PlayerUnknown's Battlegrounds
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [mefistofeles:] Miért így bizniszelsz?
- [Re:] [crok:] Android ADB, TWRP, ROM, GApps, MicroG, APK és egyéb segédeszközök
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
CanibelZ
aktív tag
Ma mi is megvettük öcsémmel és nyomtuk pár kört. Amit észrevettem, hogy az ajtónyitás/csukás, lootolás addig nehézkes, amíg a kör elején vagyunk. Gondolom még rossz az optimalizálás és ezt még nem kezeli jól, amíg sok történik egyszerre.
Mondjuk az is vicces, amikor random kihagy pár golyót a fegyverem, de attól hangja van a fegyveremnek.
Eddig nagyon tetszik, remélem sikerül mindent faszán összehozni, eddig ez az első battle royal játék, ami tetszik.
Amire nem tudtunk öcsémmel rájönni, hogy a távoli lövéseknek van íve? Úgy mint pl. battlefieldekben? Az, hogy rendesen repül a golyó, azt gyorsan megtanultam, de ezt a röppálya dolgok nem tudtuk kitalálni, néha mintha lett volna, néha mintha nem.