Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59

LOGOUT.hu


__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30901) sixpak válasza Jojosi (#30899) üzenetére


sixpak
nagyúr

Köszönöm. :R

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#30902) Gave


Gave
addikt

Ez az NPC scaling meg a top minőségű loot eső.. :U

Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people

(#30903) freeknight válasza sixpak (#30898) üzenetére


freeknight
őstag

"Több mint 400 órát beleraktam és teljesen elkerültek az ilyen és hasonló szarságok, nem örülök ennek most."
De szerencsés vagy :D . Én már úgy játszom hogy rajta van a kezem a load gombon fél szemmel meg folyton azt figyelem, milyen bug ragadhatott be :DDD .
Ebben a végigjátszásban most az volt, hogy beragadt a minimap a jobb felső sarokba.
Három eddigi végigjátszás során volt eddig:
Beragadt küldetésleírás, a jobb sarokban.
Bereagadt időjárás.
Beragadt zene.

A második a legalattomosabb, egyszer 2 óra telt el, mire észrevettem, hogy örökre esik az eső, az ominózus küldi előtt kb 1 órával volt mentésem, ez a playtime kuka, de még jó, hogy feltűnt. Azóta ha bármi más időjárás van szikrázó napsütésnél, már remegve várom a küldi végét, és azonnal pörgetem is az időt előre 24 órával :DDD . Jobb biztosra menni.
A beragadt zene meg azért volt jó, mert mindhárom végigjátszásom során előfordult random ncpd scanner melóknál, tehát éveken át fennált a hiba. Mikor először találkoztam ezzel, kicsit fura volt, hogy az egyik panam küldinél is kint a pusztában beszélgetve halkan szól a valentino zene :DDD . Ezt most úgy tűnik, végre valahára javították, a combat zenék teljesen máshogy viselkednek, gyakran még küldi közben is elhallgatnak, ha nincs a pár méteres körzetedben ellenség.
Mondjuk modokkal szerencsére szokott lenni megoldás, nálam ez sajnos nem játszik, mert geforce now-n tolom, úgyhogy nagyon odafigyelek minden ilyen gyanús beragadó szarra mindig.

[ Szerkesztve ]

(#30904) Peace válasza Gave (#30902) üzenetére


Peace
nagyúr

Úgy szórja a loot-ot a PL, mint állat. Csak nagyjából hiába, mert olyan szinten mocskos brutális a karim, hogy semmi nem állítja meg legnehezebb nehézségen. A 3 fegyverem már ezer éve megvan, ennél jobbak nem fognak esni már. :( Pedig jó lett volna egy 6. fokozat, valami hiperszuper extra exotic fegyverek!

(#30905) genndy válasza nubreed (#30887) üzenetére


genndy
addikt

El tudod kezdeni csak a PL-t is a menüben, mint ahogy a Witcherben voltak a DLC-k. Akkor ki tudod próbálni az újdonságokat is, de nem kell elölről kezdeni.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#30906) tibaimp


tibaimp
nagyúr

Mikor jön a 2.1-es javítás? ;]

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#30907) Semin válasza tasiadam (#30900) üzenetére


Semin
senior tag

Valami ilyesmi egy Synapse Burnout Overdrive build : [link]
(Difficulty is very hard)

[ Szerkesztve ]

(#30908) nincsnév007 válasza JoeCockBill (#30889) üzenetére


nincsnév007
őstag

Na ezt megnézem. Asszem pont most nem vettem meg szerencsétlent :D

(#30909) tasiadam válasza Semin (#30907) üzenetére


tasiadam
veterán

RAM helyett saját HP-t degradálja? lol

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#30910) Gave válasza Peace (#30904) üzenetére


Gave
addikt

Nekem ezzel a PL-el kicsit ilyen "mikor lesz jó?" érzésem van eddig, remélem később feljavul mert ez eddig rpg szinten is komoly hátralépés az alapjátékhoz képest.

Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people

(#30911) Semin válasza tasiadam (#30909) üzenetére


Semin
senior tag

A titok a HP regen fenntartása = végtelen RAM :)
És most ezt képzeld el azzal a sebzéssel amit fent képként mutattam ... 25-40k folyamatos sebzés.

