Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43

LOGOUT.hu

emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#751) Beni2360 válasza Viktoár (#750) üzenetére


Beni2360
félisten

Az, hogy kibontottad nem jatszik szerepet. Vissza lehet kuldeni boxon keresztül oersze veluk egyeztetve es kuldik a számsort amivel nyitni lehet a boxot. De ha van sms akkor majd latni fogod, hogy mizujs. Persze majd a futaron fogjak keresni a csomagot. Lehet, hogy a futarnak kellene jelezni úgyis ők kuldik a kodot.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#752) Viktoár válasza Beni2360 (#751) üzenetére


Viktoár
addikt

Már küldtem üzenetet a tulajnak hogy nálam van a csomagja, mikor/hol tudnám átadni. Ha holnapig nem válaszol akkor az emag-gal lebeszélem a visszaküldést. :R

Üdv:Viktor

(#753) Sanyi.mTs válasza Viktoár (#752) üzenetére


Sanyi.mTs
addikt

Nem tudni, hogy a másik megrendelő kifizette-e már a csomagot, ha te átadod a neki, akkor azzal akár kárt is okozhatsz az emagnak (vagy aki feladta).

(#754) Viktoár válasza Sanyi.mTs (#753) üzenetére


Viktoár
addikt

0ft van a csomagon fizetésnél, tehát már kifizette. :)

Üdv:Viktor

(#755) Viktoár


Viktoár
addikt

Na sikeresen átadva a tulajnak. :C Már volt az automatánál, de üres volt a fiókja. A kijelzőn meg az volt hogy még nem lett kivéve. :)

Üdv:Viktor

(#756) Beni2360 válasza Viktoár (#755) üzenetére


Beni2360
félisten

Akkor ünnep van. :C

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#757) clon


clon
aktív tag

emag bolti átvételt nem enged a netes rendeléskor kiválasztani sőt ha be van jelölve mint "kedvenc" a bolt akkor sem adja be és a listában is csak easybox amit lead.
Hogyan lehet változtatni vagy már nem szállítanak boltba ?

(#758) dvtkfan válasza clon (#757) üzenetére


dvtkfan
senior tag

Valószínűleg nem az EMAG forgalmazza, amit rendelni akarsz.

Samsung Galaxy S23 Ultra -- Xbox Series X -- Asus ROG G551

(#759) clon válasza dvtkfan (#758) üzenetére


clon
aktív tag

Nem emag forgalmazott DE nemrég is rendeltem amit szintén nem emag forgalmazza és boltba átvehető volt.

(#760) Slyer


Slyer
senior tag

Sziasztok!

Black Fridayen vettem egy Hisense 65A7GQ tv-t. Ma vettem át, és van rajta egy pixelhiba. Van arra lehetőség, hogy cseréljék a terméket, ne visszaadják a pénzt? Csak mert beszéltem az emag ügyfélszolgálattal, és azt mondták hogy a visszaküldésnél válasszam ki hogy cserét szeretnék nem pénzt vissza, de nincs ilyen opció.

Mi lehet a megoldás?

Köszönöm! :R

(#761) Ákinard válasza Slyer (#760) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Én az ügyfélszolgálattal boxoltam le ilyet, ott sérült Tefal wokot kaptam. Ugyanez volt, felment duplájára az ára közben, én meg mondtam, hogy szükségem van rá, de nem sérülten.

Új megrendelést rögzített be, (az új magasabb áron) és egyedi kedvezményként megadta rá a különbözetet. Visszaküldésnél azt kellett kérnem, hogy az emag egyenlegemre kerüljön rá, amiből ki tudtam fizetni a cserét.

Szerintem hívd vissza őket, hogy nem találsz ilyen opciót, és így megoldható-e.

(#762) Beni2360 válasza clon (#757) üzenetére


Beni2360
félisten

Kedvenc atveteli pontot az adataidnál tudsz valtani.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#763) Slyer válasza Ákinard (#761) üzenetére


Slyer
senior tag

Köszönöm a tippet, pont így történt minden! Megrendelték az újat, ráraktak még a teli árra kedvezményt, így tulajdonképpen “csere” lett a vége.

