Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43

LOGOUT.hu

emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#301) =Mentor=


=Mentor=
őstag

Elmehet a búsba az emag, tegnapelőtt rendeltem egy fém tálcát, volt ugyebár 50%-os promóciós appos kedvezmény megjelölt konyhai cuccokra, erre ma nézem hogy törölték a rendelést. :W

[ Szerkesztve ]

(#302) Ákinard válasza =Mentor= (#301) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Sokadjára használtál fel kupont a 12e/-3000 akcióban hozzá? Akkor jó eséllyel azért.

Ha nem, akkor írj nekik üzenetet.
Nekem egy kb jelentéktelen élelmiszer rendelést töröltek, párezer ft értékben. Írtam nekik, hogy miért került törlésre, és kérem küldjék ki a megrendelt àron. 2 nap múlva vàlaszoltak, hogy rendszerhiba miatt törlődött, és visszaállítottàk a rendelést. Próbát megér.

(#303) =Mentor= válasza Ákinard (#302) üzenetére


=Mentor=
őstag

Február óta semmit nem vettem emagon... Hova írtál nekik?

(#304) Ákinard válasza =Mentor= (#303) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Itt:
[link]

(#305) Nikaré válasza hcs57 (#300) üzenetére


Nikaré
őstag

Valami bűzlik Dániában!
Már az első írásodnál akartam kérdezni, hogy ez a telefon nem lett kicserélve "használtra"?
Nem látszik valami jele.???
Lehet kérdezni menüből vagy bármi azonosító alapján, hogy mikori gyártású, mikor lett először üzembe helyezve?
Gyanús ez az eset!
Szerintem vidd vissza mihamarabb.

[ Szerkesztve ]

(#306) South Velen válasza Nikaré (#305) üzenetére


South Velen
addikt

Na igen, az emagnál ez simán benne van, mivel fogalmuk sincs milyen sorozatszámú cuccokat adnak el. Egyszerűen botrány.

(#307) TheStigKrisz


TheStigKrisz
tag

Valószínűleg egy korábbi vásárlást garanciáztatott valaki és az Apple szokásához híven inkább adott egy teljesen új készüléket, ahelyett, hogy megjavította volna. Ilyen esetekben az Apple garanciája tovább vándorol az új készülékre ezért lehet az, hogy az ő rendszerük szerint már lejárt a garancia hozzá. Ennek ellenére az eMagnak kötelessége legaranciáztatni, ha vállalta rá az 1 évet. Arra, hogy magát a készüléket miért vette vissza az eMag az eredeti tulajától arra nekem sincs magyarázatom, de lehet ők is rögtön cseréltek, ahogy beérkezett hozzájuk a garanciális igény.

(#308) Vikusz77


Vikusz77
tag

Sziasztok!

Kis információra lenne szükségem.

Emagnál vett termék esetében szeretnék elállni a vásárlástól (14 napos elállás).

Van valami letölthető minta nyomtatványuk ehhez?
Nem találtam, az edigitalnak volt ilyen.

Visszavihetem a terméket egy Emag üzletbe személyesen is vagy muszáj küldeni nekik?
Erről sem találtam semmit, edigitalnal működött a személyes visszavétel.

Előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#309) Ákinard válasza Vikusz77 (#308) üzenetére


Ákinard
aktív tag

[https://www.emag.hu/help/termekek-visszakuldese/]

google: “emag visszaküldés”, első találat ;] ;]

[ Szerkesztve ]

(#310) _q


_q
addikt

Van arra valamilyen trükk, hogy easybox-ba kérjem azt, amit alapból csak üzletbe vagy házhoz lehetne kérni?

(#311) abdulka1


abdulka1
őstag

Biztos bennem van a hiba, de én minimum azt vártam az egyesüléstől, hogy rendelésnél egy kosárba kerülnek a két cég által forgalmazott termékek, és egy szállítási költséggel megkapom. Tévedtem. :(((

Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.

