2024. június 2., vasárnap

(#951) Alg válasza #72042496 (#950) üzenetére

Szintén budai ződ

Jó túra volt ez, tetszett. Szerintem egy busszal mentünk, ne te voltál a fehér pólós - frissen mosott cipős? :U

Kicsit most kényelmesebbre vettem.

Más: Élő adás, MTSZ 100 éves

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#952) #72042496 válasza Alg (#951) üzenetére

törölt tag

Jó az az 5,4-es, főleg ha ez a kényelmes tempód! Én siettem, mert itthon még volt egy-két dolgom, és estére is szerveztünk programot. Nekem is tetszett; a célban azt mondták, jövőre tavasszal rendezik, és akkor a természet is zöld lesz már. :)

Jaja, én voltam. :) Te miben mentél, hátha emlékszem.

szerk.: 1154 méter? Csak érzésre kérdezem, de nem túl sok az?

(#953) deicide válasza #72042496 (#952) üzenetére

veterán

Grat, szép tempó. Én 7.3 körül tudok gyalogolni terepen, a 8km/h az szép, ahhoz nekem már aszfalt kell. :)

(#954) #72042496 válasza deicide (#953) üzenetére

törölt tag

Köszi, de ez gyaloglás-kocogás vegyesen. Én képtelen vagyok ilyen gyorsan gyalogolni, néhány kilométer után kiszakadnának a lábaim. :)

(#955) Alg válasza #72042496 (#952) üzenetére

veterán

Tök feketében Salomon futózsákkal, biztos emlékszel mert ott álltam előtted a buszon :)

Ha sietősre vettem volna akkor szerintem valamivel 6 felett lett volna - ez azért jóval könnyebb volt mint a Hegedűs, pedig szintben alig kevesebb. (itiner szerint kicsivel 1000 alatt, terepen szerintem kb. elfogadható, bár ez az endo számítása, a dakota 10 valami 1500-at mért, de nem is szabad hinni neki :DDD )

Színek: évszakfüggő, télen piros tavasszal zöld nyáron kék ősszel sárga lesz jövőre, most azért nem így volt hogy beleférjen mindegyikből egy idén. Dec 15 lesz még a piros (ha jól emlékszem az nem volt még) - jövőre az első talán február közepén rémlik.

(#956) #72042496 válasza Alg (#955) üzenetére

törölt tag

Akkor megvan, néztem is, hogy milyen frankó kis zsák az. :) (Az enyémnek éppen ma adta meg magát a zipzárja, ha folytatom a rendszeres túrázást (meglátjuk, rettentően viszi az időt és a pénzt), hamarosan kénytelen leszek venni egy másikat.)

(#957) Alg válasza #72042496 (#956) üzenetére

veterán

Dekában lőttem, utolsó darab volt - eredetileg a quechua futózsákért mentem, de ez jobban tetszett (azok nehéznek, merevnek tűntek)

A track-re ráeresztettem az SRTM_HUN-t, 830-860m emelkedés (attól függ milyen profillal szűri) 704m süllyedés a pontos adat, ez már jóval hihetőbb.

(#958) #72042496 válasza Alg (#957) üzenetére

törölt tag

Ohh... Quechua volt nekem is (17 Raid talán), de nekem kényelmetlen volt és nem is tudtam benne normálisan elpakolni. Viszont a múlt héten kaptam tippet, hogy a Tescóban (!) lehet venni párezerért egy kis zsákot ivótasakkal, és állítólag tök jó. Finoman szólva sem kocaturista ajánlotta, szóval megnézem.

A 860 körüli szerintem is reálisabb.

(#959) Alg

veterán

Egyébként meg ezek a polartec cuccok isteniek, kicsit szerintem túl is öltöztem, emelkedőkön megizzadtam, de percek alatt megszáradt az alsó réteg. A célban megnéztem, a kabát belseje még nedves volt, az aláöltözet meg száraz :Y

(#960) deicide

veterán

A tegnapi kimaradt túrázás után belecsaptam a decemberi lecsóba. Este már úgy feküdtem, hogy kell valami hülyeséget csinálnom vasárnap reggel. :DDD Ez lett belőle.

