Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-09-20 15:28:38

LOGOUT.hu

"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#69951) Chaser válasza Cs1csó (#69949) üzenetére


Chaser
titán

sztem fake - vagy szándékosan úgy írta -, nincs helyesírási hiba, max a 60cm-be lehetne belekötni hogy nem külön írta

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#69952) BiP válasza Chaser (#69951) üzenetére


BiP
nagyúr

Az szerintem is csak vicces akart lenni.

(#69953) Cs1csó válasza koby11h (#69950) üzenetére


Cs1csó
félisten

POntosan, mindenki tudja, hogy az Miklós az EGÉR! :DDD

(#69954) Chaser válasza Cs1csó (#69953) üzenetére


Chaser
titán

60cm-es egér? patkánynak is nagy ;]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#69955) guftabi96


guftabi96
addikt

A patkányról közben kiderült, hogy a marketplace nem engedte sem a Mickey egér/Mickey Mouse, Miki egér elnevezést sem.

#KeepFightingMichael

(#69956) hcl válasza guftabi96 (#69955) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

Igen, az volt már itt.

Mutogatni való hater díszpinty

(#69957) berek21


berek21
senior tag

LG Velvet eladó!

(#69958) Ciccuka válasza berek21 (#69957) üzenetére


Ciccuka
veterán

Eléggé koszos lett a lábától.

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#69959) Astroboy válasza berek21 (#69957) üzenetére


Astroboy
őstag

Pfejj a retkes mindenit, belem kifordul micsoda igénytelenség. :Y

Ez bezzeg milyen guszta:

(#69960) mpo


mpo
veterán

Euronics trükközés a jótállási jeggyel. (Ma történt velem).
[link]

Ha érted, akkor már elavult.

(#69961) Gyuri27 válasza mpo (#69960) üzenetére


Gyuri27
félisten

Hát nem sok közöd van a szervizhez. Mivel a bolttal állsz jogviszonyba. Pl a szállitást is nekik kell megoldani stb-stb gari esetén. És ugye ha nem lehet javitani, cserélni kell, pénzt kell vissza adni azt mind mind a bolt csinálja.
A szerviz meg beszél összevissza. Ha neked megvan a számla (akár blokk is) a vásárlás full legális nekik azzal foglalkozniuk kell (bár első körben baj esetén azt kell hivni akivel jogviszonyban állsz, az meg a bolt).
Gondolom a cuccot a samsung oldalán be is lehet regisztrálni. Így abszolult nincs miről beszélni.

Amd - Radeon - Ryzen

(#69962) hcl válasza mpo (#69960) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

Vagy csak egy alulképzett alkalmazott.

Mutogatni való hater díszpinty

(#69963) elder troll válasza Gyuri27 (#69961) üzenetére


elder troll
senior tag

Eshop24-es mikrót nekem kellett elvinni a helyi szervizbe, de az ügyfélszolgálat amúgy sincs a helyzet magaslatán.
Alza kuponos termékeket véletlenül sem szabad velük "gariztatni", mert reflexből a kuponokkal csökkenten árat adják vissza, ha te voltál az első vásárló. Ellenkező esetben még az sem biztos, hogy kapsz vissza bármit is.
MS konzol vagy tartozék garanciát is csak gyártóval szabad intézni.

Szóval ez így tök jó hangzik meg minden, de a valóságban sokszor érdemes megkerülni a boltot, mert tróger vagy még a trógen szintet sem karcolgatják alulról. Ettől függetlenül még van pár bolt, akikre rá merném bízni ezt, de egyre kevesebben vannak.

Aquával volt egy kellemetlen élményem, megcsináltam a szervizesek munkáját is, és jó pár szívhez szóló levél után voltak csak hajlandóak bármi infót is adni a gyári hibás termék cseréjéről... Azt nem vettem figyelembe, hogy annyi szakértelemmel sincsenek ellátva a biodíszletek, hogy egy videokártyát behelyezzenek egy tesztlapba (előtte volt megfelelő ember, de ő akkorra már otthagyta őket nem véletlenül). Persze csak az lepődik meg ezen, aki nem volt tisztában azzal, hogy az üzletvezetőnek 8 általánosa volt. Akkor a többi biodíszlettől mit várjon az ember fia?

