Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  OLED TV topic

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2021-12-12 22:14:59

LOGOUT.hu

OLED Televíziók - témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#87501) ricsip válasza alaves (#87499) üzenetére


ricsip
addikt

Dunavirag u. irodába bemegy az illető, és mi lesz? Ha a földszinti irodaház üzemeltetői recepciósoknál fel is engedik (de esélyes h. meg van nekik mondva h. a lakossági panaszos hülyéket küldjék el, 6 évig jártam oda egy másik céghez melózni), akkor van ott egy emeleti samsung recepciós. Akkor az küldi el, mondván ez nem a lakossági ügyfélszolgálat. Ha nekiáll fegyverrel fenyegetőzni, akkor talán majd jön valaki.
Nagy embert ilyen helyen biztos nem fognak neki hozni, a recepciósnak is el van magyarázva h. nem fogja kiadni senki vezetőségi elérhetőségét. Meg aztán esélyes h. pont aznap pont abban az órában bent sincs egy nagyember sem. Vagy nyaral v. hasonló. Oszt emberünk csak hülyét csinált magából. Még nézőközönsége sem lesz, mert az emeleten csak a samsung van, senki más nem fogja látni az örjöngését h. ő egy felháborodott kuncsaft.

[ Szerkesztve ]

-

(#87502) Celtis válasza phranxinatra (#87478) üzenetére


Celtis
veterán

Na kezdődik. Pedig felmerült, hogy a samsung az OLED-jeit prémium terméknek tekinti és hasonló szintű támogatást nyújt majd mind az LG.

Remélhetőleg az Euronics segíteni fog, a probléma megoldásában, de ha egy mód van rá, akkor szerezd vissza a pénzt és felejtsd el ezt a márkát.

(#87503) alaves válasza ricsip (#87501) üzenetére


alaves
addikt

Ügyeletes vezető (helyettes) mindig kell, hogy legyen, ha éppen nem tudja fogadni, akkor időpontot kell kérni, amely alapján mindenképpen létre kell jönni a személyes találkozónak az esettel összefüggésben jog- és hatáskörrel rendelkező vezetővel.
Azt értem, hogy a TV-k zömét még mindig a Samsung értékesíti, de akkor sem tehetnek meg ilyesmit.
Az egy külön pert érdemelne, hogy különböző multinacionális vállalatok, bankok stb. magyarországi vezetőit nagyon nehéz elérni.

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#87504) alaves válasza Celtis (#87502) üzenetére


alaves
addikt

Az Euronics csak akkor tud segíteni, ha van olyan kapcsolata Samsung-al, amely ezt lehetővé teszi, pl. csereutalvány alapján visszakapja a pénzt a Samsung-tól, amelyet vissza tud adni a vásárlónak. Ha a gyártótól nem kapja vissza a pénzt és visszaadná a vásárlónak az összeget, mit csinálna egy hibás készülékkel.
A nyugati civilizációban a szóban forgó eset kapcsán az a gyakorlat, hogy a gyártó illetékese felhívja a vásárlót, elnézést kér az eddig okozott kellemetlenségért és felajánlja az azonnali pénz visszafizetést vagy a cserét.

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#87505) Celtis válasza alaves (#87504) üzenetére


Celtis
veterán

Az Euronics a saját döntése alapján is visszaveheti a készüléket, aztán majd elintézi a beszállítóval.
Másfelől pedig egy fogyasztó vásárolt teljes áron egy tv készüléket törvény szerinti 3 év jótállással. Ne kelljen már bíróságra mászkálnia, hogy a két hónap után bedöglött készülékkel legyen valami, amíg a kereskedő és a gyártó egymásra mutogat.

Amúgy biztos vagyok benne, hogy az Euronics ezt meg fogja oldani a görény samsungtól függetlenül is.
A tanulság pedig, hogy samsung tv-t nem veszünk.

(#87506) wallace 234 válasza alaves (#87504) üzenetére


wallace 234
őstag

Eleve ott kezdődik a probléma, hogy nem Samsung garanciát adtak, euronics garancia papírt kapott. Így kérdéses milyen a Samsung kapcsolata az euronics-csal. Valószínűleg azért dobja vissza a Samsung, bár lehetne jó fej és elfogadná. LG nél már volt példa, hogy elfogadták a bolti garanciát!

