Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#401) petne válasza ForRedGlory (#399) üzenetére


petne
őstag

Nem kell elképzelnem, mert ezt én is tudom. De akkor is Magyarország vezető internetszolgáltató weboldalának nem kéne ilyennek lenni, mivel többségében szerintem az új előfizetők rápillantanak a leendő szolgáltatójuk oldalára és hát, ha egy kicsit kavart találnak, akkor nem biztos, hogy azt választják. És ráadásul ahogy mondtam is korábban, sok a pontatlan, hibás, érthetetlen információ is rajta... Az online ügyfélszolgálatról, webmailről stb. nem is beszélve, sok a hiba bennük... :(

(#402) Ebit válasza ForRedGlory (#392) üzenetére


Ebit
addikt

'Az összes
hibásan teljesített órák száma egyenlı a hibabejelentések nyilvántartásai alapján összesített"

Ez a lényeg a hibabejelentés, elöször kapcsolatba kell kerülni veletek, aztán rögziteni kellene az adott hibát, amiről a legtöbb esetben a bejelentőnek, nincs visszaigazolása.

(#403) Ebit válasza Core2duo6600 (#397) üzenetére


Ebit
addikt

Szerintem úgy ha nem tudják teljesíteni akkor nem számláznak

Ez teljesen logikus amit te irsz, ez lenne az úgyfélbarát megoldás, de az egész rendszer azon alapul, hogy te ügyfélként bejelentsd a hibát, amit ők kivizsgálnak, elfogadnak, vagy elutasitanak.

Én korábban már irtam, hogy szerintem olyan rendszert kellene üzemeltetni, ahol a szolgáltató, saját automata rendszere jelzi a hibát, és az ügyfelet tájékoztatja a kijavitás tényéről.

(#404) petne válasza Ebit (#403) üzenetére


petne
őstag

Ez szép és jó lenne, de ez jelenleg műszakilag és emberileg is megoldhatatlan...

(#405) ForRedGlory válasza Ebit (#403) üzenetére


ForRedGlory
félisten

"Én korábban már irtam, hogy szerintem olyan rendszert kellene üzemeltetni, ahol a szolgáltató, saját automata rendszere jelzi a hibát, és az ügyfelet tájékoztatja a kijavitás tényéről."

Mondj egy helyet, ahol ez így működik...

(#406) ForRedGlory válasza Ebit (#402) üzenetére


ForRedGlory
félisten

"...aztán rögziteni kellene az adott hibát, amiről a legtöbb esetben a bejelentőnek, nincs visszaigazolása..."

Ez nem igaz, mert kapnak visszajelentést, ha kérnek, akár sms-ben is. Sőt nem egy esetben vissza is hívjuk az ügyfeleket a híba elháritása közben, után, hogy minden rendben van-e......

[ Szerkesztve ]

(#407) Ebit válasza petne (#404) üzenetére


Ebit
addikt

Én bizom benne, hogy kis hazánk vezető internetszolgálatójánál ez nem lehet, egy megoldhatatlan feladat.

ForRedGlory

Azt gondolom, nem csak műkődő rendszereket kell figyelembevenni, és időnként lehet önállóan is fejleszteni.

(#408) ForRedGlory válasza Ebit (#407) üzenetére


ForRedGlory
félisten

"...Azt gondolom, nem csak műkődő rendszereket kell figyelembevenni, és időnként lehet önállóan is fejleszteni..."

Jó akkor kérdezem így: Szerinted eddig ez még miért nem valósult meg Sehol? Biztos nem lenne rá igény?

(#409) Ebit válasza ForRedGlory (#408) üzenetére


Ebit
addikt

1. Én nem tudom, hogy megvalósult volna bárhol / bár én nem vagyok mérvadó /

2.Te határozottan állitod, hogy sehol sem valosult meg, vagy még Te sem találkoztál ilyennel?

Igény meg lenne rá, mert azért napjainkban elég , sok dolgot lehet intézni online,és számomra elég furcsa, hogy pont az ISP-től, nem kapok ilyen adatokat.