[ Szerkesztve ]

(#69964) cof


cof
veterán

De jó ez a szervíz téma.

MediaMarktban tavaly vásárolt HP notebook nem kapcsol be, töltés visszajelző LED sem világít, akkumulátort sem lehet csak úgy kiszedni mert le kellene csavarozni a fedlapot...

HP oldalán regisztráltam, ellenőriztem a garanciát, de magyar nyelvű hibabejelentőt nem találtam, elég szomorú vagyok, hogy csak telefonon lehet rendezni.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#69965) mpo válasza Gyuri27 (#69961) üzenetére


mpo
veterán

Rosszul tudod. Amiről te beszélsz, az a bolti garancia. Azt nem fogadtam el, mert akkor bárhol vehetek olcsóbban bolti garanciával, a gyártóival mindig drágább.

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

5. § (1) * A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

6. § (1) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani.
(2) * Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.

*******
Samsung Warranty Card 2019/2020.
4.2.
"Akijavítási igény a Samsung szerződött javítószolgá-latainál (szervizeinél) közvetlenül is érvényesíthető, ezekre vonatkozóan a Samsung ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán vagy a http://www.samsung.com/hu/support/warranty weboldalon kaphat információt. (151/2003. (IX.22.)Kormányrendelet 5.§ (1)"

[link]

[ Szerkesztve ]

Ha érted, akkor már elavult.

(#69966) mpo válasza cof (#69964) üzenetére


mpo
veterán

Itt keress:
[link]

Ha érted, akkor már elavult.

(#69967) cof válasza mpo (#69966) üzenetére


cof
veterán

Ezen már túl vagyok de köszi, így jutottam el az egyetlen szervízig ami budapesti, bár nem is lenne baj ha lenne valami online hibabejelentő ahol leírom a problémát és küldik a futárt érte másnap. Helyette csak egy telefonszám van.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#69968) Syl válasza Depression (#69941) üzenetére


Syl
nagyúr

Van még ember a világon, aki elhiszi, hogy az ilyen "reality" műsoroknak bármi köze lenne a valósághoz? :F

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#69969) Ciccuka


Ciccuka
veterán

wtf

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#69970) Ciccuka


Ciccuka
veterán

[link]

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#69971) Vakegérke válasza Ciccuka (#69970) üzenetére


Vakegérke
veterán

Kreatív elme szüleménye. :)

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#69972) Gyuri27 válasza mpo (#69965) üzenetére


Gyuri27
félisten

Jaj jaj. Ne kezd el kioktatni jótállásból pls. Nagyon pls.

A samsung szerviz egy eshetőség, lehetőség. De ismétlem. Neked a szervizhez (főleg külsős, bérszervizhez) neked közöd nincs.
És nem a samsung szarja a fogyvédtörvényt (nyilván más cégek se).

És itt be is fejeztem.

elder troll: itt abszurdisztánban vannak anomáliák. És kb minden boltal van valakinek negetiv tapasztalata.
Az eshopot nem ismerem.
De ugye alapból, régi bejáratott helyeken vásárolunk.
Az meg alap, hogy ha lekuponoztad akkor annyit kapsz vissza mint amennyit fizettél.
Máshol is ha veszel valamit pl 20% kedvezménnyel nyilván azt az árat fogod visszakapni.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#69973) elder troll válasza Gyuri27 (#69972) üzenetére


elder troll
senior tag

Több termékre kapott kedvezményt egy termék árából vonják le.
Ha 3 termék ára összesen 35000 forint (10+10+15), és kaptál rá 9000 forintnyi kedvezményt az együttes vásárlás miatt, akkor egy 10000 forintos termék garanciális ügyintézése helyett hozzád vágnak egy ezrest, és örülj neki.
Megkapták becsülettel a gvh-tól a szilánkos-vazelines kezelést, idáig hallatszott a sercegés bekeverés közben, de nem az ilyenekért büntették meg őket.