(#87507) RazoR


RazoR
veterán

LG C1 pár napja frissült és azóta nem működik a PLex app, de ami még furább, hogy az Apps app sem indul el, fekete kép majd egy hibaüzenet. Valaki találkozott hasonlóval, valami megoldás? Köszi! :R

(#87508) alaves válasza wallace 234 (#87506) üzenetére


alaves
addikt

Igen, így van, már alapból ennek a problémának sem kellett volna előállnia. A garancia papír egy dolog. A számla a döntő, amely alapján az értéknek megfelelően 3 év gyári garancia törvényesen jár.
(Egy pozitív példa: a Philips hozzáállása ismerősöm garanciális meghibásodott 804-ese kapcsán: "Természetesen csereutalványt adunk, mert nem áll módunkban kockáztatni azt, hogy a következő TV vásárlásakor ne Philips terméket válasszon")

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#87509) alaves válasza RazoR (#87507) üzenetére


alaves
addikt

Egyébként nem használom, de telepítve elindul a Plex app (2022.07.04. az utolsó verzió).
Távolítsd el az app-ot, memória-optimalizálót futtasd, 'Gyors indítás+: ki', 2 perces áramtalanítás. Végső esetben 'Visszaállítás az alapbeállításra'.

[ Szerkesztve ]

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#87510) Celtis válasza wallace 234 (#87506) üzenetére


Celtis
veterán

Attól, hogy egy bolt saját jótállási jegyte állít ki, az nem jelenti, hogy nem gyári a garancia. Rá van írva a javításra kötelezett szerviz elérhetősége. Csodálkoznék, ha másmilyet adtak volna, mint a nem kiállított tv-khez.
Az elutasítás oka sem a jótállási jegy volt.

(#87511) zozika84 válasza Pro Koryak (#87475) üzenetére


zozika84
őstag

Pedig látod, hogy van. A kiállított darabok a legtöbb gyártónál mostohagyerekként vannak kezelve, mivel nem épp a rendeltetésszerű és-vagy otthoni körülmények közötti használat jellemző rájuk

[ Szerkesztve ]

PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405

(#87512) wallace 234 válasza Celtis (#87510) üzenetére


wallace 234
őstag

Valóban nem a garancia jegyet kifogásolták, bár szerintem az is érdekes miért nem samsung gari jegyet kapott. Vagy a ki állított terméket, saját garanciával eladni szintén érdekes. Egy biztos nem kéne hozzá állniuk. Főleg ekkora összegű termék esetén.

(#87513) apszi válasza OPiiPO (#87465) üzenetére


apszi
őstag

:D :R

(#87514) Pro Koryak válasza zozika84 (#87511) üzenetére


Pro Koryak
addikt

Törvényileg nincs ilyen nálunk és ez a lényeg! Te vettél egy tévét, hivatalos eladótól, hivatalos garanciával. Innentől, ha gari időn belül elromlik kötelessége a szerviznek javítani. Szóval olyan nincs, ja de izé ez most nekünk nem tetszik így nem áll módunkban vele foglalkozni.

Egy kivétel, ha benne van a garancia leírásában, kiállított termékekre nem vonatkozik a garancia. Samsungnál van ilyen??? Kétlem.

(#87515) S@c@ válasza Pro Koryak (#87514) üzenetére


S@c@
őstag

A samsungnál a tv-kre és nem csak oledre nagyon gyatra a garancia! Sajnos nekem 2 hónap alatt akarták elismerni egy másik tvnél, hogy hibás, pedig 3 napon belül jeleztem. Azóta inkább fizetek többet, csak legyen jó support és garancia.

(#87516) Celtis válasza Pro Koryak (#87514) üzenetére


Celtis
veterán

Értékcsökkent termékre lehet korlátozás a jótállás tekintetében. De itt ugye nem értékcsökkent termékről van szó. És a bemutató példány sem jelenti azt, hogy a készülék ettől működésképtelenné válik. Legfeljebb mondjuk egy beégés kapcsán lehetne hivatkozni erre.

