Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) Heroes fan válasza wjbhbdux (#98) üzenetére


Heroes fan
őstag

Jaja ez a lista egy akkora baromság ilyen téren. RTX kártya nélkülieket már nem is árulnak így már esély sincs venni belőlük. Meg hát igen 4060-nál is ott a dlss 3.5. Az hogy elcseszték hát ez van jön a következő. Ebben a gddr7-be is alap lenne ez a full hd 16 giga ram is a belépő 5060-ból, és nem 240 ezerért dobálnák.

(#102) negro válasza wjbhbdux (#98) üzenetére


negro
őstag

De nem europaban, plane nem kelet. Ezek meg ukranok :) A Steam userek tobb mint 30% a nyelv beallitas alapjan kinai, egy masik 30% meg angol. Ahol nyilvan vannak jo paran szegenyebbek is de azert ezek meg mindig joleti tasadalmak. Egy szo mint szaz anno egy Half-Life 2 se ugy keszitettek, hogy csak high end gepen fusson el max grafikan FHD-ban de megis a kornak egyik legszebb FPS jateka volt. Kontra a Doom3 ami nem nezett ki annyira jol, butabb is volt fizika teren megis magasabb gepigenye volt amit sokan kritizaltak. Egesz egyszeruen nem a 4080/4090/7900XT/XTX tulajoknak kell meg csinalni vmit. Ezert lehet butitottak a grafikan de ahogy irtam fentebb ez meg igy is jol nez ki.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#103) myckey válasza negro (#102) üzenetére


myckey
veterán

DOOM3 ?
Az egy mérföldkő volt, mikor jött...azzal a motorral, látvánnyal.

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#104) negro válasza myckey (#103) üzenetére


negro
őstag

Nem nezett ki jobban mint a HL2. Csak belso tereket kezelt jol. Nagyobb open reszeken bezuhant az fps kemenyen. Vagy nem veletlen tuntek el a hullak es stb. Fizika koszono viszonyban sem volt a HL2-hoz kepest. A valve jateka sokkal nagyobb merfoldko volt szerintem es ahogy irtam ami lenyeges elfutott gyengebb gepeken is. Jobban volt optimizalva.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#105) myckey válasza negro (#104) üzenetére


myckey
veterán

A DOOM 3 motorja bizony :Y volt, akkoriban.
Az egész, atmoszféra, hangok, részletek.
Dehogy volt sokkal nagyobb...ez nagyon nagy túlzás. A HL2 is az volt. De más tekintetekben. Az optimalizáció már egy másik dolog.
Nézz utána. A " szerintem " , meg az "én szerintem" az egy szép dolog, csak én nem erről beszéltem.
Persze egyébként mindegy...felőlem aztán lehet szerinted . Nem veszünk össze. :D

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#106) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Én 512 megás 256mb-os kártyával futtattam a doom 3-at előszőr és símán vitte nem volt baja.

(#107) negro


negro
őstag

@myckey
Ezek tenyek amiket irtam es ezert nem volt merfoldko mert jott a HL2. De nosztalgia okan rakerestem :) (Inno3D 6600GT-em volt akkor amugy ami eleg jo kis kartya volt de meg az is keves volt...)

Ime az akkori tesztek eredmenye maxra tolt grafikan:

Na es ez volt a baj a Doom3-al de nagyon, az optimalizacio. 6800 ultra eseten 102fps a hl2-ben vs. 68fps egy d3-ban. Gondold el mi volt 1600x1200-nal? Konkretan meg a 6800 ultra is keves volt oda. Ezert nem tartom merfoldkonek mert nem volt egy jo engine. Kinezet lehet subjektiv bar nem tudom miben nezett ki jobban mint egy hl2?

Ezert remelem a Stalker2 nem koveti el ezt a hibat. Tobbiektol bocs a off-ert.

[ Szerkesztve ]

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#108) wjbhbdux válasza negro (#107) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Doom3 geforce3 techdemoként indult, axtán el se indult rajta :DDD
HL2 beta ment TNT2-n is nehézkesen, de aztán feljebb tolták dx7-re a minimumot.

/s

(#109) M@trixfan válasza AuraSync (#96) üzenetére


M@trixfan
addikt

Ilyenkor hogy működik ez egy Steam játéknál például? Nem érzi a Steam hekkelésnek, vagy CRC hibásnak a csomagot, hogy bele van nyúlva a fájlokba?

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#110) wjbhbdux válasza M@trixfan (#109) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Nem ellenőrzi ezt, csak ha később frissülne a játék, akkor felülírja a kiadott újabb fájlokkal. Csak multiplayer játékoknál, szerverre csatlakozásnál anti-cheat használatakor van szigor ilyesmivel kapcsolatban, amúgy moddolhatsz kedvedre a Steamen, Epicen, meg lassan a Game Passos játékokban is a kezdeti korlátozott fájl hozzáférés óta javult a helyzet, a Starfieldnél sem gond már.