[ Szerkesztve ]

(#69974) mpo válasza Gyuri27 (#69972) üzenetére


mpo
veterán

Ha elolvastad volna, amit beillesztettem, jobb lett volna.
De ismétlem. Neked a szervizhez (főleg külsős, bérszervizhez) neked közöd nincs.
Ha bolti garanciával veszem az Emagtól, akkor így van.
Gyártói garanciánál nincs is rá szükségem, ezért ragaszkodom hozzá.

5. § (1) * A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

Ha érted, akkor már elavult.

(#69975) hcl válasza mpo (#69965) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

Tényleg Gyuri tudja jól. A boltnak kell intéznie a szervizelés, mivel te a bolttal szerződtél. Viszont jótállási jegyet nem a saját sajtpapírját kell adnia, hanem gyártóit.

Mutogatni való hater díszpinty

(#69976) mpo válasza hcl (#69975) üzenetére


mpo
veterán

Bemásoltam a Samsung pdf-ből a szöveget, idézőjelbe tettem.
Most rakjak be képet is ugyanarról a papírformátumról, ami nálam van?
Meg az előbb ez:
5. § (1)

63 éves vagyok, 45 éve ezt a gyakorlatot folytatom, nem álmodtam vagy kitaláltam.

[ Szerkesztve ]

Ha érted, akkor már elavult.

(#69977) Ciccuka


Ciccuka
veterán

MSI Aero 1060 :W

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#69978) Gyuri27 válasza hcl (#69975) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nincs kikötve. Van egy alaki, formai, tartalmi megkötés. Ha abban minden benne van akkor fasza.
Ha nincs ez nem érinti hátrányosan a fogyasztót.

elder troll: akkor jó volt gombokért megvenni? Igen. Jó volt súlyos 10-100k-t spórolni? Igen.
Akkor ennyi és nem több.

Amd - Radeon - Ryzen

(#69979) Chaser válasza hcl (#69975) üzenetére


Chaser
titán

a kereskedőnek kötelessége intézni a gart, hiába akar elküldeni szervizhez
de ha valaki a szervizt választja és adott gyártó ad rá lehetőséget, akkor viheti közvetlenül oda is - ha akarja -
ez ennyi

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#69980) mpo válasza Chaser (#69979) üzenetére


mpo
veterán

Valaki legalább megértette. :)
Sőt vinni sem kell bizonyos esetekben.

[ Szerkesztve ]

Ha érted, akkor már elavult.

(#69981) Chaser válasza mpo (#69980) üzenetére


Chaser
titán

adott terméktől függ, nehezebb tömegű dolgok a kereskedő pénztárcáját vékonyítják mert neki kell elszállítani, 10 v 15kg a határ, passz, szerencsére ezt még nem kellett igénybe vennem

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#69982) BiP válasza Chaser (#69979) üzenetére


BiP
nagyúr

euronics-et alapból érdemes kihagyni a képletből, mert azok szeretnek ülni rajta, mire elküldik a szervizbe. Akkor már inkább elintézi magának az ember, mert úgy gyorsabb. És ők erre rá is játszanak. (legalábbis én ezt tapasztaltam)

[ Szerkesztve ]

(#69983) mpo válasza Chaser (#69981) üzenetére


mpo
veterán

Itt [link] másoltam be, a 6. $ erről szól.
A háztartási gépeknél ugyanazt a szervizt hívom, Samsung tévénél egy másikat.
Van hajszárítóm az Aqua-tól, azt nekem kellene hiba esetén postázni, mert bolti garanciás és kis értékű.

Ha érted, akkor már elavult.

