Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Autó+mobil  »  BMW iX1 menetpróba

Hozzászólások

(#351) Shadowbull válasza cucka (#349) üzenetére


Shadowbull
addikt

"A szabvány feltételeit lényegében a már piacon lévő önvezető rendszerek is tudják teljesíteni"

Ha tudnák akkor egy sima tipusengedélyeztetés után máris ott lenne az L3.
De nem tudják.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#352) kardkovacsi válasza cucka (#349) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Hol tudnák amikor még a "legfejlettebbnek" hitt rendszer is simán öl meg embereket.
Maradjunk annyiban, hogy nem tudják.

Honnan tudod, hogy nem hoz semmit? Talán láttad a szoftvert belülről? Ott voltál amikor "levizsgázott"? Egy lópikulát, kb. az van, hogy találgattok meg megy a legenda gyártás.

Amit tudunk, azaz a TÉNYEK. A Merci megkapta a Level 3-at korlátozott körülmények között. Tesla nem kapta meg SEMMILYEN körülmények között. Tudjuk még a Tesla megölt pár ember "önvezető" módban, egyedüliként az összes autógyártó közül.

(#353) Füleske válasza Frozen (#342) üzenetére


Füleske
addikt

Ezt (adók kiesése, helyette más adók) eddig is tudta mindenki. Semmi új vagy váratlan nem történt.
Az önvezetésről feljebb már kifejtettem a véleményem.

(#354) Füleske válasza Shadowbull (#346) üzenetére


Füleske
addikt

Köszönöm a kioktatást, de a bullshit reklám cikkeket olvasgasd Te.

(#355) Füleske válasza Shadowbull (#350) üzenetére


Füleske
addikt

"abban a 10 másodpercben a felmerülő problémákat az autónak meg kell tudni oldani."

Hűha, és ez autónként 2-3 millióért 60 km/h - ig autópályán sikerül? Tapsoljuk meg! A többiek le vannak nyomva!

(#356) Shadowbull válasza Füleske (#354) üzenetére


Shadowbull
addikt

A gond az az, hogy még a reklámcikkekig sem jutottál el.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#357) Shadowbull válasza Füleske (#355) üzenetére


Shadowbull
addikt

Most elhatároztad hogy fullba fogod tolni a kretént?

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#358) #57171968


#57171968
törölt tag

Olvasom a hozzászólásokat, és kicsit le vagyok döbbenve, hogy "régi" bmw-s társak is már a tech hülyeségekről és a tesla-hoz hasonlításról írnak.
Ide jutott az a márka aminek egykoron "freude am fahren" volt a jelmondata?
Ez számomra szomorú.
Kik ismernek tudják, hogy én aztán tényleg végigmentem a márka kínálatán az elmúlt 30-35év alatt.
Valamikor rég, az évi 12-15e km kötelezőn felül még 10-12e-et vezettem csak úgy passzióból, értsd ezt úgy hogy leugrok balcsira csak úgy egy nyári éjszakán hetente egyszer kétszer, vagy melóból hazafelé direkt a 40km-el és egy órával hosszabb úton megyek, csak mert az M7 tök unalmas. Na ennek már rég vége.
Van mindenféle elektromos segédlet, önvezetés, meg jókora lcd kijelző amit már ki se lehet már kapcsolni, meg 5,4s-os gyorsulás meg minden, de egy hulladék Ritmo 60s-el 100x akkora feeling az autózás mint ezekkel.
Tényleg kellenek ezek, mindenkinek?

(#359) Füleske válasza Shadowbull (#356) üzenetére


Füleske
addikt

Addig nem is akartam eljutni. Az a Te tereped.

(#360) Füleske válasza Shadowbull (#357) üzenetére


Füleske
addikt

Megnyugodhatsz, nem süllyedek le a szintedre.

(#361) Aprósólyom válasza Füleske (#307) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Aki napi 100km - 250km megtett táv alatt autózik, annak tényleg elég lehet estére feldugni egy sima villásdugóra, ha csak nagyjából számolom.
Hány kWh óra energiát tölt az akkuba egy 1 fázisos töltő óránként?
(Sajna fogalmam nincs, hogy a hatásfok végén mennyi marad a konnektorból max. felvehető ~3680W-ból. Viszont érdekelne a gyakorlat. :B )

#358 HuszárL: Én megértelek és jogos kérdés. Fura ahogy alakul a kultúra. És szerintem nem feltétlen mindig a jó irányba, hiába a fejlődés.... Nagyon félre tudja vinni az emberi természetet.
Én is gyakorlom, hogy néha másfele megyek, kerül úton, amerre még nem jártam... Bakker, még a hazámat se ismerem töviről-hegyire... :B Autópályán meg csak akkor ha az idő számít és nem az út élvezete.

