Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#18001) sziada5925 válasza Spancer RE (#17995) üzenetére
sziada5925
aktív tag
Szerintem számottevő különbség nincs a két motor között. 1.4-ből sokkal nagyobb a választék, itt az Aprón is hirdetnek többet is, tulajdonostól.
Üdv: Ádám
Smani
senior tag
Klíma hiba kipipálva. Kompresszorban el volt szakadva a tekercs+eresztette a gázt.
Spancer RE
aktív tag
Sajnos a twinportos autók nem férnek bele a keretbe :\
Viszont...
Ráakadtam erre: [link]
Kértem ímélben képeket a kereskedőtől, korrektül el is küldte amiket kértem:
Kép 1, Kép 2, Kép 3, Kép 4, Kép 5, Kép 6
Még a "Lejárt magyar okmányokkal" dologról nem tudok semmit, erről is írtam egy mailt, mert lányos zavaromban az elsőből kihagytam, erre még nem válaszolt a csóka.
Ezen kívül elég jó vételnek tűnik a szekér.
[ Szerkesztve ]
Smani
senior tag
Ugye te sem hiszed el a km-óra állást? Ebbe MINIMUM 300.000km van! Nézd meg a kormányt hogy néz ki!
Spancer RE
aktív tag
Láttam már rosszabbat és nem az óra által jelzett km állás alapján veszek autót.
+ kormány közepet ~25e cserélni és szép lesz.
Más észrevétel?
Calogero
addikt
"Lejárt magyar okmányokkal"
Gondolom lejárt a zöldkártya, és nincs rajta műszaki. Ha meg is veszed akkor csak trélen vagy útvonal engedéllyel viheted haza.
Smani
senior tag
Szerinted a kormány csere megoldja azt hogy a motor/váltó kivan?
(#18008) sziada5925 válasza Spancer RE (#18003) üzenetére
sziada5925
aktív tag
Szerintem butaság műszaki nélkül használt autót venni. Nem a műszaki áráról van szó, hanem arról, hogy miért árulja lejártam. Talán túl költséges lenne felkészíteni rá? Friss műszakival hamarabb elvinnék. Ha megveszel egy használt autót, akkor úgy is kell rá költeni kisebb-nagyobb apróságokra (vagy éppen nem apróságokra), ne a műszakiztatással kelljen már foglalkozni.
Üdv: Ádám
proper
őstag
az én autómban 400 van 356-al vettem nem volt csunya a kormány, csak egy helyen fogom 9 oránál és szarrá kopott 40k alatt
és hibátlan az automata váltom és a motorom is, használat függő ki hogy nyirja ki és mennyit törödik az autóval
mindenki csak álmodozik a kevés km-ről de minden kereskedőnél vissza vannnak tekerve az órák
ha jó autót akartok akkor ki kell menni németbe és ott vadászni valami szépet és jót
Imy
veterán
használat függő a kormány, és az Astrának elég gáz anyagból van, az enyim is fényes 80e-nél (tuti annyi van benne, újan vettem)
bambano
titán
a g astrákban két kilométeróra van, elvileg előfordulhat, hogy a másodikat elfelejtik visszatekerni. ha a középkonzolon a kijelző melletti két gombot egyszerre megnyomod és nyomva tartod pár másodpercig, akkor először csinál egy kijelzőtesztet, utána kiírja a kilométert.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Imy
veterán
Remélem tudod, hogy hülyeséget írtál! Astra G CSAK a műszeregységben tárolja a megtett km-t.
Vannak olyan gépkocsik, amiben az ECU is tárolja.
bambano
titán
persze, nyilván úgy írok hülyeséget, hogy tudom...
gondolkodj kicsit. az se baj, ha kipróbálod, amit írtam.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Smani
senior tag
Nekem nem írja ki.
sziada5925
aktív tag
Ez nem a megtett km-t írja ki, hanem az aktuális sebességet. Nekem pl. óra szerint 60km/h-nál 54-et.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Ádám
bambano
titán
én meg határozottan emlékszem, hogy az enyém a sebességet biztosan kiírja. hogy a megtett távot kiírja-e abban nem vagyok ennyire határozott.
ettől függetlenül azt feltételezni valakiről, hogy szándékosan téves infót ír, az ökörség csimborasszója.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
zolikaDB
veterán
Az enyem pillanatnyi sebesseget ir ki, eddig megtett km-t nem, legalabbis nem lelem a kijelzon...
Imy
veterán
Nah látod, jól írtam, csak 1 helyen van tárolva a megtett km, a G MID-je nem tárolja.
2 tárolási lehetőség van, a km óra és az ECU, a MID az nem!
