Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47001) Vicu21 válasza poli27 (#46997) üzenetére


Vicu21
tag

Valami hasonlót mondanak... el van akadva az új rendszerben...

(#47002) Garold válasza #41133696 (#46998) üzenetére


Garold
senior tag

Azért kaptál új MT-t mert át kellett hogy pakoljanak az új rendszerbe. Valószínűleg ugyan ez van a másik fórumtársnál.
Poli meg biztos nagyon jól ért a műszaki dolgokhoz, de úgy tűnik az ügyfélszolgálatoshoz kevésbé.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#47003) #41133696 válasza Garold (#47002) üzenetére


#41133696
törölt tag

Előbb utóbb mindenkit beterelnek az új rendszerbe.

(#47004) IOStream válasza #41133696 (#47003) üzenetére


IOStream
csendes tag

Előbb minden lakossági ügyfelet, az üzletik egyenlőre maradnak.

Windows is opensource, you just have to know how to read assembler..

(#47005) Heimdallr75 válasza IOStream (#47004) üzenetére


Heimdallr75
őstag

Hát ha ez az "átállás" így zajlik, hogy napokig nincs szolgáltatás, akkor felesleges áttérni, mert lakossági ügyfél nem sok lesz :)

viccet félretéve olvasom a mai termést ,és az jut eszembe: "ez szánalmas, a 21. században létezik ilyen hozzáértés, egy magát piacvezetőnek mondott szolgáltatónál? Ahol egy analfabéta ügyfélszolgálatos átveri az ügyfelet és ezért neki napokig nincs szolgáltatása?". (és ezután nem rugják azonnal ki, vagy hasonló? vagy nincs valaki aki kontrollál, és inkább manuálisan berögzíti?

الغريبة في هذا الكوكب

(#47006) #41133696 válasza IOStream (#47004) üzenetére


#41133696
törölt tag

A mi szempontokból pont az előbbi a lényeg. Az persze kérdés, hogy aki ül otthon nyugodtan és nem kezdeményez semmilyen hosszabbítást vagy csomag váltást, az is megszívja e a szolgáltatás kiesést.

(#47007) #41133696 válasza Heimdallr75 (#47005) üzenetére


#41133696
törölt tag

10 évvel ezelőtt is vérlázító lett volna a dolog.

(#47008) dchard


dchard
veterán

Nem tudom, hogy a Telekomosok közül olvassa-e valaki, de jelezném hogy a Városmajor CMTS-en valaki csúnyán elrontotta a konfigurációt: az upstream power értéket felemelte +10-re, ettől a modemek tucatjával esnek ki az US bondingból, szakadozik a szolgáltatás.

Nálam DS oldalon +18dBm-es jelszintre jut +48dB-s US jelszint, egy-egy csatornát rendszeresen elveszítek. A hálózat a korábbi jó állapotához képest teljesen szintezetlenné vált.

Egy héttel ezelőtt még a +18-as DS-re +38-as US jutott, teljesen egyértelmű tehát, hogy az US power értéket eltekerték +10dB-vel.

Jó volna, ha valaki visszaállítani a hibás konfigurációt.

Akinek kábelnete van itt a "kemény magból", linkelhetne képeket US jelszintről, hátha az egész országban kiment a hibás CMTS konfig.

Nálam most ez van:

Teljesen kizárt, hogy magától egyik pillanatról a másikra ennyire szintezetlenné válik a hálózat, rádadásul pont 10dB-vel.

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#47009) #78121280 válasza dchard (#47008) üzenetére


#78121280
törölt tag

Nálam jelenleg ilyen csütörtök óta az új DS frekvenciákon, tisztán mmwo és mindenféle xarság nélkül.

Szépen be van szintezve,remélem nem nyúl bele senki. ;]

Ui az normális ha az első 4-es blokk frekvenciát vált időnként?