Köszönöm szépen! :R

(#764) kircsi21


kircsi21
csendes tag

Tud valaki most ingyen szállításos trükköt? Egy nyamvadt csokit rendelnék (na jó többet) és még boxba sem lehet kérni, csak futárszolgálattal házhoz 1.390- Ft-ért... Emag a forgalmazó, nem külsős partner. Néztem más édességeket és azokat sem lehet boxba kérni, hasonló értékű tusfürdőt simán. Érdekes...

[ Szerkesztve ]

(#765) Viktoár válasza kircsi21 (#764) üzenetére


Viktoár
addikt

Az nem működik hogy bedobsz mellé valami olcsó szutykot amit appról rendelve ingyen kiszállítanak?

[ Szerkesztve ]

Üdv:Viktor

(#766) Ákinard válasza Viktoár (#765) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Nem.

(#767) Ákinard válasza kircsi21 (#764) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Nincs trükk rá, erről írtam fent.
Szerintem lekapcsolták, hogy ilyen kis értékű cuccot ne rendeljünk boxba :D Csak ha rendelnél 10-15-öt…. Akkor sem.
Múlt héten még olyan hiba is volt, hogy meg voltak jelölve a csokik “Appról easyboxba ingyen” felirattal, közben egyiket sem lehetett boxba kérni. Írtam nekik, erre levették a feliratot….

Pedig írtam, hogy mást is rendelnék, ami mellé be tudnák tenni, de nem… Végül én is boltba kértem… Mert 1/3-ával olcsóbb mint a sparban….

[ Szerkesztve ]

(#768) kircsi21 válasza Viktoár (#765) üzenetére


kircsi21
csendes tag

Ahogy Ákinard írja sajnos nem :(( . Abban a pillanatban, hogy bekerül az appos ingyenes szállításos cucc mellé egy csoki, rögtön vált futárszolgálatra, mondván a kosárban olyan termékek vannak, amik nem helyezhetőek boxba...

Talán ha ma véget ér az "árak forradalma", akkor lesz valami változás, de ez így elég gyászos.

(#769) kircsi21 válasza Ákinard (#767) üzenetére


kircsi21
csendes tag

Ja, a bolt az jobb ötlet lenne (legalábbis fele költség), még bele is mennék, de itt bezárták a boltot (Fehérvár) :((( .

(#770) Beni2360 válasza kircsi21 (#769) üzenetére


Beni2360
félisten

Hát ne csodálkozz ilyen üzemanyag es kvóta mellett, hogy nincs Üllőről csoki fuvar. Hiaba ok forgalmazzák nem biztos, hogy raktaron van. Mar nincs semmi az ár ozonben semmi.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#771) Ákinard válasza Beni2360 (#770) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Mert amúgy a bemutazóterembe ingyen kerül oda teleporttal? Mert oda meg engedi.
Nomeg, ha nem éri meg, ne forgalmazzák… 😂

+Fizetősen sem engedi kiszállíttatni (ha a hülye ügyfél fizetne 690-et egy csoki szállítására, akkor sem lehet)
+Más, értékesebb termék mellé sem engedi, ami viszont nem lenne többletköltség.

El van qrva a beállítás szimplán…

(#772) Ákinard válasza Slyer (#763) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Nagyon szívesen, örülök, hogy sikerült megoldani!

(#773) Beni2360 válasza Ákinard (#771) üzenetére


Beni2360
félisten

Egy bemutató terenbe egyszerre sok mindent tudnak kivinni mig a boxba 3-5 fiok szabad. Heti 1x vagy 2x szállítanak és ennyi. Jo multkor eppen akkor voltam atvenni amikor hozta a 4 csomagot. Latta, hogy kivnyitok 2 fiókot mondta de jó hoz még 2 rendelest. Nem veletlen, hogy 2 napra csökkentették az atveteli időt.

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#774) kircsi21 válasza Beni2360 (#770) üzenetére


kircsi21
csendes tag

Ahogy Ákinard írta, eléggé ellentmondásos a dolog... Mert pl. egy palack ásványvizet 110- Ft-ért simán lehet boxba kérni most is. Akkor egy 300-Ft-os csokit miért nem? Szerintem is valamit félrenyomtak a szállítási opciók beállításánál, szinte semmi kaját nem lehet boxba rendelni.

