Hirdetés

2024. május 28., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72001) Tothgera30 válasza VIPowER (#71963) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Ezzel belőttem én is, mégsem működik a torrent. Más megoldás esetleg?

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#72002) -secret- válasza -secret- (#71991) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Megoldódott, cserélték az elosztót.

(#72003) petya2012


petya2012
őstag

Sziasztok

SAT TV-m van és eddig volt egy CO1000 tipusú beltérim ami hetente lefagyott-bejelentettem,ki is jöttek cserélni,hoztak ugyanilyen tipusút
de ez meg minden csatornaváltáskor bevillan ,tehát kapcsolom bejön a kép aztán egy pillanatra fekete kép-aztán megint a kép

azt mondták,hogy ez így normális,mert gyorsabb a tv,mint a beltéri csatváltása
a lefagyóssal ilyen jelenség nem volt :(

köszi a véleményt

[ Szerkesztve ]

(#72004) lócitrom


lócitrom
őstag

az egyik igazán zavaró tényező az az, hogy nem értem miért 24 megabit, amikor 30-nak kellene lennie minimum

DSL Link Information
Link Status Up
Modulation Type VDSL2
Actual Rate(Up/Down) 6015/25593 kbps
Attainable Rate(Up/Down) 27694/49648 kbps
Noise Margin(Up/Down) 21.9/13 dB
Line Attenuation(Up/Down) 26.8/14.5 dB
Output Power(Up/Down) 9.2/12.3 dBm
Data Path(Up/Down) Interleaved/Interleaved
Interleave Depth(Up/Down) 205/1187
Interleave Delay(Up/Down) 8/16 ms
INP(Up/Down) 4/7.5 symbols
Profile 17a
LinkEncap G.993.2_Annex_K_PTM
CRC Errors(Up/Down) 0/0
FEC Errors(Up/Down) 0/1

a többit nem értem, de a különbség számokban feltűnik. sok ez már a sok fogyatékos ügyfélszolgálatos után. unom már a személyes és telefonos megkeresést. 50%-uk technikai analfabéta. megint új meccset kell lezavarni emiatt is.

[ Szerkesztve ]

„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu

(#72005) lócitrom válasza lócitrom (#72004) üzenetére


lócitrom
őstag

hoppá, rossz linket másoltam. erre gondoltam

bárcsak tovább lehetne szerkeszteni a hozzászólásokat.

„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu

(#72006) Gubek-Einste válasza lócitrom (#72005) üzenetére

Prémium előfizetéssel 15 perc a szerkesztési idő.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#72007) btz válasza lócitrom (#72004) üzenetére


btz
addikt

SNR lock. Nekem is volt egy ilyen időszak, a gyakori szakadozás miatt lejjebb ment a sebességem, de a jó hír, hogy magától helyre ált, mikor ritkultak a szakadások egy vonalszakasz rövidítés után.

ⓑⓣⓩ

(#72008) lócitrom válasza btz (#72007) üzenetére


lócitrom
őstag

és ezt az előfizető tudta nélkül állítja be a szolgáltató vagy hogy működik ez? ja meg a ping az duplázódott. ez is azzal lenne kapcsolatos? mit tudok tenni ebben az esetben?

„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu

(#72009) laszlohu


laszlohu
addikt

Üdv,
a Vidanetnél Győrben a C41 - esen a Viasat3 analógban eléggé rossz minőségben jön ( interferencia),

(#72010) DJ. Ru$y válasza lócitrom (#72008) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

SNR lock-ot az automatikus rendszer teszi a vonaladra nem pedig egy személy. Kapcsolgatod ki be a HGW-t? Esetleg vannak rövid áramkimaradások akár sűrűbben is? Ez mind okozhat SNR lock-ot, hívd fel őket és mondd el, hogy közel 50 Mb-et tud a vonalad, volt egy vihar, amikor gyakran kimaradt az áram és ezért SNR lockot kaptál, amit legyenek szívesek levenni, mert le tudják. Ha kikapcsolgattad eddig, akkor ezután ne tedd, se a HGW-t, vagy, ha router-t használsz mögötte, akkor azt sem, ha viszont gyakori az áramkimaradás akár rövidebb időre is, akkor megtámogatnám a helyedben a hálózati eszköz(öke)t egy szünetmentessel.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#72011) C0d3r válasza lócitrom (#72004) üzenetére


