Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34001) HoTaZo


HoTaZo
addikt

Sziasztok!
Ha egy eladó, refund miatt kéri a Paypal fiókomhoz tartozó email címet, az normális dolog?
Még egy eladó se kérte.

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#34002) V/ válasza germinator66 (#33998) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyértelműen ha van bankkártya a PayPal fiókhoz hozzáadava a sjaát bank konverzióját kell beállítani.
Akkor nem is kell használnia PayPal egyenlegen lévő pénzt. A Paypal árfolyam magasabb lesz akármilyen változat merül fel.
Ha eltávolítod a kártyát, akkor természetesen a felengedett limiteket is eltávolítod, ezért ajánlja fel újból a cofirm lehetőséget ha új kártya kerülbe a rendszerbe.
Kivéve, ha úgy, ahogy írod a személyazonosságodat a hivatalos okmányokkal leigazoltad.

[ Szerkesztve ]

(#34003) V/ válasza HoTaZo (#34001) üzenetére


V/
Topikgazda

AliExpressen szokták, ha nem akarja az eladó hogy az AliExpress is tudomást szerezzen a problémáról.
Ez ha az etikai vonalat kihagyjuk működne is, de az utóbbi időben sokna pamaszkodtak, hogy úgy küldik el a pénzt, hogy nincs beleszámolva a PayPal jutaléka és a fogadó féltől vonják le.
Még akkor is így van, ha szólsz előre, hogy a jutalék összegével növelt pénzt küldje, hogy te a ténylegesen kifietett összegű devizát kapd vissza.

(#34004) echterion


echterion
nagyúr

Sziasztok,
Amikor kereskedőnek küldenék eurót paypal-on keresztül, hol tudom beállítani, hogy ne a paypal akarjon váltani? Borzasztó áron csinálja a rendszer és akárhogy túrom ezt, nem találom sehol a cuccot. sajnos rendeléskor az oldalukon nem ment át a fizetés, így a rendelés megvan, csak ki kellene fizetnem és az újrarendelés az oldalon nem játszik, mert már nem él az az akció, aminek keretein belül rendeltem.
Előre is köszi a segítséget. :R

**********

(#34005) V/ válasza echterion (#34004) üzenetére


V/
Topikgazda

Küldésnél nem állítható. Csak kártyás fizetés esetén. A borzasztó árfolyam nem az ő saruk, de 100 € esetén 34705 HUF míg pl. nekem az Erste meg 33329,25 Forint-ot számol fel. 1375,75 Ft a különbség kb. 4 €. Az OTP meg 33350 Ft.

[ Szerkesztve ]

(#34006) echterion válasza V/ (#34005) üzenetére


echterion
nagyúr

Nekem valamivel több, mint hétszeres az összeg, olyan 12ezerrel jön ki többre...

**********

(#34007) V/ válasza echterion (#34006) üzenetére


V/
Topikgazda

De ki is írja, vásárlás ellenértékeként:

Vagy

864.43 Euro = 288108.04 Hungarian Forint.

Persze ez 4,1% különbség a két árfolyam közt, de nálam az Erste meg 6,18 %-al adja többért az €-ot mint ahogy veszi.
Szóval óvatosan fogalmazok hogy mi a sok vagy kevés.

[ Szerkesztve ]

(#34008) TeeJay


TeeJay
félisten

szia V/

van egy paypal számlám van rajta Euro és Huf is
elvásárolnám ebay-en ott meg usd-t ír ki és fizetéskor is arra akar váltani

hogy járok legjobban?
ha az euro és huf-ot is konvertálom usd-re vagy vásárláskor hagyjam hogy euro-ról szedje le vagy huf egyenlegről?

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#34009) atua válasza TeeJay (#34008) üzenetére


atua
aktív tag

Összefoglaló 10. pont

(#34010) Krisz1000 válasza V/ (#33801) üzenetére


Krisz1000
tag

köszi az infókat. végülis miután elküldtem nekik tegnap a screenshotot, végre leeset ezeknek a gyökereknek hogy refuse-olni kéne a paymentet.
most kaptam vissza a pénzem, egy hétig ültek rajta egy nem létező cipő miatt úgy, h a pénz még nem is volt náluk. :W
csak gondoltam leírom tanulság végett.

(#34011) V/ válasza Krisz1000 (#34010) üzenetére


V/
Topikgazda

Gondolom a boltra érted ezt: leeset ezeknek a gyökereknek hogy refuse-olni kéne a paymentet. Ugyanis a PayPal csak arra várt hogy az üzlet vigye a pénzt vagy mondjon le róla.

