Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#58001) Declare válasza w333 (#57996) üzenetére


Declare
őstag

Jo azert most egy ilyen problemat ne vetitsünk mar ki egy szeriara basszus :) igen volt ebböl nagy balhe es szoporoller ezzel a csövel anno. Ezt anno a tulajok beszivtak sajna :( . Most ez, viszont, amit irtal, hogy "minden horror draga hozza", azt ebböl az egy evekkel ezelötti balhebol es ebböl az egy (anno hianycikk) csöböl vontad le??? :U

Ez ugyan olyan, mint a TSI motoroknal ez a huhogas, hogy az elsö generacioval 2005 ben voltak problemak, pl a lanccal es azota ezt fujja mindenki....csak eltelt 11 ev.... haho :D

(#57997) diablo1984 gondolom megint egy tapasztalat.... :U

(#57998) vebbful ez igy korrekt :K nekem sem azert van dizel, mert szeretem a traki hangot :D hanem mert en is mar az üzemanyagon kb egy komplett motorgeneralt sporoltam :)

(#58002) F_Gergely saabnal ne felejsd el, hogy saab mar nincs :( ergo az alkatresz arak es szerviz az folyamatosan felfele fog menni szvsz

[ Szerkesztve ]

(#58002) F_Gergely válasza w333 (#57988) üzenetére


F_Gergely
őstag

gyorsan elkezdtem matekozni, én egy évben alsó hangon megyek 25.000 km-t.
Egy tankal 900 km-t megyek (teli tank) ez éves lebontásban sacc per kb 430-450 ezer.
ugyan ez benzinessel 10 literes fogyasztással kalkulálva kb 600 km per tankal számolva 1 milla 300 ezer.
Tehát kicsit nagy a difi, persze csak ha jól számoltam :B

Volvók se rosszak, de ami másik és tetszik a saab bár ott a szervizre mondják hogy nagyon drága, de azok piszkosul mennek :)
[link]

(#58003) w333 válasza F_Gergely (#58002) üzenetére


w333
félisten

Ha ennyit mész akkor neked mindenképp valami Diesel kell ... pl. Volvo D5 :K

Saab -t nem vennék :B

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#58004) Petyyyyy válasza Declare (#58001) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Már nem igaz a Saab-ra, hogy közel-távol egy GM termék? Mert akkor nincs olyan nagy gond az alkatrészekkel.

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#58005) diablo1984 válasza Declare (#58001) üzenetére


diablo1984
veterán

tapasztalat? persze, volt 2 literes szívó benzinesem, és 8-10 liter között evett! most ha megturbóznám, akkor sem enne kevesebbet, én használnám és élvezném a gyorsulását és persze 10 ből ki sem jönne.....

tapasztalat, ne nevettess már, gondolom neked is temérdek tapasztalatod van, mert láttál már 2literes turbó benzines opelt..... :U

(#58006) Declare válasza diablo1984 (#58005) üzenetére


Declare
őstag

Aha, a 2 literes szivo motor az nyilvan hasonlithato a 2 literes turbo benzinhez.....nem nagyon eritek meg sokan, hogy ez nem autoskartya, hogy 2 literes a motor vagy 3 literes. Tudod mi hasonlithato a 2 literes regi szivodhoz ma teljesitmenyben? Az 1.4 tsi kb. Az 1.4 turbossal meg eljarsz ha akarsz 7 literböl vegyesben, ha taposod akkor se lesz a vegyes 10 liter fölött.

Itt van egy forumozo GTI Golfjanak fogyasztasai, ami 2 literes TSI [link] es akkor itt vegyük hozza a kb 19 collos felnit, meg hogy ha valaki vesz egy golf GTI-t, az nem azert veszi, hogy minden nap csucsot döntsön a fogyasztasi rekordjabol.

