Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

A Magyar Telekom Távközlési Nyilvánosan Működő Részvénytársaság, röviden Magyar Telekom Nyrt. vagy Magyar Telekom (MT) magyar távközlési és telekommunikációs vállalat, Magyarország legnagyobb távközlési szolgáltatója és egyben egyik legnagyobb cége.

Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Levelezési cím: 1519 Budapest, Pf. 434
Otthoni ügyfélszolgálat*: 1412
Mobil ügyfélszolgálat*: 1430
Otthoni és mobil ügyfélszolgálat új száma**: 1414
Domino automata központ*: 1777
Hívásforgalmi tájékoztató***: 1730
Külföldről hívható telefonszámok: + 36 1 447 4444 és +36-30-9303-100
Fax szám: +36-1-204-4128
e-mail: ugyfelszolgalat@telekom.hu
Webes kapcsolatfelvétel.
Telekom hivatalos Facebook oldala.
Üzletkereső.
Telekom hivatalos Youtube csatornája.

Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy a Telekom weboldalon megjelenő előfizetői árak, nem feltétlen tükrözik a valóságot! Új megrendelés, vagy hosszabbítás esetén az ügyfélszolgálat [1412] akár (sokkal) kedvezőbb árat is kínálhat, mint a weboldal.

* Ügyfélszolgálat Magyarország területéről a Magyar Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen hívhatók. A többi mobilszolgáltató (Telenor, Vodafone) és az alternatív szolgáltatók hálózatából, valamint az Invitel és a UPC Telekom (volt Monortel) szolgáltatási területeiről a jelzett szolgáltatóknál meghatározott kék szám tarifájáért hívhatók, melyről bővebb információt szolgáltatódtól kaphatsz. A régi számok elérhetősége hamarosan megszűnik, az új telefonszám bevezetéséről bővebben ITT lehet olvasni.

**Menütérkép ITT tekinthető meg. 1414-szám belföldről ingyenesen hívható. +36-30-9303-100–as szám Telekom belföldi mobil hálózatából díjmentesen, más belföldi hálózatokból Telekom mobil hívószám díjazása szerint, külföldről a roaming díjcsomagjára vonatkozó hatályos díjszabás szerinti díjjal hívható.
+36-1-265-9210-as szám a Telekom magyarországi mobilhálózatából díjmentesen, más belföldi hálózatokból pedig belföldi vezetékes szám felhívásának díjáért elérhető.

***A hívás díja alkalmanként bruttó 4 Ft, a lekérdezések díja pedig darabonként bruttó 56 Ft.

A Telekom vezetékes internet szolgáltatási területek technológiakénti bontását ITT, tv szolgáltatási területek technológiakénti bontását ITT, vezetékes telefon szolgáltatás területeket technológiakénti bontását ITT lehet megtekinteni.

A hozzáférési hálózat technológiától függően (koax/réz/optika) más-más szolgáltatások érhetők el ezért konkrét megrendelési szándék esetén mindenképpen érdemes telekom.hu szolgáltatáskeresőjébe beírni az ingatlan címét, vagy az ügyfélszolgálattal felvenni a kapcsolatot, esetenként vonalvizsgálat is szükséges lehet.

További hasznos információk ITT találhatók.
Telekom saját fóruma ITT érhető el.
Hordozott telefonszámmal kapcsolatos információ ITT érhető el.

Először is nézd meg, hogy a környéken nincs-e előre bejelentett karbantartás, mert ha van, akkor érdemes kivárni annak végét, mielőtt megkongatod a vészharangot az ügyfélszolgálaton.

