Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54001) ludsimon


ludsimon
veterán

Úgy látszik nem módosították 24 órára IPTV esetén sem az ASZF-et. :) Akkor 72 óra az is.

undefined

(#54002) MajaG válasza ludsimon (#54001) üzenetére


MajaG
senior tag

Baszki, nálad türelmetlenebb ember kevés van! :D

HÉTVÉGE van! Ha én írnám az ÁSZF-et nem is lenne egyéni hibaelhárítás, csak csoportos.
Pár ügyeletes van csak ilyenkor, óriási körzetekkel, ugye a leépítés kezdi éreztetni a hatásait. Szerinted hova mennek előbb, ahol nem megy 10-20-100 efinek, csportoshiba miatt vagy eszközhibára? :)

Egyébként ma reggel felvette egy szerelő a lapodat...nyilván ha van ideje, akkor fel fogja venni a kapcsolatot veletek.

(#54003) ludsimon válasza MajaG (#54002) üzenetére


ludsimon
veterán

Dehogy vagyok türelmetlen! Csak írtátok, hogy 24 óra IPTV-nél a hibaelhárítás és csak rá akartam cáfolni, hogy még itt is 72 óra. :)

undefined

(#54004) Garold válasza ludsimon (#54003) üzenetére


Garold
senior tag

A 24 óra az belső célérték, ami köszönő viszonyban sincs az ÁSZF-el.

[ Szerkesztve ]

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#54005) ludsimon


ludsimon
veterán

Egyébként miért van ez a leépítés?? Egyik talán legnagyobb bevételű cégről van szó Magyarországon a legnagyobb előfizetői bázissal.

undefined

(#54006) Garold válasza ludsimon (#54005) üzenetére


Garold
senior tag

Itt írnak pár okot: [link]

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#54007) ludsimon válasza Garold (#54006) üzenetére


ludsimon
veterán

ez mind ködösítés. Nem látom értelmét.

undefined

(#54008) Heimdallr75 válasza ludsimon (#54007) üzenetére


Heimdallr75
őstag

pedig a cikk elején a kulcs:

"– Az intézkedések nettó 15 milliárd forint megtakarítást jelentenek a két év során a személyi jellegű költségekben"

ezen mi nem értesz?

الغريبة في هذا الكوكب

(#54009) ludsimon válasza Heimdallr75 (#54008) üzenetére


ludsimon
veterán

igen és mennyi is a bevételük? ugyan már! ez zsebpénz!

undefined

(#54010) Heimdallr75 válasza ludsimon (#54009) üzenetére


Heimdallr75
őstag

ez nem szeretetszolgálat, ha akár 1 forinttal is több marad a zsebébe már jó.(miért hagyna bármennyi bevételt veszni? Feltételezem ha neked azt mondják hogy marad +15 milliárdod , akkor is ezt mondod? zsebpénz?

[ Szerkesztve ]

الغريبة في هذا الكوكب

(#54011) ludsimon válasza Heimdallr75 (#54010) üzenetére


ludsimon
veterán

Nem rólam van szó hanem családos emberekről. Remélem megtapasztalod az életet milyen mikor elbocsájtanak és legalább van 2 gyereked és alig találsz valami állást.
Általában ilyen emberek dolgoznak ilyen multiknál akik esélyt kaptak és most ezt elvesztik.

Hol fog állást találni? Magyar gazdaság a 0-n.

[ Szerkesztve ]

undefined

(#54012) 313313 válasza Heimdallr75 (#54008) üzenetére


313313
addikt

2 sorral arrébb meg 12 milliárd végkielégítésről írnak, meg "bérek emeléséről" elvileg akkor ugyan ott lesznek, csak a dolgozókat szakítják meg...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#54013) dchard válasza ludsimon (#54007) üzenetére


dchard
veterán

Azért mert te nem látod az értelmét, attól még így van. Sokadik különadó, elbaszott frekvencia pályázat, irreálisan magas freki díj, az országban a vásárlóerő leépülése, a tény, hogy ebben az országban a munkavállalóval szinte bármit meg lehet tenni, mind tény kérdés. Ehhez hozzájön az, hogy az új integrált rendszerek üzemeltetéséhez valóban jóval kevesebb szakember kell, és ez nem csak a Telekomra, de a többi telkóra is igaz, csak náluk eleve sokkal kisebb volt az üzemeltetői gárda, így az hogy onnan (is) elküldtek 5-10%-ot, nem kerül be a híradóba. Az, hogy egyre több a kontraktor, aki ugyan a telekomnak dolgozik, de nem az ő alkalmazottja, szintén tény kérdés, és szintén iparági történet, nem telekom specifikus.