(#58004) Petyyyyy ezt en meg nem hallottam :F lehet persze, de nekem akkor is fenntartasaim lennenek, ha egy olyan markat vennek, ami mar nincs

[ Szerkesztve ]

(#58007) w333 válasza F_Gergely (#58002) üzenetére


w333
félisten

És egy ilyen 150Le -s H Astra miért nem jó ? (olcsó a fenntartása) :K

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#58008) F_Gergely válasza w333 (#58007) üzenetére


F_Gergely
őstag

kövezzetek meg de nekem nem tetszik :(

(#58009) Calogero válasza Declare (#57984) üzenetére


Calogero
addikt

A volvo tényleg egy unalmas autó. D3 emlékem szerint 4 hengeres 150LE, a D4 és D5 volt 5 hengeres
De most már csak a Összkerékhajtásnál van 5 hengeres motor de csak a 60-as szériánál.

S60: D3, D4, D5 4 henger (150LE,190LE,225LE)
S60 Cross Country AWD: D4 5 henger (190LE)
S60 Cross Country : D4 4 henger (190LE)
V60: D3, D4, D5 4 henger (150LE,190LE,225LE)
V60 Cross Country AWD: D4 5 henger (190LE)
V60 Cross Country : D4 4 henger (190LE)
SX60 AWD D4, D5 5 henger (220LE)
SX60 D3, D4 4 henger (150LE, 190LE)

V40,V40 Cross Country, SX90/S90/V90-nél már csak a 4 hengeres a motorok vannak.

[ Szerkesztve ]

(#58010) diablo1984 válasza Declare (#58006) üzenetére


diablo1984
veterán

gondolom tapasztalatból mondod! a nagy köbcentis, az nagy köbcentis és pont! egy 200lovassal meg nem úgy jársz, hogy 5ben 800as fordulaton....

úgyhogy hagyjár már a fárasztásoddal, egy tsi is tud enni, egy 1,4-es abból is 7-8 között eszik vegyesben, városban az is 8 felett. egy 2 literes turbó azért más(az nem takarékos)!

ugyanez igaz a 200 losas astrára is, nem azért veszi az ember, hogy spóroljon!

ha gondolod vitázhatunk itt naphosszat erről, de hogy te mit (nem) tapasztaltál, vagy én mit (nem) tapasztaltam, az amolyan légfarok mérés, semmi értelme sincs, nekem volt már jónéhány autóm, 2 literes turbó nem, van viszonyítási alapon, igaz nem turbó benzines vonalon, azom remélem sosem lesz!

(#58011) sziku69 válasza F_Gergely (#58002) üzenetére


sziku69
senior tag

Miért 10 literrel számolsz a benzinesnél? Csak városban mész? A nagyobb dízelek is becsókolják a 8 litert városban. Kb 2 literes különbséget lehet szerintem számolni 100K-ként

(#58012) Declare válasza Calogero (#58009) üzenetére


Declare
őstag

:N
A legujabb V40 nel mar a D3 a legnagyobb es csak 4 henger. A mienk az 1 eves benutato auto volt, D3 es 5 henger, 2000ccm. En is meglepödtem elsöre, de igaz :) szepen jar, jol megy, klassz, meg remek....de nem ezt keresem az Astra utodjaban :)

(#58011) sziku69 En 3 al szoktam szamolni a sajat felhasznalasomat alapul veve. Palyan es orszaguton van komoly hatranyban a benzines varosban talan nem is annyira.

[ Szerkesztve ]

(#58013) F_Gergely válasza sziku69 (#58011) üzenetére


F_Gergely
őstag

leginkább igen, meg ha a délutáni forgalmat kifogom állok a sorban. Meg ahogy én vezetek egy benzinessel simán csinálnék 10 litykós fogyasztást :DDD
2.0 alatt nem nagyon vennék benyást, az meg tuti behörpintené a 10 litert százon főleg ha turbós.