Internet sebességet érintő probléma esetén mindenképpen úgy mérd meg a sebességet, hogy az esetleges meglévő saját eszközöket (switch, router) kikötöd a hálózatból, és a modemre, HGW-re közvetlenül, UTP kábellel csatlakoztatott PC-vel mérsz! Mérés előtt minden egyéb hálózati erőforrást használó oldalt és alkalmazást zárj be. A mérést lehetőleg ismételd meg több sebességmérő szerverrel, és esetleg más sebességmérő oldalakon is, mert főként gyorsabb csomagok esetén adhat hamis eredményt egy-egy mérés. Az esetleges későbbi hibabejelentéshez csatolhatod a mérési eredményt is.

http://www.sebessegteszt.telekom.hu/ (a Telekom saját tesztoldala)
http://szelessav.net/ (az NMHH sebességmérő oldala)
www.speedtest.net (a közismert nemzetközi sebességmérő oldal)

Illetve érdemes lehet csinálni még egy ping (válaszidő) mérést is, de az alap 4-5 mintavételezéstől egy jóval nagyobb, mondjuk 100-as periódusban, a pontosabb helyzetkép érdekében. Ehhez Windows parancssorba írd be az alábbi parancsot...

ping -n 100 bix.hu

Ugyanez Linux esetén...

ping -c 100 bix.hu

Bár a válaszidőre vonatkozóan többnyire egy szolgáltató sem ad semminemű garanciát, de azért ha nagyon magas, több-száz ms értékeket kapunk, akkor mindenképpen érdemes megreklamálni azt, illetve a csomagvesztés a legkisebb mértékben sem megengedett jelenség.

xDSL csatlakozási probléma esetén indítsd újra a modemet / HGW-t, és nézd meg, hogy a DSL LED világít-e rajta. Ha nem, akkor a probléma hardveres eredetű, valahol vezeték szakadás van, vagy kihúzódott egy kábel, esetleg a DSLAM oldalán van műszaki meghibásodás. Ha a DSL kapcsolat felépül, de a szoftveres PPPoE nem, és használsz saját routert, akkor ellenőrizd annak log-ját, hátha vannak benne árulkodó PPPoE hibaüzenetek, illetve próbálj meg router nélkül, közvetlenül a modemre kötött PC-vel csatlakozni.

Kábel TV-s, koax kábel-internetnet esetén, ha szakadozik, vagy egyáltalán nincs kapcsolat, az első amit tehetsz, a modem / HGW újraindítása. Ha ezután is szakadozik a netkapcsolat, és / vagy gyakran újraindul az eszköz, érdemes ránézni a jelszint értékekre http:// 192.168.1.1 vagy http:// 192.168.0.1 ,
Modem vagy bridge módban működő HGW esetén: http://192.168.100.1 címen.

Felhasználónév és jelszó páros eszköztípusonként eltérő lehet, ha nem változtattad meg, akkor admin / admin, vagy admin / üres, esetleg üres / üres párosokkal próbálkozhatsz. A kérdéses menüpont szintén változó helyen található, de olyat keress, ahol DOCSIS jelszinteket látsz dBmV mértékegységgel, lefelé és felfelé irányuló, esetleg angolul downstream és upstream, valamint SNR mezőkkel.

○ lefelé / downstream irányban -8dBmV és 12dBmV közt
○ felfelé / upstream irányban 52dBmV alatt
○ és legalább 30-as SNR értékek mellett

...jellemzően nem szokott probléma lenni. Vannak bizonyos modem típusok, amik ettől szélsőségesebb értékeket is elviselnek, de általánosságban a fentieket lehet nevezni minőségi határértékeknek. Ha ezeken kívül eső adatokat látsz, akkor az jó eséllyel lehet akár a probléma következménye is.

Fontos azonban megjegyezni, hogy a modem nem műszer, így az általa kijelzett értékek nem feltétlenül a teljes valóságot tükrözik, azokat csak tájékoztató jellegűként kell kezelni, és még ha kívül is esnek az ajánlott határértékeken, önmagában ez semmilyen reklamációra, panaszra, nem ad jogalapot, ha egyébként a szolgáltatás jól működik.