(#69984) #24845312 válasza Gyuri27 (#69978) üzenetére


#24845312
törölt tag

És tényleg nem szólhat senki semmit (legalábbis elvileg), mert volt a kuponozós időszaknak egy szabályzata, és az így felhasznált kuponok sajnos nem annak megfelelően voltak felhasználva. (Amiről mondjuk biztosan tudott az Alza már akkor is, hiszen ők írták az algoritmust, ami a kuponok felhasználását ellenőrizte. Ellenben a vásárlók csak jóhiszeműen vásárolgattak, nekik erről lehet, hogy tudomásuk sem volt.)

Kicsit más téma. Volt egy munkahelyem, ami amikor megszűnt, végkielégítést fizetett az ott dolgozóknak (több ezer emberről van szó). Dolgozni már hónapok óta nem kellett menni, mire megjöttek az utalások. Bérpapír, mindenféle hivatalos papír is érkezett, hogy hogyan és miképp lett kiszámolva a végkielégítés összege, minden oké volt, Ft-ra pontosan meg is kapta mindenki a beígért pénzt. Aztán 2 hét múlva jött a feketeleves egy ajánlott levél formájában, hogy rosszul lettek kiszámolva a végkielégítések, és mindenki fizessen vissza kb negyedmillió Ft-ot. Egyúttal szép finoman meg is lett mindenki fenyegetve, hogy amennyiben a pénz x dátumig nem érkezik vissza a munkáltatóhoz, kénytelenek lesznek a bírósághoz fordulni. Hozzáteszem, addigra sokan már rég elköltötték a pénzt, voltak, akik már külföldre is költöztek. Mondjuk nem tudom, hogy ez mennyire volt jogszerű húzás a munkáltató részéről, de még csak az kellett volna, hogy az Alza is meglépjen egy ilyen húzást, és visszakövetelje a pénzt, vagy beperelje a fél országot a kuponok miatt. Az mondjuk tényleg akkora negatív reklám lett volna számára, hogy már rég nem lennének itt, az országban. Így viszont 1 év alatt lazán megduplázták a bevételüket.

[ Szerkesztve ]

(#69985) berek21


berek21
senior tag

I7

LG Velvet eladó!

(#69986) BiP válasza #24845312 (#69984) üzenetére


BiP
nagyúr

Szerintem ott valami szarrágó fejes szólt, hogy túl sok pénz ment el a végkielégítésekre, csinálják vissza.
És ilyen undorító módon sikerült. Az tette jól, aki nem ült fel neki, és nem fizette vissza, főleg, ha az első számolás jó volt.

Az alzánál meg fejenként jóval kisebb összegekről van szó (még ha összességében párszázmilla kedvezmény biztos volt), de azért mindenki érezte, hogy egy 200Ft-os sata kábelre 4000Ft kedvezmény igencsak kiskapu-kijátszásos téma, úgyhogy akibe egy kicsi jóérzés is szorult, az lapított a garanciális levonásnál, még ha igencsak kellemetlen is.

[ Szerkesztve ]

(#69987) Chaser válasza BiP (#69982) üzenetére


Chaser
titán

az lehet, csak a jogszabályt mondtam röviden
a csodás eu-s jogszabály óta minden kereskedő törekszik a minél gyorsabb javításra, csak nem mindegyiknek sikerül ( :
anno vmelyik multiban láttam kiírva egy notebooknál, garancia 3 nap, a többi szervizben, de rájuk nyilván nem vert kis mrd-ot a gvh

mpo
így van

Scorp2011
perelhettek volna, de nem lett volna semmi jogalapja
pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el, ez fordítva is igaz
alza kuponoknál pedig elég egyértelmű, ha valami visszamegy úgy akkor nem fizetik ki a teljes árat, mert nem is a teljes ár volt kifizetve vásárláskor

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#69988) Gyuri27 válasza #24845312 (#69984) üzenetére


Gyuri27
félisten

"Ellenben a vásárlók csak jóhiszeműen vásárolgattak" Biztos volt ilyen is. De hiszem, hogy ők nem sirnak.
A sirás azok részéről van akik sefteltek.
No de mindegy is. Csak annyit mondtam, hogy ha akkor jó volt az alza mikor nagyon sok pénzt lehetett spórolni/keresni akkor most is legyen jó.