(#34012) V/ válasza TeeJay (#34008) üzenetére


V/
Topikgazda

Most úgy járnál jobban -lásd a forint gyengeség problémát- ha az €-t konvertálod az egyenlegen $-ra és abból fizeted a $-os árat, remélhetőleg ha a konverzió után a $-os egyenleget teszed meg elsődlegesenek, akkor nem fog a forint egyenleghez nyúlni, mert siralmas ez az árfolyam bármilyen más devizára is konvertáljuk. Még a jüan is jobban teljesít.

[ Szerkesztve ]

(#34013) TeeJay válasza V/ (#34012) üzenetére


TeeJay
félisten

köszi akkor így fogom csinálni :R

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#34014) V/ válasza TeeJay (#34013) üzenetére


V/
Topikgazda

Magyarázat, a vonal irány figyelendő :)

(#34015) HoTaZo válasza V/ (#34003) üzenetére


HoTaZo
addikt

Igen, Aliexpresses. Nyitottam egy dispute-ot, tehát tudnia kell róla az Alinak, így nem értem, kit akar kikerülni?

Köszönöm a tájékoztatást! :) :R

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#34016) V/ válasza HoTaZo (#34015) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd azt kéri zárd le, ha eddig még nem kérte.

(#34017) echterion válasza V/ (#34007) üzenetére


echterion
nagyúr

Naccerű...franc a paypal-ba, mit akar ő erőszakosan váltogatni...
Az a baj, hogy én is ezt láttam a saját oldalamon, ezért kérdeztem itt, hátha csak én vagyok a vaksi. Sajnos nem. :(

**********

(#34018) HoTaZo válasza V/ (#34016) üzenetére


HoTaZo
addikt

De, kérte, már lezártam. Írtam neki, hogy inkább a cuccot kérem, úgyis akartam újrarendelni. De nem egy hanyatt vágó összeg.

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

(#34019) Krisz1000 válasza V/ (#34011) üzenetére


Krisz1000
tag

igen, valóban a boltra értettem, bár baromira zavart h pl a paymentnél simán lehetne egy olyan opció hogyha a kereskedő nem csap le rá, vagy nem fogadja az utalásom akkor pár nap után én is sztornózhatom, h ne lógjon a semmiben

illetve a kereskedői felület miért nem olyan intuitiven van kialakítva hogy ez ne fordulhasson elő, pl kapjon egy idő után figyelmeztetést, h ezzel neki dolga van. pirosan villogjon v mit tudom én

mivel h először a főnök irt vissza akinek a bolt a nevén van h neki ezzel nincs dolga.

persze amilyen baromi áttekinthetetlen a normál felhasználói felület h nekem mérnökként is kinszenvedés használni nem csodálkozom. semmi nem intuitiv szana széjjel van stb.

pl amikor vásároltam, még rá kellett töltenem, nem csak azt nem irta ki h mennyi hiányzik, hanem azt sem h az eurós vásárlásnál forintban mennyit kéne rátölteni. külön menüben kellett keresgélni stb. ja de még az is az ellenkező irányú átváltást mutatta véletlenül se azt ami nekem kell

(#34020) V/


V/
Topikgazda

Figyelem!
Adathalászat, senkinek nem szokta 48 óra után törölni a fiókját a PayPal, ezzekól kezdődik a levél: Your account will be frozen until you update your information

Ne dőljetek be nekik!

(#34021) gianni85


gianni85
veterán

Üdv.
Eddig csak vásárlásra használtam a paypal-t, de nem rég három alkalommal eladtam is terméket, és paypal-en kersztül fizettek nekem. Minden rendben ment, vásárló megkapta a terméket tracking-elt csomaggal, mindenki boldog, kaptam is a pozitív visszajelzést a külföldi fórumon. Erre most érkezik egy ilyen levél pont egy hét elteltével, hogy:
PayPal-kifizetését felfüggesztettük
Tudomásunkra jutott, hogy az alábbi kifizetés akár engedély nélküli kifizetés is lehet.

A tranzakció kivizsgálása során a fogadott összeget ideiglenesen zároltuk. A vizsgálat befejezéséig az összeg nem lesz elérhető az Ön számára. Köszönjük a türelmét, és elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért!

Számláját nem korlátozzuk, így továbbra is szabadon használhatja a PayPal szolgáltatásait.

