Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) - = Zk = -


- = Zk = -
félisten

na az lett volna az igazán szép dolog, ha április 26.án megjelenik a gém.... :Y ;)

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#2) GodGamer5 válasza - = Zk = - (#1) üzenetére


GodGamer5
addikt

Az is szép lesz, ha kijön szeptember 5.-én. Kíváncsi vagyok mekkora lesz a downgrade.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#3) B.Á.L.!.N.T


B.Á.L.!.N.T
senior tag

Egy újabb nesze semmi fogd meg jól videó... Rendes gameplay nuku.

Majd amikor játszom vele a saját gépemen elhiszem,hogy megjelent.

(#4) myckey


myckey
veterán

Kétséges, hogy megjelenik idén. Egyelőre eléggé szkeptikus vagyok, az eddigiek alapján... :(

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#5) Alusky


Alusky
aktív tag
LOGOUT blog

Kegyetlen sokat játszottam az első hárommal, szétmodolva is. Nagyon remélem, hogy ez minimum azt a szintet megüti, de ugye az ember elvárná, hogy jobb is legyen. Meg azt, hogy akkor sikerült kiadniuk két önálló dlc-t, akkor most is egy ekkorát le kéne tenni az asztalra.
Remélem itt is a gondolkodás, keresés, beosztás, spórolás, tervezgetés lesz az előtérben, nem pedig valami pörgős, hentelős fos, mint az manapság népszerű.

[ Szerkesztve ]

Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

(#6) Dr. Akula


Dr. Akula
nagyúr

"A csernobili atomkatasztrófa 38. évfordulója alkalmából a készítők egy rövid trailert tettek közzé"

Én csak azt remélem hogy a fejlesztés megkezdésének 38. évfordulójára már nem kell semmit közzétenni. :D

(#7) X2N válasza Alusky (#5) üzenetére


X2N
senior tag

Reménykedni lehet, nekem pl nem feltétlen jön be h ilyen codos cinematic átvezetőket tettek bele a játékba ahol semmit nem tudsz csinálni miközben megy a story. Remélem a világ élni fog ahogy az előzőekben is, lesz rendes "ai life", random események, környezet, anomáliák változnak stb.. Azt már így a videó alapján látom h ez is TAA-mosoda lesz...mint minden UE4-5 engines játék. Moddolni úgyse lehet majd ezt már mint a régieket bárki bármit mond...

[ Szerkesztve ]

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#8) Montanaxy


Montanaxy
aktív tag

Ez az egész stalker 2 kezd egyre röhejesebb lenni.

(#9) Apollyon válasza Montanaxy (#8) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Mi a röhejes benne?

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#10) Zsoxx


Zsoxx
senior tag

A megjelenés előtt 4 hónappal már illene lennie gameplay-videónak is, nem?

(#11) X2N válasza Apollyon (#9) üzenetére


X2N
senior tag

Az hogy évek óta csúszik.

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#12) Dr. Akula válasza Zsoxx (#10) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Honnan tudod hogy a megjelenés előtt vagyunk 4 hónappal? Szerintem csak egy "majd később" dátum előtt lehetünk. Már az is valami ha 2025-ben egyáltalán megjelenik. De inkább késsen mint bétateszterek legyünk.

(#13) Low Noise válasza Apollyon (#9) üzenetére


Low Noise
senior tag

Lehet nem röhejes, de igen aggasztó, hogy UE5 ben fejlesztik és úgy nyilatkoztak a fejlesztők, hogy nem értenek hozzá. Ha jól tudom a Microsoft keze, pénze is benne van a projektben, én az MS helyében adtam volna nekik pár embert, ha már kiemelt partnerek az EPIC nél.

(#14) Gergello


Gergello
addikt

Videó alapján Zelensky is bekerült a játékba.

(#15) Apollyon válasza X2N (#11) üzenetére


Apollyon
Korrektor

A régi Stalkerek is sokat késtek, és végül az egyik legjobb játéksorozat lett a műfajában. Amit saját játékmotorral fejlesztettek.
Unreal Engine-ben meg nem olyan könnyű ám indieként helytállni, jóval nehezített pálya egy Unityhez képest.
Arról nem beszélve, hogy háború is sújtja az országukat.