Megint nem az a baj, hogy tájékozatlan vagy, esetleg nem ismersz egy iparágat, hanem hogy mindezek ellenére kinyilatkoztatsz. De hát ez is tipikus magyar dolog: a 10 millió miniszterelnök, közgazdász, fociedző, és most már a 10 millió távközlési szakértő országa is lettünk.

Dchard

[ Szerkesztve ]

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#54014) Intruder2k5 válasza ludsimon (#54011) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ebben teljesen igazad van, csak, hogy a Telekom részvényeseket az osztalék sokkal inkább érdekli, mint a magyar két gyerekes családapák munkahelye!

Romániába költözik a UPC ügyfélszolgálatának egy része

[ Szerkesztve ]

(#54015) btz válasza 313313 (#54012) üzenetére


btz
addikt

Az már biztos bele lett kalkulálva és így maradt 15. Ha azt sem kéne kifizetni akkor 27 maradna.

ⓑⓣⓩ

(#54016) ludsimon válasza dchard (#54013) üzenetére


ludsimon
veterán

Teljesen érthető a szakmai oldala, de én a morális kérdésre világítottam rá. Mindegy. Ez egy ilyen ország. Ahol egyre lejjebb süllyed a GDP nem is várok fejlődést. El kell menni aki fejlődő országban akar élni.

Arra meg hogy mindenki mindenhez ért annyit, hogy csak a vak nem látja merre tartunk. Ehhez nem kell orvosi diploma, hogy világosan lásd mi történik gazdaságilag.

[ Szerkesztve ]

undefined

(#54017) MajaG


MajaG
senior tag

Az már most látszik, hogy olyan területekről is küldtek el embereket túl sokat, ahonnan nem kellett volna, de sebaj majd jön a minőségi embercsere.

Értsd "nagy fizuval kibąsszuk", éhbérrel felvesszük projekt. Ez se Telekom specifikus, hanem mindenhol jellemző.. :( A menedzsment meg felvesz egy pár tíz, száz millás jutalékot. :) Ez minden vállalatra jellemző, és jellemző is marad.

A jelenlegi gazdasági működés, az állandó bövűlés teljesen halálra van ítélve, ahogy az ostoba pénzhígítás is, de sebaj majd indítanak pár háborút...kamu kifogásokkal, ja hogy már elkezdték. Hoppá. :( :(

No térjünk át inkább a Telekom valós dolgaira. :)

[ Szerkesztve ]

(#54018) 313313


313313
addikt

A héten már kérdeztem ezt.
Azóta sikerült más csatornákat is nézni, a HD-k egész sűrűn be-bekockásodnak, azért eddig ez nem volt ilyen...
Lehet ezzel valamit kezdeni, esetleg eszköz hiba? Jelentsem be hibára?

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#54019) ludsimon válasza MajaG (#54017) üzenetére


ludsimon
veterán

ennyi vagyunk nekik. és ezt lenyeljük. Vagy mint dchard megmagyarázza miért nem kell annyi ember. (legyen még több munkanélküli, meg közmunkás 22 ezerért!) Mindegy, menjünk onba!

Milyen az az ED3-as Dlink router, hogyha csak csere oldja meg nálam a problémát?
Az is támogatja hardveresen és szoftveresen is a bridge módot?

[ Szerkesztve ]

undefined

(#54020) dchard válasza ludsimon (#54016) üzenetére


dchard
veterán

Én meg arra próbáltam rávilágítani, hogy ami történik, az nem kizárólag a telekom sara, hanem a saját hülyeségünk, a politikusok hülyeségéé, mondhatni az ország és a társadalom tükre. Mit vársz egy olyan helyen, ahol az adócsalás erény, és az olyan alapvető dolgok, mint az oktatás, az egészségügy, vagy a munkavállalók jogai nagy ívben le vannak szarva? Gondolod, hogy a telekom megtehetné ugyanezt hasonló módszerekkel mondjuk a németeknél? Akkor mi lehet a különbség? Na ezen kellene elgondolkodni.