(#58014) Petyyyyy válasza sziku69 (#58011) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Így igaz. Eddig 5,8-as fogyim volt BC szerint, ma reggel autóval jöttem be melóba - 7,6-ra változott. :U
Azt meg azért nem kellene elfelejteni, hogy nem feltétlen eszik 1x litert a turbós motor. Az is attól függ kinek milyen nehéz a lába. Nem forgatod 2-2500 fölé és szívó benzinesed van. :D

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#58015) w333 válasza F_Gergely (#58013) üzenetére


w333
félisten

Városban ugyan úgy megeszi a Diesel is a 8L -t ha nyomod neki akkor többet, most az hogy neked a B vectra keveset eszik a 2.0 DTi -el az nem jelenti azt hogy a köv. Diesel autód is ilyen keveset fog enni, én a +2L fogyasztást nem nézném és inkább szivó benzinest vennék ... főleg városba ! :)

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#58016) F_Gergely válasza Petyyyyy (#58014) üzenetére


F_Gergely
őstag

hogy a fenébe tudsz te 7,6-os átlagot csinálni? Nekem a legdurvább fogyasztásom a 3 év alatt 6,7 liter volt de azt is egyszer sikerült elérnem, télen 6,2-6,4 a fogyasztásom, nyáron meg 5,7-5,4 között.

(#58015) w333:
Elég nehéz feltételeznem hogy egy 2 literes dizel (hiába újabb) 8-10 liter eszik. Ennyit a 2,5 V6-osok esznek pörgetve...

[ Szerkesztve ]

(#58017) Petyyyyy válasza F_Gergely (#58016) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Nyilván nincs tökéletes állapotban a moci - szerintem. Egyszer végig kell menni reggel a Ménesiről a Kerepesire és megtudod. :D Hiába közlekedek tojással a lábam alatt, a sok kigyorsítás nem kedvez. Szinte biztos, hogy mire kiürül a tank, nem ez lesz a tényleges átlagom, de most ennyit ír a BC.

Az A6 3.0 TDI V6-tal tudott 7,5 litert 140 körül. Egy újabb 2.0-t olyan 6,5-7 körülre tippelnék.

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#58018) F_Gergely válasza Petyyyyy (#58017) üzenetére


F_Gergely
őstag

én pillanatnyit sose nézek, mert hülyeséget ir ki (jah fel kéne már programoztatni rendesen...) én mindig csak a telitankolást nézem, az meg ennyi.

(#58019) w333 válasza F_Gergely (#58016) üzenetére


w333
félisten

Pedig de, városban simán benyeli a 8-10L -t :K

Ha takarékos kell akkor VW TDi (90 vagy 110LE) ezzel eljársz 6-7L városban !

(#58017) Petyyyyy

De ez autópálya ... városban az a 3.0 TDi a 12 -t is benyeli ! :D

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#58020) Declare válasza F_Gergely (#58016) üzenetére


Declare
őstag

1.7 cdti is siman 7-7,5 et eszik varosban. (Varos alatt ersd, lampak, forgalom, megall, elindul, gyalogos....szoval nem a hungaria körut hajnal 4 kor :)) )

(#58021) Fkris válasza Declare (#58020) üzenetére


Fkris
őstag

Pedig de szép is a hajnali hungária :DDD

[ Szerkesztve ]

"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...

(#58022) F_Gergely válasza w333 (#58019) üzenetére


F_Gergely
őstag

nekem akárhány ismerősöm van és dizellel jár, mindenki 5-6 literrel közlekedik, egyedül egyik havernak eszik 7-7,5 liter körül de neki 2,5 V6 van turbóval...
Marha nehéz elhinni hogy egy dizel többet eszik (de legalábbis ugyan annyit) mint egy benzines... Nekem ez valahogy nem kerek.