A kábelinternet és kábeltévé szolgáltatás átviteli közege a koax kábel, ezért a csatlakozás minősége befolyásolja az internetkapcsolat stabilitását és a televízió adások vételi minőségét. Nézd meg nem lazultak-e ki az F csatlakozók modemnél, az osztónál, és ha van toldás akkor ott is. Ha problémád van az internetkapcsolattal, a jelszintek jelentősen eltérnek a fent leírtaktól és nincs tv előfizetésed, tehát a koax osztás nélkül megy a modembe (ha van bekötve osztó akkor vedd ki) jelentsd be a problémát. Amennyiben van TV előfizetésed (nézel dvb-c adást) és a modem előtt ilyen vagy ehhez hasonló kettes splitter található jelentsd be a hibát.
Ha mmwo vagy tratec osztó van a modem előtt osztóhiba kizárása érdekében ideiglenesen szüntesd meg az osztást, azaz a bejövő koaxot kösd rá a modemre vagy bejövő kábel és a modem F csatlakozóját F toldó segítségével kösd össze. Ha ezután nem javul a helyzet jelentsd be a hibát. Ha megjavul akkor is jelentsd be, amennyiben házon belül saját felelősségedre szeretnéd (nincs lehetőséged otthon maradni és várni, kell hétvégén a tévé stb.) megoldani a problémát akkor cseréld ki az osztót jó minőségű kettes splitter+HPF-re, utóbbi használata elkerülhetetlen!

FONTOS!
Ha osztócserére vállalkozol a kettes splitter tévés ágára feltétlen tegyél HPF szűrőt különben a tévék felől az alacsony frekvenciás zajok zavarni fogják a modem visszirányú kommunikációját, tehát a szűrő hiánya nem csak nálad, de a környéken lévő többi előfizetőnél is problémát fog okozni és ezzel megsérted az ASZF-et, ezért a szolgáltató felmondhatja az előfizetési szerződést!!!!

EZ az osztó nem számít jó minőségűnek, kábeltévés jelosztásra nem alkalmas ezért használata szigorúan tilos! Tehát az említett fajtán kívül jó minőségűnek számít ami 5-1000MHz-s nem sárga színű és CE jelölés van rajta! Például ezek a fajták megfelelőek: link link YCM-1002B EKT-1002B A felsoroltakon kívül más típus is elfogadható ha a fent felsorolt kritériumoknak megfelel!

Tehát cserénél mmwo osztó tévés kimenetéről helyezd át a HPF szűrőt a modem előtt lévő új kettes splitter tévés kimenetére, ha nem rendelkezel szűrővel (jelenleg négy helyről innen vagy innen vagy innen vagy innen tudsz rendelni) akkor vásárlás után cserélj osztót, csere után nézd meg az értékeket.

xDSL rendszerrel kapcsolatban (is) javaslom dchard által írt cikkeket.

Optika esetén a HGW-n világító LOSS LED, sérült optikai kábelre is utalhat, jelentsd be a hibát.

DVB-C (digitális) televízió szolgáltatásban tapasztalt hiba esetén, amennyiben több készülékkel is rendelkezel, mindenképpen nézd meg, hogy a hiba más vételi helyen is előjön-e! Nézd meg a csatlakozó nem húzódott-e ki véletlen, az F csatlakozók nem lazultak-e ki az osztónál/toldásnál. Ha ilyen osztóval van elosztva a tévék között a koax (ez az osztó kábeltévés jelosztásra nem alkalmas!) cseréld ki jó minőségűre vagy jelentsd be a hibát! Ha többfelé van elosztva a koax mint ahány helyen van tévé akkor cseréld kisebbre az osztót vagy szüntesd meg az osztást. Csak a fent leírt kritériumok figyelembevételével vásárolj osztót!
Nézd meg hány % a jelerősség és a jelminőség. Tévén a jelszintet használati utasításban leírt módon tudod megnézni. Vannak típusok amelyeknél az info gomb vagy menü/diagnosztika menüpontban láthatók az értékek.
Ha a vételhez használsz box-ot, azt javasolt újraindítani, esetleg gyári alapbeállításokra visszaállítani, a kártyát kivenni belőle, majd visszatenni. Amennyiben a vételhez tv tunerét használod szintén javasolt a conax modul kihúzása, majd visszahelyezése a CI foglalatba, és ugyanígy ajánlott eljárni a benne lévő kártyával is. Amennyiben csak egy készülékre érvényes előfizetésed van kérdezd meg szomszédtól, hogy Ők tapasztaltak-e hasonlót, ezzel kizárható a lakáshálózaton belüli hiba. Ha osztás nélkül megy a vevőkészülékbe a koax akkor jelentsd be a problémát.