Összesen ennyi freki van nálunk

Downstream Bonded Channels

116000000 Hz
124000000 Hz
132000000 Hz
140000000 Hz
378000000 Hz
386000000 Hz
394000000 Hz

546000000 Hz
554000000 Hz
562000000 Hz
570000000 Hz
378000000 Hz
386000000 Hz
394000000 Hz

578000000 Hz
586000000 Hz
594000000 Hz
602000000 Hz
378000000 Hz
386000000 Hz
394000000 Hz

Upstream Bonded Channels

34200000 Hz
40600000 Hz
47000000 Hz
53400000 Hz

[ Szerkesztve ]

(#47010) dchard válasza #78121280 (#47009) üzenetére


dchard
veterán

Nálad teljesen rendben van, arányait tekintve korábban nálam is hasonló volt.

"Ui az normális ha az első 4-es blokk frekvenciát vált időnként?"

igen, átlapolt bonding group-ok vannak az IPTV miatt, így lehet terhelés-elosztani úgy, hogy az IPTV multicast forgalma nem duplázódik. Minden group-nak része az a 4 csatorna, amin az IPTV megy, így az összes modem/HGW "láthatja" az IPTV forgalmat, a második négy csatorna pedig változik, így több RF kapacitás jut az adott szegmensen lefelé irányban.

Amúgy nálam is az elmúlt héten rontották el a konfigot, előtte két évig hibátlan volt.

Dchard

[ Szerkesztve ]

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#47011) #78121280 válasza dchard (#47010) üzenetére


#78121280
törölt tag

Okés csak fura volt hogy váltogatja és nem tudtam,hogy miért vagy is sejttetem,hogy terhelés-elosztás miatt van,de lényegiben csütörtök óta csinálja ezt. :) ...és még mindig nem tették be nálunk a 8. DS frekit ;] :U
Jaa és amikor karbantartás volt valami olyat mondott a szaki,hogy kisöpörték a D1-D2 cuccokat, na ezt hogy?

[ Szerkesztve ]

(#47012) Garold válasza #41133696 (#47003) üzenetére


Garold
senior tag

Ez így van, viszont nem mindegy hogy normál migrációról van szó vagy valamilyen csomagmódosítás miatt kézzel kell variálni. Az utóbbinál nagyobb az esély a hibára mind ügyintéző, mind rendszer oldalon.
Szerintem már az hiba hogy az új rendszer élesítése előtt nem készültek fel kellően erre.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#47013) dchard válasza #78121280 (#47011) üzenetére


dchard
veterán

A 8. DS freki kevéssé lényeges.

A kisöprés azt jelenti, hogy minden előfizetőt migráltak D3-ra. Ezt kevéssé hiszem el, de azt már annál inkább, hogy csak kevés D2 előfizető maradt, ők meg elférnek a D3 bonding group egy szem elsődleges DS csatornáján. D1-et a hálózatmodernizációval kiszórták már két éve.

Ilyen D2 előfizetők jellemzően a csak VOIP, vagy csak 20mega alatti, esetleg voip + 20mega alatti ügyfelek, mert ezeknek elég a D2-es eszköz is. Aki 20mega fölött volt már az első pillanattól D3 eszközt kapott.

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#47014) poli27 válasza dchard (#47008) üzenetére


poli27
veterán

Lehet erősítőt szinteztek, nem cmts-s állítgattak, inkább ezt látom jobb verziónak sztem!Valahol szereltek és rosszul állították be!

(#47015) dchard válasza poli27 (#47014) üzenetére


dchard
veterán

Küldtem privit, maradjunk annyiban, hogy nem erősítő hiba, ez biztos :U

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#47016) Heimdallr75


Heimdallr75
őstag

Ma megkeresett szar kft (tarrkft), hogy milyen remek 80/8 netet tudnának adni, már már majdnem meggyőzött róla, hogy jó ez nekem, aztán eszembe jutott hogy szar kft sem minőséget sem stabilitást nem tud garantálni, ha 1-2 napig nincs net nem stresszeknek rajta. Felidéződtek a 1 évvel ezelőtti tapasztalataim velük, aztán elhajtottam :)

الغريبة في هذا الكوكب

(#47017) LÁZ


LÁZ
addikt

üdv, tegnap este meghalt a net, tv-t nem néztem, reggelre a 30megás netből visszaszivárgott kb 1.5megányi sávszélesség, bp 18ker, másnál is ilyen acélos, vagy csak itt vajon? :F

vhogy mindig akkor ilyen jó a szolgáltatás, amikor a nagyértékű utalásaim miatt kéne ez a szar. :(

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL

(#47018) tkesy


tkesy
őstag

Olyan kérdésem lenne, hogy a T által adott D-Link DCM-704-ben sikerült már valakinek beüzemelni a nyomtatószervert? Mert nálam nem csinál semmit, hiába nyomok bármit is az eszköz belső felületén...