(#775) Ákinard válasza Beni2360 (#773) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Ilyen logikán nézve: a boxhoz jó eséllyel akkor is megy az autó, ha nem viszi azt az egy darab csokit... Főleg a forgalmas boxokhoz. Ígyis-úgyis elég az a gázolaj, csak visz még csokit is.

Emellett már, még apróbb, olcsóbb, vagy hasonló értékű cuccot meg visz boxba ingyen.
És mint említettem, más, nagyobb értékű, ingyenes boxos termék mellé sem rakja be.

Csűrjük-csavarjuk, de mint mondtam már, szimplán szarul vannak termékek konfigurálva.

(#776) Ákinard válasza kircsi21 (#774) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Mert pl. egy palack ásványvizet 110- Ft-ért simán lehet boxba kérni most is. Akkor egy 300-Ft-os csokit miért nem?

Pontosan. Ezt próbálom napok óta átadni, de lassan feladom a harcot :DD :D

Én személy szerint 15 darab csokit rendeltem, ami már nem 159 forint, mégsem hozza a boxba, mert az csoki. De a 110 ft-os ásványvizet hozná... Itt semmi racionalizálás nincsen, valami el van állítva a rendszerben. Mondjuk nem para, elmegyek érte a boltba...

Nemrég olyan vászon képet láttam Appról easyboxba ingyen megjelöléssel ami akkora méretű, hogy bele sem férne... :D

(#777) Beni2360 válasza Ákinard (#776) üzenetére


Beni2360
félisten

Gondolhatnám, hogy a csoki olvadás veszély vegett nem, de már nincs kanikula. Most neztem az sjanlatukat szállás emag liszt es nem viszik boxba, holott többször rendeltem már lisztet. :W

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#778) Ákinard válasza Beni2360 (#777) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Ezt a csokit is rendeltem már 10x legalább, nyáron is 😅

(#779) Exelsior24


Exelsior24
aktív tag

Emag másnak is nekiállta szétszedni a rendeléseit és minden egyes tételt külön küldeni? :( Igazán csinálhatnának valami gombot, vagy felületet, ahol ki tudná választani az ember, hogy szeretné-e, hogy szétszedjék és úgy küldjék tucatnyi külön csomagként egyes dolgokat hamarabb megkapva így, vagy pedig inkább a lassabb de egy csomagban kézbesítést választja.
Tavaly egy 9 tételes rendelésemnél szedték darabokra, aminek ráadásul semmi értelme nem volt, mert egyszerre érkezett meg mind a 9 a csomagpontra.

Most csak egy darab BF-es rendelésem van, 3 kis méretű tétellel, ami egy legkisebb méretű dobozba is simán beleférne, eddig 12.01-et írt a rendelésnél, most már csak az egyik tételnél írja azt, és azt elvileg holnap talán meg is kapom, viszont a másik két tételt teljesen különszedték, mintha három külön rendelésem lenne, ráadásul azoknál semmiféle dátum nem szerepel már, pedig mindhárom tétel eMag által forgalmazott, raktáron lévő dolog, és most is van készleten mind csak drágábban.
Jó persze biztosan azon vannak, hogy mindenki minél előbb megkapja a rendelését, csak ezzel a rendelés szétbontással szerintem nem feltétlenül könnyítenek minden vásárlón, én legalábbis inkább vártam volna még, csak küldjék egyben az egészet, ne darabokban.

[ Szerkesztve ]

Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

(#780) Ákinard válasza Exelsior24 (#779) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Ez az emagnál mindig is divat volt. Néha a leglogikátlanabb kombinációkban szedik szét…

(#781) Beni2360 válasza Exelsior24 (#779) üzenetére


Beni2360
félisten

Külső beszallitotol készre csomagolt allapotba van a polcon. Kinyomtatva a címkét neveddel stb csak rá ragasztjak es megy a gyűjtő kosarba. Az Üllői oriasi raktar 3 pontján van az arud. Senki nem fogja neked meg + dobozolni es újból cimkezni. Ugye logikus.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#782) Ákinard válasza Beni2360 (#781) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Sokszor látszik a címkéken, hogy másodpercek telnek csak el a két doboz csomagolása között. Ott ugyanaz a fazon, ugyanannàl az asztalnál csomagolta külön. Ezt adja meg neki a program, rakja külön, és kész.
Olyan is van, amikor órák telnek el 2 csomag között, az teljesen OK, de a másodperceknél csak konfig hiba.