(#410) petne válasza Ebit (#407) üzenetére


petne
őstag

Könnyű ilyeneket mondani annak, aki nem látja át a technikai/anyagi/emberi feltételeit ennek... :(

(#411) Ebit válasza ForRedGlory (#406) üzenetére


Ebit
addikt

Javaslom ennyire sarkosan ne fogalmaz, elég a topicban leirtakat visszaolvasni és az általad irtakat összevetni a jelenleg is hatályos ÁSZF vonatkozó részével.

Ez nem igaz, mert kapnak visszajelentést, ha kérnek, akár sms-ben is. Sőt nem egy esetben vissza is hívjuk az ügyfeleket a híba elháritása közben, után, hogy minden rendben van-e......

"A Szolgáltatónak a hibabejelentést az Elıfizetı részére
vissza kell igazolnia, és azt a rögzítésen túl nyilvántartásba kell vennie.

Az elvégzett vizsgálat alapján a Szolgáltató haladéktalanul és megfelelı indokolással
köteles az elıfizetıt értesíteni arról,....."

(#412) Ebit válasza petne (#410) üzenetére


Ebit
addikt

Valóban ezt igy is megközelitheted, de gondolom közületek sincs mindenki, döntéshozó helyzetben, és emlékszem még amikor másik forumban te észrevételezted, hogy szivesen stilizáltad volna az ÁSZF-t kiadása előtt.

Azt is gondolom, hogy sajnos a" cég" meglévő teljes infrastukturát, sem racionálisan használják fel./azért bizonyos anyagok kivülről is láthatóak. /

(#413) petne válasza Ebit (#412) üzenetére


petne
őstag

Sok olyan dolog van, amit máshogy csinálnék a cég helyében, de mivel van egy icipici rálátásom a dolgokra azt is figyelembe tudom venni, hogy mit lehet megoldani és mit nem... Teljes mértékben meg tudlak érteni, hogy az ügyfél szempontjából a Te általad javasolt módszer lenne a legjobb, de sajnos azt is látom, hogy ez nem igazán valósítható meg a korábban is említett indokok miatt.
Egyébként egy példát említek, ha a mi házunkban valamilyen elektromos probléma van az áramszolgáltató hibájából és nem jelentem be, Ők se jönnek ki automatikusan, meg nem is fognak nekem jóváírni semmit, mivel nem látják, hogy gondom van. Ott is ugyanúgy be kell jelentenem, hogy megtudják, hogy valóban gondom van... ez mindenhol így működik. Nincs sem anyagi, sem emberi, sem műszaki lehetőség arra, hogy automatikus hibabejelentés megtörténjen, pláne ennyi pénzért...

[ Szerkesztve ]

(#414) ForRedGlory válasza Ebit (#411) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Nem értem mi bajod van, én is azt mondtam hogy kapnak értesítést akár sms-ben is. Ahányszor én hallottam, mindig fel volt ajánlva az előfizetőnek, hogy sms-ben értesítsük, ha megkezdődik a hibaelhárítás. Ez mondjuk személyes tapasztalat is, mert volt már rossz a netem.
És ugyanazt írtam mint az ÁSZF általad linkelt része. ;)

(#415) Ebit válasza ForRedGlory (#414) üzenetére


Ebit
addikt

Szerintem, ha nem érted akkor fejezzük is be.

petne

Részben egyetértek veled.

[ Szerkesztve ]

(#416) ForRedGlory válasza Ebit (#415) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Akkor ezt megbeszéltük.
Talán majd más felvilágosít hogy miben sarkosítottam (már ha értik mire gondolsz)

[ Szerkesztve ]

(#417) lymmz


lymmz
csendes tag

És akkor jöhetnek is a műszaki kérdések. :)

http://www.tamasnaplo.hu

(#418) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Nem tudom hova írjam, de valahova le kell...