C0d3r
addikt

És a vonalbontással sikerült valamit intézned? Nekem azóta is bont pontosan 24 óránként, minden áldott nap.
Telefonálni még nem akartam az ügyfélszolgálatnak, mert a végén kitalálják a nagytudásúak, hogy a 10 9 Mbit se megy stabilan, lejjebb kell venni...

[ Szerkesztve ]

(#72012) bopeti98


bopeti98
őstag

Most nézem a vezetékes teló hívásait, és van egy érdekes dolog:

Az utolsó sorba azt írja, hogy
Irány: Vodafone
Típus: Telekom mobil

Ezt most akkor hogyan kell értelmezni?

[ Szerkesztve ]

(#72013) btz válasza lócitrom (#72008) üzenetére


btz
addikt

A késleltetés az Interleave miatt növekedett, 2/8 volt régen most 8/16 ms. Ez egy hibajavítási eljárás, most nagyobb adatmennyiségen végez a rendszer hibajavítást, így nayobb a késleltetés.

[ Szerkesztve ]

ⓑⓣⓩ

(#72014) dchard válasza lócitrom (#72004) üzenetére


dchard
veterán

Kollégák már megválaszolták: SNR lock.

A miért persze továbbra is kérdés, ezen a vonalon nemhogy a 30, de az 50-es csomag is vígan mehetne (IPTV nélkül).

Nagyon fontos, hogy a HGW-t soha semmilyen körülmények között se kapcsold ki, ugyanis a DSLAM ezt képes helytelenül szakadásként értelmezni, aminek ilyen sebesség visszavétel lehet az eredménye.

Érdemes volna egy pár napig naponta ránézni az értékekre, hogy változik-e valamelyik (különösen a CRC és FEC értékek érdekesek).

btz:

Majdnem jó a magyarázat. Azért nő a késleltetés a nagyobb csomagokban, mert az SNR margin csökken, ezért kisebb lesz a (zaj)tartalék, így hosszabb blokkokon kell az interleave eljárást végezni ahhoz, hogy ugyanazt a bithiba arányt kapd meg. Tehát nem az effektív adatmennyiséggel függ össze, hanem az SNR marginnal. Egyébként teljesen jó értékei vannak.

Dchard

[ Szerkesztve ]

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#72015) bopeti98 válasza bopeti98 (#72012) üzenetére


bopeti98
őstag

Bocsi, itt van a jó kép: [link]

(#72016) Sharkweb válasza bopeti98 (#72015) üzenetére


Sharkweb
aktív tag

Hordozott szám esetében így jelenik meg. Vodafonetól áthozott szám Telekomhoz. Kimenő irány Vodafone, végződtetés Telekom.

[ Szerkesztve ]

(#72017) Orc


Orc
senior tag

Sziasztok!

Szerintetek ezek a vonali értékek rendben vannak?
[kép]

Az iptv kockásodik elég gyakran. Nincs semmi osztás, a törzskábel megy a modembe,

Előre is köszönöm!

Kinyomom a szemed, eltöröm a lábad... aztán mehetsz amerre látsz!

(#72018) spici válasza Orc (#72017) üzenetére


spici
tag

Szia!

Túl gyenge a jel, érdemes szólni hogy akadozik a TV adás, szakad a net meg ilyenek.

(#72019) dchard válasza Orc (#72017) üzenetére


dchard
veterán

A látottak alapján bent lehet egy 8dB-s tap, vagy MMWO, mert az uplink eléggé rendben van. Érdemes lenne megnézni, hogy osztás/mmwo nélkül mennyit mutat.