(#312) Vikusz77 válasza Ákinard (#309) üzenetére


Vikusz77
tag

Köszönöm, ezt én is megtaláltam, de én a 14napos elálláshoz kérnék továbbra is információt (visszavihetem-e személyesen egy emag üzletbe a terméket, illetve van-e valahol letölthető minta nyilatkozatuk), mert ez, amit linkeltél az emag által biztosított 30 napos visszaküldési lehetőség.
Nekem nem az kell.

(#313) Vikusz77 válasza Vikusz77 (#312) üzenetére


Vikusz77
tag

Közben átnéztem újra, vissza lehet vinni üzletbe személyesen (elkerülte múltkor a figyelmem, hogy írják).
Emagos elállási nyilatkozat mintát továbbra sem találok, de végül is az nem lényeg.

(#314) Thoty válasza Vikusz77 (#313) üzenetére


Thoty
senior tag

Ha üzletbe viszed vissza, akkor ott töltenek ki elállási nyilatkozatot, nem kell kinyomtatnod/vinned semmi ilyet.

[ Szerkesztve ]

(#315) po1son


po1son
addikt

Sziasztok!

Neten előre kifizetett rendelést töröltem 05.02-án emagon (aznap rendeltem - boltba kértem volna), kb hány nap míg vissza utalják a pénzt vagy nekem kéne írni nekik? :F

STEAMID/WOT nick: po1son_

(#316) classic B


classic B
aktív tag

Sziasztok!
Visszaküldéssel kapcsolatban lenne kérdésem. Május 1-jén tettem be easybox automatába a csomagot, az emag fiókomban a nyomkövetés szerint még ma (május 5.) nem érkezett vissza hozzájuk. A státusz: kérelem regisztrálva.
Ilyen lassú a folyamat, vagy én csesztem el valamit az automatánál? :F Igaz, hogy még csak 4 nap telt el azóta, de inkább nyugtassatok meg. :DD

(#317) Ákinard válasza classic B (#316) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Simán benne van a pakliban. Főleg, ami a romànokhoz megy vissza. Nekem 8-10 nap is volt. (Mondjuk az sérülés miatt ment vissza, de a folyamat ugyanaz.)

(#318) D1Rect


D1Rect
félisten

05.24.-én vásároltam, külső cég, nem emag.
2 nappal ezelőtt reklamáltam, hogy "hellosziaholacsomag?"
Rögzítették a megkeresésemet de semmi...

Töröltessem a megrendelést vagy mi a manó?

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#319) pn4hvq válasza D1Rect (#318) üzenetére


pn4hvq
senior tag

05.24?

Én rákérdeznék messengeren az emagnál, hátha tudnak valamit mondani. Bár mivel külső cég, valószínűleg csak annyi lesz, hogy átadták a rendelést feléjük.

(#320) D1Rect válasza pn4hvq (#319) üzenetére


D1Rect
félisten

04.24.

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#321) axlfsi


axlfsi
veterán

Úgy látom, összeolvadás ide, összeolvadás oda, hiába szűnt meg az edigital, a hírlevelet még mindig tolják az arcba, ráádasul teljesen egyforma a kettő (ugyebár).
Most szerintetek észreveszik vagy spamlistára tegyem? :U

(nem vagyok türelmetlen, de a sokadikat kapom azóta is ... furcsa)

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#322) ii77


ii77
tag

Sziasztok!
Segítséget kérnék. Egy Lego-t szeretnék jóárasítva, ami csak "Foglalás üzletben" lehetőséggel elérhető több boltjukban is. Így viszont nem tudom sem weben, sem appban rátenni az "edemag" kupont(E fiókomból még nem használtam el.). Netán nektek sikerült már valahogy? Köszönöm.