[ Szerkesztve ]

>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<

(#47019) #41133696 válasza LÁZ (#47017) üzenetére


#41133696
törölt tag

"vhogy mindig akkor ilyen jó a szolgáltatás, amikor a nagyértékű utalásaim miatt kéne ez a.... "

Akik fontos műveleteket, nagy összegű utalásokat végeznek, azoknak szokás tartalék Internetet is fenntartani, lehetőleg másik szolgáltatótól, és másmilyen platformon (például vezetékes és mobil) így ha az egyik kiesik a másik még ott van. Mert elég kicsi a valószínűsége annak, hogy egyszerre essen ki mind a kettő, ha csak nem éri el a bolygót egy olyan napkitörés, ami mindent visz...

Bár ugyanattól a szolgáltatótól de nekem is kettő (egy vezetékes és egy mobilinternet elérés) van, és úgy néz ki, most majd szükség is lesz rá.

" 30megás netből visszaszivárgott kb 1.5megányi sávszélesség"

... és egyébként a tranzakcióhoz,ez a sávszélesség nem elég?

[ Szerkesztve ]

(#47020) LÁZ válasza #41133696 (#47019) üzenetére


LÁZ
addikt

sajnos átmenetileg még a párom szüleinél lakunk, az új lakás miatt, de ez kb mind1 is, a lényeg, hogy elég kuka a net, ehhez a két kommenthez is kb fél óra kellett...

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL

(#47021) Teko001 válasza LÁZ (#47020) üzenetére


Teko001
őstag

Bejelentetted hibára?

(#47022) KurtCobain válasza LÁZ (#47017) üzenetére


KurtCobain
őstag

Éjfél körül itt is meghalt minden (18. ker szintén), reggelre helyre állt a rend, net is jó, de 2 upstream channel eltűnt, eddig 3 volt most már csak 1.

Mmm'kay?

(#47023) djculture


djculture
félisten

Bennem felmerült hogy ez a variálás az új aszf által meghatározott minimum értékek miatt van. Igy tudják kiszedni az erőforrásokat a hálózatból és máshova kiosztani. Érdekesen tele a net a telekom hálózatos problémákkal szeptember elsejétől, eddig jóval kevesebb volt.

(#47024) havri1 válasza djculture (#47023) üzenetére


havri1
félisten

Ne adj nekik ötletet bakker, hátha olvassák :DDD

[ Szerkesztve ]

havri

(#47025) lesaux


lesaux
veterán

Sziasztok, kedves emberek!
Gond akadt a kábelnetemmel, de csak néha. Van, hogy napokig megy, aztán egyszer csak zátonyra fut. Olykor mintha az eszközök áramtalanítása megoldaná a helyzetet, máskor meg hiába csapkodom a biztosítékot.
T-kábeles net, a modem mögött egy TP-Link router osztja a biteket. Az ügyfélszolgálat szerint a modemig semmi gond nincs a szolágltatásukkal, a hiba az én eszközeimre vezethető vissza, de... khm... azért feltenném itt a kérdést.
Amikor elmegy a net, akkor a másik gépen sincs, ez tehát kizárná a kábel, a port vagy az adott számítógép hibáját.
Ami különösen érdekes, és ezért írok: üzemszünet idején a WAN IP-címének nem a szokásos 46.x.y.z-t mutatja, hanem egy C osztályú nem publikus IP-címet, asszem, 192.168.10.100-at. Ezzel tudtok valamit kezdeni?
Ja, lényeges információ, hogy az egész berendezés fent van a padláson, ezért ledeket nézni, router nélkül vagy csererouterrel kipróbálni körülményes lenne.

(#47026) lesaux válasza lesaux (#47025) üzenetére


lesaux
veterán

Egy picit visszaolvasva, a 18. kerületben éjfél körül tapasztalható hibák felbukkanása után kezd egyértelműsödni, mennyire tökéletes a szolgáltatás, és mennyire a saját eszközeim okozzák a kimaradást.

