Azt nem tudom, hogy bugos-e, de én nem tudom megfejteni ezt az új fizikát. Igaz nem is vagyok egy született szimulátoros.
Viszon én AC-ban "nőttem" fel, ott kb. tudom hogy mit és mikor rontok el. A setup módosításokat is viszonylag jól eltalálom, ha egy autó nem úgy viselkedik ahogyan én szeretném.
Az új fizikáig szinte tizedre ugyanazokat az időket futottam GT autókkal mindkettőben.
Most pl. 3-5 másodpercet lassultam SPA-n (ezek a legjobb köreim, az átlag rosszabb), szinte utasnak érzem magam. Tényleg. Sokszor nem tudom mi fog történni, miért tör ki az autó hátulja számomra véletlenszerűen és teljesen kontrollálhatatlanul, ez viszont nagyon frusztrál.
Ha a CC-nek megfelelően vezetek akkor lassú vagyok ( +5 mp), ha úgy megyek mint eddig, akkor "csak" 3 másodperccel vagyok lassabb az eddig is gyenge eredményemtől 2:21, viszont a CC szabadesésbe megy át. Az SA-t meg nem is nézem, mert most már az offline versenyeken is rendszeresen kitórpedóznak hátulról, mintha ott sem lennék.
Az AC-ban most szereztem be az AURIEL 90-GTO-t. Ez egy elektronika nélküli 700 lóerős, kéziváltós érdekesség. Ebben szinte mindig tudom, hogy mi fog történni, pedig nagyon nehéz vezetni, sokat kell pedálozni a kormány is lassan elkopik, de nincs benne meglepetés. Ha néha elindul keresztbe, akkor gáz és kilinccsel előre, de kezelhető (pl. SPA-n stabilan 2:16 körül megyek, pedig csak kb. 30 köröm van benne, és sokat kell még gyakorolni). Ezzel szemben itt egy GT autó számomra küzdelem, szó szerint esek-kelek.
Persze látom, hogy Jardier-ék kenik vágják, de valami nekem itt akkor sem kerek.
Kívácsiságból ránéznék egy Rfactor/IRacing-ra, hogy azok az AC-hoz vagy az ACC-hez állnak közelebb?
Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!