Most kaptam egy dispute-ot, vagy mi lehet ez? A vevő nem keresett meg semmilyen panasszal.
Köszi a segítséget!
Hívtam volna a paypal-t is, de nem találtam csak angol hotline-t, így gondoltam először anyanyelvement próbálok informálódni...

(#34022) V/ válasza gianni85 (#34021) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem volt megelégedve a vevőd és 180 napon belül indítióotta a dispute-t, ezzel keresett meg a vevő.
A mi lehet ez kérdésedre a válasz az, hogy van a dispute-nak oka, oda van írva.
Arra kell reagálnod.
A vevővel kell elsőként konzultálnod hogy mi baja van. A PayPal-ra csak a dispute-ra történő reakciód tartozik.
Magyarázatot többet nem adnak, le van írva.
Ha olyan ok, hogy nem ő engedélyezte a vásárlást akkor átvágtak.

[ Szerkesztve ]

(#34023) gianni85 válasza V/ (#34022) üzenetére


gianni85
veterán

na de ezaz, hogy nem keresett meg a vevő. A dispute-ra csak gyanakszom, nem mutat rá jelzés. Csak ezt a magyar levelet kaptam a paypal-től, belépve a paypal-be nem látok a vitarendezési központban semmi bejegyzést amire reagálni tudnék. Annyit látok, hogy a kifizetést függő állapotba tették.... nem valami felhasználó barát ez az egész..

közben rámentem én is a dispute-ra és ott találtam egy ilyet:
Held:
Money is being temporarily held. The sender may be disputing this payment, or the payment may be under review by PayPal.
Ez vajon mi lehet? A paypal találomra elkezd tranzakciókat ellenőrizni, és visszatartja őket? Na erről jól jönne valami részletes infó

Szerk: na azt hiszem várnom kell, az egyik tranzakciókat mutató felületen ezt írják: PayPal has placed a temporary hold while we're reviewing it. We'll contact you shortly with further information.
Kíváncsi vagyok mikor és mit fognak írni.... felettébb idegesítő szitu

[ Szerkesztve ]

(#34024) V/ válasza gianni85 (#34023) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal nem indít dispute-t, azt a vevő teszi. Mit ahogy írva is van. Kérdezz rá nála hogy mi a baja.
Hol adtad el az adott dolgot? Azon a felületen nem jelezte a problémát?
Információd a PayPal felől nem lesz több. Jelezte a vevő a problémát, te megírod a megfelelő információt a PayPal-nak ezzel kapcsolatban és majd döntenek.
Vevőként eddig még nem indítottál dispute-t? A rendszer most a másik oldalról van megközelítve.

[ Szerkesztve ]

(#34025) gianni85 válasza V/ (#34024) üzenetére


gianni85
veterán

Közben feloldották megint, kb 2 órára volt zárolva. Ezek szerint mégsem dispute volt, hanem a paypal random ellenőrizte a tranzakciót. Engem meg feleslegesen felidegesítettek... (nem, szerencsére nekem még sose kellett dispute-ot indítanom, pedig 10 éve használom a paypal-t és több 100 vásárláson vagyok túl)

(#34026) V/ válasza gianni85 (#34025) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát volt egy reversal is. Nem random ellenőrzés.

[ Szerkesztve ]

(#34027) gianni85 válasza V/ (#34026) üzenetére


gianni85
veterán

Úgy érted, hogy ez azt jelenti ment egy dispute, majd visszavonta? (a vevő)
Tényleg nehéz így átlátnom az egészet, hogy nem volt még eddig "szerencsém" dispute-hoz :)

[ Szerkesztve ]

(#34028) V/ válasza gianni85 (#34027) üzenetére


V/
Topikgazda

Én erre gyanakszom. Tényleg szokott olyan lenni, hogy meggondolja magát és jön azzal a szöveggel , hogy nem ő fizetett, ekkor ránéznek a használati történetre, hogy lehetséges-e az a szituáció, a kivizsgálásig a rendszer automatikusan zárolja az adott tranzakciót.