De inkább késsen, minthogy alfaverziósan kiadják, aztán meg azon menne a vita.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#16) X2N válasza Apollyon (#15) üzenetére


X2N
senior tag

Bocs de ezt a kifogást nem tudom már elfogatni amikor a modder közösség Anomaly képében jobb játékot csinál saját kampánnyal, mint az eredeti sorozat, elenyésző bug van benne az eredeti játékokhoz képest és mérföldekkel jobban is fut. Felesleges védeni a fejlesztőket, már több éve át lettek költöztetve más országba, úgy volt h tavaly áprilisban kiadják, aztán tolódott nyárra és utána szeptemberre. Már a tavalyi áprilisi megjelenés is késés volt. Ezek nem indige fejlesztők. Nem 1-2 ember csinálja ezt a játékot. Biztos hogy kaptak nem kevés segítséget mind a Microsoft, mint az Epic részéről. A Microsoftnak is nem kevés érdeke van ebben hogy megjelenjen ez a játék mert nincs elég normális játékuk a konzolra. Ha én így dolgoznék a főnököm már rég kivágott volna mint a macskát szarni. Azt se felejtsd el hogy ez már nem az a csapat aki az eredeti S.T.A.L.K.E.R-t készítette hanem az a csapat aki az eredeti csapatot szétzilálta, az eredeti csapat nagy része már a Metro sorozatot készíti vagy lelépett máshova...
Használtam Unreal Engine-t és messze nem annyira nehéz vele játékot készíteni mintha neked kellene a 0-ról engine-t fejleszteni és olcsóbb is. (Ready or Not, Palworld, Battlebits, Project Zomboid pl.) Pedig az lesz hogy kiadják majd utolsó pillanatban félkészen, elkérve a 70 dollártos jelenlegi AAA-árat érte, a full extrás változat meg majd lesz 120-150dollár. De ne legyen igazam.

[ Szerkesztve ]

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#17) Alusky válasza Apollyon (#15) üzenetére


Alusky
aktív tag
LOGOUT blog

Az első az késett is meg alfa verziós is volt. Ez is abba az irányba halad.
Ha belegondolok a magyar munkajellegzetességbe, az ukrán se lehet sokkal eltérőbb, akkor már érthető is miért késik, meg nem halad segítséggel sem. :DDD

[ Szerkesztve ]

Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

(#18) Dr. Akula válasza X2N (#16) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Hiába a bug, meg a tré grafika (igen, lehetne jobb, reméljük most lesz is, de szerintem még ugyanazzal is játszanánk megint), ilyen játékot egyik másik fejlesztő se tudott még letenni az asztalra. Ez nem csőjáték mint a COD félék, és nem elég annyi hogy egymásnak eresztünk egy rahedli embert, aztán majd csak lesz valami (Fortnite és haverjai). Ez játék, azok nem. Azok csak pénzszerzési módszerek a kiadójuknak.

"Ha én így dolgoznék a főnököm már rég kivágott volna mint a macskát szarni."

Milyen főnök az amelyik jobban szereti az egyszer (se) használatos felejthető végterméket az év(tized)ek után is etalonként emlegetett kultstátuszú sikerszériánál?

"hanem az a csapat aki az eredeti csapatot szétzilálta"

??? He?

(#19) Zsoxx válasza Dr. Akula (#12) üzenetére


Zsoxx
senior tag

Épp azért kételkedem a szept. 5-i megjelenésben, mert ha igaz lenne, akkor már rendes gameplay videókat közölnének, nem ilyen 1-2 perces átvezetőket.