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#54021) ludsimon válasza dchard (#54020) üzenetére


ludsimon
veterán

Egyre gondolunk akkor. Valahogy azt a bevételi rést be kell tömni amivel meghúzták őket a különadókkal és végeredményben erről nem a Telekom tehet.

undefined

(#54022) Teko001 válasza 313313 (#54018) üzenetére


Teko001
őstag

Szerintem igen. Nekem volt, hogy minden SD jó volt, de bizonyos HD adások akadtak, kockásodtak. A net jó volt, meg minden más is. Aztán véletlenül megtaláltam, hogy volt egy hibás kábeldarab a modem előtt. Mindenesetre nem normális jelenség, szóval mindenképp jelentsd be szerintem.

(#54023) 313313 válasza Teko001 (#54022) üzenetére


313313
addikt

Ez egynek jó, kipróbálom másik kábellal összekötni a beltérit meg a routert, hátha úgy jobb lesz, ha nem megy hibára.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#54024) prisz válasza Lovi24 (#53854) üzenetére


prisz
aktív tag

Egy percig se gondolkodj. Egyértelműen Digi!
Amit a T.-nél HD-nek nevezett vacaknak neveznek, az kb megfelel a Diginél egy erős SD csatornának. És ezért még van pofájuk plusz pénzt is kérni.
Ha rögzíteni szeretnél, a legtöbb új tv-n ott van a PVR, ha nincs, veszel egy PVR-es es box-ot és azt használod. Ráadásul nincs tv limit, nincs kódolás.
Egyébként a kérdésed is fura, mert ahol lehet mindenki csak menekül a T-től, ha van más alternatíva. Az IPTV-s borzalmat pedig aki teheti felejtse el, mert a technológia sem ebbe az irányba fejlődik....

[ Szerkesztve ]

(#54025) #78121280 válasza ludsimon (#54019) üzenetére


#78121280
törölt tag

Nincs benne ilyen, és a Technicolorban sem talalható.

(#54026) MajaG válasza prisz (#54024) üzenetére


MajaG
senior tag

"Az IPTV-s borzalmat pedig aki teheti felejtse el, mert a technológia sem ebbe az irányba fejlődik...."

Én szeretném ha nem erre fejlődne, de szerinted mégis merre? :)

(#54027) Teko001 válasza 313313 (#54023) üzenetére


Teko001
őstag

Szerintem ez nem hálózati kábel probléma, inkább coax vagy eszköz hiba. Nálam a coax volt a ludas, egy adott "pózban" nem csinálta :D

[ Szerkesztve ]

(#54028) btz válasza MajaG (#54026) üzenetére


btz
addikt

Neten keresztül nézhető video szolgáltatások felé haladhatna, a lineáris TV pedig teljesen eltünne.

[ Szerkesztve ]

ⓑⓣⓩ

(#54029) MajaG válasza btz (#54028) üzenetére


MajaG
senior tag

LOL

Ebben a topicban is ki volt tárgyalva már 1000xer, hogy ez jóval odébb van, semmi nem mutat jelenleg efelé, mert a műsorszolgáltatók nem fognak lemondani a bevételeikről. Amíg tudnak kartelleznek, ha csak az Apple meg nem újítja ezt a piacot is...más nem fogja, mert nincs piaci ereje, tőkéje hozzá.

+ ez szerinted nem ip alapú lenne? Ez pont, hogy az IPTV-re mutat...

[ Szerkesztve ]

(#54030) 313313 válasza Teko001 (#54027) üzenetére


313313
addikt

Valami közel 10 éves kb 3-4mm átmérőjű alig 60cm kábellel van a box a routerhez kötve, lehet a kábel a 100MB-t se tudja :)
Amúgy optikán jön a cucc...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#54031) 313313 válasza prisz (#54024) üzenetére


313313
addikt

Igen szomszéd is újságolta, hogy ő milyen jól járt a Digivel, és röhögött rajtam, hogy a Telekomot választottam, aztán mikor közöltem, hogy 100 órányit ingyen telefonálok vezetékes és Telekom irányba, hirtelen a szemei is kidülledtek...
Nem csak a netet vagy TV-t kell nézni a Telekomnál, hanem az összes kínálatukat. Az én családomban, mindenkinek van még vezetékes telefonja, és az emberek kb 70-75% T-mobilos (ez kb 40 emberre levetítve...)

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#54032) Intruder2k5 válasza 313313 (#54031) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ez egyénenként változik, kinek ez, kinek meg amaz szolgáltató csomag összeállítása fekszik inkább! Van aki csak azért rendel a Telekom-tól is vezetékes telefont, mert úgy olcsóbb az internet és a TV, egyébként meg nincs is készüléke, így nincs is rádugva semmi a modemre...