Imy
veterán
Igen, sebességet kiírja
TasiA
senior tag
Attól, hogy nincs rajta műszaki, meg lehet nézni. Egyszerűen, ha meg akarod venni az aurót, kéred, hogy csináljon rá műszakit. Ennyi! A kereskedők az autók 99%-át bizományban árulják. Nem fog rákölteni 1 forintot sem addig, amíg nem jön a vevő. Te sem fizetnél műszakit más autójára. Ha meg nem kereskedő, akkor meg gondolom várja a vevőt, majd akkor kifizeti a műszakit. (gondolom én)
sziada5925
aktív tag
Lehet, hogy igazad van, én akkor is azt mondom, hogy ha megcsináltatná frissen a műszakit, amit ugye optimális esetben még 20000Ft körül van, akkor nagyobb eséllyel tudná eladni, akár magasabb áron is hirdetve. Gondolom nem menne át csont nélkül a vizsgán, ezért nem foglalkozik vele.
Üdv: Ádám
TasiA
senior tag
mondjuk lehet, de ha van pl 20-30 autója és abból csak 5-6 nak végét járja a műszaki, már elég nagy beruházás, főleg, ha mondjuk hónapokig nem kel el az autó
lujó55
őstag
sziasztok, akinek Astrája van esetleg tudna nekem segíteni jótanáccsal.
Wagen: G Astra 1.4
A külső-belső levegő kapcsolója egy kis motort kapcsol ami egy tengelyt forgat. Erre a tengelyre van fröccsöntve egy pillangószelep. A motor hol lefelé, hol felfelé hajtja és ütközéskor kapcsolja le az elektronikát. Probléma: tengely a fröccsöntésnél eltört, a kis motor folyamatosan hajt amint ráadom a gyújtást. Olyan hangja van, mintha egy darázs zümmögne a kosiban. Nem is ez a legnagyobb gondom, hanem hogy a motor folyamatosan megy, de nem bírom lehúzni a sarut a kábelvégről, hogy abbahagyja. Ideiglenesen ez lenne a megoldás, a végleges pedig az, hogy szédszedem a befúvót és megjavítom/kicserélem a törött lamellát.
Kiszereltem kesztyűtartót, hogy kell szétszedni a kritikus részt? úgy látom 5-ös csavarok tartják a befúvót a tölcséren körben a peremen, de a legszarabb helyen van, mert rohadt közel van a légzsák. valaki szerelt már ilyet? még a szerszámmal sem férek hozzá, valami spéci csőkulcs kéne
Imy
veterán
DV oldalán [link] meglesz a megoldás. Ezek gyárilag rosszul vannak megtervezve!!!
realmadrid
aktív tag
Ez engem is érdekelne, ha van pesti hozzáértő, aki meg tudná ezt csinálni, akkor felvenném vele a kapcsolatot.
A sas nem vadászik legyekre
lujó55
őstag
hát akkor én vagyok béna. nem találtam semmit, úgyhogy marad a buhera, szétszedem ahogy tudom
Jim Tonic
nagyúr
Ennyire nem lehetsz balfék, már ne haragudj. Ez egy szétb.szott jármű, tele csalással. Te leszel a lúzer, ha megveszed.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Imy
veterán
Keresed meg DarthVödört [link] az opelfórumon!
Imy
veterán
Itt van a megoldás, hogy később ne történjen olyan baki.
A csatlakozót meg egyszerűen le lehet húzni. A rendszeredtől függ, hogy mi ment tönkre, de a csappantyú szokott eltörni a delphiben, gondolom nálad is ugyanaz van!
realmadrid
aktív tag
Köfi
A sas nem vadászik legyekre
Smani
senior tag
Vegye csak... Ha nem hallgat másra...
zolikaDB
veterán
Nálam is eltört, most ki van iktatva.
Smani
senior tag
Ne aggódj. Nálam sem megy
Spancer RE
aktív tag
Még el se mentem megnézni, ki beszélt megvételről?
Jim Tonic
Tele csalással? Láttad az autót, esetleg kipróbáltad?
Smani
A kormány kopottsága továbbra sem utal 100%-ban az autó teljes állapotára és mint írtam, láttam rosszabbat.
Pl ezekre mit mondanál? 1, 2
megjárták a Föld-Hold távolságot 2x?
Nyugi srácok, nem kell mindent véresen komolyan venni.
Smani
senior tag
Azt hogy az én kormányom 344k km-el pont ugyan így ki van lyukadva.
Nézd meg a váltószoknyát amit linkeltél abban az autóban. 2x annyi km van benne minimum.
[ Szerkesztve ]
Imy
veterán
Váltoszoknya sem biztos. Habár annyira kopott. Vett volna bele egy szetet, bagóért adják, és szebb mint a gyári.[link] Hátha valakinek majd kell.
Imy
veterán
Hú, az nem jó, delphi rendszerű?
Én nyáron tervezem az elektronika beépítését, akkor talán lesz rá időm.