/s

(#111) M@trixfan


M@trixfan
addikt

wjbhbdux:
Értem, köszi! Nem vagyok képben az aktuális PC gaming dolgokkal jó ideje sajnos, de ha ez a szeptember 5 igaz akkor nagyon, de nagyon visszatérnék!

Mindenkihez:
Jó látni, hogy végre pörög a diskurzus Stalker 2 témában! Jókat mosolygok a késéseken, csúszásokon, ez még semmi ahhoz képest mire kijött a SHOC és egyáltalán a Clear Sky! :) Rongyosra néztem minden szivárgott videót, E3 trailert, stb… Az egyes béták közt olyan különbségek voltak, ha jól emlékszem a legendás 1905-ös build volt a legtöbb tartalommal töltve. Nagyon szeretem az Otherside podcastokat Phelan és Sasa host-olásával, de mindig kiráz a hideg amikor a Stalker és Metro sorozatról újságírósan beszélnek, hogy a “gunplay így meg úgy”, “ilyen hiba, olyan hiba”, baromira nem érzik egyikőjük sem a feelinget amiről az egész szól. Jó, én a másik irányban vagyok elfogult, nekem ott van a legnagyobbak közt, “cult classic”.

Ebben a mostani videóban tetszett, hogy úgy néz ki sok nevezetes pályarász modellezve látszik a távolban mint objektum, valószínű töltés nélkül oda is lehet majd menni. Az mondjuk viszont furcsa volt, hogy mintha kompresszáltabb is lenne a világ érzetre, nehogy túl kicsi legyen! Nekem semmi baj nem volt a felosztott területekkel sem.
Többen említettétek a grafikát és én is a “don’t care, good enough” táborban vagyok. Sőt, azt mondom bőven történt előrelépés! Az mindig kérdéses vajon konzol buildet látunk-e éppen az aktuális videóban? Nyilván vannak itt a fórumon engine guruk akik jobban képben vannak, de simán el tudom képzelni, hogy PC-n lesz Lumen és Nanite, míg mondjuk konzolon nem. Eddigi UE5 játékok konzolon nem a legjobban futottak és ha itt lesz egy nagyobb egybefüggő világ akkor azért korlátos már az Xbox memóriája. Lehetnek nagyon markáns különbségek a PC és konzol verzió közt.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#112) hajbel válasza M@trixfan (#111) üzenetére


hajbel
addikt

Csak annyit a témàhoz, hogy Phelan (Grőb Attila) podcastja màr rég nem az Otherworldön fut, hanem a Planet taxi csatornàjàn, mert OW Zoli megharagudott Phelanra, amiért az kioktatta. Stalker témàban és egyedül ebben pl. OW Zolival értek egyet, mert szerintem is legendàsan jó volt az AI, nekem a ballisztika is nagyon tetszett, ezàltal szerintem a gunplay is korszakalkotó volt, màrmint single jàtékban én még nem làttam CS féle ballisztikàt előtte.

A grafikai hisztit én sem értem. Még lebutítva is gyönyörű a környezet, a kiszivàrgott buildekből is voltak hangulatos screenshotok, esélyes, hogy majd itt is óràkon àt fogok barangolni küldetés teljesítése nélkül. Én abszolút bizakodó vagyok, mert a scriptet olvasók szerint a történet nagyon ott van. A tesztelők szerint az AI is rendben van, pl. az egyik szerint üldözéses lövöldözésbe torkollott egy 1v1 tűzharc. Egyelőre úgy tűnik, hogy a történet jó, grafika jó, AI rendben van, úgyhogy én bizakodó vagyok. Ha bugosan jelenik meg, majd a fejlesztők, modderek rendberakjàk. Legjobbana nyugati szaksajtótól félek, hogy lehúzzàk mondvacsinàlt okokkal.

"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia

(#113) X2N válasza hajbel (#112) üzenetére


X2N
senior tag

Nyugaton élő embereknek sajnos fogalma sincs itt en-bloc semmiről, nem h Csernobil-ról. Ez már a HBO-s sorozatnál is látszott, nem 1 reakció videót láttam neten amerikaiakról akik elkezdték nézni a sorozatot és eddig nem is hallottak sose a katasztrófáról...persze most a háború kapcsán azért eléggé figyelem központjában vannak az ukránok. Remélem nem viszik el COD-os irányba a játékot ezzel a rengeteg átvezetővel...azért több fog ide kelleni már mint pár útvonalt követő npc, ezt nem fogod tudni átvezető videókból leszűrni...az hogy a sajtó mit gondol senkit nem érdekel ma már szerintem. Manapság a youtuberek számítanak. A pár napja early acces-ben kiadott Gray Zone Warefare is Unreal engines és nem szerepel túl jól a steam statisztikák szerint.