(#58023) Borokafa válasza F_Gergely (#58022) üzenetére


Borokafa
őstag

Barátom J Astrája 1,7 cdti, neki is 6,5-ös átlaga van

(#58024) Petyyyyy válasza F_Gergely (#58018) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Pillanatnyit már én sem nézem, utálom a horrort. :D Ahogy Declare is írja, a városozás nálam ezt jelenti. Nyilván reggel fél hétig úgy suhansz keresztül a cityn ahogy akarsz, de utána más a helyzet. Nálam meg utóbbi tolja meg a fogyit. Meg persze egy jó pályázás után beállnak a szelepek, azért az is számít valamit.
Szottyos 8km-t jövök a munkahelyig, az alatt fel sem melegszik rendesen egy dízel.

w333 - Az igaz, de ha jól emlékszem F_Gergely sokat jár pályán. A 12-be városban bele kell törődni. :D
Ezért járok munkába szinte mindig metróval. :K

Fkris - Majd nyáron lesz jó, olyankor mindig korábbra járok be, hogy ne izzadjon a nyálam már kora reggel.

Borokafa - Az 1.7 CDTI más tészta. Valamicskével kissebb löket és hengerenkénti befecskezdezés, ami nem elhanyagolható.

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#58025) w333 válasza F_Gergely (#58022) üzenetére


w333
félisten

Csak városban használják ? :U

Mert átlagosan ez reális ... viszont van sok ismerősöm akik 99% városban járnak és panaszkodnak is hogy a rövid távok miatt mennyit eszik az autó ! :))

(#58024) Petyyyyy

Leginkább városban használná !

Az megint más ... de csak városi használatra, nagy ívben kerülném a Diesel -t !

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#58026) diablo1984 válasza w333 (#58019) üzenetére


diablo1984
veterán

modern kisfogyasztású nagyobbacska autók, pl az 1,6 tdci ford focus kombi, az 1,5 dci megane kombi, az 1,6 cr tdi skoda octavia kombi! ezeket ha vered sem esznek 8 litert sem városban. vegyesben ezek még eljárnak 5-5,5 literből, igaz a gyorsuás nem tépi le az ember fejét, jó fogyasztású aból b-be autók és pont.
de ezeket egyiket sem használnám zömében városi használatra, nem oda valók. a szívó benzinesek is pusztítóan tudnak enni városban, de azok oda azért jók, mert mi menne tönkre benne, ék egyszerű, max a motor jobban kopik és annyi!

de egy dízelhez nagyon falábúnak kell lenni, hogy 8-10 litert egyen, nekem még télen 10 perc járatással rövid távon sem sikerült 7 liter fölé vinnem egyiket sem, nem tudom, hogy 8-10 litert melyik tank eszik, de azt nem szabad megvenni!

[ Szerkesztve ]

(#58027) w333 válasza diablo1984 (#58026) üzenetére


w333
félisten

Na de oké ... "modern" azok ott kezdődnek hogy 3 millió ! :U

A kolega ahogy nézem ilyen 1.5M köröl nézelődik, ennyiért pedig nem fog modern Dieselt kapni, csak max egy nagy sz*pórollert ! :D

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#58028) diablo1984 válasza w333 (#58027) üzenetére


diablo1984
veterán

jah, akkor beleférhet még 1,5 millába egy magane 2 ph2-es az 1,5 dci fajtából! ott már a hajtókar csapágy mizéria nem téma, az elektronika tipushibái javítottak és fogyasztást akár 5 alatt is tudod tartani! csak ha kihajtották a belét és beleválaszt, akkor szopacs.....
octaviaból az 1,9 pdtdi 105 lóval is fogható lehet, de azt is tudni kell választani, de nekem pl a 2000-es évek belei octaviák nem tetszenek, idejétmúlt a kasztnia belső kialakítása is amolyan skodás, de izlések és pofonok.
fóka 2-ből is van már 1,5 milláért, de kérdés, hogy milyen.....

ezek közül ha választanom kellene, akkor inkább bármelyikből egy 1,6 szívó benzint vennék, mert az ék egyszerű és amennyire jó az én formám, dízelből egy fost sikerülne vennem....

a h astra nem rossz cucc, de kombiban nekem nem jön be, a belseje meg mint a hortobágy......

