Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#801) RefeeZ


RefeeZ
tag

nézzétek már a kis max gurut:D amúgy grat télleg h 2 progit így egyszerre csinálsz és ''tanítasz'' ;) :D bár vszínű ami itt a legtöbb embernek kell azt hamar feleleveníted:D ha nem megy akkor marad Balika Mulder Nyúltáp TrollBalint -akit nem láttunk már egy jóideje -asszem nincs nete:/ - vagy vki más:D -és bárkiben felmerülhet ugye a kérdés hogy ezt mind miért írtam ide.....azért mert SAJT....;) kis off nem árt:D

(#802) Menthirist


Menthirist
veterán

Mondtam, hogy van bennem egy fél év MAX... Szóval tudok még egys-mást :D
Bővebben: link
Bővebben: link

Csak két gyors render... semmi állítgatás, netes töltött shaderrel...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#803) ko! válasza Menthirist (#660) üzenetére


ko!
csendes tag

Kössz segítséget!!! Most már oké thx:R

ko

(#804) Silencer83 válasza Menthirist (#802) üzenetére


Silencer83
addikt

huu grat., iszonyat süt a felni;)!
olyan antracites a fénye, nekem ezek a kedvenceim...!
egyébként ez egy készülőfélben lévő projekt / autó:D / felnije, v csak úgy csináltad?!
ha autó lesz, már alig várom:D!

(#805) Menthirist válasza Silencer83 (#804) üzenetére


Menthirist
veterán

Hát tényleg, te új vagy it... :D Szóval ez egy valós kocsihoz lesz majd... Csináltam még régebben egy BMW M5 E60-at, csak sok helyen nem lettem elégedett, így később gondoltam, szabadidőmben csinálgatom majd a remake-jét. Ám ezúttal nem normál utcai változatot akarok, hanem tuningoltat. Na a tuning viszont saját kitaláció lesz... Meg majd dobok rá céges logókat is, esetleg ha nagyon sok időm, energiám, kedvem és referenciaképem lesz, akkor talán még motort is kap :D Néhol azomban igyekszem majd valódi márkák tuningalkatrészeit felhasználni. Szóval majd lesz egy egyedi Sparco-s/Edelbrock-os/NOS-os/egyébmásmárkás tuning BMW M% E60 lesz... Majd valamikor :D Mert emellett csinálnunk kellene a programunkat (amit most minden csapattagom hanyagol egy ideje... úgy látszik, nekem kell összecsődíteni megint egy meetinget). A progi egy 3D-s motorral ellátott shot em up lesz... Noha a játék közben felülnézetes lesz, de a pályák végén illetve spec. esetekben forogni fog a kamera, illetve pályák közt a hangárokban (több is lesz, mind egyedi) lehet, hogy maga a megjelenítés is Engine-es lesz... Szóval 2 játszható faj, jó történet, sok ellenfél, sok pálya (több száz. sőt, egyenlőre olyan 4-600-at tervezünk), vásárlási lehetőség, sok upgrade, fegyver...stb... Szóval jó lesz, csak csinálnánk már. Most ugyanis még a tervezési szakaszban vagyunk, vagyuk annyira józan gondolkodásuak (illetve van tapasztalatunk a szakdogánk miatt), hogy tudjuk, mindennek papíron kell előtte lennie, és csak utána lehet belekezdeni... Szóval minden saját fejlesztés lesz, a programozók a motort C-ben írják, meg minden mást is, én Maya-ban dolgozok, illetve lehet, hogy lesz segítségem is, főleg textúrázás terén. Van Concept artistunk, vele karöltve dolgozom ki a designt, illetve mindenkinek van persze beleszólása... Eddig 3 központi, 1 kicsit mellékes és vagy 2-3 esetleges tagja van a ''cégnek'':D. Így van 1 programozó, egy Concept Artist és én a központban, egy programozó, akivel régen beszéltem, de elvileg ő csinálná a motort, illetve egy srác, aki történetet ígért, egy hangtechnikus, aki nagyon nem biztos, hogy tud segíteni, illetve még textúrázó, és egy modellező., ők szintén nem biztosak... :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#806) Nyúltáp válasza Menthirist (#802) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

jó a shader felnin:C

két képen más anyagot használsz, vagy csak a skylight miatt van az első képen az a kékes beütés?
Ha más a shader, akkor első szerintem jobb.

