Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59

LOGOUT.hu


__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29951) tibaimp válasza ughhh (#29941) üzenetére


tibaimp
nagyúr

OK, neked nem jött be, de szerintem mocsok jó játék, főleg ha tetszett a CP2077/Skyrim kombó. Nekem is ezek jöttek be.

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#29952) proci985 válasza ughhh (#29949) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

Dishonored kb egy steampunk Deus Ex. egy probat tennek vele.

Vesa: harcrendszer engem is zavart egyebkent, de aztan ugy dontottem, hogy ez en a sztoriert jatszom :DDD.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#29953) nincsnév007


nincsnév007
őstag

Elindult a phantom liberty tour.
bár az fb oldalon ki tett weboldal nem töltödik be.

(#29954) Cifu válasza nincsnév007 (#29953) üzenetére


Cifu
Topikgazda

[Tessék, már megy] :)

De nem indult el, majd augusztusban, most csak regisztrálni lehet rá.
Egyébként továbbra is azt mondom, hogy a CDPR-nek ha van olyan céges osztálya, amit nem érhet súlyos kritika, az a marketing osztály. Értenek ahhoz, hogy hype-ot csináljanak, értenek ahhoz, hogy róluk beszéljen mindenki.
Augusztusban és szeptember elején tele lesz minden youtuber, streamer és játékoldal a Phantom Liberty preview játékmenetek elemzésével, és ezt megfejelik a nagyobb országokban ismét offline reklámokkal is (lásd buszhirdetések és plakát-reklámok) szóval kb. csak az nem fog találkozni a DLC-vel, aki bebújik egy barlangba.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#29955) nincsnév007 válasza Cifu (#29954) üzenetére


nincsnév007
őstag

Budapestet nem lehet regisztráltatni? :DDD

(#29956) tibaimp


tibaimp
nagyúr

Most néztem utána, hogy V női hangját ez a hölgy kölcsönözte...na! Azta :B .... [link]

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#29957) ughhh válasza proci985 (#29952) üzenetére


ughhh
senior tag

Epyc fiókban mindkettő, télen kipörgetem, kösz az infót. :R

(#29958) cyberkind válasza tibaimp (#29956) üzenetére


cyberkind
félisten

Számomra pont a voice actor az a plusz, ami miatt egyszer se jutott eszembe férfi V-t indítani. :K

Paranormal Cocktivity

(#29959) ughhh válasza tibaimp (#29951) üzenetére


ughhh
senior tag

Öt percet toltam, de biztos jó mert páran írtátok. Ha lesz ingyé vagy olcsón akkor jöhet. Van pár zsákolt game pl CP amivel nincs időm játszani, ha kipörgettem a készletet utánna estleg jöhet.

(#29960) tibaimp válasza ughhh (#29959) üzenetére


tibaimp
nagyúr

ughhh: Szerintem megér egy próbát.

cyberkind: ez így van. Amúgy csak ebben a játékban választottam női karaktert, mindig férfi karakterrel játszok.

[ Szerkesztve ]

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#29961) Cifu


Cifu
Topikgazda

Humorizálnak a GoG.com Twitterén :DDD :

Szöveg: "Ezek mi vagyunk a Phantom Liberty megjelenése napján"

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#29962) jonnyjoker01 válasza Cifu (#29961) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

Szerintem a lényeg lemaradt :D

Üdv. Johnny

(#29963) PuMbA válasza jonnyjoker01 (#29962) üzenetére


PuMbA
titán

Ja, ez lenne a lényeg :)

[ Szerkesztve ]

(#29964) Törzsúr válasza jonnyjoker01 (#29962) üzenetére


Törzsúr
senior tag

:DD

Steam: szedibatta | EA, Battlenet: Szedi90

(#29965) rup1u5 válasza jonnyjoker01 (#29962) üzenetére


rup1u5
nagyúr

:DDD

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#29966) pandras83


pandras83
senior tag

"A modder alapvetően az OpenAI GPT API-ját integrálta a CD Projekt RED játékába, ami azt jelenti, hogy egy csomó AI-módszert és megoldást lehet vele egyszerűen beültetni. A plugin segítségével tehát azokat a ChatGPT fejlesztéseket is a Cyberpunkba lehet rakni, mint amilyet korábban a Skyrimban is láthattunk, vagy akár teljesen véletlenszerű, azaz procedurális, de az adott helyzethez tökéletesen illeszkedő mellékküldetéseket is automatikusan létre lehet hozni. Sőt, mivel az AI az ellenséges NPC-ket is képes irányítani, így azok sokkal realisztikusabban viselkedhetnek a harcok során.
Mindehhez azonban még további fejlesztésekre lesz szükség, hiszen az integrált API csak a lehetőséget, a megfelelő környezetet adja meg, önmagában semmilyen változást nem hoz. Persze elképzelhetetlen, hogy ez itt ennyiben maradjon, szóval igen valószínű, hogy a ChatGPT páratlan képességeivel hamarosan a Cyberpunkban is találkozni fogunk, ami egy kis ízelítőt adhat abból, ami egy napon a játékfejlesztés és a videojáték-ipar jövője lehet."
forrás

Nexus link

Erről volt már itt szó vagy esetleg próbálta valaki?