(#58029) F_Gergely válasza w333 (#58025) üzenetére


F_Gergely
őstag

én kelet pestről járok észak pestre, hungária meg ilyenek ritkán járok, de nem igazán nézem hogy "juj ide nem megyek mert nekem dizel van csak hosszútávra használom" pont nem érdekel. Beülök azt megyek, ezért van. Hosszabb távokat megyek, napi 50-100 km. Hiába mondjátok városba benzin, ha sokat megyek km-ben nem éri meg. És mivel sokat ülök autóban, nekem nagyon fontos hogy jól érezzem magam, komfortos legyen, több órát én nem tudnék olyan autóban ülni amit nem szeretek. Tudom mert próbáltam, használtam 1 hétig tesom toyotáját, rühelltem, mert nem megy, mert előzésnél vissza kell váltani és még úgy is alig megy mert egy szar 1,4 szivó, nevetséges hogy jön egy emelkedő és belassul az autó, vissza kell váltani mert 1,5 tonna az autó. Rühelltem, mert nem fér el a lábam, nem kényelmes az ülés, fájt a hátam, az hogy pályán 4500-at pörög az óra 130-nál és előzni kb hátszéllel lehet max mert hiába nyomod padlóig a gázt nem történik semmi.
Semmi bajom nem lenne a benzinessel, de nem tudom fenntartani, mert nem mindegy hogy egy hónapban eltankolok mondjuk 60 ezret vagy csak 30 ezret.
Bármennyire is sokat költöttem a vectrára ha kiszámolom az üzemanyag különbséget még mindig jól állok, mert többet költöttem volna benzinre, mint a dízel javításaira.

(#58030) w333 válasza diablo1984 (#58028) üzenetére


w333
félisten

De kérdés hogy a kollégának ez elég lesz ... mert ő erős + gyors autót keres kevés fogyasztással, ilyen dieselt pedig nem nagyon fog találni ! :))

(#58029) F_Gergely

Ilyen távokra egy Diesel B5.5 Passat -t vennék :K

De a Vectra -t miért akarod lecserélni ? öreg vagy miért ? :U

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#58031) diablo1984 válasza F_Gergely (#58029) üzenetére


diablo1984
veterán

újabb dízeleknél azért megéreznéd, ha 1-2 évente a kettős tömegűt cserélni kellene benne.
azért a b veki és pl az én laguna 1-esem városban épp olyan jók, mint a szívó benzinesek, max az egr miatt kormolhat be a szívósor, de nekem az meg van oldva, de meg szereted, ha valami gyárilag szivat!

w333: le akarja cserélni, mert szivatja a verda folyamatosan(vagyis mindig jön valami, amire költeni kell). igen, jó választás lehet a passat b5,5-ös, a 131 lovas 1,9pd tdi, de abból jót kifogni már, mikor 11éves a legfiatalabb is, szinte lehetetlen! az megy is, ha kell keveset is eszik(6 körül jellemzően, ez már 5 literes fogyit nem tudott).... de a vekitől tényleg csak a kockázat miatt lenne másabb, de tény, hogy sokksl jobban menne!

[ Szerkesztve ]

(#58032) Declare válasza diablo1984 (#58031) üzenetére


Declare
őstag

- 1-2 evente kettöstömegü csere
- turbo benzin 10 litert eszik (ugy amblokk "A TURBO benzin", de amugy is szoporoller, mert Neked volt 2 literes szivod, tehat tudod)
- a modern dizel 5,5 literrel jar el vegyesbe (mert nyilvan mindenki ugyan ott es ugyan ugy hasznalja az autot)

figyelek, jegyzetelek, legyszi meeeg :R :D

[ Szerkesztve ]