RefeeZ: Gondolom, egy valós autóhoz modellezted felnit...viszont vhogy a formavilága nekem idegen....nemistom..inkább egy fjúcsör, picit toon-os kocsin tudnám elképzelni. Gondolom ilyen hasraütés szerűen ment, de szerintem böngéssz át néhány referencia fotót, úgy sokkal jobban fog menni.
DE mondom, a formája nem jó egy valós kocsihoz, attól még nagyon szépen le van ez modellezve, meg technikailag semmi bibi (csak shader, de azt már mondta Menthirist).:C

néhány link:
Bővebben: link - sok is, jó is, és ráadásul még magyar is. Legelső tut-os oldal amit anno találtam, nagyon jó gyakorlatokkal. Sajnos már bedöglött az oldal, nem frissítik, de attól még nagyon is hasznos.

Bővebben: link - anyagszerkesztővel foglalkozik, találtam már eccer vhun egy részeltesebbet is, de talán ez is segít megoldani pár problémát.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#807) Menthirist


Menthirist
veterán

Höhöhöh... Ez szerintem tetszeni fog többeknek, főleg Ref-nek :D
Tegnap beszéltük vele, hogy a 3D-palace-es Cris tök jó fej... Laza, meg jól is csinálja a dolgát... Szerintem emiatt ez is tetszeni fog neki :D

Ő Jeremy Engelman, és a kép a Gnomon Rendering II videójának elejéből lett kikapva... :D
4-5x kezdi el a videót, úgy értem, elmondja a bevezető szöveget, majd sötét, elmondja megint, most máshogy...stb... És vagy 5x elmondja... Ez asszem a 4. :D
Bővebben: link
Bővebben: link


Nyúltáp: Nos a shader más... Maya-ban amúgy sincs skylight :D kézzel kell létrehozni :D
Szóval más shader, az első egy kékes króm, míg a második egy ezüst... De valószínű, hogy amire oda jut a modell, addigra sajátot kell majd csinálni, mert nekem egyik sem tetszik igazán... Egyébként ref felniével kapcsolatban igazad van... Én is most lementem szörpöt venni (mert szörpi rulz foreva), meg kávét (ref megint örül :D) meg fonott kalácsot, hogy reggelizzek, és útközben leálltam egy kocsinál, mert jó volt a felnije... Persze hogy nem volt nálam a fényképezőgépem :D Mint a multkor... Angol tanártól jövök, és előttem parkolt egy BMW 645CI... Ami ugye az E63 !!! Én meg E60-at csinálok... Egész ózdon egy van, és naná, hogy akkor sem volt nálam a fényképező... :(((:(((:(((

[Szerkesztve]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#808) Nyúltáp válasza Menthirist (#807) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

hehe, kalóriaszegény norbiféle álomdiéta:DDD

ui.: azért elég szarul van felszerelve szegény arc:O nekem mér nincs ilyen??

ui.2.: szörptől fosok....

:DD

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#809) Menthirist


Menthirist
veterán

érdemes megnézni nyultáp 3d sns-es linkjében a filmeket is... Én most épp a Bogár életét olvasom, és hüledezek (pedig engem annyira nem könnyű megdöbbenteni :D). Szóval az addig okés, hogy a Toy Story esetén 300 procival számolták ki a képeket, ebben meg 1000-rel, és mind az 1000 olyan 4-5x gyorsabb volt, mint az elődje... De hogy az a RIB file, amiben a Renderman tárolja a jelenetek leírását, textúráját meg miegyebet, szóval az volt
1,5 GIGA / FRAME!!!!! LOL... 87 perces a film, ami ha pontosan ennyi, akkor 125 280 frame, ami 183,5 Terra!!! :D

UI: Én nem :D

Mellesleg mögötte (pont takarja) egy olyan Mac van, ami így kinézetre olyan 20'' feletti de talán még nagyobb 16:9 szerű TFT-vel van felszerelve