Cyberfuck Patchrunner

(#29967) Cifu válasza pandras83 (#29966) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Ez kvázi egy keretrendszer, amely más modokhoz nyújt alapot. Önmagában játék szinten nem hoz semmit.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#29968) Rowon válasza Cifu (#29961) üzenetére


Rowon
veterán

[link]

Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő.

(#29969) Cifu válasza Rowon (#29968) üzenetére


Cifu
Topikgazda

Ezért nem értem, miért hozta ezt le hírként minden nagyobb oldal...
Tök jó - mint lehetőség.
De amíg nem kezdik el a modderek komolyabban használni, addig pont nulla értelme van. Ezt az apróságot viszont kevésbé emelik ki...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#29970) shotika válasza Cifu (#29969) üzenetére


shotika
őstag

"Ezért nem értem, miért hozta ezt le hírként minden nagyobb oldal..."

Pont azért, amit te is írsz: hogy már van ilyen lehetőség. Óriási potenciál van ebben a technológiában, és még csak karcolgatjuk a felszínét.
(azért persze remélem nem az lesz a vége, hogy évekkel később majd vissza kell küldenünk az időben egy katonát, hogy megmentsen egy asszonyt :) )

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#29971) PuMbA


PuMbA
titán

Kicsit néztem a CPU és GPU kihasználtságot játék közben és még mindig meglepett, hogy mennyire CPU igényes a központban a nagy körforgalom és közvetlen környéke.

Külvárosi területek 120fps, városban 90 fps, a központban gyalog 70 fps körül, de ha autóval áthajtok a körforgalom alatti nyílegyenes úton, akkor nekem 55fps-ig zuhant nappal, amikor autókból is annyi van, hogy azon a széles úton is dugó keletkezett, természetesen a halom járókelő mellett. Azt látom, hogy gyalog közlekedve azért van több fps, mert akkor kevesebb autót rak arra a szuper sok sávos útra.

GPU kihasználtságom 50%-ra esett 4,5GHz-en járó 5600X mellett, szóval nem kicsit van CPU limit :D Vajon a kiegészítőben található új területen, azaz Dogtown-ban lesz-e ilyen sebesség gyilkos helyszín.

[ Szerkesztve ]

(#29972) CJ4567 válasza PuMbA (#29971) üzenetére


CJ4567
veterán

Milyen felbontás, és grafika mellett? Pontosan helyet tudsz mutatni? Kipróbálnám az új szerzeményt :B

No Sana No Life

(#29973) PuMbA válasza CJ4567 (#29972) üzenetére


PuMbA
titán

1080p, Crowd density: High, grafikai beállítások a beszúrt képeken és ugye a Ray tracing nincs bekapcsolva, ami még enné a CPU-t, szóval azzal kicsivel 50 fps alá is benéznék szerintem :D Legkevesebb fps-em akkor volt, amikor a City Center nagy körforgalom alatti egyenes 2x6 vagy 2x8 sávos úton reggel áthajtottam gyorsan.

[ Szerkesztve ]

(#29974) muxi-muxi válasza CJ4567 (#29972) üzenetére


muxi-muxi
senior tag

Megizzasztani a vasat az Arasaka Memorial Park a legjobb, ahol a szerzetes küldijei kezdődnek. Ugyanakkor tápolni is jó, mert a kedves hispán ajkú bandák előszeretettel respawnolnak ott…

Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...

(#29975) gV válasza PuMbA (#29973) üzenetére


gV
őstag

80-as FoV? uhh, az nekem kulcslyukon át nézés :N GTAV-ben el is engedtam az fps nézetet mikor az ezt javító mod bes..t.

(#29976) PuMbA válasza gV (#29975) üzenetére


PuMbA
titán

A természetes látószögre megyek. Mivel a 24"-os monitorom 60cm-rel előttem van és a látóterem kisebb részét tölti be csak az általam látott kép, ezért az ehhez tartozó FOV-ot használom. A nagyobb FOV-hoz egy 32"-os ívelt monitort kéne vennem, ahol tényleg a szemed széléig elér a monitor, azaz a valóságban is megvan a nagyobb FOV-od a monitornak hála.

[ Szerkesztve ]

(#29977) gV válasza PuMbA (#29976) üzenetére


gV
őstag

érthető, nálam 27"/45cm, látószög ami a játékban a legnagyobb (pl. BFV 120) F1-es játékoknál viszont nem fps nézetet használok, mert mindig megfeledkeznek a sisak(rostély)ról.

