Üdv! hcl belinkelte ezt a topikot a fehérvári-ban, kicsit visszaolvastam, jó kis sztorik vannak
Alkalomadtán én is írnék párat. Lentebb írok egy mintát, ha oké, akkor hozok még
Multinacionális vállalat, MES ügyelet... office time-on kívül hívhatnak minket, 3 másik kollégával heti váltásban hétfőtől hétfőig "visszük", tehát jó esetben havi egy hét jut rám. Elvileg csak SAP ME-s problémával kereshetnének minket és csak olyan esetekben, ami konkrétan veszélyezteti a gyártást. Persze nem így van, bármi van, minket hívnak, majd mi kiszelektáljuk mi tartozik hozzánk, mi máshová. Rajtunk kívűl még az IT-nak van 0-24-es elérhetősége.
Az alábbi szösszenet két éve történt, de máig élénken él bennem:
Hétköznap, éjjel 1 óra után valamivel csörög (rezeg) a telefon, kómásan felveszem.
Kiderül, áramszünet volt a gyárban és meghülyültek több soron is a SAP ME-hez csatlakozó állomások.
Kezdetnek javaslom, hogy egy soron indítsák újra ezeket a gépeket, aztán beszéljünk újra.
10 perc múlva hív, hogy úgy néz ki rendben lesz.
Akkor a többi sort is indítsátok újra, valszeg meg fogja oldani a problémát.
Megköszöni, elbúcsúzunk. Fél kettő, fekhetek vissza aludni.
2 óra után, mikor épp már újra elaludtam volna, megint hív ugyanaz a személy.
- Helló, csak azért hívlak, hogy a többi sor is rendben feléledt, és megy minden.
- Remek. Köszi, hogy szóltál... jó éjszakát.