[ Szerkesztve ]

(#30912) skL86


skL86
tag

Sziasztok, most kezdtem a játékot, van vmi összefoglaló a játékról amiben részletezik az alapvető okosságokat, jótanácsokat, trükköket?
A nehézségi fokozatok miben különböznek egymástól, magasabb hp az ellefeleknek?

(#30913) proci985 válasza Semin (#30907) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

bossokat ez nem tudom hogy viszi le

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#30914) Gave válasza Gave (#30910) üzenetére


Gave
addikt

Cserében van mario, call of duty, grand theft auto, nfs heat, az első két órában :D.

skL86: ami van hozzá az szvsz elavult lesz, szerintem normálon bőven lehet benne hibázni-javítani, hogy játék közben ki tudd ismerni. 2.0 egyik előnye, hogy kb csak mész és a játék ad mindent <-> hátránya, hogy ezzel szerintem kiveszi az élményt azoknak akinek addig jó a játék amég feltérképezik.

Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people

(#30915) Semin válasza proci985 (#30913) üzenetére


Semin
senior tag

Nézted a sebzést? Elég gyorsan ;)

(#30916) tibaimp


tibaimp
nagyúr

Most vettem észre, hogy a DLC miatt, amit még meg sem vettem, a Steam-en megjelent 13 új achievement!

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#30917) freeknight válasza proci985 (#30913) üzenetére


freeknight
őstag

Nem tudom ez a hekkelgetős dolog sosem adta, 1.0-ban tény hogy iszonyat op volt (de egyébként más is tudott az lenni), de maga hogy folyton leállítgatom a játékmenetet és listából válogatok quickhekkeket, meg a folytonos ugyanolyan puzzle-ok megoldása se volt szimpatikus. Egyszer vittem intelligenciára épült karaktert, valahogy sose volt jó semmire. Harcra brutál gyengusz (volt akkor), lényegében volt 2 ultimate quickhack, ami perkkel továbbterjedt, szóval 4 ellenséget tudtál kicsinálni, utána bujkálás míg cd lejár. A többi sebző hack inkább egyéb sebzés kiegészítésére szolgált - lore szerint ugye ez a monoszál, na de a monoszálas build meg sokkal jobban működött alapból is (1.6 után biztosan), ha kukáztad az intelligenciát teljesen, helyére meg bodyt raktál. Ez a megoldás azért is volt jó, mert ha akartad, lopakodásra is teljesen használható volt. Az elején hiányzott a kiberdekk, de egyébként hamar hozzászokott az ember hogy kikerülje a kamerákat, vagy megkeresse a kamerás szobát először. A sandy meg egy monoszálas buildnél sokkal jobb bármilyen quickhecknél.

Én reméltem, hogy a 2.0-ban kicsit hegyeznek a hacker buildeken, hát nem nagyon sikerült, pláne így a felpumpált very hard fokozattal. Szerintem az lenne egy működőképes megoldás (mivel már tudsz 3 darab fullos 20-as tulajdonságot rakni), hogy skippeled a cool ágat, helyette megy a body, hogy valamennyire védve legyél. Viszont ami kötelező meg a tech, mert very hardon páncél nélkül halott vagy, na az nem fog beférni. Persze 18 tulajdonságpont oda teljesen elég, de a 2.0-ban inkább a perk pontokkal van bajban az ember, az lesz a kevés.
Az is érdekes, hogy eddig a cool volt eddig úgymond egy kötelező ág minden buildhez, a kritikus sebzés buffok miatt, na ezt most nerfelték a földig, tehát a coolnak úgy momentán semmi haszna (lopakodás tökéletesen megy 3 cool ponttal nekem, hála az új optikai kibervereknek), helyette sajnos megint lett egy úgymond kötelező ág, ez pedig a tech.

Nekem amúgy very hardon az újrabalanszolt közelharci tompafegyveres Gorilla vagy David build nagyon bejön, 35-ös szint után már gyerekjáték. Persze oda kell figyelni, hogy toljad a vérpumpát, mert kb 5 lövés így is kifektet, szóval nem lehetsz óvatlan, de már nincs az a folyamatos save-reload mint 35-ös szint alatt.
Egyébként hiába ígérték, a shotgunokat se sikerült annyira buffolni, elmenni elmegy pár lövésre, ha lemerült a stamina, de nem az igazi. De igazából a többi lőfegyver sem.
Ahogy látom ugyanúgy melee orientált a játék most is, mint 1.6 idejében, ezen semmit sem sikerült változtatni, és ez azért elég szomorú.