(#54033) btz válasza MajaG (#54029) üzenetére


btz
addikt

Nem azt mondtam hogy erre mutat hane, azt hogy erre mutathatna. Engem nem zavar hogy az is IP alapú. A lényeg a lineáris tv közvetítésen van. Semmi értelmét nem látom.
Filmes és zenés minicsomag TV-kre én már elő sem fogok fizetni soha, mert mindent megtalálok a neten. A napi híreket is. Ha nem lenne nyugdíjas a családban aki még ehhez van szokva (nem a letöltögetéshez) akkor már le is mondtam volna a TV szolgáltatást.

[ Szerkesztve ]

ⓑⓣⓩ

(#54034) MajaG válasza Intruder2k5 (#54032) üzenetére


MajaG
senior tag

Így van.

Én jobban kijönnék a Digivel, mert családi házban lakom, be van koaxozva, tököm fizet szívesen a kártyaolvasókra, telefonra meg van családon belüli mobilcsomagom. + nekem az upload mindennél fontosabb, nem torrent miatt, melóhoz. (mielőtt valaki megkérdezné, nem a Telekomnál nincs kártyaolvasó, Vidanetes vagyok tv-ben pont emiatt is.)

Anyám férje pl.: imádja az iptv-s boxot.

Őt nem érdekli, hogy mi hogyan van tömörítve, lesz@rja a tv alatt a boxot. Neki kényelmes, meg tudja állítani az adást, felvenni stb. Az emberek nagy része ilyen átlag fogyasztó, nem fog az okos tv-be vinyót dugni, hiába tudná a készüléke.

Panelbe én is elcsodálkozom, hogy sokan nem váltanak át Digi-re, de sokan váltani se mernek, mert hogy milyen nyűggel jár stb. Ami van neki, az működik, s akármennyire szidjátok itt sokan a Telekom hibaelhárítási sebességét, fasorba sincsen a többi szolgáltató, mivel még kevesebb embert foglalkoztatnak. Az alvállalkozók nagy része meg sokszor közös. Oda is az a hülye pék megy...

(#54035) Looserke


Looserke
őstag

beléptem ma az online ügyfélszolgálatba és meglepődve láttam hogy azt írja nincs hűség kedvezményem Sat TV-re és fel is ajánlotta a lehetőséget "jobb árra a hűség fejében" holott még vagy másfél évig tuti kell lennie hűségnek a TV-n, mert ősszel hosszabbítottam a netet és a SAT TV-t is...

[ Szerkesztve ]

(#54036) #32577792


#32577792
törölt tag

Én éppen vidanet miatt váltottam
Altanetes voltam, de ők átadták a boltot nekik, nulla tájékoztatás, január 6-án lejárt a hűségem, utána felhívtam másodjára őket, hogy mondjanak már valamit, mennyibe fog kerülni a netem.
54k/év volt a 10-es net altánál, náluk 84 lett volna, köpni-nyelni nem tudtam.

(#54037) 313313 válasza Intruder2k5 (#54032) üzenetére


313313
addikt

Ez megint olyan nem vagyunk egyformák, ismeretségemben sokaknak van Hoppá díjcsomagjuk és ki is használják...
A családon belüli mobilflotta meg olyan, hogy após gimnazista lánya napi szinten tud 2-3 órát lógni a vezetékes telefonon, minidig beszél valakivel osztályon belül, azt meg költséghatékonyabban sehol nem fogod megkapni..

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#54038) DJ. Ru$y válasza Looserke (#54035) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Nézd meg, hogy a számlán írja-e a kedvezményt, az oldalra meg ne adj, hektikus, ahogy működik.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#54039) btz válasza Looserke (#54035) üzenetére


btz
addikt

Nekem meg azt írja hogy nincs net szolgáltatásom. Pedig van. Felesleges most foglalkozni azzal amit az online rendszer mutat. Nem jó. De a belső rendszerük sem működik. Mert bementem a Trépontba elintézni a hűségidőmet. Lehülyézte a telefonost (akivel előtte próbáltam meghosszabbítatni) hogy az is egy gomb nyomással elintézhette volna, aztán mikor azt hittem hogy a Tpontos elintézte, jött a mail az mtkapcsolatos mailcímről (mert oda is írtam) hogy a Tpontos is csak azthitte hogy neki sikerült, pedig nem. Ő is csak azt hitte, ahogy valószínű a telefonos is hitte.