Calogero
addikt
zolikaDB: Vettél már felnit?
Imy
veterán
Ne vicceljetek, 17-es felnit ne vegyetek astrára, 16-nál nagyobb nem való, mert nagyon kis oldalfalú gumi kel, ami ilyen utakon szétveri a futóművet! (kivéve ha nem pályázik az user, de nem hiszem...)
lujó55
őstag
na kérem, a lamella tengelye (persze, hogy üvegszálas műanyag) megadta magát. Látszik a törésen, hogy kifáradt, mert van a kagylóhéj-szerű felületi töret és utána a statikus törés a repedés hatására. Szóval kiszedtem, nem volt könnyű. 5.5-ös csavarok tartották a cuccot belül!!! A kezem alig fért hozzá. Rohadjanak meg! Később néztem, lehet hogy a motortér felöl kellett volan közelítenem, mert a szélvédő alatti műanyag terelő alatt van egy perforált szellőző, talán onnan könnyebb lett volna
A motor (Delphi 30.93656.02) itt van előttem az asztalon. Jó lenne érteni hozzá, mert semmi leírást nem láttam a neten ezzel kapcsolatban. Konkrétan az érdekel, hogy ez a motor külső poziciós jel alapján kapcsol le, vagy egyszerűen nyomatékhatárolós? Ha ez utóbbi, akkor érthető: ráterhel a tengelyre és amikor annak blokkolódik a forgása, akkor a motor letilt. Szar egy konstrukció. Vajon most jó a motor, vagy kipurcant az elektronikája?
A másik meg az, hogy most csinálok egy ugyanilyen lamellát lemezből, de hogy rakom vissza. Mivel darabokban találtam, könnyen kiszedtem a ventilátorházból, de egyben ez bajosan rakható be ugyanott
Imy
veterán
DartgVödör oldalán a leírásban is benne van. [link]
Amíg a gyújtás rajt van, addig a motor feszültséget kap!
Aki megtervezte nem értem...
TasiA
senior tag
Nekem volt majd 1 évig ilyenem, jó kis strapabíró felni, de viszont borzasztó nehéz.
lujó55
őstag
én sem
Jim Tonic
nagyúr
Ha a km óra elcsalt, annak oka van. Nem kell kipróbálni.
Amúgy ha ennyire nem értesz hozzá(, ami nyilvánvaló), kérdezel, mi segítünk, akkor miért akarsz a végén Te meggyőzni minket? Smani teljesen jól látja a dolgokat, Te meg ellenkezel. Vicces.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
zolikaDB
veterán
Kilométer-mizéria: ismerős vett egy 1.2-es Fabiát, csitti-fitti állapotban! 80e km, jól megy, szép stb. És abban 80e van, punktum!!! Jóvan, gondoltam magamban, ekkora motorral, kis városi kocsi, nem kizárt, de ki tudja. Vmelyik nap nézegetem, mondom neki, h de f.sza váltógombod van. Jaaa, hát a régi olyan szinten rongyos volt, h ki kellett cserélni...
Tanulóautómban 170e km-nél semmi baja nem volt a váltószoknyának/gombnak (SX4).
Imy: nem tudom, milyen rendszerű, de vásárlás után amikor beültem, és csend volt, hallottam, h valami zümmög, youtube oldalamon van róla videó is (ugyanez a nevem), és ott meghallgatható. Szerelőm meg mondta, h ez típushiba (2004 novemberi Classic), vagy veszek bontóban 15k körül egy komplett egységet, vagy kiiktatja. Utóbbi lett, jogsi nélkül nem igazán voltam akkoriban mobilis, annyira meg nem értettem a dologhoz, h megvegyem.
Calogero: már kérdeztem tőle, h megvan-e még, meg is volt, valami 70k-ért akarta adni, de átgondoltam, és nem akarom ültetni a kocsit, ill. kva drága a 17-es gumi.
Ezt néztem ki, 16"-os és emberi árban fel lehet gumizni:
[ Szerkesztve ]
Imy
veterán
A típuát így tudod kideríteni: [link]
neduddki
nagyúr
HI!
vegre egy gondolkodo ember. koszonom:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
TasiA
senior tag
Ez még nekem is tetszik, na meg az autó is csinosan meg van csinálva, szép!
zolikaDB
veterán
Amit látok, az annyi, h színrefújt minden műanyag elem, ami fekete volt, ill gyári felni. (amúgy lengyel a kocsi)
Amire a köv. gumiméretek jók:
195/55 R16
205/50 R16
Nna, ezek sem olcsóságukról híresek, ahogy nézegetem
neduddki
nagyúr
HI!
rojtosra koptatyom a szamot: ha gondolkozni kell egy gummedli mereten, mert draga akkor valasza masik felnit /ertelmszerun kisebbet/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni