Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#701) ko!


ko!
csendes tag

nem vágom ezt a link csinálást

ko

(#702) MUŁĐER válasza ko! (#701) üzenetére


MUŁĐER
addikt

nagy L nem kicsi

meg a vinyódról nem tudsz képet linkelni..rakd föl valahova a netre

imageshack talán a legegyszerűbb: Bővebben: link

[Szerkesztve]

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#703) MUŁĐER válasza MUŁĐER (#702) üzenetére


MUŁĐER
addikt

vagy ez: Bővebben: link

[Szerkesztve]

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#714) ko!


ko!
csendes tag

(#715) ko!


ko!
csendes tag

remek igy JÓ köcce szépen

ko

(#716) ko!


ko!
csendes tag

Most már minden tiszta a fejecskémbe:C most jöhetnek az animálásról tutorialok ha leget video tutorial legyen valaki lécci mondjon címet éhes vagyok:O előte is köcce:U

ko

(#717) #72042496 válasza Nyúltáp (#697) üzenetére


#72042496
törölt tag

Ha beillesztem a csontvázat a modellbe, majd sétáltatom, akkor a kezei függőlegesen lógnak, ám, ha a test útban van, akkor a karakter karja szépen átmegy rajta. :(
Arra gondoltam, hogy a reactor tud ilyet, hogy testek fizikai kölcsönhatásának modellezése. :F Persze, most lehet hogy irtó nagy marhaságot írtam... :)

SSS annyira zabálja a gépet? Akkor lehet, hogy nem egy animáción fogom kipróbálni. :D
Ha már előkerült: Az igaz, hogy a profi grafikuskártyák GPU-ja nemcsak a viewport megjelenítést gyorsítja, hanem a rendert is képes hardverből nyomni?
Csak érdeklődésből kérdezem, nincs vételi szándékom... :D

szerk: ko!: Kértem egy kis tisztogatást a linkekre. ;)
Mit szeretnél animálni?

[Szerkesztve]

(#718) MUŁĐER válasza ko! (#716) üzenetére


MUŁĐER
addikt

nem akarok rosszindulatúnak tűnni,de szerintem még gyakorold a modellezést

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#719) #72042496 válasza Menthirist (#699) üzenetére


#72042496
törölt tag

:R

Fel tudnál tölteni egy-két, régi játékotokból kimentett képet / videót, marha kíváncsi vagyok, milyen lehetett... :))

(#720) RefeeZ


RefeeZ
tag

Menthirist nem tűntél se arcos-harcosnak se műprofinak pusztán leírtad mit gondolsz és lelkesítesz vele miket -kezdőket-:D meg talán még a többieket is;)
Egyetértek a gondolatmeneteddel - vagy miaszösz volt ez:D - !
Hát jah,muszáj csinálni...bár épp ma döntöttem el hogy ratyifos és abbahagyom,de ha már így lelkesítesz akkor csinálom tova:D - szal köszi ;) -
Mulder nem rosszindulatú vagy csak kellően kritikus,ennyi.Szerintem senkinek sem árt a kritika,még akkor sem ha nem feltétlenül esik jól,hiszem abból tanulunk.

Na így a végére én is okoskodtam egy sort;) amúgy ko! Bővebben: link itt találsz videotutorokat és ha kicsit visszaolvasol van egy rakás nagyon nagyon jó link!

(#721) MUŁĐER válasza RefeeZ (#720) üzenetére


MUŁĐER
addikt

jah, hát kritika kell ,csak szarul tud esni:)
kocsival kapcsolatban: szerintem ne akarj rögtön egy kocsit, hanem csak apróbb dolgokat. pl.: egy felni, aztán gumi rá stb..és azt sikerül jól megcsinálni, tökre jól fog esni, sikerélmény, és tanulsz közben egy csomó mindent...nézz sok tutorialt, főleg video tutorialt, nagyon sokat érnek!

