A tack shooter elég gyenge a később, pici a tűzereje.
Nem is a végén van rá (annyira) szükség... Valamivel el kell kezdeni a pályát, ha mondjuk félpénzes, akkor még hajót se tudsz venni. Tartom, hogy az elején ár/értékben a legjobb, és a végjátékban sem haszontalan a nagy tömegben érkező, ám gyenge lufik ellen, amik egy erősebb, de lassabban tüzelő majomnak megoldhatatlan problémát jelentenek.
Nagy kedvencem a mágus, az első fejlődési fa használatával (4-0-2, vagy 5-0-2 felállásban): nagyon gyorsan és erőset lő, a MOAB-okat is megfelelően sebzi (a feketéket is!), a camo lufikat is látja, és 34K-ért nem is olyan drága az 5. szint, az erősséghez képest (btw azért szeretem a drónos hőst, mert nála a 8. szinttől kezdődően mindenki látja az álcázott lufit). De elég ütős a 0-2-5-ös felállás is, a nekró lufikkal, MOAB-okkal, szintén nem aranyárban...
A lényeg, hogy legalább 2-2-0-s monkey village mellett halmozd fel a tornyokat, ilyenkor mindegyik már látja a cammo-kat. Valamint 4-2-0 vagy 4-0-2-s alchemistával kell továb tápolni
A falu sokba kerül, akkor már egyszerűbb mérnököt csinálni, habbal (2-3-0). Alkímista nálam is alap, de nem annyira a tápolás miatt, hanem a sav amit a lufikra (MOAB-okra) szór, hasznos.
Btw sajnos a pénzcsináló stratégia pont a legnehezebb játékon (amikor nincs power, instant torony és banánfarm se) nem igazán megy...
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)