[ Szerkesztve ]

Jevons paradox

(#362) #57171968 válasza Aprósólyom (#361) üzenetére


#57171968
törölt tag

Mivel lett tavaly napelem, lett hybrid bömös is. A gyakorlatban kb 3-3,5óra alatt tölti fel (nem tudom mekkora akkut :D ), ami elég cirka 50km-re. Vehetnék fali töltőboxot, de olyan ára van, hogy jelenleg nekem nem éri meg. Napi használatra nekem bőven elég, így hogy hybrid. Ha csak elektromos lenne, akkor kéne mellé másik autó, mert azért havonta van 1-2 5-600km-es utam, illetve évi 1-2 még hosszabb. Illetve az se mindegy, hogy pályán nem szoktam vánszorogni.
Nekem az bassza a csőröm, hogy megvetetnek az emberrel egy csomó olyan extrát és funkciót amire nincs szükségem, sőt még bosszant is. És itt sorolhatnám napestig, de én extrém eset vagyok.
A kocsikázásról én valahol e60 környékén teljesen leszoktam.

(#363) Füleske válasza Aprósólyom (#361) üzenetére


Füleske
addikt

Ez sok mindentől függ. Milyen típusú autó (pl. Zoe - nál sokkal több lesz a veszteség villásdugóval, gyárilag nem is adnak hozzá ilyen töltőt), illetve az akku temperáláshoz is energia kell. Számoljunk mondjuk átlagban 2-3 kW - al óránként, illetve AC esetén autó típustól (és töltőoszloptól) függően jóval nagyobb lehet a szórás, 2-20 kW. Akinek ez nem elég naponta, az úgyis olyan autót fog venni, ami nem csak városi használatra elég, tehát útközben is gyorsan villámtölthető. Szerintem amikorra a legtöbb autó elektromos lesz, a helyi töltőhálózat is ki lesz épülve, illetve a hosszú utakra is mind az újabb autók, mind a villámtöltő hálózat alkalmasabbak lesznek. Ez Magyarországon kb. 2050 - től várható. (2035 + 15 éves autó átlag életkor)

[ Szerkesztve ]

(#364) -Skylake- válasza #57171968 (#362) üzenetére


-Skylake-
addikt

azt kellene erteni, hogy NEKED felesleges es TEGED bosszant, ameddig mas (a tobbseg) pedig ezt keresi. mert a tobbseg (az egyertelmu tobbseg) nem a "direkt" hosszabb uton fog hazamenni a munkabol, hanem megmondja a Waze-nek, hogy mutassa a leheto legrovidebb utata. mert a cel A potnbol B pontba jutni, nem pedig vezetni. nekem is van szam szerint ketto (2) "haverom" aki azert vezet hogy menjen, nem azert hogy odaerjen. csak vedd eszre, hogy mellette van tobb SZAZ masik ismeros/barat/csalad aki meg nem ezert vezet, hanem azert mert igy eljut A-bol B-be a leheto legrovidebb ido alatt. en szinten, es engem is az erdekel, hogy legyen vezetek nelkuli carplay, meg minel jobban konfiguralhato ambient light. En azert ulok be kocsiba, mert gyorsabb es mert egyetlen budos/hangos/retkes szellemei fogyatekossal sem kell kontaktalnom, nem ugy mint vonaton pl. Soha nem ultem be autoba azert, hogy vezessek, csak azert, hogy valahova odamenjek.
Semmi gond azzal, hogy ez a hobbyd, vannak igy paran. Atlag autot az atlagembernek gyartanak, az pedig nem hobbybol vezet. A legtobb bmw pedig sima atlagos szemelyauto, aki vezetni akar annak ott az M4/M5.

[ Szerkesztve ]

"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably

(#365) bteebi válasza kardkovacsi (#258) üzenetére


bteebi
veterán

"A Teslák a jó légellenállás kedvéért úgy néznek ki mind mint egy Ford Mondeo 2008-ból. Ezt nem fogja egy BMW meglépni."

