Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8901) hombre[EU] válasza _drk (#8896) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Ez rossz játékért meg ne ítéljük el a stúdiót

az elmúlt 5 év alapján ítelem el ōket :D

Life, Uh, Finds A Way

(#8902) _drk válasza Bad Pritt (#8900) üzenetére


_drk
őstag

D4 engem is nagyon érdekel, de a Bétába eszem ágába nem volt belenézni.
Majd ha megjelenik, vagyis utána 1-2 héttel (úgy is le lesznek halva a szerverek ), majd akkor már a teljes játékot megnézem.
Ugyanakkor egy lifeservice-es online multiplayer évek alatt rengeteg változik. Csak a Blizzard játékok sokszor jelentősen megváltoztak. Lehet megjelenéskor nem lesz teljesen jó, de hogy 2-3 év múlva sokkal másabb lesz az teljesen biztos. Az más kérdés, hogy jobb vagy rosszabb lesz.

D3 aukciós házat én nem is láttam. A kieg megjelenéskor vettem meg, amikor az kikerült, na akkor már az teljesen megváltoztatta a játékot. De utána is az évek alatt is rengeteget változott.

Pár szösszenetet láttam D4ből: egész jól néz ki, z alapok meg ugyan azok mint 30 éve :D

(#8903) F-ECT$ válasza _drk (#8899) üzenetére


F-ECT$
titán

CP: Van valami lehetőség az időt felgyorsítani, nem kellett volna álldogálni :)

D3: nekem bejött az AH, kerestem is egy kis pénzt vele.

D4: engem is érdekel, de tuti megvárok 1-2 patch-t, meg hogy elüljön a kezdeti ember roham.

Dive ever, work never.

(#8904) Bad Pritt válasza _drk (#8902) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Hát ennek a játéknak nem 2-3 év múlva kell másnak lennie a bétához képest, hanem konkrétan június 6-án. :D Teljesen más a közeg most, mint 10 éve, ha nem lesz jó a játék launch-nál egykettőre otthagyja a játékosok zöme, főleg mert már most van jobb alternatíva.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#8905) _drk válasza Bad Pritt (#8904) üzenetére


_drk
őstag

End game kontenttől függ, de nem tudom egy hétvégére mennyire látni bele, meg a Blizzard azt mennyire tette bele egyelőre.
De ettől rengeteg multis játék szenved, ha már a Blizzard nem tudja mit kéne akkor nem tudom mi lesz még itt :D

(#8906) Bad Pritt válasza _drk (#8905) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Endgame-ig el kell jutni, a béta alapján a játék szinte minden elemével vannak problémák. Meglátjuk, mi lesz belőle, nekem nagyon felemás élmény volt az előző hétvége, az viszont biztos, hogy jelen ARPG piacon ez a játék nem ér teljes árat.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#8907) ρσгτσ válasza Bad Pritt (#8906) üzenetére


ρσгτσ
őstag

Szerintem diónál az emberek 3 dologgal tisztában vannak.

1. Szerver hasalás lesz.
2. Megjelenéskor még béta lesz.
3. Lesznek olyan hibák, amiket soha nem oldanak meg.

Ezzel ha valaki nem számol, az nagy hiba.

ZX Spectrum - Commodore 64

(#8908) Bad Pritt válasza ρσгτσ (#8907) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

És akkor Isten hozott 2023-ban, ahol az év legjobban várt, 27 ezer forintos játékára a fenti három pont igaz lesz. :)

Amúgy nem feltétlen patchelhető hibái vannak a játéknak, hanem core játékelemek nincsenek átgondolva, itemization, level scaling, boss design. Ezekbe nehéz lesz értelmesen belenyúlni.

[ Szerkesztve ]

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#8909) F-ECT$ válasza ρσгτσ (#8907) üzenetére


F-ECT$
titán

3. Itt mire gondolsz? D3-ból van valami rossz emlék?

Dive ever, work never.

(#8910) ρσгτσ válasza Bad Pritt (#8908) üzenetére


ρσгτσ
őstag

Jah, vágom mire gondoltál.

Erre, meg az egyik korábbi hozzászólásra válaszolva. Ilyen és hasonló stílusú játékok között nekem egy olyan sem volt, amit annyira élveztem volna, mint a dió 3 -at. Van amelyiknél meg tudom magyarázni az okokat, van aminél meg nem. Egyszerűen csak érdektelen volt némelyik.

Szóval számomra még így is az egyik legjobban várt játék idén, hogy nem kergetek illúziókat.