(#58033) F_Gergely válasza w333 (#58030) üzenetére


F_Gergely
őstag

kezdem unni hogy mindig van valami nyűgje, most épp ezek a reggel be-be dadogások, kéne a bal első féltengelyt cserélni, plusz ugye a klíma is elengedte valahol a gázt, két hátsó kerékivet lakatolni kéne és fújni, D oszloptól hátra mindkét oldalt fújni kéne mert lakkhibás, hátsó ajtót lakatolni kéne és fújni mert rügyezik, meg a tököm tudja még mi, szóval van vele meló, bár a rohadást még pont leszarnám, de ez hogy bedaadog, kicsit olyat sugalltat velem hogy ez megint valami párszáas akció lesz amihez nincsen kedvem. eladom 500-ért vagy 400-ért vagy 300-ért vagy szarok rá mennyiért, és veszek valami kulturáltabb verdát.

(#58034) trassher válasza diablo1984 (#58028) üzenetére


trassher
addikt

Csak azt a megane-t ne. Nem tudom a kolléga milyen magas de én az extrémnek nem nevezhető 183-4cm-es magasságommal egy kínszenvedés. Mögöttem egy alacsony haverom nem fért el, beült középre. A belseje olyan gagyi, hogy az már fáj. Az ajtófogantyúk üregesek, jobban megszorítva ropog. A kormánykapcsoló egy vicc, 3 indexelésből 2-szer lekapcsoltam a világítást. Minőségben kb sehol nincs az én g astrámhoz képest.

Redmi Note 7

(#58035) mdani01 válasza Petyyyyy (#57794) üzenetére


mdani01
aktív tag

M-es rendszámú volt nem emlékszel?

iPhone 6S SpaceGray

(#58036) Petyyyyy válasza mdani01 (#58035) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Huhh, hát erre már nem tudnék biztosat mondani, de azt hiszem pont nem. Lehet pont azon akadt meg a szemem, hogy ráférne egy új rendszámtábla.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#58037) diablo1984 válasza Declare (#58032) üzenetére


diablo1984
veterán

te most negyon sűrő apatejet ehettél reggelire, mert geci vagy, de nagyon! :W

olvasd el légyszi, amit írtam és azt írd vissza, ne a szelektív kis memóriádból, mert azt látom, hogy az amnézia késői tüneteitől szenvedsz, vagy szövegértési gondjaid vannak(1,5dci, 1,6tdci és 1,6 cr tdi, amit írtam, nem mindet).
a kettős tömegű igen hamar fossá tud menni, ha az ember városban rugatja, ez tény, taxisok is ha tehetik kettőstömegű kiváltó szettet rakatnak a szarjaikba, mert az bár jobban rázza az autót, de épp leszarják!

akkor mesélj a kőkorszaki turbó benzines fogyasztásáról egy 1,7 cdti volánja mögül, annyira várom a tapasztalataid...... :(

(#58034) trassher: én minőségi gondot nem tapasztaltam vele, a ph2-es még dizájnra is kicsit vagányabb, mint a korabeli opel vonal(az olyan sivár szürke), helyben is el tudtam ezzel a magassággal férni(184cm, kombi megane 2), igaz én inkább emelni szoktam az ülésen és nem hátrafelé tolni és a padlólemezen ülni, de biztos a teherautó miatti megszokásból, szeretek kilátni belőle! csakis a kombit mondanám, nem a békaseggű változatát, mert az megosztó, de számomra csúnya is és funkcionálisan sem jó!

[ Szerkesztve ]

(#58038) mdani01 válasza Petyyyyy (#58036) üzenetére


mdani01
aktív tag

Akkor nem a miénket láttad, vasárnap lett pont lemosva :D

iPhone 6S SpaceGray

(#58039) Declare válasza diablo1984 (#58037) üzenetére


Declare
őstag

Azt gondolom van az a szint, amire nem erdemes reagalni. ;)

Azert nagy elvezettel olvasom az irasaidat tovabbra is....csak mindig azon huzom fel magam (es az egesz innen indult ki), hogy valaki aki tenyleg informaciokat szeretne gyüjteni, az idejön es ezt latja.....(az 1-2 evente cserelhetö kettöstömegüt, a "megturbozott", "szoporoller", 10+ litert fogyaszto tsi motort.....es sorolhatnam :( ).