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#72020) lócitrom


lócitrom
őstag

nos, köszönöm a válaszokat. egyben próbálok válaszolni.
@DJ. Ru$y
@C0d3raz okot egyelőre én sem értem. annyi biztos, hogy egy hónapja próbálom kiharcolni a szolgáltatótól arra a magyarázatot, hogy több éves szakadásmentes, technológiában (tehát hogy ez továbbra is DSL) és stabilitásban változatlan szolgáltatás után miért kezdett el rendezetlenül kapcsolatot bontani a hálózat. több hívást intéztem. első alkalommal az ügyintéző értette a problémám. tisztáztuk, hogy ugyan egyes esetekben él ez a bontás dolog 24 óránként, de esetemben ilyennek nem kellene lennie. elmondta, hogy mik a variációk. szerelőt ajánlott. másnap a szerelő jött, cserélt modemet. Speedport W 724V-ből lett Speedport Entry 2i. jó, ez a modem is folytatta ugyanezt. naplókban szintén nem találtam semmi üzenetet. net továbbra is random 21-24 óránként elhalt.

következő telefont intéztem. az ügyintéző kapcsolta a harmadik műszakist, aki megint csak pont az a fajta volt, akinek gőze sincs, hogy mit is csinál, mi a munkaköre, miért vették fel, de jól tudja ismételni azt, amit mondanak neki. közölte, hogy ez a normális. valamilyen "értelmesebb" ember a háttérből jelezte, hogy dinamikus IP, ezzel jár. a kishölgy közben győzködött, hogy nekem sosem lehetett mondjuk két hétig azonos IP-m, mert hogy dinamikus. itt már elborult az agyam, de evidens volt, hogy ők sem értik és/vagy nem akarják érteni mi most a bajom ezzel, hisz fixen tudom, hogy a probléma észleléséig rendre hetekig használtam egy-egy IP-t, míg én nem gondoskodtam a kapcsolat bontásáról.

ezután bementem személyesen. megint meglett a sokadik hibajegy, sokadik vonalellenőrzéses SMS megjött, hogy hiba volt, javították. valójában semmi érdemleges sem történt. azóta annyit változott a dolog, hogy már fixen 24 órás intervallumokban megy a bontás. annyira jöttem rá, hogy a 24 órás intervallumot mindig a bontástól számolja és nem fixen egy adott időpontban végzi, amennyiben kihúzom a kábelt vagy áramtalanítom a modemet.

felhívtam ismét az ügyfélszolgálatot ezután. elmeséltem az egész történetet. elkezdett rajta röhögni az ügyintéző az eddigi indoklásokon. azt mondja ilyen nincs. nem kellene, hogy bontja a vonalat. felvett egy hibajegyet, kérte, hogy dugjam át a modemre a kapcsolatot. figyeljem a napokban a dolgokat, hogy intézkednek-e majd fentről. továbbá értesítette a szerelőt. a szerelőt már ismertem, mint kiderült. ő is emlékezett a gondomra. eléggé segítőkész eddig, így ő is arra kért, hogy hagyjam egy ideig a modemet érvényesülni, figyeljem meg bontáskor mely ledek égnek, mert akkor abból lehet következtetni, hogy valamiféle port probléma áll fenn és ez okozhatja a gondokat. biztosra ment, felhívott egy szuperszervizest is, aki szintén a dinamikus IP dologgal pattintotta le. de megjegyezte fennállhat valami port probléma(?) és nem kizárt, hogy tényleg ez okozza. így abban egyeztem meg a szerelővel, hogy ő most nem zárja le a hibajegyet, felpasszolja informatikusoknak és várjak a hét közepéig, hogy mit lépnek. ha nem lépnek ettől függetlenül figyeljem meg a modemet, mert az észlelések egyértelművé tehetik állítólag a hiba okát. ha szükséges ismét hívjam fel őket, ha nem kapnék semmilyen értesítést. úgyhogy ezek alapján a szerelő az utolsó mentsváram eddig.

egyébként gyakorlatilag a modem szakít egyedül. tehát nem nyúltam bele a tegnapi nap kivételével lényegében, amikor is újracsatlakoztattam kétszer. azóta van ez a lekorlátozás is. másodjára pont emiatt, mert nem értettem mi a bánat miatt változott meg. úgyhogy most vadászom pár napig a modemet.
@btz
@dchard

[ Módosította: Karma ]

„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu

(#72021) lócitrom


lócitrom
őstag

azt hiszem kimerítettem a formázást valahogy. azt nem tudom mivel, de ez határozottan bug-nak tűnik, mert sokadjára sem lett jó, hiába lett minimalista. szóval akik fentebb írtak, azoknak kösz. remélem azért még értelmezhető :(

„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu

(#72022) C0d3r válasza lócitrom (#72020) üzenetére


C0d3r
addikt

Nagy rejtély, az biztos. Lehet én is rászánom magamat a betelefonálásra. Különös, hogy nagyjából egyszerre kezdődött el mindkettőnknél a bontogatás, lehet nagyobb volumenű probléma (pl. valami elrontott konfig), csak a legtöbben vagy nem foglalkoznak vele, vagy észre sem veszik.
Detto ugyanez a jelenség, ami az időpontot illeti. 24 óra nálam is fixen 24 óra, ha most kézzel bontom a kapcsolatot és újracsatlakozok, holnap pontban ekkor el fogja dobni.

Előtte úgy működött, hogy 7 napig fennmaradt a kapcsolat, ugyanaz volt az IP. Ha délután csatlakoztam fel, 1 hét múlva nem dobott le ugyanabban az időpontban, hanem jó fej módon másnap a hajnali órákban, ezért nem volt zavaró a legkevésbé se. Most meg árgus szemekkel nézem, nehogy pont akkor kezdjek el valamit online játszani...

[ Szerkesztve ]

(#72023) pingtest


pingtest
tag

C0d3r, lócitrom, mint már írtam nálam is ugyanez a gond. Szerintem felesleges köröket futottok. Nem egyedi gond van, visszajött 24 órás bontás, ez van.

Steam: http://steamcommunity.com/id/bbikass/

(#72024) Nooeca válasza C0d3r (#72022) üzenetére


Nooeca
senior tag

24 óránként bontás van, és ezen a T sem tud változtatni. Ha jól informálódtam akkor ez nem egységes, vagyis területi különbségektől függ, hogy mikor melyik órában. Valahol percre pontosan 22:10-kor bont, és egy másik helyen meg 1:40-kor.

(#72025) #41133696 válasza #41133696 (#71770) üzenetére


#41133696
törölt tag

A ZTE Speedport Entry 2i HGW-hez megrendeltem a 3. STB-t is, valamint váltottam Telekom Családi HD-ra.

Majd a HGW-t átkapcsolják VDSL2 módba. A kérdés, ha bírja az 50 Mbps-ot a vonal, akkor kiadják a 3 HD Stream-et ?:)

Ugyanitt van Invitel DVB-C szolgáltatásom is :D

(#72026) wmati válasza #41133696 (#72025) üzenetére


wmati
addikt

Jó ha 1 db ot kapsz max 2 ha elrontják a beállítást.

[ Szerkesztve ]

(#72027) #41133696 válasza wmati (#72026) üzenetére


#41133696
törölt tag

Ez ilyenkor hogy van?

Tegyük fel RTL KLub HD-t nézem ideát, odaát is átkapcsolnak rá. Akkor valami figyelmeztető üzenet jelenik meg, hogy már használva van 1 HD Stream?

Méltányolhatnák, hogy nincs Internet előfizetésem ezen a címen, és így lehetne használni a sávszélt :D

[ Szerkesztve ]

(#72028) bopeti98 válasza #41133696 (#72027) üzenetére


bopeti98
őstag

Ha a két TV-n ugyan az a HD csatorna megy, akkor az 1-nek számít. Ha nem ugyan arra a HD csatornára kapcsolnak, akkor megjelenik egy üzenet, hogy nincs szabad HD stream, és felajánlja a normál SD verziót, vagy hogy a másik TV-n megszakíthatod az adást.

[ Szerkesztve ]

(#72029) #41133696 válasza bopeti98 (#72028) üzenetére


#41133696
törölt tag

Köszi. Mi indokolja ezt a fajta korlátozást egyébként olyan helyzetben, ahol meg van bőven a sávszélesség? Mert megérteném, olyan helyen ahol 20 Mbps a maximum. Ha váltanék 50-es VDSL2-re és max egy VoIP lenne rajta, mint anno volt a 20-as VDSL2 idejében, akkor ott teljes kapacitással tölthetnék, ha akarnám éjjel-nappal. Most nem mindegy, hogy fájlok letöltése helyett Stream fogná a sávszélességet?

(#72030) bopeti98 válasza #41133696 (#72029) üzenetére


bopeti98
őstag

Passz, nem tudom mi indokolja, de néha nagyon bosszantó szokott lenni, pedig nekünk még jó mert 2 HD stream van ( koaxon ).

(#72031) lócitrom válasza C0d3r (#72022) üzenetére


lócitrom
őstag

ezzel a hónappal kezdődött nálam. akármi is legyen a kiváltó ok, szándékosság vagy nem szándékosság, egyértelmű választ akarok. ha tényleg kiderül, hogy ilyen fogyatékos módon állt be az automatika, akkor meglesz a pont az i-re legalább és tényleg okom lesz szolgáltatót váltani. ha esetleg te is nekiállsz telefonálgatni lehet okosabbak leszünk, de benne van a pakliban, hogy jó pár körös lesz, mire egyértelmű okot megneveznek.

emiatt már én is buktam pár meccsem, ami apróság, de hadd ne mondjam mennyire nem hiányzik a bontások velejárója nekem főleg, hogy eddig nem fájt emiatt a fejem.

@pingtest
értem én, amit mondasz, de hát mégis van olyan, akit ez egyáltalán nem fenyeget. ügyfélszolgálatosok fele is kiröhög, hogy egyáltalán van ilyen. cirka 3 éven át nem sokkoltak most meg hirtelen késztetést éreztek rá? annyira indokolatlan, hogy érdekel minek köszönhető ez a megtiszteltetés. legalább végleg letudhatom ezt a szolgálgatót, ha világossá teszik, hogy ezzel kellene együtt élnem.

már azzal is felhergeltek, hogy bő egy éve bejelentettem, hogy a lakókörnyezetemben (belváros) gyenge a térerő és konkrétan lakásban nincs is szinte lefedettség. pedig a környéken csak ilyen jellegű házak vannak. ezek alapján pedig vagy mindenki más szolgáltatónál van, vagy senkit sem izgat. tény, hogy nyuggertanya a környék. bejelentést követően is csak amiatt kerestek fel 2-3 hónappal később, hogy pontos címet kérjenek, de változtatásnak nyoma sincs és ahogy sejtem nem is lesz.

[ Szerkesztve ]

„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu

(#72032) Krystal_s válasza lócitrom (#72031) üzenetére


Krystal_s
addikt

Nekem az a furcsa, hogy tudomásom szerint itt a topikban is akad pár ember, aki T-s dolgozó. Többször előjött ez a téma, de ők ilyenkor nem írnak. Nekik könnyebb lenne rákérdezni. Semmi több, csak egy kérdés egy megfelelő embertől a műszaki részen és megkapnánk a hiteles "titkos" választ.
Bármennyire is hajtogatják páran, hogy ez ilyen. NEM, nem ilyen. Máskülönben nekünk most közel 3 hónapig miért tudták beállítani az x-edik panasz után? 3 hónap alatt 3db IP-t kaptunk összesen. (nem volt natolt, sem fix ip) Most Aug elején országos karbantartás volt és azóta újra napi szakadás, új IP.
Én is szeretnék választ kapni, de úgy néz ki itt nem fogunk. ;)