Valóban, mint az ikrek. Négy kerék, ajtók, szélvédő, meg minden. Ha jól gondolom, akkor a felső a Tesla, de nem vagyok benne biztos, mert tök ugyanolyanok.

(Miért) baj az, hogy a Tesla úgy néz ki, ahogy? Ízlés kérdése. Vagy tetszik, vagy nem. (Nekem néha furcsa, de alapvetően tetszik. De egyébként más dizájnnal se fogyasztana sokkal többet.) Megosztó forma, de ez elég sok autóra igaz. Engem nem zavar az, hogy áramvonalas. És a BMW kinézete se zavar. De a BMW már kb. 60 éve autókat gyártott akkor is, amikor a kicsi Elon még csak a csattogós lepkét tologatta, és kb. 100 éve, amikorra a Teslából is lett valami. Gondolom ennek van jelentősége. Az pedig egy baromi erős túlzás, hogy mindent feláldoztak az aerodinamika oltárán. Simán lehetne ettől aerodinamikusabb, bár akkor pl. macerásabb lenne beleülni, meg mondjuk 1-2 személynél többet (és bármi mást) szállítani.

Egyébként lehet itt jönni egyéniséggel, meg prémiumozni, de a legtöbb gyártó hasonló kategóriájú autói (és talán leginkább a SUV-ok) oldaltól kb. pont ugyanúgy néznek ki. Szóval valóban baromi egyediek:

Ha a fenti képeket megnézed, akkor egy Tesla pl. sokkal egyedibb, mint mondjuk egy BMW, de mint kb. bármi más. :U (Persze egyediség ≠ szépség.)

A BMW-k amúgy valóban viszonylag szépek kívülről (illetve most már pont nem), de belülről az én ízlésemnek sokáig kb. ocsmányak voltak. (Most már abban se, illetve abban nem rosszak.) Egyébként szerintem nagyon kevés olyan egyedi, prémium (??) gyártó autója égett ki tervezési hiba miatt, mint a BMW-nek. :DDD (A BMW-ket amúgy az esetleges látszat ellenére szeretem, bár a BMW-seket többnyire nem.)

"van azért ellenpélda is. Haver vett autót. Persze autóból sem kell valami jobb, hát Suzuki lett. Amúgy van pénze, de telefonból is a szart, a sziamiaót veszi."

Attól még, mert van zsetonod, nem biztos, hogy minden piszlicsáré szar fontos neked, ami másoknak - bármilyen ok miatt - fontos. Telefonra pl. én se szívesen adnék ki félmillát csak azért, mert az a legújabb és trendi. Idén januárban vettem nyögvenyelősen egy telefont vagy 230 ezerért (Galaxy S20+-t még újonnan, miközben már S23 is volt). Tudtam volna venni S23 Ultrát is, de már az a 230k is egy bő 100-assal több volt attól, amit szívem szerint kiadtam volna egy telefonra. Az autó sokaknak annyi, hogy elviszi A-ból B-be. Nem mindenki megy vele havi 30 ezret 210 kilométeres átlagtempóval az Autobahnon. A feleségemnek pl. csak azért kell, hogy a gyerekeinket tudja vinni oviba-bölcsibe (kb. 4-5 km irányonként). Erre nem érdemes fenntartani egy M6-os BMW-t (bár amúgy nagyon nem is futná rá). Ugye az is szar a drágában/prémiumban, hogy csak akkor jó, ha tökéletes, hibátlan, az pedig - pláne városban, pláne kevésbé ügyes sofőröknek - nem egyszerű. Egy BMW lepadkázásának a javítása többe kerül, mint másnak az autója.

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#366) Shadowbull válasza bteebi (#365) üzenetére


Shadowbull
addikt

"égett ki tervezési hiba miatt, mint a BMW-nek"

Egy darab BMW sem égett ki tervezési hiba miatt.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#367) #57171968 válasza -Skylake- (#364) üzenetére


#57171968
törölt tag

Látom sikerült leszűrni a lényeget. Gratulálok!