Értékcsökkent termékek
Más a jogi helyzet, ha a termék valamely minőségi hibában szenved, és erre való tekintettel kínálja olcsóbban az eladó. A vásárló választására van tehát bízva, hogy a terméket a meglévő hibájával is megvásárolja-e, mivel a termék ezen hibája tekintetében nem illeti meg a jótállási jog. Természetesen nagyon fontos, hogy az eladónak a minőségi hiba eladáskori fennállásáról, azaz az értékcsökkenés okáról írásban kell tájékoztatnia a vásárlót. Az értékesítésre kihelyezett terméken jelezni kell, hogy értékcsökkent termékről van szó. Ezen túl pontosan fel kell tüntetni az értékcsökkenés okát, tehát magát a minőségi hibát, méghozzá a vásárló által egyértelműen értelmezhető, beazonosítható módon. Mivel a későbbi minőségi kifogás érvényesítésének jogszabályi feltétele a vételt igazoló pénzügyi bizonylat megléte, a legcélszerűbb ezen a dokumentumon írásban jelezni a hiba okát. Így a későbbi esetleges minőségi hiba előfordulása esetén egyértelműen meghatározható, hogy a vásárló által jelzett hiba tekintetében a jótállási jog érvényesíthető-e, vagy sem. Továbbá egyértelműen meghatározható, hogy az időközben keletkező hiba ugyanaz-e, mint az, ami már az eladáskor fennállt. Ha ugyanis a minőségi kifogás alapjául szolgáló termékhiba eltér az értékcsökkenés okául jelzett hibától, változatlanul megilleti a vásárlót a teljes jótállási joga.

Tehát még akkor sem lenne igaza a samsungnak, ha értékcsökkentként adták volna el a készüléket.

(#87517) Celtis válasza S@c@ (#87515) üzenetére


Celtis
veterán

Na az is szép sztori volt. Visszakaptad végül a pénzt?

(#87518) zozika84 válasza Pro Koryak (#87514) üzenetére


zozika84
őstag

"9.3 Ez a termék kizárólag háztartásban, háztartási célra használható, kivéve, ha erről a használati (kezelési) útmutató másképp nem rendelkezik. Nem áll fenn jótállási felelősségünk a háztartási célú használatot meghaladó, üzleti vagy ipari jellegű használatból eredő meghibásodásokért, kivéve, ha a használati (kezelési) útmutató szerint a termék üzleti vagy ipari célra is rendeltetésszerűen használható. Üzleti vagy ipari jellegűnek minősül a használat különösen a rendszeres üzletszerű tevékenység keretében való használat esetén, továbbá a használati (kezelési) útmutatóban meghatározott esetekben, illetve a használati (kezelési) útmutatóban meghatározott, normál üzemeltetési határértékeket meghaladó használat esetén"
Akár ez is lehet beleállási pont

PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405

(#87519) Pro Koryak válasza zozika84 (#87518) üzenetére


Pro Koryak
addikt

"háztartási célú használatot meghaladó, üzleti vagy ipari jellegű használatból eredő meghibásodásokért"

Szerintem ez azt jelentené, ha te megveszed és kirakod a boltodba megjelenítőnek egész napos használatra, akár 0-24-ben, állóképek, céges reklám ... stb használatra.

"Ez a termék kizárólag háztartásban, háztartási célra használható, kivéve, ha erről a használati (kezelési) útmutató másképp nem rendelkezik."
Amúgy baszki a bolt adja el, ők hogyan mutassák be a terméket, ha nem teszik ki a polcra és nem kapcsolják be? Ez a gyártónak is az érdeke, lássák a vásárlók, szem előtt legyen, virítson az arcukba, aztán vegyék meg dögivel!

Azért ez a kifogás keresés már az agyf.sz kategória!

Ja ez a Samu oled meg hogyan bizonyítható, hogy 1-2 hónap múlva azért romlott el, mert be volt előtte kapcsolva párszor, akár több órára?
Az meg a másik: "háztartási célú használat" Otthon nem nézheted egész nap, akár 0-24-ben?