(#72033) lócitrom válasza Krystal_s (#72032) üzenetére


lócitrom
őstag

igen, eléggé zavaró, hogy tudomásom szerint is kell jó pár olyan embernek lennie, aki igenis képben van, de mintha valami szupertitkos kormányzati megrendelés zajlana a háttérben és emiatt nem nevezhető meg az ok. nem hiába vitatkozom ügyfélszolgálatosokkal. lehet, hogy bele van félvállasan firkantva az ÁSZF-be, hogy vannak indokolt esetek, de eddig nem voltam érintett. tudom, hogy isten háta mögött is van DSL és hogy legtöbb felhasználó nagyon átlagos felhasználó/nyugdíjas/don't care, de még önmagában ez sem tenné indokolttá, úgy gondolom. meg hát eleve milyen válasz ez, hogy ez a normális... akkor pl. a DIGI nem normális ennyi erővel. az meg igazán szép próbálkozás volt az egyik ügyintézőtől, hogy vegyek fix IP-t tőlük és akkor majd nem lesz ez (LOL). ebből is látszik, hogy marhára nem azonos szintűek az ügyintézők még ha műszakisok is és még csak fogalmuk sincs arról, hogy miről beszélnek vagy hogy az előfizető mit is sérelmez valójában. de nem baj, novemberig ráérek velük kötözködni. aztán maximum könnyes búcsút intek nekik.

„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu

(#72034) #22718208 válasza lócitrom (#72033) üzenetére


#22718208
törölt tag

Nekem sem egyértelmű ez a bontogatás.
Pár hete kezdődött. Napi szinten néha dsl szakadással fűszerezve. Most ott tartok , hogy 3-4napig egy az ip cím, tehát nincs szakadás. De logot vusszanézve van ,hogy 1órán belül a 3. ip címet kapom és ez nagyritkán hoz magával egy dsl szakadást is. Nem értem a logikát az egészben.

Más.

Elég idegesítő bug van a pvr iptv boxban.
Tegnap volt egy kis áramszünet. A box hamarabb bootol mint a HGW. Ezért nem képes csatlakozni a netre. Persze a képernyőre kiírja a kínját és ha manuálisan rányomok akkor rögtön csatlakozik. Az androidos műsorújságban szépen beállítottam a felvételeket és persze hogy az sem írta ki a hibát.
Este hazaérve nézném a felvételt és a menü fogad ,hogy a box nincs csatlakozva a hálózatra.
Köszi , nagyon szuper.
Havi +1100ért igazán beleírhatnák a szoftverbe ,hogy próbálkozzon még párszor automatikusan csatlakozni, ha már az a tetves HGW lassabb mint a box.

(#72035) VIPowER válasza Tothgera30 (#72001) üzenetére


VIPowER
senior tag

Nálad a ZTE után közvetlen a számítógép van, vagy router is van közbeiktatva? Az elsőnél nyilván beállítási probléma van, a másodiknál meg mókolni kell a routerrel is valamit gondolom.

(#72036) dreko


dreko
aktív tag

sziasztok
Netmánia S-ről Netmánia L-re módosítottam a szerződést még a hűségidő lejárta előtt. A csomagváltás nem történt meg, a szerződést a telekom kiküldte, azon 2016.08.21-et írt, mint a szolgáltatás kiépítésének határideje. Ha jól értem, ezen dátumot követően a szolgáltatót kötbér fizetési kötelezettség terheli. Az a kérdés, hogy ezen kötbérnek mi az összege, hogyan számolódik?

(#72037) Gubek-Einste válasza dreko (#72036) üzenetére

Mikor rendelted meg?

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#72038) dreko válasza Gubek-Einste (#72037) üzenetére


dreko
aktív tag

2016.07.28-án járt volna le a hűségidő, 2016.07.26-án intézkedtem telefonon, a papíron amit küldtek szerepelt a 2016.08.21-es határidő. Megjegyzem, hogy már kétszer telefonáltam, jeleztem, hogy csúszásban vannak...