(#20) X2N válasza Dr. Akula (#18) üzenetére


X2N
senior tag

Project Zomboid sem egy cső játék, pedig alig pár fejlesztő fejleszti, vagy ott van a Rimworld...az első 3 résznél is látszott hogy technikailag nincsenek toppon a fejlesztők, aztán valami véletlen szerencse folytán kiszivárgott a teljes forráskód, aminek hála a modderek idővel rendbe rakták a szériát(évek alatt). UE5-nél legalább a grafika részével nem kell foglalkozniuk, helyette lehet a többivel. Kicsit az az érzésem h kiadó megmondja a fejlesztőknek h mit akarnak a játékba, erre a fejlesztő azt mondja h persze megcsináljuk, közben úgy sem tudják megcsinálni ezt ők is tudják, aztán csúszik a dolog rendszerint, kb mint a magyar építőmunkásoknál, aztán valami csoda folytán sikerül valamit elkészíteni...
Ez a csapat dolgozik a játékon(Techpowerupról idézem):
ZoneDymoFeel the need to keep saying this, remember who is behind this game....no, not the people who made the originals, but people we dont know, let by a guy responsible for the original group leaving the company.+1. As much as I want to be proud of Ukrainian gamedev industry, that's not the case I'm goint to place my bets on. Grygorovych certainly earned his reputation of a total jerk and semi-scammy manipulative asshole. I'd wait for a full release and at least couple patches just to consider buying it.
I'm sure with MS heavy stick the game will release on time, or with minimal delays... however I'm not sure at which state it will be released.
Back in a day even with THQ's asskicking it took them nearly a decade to finish the first game, and another half-a-decade to fix most (but not all) in-game issues.

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#21) Feri1984


Feri1984
tag

A hozzászólásokból számomra az derül ki,hogy a Starfield-hez hasonlóan ez is egy roppant megosztó játék lesz.
Ahogy feljebb is írtam nekem személy szerint nagyon tetszett a trailer.Szerintem nagyon szép.Valaki azt írta,hogy csúnya.
Az UT motorra jellemző TAA is meg lett említve.Azt én is utálom,Days Gone,Star Wars Jedi 1/2 hogy néhányat említsek.De videót megnézve (4K) pont az tünt fel elsőre,hogy de jó nincs az a homályos élsimítás.
A hónapokkal megjelenés előtti gameplay meg egyáltalán nem jellemző mostanában.Sajnos.
Horizon Forbidden West-nek nem volt.
Ghost of Tsushima megjelenés május16.Nincs gameplay.
Most lehet mondani,hogy konzol gémek és minek...
De akkor ott a Hellblade 2.Megjelenés Május 21.Nincs gameplay.
Már ha gameplay alatt több perces,vágatlan videót értünk.

(#22) X2N válasza Feri1984 (#21) üzenetére


X2N
senior tag

Ezt a TAA-t majd megnézzük játékban, így videónál csak a gyorsan mozgó dolgoknál lehet elsősorban észrevenni a szellemképesedést. Ha nincs más majd modolással kikapcsoljuk, ahogy a legtöbb mostani játéknál... Személy szerint azt várom hogy hozza ugyanazt az atmoszférát, hangulatot, zenét amit az előző részek hoztak. Ha ez sikerül akkor jöhet a többi mint a A-life szimuláció, dinamikus környezet, időjárás, ai interakció stb. Grafika jól fog kinézni, ez látszik már most is a videók alapján, csak ha sokáig tologatják már nem feltétlenül lesz "korszerű" hiába UE5, jönnek közben más játékok is, Senua pl. Videó alapján a textúrák lehetnének nagyobb felbontásúak is...persze lehet csak a TAA-rontja le.

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#23) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

Ez a játék egyre rondább. Erről már elhiszem, hogy rendes in-game, és így néz ki. Nagy taknyolás lesz itt, ha a nosztalgia nem jön be.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#24) Tasunkó


Tasunkó
senior tag

Milyen amcsi tipusfazonok vannak benne. Ezeket a Metro, Stalker, azért nem bírtam játszani, mindig olyan igénytelen ruszki alkoholistabratyi szereplők vannak, szinte árad belőlük a savanyú vodkaszag.

Kérek egy számot a jútútú

(#25) Heroes fan válasza X2N (#16) üzenetére


Heroes fan
őstag

Project zomboid is egy rohadt nagy vicc. Hamarabb megjelenik a 7 days today mint ez.
Egy ember is megcsinált 2006-ban egy játékot 11 év alatt, akkor nem hiszem el hogy ezt nem képesek megcsinálni az 1.0-át.