[ Szerkesztve ]

(#87520) junkpod válasza wallace 234 (#87512) üzenetére


junkpod
nagyúr

Hát ha az Euronics egy "not for resale" bemutató darabot értékesített az nem a Samsung hibája.
Az áruházi üzemmód folyamatos használata érthetően nem otthoni felhasználás.

Box's don't touch!

(#87521) apszi válasza junkpod (#87520) üzenetére


apszi
őstag

Viszont otthoni felhasználás alatt ment tönkre. ;]

Egyébként senki nem köteles a szervizbe vinni a tévét. A vásárlás helyén is érvényesíthetők a garanciális jogok. Ha nem történik semmi, vissza kell vinni az üzletbe, oszt csókolom. Oldják meg.

És köszönöm a megerősítést a károsultnak, hogy bármennyire is jó, nem veszek Samu tévét. Pedig már néha megkísértett. :D

[ Szerkesztve ]

(#87522) bigdigit válasza Pro Koryak (#87519) üzenetére


bigdigit
addikt

Azért kíváncsi lennék egy hasonlóan értékesített más gyártó esetén miként alakulna ez a story. Bár én sose ugornék bele ilyen kétes kimenetelű vásárlásba. Még +2 év garit is vettem inkább.

(#87523) wallace 234 válasza junkpod (#87520) üzenetére


wallace 234
őstag

Érdekes ez a helyzet, mivel a számlára rá írták bemutató termék, azt nemértem minek írták rá? Ha nem is adták olcsóbban? Samsung engedte ezt a fajta árusítást? Egy bemutatót terméket így eladni. Egy biztos nem korrekt az egész! Kíváncsi leszek az euronics miképp fogja ezt intézni.

(#87524) b. válasza bigdigit (#87522) üzenetére


b.
félisten

Philipsről írtam régebben erről: [link]
Akkor egy beégéses meghibásodásuk volt eddig az is ilyen kiállított példány volt, mint ez a samu. Megoldották. Egyéni elbírálás alapján( Szervíz Kft bírálja el) kb mindent megoldanak Szervíz Kft a szervizük, ugyan az mint LG nél. Egyedül a háznál javítást nem csinálják Philipsnél, ,de futárt küldenek és viszi-hozza ingyen..
Szóval Samunak ezt meg kellene oldania szerintem fel kellene venni velük a kontaktot.

Bár párom közel 400 ezres csúcs telefonjával is amit műveltek, végén majd nem nekünk kellett bocsánatot kéni amiért elromlott. faszi problémája az volt hogy minek egy telefonra zseblámpa app, ezek miatt a " szarok" miatt mennek tönkre a telefonok. Hozzá kell tennem hogy recsegett a hangszoró, ez volt a hibajelenség. Szóval ez volt az utolsó teló tőlük, meg a Telekomtól is.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#87525) szkutyi


szkutyi
őstag

LG hogy kezeli garanciával a beégést? Olvastam mostani Evo paneleket 5év gari van...
Vagy ahogy ki mondom telefonba hogy be van égve, elhajtanak?

(#87526) Zsömica válasza szkutyi (#87525) üzenetére


Zsömica
aktív tag

Na ott biztos lehetsz benne hogy nem.., példa értékű a garanciális üzletpolitikájuk (is)..!

(#87527) szkutyi válasza Zsömica (#87526) üzenetére


szkutyi
őstag

Ennek örülök...mert egy G3 a kiszemelt a jövőben :).
Nyilván okosan akarom használni, de azért lessz naponta 1-2 óra tv adás is :(((

(#87528) Zsömica válasza szkutyi (#87527) üzenetére


Zsömica
aktív tag

Van G2/G3 is a családban - a legjobb választás volt mindkettő..!
Tv-t nem nézünk - mozi/stream van esténként (is)..! :D

(#87529) zozika84 válasza szkutyi (#87525) üzenetére


zozika84
őstag

Ott elhajtás tuti nem lesz, ne aggodj

PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405

(#87530) szkutyi válasza Zsömica (#87528) üzenetére


szkutyi
őstag

Elég a fény nappal is? :)

(#87531) Zsömica válasza szkutyi (#87530) üzenetére


Zsömica
aktív tag

Eskü sztem nappal még soha nem néztük egyiket sem..! :F
Nálunk vhogy este 8/9 körül indul a moziszezon..! ;) .. de HDR/DV nagyon ott van mindkettőn..!