kabelmania27

IPTV esetén nézd meg, hogy a box és a HGW közti UTP kábel csatlakozója nem húzódott-e ki, indítsd újra a box-ot és a HGW-t is. Amennyiben UTP kábel helyett mondjuk Power Line adaptereket használsz, érdemes ezeket is újraindítani, esetleg egy próba erejéig UTP kábellel helyettesíteni.

Általános tanácsként érdemes megfogadni, hogy bármilyen hiba esetén, elsőként minden érintett eszközt indítsunk újra, legyen az modem, HGW, box, TV, akármi, mert ez lesz az ügyfélszolgálat első kérdése is, hogy próbáltad-e újraindítani, illetve ha használsz saját eszközt (pl. routert), próbáltad-e anélkül is. Ha ez nem segít, akkor egy reset-el is próbálkozhatunk. Ezen kívül ellenőrizd hogy nem húzódott-e ki (például takarítás miatt) valamilyen csatlakozó. Ugyancsak takarítás után gyakran előforduló hiba, hogy az eszközöket nem a saját tápegységükkel kötik vissza a konnektorba, a másik táp pedig nem képes elegendő áramot adni az eszköznek, tehát ha ilyen történhetett, ellenőrizd ezt is. Ha módodban áll, akkor érdeklődj szomszédoktól, környékbeliektől, hogy ők tapasztalnak-e hasonló problémát, ez az információ ugyanis jól jöhet az esetleges későbbi hibabejelentés során is, mert ekkor mindjárt tudod mondani az ügyfélszolgálatnak, hogy a hibát a szomszédban, esetleg a tágabb környéken is tapasztalják, tehát nem lakáson belüli probléma van, és a nagyobb kiterjedésű problémákat nyilván nagyobb prioritással is kezelik mint az egyedieket, tehát várhatóan gyorsabban megkezdik a javítást is.

Amennyiben a nyilvános fórumon kérsz segítséget, feltétlenül ügyelj arra, hogy soha ne ossz meg olyan tartalmat, amik alapján a nálad lévő eszközök beazonosíthatók, tehát a posztod ne tartalmazza azok MAC címét, sorozatszámát, és más egyedi azonosítóját.

Tudom-e a HGW, médiabox USB portját, HDD vagy pendrive megosztására, esetleg arról történő médiatartalom lejátszására, oda történő felvételre használni?
Ebben a kérdésben vegyes a kép, van néhány HGW ahol használható az USB port file megosztásra, de sajnos nem minden esetben, és csak szerencse kérdése, hogy éppen milyet kapsz.

Hogyan tudom a médiabox-al rögzített műsorokat számítógépre másolni?
A médiabox-ból a felvételeket digitális úton (fájlként) nem lehet kinyerni. Az egyetlen járható út, hogy az analóg kimenetre kötött magnóval/digitalizáló segítségével mented ki a felvételeket

A HGW sokszor instabil, problémás a működése, mit lehet ezzel csinálni?
HGW-n kapcsold ki a WiFi szolgáltatást, kábelesen csatlakozz, LAN 1 portra köss rá switchet vagy routert.

DSL esetén milyen csomagra tudok előfizetni? IPTV kérhető DSL kapcsolat mellé?
DSL kapcsolatnál a központtól (DSLAM) való távolság növekedésével arányosan csökken a maximálisan biztosítható sávszélesség, ezért a szolgáltató csak előzetes felmérés után tudja megmondani, hogy a kívánt csomag igénybe vehető-e vagy sem. Szintén előzetes felmérés után tudják megmondani, hogy az adott vonal alkalmas-e IPTV szolgáltatásra-e vagy sem.