(#58040) F_Gergely


F_Gergely
őstag

ha már benzin meg 10 literes fogyasztás akkor szemrebbenés nélkül vennék egy A8-at, és az egy A8 nem egy vectra vagy valami szutyok hanem A8 wazzz.... De egyenlőre a fogyasztás szempont...

(#58041) diablo1984 válasza Declare (#58039) üzenetére


diablo1984
veterán

mert neked is annyi tapasztalatod van az autókról amit itt olvasol! az opel nagyobb szívómotorjai sem swift1-es fogyasztásúak voltak sosem, akkor adj hozzá még egy turbót és egy kombi h astra kasztnit és akkor kijön az 5 liter? logika csak az egész.

az meg hogy egy szívó benzinestől minden csak bonyorultabb lehet, az tény, egy szívó benzinesben nincs semmi ami elcsesződhet(viszonylag, azért opel fronton népbetegség az egr például), de egy turbót ha hozzáteszünk a konstrukcióhoz, az nem csak annyi, hogy behányjuk a motortérbe, azt vezérelni is kell, hozzá jö(het) még egy tettőstömegű is, meg mint írtam, hogy olyan ritka motor, hogy ha kell hozzá valami, akkor azt bontóból nem veszed meg, mert nincs és nem is volt!

ha ez így nem világos és még mindig kötekedni is akarsz, akkor javaslom a tükröt és oda légyszives.....

(#58040) F_Gergely: az a8 meg nagy és nehéz kasztni, ahhoz sosem toltak takarékos benzines motorokat, az a csúcsa volt az audinak, népmotorral nem gyártották. ergó az 10+os ha már benzines....
van amúgy itt sima Autós topic, ott leírod, hogy mi az elvárás és megírják márkafüggetlenül, hogy mi lenne jó neked! itt már az autókeresés fronton nagyon eltértünk az opeltől.....

[ Szerkesztve ]

(#58042) Grande Ale


Grande Ale
őstag

Sziasztok!
Ki kellett cserélni a jobb oldali visszapillantó tükröt, elengedett a ragasztás. Az előző fűtött volt, olyat rendelt a szerelő az unixtol, de nem fűthető jött, pedig úgy rendelte. Honnan lehet rendelni olyat, ami fűthető, gondolom csak rá kell nyomni a kábeleket és bepattintani, meg tudom ez oldani én is? Vagy eleve nincs ilyen tükör, amin rajta van a fűtés, be kell szerezni és ráragasztani?
Lehet, hogy hülyéket kérdezek, nem értek hozzá, de mérges vagyok, mert mindenképp fűthető tükröt szeretnék, ha már benne van a funkció az autóba,, meg elég hasznos dolognak találom.

(#58043) F_Gergely válasza Grande Ale (#58042) üzenetére


F_Gergely
őstag

külön van fűtőtt és nem fűtőt tükörlap, elég csak ezt cserélni, nem ragasztós hanem pattintós.

(#58044) Petyyyyy válasza mdani01 (#58038) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Az is Eleganca? Akkor már tolhatsz róla egy pikcsát.

Amúgy meg autóvásárlás előtt érdemes tisztába tenni az alábbit a válogatás előtt: igények és lehetőségek.
Csak mondom.

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#58045) F_Gergely válasza Petyyyyy (#58044) üzenetére


F_Gergely
őstag

igények, aztán a rendelkezésre álló pénz aztán megnézni mi marad a szűrőben. Nálam semmi :DD

(#58046) Declare válasza diablo1984 (#58041) üzenetére


Declare
őstag

Tapasztalat? Amit itt olvasol? Na latod ez itt a baj.