[ Szerkesztve ]

(#87532) phranxinatra


phranxinatra
aktív tag

Köszi mindenkinek a válaszokat. Én úgy gondolom, hogy ezt az Euronics-szal kell lemeccselnem, tőlük vettem a tévét, ők a felelősek a garanciáért.

(#87533) wallace 234 válasza phranxinatra (#87532) üzenetére


wallace 234
őstag

Igen így van! Mivel ők adták a garanciát! Az, hogy a Samsunggal, hogy játsszák le az már az ő dolguk! Remélem sikerül minél hamarabb! Kitartást!

(#87534) Mosqu!to


Mosqu!to
addikt

Sok helyen azt találom, hogy az LG G2 AX wifit kapott, de az istennek nem tudom 230-250 Mbit fölé nyomni a böngészős speedtestet és a netflix hálózatellenőrzését, pedig mellette ül az AX-es ASUS router és más eszközökön ennek a sebességnek a többszörösét kapja wifin.

Ennyit tud ez a HW vagy valami nem oké? Nem mintha lenne tartalom, amivel ezt kiakasztom, de örülnék, ha feljebb tudnám tornászni :D

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

(#87535) junkpod válasza Mosqu!to (#87534) üzenetére


junkpod
nagyúr

Tényleg mi értelme? Amúgy meg dugj bele egy usb2ethernet adaptert és kabelezd rá a routerre. Így legalább ha streaming megy, marad sáv a többi wifi usernek.

Box's don't touch!

(#87536) szkutyi válasza junkpod (#87535) üzenetére


szkutyi
őstag

Ez jó ötlet ha van egy gigabites netem, mennyi tud átmenni usb- 2.0-n?

(#87537) junkpod válasza szkutyi (#87536) üzenetére


junkpod
nagyúr

Ha jól emlékszem kb 300...
[link]

[ Szerkesztve ]

Box's don't touch!

(#87538) zozika84 válasza szkutyi (#87530) üzenetére


zozika84
őstag

Bőven elég :K

PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405

(#87539) szkutyi válasza zozika84 (#87538) üzenetére


szkutyi
őstag

Nekem most 5ghz wifin 255...úgy hogy mellette a router.xd

(#87540) zozika84 válasza szkutyi (#87539) üzenetére


zozika84
őstag

Nálam a gigás digi nettel 400~korul szokott lenni,
A 255 is eleg mindenre is :K

PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405

(#87541) Lujo123 válasza alaves (#87508) üzenetére


Lujo123
junior tag

Nem értem miért éri meg szívatni a gyártónak az ügyfelet. Ha megteszi, akkor elveszt legalább 1 ügyfelet a jövőben, de lehet többet mert a rossz hír terjed ismerős körben, fórumon, stb. Ha meg szó nélkül cserél/javít, mert ugye neki a költsége jóval kisebb, akkor megtart egy ügyfelet és újakat nyerhet. Ehelyett megy az ügyfél szívatása, a marketing osztály meg súlyos pénzeket költ el reklámra, hogy ügyfeleket nyerjen. Lehet a marketing költségek 1%-ból meg tudná oldani ezeket... Ezt most általánosan, gyártótól és terméktől
függetlenül mondom és nem értem ez miért jó nekik.

(#87542) blakey válasza szkutyi (#87539) üzenetére


blakey
titán

Attól, hogy a TV mellett van a router, a sebesség nem lesz jobb, mintha 5 m-re lenne. A TV elektronikai eszköz, komoly alkatrészekkel, árnyékolással, ebből kifolyólag erősen zavarhatja a vezetéknélküli kapcsolatot, jobb ha a router távolabb van a TV-től.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#87543) Borisz76 válasza blakey (#87542) üzenetére


Borisz76
veterán

Így van.

Nem feltétlen a távolság a gond.
Mert mindegy, hogy 1 méter vagy 5 méter.....
( Azért ne legyen 15-20 méterre 2-3 fal mögött mert az már jelentős.)
Inkább az, hogy a TV készülékhez képest hol van a forrás....azaz előtte , oldalt ...esetleg mögötte ?