(#47027) OldMike válasza #78121280 (#47009) üzenetére


OldMike
őstag

Csak érdeklődésképpen kérdezem, mert gondolom nem ugyanazok a körülmények (ilyen kinézetű táblázatot én nem tudok kinyerni):

Bp. XVIII. kerület, koax (IPTV) esetén a cisco epc3925 HGW ezt mutatja

Nálam mindig csak egy Upstream Channel volt (most is), van ennek valamilyen jelentősége? Az adatok egyébként megfelelőek?

[ Szerkesztve ]

42LM660S

(#47028) wmati válasza OldMike (#47027) üzenetére


wmati
addikt

Nálad Cisco nála meg D-link eszköz van ennyi az oka a más táblázatnak. Nincs nagy jelentősége 1 us ez csak meg szabja mennyi ott a max feltöltés amit a rendszer el visz nálunk is sokáig egy volt utána valamiért be tolt még egyet a T.

[ Szerkesztve ]

(#47029) bzoley válasza lesaux (#47025) üzenetére


bzoley
veterán

Ez nálam mindig is így működött, mondjuk Edimax routerrel. Normál esetben semmi gond, de több esetben, amikor a nejem a másik szobában netezni kezd wifin keresztül, nem sokkal később kiabál, hogy nincs net. Ekkor router kihúz, visszadug, és többet nincs gond. Ilyenkor mindenhol megszűnik minden forgalom. Legalább is nem jön be semmi, a ledek vadul villognak tovább. Még nem vettem a fáradságot, hogy utána járjak a problémának, szerencsére elég ritka.

[ Szerkesztve ]

(#47030) kabelmania27 válasza OldMike (#47027) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Mivel egy adási megy ezért elfogadhatóak az értékek, frekin viszont tűréshatárig 57 felmehet az adási.
MMWO vagy másfajta osztó van bekötve vagy direktbe megy a koax a hgw-be?
wmati: Én is mmwo-ra tippelek.

[ Szerkesztve ]

(#47031) wmati válasza kabelmania27 (#47030) üzenetére


wmati
addikt

Nagy eséllyel mmwo.

(#47032) OldMike válasza kabelmania27 (#47030) üzenetére


OldMike
őstag

Igen van egy MMWO, annak egyik kimenete van a HGW-re kötve, a másik le van dugózva. Akkor tették be, amikor a HD adásoknál rendszeresen hibák jelentkeztek. Azóta (lekopogom) nem volt hiba, kivéve amikor a teljes IPTV, a net és a telefon is elment, de az más tészta.

Másik dolog: tegnap este volt egy pillanatnyi áramkimaradás, a lámpák egy villanásra kialudtak, a számítógép kikapcsolt, viszont a tv és az STB működésén semmit sem lehetett észrevenni, folyamatos volt a kép.

42LM660S

(#47033) Bajusz2010 válasza dptrsk (#46516) üzenetére


Bajusz2010
tag

A hibát jeleztem a Telekom felé, egy szép levélben (most várom a választ): kérelem a felmondásra!
Kissé kezd elegem lenni a sorozatos bakikból amit a Telekom produkál!
Valami bibi lehetett, mert azóta kétszer láttam az oszlopon lógni a szakikat!

(#47034) kabelmania27 válasza OldMike (#47032) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha több feltöltésit fog használni a modem akkor ki kell venni, lehet korábban magasabb volt a bejövő, modem által írt értékek alapján jelenleg nem volna szükség csillapításra.

[ Szerkesztve ]

(#47035) Zsolteecah


Zsolteecah
tag

kár hogy nincsenek új csatornák :(

[ Szerkesztve ]

(#47036) #78121280 válasza OldMike (#47032) üzenetére


#78121280
törölt tag

Kiveheted az MMWO-t pláne, hogy csak a data ágat használod. Felesleges ilyen értékeknél.