És ne add fel, kitartás:) Egyszerűbb mint hinnéd

[Szerkesztve]

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#722) Menthirist


Menthirist
veterán

Ja Mulder, én is így gondoltam valahol, mármint amikor csinálok egy kocsit, akkor a felnivel kezdem.
Minden esetben... És csak akkor folytatom, ha az már tetszik... Ezért volt az, hogy anno összesen csináltam
vagy 10-15 felnit a 8 kocsi projektemhez (amiből csak 4 lett kész, a legeslegelső, a BMW M3, a Murcielago és az M5)
Szóval persze, azzal érdemes kezdeni, és meg is adja a lendületet...
Ref: ABBA NE HAGYD!!! Hát ezért téptem a számat? :D:D:D:D Komolyan, kitartás, noha nem kell éjjel nappal túrni,
mert abba belefárad az ember, meg persze nem lóverseny, ha unalmasnak találod, akkor tedd félre, csináld akkor
majd ha lesz kedved... Csak végleg fel ne add (mondjuk nem szokása az embereknek, csak max félreteszik pár évre :D)
És még valami a kocsihoz: én amikor megláttam a Maya-s Ford Focus tutort, sok eszemről téve tanúbizonyságot úgy
gondoltam, hogy ez biza nem nehéz, de minek is szenvedjek Focussal, csinálok a tutor alapján helyette egy Dodge
Vipert... Mondhatom, beletrafáltam annak is a formájába :D Fenn is van a végeredmény a World3D.hu-n is, Sportkocsi
néven (mivel nem hasonlított a Viperre, így maradtam csak a sportkocsi névnél). A kereket olyan szerencsétlen
megoldással csináltam, hogy a gép alig bírta forgatni a 4 darabot belőle... :D Azaz a gumit... :D De persze mindenből
tanul az ember, ezekből meg főleg... Na csak az a baj, hogy az utóbbi olyan 2 hétben csak a számat jártattam, de
semmit nem csináltam, szóval pofám nagy, én regélek az igyekezetről, de nem mutatok én sem fel semmit :D
A game képeknél jobbat mondok: megpróbálom megkeresni a szervereken valahol a játékunk elkészült verzióját. Mármint
azt, ameddig elkészült... Ellen nincs benne, de már repülni lehet, meg a videó majdnem teljes verziója is fenn van
valahol. Megkeresem a linket :D

UI: No hogy azért ne legyen teljesen igazam abban, hogy nem csináltam semmit: Körvonalazódott a fejemben, hogy most
a kocsi remake-jénél megpróbálom úgy csinálni, hogy megcsinálom az alap modellt, de igyekszem egyből tuningolni is.
Szóval kerül rá majd egyedi lökhárító, kötény, motorháztető, Edelbrock erőforrás (ha más nem, matrica képében).
Ööö nagyon látszik, hogy megint elővettem a NFSU2-t? :D :D :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#723) Menthirist


Menthirist
veterán

asszem ez lesz az (csak a progi, videót még nem találtam, csak a vinyómon)
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link

Hoppsz, megvan a videó is :D

Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link


[Szerkesztve]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#724) #72042496 válasza Menthirist (#723) üzenetére


#72042496
törölt tag

A progi sajnos nem áll össze (gondolom megint a nyomorék tömörítőm), a videó viszont lejött, s nem semmi, hogy két hónap 3D tanulás után egy ilyet összehozál!
Kíváncsian várom a remake-t! :) :R

(#725) Menthirist


Menthirist
veterán

nem a tömörítő a hibás, hanem én
Sajna nem jó progit adtam meg, de nem is tudom magát a game-et benyomni, mert nem tudom, hova tettem a neten, feltölteni meg sokáig tartana... Szóval míg meg nem találom a linket, addig a videókkal kell beérnetek... Azaz majd fellövök mindjárt azért a játékból is képet :D
De nem, össze tudtam csomizni normálisan
mindjárt mennek a linkek
azaz a link

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#726) Menthirist


Menthirist
veterán

A remake-et higyjétek el, mi is várjuk :D De az még naaagyon sokára lesz kész... De azért ha haladunk velük, akkor majd tudósítunk :D
na megy fel a program, majd itt lesz elérhető:
Bővebben: link