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#810) ko!


ko!
csendes tag

Hogy tom egy előzőleg megycsinált tárgyat egy új másik tárgy mellé berakni két különbözö lapról mert másolással nem lehet???

ko

(#811) Menthirist


Menthirist
veterán

Két új kép:
Bővebben: link
Bővebben: link

Ko: nem értem a kérdésed

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#812) Silencer83 válasza Menthirist (#811) üzenetére


Silencer83
addikt

grat.! igényes munka, nálam 10-ből 11pont;):C

(#813) RefeeZ


RefeeZ
tag

ololol Menthi:DD cool:D gyengén lehet ez az arc is idióta,de nem látom előtte a vodka-martinit...se a kólát...nem is cigizik:(:(:((:( :D:D:D:DD:DDD

Nyúltáp : köszi tőled is a kritikát;)


[Szerkesztve]

(#814) Menthirist


Menthirist
veterán

Jaja, jó fej, de tanít is rendesen :D

NA megcsináltam megint a videótutor intróját... Sajna ez nagyobb lett, majd 8 megás, de mindegy... Még benne vagyok a 4 mega / perces határban, amit eddig néztem... Meg ugye ez nem 800x600-as most, hanem 1024x819-es... Na majd este feldobom...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#815) ko!


ko!
csendes tag

VAlak segitsen!! Elállítotttam valamit!! Mozgatásnál nem jelennek meg a nyilak amivel tom mozgatni a tárgyakat és sellect and rotate nél sincs nyíl és igy elég nehéz csinálni valamit!! MIT állítottam el??:F:Y:((

ko

(#816) op9 válasza ko! (#815) üzenetére


op9
aktív tag

Hali!

Nem tom, de ekkora véletlent....
Nekem 4 órája történt ilyen először (és remélem utoljára)...
Annyi tartozik a történethez, hogy a billentyűzeten keresztül ment a fülhalesz, és az Alt+W kombinációnál vszínű a zsinornak köszönhetően (meg persze nekem) más is benyomódott. Néztem a gyorsbillenyűket, és az Axis Constraints az Alt+D (Alt+F3) bill lehetett az, de nem segített. a Grid and Snap Settings Options fülében lehet egyébként bepipálni. (Vagy Customize=>Show UI=>Show Floating Toolbars) De ez nem állította vissza. Néztem a Help-et, és ott is csak ezt az Axis Constraints-et találtam. Pedig a helpben írja, hogy a nyilakat az F5, F6, F7, F8-cal lehet váltogatni, és úgy is van. Próbáld csak ki. De hiába kapcsolom ki, nem vált vissza, legalábbis nekem nem tette. Majd nyomtam egy Revert to Startup Layout-ot, de nem használt. Kerestem valami Reset Settings félét, de nem találtam. Maradt az újratelepítés. De figyelj, h uninstall után töröld a könyvtárat is, feltéve ha nem abba dolgozol, mert meghagyja a beállítás fájljait, és azokat (intelligens módon) nem írja felül.
Nekem csak így sikerült visszanyernem az eredeti állapotot. Majd mazohista módon kipróbáltam újra az Alt+D-t, meg kapcsolgattam egérrel is az Options-nál, de semmi. Szal sztem vmi bug lehet.

Még annyit megpróbálhatnál, hogy a telepítő CD autorun-jánál kipróbálod a Repair funkciót. Ezt későn vettem észre.

Üdv!

How Bad Do You Want It?

(#817) Menthirist


Menthirist
veterán

Nos a mai este csak a feltötltéshez van erőm, zuhanok is az ágyba...
Na tutor intrója:
Bővebben: link

MAjd mondjatok véleményt

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#818) MUŁĐER válasza ko! (#815) üzenetére


MUŁĐER
addikt

Customize/Preferences/Gizmos/Transform Gizmos (legfölül) és ott kattintsd be hogy ON...nálam is kikapcsolt néha régebben...