T-Online-os előfizető vagyok már 5 éve. Havi 11K-t fizetek. Tegnap délután fél2-től ma délután 5ig nem volt net. Ez több, mint 1 teljes nap. Hívogattam a supportot, az volt a válasz, hogy rajta vannak az ügyön. És az a szép, hogy nem csak nekem, hanem egy bizonyos körzetszámhoz tartozó komplett blokknak, ami nem 10 emberből áll...

Ilyenkor mi van? Ugyanúgy befizettetik velem a 11K-t és egy sorryval (se) elintézik? Hát a jó kurva anyjukat...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#419) petne válasza Motion_Blur (#418) üzenetére


petne
őstag

Ha megnézed a szerződésed, akkor láthatod, hogy a bejelentéstől számított 72 óra a hibaelhárítási idő, ha ezen túlmennek, akkor kérhetsz jóváírást a szamla@t-online.hu címre küldött részletesen hibatörténettel. Vedd figyelembe, hogy hiba bármikor előfordulhat minden szolgáltatásnál, legyen az internet, áram, gáz stb., sőt azt se tudhatod, hogy szolgáltató hibájából történt vagy egy külső tényező által (nagy valószínűséggel az utóbbi, ezért tart ilyen sokáig a hiba elhárítása).

Ha nem tetszik a fenti hibaelhárítási idő, akkor ajánlom a bérelt vonal szolgáltatás igénybevételét, ott 7×24 órás rendelkezésére állás és a hibelhárítási is pár órán belül megtörténik.

A havi 11k lecsökkenhető, ha felhívod a 1412-es telefonszámot és kérsz egy ajánlatot. :)

[ Szerkesztve ]

(#420) ForRedGlory válasza petne (#419) üzenetére


ForRedGlory
félisten

"Ha nem tetszik a fenti hibaelhárítási idő, akkor ajánlom a bérelt vonal szolgáltatás igénybevételét, ott 7×24 órás rendelkezésére állás és a hibelhárítási is pár órán belül megtörténik."

:) Csak a költségeket ezzel nem tudja faragni :D

"...a bejelentéstől számított 72 óra a hibaelhárítási idő, ha ezen túlmennek, akkor kérhetsz jóváírást..."

Ez nem így van. Nem csak a 72 órán felüli időszakra lehet jóváírást kérni, hanem a jóváírás a hiba bejelentésének időpontjától jár.

Motion_Blur: kurva sokat fizetsz, hívd fel a 1412-t, tuti megkapod 8900ft-ért ugyanazt a (talán ADSL Multimedia?) szolgáltatást. :K

[ Szerkesztve ]

(#421) petne válasza ForRedGlory (#420) üzenetére


petne
őstag

" Csak a költségeket ezzel nem tudja faragni "

Valamit valamiért, nem? Vagy Te vállalod ingyen neki a 7*24 órás rendelkezési állást? Nem hiszem... :)

"Ez nem így van. Nem csak a 72 órán felüli időszakra lehet jóváírást kérni, hanem a jóváírás a hiba bejelentésének időpontjától jár."

Ha visszaolvasol, akkor látod, hogy én nem azt mondtam, hogy a 72 órán túli időszakra lehet jóváírást kérni, hanem azt mondtam, hogy ha 72 óránál több időt vesz igénybe a hibaelhárítás, akkor lehet jóváírást kérni:

"A Szolgáltató köteles az Előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása
eredményeként valósnak bizonyult hibát annak bejelentésétől legfeljebb 72 órán belül
kijavítani." ÁSZF 12.5 pont

"Ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást nem lehet igénybe venni, a kötbér
mértéke minden késedelmes nap után a hiba bejelentését megelőző, az előző hat
hónapban az Előfizető által az előfizetői szerződés alapján az adott előfizetői szolgáltatással kapcsolatban kifizetett (előre fizetett díjú szolgáltatás esetén
felhasznált) díj átlaga alapján egy napra vetített összeg nyolcszorosa."
ÁSZF 12.8 pont

[ Szerkesztve ]

(#422) ForRedGlory válasza petne (#421) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Ja így már más, ez elég félreérthető volt. de hogy pontosak legyünk és a félreértések elkerülése végett: jóváírás akkor is jár neki, ha 71 órán belül hárítjuk el a hibát, amit belinkeltél az arról szól, hogy ha a 72 órából csúszunk ki, akkor "extra" jóváírásban részesül.