(#961) -HajTömeg- válasza deicide (#960) üzenetére

-HajTömeg-
őstag

Már korábban is akartam kérdezni,hogy te szedsz valamit? :D
Brutál :DDD

Alias: Júzer error

(#962) deicide válasza -HajTömeg- (#961) üzenetére

veterán

Nem, egyszerűen csak néha a fejembe veszek dolgokat és megvalósítom. Én az akarat próbájának fogom fel, mert erővel nincs gond, csak fejben kell rávennem magamat, hogy menjek. :)

(#963) -HajTömeg- válasza deicide (#962) üzenetére

-HajTömeg-
őstag

Hát,le a kalappal. :D

Alias: Júzer error

(#964) SOAD19 válasza deicide (#960) üzenetére

addikt

Én még mindig ledöbbenek rajtad, pedig a bicajos totyikban már hozzászokhattam volna. :N Nekem a 65 km-es tekerésem tartott 3,5-4 óráig, és nem kicsit kész voltam a végére. Szóval elismerésem! :R

(#965) deicide válasza SOAD19 (#964) üzenetére

veterán

Köszönöm, jól esik az elismerés, amióta elkezdtem mozogni, ez az egyik fontos tartópillére számomra a kitartásnak, az elismerés.
Amúgy 65km tekerés ilyen hidegben talán még nehezebb is, jobban fázik az ember a menetszéltől, mint 7.3km/h-val. A gyaloglásnak ez meg talán amúgy kicsit hátránya, hogy itt meg nagyon menni kell, hogy elég hőt termeljen a test és ne fázzak. Ezért is megyek gyorsan, hogy komfortos legyen a hőérzet. :)

(#966) SOAD19 válasza deicide (#965) üzenetére

addikt

Nem, én nem most tekertem ennyit, a közelmúltban kétszer tettem meg ezt a távot oda vissza. (augusztus, és október közepén, akkor még jó idő volt)
Nem mellesleg nő is volt a dologban, így volt motiváció is, nem csak úgy gondoltam egyet, hogy de jó lenne egyet tekerni. :DDD

(#967) deicide válasza SOAD19 (#966) üzenetére

veterán

Áhhá, igen, az ellenkező nem iránti lelkesedés is tud hegyeket mozgatni. :DDD

(#968) SOAD19 válasza deicide (#967) üzenetére

:P

(#969) deicide válasza SOAD19 (#968) üzenetére

veterán

Nem gúnyosan mondtam, a mai 40 után én is pont hasonló okból mentem még 6km-t délután Fehérváron. ;]

(#970) Nimrod válasza deicide (#969) üzenetére

Előle vagy utána? :DDD

(#971) deicide válasza Nimrod (#970) üzenetére

Még nem ebben a szakaszban vagyunk. Vele. :B

(#972) Mawyx

Mawyx
senior tag

Mivel a ruha topic eléggé élettelen, ezért belinkelem ide is a kérdésem: [link]

Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)

(#973) Alg

veterán

Budai ződ képek - nem sok, kevés volt a látnivaló...

Két szép új pihenőt csináltak az Árpád-kilátóhoz, tűzrakóhellyel. :K

(#974) #72042496

törölt tag

Talán nem rúgnak fenékbe érte, de ha valakinek kell egy 2012-es soha nem használt Mátrahegy Bt.-féle Mátra és Mátraalja térkép, egy ezresért tudok adni. (Kivéve, ha előbb leütik Vaterán.)

Úgy alakult, hogy most van belőle kettő is, az egyiket eladnám. :)

(#975) spanyoll

spanyoll

Üdv Urak / Hölgyek!