[ Szerkesztve ]

VESTAX QFO

(#323) HUN_Sector válasza ii77 (#322) üzenetére


HUN_Sector
senior tag

Azt nem tudod ilyenre rárakni, próbáltam az eladóval.
Egyedül a kétezreseket tudod beaktiváltatni rá a helyszínen, ha segítőkész a pult mögött lévő

[ Szerkesztve ]

(#324) ii77 válasza HUN_Sector (#323) üzenetére


ii77
tag

Köszönöm. Még azzal is belevágnék, de sajnos olyan "kétezres" vagy pl. 10%-osom sincs. :(

VESTAX QFO

(#325) abdulka1 válasza axlfsi (#321) üzenetére


abdulka1
őstag

Csak az változott, hogy megszűnt az Edigi saját oldala, és csökkent a termékválaszték. Külön számláznak, eltérnek a szállítási/garanciális feltételek is, ahogy korábban.
Biztos bennem van a hiba, de én nem látom az értelmet a nagy összeborulásban.

Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.

(#326) HUN_Sector válasza ii77 (#324) üzenetére


HUN_Sector
senior tag

Küldök pm-ben egy kétezrest

(#327) ablack


ablack
senior tag

Kinéztem 2 terméket, egyiket nem az eMag forgalmazza. Külön-külön mindegyiknél ingyen van az Easybox szállítás, ha egybe rakom, akkor viszont már nem engedi csak drága futáros szállítással. :F
Kupon miatt lenne jó egyben.
Más is tapasztalt ilyet?

(#328) ggeleven válasza ablack (#327) üzenetére


ggeleven
őstag

Valószínű, hogy egyben rendelve meghaladja a box méretét és azért nem engedi úgy oda kérni.

Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.

(#329) Rodzser Mór


Rodzser Mór
senior tag

Helló!
Easybox-ba miért nem ingyenes a szállítás? Hiszen ezt reklámozzák orrbaszájba. És emag által forgalmazott termékről van szó, mégis 640 Ft szálíltási díjat ír a terméknél a weboldal.

[ Szerkesztve ]

(#330) Ákinard válasza Rodzser Mór (#329) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Appról rendelve ingyenes az easybox.

(#331) Rodzser Mór válasza Ákinard (#330) üzenetére


Rodzser Mór
senior tag

Vagyúgy, köszi. Megnézem akkor onnan is.

(#332) Rodzser Mór


Rodzser Mór
senior tag

Amúgy abban mi a logika, hogy ugyanazzal a regisztrációval weboldalon nem adják meg ezt a kedvezményt, de mobiltelefonos alkalmazásban meg igen?

(#333) Ákinard válasza Rodzser Mór (#332) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Gondolom ugyanaz, mint bármely más cégnél: rá akarnak szoktatni az app használatára. A telefon mindig kéznél van, oda tud küldözgetni push üzenetben ajánlatokat (—> impulzusvásárlás). PC-n, weboldalon nincs ez a közvetlenség, mert van reklámblokkolód, a hírlevél meg megy a spambe. (Persze a push is letiltható ha akarod, de hanyan tiltják le?)

(#334) tknof1871


tknof1871
őstag

Üdv! Az edigital vásárlási előzmények elvesztek?

Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió

(#335) =Mentor=


=Mentor=
őstag

Üdv! Rendeltem pár cuccot emagon, a két csomagot (külön rendelések) egy boxba rakták, ha az egyiket nem veszem át akkor az visszaszállításra kerül és a pénzt visszautalják? :F

#334 tknof1871:

Ehun van e [link] :K

[ Szerkesztve ]

(#336) Ákinard válasza =Mentor= (#335) üzenetére


Ákinard
aktív tag

De a kettőhöz egy nyitókodod van, nem?

(#337) =Mentor= válasza Ákinard (#336) üzenetére


=Mentor=
őstag

Persze , de az egyik csomagot benne hagynám.

(#338) Thoty válasza =Mentor= (#337) üzenetére


Thoty
senior tag

Az úgy nem megy szerintem. Vedd ki, indíts egy visszaküldést, és ha megkaptad ahhoz a nyitókódot, tedd be abba a fiókba amit kinyit. Lehet, hogy pont az lesz, amiből kivetted, lehet, hogy nem, de így regisztrálódik a visszaküldésed az emagnál.