(#783) cof válasza Ákinard (#782) üzenetére


cof
veterán

Igen, brutális pazarlás ami ott folyik. Vagy valakinek papírgyára van és így pörög a biznisz. :D
Nekem is képesek voltak minden apró dolgot sszétszedni és külön dobozolni, pedig belefért volna olykor 3 tétel is egyetlen dobozba. Többnyire ugyanaznap is hozták.

Most meg nem tudok boxba rendelni mert gondolom telített... De ilyenkor nem ám, kitolná az átvételi időt, na mindegy.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#784) Beni2360 válasza Ákinard (#782) üzenetére


Beni2360
félisten

Na ha felhivod őket pont bejelentkezesi szovegnel mondja, hogy miért van a külön csomagolás.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#785) Ákinard válasza Beni2360 (#784) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Igen, azt mondja el, hogy a KÜLÖNBÖZŐ megrendelések összevonása, és egyszerre kézbesítése az automatizált rendszereik miatt nem lehetséges.

De ugye itt egyáltalán nem erről beszéltünk :DD
Hanem arról, hogy EGYETLEN rendelés termékeit értelmetlenül szétpakolják, még akkor is, ha pár mp-en belül kerülnek csomagolásra.

(#786) Beni2360 válasza Ákinard (#785) üzenetére


Beni2360
félisten

Most volt reklamációm es rakerdeztem erre is. Kb ugy vsn ahogyan irtam. Egy rendeles egy cimke nyomat egy dobozra. És nincs ideje nezegetni, hogy ugyan az e a rendelő es mi cs lehetősége egybe csomagolni es új cimket gyartani. A futar meg db szam utan kapja a lóvét. Ő nar teheti egy fiókba es a rendszerben a több árat bevinni, de volt, hogy egy osdzeg kétszeri nyitassal külön külön fiokban.
A csomagoladi időpont meg cimke nyomtatasi idő es nem jelenti azt
hogy ugyan ahhoz a szemelyhez kerül felragasztasra mint irtam az aru lehet egszen mashol.
Mas; A nem rendelhető jelzés meg tulzsufoltsag miatt van hiába irjak, hogy rendelhető. Tobb mint 20 percet beszelgettunk.

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#787) AnonymusX válasza AnonymusX (#739) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Aki rendelt emagról az Extreme Digital által árult 3x16 db-os Zewa toalett papírt (1x16 db-os árában), annak mondanám, hogy nem úgy tűnik, hogy az Extreme Digital foglalkozna a dologgal. Rákérdeztem az Edigital ügyfélszolgálatán és állításuk szerint általuk nem forgalmazott termék került fel tévesen az emag oldalára. Furcsa, hogy ennek fényében semmi hír nincs arról, hogy elkezdenék törölni a rendeléseket.

Mindenesetre az kiderült számomra, hogy a megmaradt Extreme Digital ügyfélszolgálata alkalmatlan, de akinek van türelme, kivárhat és lehet egyszer teljesítik a rendelését, én mindenesetre töröltem, mert előre kifizettem. Nem kellett volna előre fizetni, így csak a pénzemen ülnek és sunyin lapítanak. Ráadásul borzasztó, hogy edigital néven árult termékek esetén az emag mossa kezeit.

[ Szerkesztve ]

(#788) Ákinard válasza Beni2360 (#786) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Egy rendeles egy cimke nyomat egy dobozra. És nincs ideje nezegetni, hogy ugyan az e a rendelő es mi cs lehetősége egybe csomagolni es új cimket gyartani.
Ötödjére is elmondom: mi arról beszéltünk, hogy egy rendelést sok kis dobozba szednek szét, holott elférne egy dobozba is. Nem arról, hogy sok KÜLÖNÁLLÓ megrendelést miért nem raknak egybe.
De te tényleg nem érted amiről beszéltünk, uh zárom a témát :DD

(#789) Ákinard válasza AnonymusX (#787) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Ez így elég alja… Mert az edigital már emag. Persze szarnak bajnak nincs gazdája.