(#368) -Skylake- válasza #57171968 (#367) üzenetére


-Skylake-
addikt

miert mi volt a lenyeg amit nem ertettem meg ? az autogyartok IS es a vasarlok IS masodik eletterkent tekintenek a jarmure, ennek figyelembevetelevel vasaroljak es a gyartok ennek figyelembe vetelevel gyartjak. mondom, semmi gond. nekem is van BMW-s ismerosom, #csakhatso #csakmanualis #csakkeresztbe, de tenyleg nem erted, hogy az 51eves , 6 fos KKV tulaja meg a 38 eves fulltime anyuka milf az X5 -be _teljesen leszarja_ , hogy mennyi ido alatt valt a steptronic sport ? az egyetlen ami erdekli hogy kenyelmes legyen, meg legyen spotify, hangulatfeny, temperalt pohartarto, napfenyteto meg valami applikacio hogy mobilon is lehessen nezni, hogy mennyit toltott eddig fel. ja meg lezervilagitas, merino bor belso.
EZ adja el a nagy bmw-ket. gondolhatod azt, hogy a 600 loero meg nagy turbo, de nem. a grand lusso belso, meg a keramia gombok.
ez a baj az autofanatikusokkal, veled is, hogy nem ertitek meg hogy azert autoba ulni hogy netto autoban ulj, ez egy mocskosul retegigeny. egy globalis gyarto meg nem gyarthat erre abban a szegmensben amiben a bmw gyart, mert ehenhal. nagyon sok autogyarto van aki az autozas elmenye miatt gyart autot es nem azert hogy kozlekedni tudj, csak azok pont 1 nagysagrenddel tobbe kerulnek mint a bmw, mert MARGINALIS a piacuk. evente 1600 embernek gyartanak autot, a bmw meg naponta 1600 embernek.
tenyleg nem hiszem el hogy valaki latja mondjuk (ha mar tema) a tesla eladasi szamait es tenyleg nem jon le belole, hogy az emberek nem VEZETENI, hanem UTAZNI akarnak ? nem azert veszik a teslat hogy este 1 oraval kesobb erjenek haza, hanem azert hogy meg azt a kis idot amit a kocsiban ulnek, azt is a leheto legkevesbe kelljen vezetessel eltolteni mert nem vezetni akarnak, hanem egy pontbol a masikba menni. es ha ez megoldhato ugy, hogy kozven csak varni kell es semmi mast, lehet netezgetni, beszelgetni, kajcsizni meg nemtudom akkor egyszeruen ezt valasztjak, mert ezt akarjak. en sem akarok vezetni, kell, mert mashogy sokkal nehezebb eljutni rovinj-ba, de ha lenne opciom hogy abban 6 oraban konkretan egy pedalhoz sem erek hozza, akkor egy pedalhoz sem ernek hozza es mondjuk nem kene kivennem +1 nap szabadsagot a munkahelyemen, mert az egy munkanapnyi ut alatt pont tudnek egy munkanapot dolgozni.
EZ A TOMEGIGENY. nem a manualis valto, nem a hatsojerekhajtas, nem 800nm driftelni, ezek egyik sem tomegigeny. epp ezert nem is erre gyartanak autot.

sikerult leszurni a lenyeget?
neked az auto hobby, a haverodnak is hobby meg meg nagyon sok embernek hobby. csak azt vedd mar eszre hogy az a nagyon sok ember a vasarlok toredek szazaleka. mindenki masnak , a maradek 9X%-nak meg egy szukseges eszkoz es _semmi tobb_.

[ Szerkesztve ]

"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably

(#369) bteebi válasza Shadowbull (#366) üzenetére


bteebi
veterán

Ja tényleg, bocs. A minőségellenőrzés nem megfelelősége miatt. Sokkal jobb.

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#370) snorbi82 válasza bteebi (#369) üzenetére


snorbi82
senior tag

BMW kiégés belső égésű motoroknál volt jellemző. Ide sorolhatjuk a Ford motorjait is. És mint köztudott mind a két esetben van rá gyári javítási javaslat. De ebben a BMW elégé ludas, mert EU-ban későn kezdte visszahívni az autókat, és ebben az esetben sem visznek vissza sok autót (ami már USER error).
De Elektromos BMW kigyulladásról még nem olvastam. Ellenben a Teslat sem kellene ennyire elfogultan kezelni, mert nagyon sok baj van velük. "önvezetés", leeső kerekek, leeső tető ablak stb...