(#339) Ákinard válasza =Mentor= (#337) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Ahogy Thoty írta, simàn ott ne hagyd. Lényegében kifizetted, de nem viszed el… Ők automatikusan nem visszáruzzák.

Kifizeted, átveszed, majd helyben vissza is küldöd egy visszaküldéssel.

(#341) =Mentor= válasza Ákinard (#339) üzenetére


=Mentor=
őstag

Köszi a válaszokat mindenkinek! Közben utánanéztem, 30 napig ingyenesen visszaküldhető bármilyen emagos termék, tehát átveszem aztán egy másik alakalommal visszaküldöm. :R

[ Szerkesztve ]

(#342) MittuDomain_ válasza z67 (#340) üzenetére


MittuDomain_
őstag

:F
Fenébe...:(((
Remélem lesz helyette Allee, egy köpésre lakom, minden ami nem easybox, ide jött eddig, hogy ne legyen szállítás.

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#343) Cabrio


Cabrio
aktív tag

Emagon vásárolt tv távirányítója tönkrement és az emag a tvt is el akarja elszállítani futárral javításra. Ez tényleg így működik náluk? Most ezért szereljem le a tvt a falról, töröljek róla minden beállítást, fiókot, csomagoljam be, aztán majd a távirányító csere miatt kapjam vissza karcosan a tvt? Hiába írok nekik, nem válaszolnak

(#344) Ákinard válasza Cabrio (#343) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Nekem 2x küldtèk ki a nagyszoba bútort, mindkétszer darabjaira törött üveg alkatrészekkel. Mindig visszacsomagoltattàk az összes dobozt, elvitték-hozták a 120 kilónyi terhet, és újra törött volt az üveg. Utolsó körben ráuntam, mondtam, hogy cseréljék külön az üveget. Hetekig szórakoztak, végül ràuntam, visszaküldtem.

Szerintem annyira automata a rendszer, hogy nem fér bele nekik 1-2 alkatrésszel szaródni, küldd vissza,* majd küld helyette egy új bontatlant. (Új garival mindennel.)

Egy TV esetèben ez jól is jöhet, a 120 kilós bútornàl csak szaródás volt…

* Ebből meg lesz újracsomagolt, hasznàlat apró jeleivel, hiànyzó kiegészítővel

(#345) Ákinard válasza =Mentor= (#341) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Még csak másik alkalomra sem kell várnod, ott helyben appon pár perc alatt elindítod a visszaküldést. Talàn jobb is, mert egyértelműen azonnal, bontatlanul visszakerül úgy, ahogy kivetted.

(#346) Cabrio válasza Ákinard (#344) üzenetére


Cabrio
aktív tag

Javításra visszaküldött tv (rossz távirányító miatt) helyett küldenének bontatlan újat? Azt nem hinném, de utána járok

(#347) ablack válasza Cabrio (#343) üzenetére


ablack
senior tag

Ha esetleg gyártói garanciát adtak a készülék mellé, akkor a márkaszervízzel is meg lehetne próbálni.

(#348) HUN_Sector válasza Cabrio (#343) üzenetére


HUN_Sector
senior tag

Ha egy szokványos samsung/lg tv, akkor két-háromezer forintért teljesen egyenértékű távirányítót tudsz venni hozzá, pl auchanban. Minden tekintetben tudják azt amit a gyáriak.

El kell dönteni, ér e annyit az egész, hogy leszedd.

[ Szerkesztve ]

(#349) Cabrio válasza HUN_Sector (#348) üzenetére


Cabrio
aktív tag

Igen, már rendeltem is egy utángyártott, ugyanúgy kinéző távirányítót 2400ftért és talán a belsejét át tudom rakni, hogy ne a gagyi házban, gombokkal legyen. (Philips)

Köszi a segítségeket :R

(#350) z67 válasza Cabrio (#349) üzenetére


z67
őstag

Philips távirányítót ingyen küld az ügyfélszolgálat. Mármint a Philips. Hibát kell diktálni. Szerviz nem is foglalkozik vele.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.