Mondjuk az emag partnerek àllandó gyakorlata, hogy az elárazás esetén törölnek, majd jön egy email az usernek, hogy mennyire sajnàlják, hogy ő törölte a rendelését….
tesóm rendelt macskakaját elárazva partnertől, törölték, reklamàlt, visszahívták: Sajnos a raktárban leborult a macakakajás doboz, szétdurrant, megsemmisült, sajnos nem tudják kiszállítani. Mondta tesóm, semmi gond ráér, megvárja hogy beszerezzék a pótlást. Jajj sajnos sohatöbbet nem lesz már ez a termék készleten, nem forgalmazzák már többet.
Akkor megkérdezte, hogy nem lenne gerincesebb azt mondani, h elbasztuk az árazását és nem adjuk oda harmad (fél?)árban? Akkor ment a nagy hallgatás… :DD
Nyilvàn nem múlt ezen az élete (a macskáknak sem) csak ez a vásárló nyílt hülyèbe vétele…

(#790) Viktoár válasza Ákinard (#789) üzenetére


Viktoár
addikt

Szerintem meg mindet a retkes szomszédom vette meg a retkes macskáinak. :DDD

Üdv:Viktor

(#791) Beni2360 válasza Ákinard (#788) üzenetére


Beni2360
félisten

De pontosan ertem. Egyszerre rendeltem ugyan attól a szállítotól egy mosogató csaptelepet es egy magadabb kifolyót. Külön jöttek külön csomagban. Mivel külön dobozokban van még 1x nem dobozolják. Volt 4 db-s egybeni rendelés es 3x kellet erte mennem na akkor kaptak hideget meg meleget az értékelésnél. Egy pen egy 21x30 cm zacskóba ott is kaptak.
Akkor dobozolnak ha ledig csomagolás van es minden rögtön készleten van.
Ui: Nálam sincs semmi hír a WC papírrol. :W

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#792) Batib


Batib
őstag

BF-kor rendeltem 15kg kutyatápot és egy aktivitásmérőt boxba. 5-6 napra rá telefonáltak, hogy nem tudják boxba tenni, kihoznák házhoz. Mondom oké, azóta átváltott futárszolgálatra a státuszom, de csak a sikeres fizetésig mutatja. Érdemes már reklamálni, vagy várjak még. Ha érdemes akkor, hogyan milyen elérhetőségen?
Köszi!

Az optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken

(#793) Ákinard válasza Batib (#792) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Dec 2-ig ígérték a BF rendeléseket, jó esèllyel addig úgyis lepattintanak.
Ha nem éhezik a blöki épp, ( :D ) szerintem várj türelemmel. A nem BF-es rendelèsek is alig, vagy össze-vissza jönnek, ez ilyen időszak most.

(#794) Batib válasza Ákinard (#793) üzenetére


Batib
őstag

Köszi! Várok, bár először valóban dec. 2 volt, amit módosítottak nov 29-re.

Az optimista az alagút végén a fényt látja, a pesszimista a sötétséget, a realista a közelgő mozdonyt. A mozdonyvezető pedig a 3 hülyét a sineken

(#795) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Ez mi a francnak jön be álladóan?

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#796) koxx válasza Ciccuka (#795) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Nálad mindennel gond van? alza, most meg ez :U

(#797) Beni2360 válasza koxx (#796) üzenetére


Beni2360
félisten

Én modt csak jót tudok irni. Van egy mosogató csaptelepet tört szurovel. Kértem küldjenek másik szűrőt. Közben rendeltem pot kifolyót arról atraktam es szereltem fel. 2 hettel ezelotre ígérték a pótlást de sehol semmi. Ma telefonos reklamacio igaz fel órába tellett (voip) es lerendezve es fel ajanlottak egy 3000 ft banat kupont semmi limit vasarlassal csak Emag forgalmazza. :C

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#798) MaxxDamage válasza Ciccuka (#795) üzenetére


MaxxDamage
félisten

"Később aktíválom" -/- Én azt választom, mikor előjön :D :P

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#799) Ciccuka válasza MaxxDamage (#798) üzenetére


Ciccuka
veterán

De nekem minden belépésnél bejön ez az ablak 1 hónapja kb.

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#800) MaxxDamage válasza Ciccuka (#799) üzenetére


MaxxDamage
félisten

Nekem 1x jött be, mikor friss rendszerrel léptem be. Azóta nem. (hála isten) :D

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.