Ha még most nem, akkor kicsit várni kell :D
Remélem mindenkinél menni fog, valami dll hibát néha ki szokott írni (kell neki ez vagy az a dll)... Ha kiírja, szóljatok, előkaparom azt a dll-t :D De nem tudom, nálam most ment, pedig nem csináltam vele semmit :D Akkor nálatok is mennie kellene... Persze ne várjatok tőle sokat... Épp hogy van menü, illetve options, illetve ha nevet adsz meg, akkor azt elmenti... Ennyi... Meg bugos néha a lövés is, azon se kell meglepődni :D De hát az idő sürgetett, mi meg nem lettünk készen...:D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#727) RefeeZ


RefeeZ
tag

no hát én is láttam meg már meg is beszéltük hogy mit gondolok róla de hogy ti se maradjatok ki a véleményemből:D nekem naon teccett úgy ahogy van ;)

és egy kis plusz:DDD néhány régi kép amit csináltam;)

Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link

annyit fűznék hozzájuk hogy a fej az tutorial alapján készül még egy éve vagy lehet több is:) nem így kéne kinéznie tutor szerint - se - :D
várom az észrevételeiteket;)

[Szerkesztve]

(#728) ko!


ko!
csendes tag

Refeez kössz amit mondtál és ha belegondolok igaza van Muldernek még nagyon kezdö vok és egyből a közepébe akartam vágni de mit csináljak ha az egészből az animálás érdekel ??!!már sok tutorialt csináltam és ugy érzem egy figurát megtudnék csinálni ha nem is tökéletesen de valahogy igen és végül is ebböl tanul az ember :C
Jha és kössz a honlapot :R

ko

(#729) #72042496 válasza RefeeZ (#727) üzenetére


#72042496
törölt tag

Tetszenek, különösen az első két kép. Meg a negyedik. :)
Néhány észrevételt azért tennék (úgyis kérted :D):

1, Túl erősen süt a Nap.
2, A homloka lehetne egy picit áramvonalasabb, s egy valósághűbb (kevésbé zöld árnyalatú) textúra is kellene rá.
3, Ezen még akad csiszolnivaló. (Én dumálok... :D)
4, Yo! A kockákat hogyan készítetted?
5, Érdekes alakzat. Mi módon lehet hasonlókat modellezni? :))

De ha ilyeneket már alkottál, akkor húzás vissza a kocsihoz, aztán lássuk azt a Mazdát! :DD

(#730) #72042496 válasza Menthirist (#726) üzenetére


#72042496
törölt tag

Frankó kis játék ez! Az IQ 65-öt mikor írja ki a bal alsó sarokban? :B

A menüben a kard az az a kard, amelyik a World3D-n is fenn van? :)

[Szerkesztve]

(#731) ko!


ko!
csendes tag

Valaki megtudná mondani h hogyan lehet lyukacsossá tenni a tárgyakat mert csalis dobozt csinálok és a kukacoknak a levegőnyílást akarom megcsinálni!!??:DDD

ko

(#732) Menthirist


Menthirist
veterán

KO!: sztem modellezd ki, vagy tegyél majd rá valami textúrát... Ha nagyon akarsz, akkor
egy lyukacsos mintás textúrát ugyanilyen alfa csatornával tegyél rá a transparency channelra :D Így kell megcsinálni, de nem tudom, MAX-ban pontosan hol lehet :D
Balika: Thx... A kard nem az, azt a kardot haver rajzolta PSP-vel, mint ahogy a másik logót is, illetve a betűket. A háttereket, űrhajókat, videókat én csináltam, minden maradékot pedig a programozó Az IQ65-öt csak kiírja, nincs hozzákötve semmihez, hogy mikor tegye... Véletlenszerű... Ja van egy Easter Egg is a játékban, amit az IIG bomba (Infinite inpropability Generator: Végtelen valószínűtlenségi generátor :D Douglas Adams Rulz :D) elsütésekor jelentkezik, ez asszem a Shift Enterre jön be... Legalábbis a jobb shift Enterre... Ekkor az ellenfelek is effekteződnek, azaz effekteződtek volna... Majd a remake-ben, de nem lövöm le a poént :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#733) RefeeZ


RefeeZ
tag

ko! igazán nincs mit
a problémádra a megoldás az hogy lemodellezed a tetjét aztán fogsz mondjuk 1 cilindert -nem feltétlenül magas szegmensszámút- és belehelyezet függőlegesen a tetjébe és ha a tetejét külön objektumként csináltad akkor csak egy boolean művelet és kész is.ezt megtalálod a compounds menüben. -csak azért így írom mert nemtom mennyire vágod a dolgokat,de ha túl szájbarágós vagy még netán így is érthetetlen majd a nagyok elmondják érthetően;) mert télleg nem vszínű h nekem sikerült;) -