Ezzel lehet játszani esetleg, ha a router kábelezése engedi.
De a wifi az mindig is ilyen volt és ilyen lesz....azaz a környezeti változók nagyban befolyásolják.
Sokkal stabilabb a vezetékes kapcsolat...amit én magam is preferálok , mert mindent amin van LAN csatlakozó azt vezetékkel kötök a routerre.
Sajnos a TV gyártók nem haladnak a korral és minden készülék Fast Ethernet ( 10/100 ) csatlakozókkal van szerelve.
Bár igaz, hogy FHD felbontású és alacsonyabb bitrátájú 4K-s anyagok is átmennek ezen is !
Gond esetleg a MAGAS bitrátájú 4K-s anyagokkal lehetnek....na meg azzal, hogy a TV milyen formátumokat és kódolást támogat.

Synology NAS DSM6 - Összefoglaló : https://logout.hu/bejegyzes/borisz76/synology_nas_osszefoglalo.html

(#87544) morfondőr válasza Borisz76 (#87543) üzenetére


morfondőr
őstag

Lehet, hogy akár 1 egész dollárt is megspórolnak TV-nként, ha nem gigabites adaptert tesznek bele, hanem 10/100-asat! ;]

Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

(#87545) blakey válasza morfondőr (#87544) üzenetére


blakey
titán

10 millió darabnál már 10 millió dollárt. Ne egyéként, hanem cégként, milliós nagyságrendekben gondolkodjak, neked 1 dollár, a cégnek több millió.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#87546) Borisz76 válasza blakey (#87545) üzenetére


Borisz76
veterán

Igaz....de ilyesmit simán át lehet "terhelni" a vevőkre.

Synology NAS DSM6 - Összefoglaló : https://logout.hu/bejegyzes/borisz76/synology_nas_osszefoglalo.html

(#87547) wallace 234 válasza Lujo123 (#87541) üzenetére


wallace 234
őstag

A gyártók ma már nem az ügyfelekért küzdenek, hanem a részvényesekért. Igaz a rossz hír jobban terjed és ha sok ügyfél panasz előbb utóbb a részvényesekhez jut! A lényeg, hogy nem egyszerű a piac. Egy ügyfél vissza dobása nem tétel nekik. Annyit nem veszít, hogy ne érje meg neki ez. Ha milliós tétel van akkor kénytelen lépni. Ahogy pár éve a telefon vissza hívás volt. Az komoly bukta volt a Samsungak. De a részvény piac idővel korrigálta. Kevés gyártó van aki, még oda figyel, hogy a vevőnek jó legyen! Jelenleg az LG aki nagyon oda figyel! A fenti estben a Samsung nem akar sok ilyen ügyletet. Amikor a bolt így ad el egy tvt.

(#87548) junkpod válasza szkutyi (#87539) üzenetére


junkpod
nagyúr

Nem a letöltési sebesség a lényeg, hanem hogy egy fix, rögzített eszközt érdemes kivenni a wifi poolból és bekabelezni, ennyivel több jut a valóban mobil eszközöknek.

Box's don't touch!

(#87549) Vhiktor válasza blakey (#87545) üzenetére


Vhiktor
Topikgazda

Viszont wifi modulból beleteszik a drágábbat szerintem ott nagyobb az ár különbség mint a lan modulnál.

ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A

(#87550) Tikakukac válasza wallace 234 (#87506) üzenetére


Tikakukac
titán

Nem kevés év kisker-nagyker után le sem merem írni mennyi hiba van ezzel az írással.

Maradjunk annyiban, hogy már ott a gond, hogy garijegyet kérnek, mint olyat. Számlád van? Van. Helyesen van kitöltve, adatok rajta? Igen. És itt a sztori vége, jogszabályi kötelezettségeidet teljesítetted. Pont.

Ha az Euronics szürkeimportosan vesz és ad el TV-t, na akkor rinyálhat max a Samu. Viszont mivel ez nem áll meg, ezért hagyjuk már. Irodában is fent van a pokoldrága okostábla és a Samsung gyakorlatilag annyi supportot tud adni mellé, hogy indítsd újra, frissítsd. És vége.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  OLED TV topic
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.