Bocsi, ha már volt hasonló kérdés, vagy ha nem ideillő, nyugodtan irányítsatok át a megfelelő topicba akkor :)

A kérdésem / kérésem a következő lenne: kéne nekem egy túratáska max 10-15K értékben, ami semmi extrát nem tud, csak annyit, hogy 70-80 literes, és nem szakadnak le a vállpántjai egy év alatt. Havonta 1x túrázom max, azon felül pedig arra használnám, hogy ha utazgatok családhoz, akkor bőrönd helyett inkább túratáskába pakoljam a fotós cuccokat, laptopot, ruhákat, miegymást. Túránál szintén, csak arra kéne, hogy a max 2-3 napos túrák során rá lehessen aggatni a sátrat, a polifoamot meg a hálózsákot, telepakolni fontos cumókkal, fotós cucc bele aztán csókolom.
Nem kell (illetve kéne, de mivel nem túrázom annyit így fölösleges) 150 literes lávaálló titánötvözetű 2014es modellű deuter übertatyó, csak valami egyszerű.
A kérdés pedig az lenne, hogy hol lehet ilyen táskát venni és mennyiért melyiket?

Egyik ismerősöm vett anno a józsefvárosin egyet 8 rongyért (lol), ami pont jó volt arra amire nekem kellett (Ozorára elvinni a sok cuccomat és jól megpakolni).
Segítségetek előre is köszi!

"Super perfundo on the early eve of your day."

(#976) kraftxld

(#977) Integra

Integra
titán

háhááá, megtaláltam az elveszett fotót nyárról, ilyen helyeket a legjobb mezítláb megmászni, izgi :DDD

kraft:
most egy picit irígy vagyok (nagyon) :D

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#978) Nimrod válasza Integra (#977) üzenetére

addikt

Volt szerencsém ilyen terephez még Horvátországban. Még szandálban is kellemetlen volt, mezítláb meg pláne.

(#979) Integra válasza Nimrod (#978) üzenetére

Integra
titán

ez badacsonyban van, felmászni még ok, de utána jön az igazán durva és veszélyes szakasz, hogy feltalálj egy túrista útra, omlik le az egész (vagy lemászol, de az meg milyen már). mindkét lábam térd alatt csupa vér volt esétre.. de a roséfröccsök isteniek voltak, mikor kijutottunk vissza a pincékhez :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#980) bb0t

bb0t
senior tag
LOGOUT blog

Sziasztok!
Kaptam két darab Quechua Forclaz 500 light túrabotot és mikor a rokonság nézegette az egyikük szétszedte az egyik botot.
Az eladó mondta vásárlásnál, hogy nem szabad szétszedni. Nem tudja valaki, hogy miért nem?
Nincs velük baj de az egyik kicsit rezonál talán jobban mint a másik..

Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.

(#981) Alg

veterán

2013 túrái 5 percben - avagy az első túra(fél)évem :)

Sajnos nem mindenhol készült fotó, és ahol igen ott is többnyire kevés, de kitaláltam a módszert végre :)
Illetve van 2-3 túra amiről nincs .gpx-em, így a táv-és szintadatok nem teljesen pontosak...

(#982) Alg válasza bb0t (#980) üzenetére

veterán

Semmi baja nem lesz a szétszedéstől, sőt, ha vizes lesz akkor nem árt szétszedve kiszárítani.

Talán azért mondta hogy ne menjen közé kosz/sár mert az "megeszi"... olyankor ki kell takarítani

(#983) Nimrod válasza Alg (#981) üzenetére

addikt

Hasonló videót én is csináltam régebben, de most már nem nagyon járok fényképezővel.

