Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43

LOGOUT.hu

emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#601) abdulka1 válasza Ákinard (#600) üzenetére


abdulka1
őstag

Így van, ráadásul a LED izzók csomagban látványosan olcsóbbak is.

Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.

(#602) mzso válasza trebrona (#598) üzenetére


mzso
veterán

De csak az emag-on van ingyen szállítás. szállítási díjjal több mint 50%-kal drágább amennyit én venni akarnék...

"Lejárt a szerződés" - Négy termékük még elérhető...

(#603) mzso válasza Ákinard (#600) üzenetére


mzso
veterán

Ott is ugyanaz a probléma. Plusz, ezek amiket néztem már kifutó modelleknek tűnnek, nem nagyon vannak máshol.

Amúgy a vtac.hu-val már szoptam. Ha elpusztul egy fényforrás soha nem lesz kifizetődő visszaküldeni.

[ Szerkesztve ]

(#604) mzso válasza mzso (#603) üzenetére


mzso
veterán

Elég nehéz olcsón magas CRI-jű fényforrást találni, erre ez is eltűnt mint lehetőség.

(#605) Beni2360 válasza mzso (#604) üzenetére


Beni2360
félisten

Igen ilyen a fekete lyuk. :D

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#606) abdulka1


abdulka1
őstag

Sziasztok!
Egy Emag partnertől rendelt cuccra is vonatkozik az, hogy futárt küldenek garanciális probléma esetén, és nem nekem kell megoldani a visszajuttatást? Illetve elállás esetén is működik ez?

Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.

(#607) Beni2360 válasza abdulka1 (#606) üzenetére


Beni2360
félisten

Én a nyár 3 fele memória habos párnát rendeltem. A 3. lett a nyerő és mindkettőt amit vissza küldtem futár jött érte 2x. Külső forgalmazok voltak.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#608) RR-13


RR-13
őstag

Volt egy ajándék mozijegy Emag akció, okt. 31-ig, 5.000 Ft értékben történő Clementoni Puzzle vásárlás esetén.
Az akció leírásában november 04. van az utalványkódok e-mailes kiküldésére.
Van olyan, aki megkapta már november 4-én, e-mailben :F Köszi.

(#609) MittuDomain_ válasza RR-13 (#608) üzenetére


MittuDomain_
őstag

Igen, negyedikén 16.37kor landolt a gmailben.

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#610) RR-13 válasza MittuDomain_ (#609) üzenetére


RR-13
őstag

Köszi a választ, én nem kaptam meg. :U

(#611) draco31


draco31
veterán

Hali!
Készülök rendelni. Külsős cégtől lesz ahogy láttam. Van arra opció, hogy megnézzem mit árul még az a cég?

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#612) albiosz válasza draco31 (#611) üzenetére


albiosz
őstag

Forgalmazza a: ,,külsős cég" Kattints a külsős cég nevére és a következő oldalon látod, hogy milyen kategóriákban árulnak, rájuk kattintva a konkrét portékákat is látod.

Én is kérdezek: ha külsős cégtől vásároltam, akkor nincs lehetőség emagon belül kommunikálni? Nem találtam eddig ilyet. Kukázzak egy mail címet és arra írjak?

(#613) laca500


laca500
aktív tag

Szisztok!
Ha használtan veszek a harveraprón egy olya VGA-t amit az eredeti tulaj kb. másfél évvel ezelőtt vásárolt az Extrém Digitálnál 3 év granciával, és mondjuk valamikor meghibásodik, akkor abba beleköt az eMAG, hogy nem az én nevemen van a számla? Vagy egyáltalán ez most hogyan működik, hogy össze állt a két cég?

Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802

(#614) Beni2360


Beni2360
félisten

Figyeljünk az apró betűs részekre!!!