Amd - Radeon - Ryzen

(#69989) #24845312 válasza BiP (#69986) üzenetére


#24845312
törölt tag

Világos, hogy tudta mindenki, legalábbis feltételezhető, hogy így volt, de ez kevés, ezt bizonyítani is tudni kell, addig viszont ez csak egy feltételezés.

(#69990) #24845312 válasza Chaser (#69987) üzenetére


#24845312
törölt tag

Szerintem nem azon problémázott senki, hogy a kuponnal csökkentett árat fizették vissza az Alzánál, hanem hogy azt nem arányosan tették. Tehát ha volt mondjuk 5 db 20ezer Ft-os terméked, és volt összesen 15ezer Ft-nyi kuponkedvezményed, így fizettél összesen 85ezer Ft-ot. Ha tönkrement az 5 db 20ezer Ft-os termékből 1 db, és visszavitted garanciáztatni, akkor visszakaptál tőlük 5ezer Ft-ot, mert az összes termék esetében érvényesített kuponkedvezményt egyetlen termék árából vonták le.. (Ha éppenséggel meg ugyanannyi volt az össz kuponkedvezményed, mint az adott termék ára, akkor meg semmit sem kaptál vissza, volt, nincs.)

(#69991) Chaser válasza Gyuri27 (#69988) üzenetére


Chaser
titán

egyébként nem értem hol a probléma, adott monjuk egy 80e ft-os vga, amit lekuponoztak pl 70-re, sallangokkal azt a 70-et kapja vissza a vevő feltéve ha visszaadja a sallangokat is, ha azok nincsenek azokat még nyilván levonják az árból

szerk:
Scorp2011
jah így értitek
ezen lehetne vitatkozni éppen, de megértem mért így csinálják
részemről úgy csináltam, hogy ne lehessen ilyennek esélye sem, nem is érte meg úgy vásárolni ahogy mondtad
mert 20e-re magában lehett érvényesíteni egy 4e ft-os kupont szólóban is, nem kellett összevonni több hasonló értékű terméket

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#69992) Gyuri27 válasza #24845312 (#69990) üzenetére


Gyuri27
félisten

Jaj mikor mindinke pakolta ész nélkül senkiben nem merült ez fel.
De ha úgy is van, hogy pont 0-ra jön ki akkor se bukott. Addig ingyen használt valamit. A többi cucc meg áraba van. Mert kupon ide, kupon oda jó árak voltak kupon nélkül is.

Chaser: én nem problémázom. Akkor már beszéltük szörmentén, hogy ez igy lesz később. De mit irtam kupon ide kupon oda jó árak voltak akkor. Nyilván kuponnal mégjobbak.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#69993) #24845312 válasza Gyuri27 (#69988) üzenetére


#24845312
törölt tag

A seftelőket szerintem pont nem érinti a dolog, megvették olcsón, majd eladták drágábban. Odaadták a vásárlónak a számlát/garlapot, onnantól kezdve őket nem érdekli az egész.
Pont akik nem sefteltek, hanem saját részre vettek pl. egy alaplapot, egy processzort, egy memóriát, egy SSD-t, ők szívták/szívják majd meg. Ha ugyanis ezekből bármi tönkremegy, akkor az cumi, mert annak az 1 db tönkrement terméknek az általad ténylegesen kifizetett árából fogják majd levonni azt a kedvezményt, amit te nem is arra az 1 termékre vettél igénybe, hanem az összesre együtt.