IPhone 15 Pro Max, Iphone 13

(#371) Shadowbull válasza snorbi82 (#370) üzenetére


Shadowbull
addikt

"De ebben a BMW elégé ludas, mert EU-ban későn kezdte visszahívni az autókat"

Hülyeség. A BMW azonnal elkezdte visszahívni az autókat, amikor megvolt ehhez minden szükséges információ, és új alkatrész a cseréhez.

Komolyan nem tudom honnan veszitek ezt a sok hülyeséget.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#372) snorbi82 válasza Shadowbull (#371) üzenetére


snorbi82
senior tag

Azért nem teljesen így ment. Kínában sokkal előbb voltak vissza hívások, mint nálunk. Itt elég sokáig csend volt erről. Imádom a BMW-t, de azért Ő sem volt ezzel teljesen tisztességes. Nem kell ennyire védeni.

IPhone 15 Pro Max, Iphone 13

(#373) Shadowbull válasza snorbi82 (#372) üzenetére


Shadowbull
addikt

De, teljesen így ment. A BMW AZONNAL elrendelte a visszahívást,.amint minden információ rendelkezésre állt.
Nem Kínában voltak az első visszahívások, hanem Dél-Koreában, 2018 július végén, augusztus elején pedig elindultak Európában is.

Ne a bulvárszar TC-ből tájékozódj.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#374) 8th válasza bteebi (#365) üzenetére


8th
addikt

Az a hetes újfent kiégette a retinámat de ázsiában főleg kínában az ilyen kretén dizájnra gerjednek.Nem hülyék dolgoznak a bajoroknál felmérték mire van igény és fizetőképes kereslet és azt gyártanak. Olyan ez mint az első generációs X6. Számomra a mai napig a legundorítóbb bmw ever de eladások szempontjából kifejezetten sikeres modell volt. Amúgy vannak még mindig szép bmw-k. Ott a 4-er kupé [link]. Számomra az a tökéletes kupé/GT forma [link]. Még a véleményes orr-rész is jól áll neki. Közel tökéletesek az arányai, az első-hátsó túlnyúlás, a tengelytávja, a kerék méretei a karosszériához viszonyítva. A hátulja kifejezetten állatul néz ki. [link] Sosem lesz rá pénzem. :DDD

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#375) bteebi válasza snorbi82 (#370) üzenetére


bteebi
veterán

"Ellenben a Teslat sem kellene ennyire elfogultan kezelni, mert nagyon sok baj van velük."

Szerintem nem kezeltem őket elfogultan. A hiba az hiba, bárki is követi el.

#374: Valóban szép. Nálunk a cégnél rengeteg BMW van, 1-estől 750-ig majdnem minden. Nekem az egyik főnököm M3-asa nagyon tetszik. Kívül-belül. Azt spec. elfogadnám, bár az se egy családi autó, és nekem alapvetően arra lenne szükségem. (Biznisz autónak persze jó lenne.)

A dizájnban meg igazad van. Nyilván nem az a lényeg, hogy nekem, aki a büdös életben nem lesz a vásárlójuk, mi tetszik, hanem az, hogy azoknak, akik viszont vennének, mi jön be, akármilyen ocsmány is az. :U

[ Szerkesztve ]

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#376) forumpista válasza Shadowbull (#373) üzenetére


forumpista
aktív tag

Mondjuk engem erdekelne ezt honnan tudod, ott voltal a bmw vezetoi meetingjen ahol szambavettek hogy vajon minden informacio a rendelkezesre all-e?

(#377) kardkovacsi válasza forumpista (#376) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

BMW-nél mérnök, kint :)

(#378) FIREBLADE78 válasza Raysen623 (#35) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Milyen szervizigény? :U Ez nem Dacia. Max pollenszűrő csere van...

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#379) #57171968 válasza FIREBLADE78 (#378) üzenetére


#57171968
törölt tag

Ezek a szokásos urbán legendek, halgattam ezeket már eleget.
Ha meg éppen olyan kedvem van és elmesélem, hogy 120ekm-ig ingyen szervíz, ingyen alkatrész, akkor kikerekednek a szemek rendesen.