(#29978) CJ4567 válasza gV (#29977) üzenetére


CJ4567
veterán

Én FPS játékokban egy bizonyos pontig minél nagyobb látószöget kedvelem, kb. 100-105 körül húzom meg a határt, néhol 110-ig elmegyek, TPS játékokban valamennyivel nagyobbat kedvelek, mint a gyári, viszont autós játékokban minél közelebbit, mert úgy jobban érzem az autót.

No Sana No Life

(#29979) CJ4567 válasza PuMbA (#29973) üzenetére


CJ4567
veterán

Lehet, hogy itt a játékmotor nem bír már valamit, a te beállításaiddal készült a két kép. 5800X3D + 3070


No Sana No Life

(#29980) PuMbA válasza CJ4567 (#29979) üzenetére


PuMbA
titán

Ja, de neked így is körülbelül 20 fps-sel gyorsabban megy 5800X3D-n, ami jó hír :) Viszont ahogy írod, egyben a motor is elérte a limitjét, hiszen nálad így is csak 46% a procihasználat. Nekem folyamatosan 80-85% körül mozog. Kíváncsi leszek, hogy a Phantom Liberty esetén akkor azok a brutál CPU igények végülis mire fel születtek. Lesz még egy ilyen CPU igényes helyszín vagy ki tudja.

[ Szerkesztve ]

(#29981) CJ4567 válasza PuMbA (#29980) üzenetére


CJ4567
veterán

Az AMD SMT fixet még kipróbálhatom, nemrég feljött újra, hogy 8 és több magos procikon segít.

No Sana No Life

(#29982) CJ4567 válasza PuMbA (#29980) üzenetére


CJ4567
veterán

Az AMD SMT fix valamennyit javít rajta, a proci is jobban dolgozik. Viszont ez 8 mag és felette működik, így már én is majdnem 80% kihasználtságon vagyok :DDD

No Sana No Life

(#29983) proci985 válasza CJ4567 (#29981) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

nem hinnem sokat segitene.

1800X -> 3900X kozott kb 20% tempot nyertem par esetben (ez kb a single thread kulonbseg), egyebkent annyi volt a kulonbseg, hogy a CPU nem 85-90%on tekert a belvarosban csucsidoben.

5800x3Dnek rendben kene lennie. nem annyira szalnehez a jatek, 16 szalat viszont ha kell be tud terhelni (lehet tobbet is).

update: ok, lehet ranezek :DDD, ilyen terhelest a 3900Xnel nem lattam, max 50% korul.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#29984) CJ4567 válasza proci985 (#29983) üzenetére


CJ4567
veterán

Amúgy nekem az a megoldásom erre, hogy fentebb veszem a grafikát. A 3070 bírja 1080p-n ;] A legutolsó kép az SMT fixes, innen le tudod szedni, az előző képek azok SMT fix nélküliek.

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#29985) PuMbA válasza CJ4567 (#29984) üzenetére


PuMbA
titán

Ja, nekem se tetszik ez az inkonzisztens élmény, hogy külvárosban 120fps, bent meg 60 fps. Túl nagy a különbség. Ha 1440p-re növelem a felbontást (, amit leskáláztatok 1080p-re, mert 1080p monitorom van) vagy 1080p-n ezen beállítások mellett bekapcsolom az árnyék RT-t, akkor sokkal konzisztensebb élményt kapok. Így már csak 60-80 fps között mozgok.

[ Szerkesztve ]

(#29986) bozont


bozont
veterán

Volt egy rövid ámokfutásom a zen 3 topicban a CP2077 cpu limit témáról. Lényeg hogy AMD esetében nem kezeli valami jól az SMT-t, legalább is 8/16 esetében biztos. Ami nagyon megtudja enni a procit az a crowd density. Közepesre visszavéve már csak minimálisan esik be az fps. Amúgy a Tom's Diner mögötti piac is kiváló ezt tesztelni.
Próbáltam ezt az SMT patchet is, a kihasználtság valóban "jobb" lett, mégis ugyanannyira beesik az fps azzal is mint nélküle. :(

(#29987) proci985 válasza CJ4567 (#29984) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

7900XTvel 1440p ultra @ RT psychon tolom quality FSRrel :DDD, igy mar majdnem mindenhol GPUlimites vagyok.

PuMbA: driverbol fps lock megoldhato. nagyon ezzel nem lehet mit kezdeni.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#29988) rup1u5 válasza proci985 (#29987) üzenetére


rup1u5
nagyúr

Nagyon szeretném már látni azt a vga-t a gépemben és hogy mit megy 7700x-el! 5000-es ryzen kéne neked.