(#69994) Chaser válasza Gyuri27 (#69992) üzenetére


Chaser
titán

simán

Scorp2011
továbbra se értem mért kellett összevonni több terméket egybe, mert nem érte meg
pl vettem egy szatyor kontollert, minden darabot külön, nem érte volna meg 10-re annyi kupont rátolni ami ráfér, mert nemhogy olcsóbb lett volna, hanem drágább
aki megvette láthatta az árat, azt kapja vissza ha esetleg úgy alakul

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#69995) #24845312 válasza Gyuri27 (#69992) üzenetére


#24845312
törölt tag

Nem problémázok én se, én ezt tudtam előre, hogy így lesz, jeleztem is több alkalommal a fórumokon, hogy azért azzal legyen tisztában mindenki, hogy majd ha garanciáztatásra kerül sor, akkor mire számíthat. És tényleg így is lett.
Árak tekintetében ha éppen nem akcióznak, akkor azért a számtech cuccok drágák náluk. Tavaly még szintben voltak a hazai árakkal, idén sajnos már nem. Néha-néha akad valami, amit épp náluk érdemes megvenni, de a tavalyi áraik sokkal versenyképesebbek voltak (lehet zokon vették a 900 milliós büntetést).

(#69996) #24845312 válasza Chaser (#69994) üzenetére


#24845312
törölt tag

Akkor tényleg te voltál a sárga dzsekis alzás rém? :D

Te gondolom személyesen mentél be a cuccokért, elhoztad egyben. De aki nem személyesen ment be, mert nem budapesti, neki nem volt mindegy, hogy 15 db csomagot kap külön-külön, vagy csak egyet.

(#69997) Chaser válasza #24845312 (#69996) üzenetére


Chaser
titán

kabát nem nagyon volt rajtam, szóval nem ( :
személyesen hoztam el, de majdnem minden kontrollerre fizettem a 350ft-ot, de akkor sem vontam össze őket, mindnek volt saját blokkja
mivel tudtam mire veszem őket, nem akartam kicseszni azokkal akik majd megveszik, az origi árat pedig látták a blokkon, senkinek nem volt vele gondja
a mi band-eknél nagyon tolták, hogy húúú, mekkora átcseszés ez majd a vevővel, valami 6e ft-ból megvolt, lehet 5, hogy majd annyit kap vissza a 8-9e-10-ből amennyiért fórumon ment
de ha látja a vevő az árat akkor mért kicseszés? :)

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#69998) KROK640 válasza #24845312 (#69931) üzenetére


KROK640
veterán

Tudom, tudom. Én is dolgoztam ilyen helyen, de messze nem költöttem túl magamat.

Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

(#69999) #24845312 válasza Chaser (#69997) üzenetére


#24845312
törölt tag

Legendák keringtek itt a prohardveren egy sárga dzsekis alakról, többen le is fényképezték. Napi szinten tele táskányi kontrollert hordott ki az Alzából, meg hegyekben hordta kifele a konzolokat is. Mindig föltartotta a sort, mert mindig mindent külön számlára kért. Aztán valami miatt elkezdték itt a fórumokon terjeszteni, hogy biztos te vagy az. Persze nyilván csak poén volt, túl sok hozzászólásod volt az adott fórumokon, aztán így kezdtek el gondolom kekeckedni veled.

Sajnos a kuponozás idejére már nagyon kifogyott az Alza a dobozokból, és furcsa dolgokat is csináltak csomagküldés címszó alatt. 1,5 méteres TV dobozában küldtek nekem videokártyát, vagy épp 0,5x0,5x1 méteres dobozban 1 db alaplapot, meg hasonlók. Egész nap nem tudtam otthon ülni, hogy várjam a futárt, mindig postán maradóként kértem, ott meg már furcsán néztek rám a böszme dobozok miatt. Szóval igyekeztem inkább 1 megrendelésbe több terméket is belesűríteni, így a több doboz helyett csak 1 db volt.

(#70000) hcl válasza Chaser (#69979) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

+

@Scorp2011 : "Mondjuk nem tudom, hogy ez mennyire volt jogszerű húzás a munkáltató részéről, "
Semennyire.
Gari meg, én ezért nem veszek új cuccokat... itthon mindig van valami szívatás a garival, használtan jóval olcsóbb is.

@Chaser : Ld. még 2004? 5? Tescoban 11Ft a Túró rudi. Elírták, valami 30 lett volna.
Mivel kijött ákcijósújságba', kénytelenek voltak annyiért adni... :D

@sárga dzseki, LOL :C

Mutogatni való hater díszpinty

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.