(#47037) senki66 válasza senki66 (#46792) üzenetére


senki66
senior tag

Ma ismét komolyan csalódtam a t-ben!
Egy hete hosszabbítottunk anyukámnak sat tv-ét, mivel lejárt a hűségideje (persze listaáron számlázták az augusztust) . Akkor még az üfsz-es mondta, hogy rendelhetünk interaktív sat tv-ét is , hiszen most akciósan ugyanannyiba kerül, mint a sima sat-tv. Nem baj ha nincs mellette jelenleg internet, legfeljebb a plusz szolgáltatásokat addig nem tudjuk kihasználni - mondta, de a tv úgy is menni fog. Mivel jelenleg sima sat tv van ezért eszközt is cserélnek, aminek nagyon örültem (a jelenlegi Sagem STB, lassú és a távirányítója nem tud tévét sem kezelni). Itt a fórumon érdeklődtem is, hogy milyen eszközök vannak. Akkor, azt mondták (3-án) ,
hogy az MT azonosítóját is lecserélik és legkésőbb hétfőn egyeztetnek az stb cserére időpontot. Mivel ma délutánig sem történt semmi, újra hívtam a 1412-őt. Kiderült:
1. mivel már újra megváltozott a procedúra és már nem csinálnak új mt azonosítót, ezért a megrendelésünket nem is indították el. Az üfsz saját bevallása szerint is, ha nem telefonálok, akkor nem történt volna semmi, mintha nem is rendeltem volna meg a szolgáltatásokat (+Hoppá telefon)
2. Mivel nincs internet előfizetésünk, ezért nem rendelhetünk interaktív sat tévét (persze eszközt sem cserélnek) - indoklás: "közben megváltoztak a dolgok"
3. Mai naptól elindítja újra a megrendeléseket (hat nap semmittevés után, miközben a listaáras előfizetés kegyeg)
Csak a határozott kérésemre ajánlotta fel, hogy 3-áig visszamenőleg korrigálják az árkükönbözetet.

Valaki hozzáértő, meg tudja erősíteni, hogy net nélkül valóban nem működik az Interaktív sat tv, nyilván nem az interaktív plusz funkciókra gondolok, hanem az alap szolgáltatásra, vagy csak meg akarták spórolni az eszközcserét?

[ Szerkesztve ]

(#47038) djculture válasza senki66 (#47037) üzenetére


djculture
félisten

Interaktív sat tv eddig is árúkapcsolás volt, egymagába net nélkül nem értékesítették. De nem muszáj telekomos vezetékes net hozzá..
A szolgáltatás igénybe vételéhez minimum 1 Mbit/s garantált letöltési sebességű internet-hozzáférés szükséges, ami nem feltétlenül kell, hogy Telekom otthoni vezetékes internet-szolgáltatás legyen.

[ Szerkesztve ]

(#47039) #41133696 válasza senki66 (#47037) üzenetére


#41133696
törölt tag

Köszi az infót :R Felhívtam őket (szokás szerint), és mondták, hogy nekünk sem lesz új MT Ügyfél azonosítónk :C (ebből adódóan szolgáltatás kiesés sem, és nem kell új azonosítót bemagolni). Az új Hoppá, pedig él 2014.08.29-től, és a Paletta L 100-at is vissza tudják aktiválni holnap :C

Szerk: ellenőriztettem a hűségidőt is, folyamatos.

Szerk2: Az esetedben az a helyzet, hogy hivatalosan interaktív SAT TV-t csak valamilyen Internet szolgáltatásra tudnak adni, ami minimum 1 Mbps-os sávszélességgel rendelkezik. Igen, működik részlegesen nélküle is, de a szerelőknek le kell fényképezniük,hogy megcsinálták a kábelezést, és a kábel nem a semmibe lóg.

[ Szerkesztve ]

(#47040) djculture válasza #41133696 (#47039) üzenetére


djculture
félisten

Csak rájöttek hogy értelmetlen hülyeség ez amit kitaláltak :)

(#47041) senki66 válasza djculture (#47038) üzenetére


senki66
senior tag

Akkor mondhatom, hogy az Internetet a UPC-től veszem (van a házban UPC kábel) és akkor mehet az Interaktív Sat? Illetve az nem számít, hogy korábban elfogadták a megrendelést internet nélkül?

(#47042) Sasos


Sasos
senior tag

Üdv urak!

Erről is kérhetnék egy szakvéleményt?