De amúgy ez az év számomra kva jó lesz, szóval nem panaszkodom. Már ha minden becsúszik.

ZX Spectrum - Commodore 64

(#8911) ρσгτσ válasza F-ECT$ (#8909) üzenetére


ρσгτσ
őstag

Van egy-két maradvány bug. Amivel én konkrétan szenvedtem, az a sebzés bug. Nekem a varázsló csajszinál jött elő. Egy idő után nem sebez az adott karakter, aminél előjön, szóval lehet kukázni. Valamikor 50+ szinten kezdett el szivatni a játék.

Ez elég random módon jön elő, és nem mindenki találkozik vele. Már évekkel ezelőtt is jelen volt ez a hiba.

Szerk.:
A legjobb egyébként, hogy nekem az első karakterem volt. Szóval elég jól belenyúltam. :D

[ Szerkesztve ]

ZX Spectrum - Commodore 64

(#8912) Bad Pritt válasza ρσгτσ (#8910) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Na én meg pont fordítva, Diablo 3-mal nem tudom összevetni, viszont a kortársakkal (Path fo Exile, Lost Ark, Last Epoch) nagyrészt igen és azokhoz képest... hát na. Mondjuk én en bloc úgy gondolom, hogy ezt a Diablo stílust meghaladta a soulslike szubzsáner az ARPG-ken belül főleg az utóbbi pár évben a Nioh-kkal meg az Elden Ringgel, rengetegszer eszünkbe jutott a béta során az ER, mondjuk főleg a szar repetitív dungeon-ök miatt. :DDD

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#8913) _drk


_drk
őstag

Nekem az ARPG mindig is egyet jelentett a Diablo-val. Vagyis nekem az ARPG az izometrikus nézetű hack&slash akció rpg, amiben nem sok rpg van :D
Nem hiába csúfolják az összeset Diablo klónnak. De én nem is éreztem egynél se az a feelinget, hogy nagyon jó lenne. Inkább vissza mentem az aktuális D-hez és indítottam egy új karaktert. Csak sajna olyan időtávokban jelenik meg mindig Diablo, hogy a régi már nagyon régi és unalmas lett.

[ Szerkesztve ]

(#8914) Wesder


Wesder
félisten

A PS5 version of Redfall was in development, then cancelled, confirms Arkane director Harvey Smith:

"We were acquired by Microsoft and it was a change with capital C. They came in and they said 'No PS5, we're focusing on Xbox, PC and the Game Pass'.

Francia IGN cikk

[ Szerkesztve ]

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#8915) negyven2 válasza Wesder (#8914) üzenetére


negyven2
veterán

Mint ahogyan valószínűleg a Hi-Fi Rush is, és még sok olyan fejlesztés alatt álló játékuk, amiket még a felvásárlás előtt találtak ki a stúdiókban...

“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

(#8916) Wesder válasza negyven2 (#8915) üzenetére


Wesder
félisten

John Johanas azt mondta hogy amikor megvettèk őket, akkor még konkrèt konzol nem volt tervben, csak PC-n futott a játèk. Utána meg ugye már nyílván csak Xbox.

Mondjuk a Redfall is csak egy ève volt fejlesztès alatt így ott sem volt gondolom konzolos port, de azèrt tervben volt a PS5 is ezek szerint.

Mondjuk ha csak a funboyokból indulok ki, biztos nem bánják.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#8917) Bad Pritt válasza _drk (#8913) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Hát mondjuk nem is csodálom, amilyen szar vagy lehúzás szinte az összes. :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#8918) negyven2 válasza Wesder (#8916) üzenetére


negyven2
veterán

Kérdés, hogy ők micsodát értenek fejlesztés alatt (pre-production/active development). Ha jól emlékszem te is láttad a PsychOdyssey-t, és ott az egyik producertől meg is kérdik, hogy a 2020-as E3-ra Xbox demó kell, vagy PC-s. És ott ugye az volt a válasz, hogy PC-s, mert ha Xbox-os kellene nekik akkor a Microsoft-os vezetést szépen elküldi melegebb éghajlatra (vagyis nem szép szavakkal illette volna őket egy ilyen kérés esetén).

Ez persze nem azt jelenti, hogy nem álltak sehol se a konzolos kiadással, de azért multiplatform címek esetén elég valószínű, hogy előbb a PC-s kiadást csinálják meg, és aztán optimalizálják konzolokra. Pluszban azért PsychOdyssey-ben is látszott, hogy abból igazából az utolsó egy-másfél évben lett játék (de az lehet egy speciális eset volt).