(#72039) Gubek-Einste válasza dreko (#72038) üzenetére

Akkor már jogosult vagy a kötbérre, kérd telefonon/személyesen a kötbérezést.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#72040) Brenor


Brenor
aktív tag

Sziasztok!

Egy elég nagy problémám van, amire senkise tudja a választ. Van egy 120 mbites telekom internet tv előfizetésem és teljesen véletlenszerűen újra indul a modemem és egy kis időre elmegy a mind az internet mind a tv. Már háromszor cserélték le a modemet kábelt megigazgatták és szereltek is rajta egy kicsit, de nem változott a helyzet. Teljesen véletlenszerűen csinálja. Van olyan nap mikor egyáltalán nem szakad meg, van mikor egy nap egyszer és volt mikor egy nap négyszer csinálta mikor itt ültem a gépnél. Egy cisco epc3925 modemet szoktak hozni. Van ötletetek mi lehet a gond?

(#72041) bopeti98 válasza dreko (#72038) üzenetére


bopeti98
őstag

Most mindennel csúszásban vannak. Én 28-án rendeltem meg a felvétel opciót szereld magad csomagban. Maga az opció működik, viszont szerződésnek nyoma sincs, és az online felületen sincs aktiválva. Plusz van egy számlával kapcsolatos panaszom, aminek 2 nap és lejár a 30 napos határideje, de még mindig nincs semmi válasz. A telefonos ügyfélszolgálaton is annyit mondtak, hogy még egy kis türelmemet kérik.

(#72042) dreko válasza bopeti98 (#72041) üzenetére


dreko
aktív tag

tulajdonképp nem is az volt nálam sem a kérdéses, hogy kötbér fizetési kötelezettsége van-e a telekomnak, hanem az, hogy ez milyen összeg...

(#72043) prisz


prisz
aktív tag

Bp. XIV. ker. Ma volt hivatalosan hálózati karbantartás. Az eddigi ping értékek kb. 9-10-ről lementek 6-ra, ráadásul az adatok alapján szinte tökéletesre szintezték a hálózatot. Ha valaki kerületi, nézze még meg, hogy nála is változtak -e az értékek.

(#72044) poli27 válasza prisz (#72043) üzenetére


poli27
veterán

Ez a tokeletestol messze van. Olyan 40 korul kene lennie a visziranynak ehhez a jelszinthez....

[ Szerkesztve ]

(#72045) djdna


djdna
csendes újonc

Üdvözlök mindenkit!

Még új vagyok ebben a topikban, de örülök, hogy megtaláltam, hátha kapok néhány hasznos információt a történetemmel kapcsolatban. Kicsit hosszú lesz de, megpróbálom minél rövidebbre fogni.