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#114) X2N válasza hajbel (#112) üzenetére


X2N
senior tag

Miért is nem csodálkozom az Otherside-os szétváláson, a Phelan-os podcastek miatt néztem csak a csatornát...

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#115) L.Edit


L.Edit
tag

Én meg vagyok lepődve a hisztin, mert ezek még soha nem tartottak be egyetlen határidőt sem, és ugyan mi változtatott volna a mentalitásukon!?
Gépigény: ezek a játékok 10+ évig játszhatóak maradnak, annyi idő alatt csak lesz egyszer egy olyan VGA-d, amin normálisan tud futni. :DDD

Nekem az első élményem egy 3200+Axp és egy AGP-s 6800-on volt a 2007-es játékkal, az akkor 4 éves vason is be lehetett lőni nagyon kényelmesen játszhatóra.

Csíramentes, mosott-szárított belsőség eladó.

(#116) M@trixfan válasza hajbel (#112) üzenetére


M@trixfan
addikt

Igen, az Planet Taxi. Egyik részben beszélt Phelan arról, hogy az Otherside mint branding hozzá tartozott mindig, tehát az ő részéről a folytonosság biztosított a szétválás után is.

Nagyon remélem a ballisztika marad és nem COD irány lesz. Az első trailerben tetszett a realisztikus szkóp átnézés shaderekkel, az azért bizakodó. Volt olyasmi is, hogy valós időben tett fel egy kiegészítőt a fegyverre. Apró hangulat elemek vannak szépen. Szerintem az a ballisztika korszakalkotó volt akkor egy nem milsim játékban. A Vintar-t eszméletlen eltalálták a subsonic ammo-val. Ennek stimmelnie kell itt is, sava-borsa a “gunplay”-nek. (De utálom már ezt a szót!)

Az AI-val kapcsolatban egyedül a gránátvetés volt idegesítő Master fokozaton. A szomszéd faluból lábad alá dobja a gép mindenen át. Már nem emlékszem a trilógiára volt ez jellemző, vagy csak SHOC, illetve patch segített-e. Már rég vettem elő a játékot, de az általános fizika is meglepően jó volt bizonyos objektumokon, úgy emlékszem.

Említettétek az átvezetők gyakoriságát. Ez szerintem Metro hatás, ott is ingame átvezetők voltak inkább. Eddig egyik sem volt olyan ami behatároltságot sugall a játékmenetben. A régi trilógia is tartalmazott ingame snitteket, sőt videókat is. Szerintem itt csak annyi lesz, hogy elmozdultak ilyen irányba az átvezetőkkel és kevesebb videó lesz.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#117) wjbhbdux válasza M@trixfan (#116) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Első trailer teljesen kamu volt, azt hagyd figyelmen kívül.

/s

(#118) nanocry


nanocry
tag

Egyébként a másik korszakalkotó dolog az inventory/menedzsment része volt, mai sok játékban, főleg az ilyen hc extraction súterekben kvázi Stalker alapokon nyugszik ezen része. Szabadon bejárható zóna, nincs széttagolás a területek közt, az lesz az egészben a legjobb. Régen is tudtunk volna neki örülni, de majd most. Szerintem atmoszférában, hangulatban a mai napig köröket ver sok címre, a gunplay is rendben volt a régi részeknél, a fegyverek sebzése volt talán egy kicsit visszafogott, azokat mindig nagyobbra állítottam, problem solved.. :DDD Én mindenképpen adok neki egy esélyt, jó volna ha egy ultrabaszó comeback-kel visszalépne a porondra.. Ejj, de jó is volna. ;]

[ Szerkesztve ]

Édesapám, ég a Tisza, szalmával oltják..