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#819) ko!


ko!
csendes tag

Kössz MUlder sikerült!! Már nagyon idegesítettt az a szar!! THX:R

ko

(#820) ko!


ko!
csendes tag

VAlaki nem tudja meg mondani h egy előre elkészített tárgyat amit egy másik lapon csinltam aazt h tudom berakni egy másik lapra mert se másolni se importálni nem lehet!! Importálásnál azt irja ki h nem megfelelő a fájl formátum de ha megnázem a tuljdonsgokba ott mind a kettőnek ugyan olyan a formátuma!!:((

ko

(#821) Nyúltáp válasza Menthirist (#809) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

computer graphics magazinban vót valamikó egy cikk az sgi adattároló szervereiről.
Ott írtak ilyesmit, hogy egy közepes produkció napi adattermelése simán elérheti az 1TB-ot is:Y

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#822) Nyúltáp válasza ko! (#820) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

arra gondolsz, hogy csinálsz plö egy modellt,elmented, majd azt egy másik jelenetbe szeretnéd beilleszteni?
ha egen, akkor a file/merge-el próbáld, ne import-al.


kis haszos info:
Ha azt szeretnétek, hogy max kiírja épp hány fps-el megy viewport.
3dsmax.ini fileban [Performance] után biggyeszétek oda ShowFPS=1

A legalsó sávban keressétek majd fps értékeket.

[Szerkesztve]

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#823) ko! válasza Nyúltáp (#822) üzenetére


ko!
csendes tag

Köszike sikerült ezzel sokat segítetél nem kell újra megcsinálnom!!!:C:C

:R:R:R:R :R :R :R:R:R

ko

(#824) Menthirist


Menthirist
veterán

Az intrómról semmi? :( :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#825) RefeeZ


RefeeZ
tag

nah de alap :D megnéztem nekem teccik,meg hogy nyolcvan akárhányszor nekiálltál külön dícséretes;) - egyebet nem mondhatok :D:D:D:DD - szal várjuk őket ;)

(#826) op9 válasza MUŁĐER (#818) üzenetére


op9
aktív tag

Köszi, h nem hagytad, h rám halgasson :)!
(maradtam volna csendben, mint eddig :) )

Üdv!

How Bad Do You Want It?

(#827) MUŁĐER válasza op9 (#826) üzenetére


MUŁĐER
addikt

ugyan:) én is először újra akartam rakni, de mivel lusta voltam rá inkább vért pisilve megkerestem mi a franc állítódott el:DDD

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#828) Menthirist


Menthirist
veterán

Nem tetszett a felni, amit csináltam, így csináltam egy másikat... Ez most épp tetszik :D
Bővebben: link
Bővebben: link

Vélemény?

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#829) RefeeZ


RefeeZ
tag

ebszolútli gúd i szink! bár ezt már megbeszéltük;)P
többiek ti épp min ügyködtök,ha szabad kérdeznem...és ha már itt tartunk akkor hogy haladtok vele?;)

(#830) op9


op9
aktív tag

Menthirist:
jó lesz a felni, ha 20'' vagy 21''-nak tervezed. Bár a gumi pereméből gondolom nem 16''-osat szeretél volna készíteni. Különben vékonyka lenne.
De sztem a felni belsejébe még dobhatnál egy Tube-ot, hogy vastagabb legyen. Vagy Cylinder-ből kialakítani. Ilyesmire gondolok, mint ami itt is látható: Bővebben: link

RefeeZ:
én jelenled a Seat-omon ügyködök, de majd cask akkor szeretném megmutatni, ha teljesen kész leszek vele. Még a hátsó lámpa, a Seat jelek, és a belseje van hátra.

[Szerkesztve]

How Bad Do You Want It?

(#831) RefeeZ


RefeeZ
tag

oksa ;) faszán néz ki a linkelt felni lehet nekilátok hasonlónak aztán legalább lesz alapotok mihez viszonítani a jó vagy rossz modellt;) nem csak úgy ''belecsinálok'' (nono....rossz az aki rosszra gondol;)) egyet a nagyvilágba;)PP
a tütüddel kapcsolatban megy annyi engedményt nem tennél hogy mikor a külseje kész akkor sötétített ablakkal belinkelsz róla egy kémfotót?;)P

(#832) RefeeZ


RefeeZ
tag

basszus most jutott eszembe,meg akartam kérdezni 2 dolgot.