ⓑⓣⓩ

(#54040) Intruder2k5 válasza 313313 (#54037) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

"após gimnazista lánya napi szinten tud 2-3 órát lógni a vezetékes telefonon, minidig beszél valakivel osztályon belül, azt meg költséghatékonyabban sehol nem fogod megkapni"

Felénk a fiatalság facebook-on, esetleg skype-on, meg viber-en kommunikál egymással, ami mind "ingyenes", lévén net úgyis van!

(#54041) 313313 válasza Intruder2k5 (#54040) üzenetére


313313
addikt

Napi 2-3 óra telefonálás mellett megvan a Viber/Skype és egyéb felület is, Facebookon mikor éppen hogy függeszti fel a regisztrációját :)

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#54042) MajaG válasza 313313 (#54041) üzenetére


MajaG
senior tag

Mikor épp örihariban van a kis Tini a világgal? :) Ez mindig aranyos! Sőt a legjobb, hogy 20-30-as korosztály is csinálta ezt anno iWiW-en. :D

[ Szerkesztve ]

(#54043) 313313 válasza MajaG (#54042) üzenetére


313313
addikt

Azért 19 évesen már nem tini, de a többi helyt álló...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#54044) M_AND_Ms válasza ludsimon (#54011) üzenetére


M_AND_Ms
addikt

"Remélem megtapasztalod az életet milyen mikor elbocsájtanak és legalább van 2 gyereked és alig találsz valami állást."

Milyen szépeket kívánsz másnak. Gondolom, szívből jön. 👏

Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

(#54045) sarkan válasza Looserke (#54035) üzenetére


sarkan
aktív tag

Pénteken újítottam meg a hűségemet a telefonra iptv-re és az internetre.

Telefonra és az internetre írja a hűségidőt de az iptv-re nem.
Az is igaz, hogy az internetre 50 %-kal több árat mutat mint amit az ügyintéző nekem mondott.
Hétfőn megyek reklamálni.

(#54046) MajaG válasza 313313 (#54043) üzenetére


MajaG
senior tag

Szerintem ebben a felgyorsult társadalomban, 25-28 éves korukig, nem igazán forrják ki magukat az emberek...

(#54047) ludsimon válasza M_AND_Ms (#54044) üzenetére


ludsimon
veterán

visszaszívom amit írtam, nem kívánom senkinek se, hogy megtapasztalja milyen!
Azért írtam, hogy érezze a súlyát mindenki.

undefined

(#54048) Locutus válasza ludsimon (#54001) üzenetére


Locutus
veterán

Én szombat reggel bementem a t-pontba, hogy bejelentsem az igényemet új boxokra, mert a régiekkel egyre több a gond. A kisasszony elhajtott, hogy neki nincs kedve hibajegyet felvenni, "nekem jobb" ha a 1412-n jelentem be. Na nekem ez annyira jó volt, hogy 22 perc zene után kapcsolták a semmirevaló munkatársat, aki csak továbbkapcsol, majd újabb 17 perc után jutottam el ahhoz, aki tényleg felvette a hibajegyet úgy 5 perc beszélgetés után.
Na erre rá fél óra múlva már hívott is a szerelő, hogy most jönne. Szombaton. Kb 20 perc alatt szakszerűen kicserélte a dobozaimat újra.

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#54049) btz válasza Locutus (#54048) üzenetére


btz
addikt

Hiba bejelentésre jobb a telefon, hacsak nem az a rossz, de még arra az esetre is ott a mobil. A probléma akkor van ha nem t-mobil mert akkor elég költséges is lehet. A többi ügyesbajos dologra jobb a személyes ügyintézés.

ⓑⓣⓩ

(#54050) Intruder2k5 válasza Locutus (#54048) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

A "kedves" kisasszonyt azért csak felnyomtam volna... Nem vagyok feljelentgetős típus, de ez undorító, hogy odamész az ügyfélszolgálatra, kiállod az esetleges várakozási időt, majd egy ribanc közli, hogy ő most lusta erre, mert mondjuk a körmét kell kifestenie, és elhajt a köztudottan túlzsúfolt és alig elérhető ügyfélszolgálatra, aminek a hívása esetleg még pénzbe is kerül, ha nincs T-s telefonod!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.