(#119) negro válasza nanocry (#118) üzenetére


negro
őstag

Inventory azert mar egy Heretic-ben is volt :) de amugy igen. A fegyeverek sebzese teny butitott volt es a pontossag, de hogy ertelme legyen az upgradenek. Ugye sokan nem tudtak hova tenni ezt es ganeztak is a jatekot egy oran belul mondvan mi ez a xar mar az elejen. Nem adtak idot neki. Jo lesz ez amugy. En is varom de ha meg is jelenik septemberben akkor is csak jovore jutok oda kiprobaljam.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#120) nanocry válasza negro (#119) üzenetére


nanocry
tag

Sok fegyver csutkára húzva sem sebzett sokkal többet... Az, hogy a mutánsok lassan döglöttek, oké. De amikor az emberek is tárakból halnak az inkább felbassza az embert. Olyankor jött a weapons.ltx, actor.ltx módosítások.. Én mindig úgy ellensúlyoztam a többletsebzést, hogy az emberek/mobok is shotoljanak le, de az embereket kb. én is, viszont a mutantok is valamivel hamarabb dögöljenek, de azok egy fingásra is shotoljon, master fokozat, hagy szójjon. Egyből emészthetőbb volt az egész. A fegyverek meg, csak minimális módokat kaptak. :DDD A 2-ben is jó lenne, ha valami ilyesmire belőhető volna + modok. Nagyon király lenne. ;]

[ Szerkesztve ]

Édesapám, ég a Tisza, szalmával oltják..

(#121) M@trixfan válasza wjbhbdux (#117) üzenetére


M@trixfan
addikt

Szerintem legrosszabb esetben is “in engine” készült magas minőségű asset-ekkel. Nem lehet, hogy az volt a PC verzió, a többi meg Xbox? ;]

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#122) nanocry válasza M@trixfan (#121) üzenetére


nanocry
tag

Nekem amúgy ez a trailer nagyon gyanús, hogy Box verzió, az environmental detail elég low-resnek tűnik.. A megjelenéshez közel biztos fognak mutatni maxos PC grafot egy külön PC features trailer-rel. Gondolom én.. :DDD

Édesapám, ég a Tisza, szalmával oltják..

(#123) M@trixfan válasza nanocry (#122) üzenetére


M@trixfan
addikt

Várjál, kimondhatatlan nevű kollégával a legelső trailer-ről beszéltünk! :DDD Ez a mostani nekem is Xbox gyanús, de abszolút nem bánom azt sem ha ez lesz a végleges grafika.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#124) wjbhbdux válasza nanocry (#122) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Xboxon még a Microsoft sem mutatja meg a saját játékait megjelenés előtt :DD A legújabb trailer is 60 FPS, nagy felbontáson. Ilyet nem tud egy Xbox UE5 motorral, Hellblade is csak 30FPS lesz, Remnant 2 meg 720p.
1. trailer az álmodozás volt, ez meg amit az ő tehetségükkel meg lehet valósítani mai RTX4090 hardveren.

[ Szerkesztve ]

/s

(#125) M@trixfan válasza wjbhbdux (#124) üzenetére


M@trixfan
addikt

Akkor ez egy erős vélemény részedről, nem fejlesztői infó vagy ilyesmi. Mostanában nézegettem Asset Pack bemutatókat és az én véleményem meg az, hogy PC ultra szint nézhet úgy ki! :P

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#126) X2N válasza wjbhbdux (#124) üzenetére


X2N
senior tag

Ha jó grafikát és nem diavetítést akarsz akkor nem egy 130et-os konzolt kell venni... :C

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#127) nanocry válasza X2N (#126) üzenetére


nanocry
tag

Ahogy a járműveknél, ha erőt, sebességet akar az ember nem egy 130le kocsival fogja levillogni a belső sávban az előtte haladót a Német ótóbhanon. Akit nem érdekel a graf, a módolhatóság, a teljesítmény, meg a full fluid játékélmény, nah az vesz konzolt, letőti, vagy lemez, azt jóvan az úgy. Nekem is vannak ilyen ismerőseim. Én meg a PC-t preferálom, mint platformot. Viszont ők amatőrnek mondhatóak, csavarhúzó használata space engineering nemhogy összerakni egy konfigot.. ;]

Édesapám, ég a Tisza, szalmával oltják..

(#128) Dr. Akula válasza nanocry (#120) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Stalkerben (is) mindig fejre kell lőni, akkor nincs baj a sebzéssel. Mondjuk a headshot régóta az aduász minden fps-ben, szóval ez annyira nem meglepő.

(#129) M@trixfan válasza Dr. Akula (#128) üzenetére


M@trixfan
addikt

Már ösztönösen vagyok ezzel én is, de ahogy említed Stalkernél ez hatványozottan igaz. Nálam a Division és hasonló “bullet sponge” sebzési rendszerek már nem férnek bele. Stalkernél mindig úgy tekintettem gondolatban, hogy egy vest+exo azért bír megállítóerővel.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#130) Dr. Akula válasza M@trixfan (#129) üzenetére


Dr. Akula
félisten

Annak azért tudnék még örülni, ha végtagsebzésnek is lenne hatása. Na nem úgy hogy 20 lövedék kézfejre = halál, hanem hogy jön egy kemény ellenfél, kilövöd a lábát, akkor nem tud mozogni, és nem futna el a gránátok elől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.