Szóval a történet ott kezdődik, hogy adott egy kis település belterületén lévő, új építésű, egyenlőre még csak helyrajzi számmal rendelkező ingatlan. A településen a Telekom kiépítette a telefonos hálózatát, ám ekkor még az adott címen semmilyen ingatlan nem volt. Az említett ingatlanhoz szerettem volna tv, valamint internet szolgáltatást rendelni, ezért 2016.07.26-án bementem a legközelebbi ügyfélszolgálatra. Ott közölték velem, hogy az általam kívánt címen a szélessávú internet és IPTV szolgáltatáshoz műszaki munkákra van szükség, amelynek felmerülő költségei lehetnek. A költségek mértékéről, elmondásuk szerint, majd a felmérést végző kollégájuk tud bővebb tájékoztatást adni. Ezen tényeket tudomásul vettem és megtörtént a szerződés kötés, bár a költségekre vonatkozóan nem nyilatkoztattak semmilyen formában.
Ezt követően 2016.08.01-én hívnak is telefonon, hogy végre hajtanák a felmérést, ám ekkor én nem tartózkodtam a településen, de erre a szerelő azt a választ adta, hogy a felméréshez nem szükséges a jelenlétem , majd vissza hív miután azt elvégezte. Ennek ellenére ahogy tudtam az említett címre mentem, de a szerelő már nem volt és telefonon sem hívott vissza ahogy ígérte. Gondoltam az esetleges költségekkel kapcsolatban majd értesítést kapok.
Ezek után 2016.08.04-én hívtak a Telekomtól KOAX létesítési időpont egyeztetés miatt. Ekkor a 2016.08.11. 10:00-13:00 közötti időpont került kiválasztásra. 08.11-én Egész nap a létesítési címen tartózkodtam, de senki nem érkezett a szerelésre és telefonon sem hívtak. Ennek okán délután felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondta a diszpécser, hogy hát beszélt a műszakiakkal, akik épp most kerestek de foglaltat jelzett amiért éppen vonalban voltunk (ami elég érdekes mert a telefonom hívásvárakoztatásra van állítva, így minden hívás kicsörög nálam és senki nem hívott a beszélgetés közben), továbbá hogy a létesítéshez terveztetés és más munka is szükséges és majd keresni fognak.
Türelmesen vártam, hogy keressenek, majd ma 2016.08.23-án jött egy 2016.08.16-i keltezésű levél a Telekomtól miszerint az általam rendelt szolgáltatást műszaki okból nem tudják teljesíteni.

Mit lehet ilyenkor tenni? Aki új házat épít az felejtse el hogy ott bármilyen szolgáltatást igénybe tudjon venni, mert amikor ők kiépítették a hálózatot akkor nem volt ott ingatlan?

(#72046) #22718208 válasza djdna (#72045) üzenetére


#22718208
törölt tag

Nekem csak szerelővel kapcsolatban van tapasztalatom.

Nekem is volt egyeztetett időpontom. Ő meg odaállt a ház elé kb.45 percel hamarabb és hív hogy hol vagyok.

Mondom nem vagyok otthon,de ha már hamarabb érkezik esetleg telefonálhatott volna előre és talán sietve odaérek én is hamarabb.
Kicsit idegesebb hangon közölte ,hogy ő akkor majd jön holnap. Ami kiverte a biztosítékot nálam az az volt ,hogy jött az sms,hogy a hibajegyet a kérésemre felfüggesztették.
Így ők önszántukból kitolták a javításra előírt időt.

[ Szerkesztve ]

(#72047) DJ. Ru$y válasza bopeti98 (#72041) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Nálunk 2 héten belül olyan vihar volt a környéken, hogy tegnap kijött a szerelő srác (hál' Istennek nem pék) és átnézett mindent, bemérte a vonalat, megoldotta a problémát (céges). Aztán látta rajtam, hogy nem vagyok egy átlag user, mutatta a céges telefonján az alkalmazást, amivel felveszik a szerelők a hibákat, akkor 200+ hibajegyük volt nyitva ebben a körzetben, 2 másik kollégája van még ezen a körzeten szóval nem irigylem őket.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#72048) prisz válasza poli27 (#72044) üzenetére


prisz
aktív tag

"Olyan 40 korul kene lennie a visziranynak ehhez a jelszinthez...."

Wáóóó!!! Egy igazi hálózati "szakértő"! Akkor talán elárulnád, hogy miért is kellene docsis3 hálózaton a CMTS-nek vagy a beiktatott erősítőnek agyon csökkenteni a modem visszirányt(UP) akár 40dBmV-ra vagy az alá? Miért is nem tökéletes stabilan a 47-48dBmV-os érték?

(#72049) wmati válasza poli27 (#72044) üzenetére


wmati
addikt

Onukbol 35-40 körül jön ki nála. Egyáltalán össze hozható lenne ez 2-3-4 erősítő után ?

(#72050) kabelmania27 válasza prisz (#72048) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Mert légkábeles övezetben nyáron 35fokban simán lehet 50 felett, ezért jobb ha 40-45körül van osztó után.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.