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#615) Beni2360 válasza laca500 (#613) üzenetére


Beni2360
félisten

Laca nem értem az ilyen kérdéseket.
Hívd fel az ugyfelszolgalatnal és kérdezd meg mi az eljárás a vetelnel, hogy esetleg te tudj ingezkedni. Szerintem még függ, hogy kitől külső forgalmazotovette e. Előtte laz eladótól ezt is kérdezd meg, biztos fogják ted ezt kérdezni.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#616) laca500 válasza Beni2360 (#615) üzenetére


laca500
aktív tag

Köszi a választ.
Igen, fel lehet hívni, meg is fogom tenni de, hogy "megértsd", nem az eMAG-edigitál rutin szövegére lettem volna kíváncsi, hanem valakiére, aki esetleg gyakorlatban is végigjárta már ezt a szitut! Nézz be az Alza oldalára és látni fogod, hogy nem is olyan egyszerű ez a szitu, amióta egy regisztrált profil mögötti személyhez rögzítik a megvásárolt terméket. Legfőképp akkor lehet gond, ha pénzvisszafizetésre kerül a sor, főleg ha a vásárlás átutalással történt, mert akkor arra a számlára utalnak! Valószínű, hogy megoldható, de sszeretem volna olyannal beszélni aki végigjárta már ezt a dolgot.

[ Szerkesztve ]

Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802

(#617) Beni2360 válasza laca500 (#616) üzenetére


Beni2360
félisten

Igen olvastam az Alzat de ők nem olyan rugalmasak. A telefonnak nyoma marad és nincs hokusz pokusz félre vezetés.
Meg mint írtam a lényeg, hogy kitől lett véve. Kell a pontos megnevezése, rend szám a terméknek, hogy az ugyfeles rá tudjon nézni.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#618) laca500 válasza Beni2360 (#617) üzenetére


laca500
aktív tag

Ok. Köszi.

Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802

(#619) alcapone386


alcapone386
őstag

Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy egyik napról a másikra egy bizonyos emag easybox beszürkül, és nem elérhető? Appon belül nem választható. Létezik, hogy meghibásodott az automata? Csak azért kérdem, mert az egy dolog, hogy akkor ma nem abba rendelek, de holnap érkezik pár csomagom elvileg a nem elérhetőbe. Ha ilyen van, akkor majd küldenek egy sms-t/mailt, hogy melyikbe helyezték el?
Köszi a tippet!:R

(#620) Beni2360 válasza alcapone386 (#619) üzenetére


Beni2360
félisten

Vagy fejlődtek és így jelzik, hogy tele a tarhely. És ha nem ürül akkor bizony nem fog érkezni vagy mint nálam házhoz hozták telefonos egyeztetés után.
De biztosat az ugyfelszolgalatnal tudnak telefonon mondani, hívd őket.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#621) mzso válasza trebrona (#598) üzenetére


mzso
veterán

Lehet, hogy ez volt. Ahogy nézem sikerült pont október 31-én venni. Akkor ezek szerint még szerencsém is volt hogy azt meg tudtam rendelni...
Amúgy ráírtam a webshopra. (b*sztak visszaírni)

[ Szerkesztve ]

(#622) mzso válasza alcapone386 (#619) üzenetére


mzso
veterán

Nekem szürke volt úgy egy hete a szokásos, de pár napja tudtam már bele rendelni. Én is arra gondoltam, hogy épp tele volt.

(#623) roti86 válasza sambenez (#421) üzenetére


roti86
őstag

Ezt sikerült megoldani? Én sajnos ma jártam így. 19:14-kor jött az email, hogy átvehető, 19:37-kor fizetek, nyílik az ajtó, de tök üres a box :W.

Írtam a Sameday email címére, holnap hívom őket ha felveszik, a rögzítő szerint 8-17 óra között elérhetőek.

(#624) HUN_Sector válasza roti86 (#623) üzenetére


HUN_Sector
senior tag

Megvásároltad a nyitás élményét.
Még szebb lett volna, ha van benne egy "nem nyert" cetli.

Egyébként ha megvan a rendelési számod, simán megnézik, benne van e, raktárban van e. Lehet félreütöttek valamit, lehet másik fakkba tették.

(#625) roti86 válasza HUN_Sector (#624) üzenetére


roti86
őstag

Úgy legyen, remélhetőleg holnap előrébb leszek, közzéteszem ha van fejlemény.