Viszont várom lesz-e idén is Cartographia Kupa... :F

(#984) deicide válasza Alg (#981) üzenetére

veterán

Szép összeállítás! Idénre még többet. :)
Talán most eljutok én is több helyre, az Írottkő 70-re ebben az évben már mindenképpen szeretnék, ha már a tavalyi kimaradt.
De addig is Jan 18, Fázós TOPorgós, 16km itt nálunk a Velencei-hegységben, helyi túra lévén ez nekem szinte kötelező. :DDD

(#985) kraftxld

kraftxld
nagyúr

Csak, hogy fájdítsam a túratársak szivét így január elején :)
Tegnap csináltuk meg a Te Henga walkway-t, meg az utána következő rövidebb szakaszt a Lake Wainamu-hoz. Voltak fekete csillogó vulkáni homokos partok, madarak, patakban gázolás, homokdűne mászás, dzsungel.
[link]
Néhány adat: piszok meleg, kb 30km volt az összes táv, saccra 1000m felfelé, 1000m lefelé az egész út alatt, 6 liter víz nulla pisivel :D, 5 db vízhólyag a lábon.
Amikor visszaértünk a városba az első sör olyan jól esett mint évek óta semmilyen másik ital :)

Na de jöjjön két kép:

| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'

(#986) Alg

BUÉK-re valaki?

Kicsit drága a többihez képest, de más dolgom úgysem lesz holnap, ráadásul kell valami amivel elfoglalom magam most... szóval úgy néz ki ott leszek.

(#987) deicide válasza Alg (#986) üzenetére

veterán

Én sajnos nem tudok, programom van Fehérváron, pedig a Hűvösvölgy nem is lenne messze...

(#988) #72042496 válasza Alg (#986) üzenetére

törölt tag

Én lehet, hogy megyek rá, de még sok mindentől függ. A túrára kíváncsi vagyok, de kb. ez az egyetlen érv mellette.

(#989) #72042496 válasza #72042496 (#988) üzenetére

törölt tag

Végül elmentem, de kicsit sietnem kellett, hogy időben visszaérjek a városba. A Lego Unimog apró módosításához vettem alkatrészeket, végre össze akarom már rakni a hétvégén.

Különösebb látnivaló úgysem lett volna, mert tiszta köd volt az egész, de egyébként is sokszor bejártam már az útvonalat, annyira nem izgalmas. De legalább remekül kikapcsolódtam, és ahhoz képest, hogy az utóbbi hetekben háztartási kekszen és gyógyszereken éltem (most sem vagyok teljesen jól), a 2:30 alatti idővel is elégedett vagyok.

A rajtban hagyott kabátomat meg nagy sokára egy rendezőről kellett leszedni. Biztos megtetszett neki, vagy nem tudom, pedig tényleg nem egy nagy szám, piacos, fekete, mezei kabát. És az ENYÉM! :)

(#990) Alg válasza #72042496 (#989) üzenetére

veterán

Voltam én is, mostanában nehezen aludtam, így csak fél 10-kor rajtoltam, végül pár perccel 3 óra feletti idővel, de így is 6km/h feletti átlaggal értem be. Lehet készülhettem volna futogatós cuccal is, de mivel decemberben szinte semmit nem mozogtam inkább kabát-bakancs mellett döntöttem.

Tényleg nem volt nagy szám, HHH-n reménykedtem hogy kitisztul, de ott volt a legnagyobb köd... azért így év eleji bemelegítőnek jó volt, nem volt nagy sár sem, és volt vagy 1500 induló.

Gondolkodtam azon is, hogy a rajtban hagyjam-e a hátizsákot a váltás pulcsival, de inkább vittem magammal, ki tudja kiről kellett volna lerángatnom :DDD

(#991) #72042496 válasza Alg (#990) üzenetére

törölt tag

Durva, hogy még akkor sem szállt fel a köd. Egyébként maga a rendezvény tetszett, de ha mindegyik ennyibe kerülne, meggondolnám, milyen gyakran túrázom.

1086-an voltak. :)

(#992) Nimrod válasza Alg (#986) üzenetére

addikt

Én gondolkodtam rajta, de kihagytam, mert az útvonal kiírás szerint ugyanaz volt, mint tavaly.

