424) v2


v2
senior tag

Ez az SA rendszer valami nagyon sz@r.

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3425) biker válasza v2 (#3424) üzenetére


biker
nagyúr

tegnap első competition versenyem megvolt, hungaroringen, 26 helyről indultam, kicsit meg voltam illetődve még, 12. helyre küzdöttem magam, de az utolsó előtti körben kiforgattak, és mindezzel 83-ről 85-re emeltem az SA-mat.
Nem tudom, nálad mi a hiba
Video itt

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#3426) v2 válasza biker (#3425) üzenetére


v2
senior tag

Nem csak nálam van hiba, Kunos oldalán sokan vannak. Az meg hogy a pályán mást mutat mint a szerver listánál nem is említem.

[ Szerkesztve ]

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3427) Géjza válasza biker (#3425) üzenetére


Géjza
őstag

Nem tudom mit gondolt a bmw-s, 5km-ről dobta be oda az autóját.

Nálam is valami gond van SA-val, valamiért fixen beragadt 99-en. :DDD

(#3428) biker válasza Géjza (#3427) üzenetére


biker
nagyúr

folyamatosan lökdöstek hátulról, meg ha megnézted végig, többszor rántottam el előlük a kocsit, aztán hadd menjen. Ott is ha hagyom, nem szívom meg.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#3429) Géjza válasza Kean_Sorbo (#3423) üzenetére


Géjza
őstag

Track limitsnél von SA-t? Sima pályaelhagyáskor nem hinném. Igazából egyiket sem vettem észre (bár minimális track limits-em szokott lenni).

(#3430) Géjza válasza biker (#3428) üzenetére


Géjza
őstag

Ha közel van, akkor mindig időben levédem belsőt, hogy meg se forduljon a fejében, hogy oda bedobja. Külső ívre mehet, aztán szép lassan húzom vissza én is, terelem a pálya széle felé (de nem a fűre), hogy érezze, hogy ott mellettem nem fog elmenni. ;]

Kamikaze ellen persze nem oszt, nem szoroz. De ha 1-2 kört jött mögötted, akkor kb tudod, hogy idióta kamikaze vagy inkább óvatos az illető. És akkor te is úgy állsz hozzá.

Fordított helyzetben, ha erősen védi belsőt (pl monzában parabolicából kifelé ráfordul egyböl a palánkra), akkor az keményebb dió lesz. Ha marad végig külsőn és nem védekezik, akkor sima liba.

(#3431) Géjza válasza biker (#3428) üzenetére


Géjza
őstag

Ott nagyon messze volt tőled, ott én sem védekeztem volna még. Az nem volt előzési pozíció. Vagy nagyon korán fékeztél, hogy így rádesett?

(#3432) Kean_Sorbo válasza Géjza (#3429) üzenetére


Kean_Sorbo
őstag

Igen csökken. Miért írnám, ha nem lenne így? Olvashatod, hogy más játékosoknál is van ilyen.

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#3433) biker válasza Géjza (#3431) üzenetére


biker
nagyúr

kicsit korábban, mert nem akartam megtolni az előttem lévőt. de max 10m-el.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#3434) mmdms válasza biker (#3433) üzenetére


mmdms
addikt

Hogyhogy ferkaval mesz?

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#3435) biker válasza mmdms (#3434) üzenetére


biker
nagyúr

kipróbáltam, egyszerűen nem éreztem aznap a lexust, 2mp-el lassabb voltam a ringen, mondjuk nem is nagyon mentem ACC-ben még a ringen, gondoltam kipróbálom a ferkát.
Szemezek még az m4 gt3-al is.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#3436) Géjza válasza Kean_Sorbo (#3432) üzenetére


Géjza
őstag

Csak warning esetén von vagy no time gain elhagyáskor is? Utóbbinál faxság lenne, elöbbinél meg eleve ott van a warning, a 4-nél meg jön úgyis a DT. Remélem csak valami bug (és nem feature), amit javítanak.

(#3437) biker válasza Géjza (#3436) üzenetére


biker
nagyúr

ezen a versenyen volt 3-4 no time gained elhagyásom, és egy warningom, mégis kettővel nőtt az SA-m

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#3438) Kean_Sorbo válasza Géjza (#3436) üzenetére


Kean_Sorbo
őstag

Nekem no time gain esetében is. Régebben ha köröztem és már közelemben nem volt autó, akkor is 1-2 körönként növekedett. Most ha nem tiszta a köröm, akkor lefelé megy.
Már csak a CC van bekapcsolva és annak megfelelően vezetek, mert ha az nem zöld szektoronként, kb. minden pontszámom csökken.
Szóval nekem most ez egy küzdelemmel felér.
Persze elhiszem, hogy vannak itt olyanok akik 1 óra után is tökéletes köröket futnak, de én nem ilyen vagyok. Ha más nem, a családból biztos van valaki, akinek akkor van egy "fontos" kérdése, amikor megpróbálok a legpontosabban vezetni.

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

(#3439) mmdms


mmdms
addikt

Jatszik itt valamelyikunk ps en? Ma athivott a szomszedom kiprobalhattam egy t300 at, aki tegnap vette meg az acc-t, kis segitseget kert mi micsoda a setupban.
De a jatek verzioszama nem frissul 1.7.2 nel ujabbra, ez normalis? Meg a regi fizika fut alatta, de a jatek azt irja a legfrissebb. :F

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#3440) KicsiDzson válasza mmdms (#3439) üzenetére


KicsiDzson
újonc

Xboxon is dettó. Szerintem a next gen patchig nem is fognak hozzányúlni, ami valamikor februárban várható.