(#30918) dezfafara81


dezfafara81
csendes tag

Sziasztok!
Érdemes már elkezdeni PS5-ön a Cyberpunk 2077 Phantom Liberty-t? Már 1x végigvittem régen, de halogatom a bugok miatt... Meg gondolkozok, hogy érdemes-e új karaktert indítani vagy nem gond a régit folytatni... Végigvitte már valaki, nincs olyan hiba, amely miatt nem lehet továbbmenni? Illetve mennyi lett így együtt a játék teljes mérete?
Köszönöm előre is!

(#30919) CJ4567 válasza Gave (#30902) üzenetére


CJ4567
veterán

Sokkal inkább ez, mint az eddigi fix szintek, és ahhoz kötött loot.

Freeknight: Láttad, hogy a cool ág mennyire tudja buffolni a sebzésed, ha eldobható fegyverekkel, vagy pisztolyokkal, precision rifle-kkel, mesterlövészekkel vagy revolverekkel játszol? Minden, csak nem haszontalan.

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#30920) proci985 válasza Semin (#30915) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

robotokra mintha ez a quickhack nem mukodne

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#30921) cintula187


cintula187
addikt

-

[ Szerkesztve ]

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#30922) proci985 válasza freeknight (#30917) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

20 int, 16 body, 20 tech, 15 cool, 5 reflex. reflexre 4 pont eleg lett volna, de igazabol igy nagyon mire nincs ertelme rakni.

Body nagyon kell tobb HP miatt, de igazabol nincs eleg perk nagyon rakni az offenziv reszere, 20 pontnak pedig nincs ertelme. cool remek szinergiat ad a Raetsu + Breakthrough melle, amik jellemzoen akkor kellenek, ha nem tudsz hackelni.

tech cyberware miatt kell nagyon.

az nagyon erzodik, hogy kb az osszes vedelmi perk ki lett veve, plusz eltuntek az immunitast ado betetek.

fo problema az, hogy a necces ellenfelek szinte kivetel nelkul robotok, vagy kb immunisok a hackek felere.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#30923) nincsnév007


nincsnév007
őstag

hamarosan érkezik egy patch

(#30924) tasiadam


tasiadam
veterán

[link] akutál :D

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#30925) Semin válasza proci985 (#30920) üzenetére


Semin
senior tag

A Chimera-t is ezzel öltem, tökéletesen működik robotokra. Csak a fertőző (bio) hack nem megy robotra, de az kb semmire nem jó ezzel a buildel.
szerk:
Bossoknál inkább az szokott lenni a probléma, hogy nagyon megugrik a heckek költsége. Na ez az overdrive használatával megoldódik.

[ Szerkesztve ]

(#30926) proci985 válasza Semin (#30925) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

a chimera very hardon ment le?

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#30927) sixpak válasza Jojosi (#30899) üzenetére


sixpak
nagyúr

Sajnos ez a mod sem oldotta meg, a szemem kifolyik, vibrál, remeg a kép, köszi azért. :R
Megpróbálom a refundot, csatolok képeket, leírom a bánatomat és hogy a dlc-hez még csak hozzá sem szagoltam, talán visszaadják a pénzem, aztán megyek vissza Starfield-be. :K

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#30928) PuMbA válasza sixpak (#30927) üzenetére


PuMbA
titán

Patch 2.01 coming soon

"The distorted effect caused by selecting a specific dialogue option when talking to Johnny at the end of Automatic Love will no longer persist on the screen."

Szerintem ez javítani fogja. Konklúzió: nem szabadott volna elölről kezdeni a játékot ;]

[ Szerkesztve ]

(#30929) omfgk válasza PuMbA (#30928) üzenetére


omfgk
addikt

V will no longer die in The Heist by falling through the elevator when riding to the 42nd floor with low FPS.

Ezzel nem találkoztam, de jó élmény lehetett. :))

(#30930) Semin válasza proci985 (#30926) üzenetére


Semin
senior tag

Igen. :K Soha nem játszottam alacsonyabb fokozaton.