“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

(#8919) Wesder válasza negyven2 (#8918) üzenetére


Wesder
félisten

Persze láttam. Remek volt. Ajánlom megnèsèsre mindenknek.

JJ azt mondta hogy nem volt PS verzió a Hi-Fi RUSH-ból egyáltalán, de aztán ki tudja hogy èrtette ugye.

Egyèbkènt èrthető hogy 7-8 milliárd után a saját platformot szeretnèk tolni.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#8920) Bad Pritt válasza Wesder (#8919) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Én azt csodáltam, hogy nem vették le az eddigi Bethesda játékokat PS Store-ból. Simán benne lenne a pakliban egy ilyen lépés is.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#8921) Wesder válasza Bad Pritt (#8920) üzenetére


Wesder
félisten

Már mièrt kène levenni? Főleg hogy most pont azzal vèdekeznek hogy 50+ Xbox játèk van PS-en, míg Xboxon csak 3 PS játèk van.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#8922) Bad Pritt válasza Wesder (#8921) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Pont ezért.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#8923) F-ECT$ válasza Bad Pritt (#8922) üzenetére


F-ECT$
titán

Ráér az akvizíció után. De akkor sem fog szerintem megtörténni, a jövőbeli játékok sokkal fontosabbak ebből a szempontból, mint a pár évesek.

Dive ever, work never.

(#8924) Farkassacred válasza F-ECT$ (#8923) üzenetére


Farkassacred
őstag

Sokra nem mennének vele az tuti. Max nem fognak majd játszani ezekkel a ps tulajok, ergo csak buknak a dolgon így is, úgy is. Az exeket biztosan nem hagyják el egy boxért a ps tulajok, de gondolom ezt érzitek ti is. :B A legjobb a nintendós közösségnek most is, ők halál nyugodtan elvannak az ottani játékokkal és termelik a lóvét szépen.

(#8925) Wesder válasza F-ECT$ (#8923) üzenetére


Wesder
félisten

Akkor sem, mert akkor soha többet semmit nem fognak tudni venni amihez jóváhagyás kell.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#8926) opr


opr
veterán

Fú gyerekek... Most pótoltam a state of unreal-t. Hát ez valami brutális. Eddig is nagyon a konkurencia előtt jártak az UE5-el, de ez az 5.2, a FAB, a fél-procedurális világkreálás meg a metahuman újítások... Aztakurva. Teljesen ledobta az agyam a láncot. :Y

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#8927) zozika84 válasza Farkassacred (#8924) üzenetére


zozika84
őstag

Persze, hogy nem hagyják el, hiszen a Sony sem ezzel kampányol :DDD

PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405

(#8928) T.Peter válasza opr (#8926) üzenetére


T.Peter
őstag

Nem vagy egyedul. A Substrate az egyik legjobb ujitas.

(#8929) Moby válasza opr (#8926) üzenetére


Moby
addikt

Ja, nagyon durva. Lehet őket ekézni az állandó nyomulásuk miatt, de a technológia amit az iparág kezébe adnak, konkrétan páratlan. Mindenki mögöttük kullog.

(#8930) opr válasza T.Peter (#8928) üzenetére


opr
veterán

Uh, tényleg, substrate-et le se írtam, pedig az is mekkora gyomros a mindenki másnak!

Moby: én pont nem ekézem őket a nyomulásuk miatt, így is magasan a legkorrektebb, legügyfélközpontúbb cég az iparban. Különös tekintettel a fejlesztőkre. Az meg, hogy Veér Istvánnak nem tetszik, hogy a steamen kívül kell használni még egy launchert... Hát, azt leszarom. :DDD

Ez a fortnite content creator economy 2 vagy mi a picsa is mekkora dolog már. Pláne, hogy nem majd egyszer, hanem március 1-től, visszamenőleg van számlázva. Van egy olyan érzésem, hogy pár fortnite content creator ma elment durván bebaszcsizni. :D

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#8931) Moby


Moby
addikt

Facial mocap iphone-al :D [link]

(#8932) ρσгτσ


ρσгτσ
őstag

Atari to acquire Nightdive Studios

ZX Spectrum - Commodore 64

(#8933) .LnB válasza opr (#8926) üzenetére


.LnB
titán

Durva bizony. Ugyan ilyen durva volt korábban is, évről-évre. Aztán valahogy a kész játékokban még sem látjuk ezt viszont. :U