(#34029) gianni85 válasza V/ (#34028) üzenetére


gianni85
veterán

Lényeg, hogy megvan a pénz, és remélhetőleg így is marad. Köszi a gyors válaszokat/segítséget.
Egyébként régi tag a head-fi.org fórumon csak pozitív értékeléssel, szóval jóhiszeműen feltételezem, hogy csak véletlenül félrement valami, és gond esetén nekem jelzett volna először

[ Szerkesztve ]

(#34030) Krisz1000


Krisz1000
tag

sziasztok, egy általános kérdés. keresek egy cipőt, és több olyan bolttal is találkoztam most,

ahol a terméknél vagy főoldalon ott van a PP logó. viszont amikor fizetni akarok a termékért, akkor már nem választható, nyoma sincs, csak visa, mastercard van.

jól érzem, hogy ezekkel nem szabad kezdeni?

kicsit olyan érzésem van, h a PP logóval bevonzzák a biztonságos fizetésre utazó vásárlót, aki mivel kell neki a termék, csak rászánja magát kártyás fizetésre a végén. amit aztán megterhelnek, vagy "elfeljtik" küldeni a terméket....

vélemény? :R

(#34031) V/ válasza Krisz1000 (#34030) üzenetére


V/
Topikgazda

Általában úgy értelmezd, hogy a PayPal felületén keresztül bankkártyás fizetés, a fizetési klienst nem egy bank biztosítja, hanem a PayPal. Ebben semmi átverés nincs. Én is így használom.
Természetesen mivel nem a Paypal fiókon kerssztül fizetsz a bankod kártyás vásárlá védelme érvényes és ha van az adott websop védelme

[ Szerkesztve ]

(#34032) Krisz1000 válasza V/ (#34031) üzenetére


Krisz1000
tag

de nekem nincs bankom!

családtag bankkártyájával tudnék fizetni de azt csak végső esetben emiatt a furcsaságok miatt

[ Szerkesztve ]

(#34033) V/ válasza Krisz1000 (#34032) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor újból. Amikor egy szolgáltatónál fizetsz az Interneten kártyával, modjuk villanyszámlát az NJKM Áramszolgáltatónál, akkor ott a CIB Bank biztosítja a kártyás fizetési felületet, más szolgáltatónál meg az OTP vagy az Unicredit stb.
Vannak kereskedők akik nem bankkal szerződnek, mivel a Paypal is nyújt ilyen szolgáltatást.
Ez egy normális megoldás, semmi furcsaág.
Lehet sárga csekkel sorba állni fél órákat a Postán vagy otthonról az adott szolgáltató kártyás fizetési lehetőségével bankok és mondjuk PayPal által biztosított fizetés klienssel.

[ Szerkesztve ]

(#34034) Krisz1000 válasza V/ (#34033) üzenetére


Krisz1000
tag

bocsánat. pontosítom akkor. kicsit késő volt. nekem ez fura így.

:R :R :R

(#34035) V/ válasza Krisz1000 (#34034) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, ez nem annyira fura, a PayPal-nak is van bankkártyája.
De pl. Amex Mo-.n nagyon rítka, de az USA vásárló tud vele fizetni, ha az van neki, mert ott meg gyakori. Ami nem klikkelhető az csak tájékoztató, hogy milyen kártyát fogadnak el.
Mindig miután kosárba helyezzük a terméket akkor jön elő a fizetési eszköz, nem bárhova klikk az oldalon a lehetőség a fizetésre.
Egyébként a webshop-okban be lehet állítani hogy mely országból mely kártya legyen elfogadható, az hogy egy cég MC-t ír elő azért is lehet mert velük van szerződése vagy abban jobban bízik.
Az hogy egy cipőbolt mennyi készletel rendelkezik függ az adott cégtől. Valószínűleg nagyobb forgalmú üzlet. Ez is az az információ amin kereskedőként vitatkozunk, hogy pontos mennyiség, vagy 10-nél több, vagy csak mindig 1 darab, aztán ha elfogy, akkor nincs készleten legyen kiírva, mert vannak vevők akik túlkombinálják a dolgot. Én azon az állás ponton vagyok, hogy a raktárikészlet legyen összekapcsolva a webes vásárlási felülettel és a fogyás automatikusan frissüljön, de a készlet mennyiség ne látszódjon. Ha valaki több darabot vesz annak persze segítség ha nem kell telefonálni hogy mennyi van.

Másrézt ha gyanúsnak tartod, lehet feltenni nekik valami kérdést és a reakciójuktól függően dönteni a vásárlásról, rá is lehet keresni a cégre hogy van-e velük valami probléma, a címűket a Google map-on leellenőrizni, az utca nézeten megnézni stb

[ Szerkesztve ]

(#34036) Watcher45 válasza V/ (#34035) üzenetére


Watcher45
tag

Szerintem elbeszéltek egymás mellett. Krisz1000-nek az a problémája, hogy ő paypal felületről szeretne fizetni ha már a fizetési opcióknál látható ez a lehetőség. Viszont a kosárba tett terméknél csak bankkártyás fizetési lehetőséget kap, de nyilván nem szeretne megadni kártya adatokat a webshopnak. A paypal egyenlegéről biztonságosabbnak érzi a vásárlást, amit gondolom vásárlás előtt töltene fel.