(#423) Ebit


Ebit
addikt

A jóváirást viszont már a jelenlegi rendszerrel is eltudja végezni az ügyfélszolgálat.

/elméletileg automatikusan/ :F

(#424) petne válasza ForRedGlory (#422) üzenetére


petne
őstag

Elnézést, ha félreérthető volt... legközelebb, akkor pontosabban fogalmazok. :)

(#425) Ebit válasza petne (#424) üzenetére


Ebit
addikt

Én tőkéletesen értettem, te a napi gyakorlatról irtál. :K

(#426) mindfreak


mindfreak
őstag

Hello mindenki!

T-Online ADSL-em van, jelenleg ADSL Optimum csomagban vagyok. Egy hete telefonáltam ügyfélszolgálatnak, hogy szeretnék csomagot módosítani ADSL Maximum-ra. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy küldeni fog egy módosított szerződést, amit aláírva vissza kell faxolnom. Na, a problémám, hogy ezt még mindig nem küldték el nekem, ez normális, hogy ennyit kell rá várni?? :Y

Még annyit mondtak, hogy a módosítás 30 napon belül fog megtörténni... ezt most azután kell számítani, hogy aláírva elküldtem a szerződést, vagy a telefonálástól számítva?

[ Szerkesztve ]

(#427) Core2duo6600 válasza mindfreak (#426) üzenetére


Core2duo6600
veterán

Azután, hogy visszaküldted
amikor aláírod onnantól kezdve érvényes addig csak 1 szándék, vagy igény
Ne légy turelmetlen
Ismerős a t-hometv szerződésére 1,5 honapot várt

Egyben kérdezném azt is, hogy van valami műszaki probléma a t-online nál ?

Mert siralmas a net sebességem ma lett ilyen, tegnap még minden rendben volt.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430

(#428) lymmz válasza mindfreak (#426) üzenetére


lymmz
csendes tag

Szia!

Teljesen változó! Akkor "leszel átváltva" ha gyorsabban jönnek a torrent-ek. :) Amúgy ha telefonon rendelted az is "aláírásnak" számít. Türelem rózsát terem!

[ Szerkesztve ]

http://www.tamasnaplo.hu

(#429) mindfreak válasza lymmz (#428) üzenetére


mindfreak
őstag

Köszönöm a válaszokat! :R

(#430) ForRedGlory válasza ForRedGlory (#420) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Elnézést mindenkitől, ezzel a 72 órával kapcsolatban baromságot mondtam, sorry :(

(#431) ForRedGlory válasza mindfreak (#426) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Az Online ügyfélszolgálaton látszik a csomag adatainál, hogy milyen a csomagod.
Különben ahogy lentebb mondták a telefontól van számítva a 30 nap, ami gyakorlatilag 1-2 nap, de sokszor még a megrendelés napján korrigálják a sebességet.

(#432) lymmz válasza Ebit (#402) üzenetére


lymmz
csendes tag

SMS-ben kap visszajelzést a hiba rögzítéséről, viszont az ilyen "újratelepítettem a számítógépem és azóta nem jó az internet, de biztos maguknál van a hiba!" dolgokat nem vesszük komolyan. :)

http://www.tamasnaplo.hu

(#433) MRaptor


MRaptor
tag

Hi
Nekem csak egy gondom van, hogy
INVITELES:(
vagyok.
Üdv:D

Nem voltam 1 hónapig. Naés?