1:be lehet állítani pölö véréjt alaprenderernek?

2:lehet véréj matériának valahogy self-illumination értéket állítani,vagy valamivel hasonló hatást elérni?

thx előre is;)

(#833) op9 válasza RefeeZ (#831) üzenetére


op9
aktív tag

könnyen rá lehet engem ilyenre venni :)
itt egy részlet:Bővebben: link
de most jutott eszembe, h még itt is van mit finomítani.
De több kép nem lesz :). Csak a végén.

A V-réj-hez nem volt még szerencsém, így nem tom rá a választ.

How Bad Do You Want It?

(#834) RefeeZ


RefeeZ
tag

ololololololollolol:D:Y:Y:Y köszi a részletet!kiba* király sztem,attól függetlenül hogy te vszínűleg jobban tod hogy hol kell még finomítani,szal én mint egy autókoz nem értő embörke csak ámulok és bámulok,grat!várjuk a végér;)

(#835) ko!


ko!
csendes tag

melyik lámpafajtát használjam h legyen a tárgyaknak árnyékuk vagy nem is kell lámpa hozzá??

ko

(#836) ko!


ko!
csendes tag

jha és h lehet a kamea gyorsaságát állítani??:F

ko

(#837) Szőrös  válasza ko! (#835) üzenetére


Szőrös 
veterán

szerintem mindegy csak a fény irányuljon a tárgyra és kéne árnyéknak lennie. próbáldki a spot-ot és irányítsd a tárgyra.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#838) Menthirist


Menthirist
veterán

Bocs mindenkitől, aki az utóbbi két este valamelyikén akart volna tőlem kérdezni, és nem voltam jelen, mert mindkétszer korán kellett mennem vezetni. Legközelebb viszont csak hétfőn kell mennem, akkor is délre, szóval ma biztosan leszek, és ha tesóm nem jön haza hétvégére, akkor hétvégén is... Bár nem hiszem, hogy túl sokan akartak volna kérdezni, de sosem lehet tudni :D Na megyek még filmet nézni, aztán talán a kocsi is folytatva lesz...

Ko: Erre még én is tudok válaszolni :D Tehát minden fény képes arra, hogy árnyékot vessen, csak gyakran nem érdemes mindet használni. Tehát pl Maya-ban ritkán használok mást, mint spotlight-ot, directional lightot vagy néha spot-ot. MAX-ban szerintem a skylight annyiból felesleges, hogy ugyan nagyon szép eredményt csinál. de kisebb modelleken használható csak (viszonylag kisebb), mivel nagyon számolásigényes tudtommal. A profik pedig nagyrészt csak spot-ot használnak, de abból sokat. Még az omni sem rossz, csak nem minden esetben. Arra kell töreketni, hogy ha mondjuk egy autót vagy egyetlen modellt akarsz bevilágítani, akkor ne használj mondjuk omnit, mivel azok minden irányba adnak fényt, és ennek a nagyrészét feleslegesen persze, hisz a lámpa mögötti rész nem kell... Ez akkor igaz főleg, ha mondjuk fotonokat is generálsz, ugyanis ilyenkor mondjuk 10 000 foton minden irányba oszlik, nem pedig csak a kellőbe... Persze ez még messze van, de érdemes megszokni... Ami a kérdésedre vonatkozik: Az árnyékot be kell kapcsolni, mégpedig a fényforrásnál. A lámpa modify fülén van egy General Parameters panel, és ott van a Shadows... Ott bekapcsolod (ON), majd kiválasztod az árnyék típusát: Jelenet függő, hogy mi kell neked... Sztem elsőnek a raytrace jó lesz neked, ha átlátszó felületen is át kell mennie, míg ha nincs, akkor jó a shadow map is... De erről nem kevés anyag van, nem egy rövid szöveg, hogy mikor mire kell figyelni... De tutor vagy kísárletezgetés hasznos lesz...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#839) ko!