(#47043) JaniS


JaniS
senior tag

Tanácsot kérnék, érdemes-e váltanom ADSL-ről kábelnetre. Pestszentlőrinc (XVIII. kerület). Eddig az ADSL ment 10,5Mbps-mal stabilan (10-es csomag van), de kb. két hete már csak 8-at tud és ingadozik. Hibabejelentés volt, annak ellenére, hogy a garantált minimum megvolt teljesen korrekten kezelték az ügyet. Szerelő is kijött, méricskélt, leegyeztette a bentiekkel, kiderült, hogy eddig 12Mbps-ra volt állítva, azért ment 10-zel, mostantól viszont nem tudnak állítani rajta, ez van. Szóval váltanék én valami kábelnetre, de vannak aggályaim. Első, hogy mennyire stabil a szolgáltatásuk. ADSL-nél max. néhány óra kiesés volt egész évben. Másik, hogy az elvileg dinamikus IP-t lehet-e változtatni. ADSL-nél 5-10 perc router kikapcs után jött az új IP.

(#47044) poli27 válasza Sasos (#47042) üzenetére


poli27
veterán

Tökéletes!

(#47045) Teko001 válasza JaniS (#47043) üzenetére


Teko001
őstag

Nem lehet változtatni az IP-n. Dinamikus, mert nagy ritkán változik, de egyébként meg leginkább statikusként viselkedik.

(#47046) JaniS válasza Teko001 (#47045) üzenetére


JaniS
senior tag

Kösz, ezt azért sejtettem (remélem nem miattam nem tudtál aludni :) ). Kisebbik gond lenne. Van tapasztalata valakinek arról, hogy XVIII. kerület Lónyay telep környékén mennyire stabil?

[ Szerkesztve ]

(#47047) Sasos válasza poli27 (#47044) üzenetére


Sasos
senior tag

Köszönöm! :R

(#47048) #41133696 válasza #41133696 (#47039) üzenetére


#41133696
törölt tag

Paletta L 100 is beaktiválva. Előtte azért letisztáztuk, hogy az extra kedvezményes Net & Roll S csomagomat nem érinti a változás, azaz megmarad a berögzített 2580 Ft-os havidíj. Utána nézett, mondta, hogy látja, hogy nem adható SAT+Net 40, de az én esetemben, ott van fixen, hogy 2580 Ft, és az ügyintéző ezt nem is bírálhatja felül - mivel említettem, hogy legutóbb pont a Palettára váltásnál szívtam, és reklamáció útján sikerült visszaszereznem az eredeti árat (visszahallgatott beszélgetés).

(#47049) Realunit


Realunit
csendes tag

Sziasztok,

Pár napja lettem T-s ügyfél Optinet XXL-el + IPTV. Egy olyan bosszantó problémám van hogy a router/HGW/Modem amit adtak, kereken 1 óránként mindig új WAN IP címet kap. Változatosan összevissza tartományokból és sohasem kapja vissza azt az IP-t amit esetleg éppen használ. A bosszantó az hogy folyamatos (nem szerver üzemeltetés, csak szimplán otthonról munka) kapcsolatom van kifelé, tehát forgalom is van, azonban így az is megszakad óránként. Az egy dolog hogy fix ip-t nem lehet venni mint lakossági ügyfél, nincs is rá szükségem, de nagyon nemvilágos miért is jó óránként új címet osztani egy folyton online eszköznek lévén így is úgyis adni kell neki egy IP-t és így csak a hálózat van jobban leterhelve a felesleges DHCP forgalommal.

Még nem beszéltem az ügyfélszolgálattal, gondoltam megkérdezem hogy másnál is így van-e vagy egyedi a problémám (lévén bekötésnél is valamit nagyon küzdöttek a routerrel mire ment, és halottam olyanokat hogy nem a legjobb, de egyelőre jó így ha megy...).

Üdv,
Gyuri

(#47050) tagagaba53


tagagaba53
tag

Sziasztok !

Napok óta olvasgatom a hozzászólásokat.
Elég sok a negatívum.
Mielőtt át átköttetném anyukámnál IPTV-re, érdekelne hogy
a XV.ker Újpalota részen milyen a kiszolgálás.
Ha van itt valaki, aki ott lakik.

Köszi
Gábor

- Mielőtt megszólalsz, gondolkodj el azon, szebb-e az amit mondanál mint a csend amit megtörnél vele. -

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.