Milyen feltételek mellett vehetem igénybe a gyorsító opciót és milyen eszközt kapok, ha igénybe veszem?
A feltételek leírása itt található vagy az ÁSZF 4.1 pontjában és Huawei HA35-11 típusú eszköz kerül telepítésre. Ha saját eszközt szeretnél használni gyorsító mellett, a gyorsító opció megrendelése előtt érdemes átolvasni DJ. Ru$y leírását a témában.

Megszüntették az analóg telefonvonalat. VoIP kapcsolaton lehet használni FAX-ot, és riasztórendszert?
A FAX készülék minden bizonnyal gond nélkül fog működni, de régebbi típusú riasztórendszerek esetén adódhatnak problémák. Bővebben infóért olvasd el dchard válaszát.

Milyen vezetékes TV szolgáltatásra tudok előfizetni?
Jelenleg főleg IPTV-re lehet előfizetni, vannak DSL és koax területek ahol lehetőség van Sat TV-re is előfizetni.

Vidanet koax területen milyen szolgáltatásra lehet előfizetni?
Jelenleg Vidanet hálózaton 150/5-ös internetet és kábeltelefon szolgáltatást biztosít a szolgáltató, iptv helyett SatTv-t ad a szolgáltató, Magenta1 kedvezményre lehetőség van.
Amennyiben nagyobb (200/300/400/500Mbites) csomagot és dvb-c szolgáltatásra szeretnél előfizetni keresd fel a legközelebbi Vidanet ügyfélszolgálati irodát, vagy keresd a szolgáltatót a következő elérhetőségek valamelyikén. www.vidanet.hu 1203 ugyfelszolgalat@vidanet.hu

Digitális/IPTV/SatTV szolgáltatás esetén hány készüléken vehető igénybe a szolgáltatás?
Egy előfizetéssel maximum három vételi hely igényelhető.

IPTV/SatTV szolgáltatás esetén milyen csatornákat lehet nézni?
Az érvényes csatornakiosztást ITT tudod megnézni.

IPTV esetén hány készüléken nézhetek HD adást?
Optikai és IPTV képes (ED3) koax és már xDSL* hálózaton lehetőség van 1SD+2HD stream igénybevételére. Amint az ismert, a Magyar Telekom az ügyfél- és szolgáltatásnyilvántartó és számlázó rendszerek konszolidációját végzi, emiatt a régi és új rendszerek között különbség van a szolgáltatások esetében. Az 1SD+2HD beállítás csak az új rendszerekbe átkerült ügyfelek esetében érhető el. Amennyiben egy meglévő ügyfél már átkerült, akkor az ügyfélszolgálaton lehet jelezni a stream váltási igényt.
*xDSL hálózat esetén csak a régi 50 és 100 Mb/s-os csomagok vagy Net S Plusz (megfelelő sebesség elérése) esetén.

Mit tegyek, ha IPTV esetén áramszünet után vagy bármilyen más okból nem indul el a STB?
Próbáld meg ezt a leírást követni, sok esetben hoz megoldást egy reset, amennyiben ez nem oldja meg a problémát, úgy jelentsd be a hibát a szolgáltató felé.

Mik a tervek a még néhol meglévő DVB-C szolgáltatással, nagyjából meddig fog még a régi ügyfelek részére élni ez a platform, ugyanis nem mindenki váltana szívesen IPTV-re...?
Az ilyen szolgáltatások értékesítését a Telekom leállította, de a meglévő ügyfelek továbbra is használhatják, csomagot válthatnak, rendelhetnek új kiegészítő csomagokat.
A szolgáltató a digitális tv szolgáltatást 2018. április 1-vel megszüntette, továbbiakban csak az alap csatornákat lehet nézni, bővebb tájékoztatást ITT lehet megnézni.
A nézhető csatornákat ITT lehet megtekinteni.

Analóg adások megszüntetése után mely dvb-c csatornák nézhetők kódolatlanul?
Kódolatlan DVB-C csatornák,frekvencia adatokkal ide kattinva érhetők el.