(#434) kovacszk


kovacszk
senior tag

Üdv

Nekem olyan problámám lenne hogy most lett kicserélve a cb06-os sorozatú HGW egy cb08-asra. a 6-os állandóam bontotta a kapcsolatot és buzi lassan állt fel! Na most ez a 8-assal megoldódott de lassú volt a net. Kiderült hogy rendszerben nem írták át a HGW cb számát és ezért nem ment fel a legújjab soft ami kell a 3 mbit-nél nagyobb sebességhez! Ennek annyi hatása volt hogy lassú volt a net és a tv nagyon lassan váltott csatornát néha még a PIP sem működött!
Mai nap át lett írva a cb szám net sebesség helyre jöt de a tv ugyan olyan lassú maradt! Valami ötlet hogy ez mitől lehet! Szerelő srác mondta hogy hétfőn jelentsem be ujra a hibát és majd lesz valami.

Ja mind 2 vevő teljes resete és a HGW factory reset-e is megvolt sokszor :) csak hogy ne fussunk felesleges köröket!

A jó kolléga nem csak igér, be is tart!

(#435) Ebit válasza lymmz (#432) üzenetére


Ebit
addikt

"újratelepítettem a számítógépem és azóta nem jó az internet, de biztos maguknál van a hiba!"
Szerintem, te alapvetően félreolvasol , ha valamire reflektálsz kicsit megkésve/ 10 nappal/, figyelmesebb is lehetnél, hogy kinek mit irsz.

[ Szerkesztve ]

(#436) m3tr0


m3tr0
senior tag

az a gondom per pillanat,hogy a kiba**ott szolgáltatót nem tudom elérni telefonon,hiába nyomkodom be ,hogy mit szeretnék azt mondja a hang,hogy köszönjük hívását és utána foglaltat jelez..hát takarodjanak a f***omba...pedig le akartam mondani az egészet mert tele van a seggem velük :W

ha mobilról hívom őket akkor mennyibe kerül?mert vezetékesről ingyen lenne...de onnan nem működik--

[ Szerkesztve ]

(#437) kew válasza m3tr0 (#436) üzenetére


kew
senior tag

faxolj vagy postázz el egy lemondó nyilatkozatot.

telefonon úgysem lehet lemondani. (vagy ha már igen, akkor javítsatok :) )
a 1412 tudtommal kék szám, így mobilról olyan, mintha vonalas t-com számot hívnál.

amúgy milyen ágon próbálkoztál IVR-ban, ami nem működik? (hanyas gombokon mentél végig?) köszi.

[ Szerkesztve ]

(#438) m3tr0 válasza kew (#437) üzenetére


m3tr0
senior tag

ahol a 2-est kellene nyomni,hogy internetes mittomén mi...azt nem veszi be...mind1 is.kiakadtam

(#439) petne válasza m3tr0 (#436) üzenetére


petne
őstag

Telefonon a lemondás nem lehetséges, tehát azt faxon vagy postai úton vagy pedig személyesen a T-Pontban lehetséges. Nálam működik, mobilon, vezetékesen, IP telefonon a 1412 és ügyintézőt is kapcsol... Ezért nem igazán értem hol akadtál el.

[ Szerkesztve ]

(#440) kew válasza m3tr0 (#438) üzenetére


kew
senior tag

több helyen lehet kettest nyomni. nem értem, miért várod el, hogy segítsenek, ha Te sem vagy igazán segítőkész... :)

mind1, a problémád megoldását leírtuk, hajrá.

(#441) petne válasza kew (#440) üzenetére


petne
őstag

Ezt én se igazán értem... :F

(#442) m3tr0 válasza kew (#440) üzenetére


m3tr0
senior tag

nem rajtatok akadtam ki,hanem a t-onlányon :DDD

(#443) kew válasza m3tr0 (#442) üzenetére


kew
senior tag

mer mit tettek? :)

(#444) Core2duo6600 válasza kew (#437) üzenetére


Core2duo6600
veterán

A 1412 t-com körzetből free.
Hogy mobilról mennyi azt nem tom, de nem lennék meglepve, ha a t-mobilról is free lenne, elvégre ugyanaz a cég valahol.