Nem kötekszem, felölem azt gondolsz amit akarsz, csak amikor tenykent közöltök olyan dolgokat, amiket "logikabol" irtok, az ellen probaltam/ok fellepni....mint most amikor w333 beirja, hogy az insignat, na csak azt ne....mert dragabb hozza minden, mint az A8 audihoz....aztan kiderül, hogy ö ezt hogy logikazta ki....es akkor ott marad egy ilyen hsz, amit valaki elolvas es felsikit, hogy jajj, akkor insigniat nem veszek, mert ugye azt olvastam, hogy.....Ugyan ez a te altalanositasaiddal.....ird le, hogy szerintem egy turbo benzin a problemas lehet.....de ne irj mar tenyeket "logikabol".....pls.

A tapasztalataimat nem irom le, mert nem ide tartozik. Autos, vagy a milyen auto topicban le szoktam, ha a temahoz passzol....keress ra ha erdekel.

na reszemröl ennyi, remelem atment kb, miert is irtam amiket irtam...peace :) :R

(#58047) F_Gergely válasza Declare (#58046) üzenetére


F_Gergely
őstag

egy turbós benyás nem lehet rossz, csak ott a turbó miatt jobban is eszik mint egy sima szívó, ahogy rápippant a turbó. Gondolom én.... nem?!

(#58048) Grande Ale:
itt tudod megnézni neked melyik kell alvázszám alapján.

[ Szerkesztve ]

(#58048) Grande Ale válasza F_Gergely (#58043) üzenetére


Grande Ale
őstag

Tudnál nekem ajánlani? Opel Meriva 2005 az autó típusa. Nézegetek, de nem vagyok képbe...

(#58049) diablo1984 válasza Declare (#58046) üzenetére


diablo1984
veterán

továbbra is azt írom, hogy te sem tapasztaltál többet mint én a 2 literes turbós astrából, sőt szerintem magyarban ha 10 db van összesen, akkor senki se szólaljon meg, mert csak 10 embernek van rá alapja!

én az insigniához nem szóltam hozzá, egyébként is az drágább kategória mint a keresett példány!

tudom te németben autótesztelő vagy, onnan szerzed a tapasztalatod, de ha jól rémlik a kis 3 ajtós cdti-d az első autód így még viszonyítási alapod sincs, nem is ez a gond, de leszólsz olyanokat, akik már autót is láttak.....

akkor fogalmazok úgy, ha a logika számodra nem opció, hogy ha vagy valami és hozzáteszünk még plussz dolgokat(bonyolítunk), akkor abban a rizikó hamarabb megvan, hogy megszopat, mintha alapban hagyjuk meg! ha ez nem felfogható, akkor tényleg csak kötekedni akarsz, légyszi keress németben egy turbós 2 literes 10 éves astra kombit és írj belőle disszertációt, hátha az meggyőz.....
katalógus adatoknak ha hiszel(erősen kozmetikázottak szoktak lenni), akkor itt van, ezen csámcsogj!

van amúgy itt az opelesek között akinek j astra kupé 2 literes turbó opc-je van, az már viszonyítási alap lehet fogyasztás terén, igaz frissebb motor, meg kisebb kasztni mint egy h kombi, de ő talán tudna tapasztalatból is fogyasztást írni! szervízszükségből nem hiszem, még 1 éves az autó, az még új, abban ha megkotlott valami az szégyen volna, de nem is írta, hogy bármi gondja lenne!

(#58047) F_Gergely: szerintem is egyértelmű, a régieknél mindig is így volt! különben már 20 éve mindenki turbós benzinessel járna, a mazda sem erőltetné a szívó motorokat(mert biztos ők is csak hallották, hogy az jó)

[ Szerkesztve ]

(#58050) Markizmark válasza F_Gergely (#58047) üzenetére


Markizmark
addikt

Szerintem is. Ahhoz, hogy megfelelő maradjon a keverék több bengát kell betolni a hengerbe, különben szegény lenne.

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.