ko!
csendes tag

Köcce igy már jó is
:R

ko

(#840) Nyúltáp válasza RefeeZ (#832) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Nos, ez egy picit trükkös lesz:
1. Menj a 3dsmax\defaults-ba, és hozz létre egy MAX.vray nevű könytárat.
2. Másolj bele mindent a 3dsmax\defaults\MAX-ból.
3. Nyisd meg az új könyvtáradban lévő CurrentDefaults.ini-t.
4. A [DefaultRendererAssignments] alatt lévő kódsort:
DefaultProdRenderer=1 0
DefaultDraftRenderer=1 0
DefaultIReshadeRenderer=1 0
DefaultMEditRenderer=1 0
DefaultMEditRendererLocked=1

írd át erre:

DefaultProdRenderer=0x73bab286 0x77f8fd0c
DefaultDraftRenderer=0x73bab286 0x77f8fd0c
DefaultIReshadeRenderer=1 0
DefaultMEditRenderer=0x73bab286 0x77f8fd0c
DefaultMEditRendererLocked=1
5. Indítsd el max-ot és menj a Customize > Custom UI and Defaults Switcher-re
majd válaszd ki a Max.vray-t a listából.
6. Indítsd újra max-ot....elvileg ennyi.

(amúgy szerintem nem túl logikus átállítani, mert egy kép elkészítésének első fázisa ugyebár a modellezés, amikor nem a minőségi renderen van a hangsúly, hanem a gyorsaságon, amiben scanline még mindig verhetetlen). Ha meg eccer már átállítottad, és úgy mentetted el, akkor a file megnyitásakor már úgyis vray lesz a default.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#841) Menthirist


Menthirist
veterán

Nem vagyok egy Metallica fan, de mindig jó megnézni az S&M koncertet ;)
Most a Nightwish koncert jön, talán mind a kettő, és utána talán csinálok is valami kreatívat... De nem biztos :D Mondjuk már túl vagyok szinte az összes klippemen is (Within Temptation, egy pár, szigorúan a jobb Linkin park, amit amúgy szintén nem igazán csípek, Evanescence és persze Nightwish... Ejj, de megy az idő :D)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#842) RefeeZ


RefeeZ
tag

köszönöm Nyúltáp! ;) és így belegondolva lehet hogy nem érdemes átrakni,bár ha alapon vannak a render beállítások akkor minőségre gagyibb mint a scanline és (talán) gyorsabb is,bár még nem néztem:)

tehát akkor maradt a másik kérdés: self-illumination-ról vki vmit vray-ben?:)

köszi előre is! :)

(#843) RefeeZ


RefeeZ
tag

hiho ismét.keresgéltem depth of field-el kapcsolatban dolgokat,és találtam egy érdekes oldalt,gondoltam megosztom veletek:D
Bővebben: link
remélem hasznos lesz valakinek.

(#844) Menthirist


Menthirist
veterán

első kép a motorháztetőről tuning után... Még lesz rajta változtatás, drasztikusabb tuning lesz...
Bővebben: link

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#845) #72042496 válasza RefeeZ (#801) üzenetére


#72042496
törölt tag

Azért minden megoldható... :D
Mondjuk igyekszem rövid lenni, mert melóhelyről írok, s nem szeretném, ha a főnök szétrúgná a seggem... :DDD

Na, srácok, látom mindenki tolja az ipart, helyes! :D
Én sem tétlenkedtem ám az emberemmel, már csak egy zokni és egy lábbeli (46-os Martens :D) hiányzik róla, meg animálni kell.
Remélem majd elnyeri a tetszésetek... :D

Az arcszőrzetével még fogok szívni, de úgy döntöttem, először rajzfilmszerűre csinálom a palit, aztán majd tökölök vele tovább.
(Bár belenéztem az Audis videóba, s lehet, hogy egyből az lesz a következő projekt, nagyon büntet! Meg úgyis mindenki autót csinál, szóval tudtok segíteni a témában. :D)

Az a baj, hogy melózom, s rohadt fárasztó, tíz órákat tolok naponta, ma is 8 óta itt figyelek, a lakásban meg nincs net, ráadásul - a tervezettel ellentétben - most hétvégén is Pesten maradok.
Így este már totál kész vagyok, s nincs erőm a max-hoz, múltkor már kis híján lefordultam a székről. Meg bartizgatunk is...