(#30931) freeknight válasza CJ4567 (#30919) üzenetére


freeknight
őstag

Igen láttam, aki kifejezetten ilyen fegyverekkel akar lődözni, annak teljesen jó, csak éppen az intelligenciával együtt nem jó, mert kevés lesz a pont, mivel most már very hardon a tech ág legalább 15-ösre húzása kötelező, és kellenek perk pontok is, inkább az lesz a szűk keresztmetszet.
Egyébként a pisztolyok eléggé nerfelve lettek, még akkor is, ha célzottan raksz rá pontokat, a cyberpunk dinamikájába én meg sose találtam beleillőnek a snipereket. Na azt még a hackelésnél is kevesebbet használtam. Hiába nagy az open world, a harcok általában szűk helyeken játszódnak, sok fedezékkel, és állandóan nyomul rád az enemy. Ha van ellenséges sniper, akkor vagy a harc előtt megkerülöm, és őt végzem ki először, vagy sandyvel és double jumppal odarohanok hozzá.
Mindez persze very hardra vonatkozik, normalon és hardon eddig is és most is kb mindegy mit használsz.

(#30932) omfgk válasza freeknight (#30931) üzenetére


omfgk
addikt

Pisztoly buildnél a focus-hoz tartozó lassítás az amitől elkezd működni a dolog.

(#30933) freeknight válasza proci985 (#30922) üzenetére


freeknight
őstag

Ezt én is így látom, most már skill pontod rengeteg van, és pl tech esetében elég oda 15 is, meg van, hogy egy buildbe nem szükséges a legfelső perkek, viszont a perk pont meg baromi kevés. A kötelező kiberveres/regenes ágak mellé nem nagy fér bele, max egyfajta fegyver, az intelligenciás buildre meg alapból sok perk pontot el kell szórni.
Ehhez képest pl a blunt fegyverekre kell kb 10 pont, és op vagy, a többi mehet a védelemre. Plusz ez kényelmesen közel van a regen illetve adrenalin ághoz, így ki tudod rakni a Ripple Effectet, ami iszonyatosan sokat segít a túlélésben. Sebzed, stunnolod az ellenfeleket, és gyógyulsz is. A Ripple Effect kb plusz 2-3 vérpumpa töltet, és ez nagyon nem mindegy very hardon.

Egyébként az a vicc, hogy very hardon még fullra a kiberverekre fejlesztve is borzasztóan szűk a kiberpszichó-keret, vagy micsoda, talán most 50-es szinten már eljutok oda, hogy megfelelő páncélzat mellett minden kibervert be tudtam rakni amit szerettem volna, de pl a második szív még így se fér be jelenleg, nem tudom, a végére meglesz-e.
Persze ott van az Edgerunner skill, amitől átmehetsz kiberpszichóba, és van plusz 50 pontod, de nekem az túl kiszámíthatatlanul aktiválódik, very hardra ez így nudli. És még elég sok életpontot is be kell áldozni hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#30934) sixpak válasza PuMbA (#30928) üzenetére


sixpak
nagyúr

Köszi.
Mindegy, visszamentem a részhez, ahol a "rossz" választ adtam Silverhand-nek és most jó...de most ollózhatok megint Meredith-el. :D

Szerk.: mikor mehetek a dlc-re?
Csak a Voodoo Boys szál után?

[ Szerkesztve ]

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#30935) freeknight válasza sixpak (#30934) üzenetére


freeknight
őstag

Igen, de én igazából 40-es szint alatt nem ajánlom, elég sok halálfejes ellenség van a dlc-s küldetésekben.

(#30936) sixpak válasza freeknight (#30935) üzenetére


sixpak
nagyúr

Értem, köszi....az még messze van, de már nagyon mennék. :)

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#30937) freeknight válasza sixpak (#30936) üzenetére


freeknight
őstag

Végülis mehetsz is, kötelezettséggel nem jár, az első (elég hosszú) küldit letolod utána szabadon csinálhatod akár keverve az alapjátékkal, nincs egymástól elválasztva a kettő.
Meg igazából ez a javaslat is csak very hard fokozatra vonatkozik, ha most sem okoznak problémát a halálfejes ellenfelek, akkor hajrá :D

(#30938) PuMbA


PuMbA
titán

Hát jól kinyírták a lopakodós / revolveres karakterem a 2.0-ával. A Phantom Liberty eleje fele már 8 ellenség egyszerre megrohamoz úgy, hogy körbevesznek és felülről mesterlövészek figyelnek. Tök mindegy mit csinálok 50-es szinten az eddigi legerősebb motyókkal, nem tudom túlélni Hard fokozaton. Egy agyatlan hent játékot csináltak belőle....