Balika:köszi a kritikákat,hát igen a fej az télleg furis;) meg a textúrákért ne orroljatok meg rám rohadtul nem vagyok képben a színekkel mert így eléggé színtévesztő vagyok;) szal pl nekem a delfin kék;) - asszem arra írtad hogy kevésbé zöldes kéne:D -
és így végezetül - milyen kockát?:D - nemvágom:D a szobában a nyomi kicsi kockákat?;)

(#734) ko! válasza RefeeZ (#733) üzenetére


ko!
csendes tag

Kössz, így értettem Tök jő lesz egy Kukac fog a csalisdobozból kifigyelni:DDD

ko

(#735) Menthirist


Menthirist
veterán

Csak arra figylejetek, hogy a boolean-ek egy idő után eléggé vissza tudják fogni a gépeteket... Bár MAX-ban nem tudom, de Maya-ban van egy úgynevezettt construction history, ami lehetővé teszi a visszavonásokat, illetve ha módosítassz valamit, akkor még később is megteheted... Szóval emiatt lehal a gép egy idő után... szóval csak annyit mondok, hogy óvatosan

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#736) Nyúltáp válasza #72042496 (#717) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

a sétáltatás alatt a footstep animation-ra gondolsz?
Erre egyetlen megoldás van, animálod a kezeit, esetleg az egész járás animációt te készíted el. Reactor csak fizikai szimulációkra jó (ilyen leejted a labdát, meg összedöntesz egy kártyavárat típusuakra)
SSS igen erőforrásigényes, nem véletlenül nem használták még filmiparban sem egészen a Gyűrűk uráig (mondjuk nem sokkal előtte ''találták fel'' az eljárást).
Viszont elég jól lehet fake-elni, nem is tom merre olvastam róla cikket meg tutorialt, majd belinkelem. Viszont, ahhoz, hogy szépen nézzen ki karaktered, nem kell feltétlenül SSS, sőt.

GPU-val megtámogatott renderelés még csak tervezési fázisban van tudtommal, de ez nem a videókártya típusán fog múlni, hanem a szoftveren.
Valószínűleg 1-2 éven belül megvalósul a dolog.
Viszont direkt renderelő kártyák már vannak, csak hát elég borsos az áruk, legolcsóbb asszem 1500 $. Van pci foglalatba illeszthető (már dual változatban is, tehát kettőt is tudsz egyszerre használni) és külön rack-es megoldás is, amiből asszem 64-et köthetsz össze.
ők gyártják: Bővebben: link

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#737) #72042496 válasza Nyúltáp (#736) üzenetére


#72042496
törölt tag

Igen, a footstep animation-ra, csak már elfelejtettem, hogy ez a neve. :)
Hát, akkor marad a szöszölés, s ha minden jól megy, jövő hét végén már le is tölthetitek az animációt... :D

Majd végigviszem az SSS tutorialt (nem tűnik túl hosszúnak), s ha tényleg annyira öli a gépet, akkor hanyagolom.
A Gyűrűk Ura CG trükkjei mondjuk magukért beszélnek: Kb. egy hónapja néztem meg a Gollam készítéséről szóló videót...elég durva...

Menthirist: Pedig már kezdtem azt hinni, hogy sérteget a program... :D

Max-ban is lehet bármikor módosítani bármelyik paramétert, s vissza is lehet vonni a műveletet. Viszont ha minden klappol, s a módosítókat collapse-olja az ember, akkor állítólag nem lassul be a masina. Csak hát a paraméterezhetőség ezáltal elvész...

RefeeZ: Igen, a szobában a nyomi kicsi kockákat. :DDD Van valami beépített segítség, hogy mindegyik oldal közepére betegye uganazt az alakzatot (betűt), vagy forgatással oldottad meg?

