Több típus is van belőle, nekem is Bosch CX mellé volt, még az előző bringámon.
Nem bluetooth-os volt, a kijelzőről tudtad kapcsolgatni. Intuvia kijelzővel baromi jól működött, de a Purion-al voltak gondok, persze ez azóta változhatott.
Szerintem nem felezi le az élettartamát, meg ez amúgy is sok tényezőtől függ. A Bosch CX is egy nagyon tartós motor, mire elromlana, már rég bringát fogsz cserélni.
Egyébként a személyes véleményem az, hogy nem éri meg 50 ezreket fizetni egy ilyen tuning-ért. Valami nyűgje mindegyiknek van. Itt is előfordulhatnak átmeneti szoftveres zavarok, amikor letilt a rendszer.
Persze alapvetően azért jól használható az eplus.
Én a mostani bringámon nem sokat szórakoztam ezzel, simán átraktam a jeladót a hajtókar mögé, a hajtókarra tettem egy mágnest, és már be is van csapva a rendszer. Teljesen jól működik. Persze a sebességet nem pontosan mutatja, de felkerült egy Bryton 310-es, az meg mér mindent pontosan, még többféle adatot is mint a Bosch gyári kijelzője. Annyi negatívuma van, hogy néha dob egy 503-as hibakódot, az a szenzor hibát jelenti, ilyenkor letilt a rendszer, de ha kikapcsolod, vársz egy kicsit, majd vissza és jó megint.