A másik meg az O.A.D age of empires 2 modnak indult azt a mai napig se híre se hamva.

(#26) Apollyon válasza Tasunkó (#24) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Azért egy poszt-apokaliptikus atomnukleáris globálkatasztrófa után te sem mászkálnál sokáig élére vasalt frakkban. :U

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#27) myckey válasza Tasunkó (#24) üzenetére


myckey
veterán

Mit vársz ? Sznobok gyülekezetét élére vasalt Armaniban, jól behűtött koktélt szürcsölve a bahamákon?
Komolyan, ebben a világban, környezetben?

;] :))

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#28) AxBattler


AxBattler
félisten

Inkább jelenjen meg jövőre, mintsem hogy elkapkodják... addig kihúzza az ember a Chernobylite-tal, aminek az Enchanced Edition-je pont most akciós. ;)

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#29) Plazmacucci válasza AxBattler (#28) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Ez nem az a tipik lövölde :N

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#30) AxBattler válasza Plazmacucci (#29) üzenetére


AxBattler
félisten

Tudom, egyik sem az. Ezért jók. :K

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#31) Tasunkó válasza myckey (#27) üzenetére


Tasunkó
senior tag

Nem tudtam beleélni magam, hogy ezek a tróger alkeszok bármire is képesek, annyira utópisztikus volt az egész felütés. Ennyi szlávot egy rakáson, csak verekednének a vodkáért, se sztori se semmi abból nem lenne, ami ott ment az fantasy. Legalább Witcher szlopált, az nem játszotta meg magát.

[ Szerkesztve ]

Kérek egy számot a jútútú

(#32) Dr. Akula válasza Plazmacucci (#23) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Ha a játékmenet, hangulat marad, lehet akármilyen tré a grafika. Persze jó lenne ha az is 21. századi lenne, de elsősorban egy újabb Stalkerre vágyunk, nem egy újabb tucatfps-re.

#24Tasunkó: Épp az benne a jó, hitelesebb mint amikor mindenki Izom Tibor és Gyurma Gyurka. De főleg a helyszínek. Nem tűnnek mesterséges színpadi díszletnek, aminek egyetlen célja hogy ott a szuperhős berontson és szarrá lőjön mindenkit. A Stalker pályái valós helyszínek alapján készültek, és ugyan nem 1:1-ben, de azért mégis 100x több közük van a valósághoz mint egy COD félének. Ettől Stalker a Stalker, hogy úgy érzed mintha a való világban lennél, ott történnének az események, nem valami színpadon.

[ Szerkesztve ]

(#33) Dr. Akula válasza Heroes fan (#25) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Az 1 emberes játékfejlesztés csúcsa a nemsokára megjelenő Manor Lords. Önmagában is értékelhető játék, de így hogy 1 ember munkája az egész, az kemény. Erről Simo Hayha jut eszembe, aki amellett hogy a világ legeredményesebb mesterlövésze volt - nem használt távcsövet a puskáján.

(#34) hajbel válasza Plazmacucci (#23) üzenetére


hajbel
addikt

Majd a modderek megcsinàljàk olyanra, amilyen az első traileren volt. Nem hiszem, hogy taknyolàs lesz, mert aki jàtszott vele nagyon pozitív véleménnyel van róla, valamint az a pàr tucat ember is, aki olvasta a scriptet.

"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia

(#35) X2N válasza hajbel (#34) üzenetére


X2N
senior tag

Nem lesz moddolható. Ezt most megmondom.

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#36) oriic válasza X2N (#35) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Csak nem írnak hazugságot a hivatalos oldalon. [link]

"Official mod support, granting the crafty stalkers Freedom to expand and enrich the game universe."

Live-Die-Respawn

(#37) hajbel válasza X2N (#35) üzenetére


hajbel
addikt

Hogy ne lenne moddolható egy UE5 jàték? A fejlesztők egyik érve a motor mellett a moddolhatósàg volt.