Ez az egész ilyen "What if..." bemutató.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#8934) l.skywalker válasza .LnB (#8933) üzenetére


l.skywalker
félisten

Én abszolút hobbi-lakatos vagyok, így kábé egyáltalán nem vagyok tisztában, hogy a most használatos játékipari technológiák mikor jelentek meg és mikor bejelentették őket, akkor mennyire álltak távol az épp aktuális hardveres, nagy tömegek számára elérhető valóságtól. Őszintén nekem az olyanok, mint a Ray Tracing vagy a HDR teljesen ismeretlen, valószínűleg nem is láttam még. De ugyanakkor jó azokat az úttörő projekteket látni, amik először próbálnak meg valami hasonlót, a fent bemutatott valamely butított változatát a felhasználóknak átadni. Mivel konzolos topikban vagyunk, így talán még inkább nagy dolog, ha ez megjelenik egyik konzol típuson, habár amióta én tulajdonos vagyok, azóta a legnagyobb újítás a 60FPS volt ill. ami nekem látványos ugrás volt One X-en a 4K felbontás. Holott ezek már lassan 20 éves dolgok :D

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#8935) .LnB válasza l.skywalker (#8934) üzenetére


.LnB
titán

Az utóbbi évek legnagyobb durranása ilyen szempontból a Matrix demo volt. Az végre nem csak egy videó volt, mint a korábbi éveben. Viszont az is csak egy demo. És olyan minőségű játékok se nagyon lesznek, mert az specifikus demo. És a legszebb játékok is specifikusak, saját specifikus engine-nel rendelkeznek. Az Unreal meg még mindig techdemo engine. Tele a YT eszméletlen techdemo-kkal. De olyan minőségű játék nincs.

Azt hiszem, hogy a legközelebbi "nagyobb" UE5 játékmegjelenés a Redfall lesz. Na az a realitás. Nem ezek a techdemo-k.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#8936) opr válasza .LnB (#8935) üzenetére


opr
veterán

Itt gyakorlatilag kizárólag te beszélsz grafikáról. Mi pedig a produktivitásról meg a toolokról.
Amiket itt mutogattak, azok
A) olyan lehetőségeket adnak ideie stúdiók kezébe is, amiknek eddig a közelébe nem tudtak menni, pl gyakorlatilag motion capture egy darab iPhone-al, percek alatt? Az nagyon durva.
B) olyan szinten növelik az általános produktivitást, hogy az már bőven érezhető lesz még a nagyok számára is.
C) és igen, valóban vannak főleg grafikai újítások is, de azok a legkevésbé lényegesek, mert az csak a grafika. A minden más meg minden projektben számít és hasznos, nem csak az übergrafikás AAA játékokban.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#8937) F-ECT$ válasza opr (#8926) üzenetére


F-ECT$
titán

Volt Hellblade 2 is, vajon az mikor jelenik meg? (Nem mintha PS-en tudnék majd vele játszani :O )

Dive ever, work never.

(#8938) F-ECT$ válasza opr (#8936) üzenetére


F-ECT$
titán

A nagy játékok még mindig 1000+ emberrel, évekig készülnek. Persze van Kena is, pár 10 fővel. Kérdés, hogy ha az AAA és indie elkezd minőségben közeledni egymáshoz, akkor szükség lesz-e még a giga méretű fejlesztői csapatokra.

Dive ever, work never.

(#8939) _drk válasza .LnB (#8935) üzenetére


_drk
őstag

Félig meddig jogos amit írsz. Ezek a techdemos cuccok nagy részét, jó ha pár év múlva 1-2 játékban láthatjuk.
Viszont ezek nagyrészét valamilyen formában már láthattad, csak teljesen máshogy, rengeteg trükközéssel és inkább átveréssel leprogramozták teljesen máshogy.
Doom 3 lámpa mozgás ami a trailerben is volt, meg az Uncharted 4ben a kavicsok mozgása. Vagy maga az egész Ray tracing mindig is jelen volt, vagyis nem az, hanem ami annak látszik :D -
Ezek meg automatikusan már működhetnek is.

(#8940) opr válasza F-ECT$ (#8938) üzenetére


opr
veterán

Igen, szükség lesz, viszont a költségek lejjebb mehetnek akár 10-15%-al is a produktivitás növekedésével. Grafikában valószínűleg közeledni fog egymáshoz a AAA meg az indie, de komplexitásban (pláne komplexitás +csiszoltság kombóban) nem fog tudni. Ahhoz sajnos kell a rengeteg ember meg a rengeteg pénz, és ez így is marad. Viszont simán látom magam előtt, hogy nagyot csökken a fejlesztési idő.