(#34037) V/ válasza Watcher45 (#34036) üzenetére


V/
Topikgazda

A legfontosabb erről a helyről nem javaslom a vásárlást: http://www.restaurantbazz.ca/. Egy cipő boltnak csak ilyen domain nevet kitalálni aminek köze nincs a cipőkhöz, nálam is már figyelmeztető jel.
Kanadából szállítás is adja a +27%-ot és a vámeljárási költséget, inkább szétnézek az EU-s webshop-okban.

Nem beszélünk el az egy PayPal bankkártya képe, nem pedig a Paypla fizetés logója, de ettől függetlenül, nem magyar vásárló esetleg fizethet PayPal-al.
Hasonlóan ahhoz hogy a német vásárló az AliExpressen fizethet PayPal-al magyar meg nem. Vagy a Google Play-en sem fizethet magyar PayPal-al.
De lényegtelen, mert csak MC-vel lehet fizetni magyarként ezen az oldalon.

Ez a kép megmagyarázza a különbséget van az elektronikus PayPal fizetés és azon belül a használható kártyák, köztük a PayPal kártya:

Ez pedig az ahol lehet PayPal-al fizetni:

A Nike.com oldalon lehet PayPal-al is fizetni

[ Szerkesztve ]

(#34038) gabywap


gabywap
tag

Sziasztok! Egy kis segitsék kellene.
A fiamnak van egy paypal fiókja, nyilván összekötve számlaszámmal vagy nem tudom most hogyan de...
Szóval ma este jön egy email 50euró fizetett egy steamgameseu akármire.
De nem lépett be nincs ilyen játékra semmi féle fiókja, most jön a java.
Beszertne lépni a payplra és nem létezik a fiókja! Ilyen email cimen nem létezik fiók.
Na most ilyenkor mi a teneendő?
Vagy egy email cimre irni a paypalra stb. Ha valaki tudna ebben információkat megkösszöném előre is.

K1+ S2 T2 - Ustym PRO 4k - Amiko Viper 4k - Zgemma H7S-H9Stwin - U2C Denys H.265

(#34039) V/ válasza gabywap (#34038) üzenetére


V/
Topikgazda

Már késő a dolog, de javasolt lett volna a belépési védelem beállítása. Célszerű lett volna figyelni az e-mail forgalmát, mert a PayPal e-mail cím és jelszó cseréről küldeni szoktak e-mailt és abban rögtön lehet reagálni ha nem ő kezdeményezte.
Hozzáfértek az adataihoz vagy egy adathalász oldalnak bedőlt.
A fiókot már nem tudja visszaszerezni, csak a pénzét lehet. A bankjánál letiltani a kártyát és a nem engedélyezett tranzakcióban levont pénzt a bankon keresztül visszakövetelni.

[ Szerkesztve ]

(#34040) gabywap válasza V/ (#34039) üzenetére


gabywap
tag

Köszönöm a válaszod! Intézkedtünk természetesen paypal és a bank felé is. :)

K1+ S2 T2 - Ustym PRO 4k - Amiko Viper 4k - Zgemma H7S-H9Stwin - U2C Denys H.265

(#34041) patesz


patesz
csendes tag

Sziasztok,

Vásároltam aliexpress-en egy apróságot de nem volt 100%os, így részleges visszatérítést beszéltem meg az eladóval. (kb 3$)
Ő most kéri a PayPal címet ahova visszautalhat.

Ez esetben nekem mit kell megadnom?
Kell csinálnom egy paypal.me linket? Ilyenkor mehet a család-barátos lehetőség, vagy ez a vásárlás ellenértéke kategóriába tartozik. (Ott van még egyéb költség is ha jól tudom.)
Vagy más a teendő?

Kicsit tanácstalan vagyok.
Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv,
patesz

(#34042) V/ válasza patesz (#34041) üzenetére


V/
Topikgazda

Van egy azonosító e-mail címed amivel belépsz, a PayPal-on erre kell küldeni a pénzt.
Eleve így működik a dolog a PayPal fizetéskor azt az e-mail címet használja sem bankkártya adat, sem bankszámla adat nem kerül ki oda ahol fizetnek vele.
A paypal.me nem erre való, felesleges ezért aktiválni, ha eddig nem volt, mert ez az aktiválás után nem törölhető. Meg arra ne küldjenek ilyen pénzeket.