SatTV vételi probléma esetén mi a teendő?
Nézd meg hogy az antenna műholdra való rálátását nem akadályozza-e a növényzet, hóhelyzet esetén takarítsd le az antennáról és a fejegységről a havat.

Optikai kapcsolatnál hogy alakul a ténylegesen elérhető maximális sebesség?
Fontos megjegyezni, hogy a Telekom egységesítési programjának következtében a szerződésben nem ezek az értékek vannak feltüntetve, de - belsős információk szerint - az elméleti módosítások után is, továbbra is ezek a profilok vannak használatban.

Net S - 150 Mb/s / 50 Mb/s
Net M - 300 Mb/s / 75 Mb/s
Net L - 1000 Mb/s / 1000 Mb/s
Net XL - 2000 Mb/s / 1000 Mb/s

Mely területeken érhető el jelenleg koaxon a gigabites letöltés mellé a 200 Mb/s feltöltés?
Jelenleg az ITT felsorolt területeken érhető el a 1000/200-as csomag.

STB távirányító beállításához útmutatót ITT, kódokat pedig ITT találsz.

Hogyan alakulnak a Speciális 1 kategóriába sorolt területek árai?
A választ az alábbi linkeken találhatod Speciális 1. Az elkészítésért köszönet Roli27-nek.

Hová tűnt a korábbi néven Speciális 2 kategória az ajánlatok közül?
A 2019. 09. 02-án életbelépő változások egyik legfontosabb eleme, hogy a Speciális 2 árkategória lezárásra került. A Speciális 2 kategóriába tartozó egyes területek átsorolásra kerültek Speciális 1 kategóriába vagy Piaci árazásba. Fontos azonban, hogy a meglévő előfizetések mindaddig Speciális 2 árban maradnak, amíg az előfizető nem módosítja a szerződését (nem szerződik az új csomagok valamelyikére).

Van-e valamilyen szankció, ha a notebook/táblagép vásárlásakor aláírt szerződésemben foglaltakhoz képest kisebb internetcsomagra váltok?
A választ itt megtalálod

Hogyan és milyen feltételekkel vehetem igénybe az előfizető által kért set-top-box csere opciót?
A választ itt megtalálod.

A webshopban leadott eszköz rendelés után mi történik? Mikor kapom meg a kiválasztott eszközt??
A válasz megtekintéséhez látogass el ide.

Milyen következményekkel jár a Telekom otthoni szolgáltatások lemondása/megszűnése a hűségidő alatt?
Bővebb tájékoztatásért látogass el ide.

Távszámla szolgáltatás 2016 Április 8.-tól megszüntetésre került. Mit kell tennem?
Látogass el erre az oldalra a részletekért.

Mi a Wi-Fi FON és mit kell tudni róla?
Itt és itt megtalálható minden információ a Telekom Wi-Fi FON szolgáltatásáról, illetve ebben az ITcafé cikkben.

Mit tehetek, ha kábeles csatlakozás esetén megvan az előfizetett sebesség, de a HGW wifi-n nem tudja azt a sebességet vagy akadozik az átvitel?!
A Telekom wifin nem garantál sávszélességet. A vezeték nélküli átvitelt sok mindent befolyásolhatja, interferencia, a használt eszközök tudása stb. Célszerű ilyen esetben elemezni a környező hálózatok és az alapján választani wifi csatornát. A megfelelő beállításban segít az inSSIDer program, használatához útmutatót ITT találod. További kérdéseket ezzel kapcsolatban itt érdemes feltenni.

Milyen vezetékes internetszolgáltatásra lehet előfizetni?
A hozzáférési hálózat tipusútól függően DSL (ADSL/VDSL) kábelnet (koax) vagy optikai (FTTx) szolgáltatásra lehet előfizetni.

Lakóhelyemen mikor várható az optikai hálózat kiépítése?
Ez ügyben ITT vagy az ügyfélszolgálat elérhetőségein fogsz tájékoztatást kapni.