Ráadásul megjött a szomszédom, egész jó csaj... :D
Ámbátor operarajongó, ami OK, mert tudom, ám, hogfy van élet a metálon túl is, de: Szigorúan éjfél után, szigorúan nyitott ablak mellett bömbölteti a cuccot, s énekli a szöveget! :Y (Elég hamisan... :O)

Na pá, legyetek továbbra is MAXimalisták :D, meg persze a Mayasokról se feledkezzünk med... :DDD

Mentem aludni, majd igyekszem be-benézni. :))



[Szerkesztve]

(#846) #72042496 válasza #72042496 (#845) üzenetére


#72042496
törölt tag

Azért ne nagyon lepődjetek meg, ha holnap kaptok linket... :DD

szerk: Az előbbi hsz.-ben akad néhány elírás, bocsi, nem vagyok túl friss, meg olyan nagyon időm sem volt átolvasni... :(

[Szerkesztve]

(#847) RefeeZ


RefeeZ
tag

wooohooo:D

Menthirist : bocsi hogy nem válaszoltam délután,kőkeményen toltam a q3at fel se tűnt hogy akad a gém,tényleg 1000x bocs!a motorháztető jól néz ki sztem;)

Balika : olololololol:D:D:D:D:D:D:D:D:D azért sajnállak...nincs max a közelben vagy mikor van akkor fáradt vagy hozzá:( engem is baszna az ideg;) - nem, nem fogunk meglepődni,sőőőt örülni fogunk neki,szal hajrá;>

csapó!

(#848) Menthirist


Menthirist
veterán

újra csináltam az intrót... remélem nem lett rosszabb (nyelvi bakikat javítottam kérésre, illetve rövidebb lett (ez miattam), de remélem azért vicces maradt :D)

Bővebben: link

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#849) #72042496 válasza RefeeZ (#847) üzenetére


#72042496
törölt tag

Na, a mai nap talán kicsit könnyedebb lesz.

Linket egyelőre mégsem mutatnék, mert bár tegnap haladtam a modellel, még bőven van mit finomítani rajt, ráadásul jelenleg több scene-ben tárolom, mert egyben igencsak belassítaná a gépem. :(
Talán azért is van ez így, mert elég sok object-ből áll, de nem merem ezeket attach-olni, mert úgy nem tudnám külön beállítani pl. a póló, a haj, stb. színét.

Ezt hogyan szokás megoldani? Maradjon a sok külön object, vagy attach, és egy nagy mesh lesz az egészből? Ha az utóbbi a jobb módszer, hogyan lehet azt elérni, hogy a jelenlegi külön object-ek attach után is megtartsák a színüket?

Ja, a meló fárasztó, de nagy arcok gyűltek itt össze, az idő gyorsan telik. Meg aztán még anno sírtam, hogy milyen szar billentyű + egérrel tolom a max-ot, s hogy milyen szopás ez.
Na, most hónap végén, fizuosztás után lesz egy kis upgrade: MX3100 + Steelpad S&S a kiszemelt kombó. :))
(Bár a gépem az utóbbi néhány napban eléggé döglődik, gondol egyet, és nem indul be, nem is post-ol. :( Remélem nem kell új alaplapot venni alá...)

A pesti net behúzása is remélhetőleg minél hamarabb meg fog történni, szóval alakulnak a dolgok. :)

Menthirist: A motorháztető baró, de szerintem vagy egy, vagy három darab, a jelenlegieknél szélesebb és magasabb légbeömlővel lenne az igazán hatásos. A mostani két nyílás - gőzöm nincs miért, de - számomra kissé furcsán hat.
Viszont a modell az király! :C A felni pedig: :Y :R

(#850) Menthirist válasza #72042496 (#849) üzenetére


Menthirist
veterán

Majd megnézemm... A intróm szerintetek? Jobb volt a régi, vagy ez a jobb? Már aki láttam :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.