(#738) Menthirist válasza #72042496 (#737) üzenetére


Menthirist
veterán

Aha... Gondoltam, hogy nálatok is van ilyen collapse szerű, mármint nálatok úgy hívják, nálunk Delete History :D Szóval csak azért írtam, hogy figyelni kell rá, mert ha nem teszik meg, akkor megeszi a gépet...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#739) ko!


ko!
csendes tag

Na KÉsz ! Véleményeket kérek pls
Bővebben: link

ko

(#740) RefeeZ


RefeeZ
tag

ko! aranyos lett;)

Balika : mákom volt mert megcsináltam ps-el a textúrát...ugye-ugye az a feltűnő igényesség ami tényleg egyből megüti az ember szemét..:DDDDD az biza mind ps;)
szal mákom volt mert pont így ment rá a kockára szal nem kellett se forgatni se semmi;)
....elég gáz lenne ha még mindig rosszul értettem volna a kérdést és olyan dologról beszélnék magamban aminek köze nincs semmihez:DD de azért csakcsak;)
...ahogy olvastam így utólag lehet hogy mégis félreértettem;)P..:D segáz max jókat derültök rajta:D énmeg jókat égek:(( ;)

amúgy most találtam egy -asszem belga,mert .be;) persze lehet nem:D - oldalt Bővebben: link egész aranyos.vray-el foglalkozik meg vmennyit rhino-val amennyire láttam,bár ha jól tom nincs köztün rhinos:D

[Szerkesztve]

(#741) #72042496 válasza RefeeZ (#740) üzenetére


#72042496
törölt tag

Nem értettél félre semmit, nyugi. :)
Azt hittem, modellezéssel vannak kialakítva betűk, de akkor Photoshop. Ahhoz viszont tök szerencsétlen vagyok... :(
De nem olyan nagy a baj, léteznek tutorialok ahhoz is. :D

A 3dtotal.com-on most vettem csak észre a tutorialt, amelyben a srác saját magát modellezi le! Nem semmi! :Y

ko!: Nekem bejön a kép. Animált változatot is készítettél? :)

[Szerkesztve]

(#742) Menthirist


Menthirist
veterán

Ko: aranyos

Én most kezdek neki az M5-ös tuning változatának a felnijéhez... Legalábbis tervben áll :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#743) ko!


ko!
csendes tag

ha zt akrom h menjen ez az egész akkor feltétlen kell olvasnom hozzá kézikönyvet??:D

ko

(#744) #72042496 válasza ko! (#743) üzenetére


#72042496
törölt tag

Nem feltétlenül szükséges, de egy jó könyv sokmindenben segít.
A lényeg, hogy a lehető legtöbbet gyakorolj, csinálj tutorialokat, valósítsd meg a saját elképzeléseidet.
(Persze, azért a korlátaiddal sem árt tisztában lenni, itt is fontos a fokozatosság.)

(#745) ko! válasza #72042496 (#744) üzenetére


ko!
csendes tag

Ok!! akkor megfogadom a tanécsod és letöltök valami kézikönyvet:C

ko

(#746) #72042496 válasza ko! (#745) üzenetére


#72042496
törölt tag

A 3ds max Bible nagyon jó kis könyv, merem ajánlani!

(#747) ko!


ko!
csendes tag

Le lehet tölteni vagy csak megvenni lehet??:F

ko

(#748) #72042496 válasza ko! (#747) üzenetére


#72042496
törölt tag

Annak ellenére, hogy PDF formátumban fellelhető a népszerűbb fájlmegosztó rendszereken, a könyv megéri a befektetést. A #601-ben találsz linket.
További segítségre itt ne számíts, mert az már kimerítené a warez fogalmát.

(#749) Menthirist


Menthirist
veterán

Nos csinálom a felnit... Este majd lövök föl képet, ameddig haladok... Csak még kajálok, és le kell szednem pár felni képet, hogy hogy néz ki a pereme... meg az agy... a küllők készen vannak úgy ahogy :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#750) RefeeZ


RefeeZ
tag

helyes-helyes haladjon mindenki,hamár én lustálkodok egész nap;)P tanulni kéne csak még arra se tom hogy fogom magam rávenni:(( mind1 ha haladok annyit hogy fellelhető legyen a kocsin annak a nyoma hogy nem cipőszacskó akar lenni felteszek róla képet;)

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.