[ Szerkesztve ]

"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia

(#38) Dr. Akula válasza hajbel (#37) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Meg azért az is gyanús, hogy az előző 3 rész is moddolható volt, miért pont most ne?

(#39) X2N válasza oriic (#36) üzenetére


X2N
senior tag

Majd térjünk vissza erre a játék megjelenésekor...az h mit ígérnek meg ami az ami ebből teljesülni is fog az 2 külön dolog. ;] Ígérgettek a marketingesek CP2077-nél is aztán lett nagy poára esés...Lásd megjelenési dátum. Szerintem jobb ha nem is számítasz rá.
hajbel-Tapasztalatból beszélsz gondolom te is, hány UE5 játékot láttál eddig már modolhatót? Az 100% hogy nem fognak kiadni dev toolkitet/komplett forráskódot hozzá mivel az engine nem az ő tulajdonuk, nem tehetik meg. Az előző részeknél kiszivárgott a teljes forrás kód(saját engine), ezért volt lehetséges anomaly féle teljes konverzió modokat készíteni hozzá. Ahogy a régebbi játékoknál, pl. HL2(elérhető sorurce engine dev kit), Elders Scrolls sorozat(Creation engine Dev kit). CD Project Red is csak egy részleges modkitet ad a saját REDEngine-jéhez, ezért vannak egyáltalán modok a CP2077-hez...ezek egyike se lesz olyan szintű mint egy Anomaly.

[ Szerkesztve ]

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#40) nanocry válasza X2N (#39) üzenetére


nanocry
tag

Ide sorolható még a Creation is, a Fallout, Skyrim-et ezért is lehet rommá modolni, mert van kit hozzá. A Stalker 2-höz én is kíváncsi vagyok meg tudják-e oldani, ha nem, akkor már kezdésre olyan gémet kell összehozniuk, amihez nem kell hozzányúlni.. Imádom a Stalker-t, de ezt a részét én is fenntartásokkal kezelem. Jó lenne, ha modolható lenne. :K

Édesapám, ég a Tisza, szalmával oltják..

(#41) X2N


X2N
senior tag

Elég szomorú h ma az átlag játék vásárló felfogás az hogy legyen akármilyen a játék majd a modderek ingyen megcsinálják készre, mintha ez nem a fejlesztő dolga lenne...Itt tart ma az AAA játékfejlesztés. Csúszhat éveket a játék, csak rendeld meg előre, aztán vedd hozzá a DLCK-ket meg a season pass-t...a megjelenési dátum tologatás is el van nézve. Akkor minek kell megjelenési dátumot közölni ha éveket csúszik valami? Komolytalan. Ennél indie játékfejlesztők is normálisabbak, ők bevállalják h korai hozzáférésben elérhetővé teszik a játékot, a Project Zomboid pl engem teljesen meglepett h mennyire megvan csinálva, 10 éve csinálják már, és látszik rajta(nem a grafikán), hanem amennyi játékmechanika van benne és ezek mélysége...

nanocry-Igen utólag beleírtam a creation dev kitet is. ;) Igen én is azt szeretném h ne olyan állapotban jöjjön ki mint az előzőek, ott is csak a Call of Pripyat az ami igazán bugmentesre sikeredet..én is baromi nagy Stalker fan vagyok, a könyveket is olvastam.
De a modolás tekintetében nem vagyok ennyire optimista.

[ Szerkesztve ]

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#42) X2N válasza X2N (#41) üzenetére


X2N
senior tag

Nemrég volt hír arról hogy hackerek megszereztek teszt buildeket, reménykedni lehet, de ahogy a mai modern játékfejlesztések mennek a kiadó ezek utána fog ezeknek menni...kevés játékfejlesztő stúdió/kiadó van úgy mint a Bethesda hogy látják az előnyét annak hogy modolható a játékuk.