Viszont életem első kupája ezennel átvéve. :B

(#993) Alg válasza Nimrod (#992) üzenetére

veterán

Gratula :) Én is beszereztem idén a füzetet, aztán majd meglátjuk mennyi sikerül (50 biztos nem, de szerintem 25 sem)

(#994) #72042496 válasza Alg (#993) üzenetére

törölt tag

Az 50 túra már teljesen értelmetlen. Szerintem jobb lenne a megtett kilométer alapján díjazni a legjobbakat.

Én is átvettem a kupát (25 túra), és megvettem az idei füzetet, bár, az idén inkább OKT-zni szeretnék és bringázni. Meglátjuk, mennyi jön össze, 10(-20) azért valószínű meglesz.

Gratula Nektek! :)

(#995) Alg válasza #72042496 (#994) üzenetére

veterán

Ezt ha jól emlékszem valaki felvetette már, és az volt a válasz hogy a célja az hogy minél többen minél több túrára elmenjenek, és nem a sportteljesítmény értékelése.

(#996) #72042496 válasza Alg (#995) üzenetére

törölt tag

Pontosan, más a koncepció. Más kérdés, hogy ha ekkorára nő a mozgalom, érdemes-e ragaszkodni az eredeti elképzelésekhez, de ők tudják.

"Mondjuk nekem annyira nem jönnek be ezek a BP környéki túrák, ha tehetem inkább másfelé megyek."

Igen, rá lehet unni. Én azért sok túrát szeretek innét (Kitörés pl. mekkora volt tavaly), és mivel Pesten lakom, BKV-bérlettel az utazás a legtöbbször gyors és ingyenes, ami nem egy utolsó szempont.

Éppen beszéltük a díjátadón egy sráccal, hogy például egy mátrai kanyar is benn van 4000 forintban, amit rendszeresen kifizetni már elég rázós. És ez csak a Mátra, még nem említettünk olyan tájegységeket mint a Bükk, Zemplén, vagy a Mecsek... :(

(#997) forceberg válasza #72042496 (#996) üzenetére

forceberg
veterán

A messzebbre igazából több napra éri meg elmenni. De messzebb az is javul, hogy nem jönnek úton-útfélen szembe az emberek. Bp. körül engem ez zavar időnként, hogy rengetegen vannak, egy lepkét nem látni az út mentén, mert elhajkurásszák őket.
Egyszer-egyszer jó elmenni ezekre, de talán jobb saját szervezésű dolgokra járni. Szerintem.

(#998) Alg válasza #72042496 (#996) üzenetére

veterán

Na igen... A Mecsekben voltam egyszer tavaly, 5-en egy kisautóval, 3200/fő... mondjuk nevdíjjal egy ötezresből pont kijött egy hétvégi napi program, ha úgy vesszük (és összehasonlítjuk egy színházjeggyel, állatkerti belépővel, stb.) akkor annyira nem gáz, és mondjuk havonta-kéthavonta simán belefér egy szerintem.

(#999) Nimrod

addikt

Mivel bevezették a Családi kategóriát idén a Budapest Kupán, ezért várhatóan ismét belevágok, de inkább Cartographia Kupát szeretnék. Már ha idén meg lesz tartva...
Tavaly még benne volt a kalapban az MVTE érem is, de nem szeretem amikor ennyire kötött a szabály (egy kiírt túrát sem hagyhatsz ki) és inkább a család mellett döntöttem egy alkalommal, így meg ugye kiestem belőle.

(#1000) #72042496 válasza Alg (#998) üzenetére

törölt tag

Telekocsival még mindig megéri, de például vonattal elutazni Pécsre (jó, éppen van MÁV Start kártyám, de ne ebből induljunk ki), rögtön horror, és ha teljesítménytúrára megy az ember, akkor az ott alvást sem ússza meg. Autóba én is beszállnék alkalomadtán, de tömegközlekedéssel időben és anyagilag is túl sok lenne.

(#997) forceberg:

Én megszoktam az egynapos teljesítménytúrákat, de jövőre biztos lesznek többnapos OKT-ink, majd arra szeretnék menni. :K