Honnan tudom, hogy NAT-olnak? Miért nem működnek egyes szolgáltatások (pl. portforward) és, hogyan oldható meg a probléma?
Keresd fel ezt az oldalt és nézd meg a megjelenő IP címet, majd lépj be a HGW/router webes felületére és, ha a külső IP-nél lévő IP cím nem egyezik, akkor NAT-olva vagy. NAT-olás kikapcsolását a nat@telekom.hu-n tudod kérvényezni MT azonosító megadásával."

DSL hgw esetén van lehetőség, hogy a saját routerem végezze e PPPoE csatlakozást?
Ha a nálad lévő eszközben van PPPoE Passthrough funkció úgy ezt kiválasztva a routered fogja elvégezni a csatlakozást, ehhez a wan kapcsolatnál válaszd ki a PPPoE-t utána írd be a felhasználónevet és jelszót.

Kábeles (koax) internetkapcsolat esetén hgw-ben van bridge mód?
Amennyiben nincs iptv előfizetésed ügyfélszolgálattól kérheted a bridge módot.

Optikai internetkapcsolat esetén az ONT-ban van bridge mód? Saját routert szeretnék használni. Melyek az ajánlott beállítások?
Csak kösd a saját routered WAN portját az ONT LAN1 portjára, és máris fel tud jelentkezni a saját eszközöd. Tamas92 által leírtak alapján könnyen elvégezhető a beállítás. Az említett lépések után az ONT-ból töröljétek a felhasználót és jelszót, különben előfordulhat, hogy nem fog a saját routered feljelentkezni.

Kábel internet (koax) és iptv előfizetéssel rendelkezem. Saját routert szeretnék használni. Melyek az ajánlott beállítások?
Hgw lan1 portjára kösd a routered wan portját, amennyiben szeretnéd, hogy a routered végezze a portforwardot, állítsd az eszközt fix ipcímre, majd a hgw oldalán ezt a címet állítsd be dmz-re.

ADSL előfizetéssel rendelkezem. Lakhelyemen elérhető lett a VDSL szolgáltatás. A nálam lévő modem alkalmas a nagyobb sebességre vagy cserélni kell?
ADSL modem VDSL kapcsolatra nem alkalmas ezért a szolgáltató munkatársai cserélni fogják a modemet.

ADSL előfizetéssel rendelkezem. Lakhelyemen elérhető lett az optikai szolgáltatás mit jelent ez a gyakorlatban?
A jelenlegi sávszélességnél nagyobb sávszélességet tud biztosítani a szolgáltató. Optikai kapcsolathoz optikai kábelt kell bevezetni a lakásba és modemet cserélni kell ONT-re.

Ha felmondom a hűségidős szolgáltatásaimat kell kötbért fizetnem és ha igen mennyit?
A válasz igen, kötbért kell fizetned. A kötbér meghatározását a Telekom Kötbér útmutató oldalán találhatod.

Mely telefonszámon lehet időpontot egyeztetni?
Időpont egyeztetésre hétfőtől péntekig 8-18óra között ezeken a telefonszámokon van lehetőség:
06 80 204 936 Budapest és aglomeráció
06 80 204 937 Kelet-Magyarország
06 80 204 938 Nyugat-Magyarország

Mit tegyek, ha a szolgáltató az idő nagy részében nem tudja teljesíteni internet előfizetés esetén a kínált maximális sávszélességet?
Kérjük nézd át az NMHH által működtettet szélessáv.net oldalon a tudástárat. Amennyiben bejelentést szeretnél tenni az NMHH-hoz, mint felettes hatósághoz fordulhatsz ezen az oldalon.

IPv6 bevezetésével kapcsolatban mit kell tudni?
A szükséges információkat ITT találod.

Hogyan tudok új PPPoE felhasználónevet és/vagy jelszót kérni optikai vagy DSL net esetén?
A Telekom oldalán MT azonosító és az 5 jegyű kód segítségével DJ. Ru$y leírása alapján.