[ Szerkesztve ]

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#43) Apollyon válasza X2N (#39) üzenetére


Apollyon
Korrektor

UE5 miatt még VR mod is lesz, ez garantálható.
Az Anomaly meg kb. 10 évvel a Stalker játékok után jött ki, igaz? De te a 2-t már a megjelenése előtt temeted, holott le van írva a hivatalos oldalon, hogy lesz mod support.
Egyelőre jelenjen meg, és majd úgyis meglátja mindenki, hogy milyenre sikerült. Chill.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#44) X2N válasza Apollyon (#43) üzenetére


X2N
senior tag

Milyen szintű mod support lesz hozzá azt írd le ne azt h lesz mod support köszönöm.:C
Nem temetem csak szkeptikus vagyok. Az előzőek se voltak éppen bugmentesek, ha lehet így fogalmazni, inkább hírhedt volt arról h mennyire bugos a játék, ki ne látott volna xray engine crash-t a régebbi címeknél. Még olyan bug is volt amit készítők úgy javítottak hogy betették sidorovich-ot minden pályára egy eldugott helyre hogy ne crasheljen be egy idő után a játék.
Igen egy Anomaly szintű total conversion modhoz kellett közel 10 év a moddereknek. Ezek nem napi 8+ rát dolgoztak rajta és fizetést se kaptak, te dolgoznál ingyen ennyit?

[ Szerkesztve ]

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#45) 8th válasza Zsoxx (#10) üzenetére


8th
addikt

Megjelenés előtt négy hónappal majd lesz gameplay. Addig várj (még néhány évet). :D

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#46) Apollyon válasza X2N (#44) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Nem a modderek munkáját bíráltam, a lényeg az volt, hogy időbe tellett, mire jött a mod, legyen az akármilyen körülmény miatt is. De jött. Te meg az új stalkert már de, temeted, és már most igyekszel mindenkit meggyőzni arról, hogy szar lesz az egész, úgy, hogy még ki sem jött.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#47) Heroes fan válasza Dr. Akula (#33) üzenetére


Heroes fan
őstag

Az age of empires 2 modként induló cucc állítólag a megjelenése után azonnal elkezdte. Igen 1 emberes, de azért ne tartson már 30 évig mire megjelenik a játék. Nem tudom hány éves volt akkor 99 be, de ha 20 éves volt mára majdnem 50 ét tapossa. Meghal a végén mire kitudná adni. Vannak 1 emberes játékok, de nem egész életük megy rá. Manor lords is egy olyan, hogy igen kijött de egy félkészen, azt eltart vagy 2 évig mire megjelenik a teljes verzió. Nagyon ritka amikor 1 évig van max bétában.

(#48) oriic válasza X2N (#39) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

"hány UE5 játékot láttál eddig már modolhatót? "

Mivel haver tolja sokat jelenleg csak egyet, ami a Tekken 8. :D

Live-Die-Respawn

(#49) X2N válasza Apollyon (#46) üzenetére


X2N
senior tag

Ha kicsit utána is néztél hogy kik is vannak a fejlesztőcsapatban, akkor van is miért szkeptikusnak lenni. Aztán ott van a háború, csúszások, a kigyulladt iroda, a hackertámadás. A másik az hogy konzolra is készítik, nem csak PC-re, ez már önmagában is nálam azt jelenti h le lesz butítva a játékmenet hogy a konzolos Pistike is élvezhesse aim assist-al, meg azt hogy grafika nem feltétlen lesz annyira jó amennyire lehetne...
De ne legyen igazam.

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#50) hajbel válasza X2N (#44) üzenetére


hajbel
addikt

Igen, pont a bugok miatt van UE5 + a moddolhatósàg miatt. Aki olvasta a kiszivàrgott scriptet, azok szerint a story is nagyon jó lesz. Nem értem, hogy miért ne tennék moddolhatóvà, sajàt maguk alatt vàgnàk a fàt. UE5 alatt nem modokat làttam, hanem konkrét jàték remakeket. A màsik meg, hogy nem is azok fejlesztik, akik az előző részt. Egyébként a jàtékiparban igen nagy gondok vannak mostanàban, ezért is késik sok cím, nagyon kevés jó jàték jön ki. Az inflàció miatt óriàsi kockàzat lett jàtékot fejeleszteni.

[ Szerkesztve ]

"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.