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#29989) PuMbA válasza proci985 (#29987) üzenetére


PuMbA
titán

Hmm...Cyberpunk-ban van fps limiter amúgy, most 144-en van, mert annyi Hz-es a monitorom :) Mindig használom, ha van egy játékban, mert felesleges, hogy a menükbe 600 fps-em legyen és pörögjön a VGA a semmin.

Egyébként minden játékban alap kéne, hogy legyen, mert a driveres fps limiter nem egy szép megoldás. A játék limitere magát a motort fogja vissza, ami így tökéletesen konstans frametime-ot fog adni.

[ Szerkesztve ]

(#29990) proci985 válasza rup1u5 (#29988) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

3900Xnel annyival nem gyorsabb az 5900x / 5950x. meg iden kb minden masra kellett a penz :B

egyebkent felesleges, RTn jellemzoen majdnem folyamatosan GPUlimitem van.

PuMbA: 60ra lehuzhatnad a frissitest, akkor nem lenne problema az ingadozassal. AMD cool n quiet egyebkent kifejezetten jo munkat vegez.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#29991) CJ4567 válasza PuMbA (#29989) üzenetére


CJ4567
veterán

"A játék limitere magát a motort fogja vissza, ami így tökéletesen konstans frametime-ot fog adni." Sajnos annyi játékban van olyan FPS limiter, ami nem ad konstans frametime-ot, hogy inkább a driverét használom, mert az bizonyítottan konstans. :) Meg a legtöbben nem te állítod be, hogy mennyire limitáljon, hanem előre beállított értékek vannak, Freesync mellé pl. a legtöbb játékban nem állítható be 140FPS korlát, csak 144.

proci985: Freesync + driveres vsync-el messze nem annyira feltűnő az ingadozás, mint alapjáraton.

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#29992) proci985 válasza CJ4567 (#29991) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

kozvetlenul corpo center es badlands kozott ugralva erezni, hogy duplazodik az fps, de egyebkent kb jol meg van oldva.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#29993) PuMbA válasza CJ4567 (#29991) üzenetére


PuMbA
titán

Nekem bejöttek a játékban található limiterek, bár valószínűleg olyan játékokat néztem, ahol ezt muszáj jól megoldani pl. Valorant, ami egy esport játék, tehát nem csinálhatják meg rosszul :) Azt tudom, hogy például a pro gamerek is limiterrel játszanak több nagy bajnokságban, League of Legends-et például 144-re limitálva tolják.

Egyébként ezt a 140fps-re korlátozást 144Hz esetént se értem. Olvastam róla sokat, de a gyakorlatban nem látok gondot, mert 144-re van korlátozva én nem látok semmiféle képszakadást, törést vagy lagot. Vajsima minden pillanatban. A vsync-et is írják, de azt sem értem, hogy minek kellene rákapcsolnom, mikor nélküle sincs probléma.

proci985: Az 1440p-re emelt felbontásnál maradtam. Így 60-75 fps között mozgok.

[ Szerkesztve ]

(#29995) CJ4567 válasza PuMbA (#29993) üzenetére


CJ4567
veterán

Ha 140-re korlátozod az FPS-ed 144Hz esetén, akkor sose éred el azt a pontot, ahol kikapcsol az adaptív sync. :) Driveres vsync nélkül, simán bekapcsolt adaptív sync-el simán előfordulhat képtörés, pl. a Horizon játékok térképe úgy néz ki, mintha ketté lenne vágva a monitor, annyira durván törik vsync nélkül. Meg a folyamatossághoz is hozzátesz, és amíg nem éred el a monitor maximumát, addig input laghoz se tesz hozzá.

A bajnokságokban gondolom azért játszanak limiterrel, hogy teljesen fair legyen mindenkinek.

No Sana No Life

(#29996) Jorus válasza PuMbA (#29976) üzenetére


Jorus
nagyúr

75 cm-en használt 49"-es 16:9-es monitornál mi az ajánlott FOV kb 4k-ban?

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#29997) pandras83


pandras83
senior tag

szépen kifejtve, hogy miért lehet sokkal beleélősebb vr-ban a cp

Cyberfuck Patchrunner

(#29998) PuMbA válasza Jorus (#29996) üzenetére


PuMbA
titán

Nem tudom így, de a monitorod előtt ülve kiszámolhatod könnyen. Ugye a szemed lát 170-180 fokban és meg kell nézned, hogy ebből a monitorod két széle mekkora szöget zár be a te nézési távolságodból.

[ Szerkesztve ]

(#29999) ScomComputer


ScomComputer
veterán

(#30000) PuMbA válasza ScomComputer (#29999) üzenetére


PuMbA
titán

Hát ez sokkal csúnyább a Cyberpunk 2077-nél :) Ezek szerint ő nem játszott a játékkal.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.