Mit kell tudni a Telekom által bevezetett gigabites (DL.:1 Gb/s UL.: 200 Mb/s) csomagról*?
Ebben a hozzászólásban nagyjából összefoglalva megtalálhatjátok. kopa1 "tollából".
*A sebességek kivételével az információk megfelelnek a jelenlegi Net L csomagnak optikán.

Létezik vezetékes szolgáltatást bemutató videó?
GoodSpeed által készített videók közül:
ZTE ZXHN H368N HGW - Magyar Telekom
Magyar Telekom IPTV Családi + HD csomag HBO MaxPak minicsomaggal
Magyar Telekom - Tatung STB-3112 CDA IPTV Set-Top Box - HBO OD kínálat bemutató
Ez történik ha több HD Stream-et akarunk nézni, mint amennyi ki van adva
HBO GO TV-s applikáció prezentálása LG 32LF632V okostévén
HBO GO Applikáció LG LEON H340N készüléken
HBO GO Applikáció ASUS Nexus 7 II táblagépen
Magyar Telekom IPTV STB felhasználói felület (Cisco, Tatung) I.rész
Magyar Telekom IPTV STB felhasználói felület (Cisco, Tatung) II. rész
Magyar Telekom - Tatung STB-3112 CDA IPTV Set-Top Box bemutató
Magyar Telekom TV GO applikáció bemutatása ASUS Nexus 7 II táblagépen
Magyar Telekom - Cisco ISB2201 STB IPTV Set-Top Box bemutató
ZTE ZXV10 H201L HGW - Magyar Telekom (ADSL2 Plus)
Magyar Telekom TV GO applikáció bemutatása LG LEON H340N 4G/LTE okostelefonon
ZTE ZXHN H368N HGW - Magyar Telekom Firmware felületének áttekintése
APC PH6VT3-GR a ZTE ZXHN H368N HGW védelmére többek között
Magyar Telekom IPTV HD Stream bitráta vizsgálata Tatung STB-3112 CDA IPTV Set-Top Box-szal
Magyar Telekom IPTV SD Stream bitráta vizsgálata Tatung STB-3112 CDA IPTV Set-Top Box-szal
Magyar Telekom - Motorola CT2 Asztali Telefon
ZTE ZXV10 H201L HGW - Magyar Telekom (ADSL2 Plus) Firmware felületének áttekintése
Magyar Telekom - Mobilapplikáció bemutatása - LG LEON H340N 4G/LTE Android 6.0 készüléken
Magyar Telekom - Bemutatkozik Vanda a virtuális asszisztens
HBO GO aktiválásának menete Magyar Telekom Magenta 1 ügyfélként
Sagemcom F@ST 5655v2 DTAG digitális elosztó ONT(Optical NetworkTerminal) - Magyar Telekom
SAGEMCOM F@st 5655v2 DTAG Firmware
Telekom TV GO - Apple iPad, iPadOS 14.0 rendszeren
HBO MAX PC, Laptop, Mobil applikáció - Windows 11, Android 12
Telekom TV GO applikáció Androidon - Xiaomi 11 Lite 5G NE típusú készüléken
Telekom TV Stream PC-n és Laptopon

Más szolgáltatókkal, és azok szolgáltatásaival történő összehasonlítást itt lehet megtenni, akár kérdezni, akár véleményt nyilvánítani szeretnél a kérdésben, ne ezt a topikot OFF-old vele!
Internet, TV, és telefon szolgáltatók, pro és kontra

Telekom mobil szolgáltatással kapcsolatos kérdések
Telekom topik (volt T-Mobile)

Telekom akciókkal, vásárlásokkal, termékekkel kapcsolatos információk és tapasztalatok
Telekom OFFtopik

Flip előfizetéssel kapcsolatos kérdések
Flip (IPTV, Otthoni Internet, Vezetékes telefon)

Problémamentes működés esetén jelszint helyzetjelentést Internet és kábel TV hálózatokról kötetlenül topikba lehet írni.

Díjnet rendszerrel kapcsolatban Díjnet topikba lehet írni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.