[ Szerkesztve ]

(#30939) sixpak válasza freeknight (#30937) üzenetére


sixpak
nagyúr

Köszönöm, így fogok tenni akkor. :D
Hard-on tolom, talán nem lesz gond.

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#30940) Gave válasza sixpak (#30939) üzenetére


Gave
addikt

Én is hardon játszok, a szkriptelt helyeken volt csak nehezebb szerintem eddig, az alap ellenfelek még így is könnyűek, a scriptesek viszont itt-ott már a szenyóság kategória :D.

Taktikás karakterek futhatnak majd az életükért pár helyen.

Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people

(#30941) CJ4567 válasza PuMbA (#30938) üzenetére


CJ4567
veterán

Revolverre már nem lehet hangtompítót tenni, szóval sima pisztolyt kell használnod. Viszont lopakodva, a cool ággal + jó kiberverrel olyan erősek lesznek, hogy nem igazán okoz gondot, a Pride egy jól irányzott fejlövéssel mindent megold. :) Sandevistan borzasztóan erős lopakodásra is btw :DDD

No Sana No Life

(#30942) PuMbA válasza CJ4567 (#30941) üzenetére


PuMbA
titán

Kösz az infót. Értem, valamit kieszközölök, hogy erősebb legyek :) Cool ágam maximumra van tolva perkekkel, de a közelről késsel fejbe dobás sajnos már nem ad azonnali halált több esetben. Sandevistan kilőve, mert csak armor cyberware jöhet. Nulla birizga nélkül játszottam az alapjátékban is, most az armor miatt pedig muszáj voltam használni őket, hiszen a ruha már nem ad.

[ Szerkesztve ]

(#30943) Semin válasza proci985 (#30920) üzenetére


Semin
senior tag

Kerestem neked egy koponyás mechat temészetesen 1 skill. [kép] [kép] [kép]
(közben persze átterjedt a mellette álló őrre is :) )

[ Szerkesztve ]

(#30944) Gave


Gave
addikt

DLC előtt érdemes beszerezni egy kétkerekűt :D.

PuMbA: a tematikus armor/ruha, pl military mellény és sisak ad még armort, azokat érdemes elrakni, nagyon sok az ingyen ruha a DLC-ben.

[ Szerkesztve ]

Here? For folks like us? Wrong city.., wrong people

(#30945) freeknight


freeknight
őstag

Na elbuktam Scorpion temetését... Nem is tudtam hogy time sensitive küldi, eddig úgy emlékeztem, hogy a tábor költözése után is elérhető. Azt hittem csak a hullámvasutas az egyetlen missable küldetés.

[ Szerkesztve ]

(#30946) Peace válasza freeknight (#30935) üzenetére


Peace
nagyúr

55-ön is akad halálfejes bőven PL-ben. De vicc az egész, very hard-on seregeket darálok be. Esélyük sincs. Valami félelmetesen brutális lett a karakterem, ezt a 3. végigjátszást élvezem a legjobban!!!

(#30947) nincsnév007 válasza Peace (#30946) üzenetére


nincsnév007
őstag

nem tudom mit csinálok rosszul de,én 47-en, 20-as intelligencia és azon belül is majdnem szinte mindent már kihuztam, darálok a hackel, meg okos fegyverekkel, de hardon egy rossz mozdulat és már halok is.

(#30948) freeknight válasza Peace (#30946) üzenetére


freeknight
őstag

A szinttel nem változik a számuk, a halálfejes már nem azt jelenti, mint régen, tehát hogy sokkal magasabb szintű nálad, hanem simán csak egy erősebb ellenfél. És igen, a PL-ben van belőlük bőven :DDD

(#30949) freeknight válasza nincsnév007 (#30947) üzenetére


freeknight
őstag

Ezt épp fentebb tárgyaltuk, borzasztóan gyengék jelenleg a netrunner/intelligencia alapú buildek very hardra. Akkor ezek szerint hardon sem túl acélosak. Úgyhogy a hiba valószínűleg nem benned lesz

[ Szerkesztve ]

(#30950) Peace válasza freeknight (#30948) üzenetére


Peace
nagyúr

Ohh, én azt hittem magasabb szintet jelent még mindig. :D

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.