Ez a metahuman + iphone cucc ez akkora dolog, hogy egy 5-6 éves projektből akár egy év spórolást is jelenthet egy sztorisabb vagy openworld vagy hasonló játéknál. Akkor is, ha végül marad a stúdió a jobb minőségű, komolyabb motion capture mellett, mert percek alatt van használható minőség. És itt arról beszélünk, hogy percek alatt van az, ami eddig hetek alatt volt. Az már akkora különbség, ami teljesen más projektmanagementet igényel, teljesen máshogy lehet tervezni, gyorsabban lehet iterálni, stb.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#8941) Moby válasza _drk (#8939) üzenetére


Moby
addikt

Az UE fejlődése ma nagyon nem erről szól, hanem főleg és elsősorban a produktivitásról. Amire óriási szüksége vban az iparnak, mert az évek, vagy inkább évitizedek alatt teljesen kisodródott arról a páyláról, amiben a videójáték készítés egyfajta művészeti ág, vagy az önkifejezés egy formája volt. A géming hőskora tele van egy meg kétemberes kultprojektetkkel, amik majdnem teljesen eltűntek, mert a technológia fejlődése, és annak használata bedarálta ezt a fajta megközelítést. Az UE ma a legjobb eszköz arra, hogy ez visszataláljon abba a normális kerékváságsba, ahol a technológia eszköz, nem cél.
És akkor legyen egy, a végtelen számú egyemberes, és mikrostúdiós projektből, amiknek ez a megközelítés ad életet, és reményt. És itt érdemes belenézni a scale-be. Ezt egy fejlesztő készíti:
[link]

(#8942) opr válasza Moby (#8941) üzenetére


opr
veterán

Így így! :K
Ez az egy emberes játék viszont... Aztakurva. :Y

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#8943) l.skywalker


l.skywalker
félisten

Na ezért mondtam, hogy láthatóan nem értek hozzá :D

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#8944) .LnB válasza l.skywalker (#8943) üzenetére


.LnB
titán

Azért mert a technológia adott, még koránt sem biztos, hogy úgy is lesz használva, ahogy a két fórumtárs optimistán megálmodja. :U :)
Szerintem pont nem fog ezektől sem változni sok minden. De majd az idő eldönti. Majd meglátjuk.

ui.: De lehet, hogy fognak változni a dolog, csak éppen mi végfelhasználók majd nem veszünk semmit észre belőle.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#8945) Bad Pritt válasza .LnB (#8944) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Engem az nem is érdekel, hogy játékokban hogy fog ez lecsapódni, úgyis találnak más elfoglaltságot, ami miatt 5-6 évig lehet húzni egy projektet, viszont ha UE5-öt használva jönnek az Astarteshez hasonló kis fanfilmek még több alkotótól, na az király lesz.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#8946) .LnB válasza Bad Pritt (#8945) üzenetére


.LnB
titán

Engem sem érdekel. Csak visszaemlékezek az évekre, amikor mindig annyira lelkes voltam ezek után a bemutatók után. Küldtem haveroknak a videókat, cikkeket, hogy így fognak kinézni a játékok ezt figyeld!?
Aztán 2023-ban ránézel egy Elden Ring-re és.. hát látod, hogy még mindig nem érkeztünk meg oda, amit (kb.)5-6 éve demóztak. :)

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#8947) Moby válasza .LnB (#8944) üzenetére


Moby
addikt

Ez szerintem nem majd látszik meg, hanem most is látszik. Végtelen mennyiségű játék készül UE-vel, és egyre több közöttük, amik elszakadnak a hagyományos iparági normáktól, egyediek, és közben képesek nagyon magas színvonalúak lenni, mert nem a technológiával kell foglalkozni. Ezek nem léteznének, ha az UE nem fejlődne ilyen ütemben. Az ilyenek, mint az Annapurna Interactive nem is léteznének talán enélkül. Ez nem holnap fog történni, hanem történik tegnapelőtt óta.

(#8948) Moby válasza .LnB (#8946) üzenetére


Moby
addikt

Az Elden Ring nem UE :D

(#8949) Wesder válasza F-ECT$ (#8937) üzenetére


Wesder
félisten

Szerintem júniusban kapunk egy 23 holiday-t vagy 24 elejèt mint megjelenès.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#8950) opr válasza .LnB (#8946) üzenetére


opr
veterán

De értsd már meg, hogy ez semmilyen szinten nem arról szól, hogy hogy fognak kinézni a AAA játékok. :DDD

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.