Kék szám azt jelenti, hogy mindenhonnan helyi hivásért hivható, mobilról hálózaton belüliként.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430

(#445) petne válasza Core2duo6600 (#444) üzenetére


petne
őstag

Természetesen T-Mobile telefonról is ingyenes...

A kék szám a mobilnál nem azt jelenti, mint a vezetékesnél... tehát nem hálózaton belüliként fog számlázódni, hanem egyedi díja van pl. T-Mobilenál 39,6 forint/perc mindegyik díjcsomagnál.

(#446) m3tr0 válasza kew (#443) üzenetére


m3tr0
senior tag

adtak internetet...csak nagyon nem jó ez így.
most volt egy éve,hogys csatlakoztam én is,azóta folyamatosan szar a netem.
volt,hogy a 4 mb csak 1 mega volt...többször mértem,bejelentettem,pár nappal később hívtak,utána jó volt.
aztán kezdődött a szakadásos probléma.az azóta is megvan.
van,hogy 5 percig bírja,van amikor 3 órát is fennt vagyok egyfolytában.
amióta routert is használok azóta sokkal rosszabb.
egyik haver azt mondta,hogy valszeg túl van küldve a vonalam,ezért nem stabil.
bár ez nem tudom mit jelent. :F
azt javasolta, vetessem vissza 2 mb-re és stabil lesz,viszont az a sávszél meg nekem kevés...sőt szerettem volna nagyobbra váltani,de mondta,hogy felesleges,mert akkor még ennyire sem lesz stabil.
szóval nagyon nem vagyok elégedett,.gondoltam zargatok őket hátha egyszer lesz valami.
a telefon ingyen van,de nem tudtam őket elérni.
esetleg ha valakinek van ötlete,szívesen hallgatom :K

(#447) petne válasza m3tr0 (#446) üzenetére


petne
őstag

Nagy a valószínűsége, hogy távol laksz a központtól, ezért sajnos 4 megabites kapcsolat szakadozik. Ha nem tudják megoldani, akkor ilyenkor az a helyzet, hogy vissza kell venni a csomagot 1 megabitesre (2 megabites nincs), ha ez nem megfelelő számodra, akkor valamilyen másik internet elérhetőséget kell keresned (pl. kábelnet, mobilnet stb.). De ezt mindenféleképpen érdemes bejelenteni és vonalvizsgálatot kérni... hátha más okozza a gondot.

[ Szerkesztve ]

(#448) m3tr0 válasza petne (#447) üzenetére


m3tr0
senior tag

hát ezaz,nem akarom visszavetetni,mert a sebesség miatt kértem 4 mb -est.
csak ez így nem buli,mert ezért nem szívesen fizetek havi 8 ezret,elhiszem,hogy erről ők nem tehetnek,de én sem.szal szar az egész :W

amúgy párszor már beszóltam,megnézték,tényleg szakad.pár nap múlva felhívnak:
megjavították a hibát,most jó?
mondom most per pillanat jó.
aztán rá egy hétre vagy 2 napra megint szakad...szal nem értem.

[ Szerkesztve ]

(#449) petne válasza m3tr0 (#448) üzenetére


petne
őstag

Sajnos azért, mert multicég Ők se tudják a fizikai törvényeket megváltoztatni... sajnos az adsl-nek van egy hátránya, rettentően függ, hogy az előfizető milyen messze van a központtól. Persze mondhatná az előfizető, hogy legyen több központ, viszont egy ilyen kiépítése nem két forintba kerül sajnos, ezért nagyon mérlegelnie kell a szolgáltatónak, hogy vissza jön-e a befektetés vagy sem, hiszen Ő is és minden profitorientált cég a profitmaximalizálásra törekszik és nem jótékonysági intézmény.

(#450) Ebit válasza m3tr0 (#448) üzenetére


Ebit
addikt

Vonalvizsgálat szerint tud 4 megát?

Milyen modemet használsz, és linkelnél egy képet az adatairól könnyebb lenne tanácsot adni?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.