Már most előre szólok, hogy jelezd az eladónak hogy annyival többet küldjön bruttóban mint amennyi több a PayPal jutalék, hogy te nettóként a vételárat vagy a megegyezett összeget kapd meg. Ez elegánsan el szokták felejteni.
Egyébként az Aliexpress topikban már nem javaslom ezt az AliExpress dispute kikerülési módot, csak az eladónak teszel jót, mert nem akarja hogy az AliExpress emelje a jutalékát a problémás vásárlás miatt, viszont előfordul hogy te nem kapod meg a teljes összeget, mert a Paypal az bizony a jutalékot leveszi belőle.
Ez a érkező összeg 3,4 %-a+90 Ft. Ezt az eladódnak kellenne fizetni, nem neked.
Ha az AliExpressen megy a dispute te a teljes összeget visszakapod az AliExpresstől.

[ Szerkesztve ]

(#34043) chris0000


chris0000
őstag

hi.
paypalon van most "balance" egyenlegem,de mivan akkor ha túllépem az egyenleg összegét pénz küldéskor?
bankkártrya hozzá van remdelve,levonja arról a többit?thx.üdv.

(#34044) V/ válasza chris0000 (#34043) üzenetére


V/
Topikgazda

Az alap fizetőeszköz a PayPal egyenleg és az a deviza, amit alapértelmezettnek (primary) teszünk meg. Ha nincs rajta elegendő pénz, csak akkor fogja a bankkártyát igénybe venni a fizetéskor. Kiegészíti arról, ha egyezik a deviza vagy ha forint egyenleg az alapértelmezett.
Lásd az Öf-ban.

(#34045) chris0000 válasza V/ (#34044) üzenetére


chris0000
őstag

ok.forintba van az egyenlegem,más deviza egyenlegem nincs a profilomon.thx.üdv.

(#34046) patesz válasza V/ (#34042) üzenetére


patesz
csendes tag

Nagyon szépen köszönöm a kimerítő választ.
Ezek valóban hasznos tanácsok.
Megpróbálok így eljárni.
Köszönöm még egyszer!

üdv,
patesz

(#34047) trialboj


trialboj
őstag

Miért szívat a paypal most már hónapok óta, 4 hónapja legalább?

"For security reasons, we need a bit more time to review this transaction. This can take up to 24 hours, but we’ll email you as soon as we have an update."

Új kártyát rendeltem hozzá, erre küldök 1000eur feletti összeget havonta, és állandóan ezzel jön, a kártya igazolva lett az acc a mail cím minden ellenőrzött, akkor mit akadékoskodik?

... a pénz megérkezik, de nem egyből, régen 2 max 3 nap alatt itt volt, most 4-5, és gondolom emiatt az üzenet miatt legalább 24 óra csúszás is van.

[ Szerkesztve ]

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#34048) V/ válasza trialboj (#34047) üzenetére


V/
Topikgazda

A 2017. évi LIII. törvény a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról ír elő kötelező egyeztetést, mivel ez a tranzakció összeg meghaladja az előírt határt, meg a szerződési feltételekben is van ilyen ellenőrzés írva. Minden ilyen összeget be kell jelenteniük a NAV-nak, ha ők rábólintanak akkor megy tovább a célszemélyhez. Ez lehet az oka a késésnek.
A személyes adataidat is igazoltad már? De akkor is jön első mondat.
Nem a PayPal hozta a törvényt, így nem náluk kell reklamálni.

[ Szerkesztve ]

(#34049) trialboj válasza V/ (#34048) üzenetére


trialboj
őstag

Köszönöm.
A személyes adatokat ha nem igazolom akkor az nem kellene valahol jelezve legyen?

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#34050) axlfsi


axlfsi
veterán

Sziasztok!

Lenne egy instant kerdesem, amennyiben arra a valasz trivialis, szivesen fogadom, mert hirtelen nem tudom eldonteni, hogy:

- vajon mivel fizessek a webshopban (GBP vagy EUR)

Amit tudni kell hozza, hogy a PayPal fiokomba egy OTP-s MasterCard van bekotve...

Valahogy nem talaltam meg azt az egyertelmu informaciot, ami alapjan donteni tudnek (az emlitett webshopban, az arak meglehetosen elternek, attol fuggoen, hogy GBP vagy EUR fizetesi eszkozt valasztok).

Koszi elore is!

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.