(#626) roti86 válasza roti86 (#625) üzenetére


roti86
őstag

Szerencsére megvan a csomag, ma reggel hívtam az ügyfélszolgálatot, de olyan baromi halk volt, hogy alig hallottam mit mond. Mondta, hogy a futár házhoz hozza ma/holnap. Ezután hívott a futár 10 percen belül hogy nála a csomag, de valószínűleg csak este fogja hozni. Kb este 6 körül ért ide. Ő cseszte el, két csomagot scannelt egy boxba, így nem rakta be egyiket sem. Legalább tegnap szólt volna, hogy ne izguljak, megvan a termék, csak ez történt. Mindegy, legközelebb kerülöm az easyboxot ha lehet, szerencsére tudok eMAG üzletbe is rendelni, ha nem partnertől jön.

[ Szerkesztve ]

(#627) mzso válasza roti86 (#626) üzenetére


mzso
veterán

De az pénzbe kerül. Ingyen szállítás akció mostanában csak automatába volt...

Milyen jó is volt az Edigital mielőtt eladta magát. Ingyen volt üzletbe szállítás, amit alapból egy hétig tartottak, de lehetett hosszabbítani még egy hetet.

(#628) roti86 válasza mzso (#627) üzenetére


roti86
őstag

Appból rendelve még ingyenes

(#629) Beni2360 válasza mzso (#627) üzenetére


Beni2360
félisten

Nekem is volt 2x, hogy nem volt nagy rekesz üresen és hívott, hogy otthon vagyok e mert házhoz hozzá de csak kp-ben tudok nála fizetni. De azt még jegyzem, hogy 1, 5 km-re volt a terminál.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#630) mzso válasza roti86 (#628) üzenetére


mzso
veterán

Én az utóbbi időben csak csomagautomatához láttam ingyeneset és azt is csak időszakosan, akció keretében.

(#631) mzso válasza roti86 (#628) üzenetére


mzso
veterán

Most néztem. Nekem fel sem dobja már az üzletet mint átvételi opciót.

(#632) Beni2360 válasza mzso (#631) üzenetére


Beni2360
félisten

Mert be van jelölve a kedvenc átvevő terminál.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#633) Kiszke


Kiszke
újonc

Sziasztok! Rendeltem emagon külső cégtől 2 különböző telefon kijelzővédő fóliát, mindkettő törötten érkezett bubis borítékban, tehát nem szállításkor sérülhetett meg. Ilyenkor vissza fogom kapni az árát vagy mi lesz? Köszi a segítséget!

(#634) mzso válasza Beni2360 (#632) üzenetére


mzso
veterán

Tuti? Mert úgy látom ezt törölni sem lehet, csak másikat megjelölni.

(#635) mzso


mzso
veterán

Lehet hülye kérdés: Manapság (főleg hogy már bekebelezte az Edigital-t) az Emag normál magyar garanciát ad a termékeihez? És lehet hívni bármilyen márkaszervízt? Úgy emlékszem régen ez nem volt meg és mindent vissza kellett küldözgetni nekik.

(#636) Beni2360 válasza mzso (#634) üzenetére


Beni2360
félisten

A személyes beallitasokban van a kedvenc átvevő pont, na ott kell megvaltoztatni az üzletre és utána ismét a kosárba rakni.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#637) mzso válasza Beni2360 (#636) üzenetére


mzso
veterán

De szemét módon el van rejtve... Nagyon nem akarják, hogy boltba rendeljek.

(#638) laca500 válasza laca500 (#618) üzenetére


laca500
aktív tag

Na megkérdeztem az eMAG-ot.
Adott az ügyfeles egy sablon választ, ami szerintem tök hülyeség!
Szóval, azt mondta, hogy ha nem én vettem tőlük a VGA-t, akkor a garanciális ügyintézést én is megtehetem az egyik boltjukban, a javítást elvégeztetik. Ha cserére szorul a cumó, akkor azt is megkapom, viszont ha nem tudják cserélni és pénz visszafizetésre kerül sor, azt már az eredeti vásárlónak utalják vissza!
Látod, ezért kérdeztem itt az oldalon. Mert ez így tök hülyeség. Az eredeti vásárló nem adhatja el a terméket? Mi köze az eMAG-nak hozzá? Illetve én szívom meg, mert nem én kapom meg a pénzemet? Ha tényleg így van, akkor vicc az egész.

Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802

(#639) Tamás2310


Tamás2310
csendes tag

Sziasztok!
Van egy Spirit of Gamer XPERT K500-as billentyűzetem ami sajnos megadta magát de még garanciális az Emag-hoz.
Jótállási jegyet kinyomtattam de a gyártási száma nem egyezik a billentyűzeten és a garancia jegyen, ilyenkor mi a teendő. :F Érdemes igy visszaküldeni vagy veszett ügy és hagyjam az egészet?

(#640) Tamás2310 válasza Tamás2310 (#639) üzenetére


Tamás2310
csendes tag

Közben utána néztem és mindegyik ilyen típusú billentyűzetnek SOA-val kezdődik a széria száma, számlán meg egy olyan van amit mintha csak hasra ütés szerűen rá írtak volna. Dobozon amúgy sincs szériaszám írva csak magán a terméken akkor egy bontatlan csomagolású termékről hogyan tudták volna leírni.

(#641) Thoty válasza Tamás2310 (#640) üzenetére


Thoty
senior tag

Random generált emag sorozatszám lesz az, elvileg nem lehet vele gond, a rendszerükben (állítólag) látszik a rendes sorozatszáma is. Ha a fiókodból indítod a gariztatást, akkor nem biztos rendben lesz.

[ Szerkesztve ]

(#642) Tamás2310 válasza Thoty (#641) üzenetére


Tamás2310
csendes tag

Fiókomból indítottam a gariztatást, állítólag holnap jön érte a futár.
De akkor az a lényeg hogy létezik random generált sorozatszám az emag-nál.

(#643) jobarat01 válasza laca500 (#638) üzenetére


jobarat01
tag

Ez így logikus, az eredeti vásárlóval van szerződésük, a számla az ő nevére szól. Ezt neked kell leboxolni azzal akitől vetted

[ Szerkesztve ]

(#645) roti86 válasza #46372352 (#644) üzenetére


roti86
őstag

Igen

(#647) Silentfrog


Silentfrog
veterán

Ezt hívják "madár látta kenyérnek", akarom mondani csomagnak. :D :DDD
Oda vissza oda vissza.
Csongrád megyében lakok. :P

[ Szerkesztve ]

(#648) hzsolee válasza Silentfrog (#647) üzenetére


hzsolee
őstag

A tök*m kivan ezzel a sameday-el. Teljesen kiszámíthatatlan. Értem én , hogy ingyenes, de siralmas....
Inkább az lehetne a nevük:Sometime

[ Szerkesztve ]

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#649) Silentfrog válasza hzsolee (#648) üzenetére


Silentfrog
veterán

Írtam az ügyfélszolgálatnak, mert kicsit vicces hogy harmadik alkalomml viszik Pest és Békés között egy hét alatt, én meg nem is arra lakom.

(#650) hzsolee válasza Silentfrog (#649) üzenetére


hzsolee
őstag

Á, én már letettem az írogatásokról. Ha holnap sem lesz délután az automatában, bemegyek a Médiába aztán megveszem ott. Fillére annyi, aztán azt meg kenjék a hajukra. Az előző csomag meg házhoz jött. Ki lehetett választani melyik nap kérem. Oké, jött is az üzi azon a napon 9-18 között...mondom az igen. Kb egész nap otthon dekoolhatsz. Hát aznap semmi. Másnap telefonál a futár, hogy 3 perc és ott van. De mondom most nincs ott senki, várjál 5 percet már úton vannak, mindjárt otthon vannak. Hát neki erre nincs ideje. Akkor tesó vidd a pakkot ahova akarod, aztán lebasztam.... Másnap újra kihozta. Normális? 5 percért inkább másnap eljött újra....
Ja, van még egy csomag amit már 2 hete kivettem az automatából. Az app azt írja, bocsi sietünk, hogy megkapd... :DD Vicc az egész....

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.