(#3441) Benir8


Benir8
senior tag

Sziasztok!
Melyiket érdemes megvásárolni először a Assetto Corsa vagy a Competizione?
Kezdetleg Xbox kontrollerrel játszanék vele.

(#3442) v2 válasza Benir8 (#3441) üzenetére


v2
senior tag

Szia. Kontrollerrel egyik sem

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3443) mmdms válasza Benir8 (#3441) üzenetére


mmdms
addikt

Par hete nem vagyok kokpit kozelbe, kiprobaltam melyiket lehetne kontrolerrel jatszani, ami meg egesz jol jatszhato az az uccso grid. Talan meg project cars, de ott mar erosen kompromisszumos.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#3444) tusi_


tusi_
addikt

Van egy Gold Saw nevu fritz srac, aki controllerrel nyomja, de olyan szinten, hogy meg a dagadtat is megszorongatja neha.

"Nothing is inpossible" :)

eat, sleep, play, replay

(#3445) tusi_ válasza Benir8 (#3441) üzenetére


tusi_
addikt

Nekem az AC jobban bejon, eleve sokkal tobb a tartalom benne, palyak, autok, classok....
Grafikailag a MODokkal nagyon kozel van az ACC-hez - sot nalam bizonyos ertelemben neha tul is szarnyalja - fizikailag is nagyon jo, hangok szvsz jobbak is - szinten moddolt hangokrol beszelek.
Egyikkel sem losz melle. Ha olineozni akarsz, akkor viszont ACC, szvsz AC szerverek kihaltak mar.

eat, sleep, play, replay

(#3446) v2


v2
senior tag

Ezzel a Spa-val valami nem kerek nekem, szerintem bugos. Minden más pályán nagyon jól lehet érezni a féket, de itt olyan mintha taknyon mennék. Össze vissza csúszkál, alig van tapadás. Most én vagyok ilyen szerencsétlen béna, vagy ez másnak is ilyen?

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#3447) 19ati93 válasza GalaHU (#3417) üzenetére


19ati93
senior tag

Nekem is a fix 90+os SA-m 80-on áll most. :DDD :DDD

(#3448) 19ati93 válasza Benir8 (#3441) üzenetére


19ati93
senior tag

Mindkettőt játszottam controllerel és mindkettő viszonylag jól játszható. Talán az ACC valamivel jobb is ha fainul neked tetszően belővőd az irányítást. De a sima AC is játszható és jó móka tud lenni random autózgatni. Nordschleife trackday, stb.

(#3449) papirzsepi93 válasza v2 (#3446) üzenetére


papirzsepi93
tag

Agressziv setupon egyedül keréknyomást meg bb-t állitva az m4-el nekem elég tapadós spa, bár a legjobb időm 2:22 körüli :D

(#3450) Kean_Sorbo válasza v2 (#3446) üzenetére


Kean_Sorbo
őstag

Azt nem tudom, hogy bugos-e, de én nem tudom megfejteni ezt az új fizikát. Igaz nem is vagyok egy született szimulátoros.
Viszon én AC-ban "nőttem" fel, ott kb. tudom hogy mit és mikor rontok el. A setup módosításokat is viszonylag jól eltalálom, ha egy autó nem úgy viselkedik ahogyan én szeretném.
Az új fizikáig szinte tizedre ugyanazokat az időket futottam GT autókkal mindkettőben.
Most pl. 3-5 másodpercet lassultam SPA-n (ezek a legjobb köreim, az átlag rosszabb), szinte utasnak érzem magam. Tényleg. Sokszor nem tudom mi fog történni, miért tör ki az autó hátulja számomra véletlenszerűen és teljesen kontrollálhatatlanul, ez viszont nagyon frusztrál.
Ha a CC-nek megfelelően vezetek akkor lassú vagyok ( +5 mp), ha úgy megyek mint eddig, akkor "csak" 3 másodperccel vagyok lassabb az eddig is gyenge eredményemtől 2:21, viszont a CC szabadesésbe megy át. Az SA-t meg nem is nézem, mert most már az offline versenyeken is rendszeresen kitórpedóznak hátulról, mintha ott sem lennék.

Az AC-ban most szereztem be az AURIEL 90-GTO-t. Ez egy elektronika nélküli 700 lóerős, kéziváltós érdekesség. Ebben szinte mindig tudom, hogy mi fog történni, pedig nagyon nehéz vezetni, sokat kell pedálozni a kormány is lassan elkopik, de nincs benne meglepetés. Ha néha elindul keresztbe, akkor gáz és kilinccsel előre, de kezelhető (pl. SPA-n stabilan 2:16 körül megyek, pedig csak kb. 30 köröm van benne, és sokat kell még gyakorolni). Ezzel szemben itt egy GT autó számomra küzdelem, szó szerint esek-kelek.

Persze látom, hogy Jardier-ék kenik vágják, de valami nekem itt akkor sem kerek.
Kívácsiságból ránéznék egy Rfactor/IRacing-ra, hogy azok az AC-hoz vagy az ACC-hez állnak közelebb?

Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.