(#380) forumpista válasza kardkovacsi (#377) üzenetére


forumpista
aktív tag

Maximum portas. De ha ezzel a tudassal ott mernok az sok mindent megmagyarazna hogy miert vezeti a bmw a legmegbizhatatlan (auto)motorok listajat…

(#381) -Skylake- válasza forumpista (#380) üzenetére


-Skylake-
addikt

egy biztos, ha mernok is a BMW-nel, az semmit nem jelent, hisz megjott a forum Pistaja es megszakertette, hogy ki jo es ki rossz mernok a BMW-nel. Alig kurva undorito amit eloadsz most, alig. egyebkent meg engedd el a BMW-t ha szerinted megbizhatatlan es maradj a mercinel amin feltehetoen ultel (remelem ervenyes berlettel) mikozben ideszartad ezt a napkommentjet :))
azt mondjatok mar meg, hogy honnan ez a pusztito magabiztossag ? marmint erted, itt egy srac aki a BMW-nel mernok elvileg, erre idejossz te, kurvara kozod nincs ehez, de a vilagon semmi, es fogod es a legnagyobb magabiztossaggal eldontod, hogy most o jo e a szakmajaban vagy sem. ez hogy jon ki fejben, azt mond meg.

[ Szerkesztve ]

"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably

(#382) forumpista válasza -Skylake- (#381) üzenetére


forumpista
aktív tag

Honnan tudod hogy mernok a bmwnel? Lattad a munkaszerzodeset, netalan ismered szemelyesen?
marmint erted, honnan ez a magabiztossag, megjon random forumozo hogy o a bmwnel dolgozik, erre te idejosz hogy mas ez hogy meri ketsegbe vonni?
es ha en meg a mercinel dolgozok?

egyebkent meg ugy jon ki hogy kozolte hogy a psa (prince) motor a vilag legmegbizhatobb motorja, es erre bizonyitekkent hozta Novoth Tibort aki abbol el hogy hozza hordja a fel orszag a besz@rt psa motoros autokat…

(#383) Shadowbull válasza forumpista (#382) üzenetére


Shadowbull
addikt

"kozolte hogy a psa (prince) motor a vilag legmegbizhatobb motorja"

Ki közölt ilyet és hol? Idézed?

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#384) 8th válasza forumpista (#382) üzenetére


8th
addikt

Azt én mondtam nem ő, de nem így és nem azt amit te állítasz. Picit szelektív már az a memóriája pista bátyám? :DDD [link]

[ Szerkesztve ]

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#385) -Skylake- válasza forumpista (#382) üzenetére


-Skylake-
addikt

nezd, nem tudom. feljebb irta valaki, lehet o tudja/ismeri szemelyesen. siman lehet, hogy nem ogaz. az vissont egyertelmu, hogy az o hozzaszolasaiban van informacio, ami alapjan akar meg lehet is mernok a bmw-bel. a tiedbe meg lofasz nincsen, csak krakogas a semmirol. tehat lehet, hogy o nem mernok a bmw-nel, de sokkal elobb elhiszem hogy az, mint rolad hogy a mercinel vagy mernok. kb ennyi.

"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably

(#386) bteebi válasza -Skylake- (#385) üzenetére


bteebi
veterán

"feljebb irta valaki, lehet o tudja/ismeri szemelyesen."

Úgy lenne igazán vicces, ha ezt a 3 accot (Shadowbull, kardkovacsi és forumpista) egy személy vinné, aki mondjuk a Fordnál dolgozik. :)) De amúgy nyilván nem így van.

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#387) kardkovacsi válasza bteebi (#386) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Én a saját nevemmel fórumozok, nem vagyok gyáva, hogy elbújjak valami álnév mögé. Szóval nyugodtan kiszedhetsz arról a listáról :)

(#388) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

Kezd ultragáz lenni ez a fórum. Ver az asszony? Csicskáztat a főnök,hogy némely ember itt éli ki magát? Tiszta szégyen

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#389) bteebi válasza kardkovacsi (#387) üzenetére


bteebi
veterán

Poén volt. ;) Aminek az alapja az a frappáns FB bejegyzés volt, amit egy programozó (jellegű) srác írt. Azt mondta, hogy szokott programozói fórumokban segítséget kérni programozásban, de nem mindig kap. Viszont van egy másik accountja, amivel szokott direkt hibás választ adni a saját kérdésére. Azt viszont kijavítják jóra.

Konklúzió: az emberek ugyan nem szívesen segítenek egymásnak, viszont nagyon szívesen felemlegetik/kijavítják mások hibáit. :DDD

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#390) kardkovacsi válasza bteebi (#389) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Hehe, ez jó :)

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Autó+mobil  »  BMW iX1 menetpróba
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.